Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.12.2017 în toate secţiunile
-
4 points
-
Anul acesta am avut parte de cel mai frumos Mos Craciun "auto-related" de pana acum. S-a materializat un plan bine pus la punct din primavara, asa ca anul ce vine urmeaza sa deschidem sezonul de vara 2018, si reprezentam oficial luna Iunie in calendarul dealer-ului Volkswagen Midocar 2018. Multumesc frumos celor implicati, realizatorilor materialelor, colegilor care au completat celelalte luni ale calendarului si celor care au contribuit catusi de putin la acest proiect, cu sfaturi, recomandari, manopere, timp investit si per total, la imbunatatirea generala a masinii... Craciun Fericit in continuare si sarbatori frumoase tuturor !2 points
-
1 point
-
Craciun Fericit ! Dupa vreo luna de citit pe forumuri si din orice sursa mi-a cazut in mana ( la figurat , ca de fapt citeam pe net ) , am decis sa schimb si eu kitul de ambreiaj . Cu tot cu volant . Zis si facut . Prima data programare la mecanic , apoi comandat kitul / dupa ce am studiat bine piata am ajuns la concluzia ca cel mai bun pret e la Autokarma . Sper sa nu se considere reclama , nu am nimic de castigat dar e bine sa stie si alti colegi . Am decis sa merg pe kitul cu volant SM ( masa simpla ) deoarece pe parcurul anilor , avand mai multe masini din grupul Vw / Audi / Skoda /Seat mi-a placut mai mult cum s-au comportat in timp fata de cele cu dublu-masa . De fapt cred ca toate masinile pe care le-am avut cu volant cu masa dubla sunau . Asa ca am luat un kit marca KM Germany . Deocamdata ma declar multumit . Pro : cred ca se intinde la drum ( se accelereaza ) mai repede , am scapat de sunetul ala enervant de parca rontaia cineva/ ceva masina si sper ca in timp mentenanta sa fie mai ieftina . Contra : la pornire ,in treapta intai are o usoara trepidatie . Ideea e ca in primele zile se simtea mai tare , acum parca gestionez mai bine pornirea si nu se mai simte la fel de pronuntata trepidatia , deci cred ca depinde si de stilul de pornire de pe loc . Am scris pentru a avea si altii de pe-aici habar daca doresc sa faca schimbarea . Salutari1 point
-
@TiberiuD, sincer nu iti recomand mororul 1.0 TSI cutie manuala. Am fost la Porsche la test drive cu Skoda Octavia 1.0 Tsi 115 CP si am ramas neplacut surprins de cat de prost se misca in oras. In prezent detin 1.2 Tsi 105 CP si pot sa spun ca a mea are o dinamica mai buna la viteze de oras ( si asta in conditiile in care Octavia 1.2 tsi e o masina lenta). Inchipuieste-ti ca Octavia 1.0 tsi e si mai lenta, cu lag la accelerare. In schimb motorul are si avantaje: urca sublim de repede in ture, lucru care il face sa se infiga pe autostrada. Eu am testat varianta cu cutie manuala si pot sa spun ca la peste 3000 ture se misca bine, insa in oras si la turatii joase nu as recomanda acest motot nici dușmanilor: e extrem de incet.1 point
-
1 point
-
Vezi daca se intaresc furtunele, daca da gaze pe la vasul de expansiune. Daca deschizi capacul la vas si se umple vasul la loc si ies gaze... Am avut aceleasi simptome ca si tine la 1.9 TDI AJM, scadea si aproape disparea apa din vas. La o vreme dupa oprirea motorului revenea antigelul si dadea pe afara. Nu are treaba ca opresti caldura sau nu cu antigelul, masinile nu mai au robinet la calorifer ca la Dacia 1300. Apa curge prin calorifer non stop, doar clapeta de aer dirijeaza daca aerul va trece prin calorifer sau nu. Iti vine aer rece deoarece ai gaze pompate de piston in sistemul de racire. Adica in loc sa fie lichid de racire fierbinte sunt gaze in calorifer sau pe furtune sau in pompa de apa. Merge bine dupa o vreme deoarece se incalzeste motorul si mai etanseaza un pic garnitura (o strang piesele care se dilata). Ar mai putea fi termostatul sau pompa dar eu cred ca e garnitura de chiulasa.1 point
