Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.12.2017 în toate secţiunile
-
Sunt de acord cu tine aici. Nu este o masina facuta pentru asa ceva, dar o poate face daca e nevoie, cat timp esti constient de limitarile ei. Dar eu nu vad neaparat range-ul ca o grija ci mai mult ca un challenge... “cat de mult pot sa merg?”, “unde pot sa ajung cu o masina “limitata”?” etc ceea ce o face fun. Plus ca un drum pana la Ploiesti nu e chiar palpitant, sunt doar 60 km pana la urma... Se pot face mult mai multi km si in oras doar alergand prin oras de colo-colo(si mai sunt alti 16 facuti in aceeasi zi)... Nu am luat masina ca sa fac 100 km/zi cu ea dar uite ca poate. Cu vizite la punctele de incarcare si cu batut obrazul oamenilor bucurosi ca au gasit un loc de parcare gol in haos-ul care a fost acum prin magazine si mai ales prin parcari; din pacate oamenii aia nu prea realizeaza ca poate ca, daca nu incarc acolo din cauza ca e locul ocupat, s-ar putea sa nu ajung la urmatorul punct de incarcare, dar na... mai greu cu civilizatia la noi. Oricum, sa vedem partea buna a lucrurilor. O am de fix 2 luni si am facut putin peste 1.500 de km, deci am economisit undeva intre 150 si 200 de euro. Cu cat merg mai mult cu ea cu atat masina ma costa mai putin, nu mai mult (pana baga astia incarcarea cu plata dar chiar si asa ma costa o treime fata de pretul benzinei - vezi chitanta de la OMV) Daca peste 4-5 ani o si vand cu 8-10.000 de euro, ceea ce nu cred ca e imposibil avand in vedere avantul pe care l-a luat miscarea asta electrica si faptul ca or sa apara din ce in ce mai multe puncte de incarcare; pot sa ma declar foarte multumit...3 points
-
https://www.google.ro/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://skoda-kodiaq.ru/files/Programma_samoobuchenia_SKODA_KODIAQ_chast_2.pdf&ved=0ahUKEwja8aTv56LYAhWSLlAKHbXBBu8QFgghMAI&usg=AOvVaw0ucBj2aYXwrM6ANLKjtkrZ Manual skoda service Kodiaq Rusia... nu cred ca mai lasa loc de interpretare pentru ce cutii exista montate in functie de model. Paginile 32-33 din pdf pentru cine nu indrageste limba rusa ?2 points
-
o fi aratand masina bine ,dar tind sa cred ca partea mecanica nu se ridica la nivelul cum arata masina,daca ai bagat deja 1500 de euro in ea....si mai tre sa bagi bani destui daca tre sa inlocuiesti chiulasa cu totul daca nu e de la racitorul de gaze ,treaba e clara...1 point
-
Toate bune si frumoase in continuare dupa inca o saptamana perfecta anomalia a disparut Doar MaxxMotion vede de acum, recomand sarbatori fericite1 point
-
@teozuzu20 multumesc pentru aprecieri! Meguiar's Endurance Tire Gel este foarte fain, rezista mult timp 2-3 saptamani, depinde de conditiile de vreme, aici in centrul Italiei e soare mai mereu si nu prea ploua. In Romania nu stiu ce sa-ti spun, dar eu zic ca vei fi multumit. Oricum o sticla iti ajunge cateva luni de zile. Cat despre Meguiar's Ultimate Quick Wax, dupa ce spal masina, sterg cu o microfibra si aplic pe caroserie Chemical Guys After Wash sau Chemical Guys Speed Wipe ( sunt un quick detailer amandoua) pentru a nu ramane pete albe de la apa, apoi la sfarsit tot cu o microfibra aplic ceara si sterg bine. Rezultatul e spectaculos luceste foarte tare. Ma-Fra Wheel and Tire este destul de bun, dar daca vrei sa iasa lucioase si sa ai jantele perfecte o sticla iti ajunge cam la 2 spalari de masina. Deci o utilizezi de 2 ori. La pretul pe care il are este best buy! Am avut de la Chemical Guys practic aceeasi solutie pentru jante, avea aceleasi rezultate si costa triplu, deci nu prea ii vad rostul.1 point
-