-
Mersi frumos! Craciun fericit! 34000km and counting din iunie 2016. Cateva poze adunate in ultima luna1 point
-
1 point
-
Masina e in service momentan. Am facut o cerere de reconstatare fiindca a fost afectat si tragerul iar farul trebuie schimbat complet, cică e spart ceva pe interior... Daca tot e in service o sa-i fac acum si schimbul de ulei si filtre. Abia astept sa aduc tancul înapoi sa ne luptam cu nametii ce vor veni... Ps: Am amanat problema cu pornirea grea la rece deoarece a trebuit sa o las in service. Imediat cum o primesc sper sa rezolv si cu pornirea.1 point
-
e posibil ca din 2010 pana acum sa isi fi luat masina adica asa ma gandesc eu , poate a asteptat totusi sa ii raspunzi la topic si nu a luat1 point
-
Si din profil, pentru cei care iau in calcul acest model: Gumele se simt ca sunt mai soft decat cele de vara, am prins si bulevarde libere in week-end, ce mai, o placere... se infige roscata cand e nevoie. P.S.: cand apuci sa mergi cu a 3-a turata mai mult, dupa 20-25min., poftim o regenerare scurta, probabil ca asa e gandit: cand vede ca se merge mai bine, hai sa-l ardem. I love my Skoda!1 point
-
Semnalul debitmetrului este necesar pentru calcularea cantităţii de injecţie admisibile şi pentru reglarea recirculării gazelor de eşapament de către unitatea de comandă. Cu cât semnalul furnizat de debitmetru este mai mic, cu atât mai puţin combustibil poate fi injectat ! Procedura de verificare cu Vag Com – Conectaţi testerul de diagnosticare a autovehiculului şi selectaţi 01(motor) unitatea de comandă a sistemului electronic al motorului. În acest timp, motorul trebuie să funcţioneze în gol (relanti) „Citirea blocurilor de valori măsurate“ – Apăsaţi tastele 1 şi 0 pentru „grupa de afişare 10“ apoi – Urmăriţi indicaţiile câmpului de afişare 1. – Valoarea prescrisă: 180…320 mg/H Dacă valoarea prescrisă nu este atinsă: – Verificaţi recircularea gazelor Dacă valoarea prescrisă este atinsă , se continua verificarea: – Acceleraţi autovehiculul de la aproximativ 1500 rotaţii/ minut la accelerare maximă, aproximativ 3000/min În acest moment, pedala de acceleraţie trebuie să fie apăsată complet. Citirea blocului 10 de valori măsurate : (campul 1) 209 mg/H (campul 2) 1027 mbari (campul 3) 1011 mbari (campul 4) 0.0 %.......la relanti – Valoarea prevăzută în câmpul de afişare 4 (poziţia pedalei de acceleraţie) sa fie 100% Dacă valoarea prescrisă nu este atinsă: – Repetaţi verificarea accelerând autovehiculul la maximum. – Valoarea prescrisă în câmpul de afişare 1 (debitul masic de aer aspirat): Coduri motor ANY / AYZ peste 600 mg/H ( 1,2 TDI Lupo) si la Cod motor AMF peste 700 mg/H (1,4 TDI Lupo) Citirea blocului de valori măsurate 10 (campul 1) 830 mg/H (campul 2)1027 mbari (campul )1850 mbari (campul 4)100 %.....acceleratie la podea Dacă valoarea prescrisă nu este atinsă: – Înlocuiţi debitmetrul -G70-. – Decuplaţi conectorul pentru debitmetrul de aer -G70- – Cuplaţi contactul. Dacă în câmpul de afişare 1 este afişat constant 539 mg/H (valoare fixă de substituţie....atunci cand mufa de la debitmetru este scoasa): Măsuraţi tensiunea de alimentare a debitmetrului -G70- între următoarele contacte ale fişei: Fişa la debitmetru -G70-contact........Valoare prescrisă 2 + masă......................aproximativ tensiunea bateriei 2 + 3.............................aproximativ tensiunea bateriei 4 + masă......................circa 5 V 4 + 3.............................circa 5 V Dacă valorile prescrise nu sunt atinse: – Decuplaţi contactul. verificati conform schemei electrice, dacă cablajele(toate firele electrice care corespund functionarii debitmetrului) între caseta de control şi fişa de conectare (debitmetru) prezintă întreruperi ,daca exista, remediati si apoi reverificati iarasi functionarea corecta a debitmetrului. Daca nu gasiti probleme la cablajul electric....Înlocuiţi unitatea de comandă a instalaţiei de injecţie directă motorină -J248-(calculatorul de motor). Stiu ca suna rau dar, doar asa se mai remediaza functionarea corecta a motorului.1 point
-
Vara Rompetrol S55 Efix(doar vara ca iarna cica nu este de iarna doar Efixul simplu) , iarna OMW Maxxmotion si MOL Evo. De la Petrom motorina nu iau ca absolut toti spun ca la Petrom cel Premium este de fapt OMW simplu... La benzina am fost foarte multumit de Petrom 99... Legat de biocarburant... am observat si eu la OMW ca Maxx Motion nu contine biocarburant si fata de fotografia colegului mai sus la pompa din Cluj - Temparetaura filtrabilitate era -38 grade....la motorina simpla biocarburantul era trecut clar 6.5% ca la MOL... intre MOL EVO si Maxx Motion ca si functionare nu pot sa fac diferente, chiar nu le simt. Insa cu Rompetrol S55 Efix trage mai bine motorul, dar lucru semnalat si de catre altii, filtrul de particule intra mai des!1 point
-
Sau hai sa o luam putin altfel, eu am jante de 15 originale Vw, cu astea am cumparat masina Sh. Astea le folosesc si iarna si vara, consum minuscul, cu ce m-ar ajuta niste jante de 17? (unele de calitate sunt 450-500E) 1. ar fi aspectul si asta ar insemna sa stau sa ma uit la masina cate 30 de minute inainte sa urc in ea, sau sa-mi pun niste oglinzi in masina care sa-mi arate jantele, altfel nu-mi explic, ce conteaza ce vad necunoscutii la masina in timp ce rulez cu ea>?crezi ca se uita la jantele mele?sau la drum. 2. stabilitatea? pai n-am auzit inca sa se rastoarne nici un cunoscut cu golf-uri (cazul meu, sau skoda cazul de fata) in curbe, te apuci sa faci racing cu o masina de 100-120 cai? intri cu 120 in curbe? este foarte foarte usor, pui cap la cap pro si contra, si tragi linie, vezi cum iesi mai bine.-1 points
-
reglajul farurilor e pe vacum.ala e rolul furtunasului. de ce scade oare temperatura?termostat blocat deschis. nu mai am ce comenta.-1 points
-
Din cate stiu, aburul are o temperatura destul de mare (120-150 grade) la espressorul la care imi frotez laptele am senzor de temp pe boiler si am 140-150 grade ca sa iasa abur prin teava. Astea fiind zise, si stiind ca temperatura mare favorizeaza oxidarea si aparitia ruginei, eu nu m-as incumeta sa dea cu jet puternic de abur pe tot exteriorul. In interior da, pt ca omoara bacteriile si dezinfecteaza. In zona pragurilor/aripilor nu as da in nici un caz cu abur. Daca vrei sa fie treaba buna si sa stai linistit, iti cumperi 2-3 prosoape cu microfirba sau ceva echivalent, si dupa ce iti spala masina la spalatorie ii rogi frumos sa stearga masina cu prosoapele tale, asta daca nu vrei tu sa o faci. Sa mentii prosoapele curate si sa le limpezesti foarte bine sa nu ramana impuritati care sa zgarie vopseaua. De asemenea e indicat sa folosesti macar 1 data pe an argila decontaminanta.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00