Cred ca e-Up!-ul este pentru mers in oras si zonele limitrofe. Este bine ca poti sa te aventurezi si un pic mai departe, dar pentru mine unul ar fi ceva chinuitor sa plec la drum si sa merg la consum, sa ma ia emotiile cand dau drumul la caldura/AC, sau la scaune incalzite, sau altceva. Pentru mine unul ar fi foarte stresant si nu as putea niciodata se merg in acest fel. Drumul trebuie sa fie placut, relaxant/fun, nu plin de griji.1 point
-
Dupa cum apare din scanul tau, cauza turarii motorului la 1100 este bateria slaba.1 point
-
Din valorile pe care le spui - clar masinile electrice mici inca nu sunt o varianta viabila pentru extraurban - ci doar pentru oras "moderat" Ma gandesc doar la un drum la Sinaia - de ex de la mine pana acolo sunt pe bord cam 125km, sunt si ceva serpentine. Practic daca e iarna (si mergi cu aeroterma) si prinzi si ceva trafic ai toate sansele sa faci pana prostului Ma mira tare diferenta de autonomie - versus ce raporteaza colegul din tara renilor cu e-golf-ul - la el parca diferentele nu sunt asa drastice1 point
-
Nu stiu daca s-a mai postat dar au aparut in configurator Virtual cockpit si Sound System BeatsAudio, cel din urma doar pt ST.1 point
-
Drumul Cheia-Bucuresti este in coborare. In sens invers mai puneai ~2 litri. Oricum, consumul este excelent la motorizarile 1.4 TSI 125/150 CP pe compactele MQB. Din pacate, in lipsa acestor agregate din parcul de drive-test al dealerilor nostri (cu exceptia Delcar - Brasov si ocazional PB), multi cumparatori aleg motorizari Diesel.1 point
-
Inca un update minor: folie de protectie pentru Bolero Fost facuta custom deoarece nu se gasesc inca dedicate pt. modelul asta ( se pare ca am fost autorul moral pt. firma care mi-a montat-o, au zis ca vor pune pe site in curand si pentru Kodiaq ) Folia a fost taiata & aplicata la perfectie, foarte multumit de cum arata - transparenta si antiamprenta.1 point
-
15.9xy km, poate apuc un 16.000 poza, cred ca imi lipsesc ~10/20km... Doua aspecte enervate (pentru mine cel putin): combustibil - da 1 data la autonomie 80km info si in infotaiment, ulterior pana la autonomie 0 nici macar un mesaj din cate tin minte la Octavia macar pe display-ul dintre ceasuri iti mai dadea cate un mesaj cu autonomie scazuta, la Ateca e liniste si pe cat de liniste e cu combustibilul, pe atata galagie face AdBlue o data ce scazi cu autzonomia sub 1000km, la fiecare 100 km iti da un bip major in bord si te atentioneaza ca in x sute km nu mai poti porni motorul O fi normal, oi fi batut la cap, asta e alta mancare de peste... In rest - Concediu 2 persoane de 1 festival rock de 4 zile + evadare "litoral" Croatia, bagaje aferente, clima Consum cu ~1,2L % mai mare decat cu O3 1.6tdi. Mi-am reconfirmat ca pentru drumuri in afara si mers legal, e cam "overkill" motorizarea, era ok pentru nevoile personale si masina anterioara, insa pentru joyride + padele, pentru mine e In rest am descoperit ca Win10 are ceva filtre la poze, asa ca las ceva cadre cica "editate"...si ulterior needitate. Desigur, masina nespalata, cadre cu aparat foto (+9 ani vechime) si cateva cu telefon, nu am ochi sau pasiune de fotograf, dar imi place sa postez Ah da, si breaking news: cum masina inca avea nevoie de un nume, ramanad la feminin insa ceva "musculos", am ajuns la diminutivul de la Brunhilda, deci va prezint pe Bruni Editate like a bo$$ Raw Sibenik Zadar Bratislava NovaRock Parcul Krka Cazarea de la Rogoznica, din nou, iubesc Croatia pentru plajele "sufocate" Si cu Bruni Si cum am terminat cu un nasit, mai mai am doar unul, sper sa pot rupe din buget acel detailing(coating ceramic) care il astept de ceva timp, cel mai rau caz va astepta Bruni pana in August dupa el PS: Drumuri bune si va doresc colegi in trafic cu conduita adecvata, am prins 3 accidente urate in acest roadtrip, toate la viteze mici din greseli minore cu masini date peste cap1 point
-
M-am gândit sa revin cu un post legat strict de consum. Știu ca sunt mulți colegi care prefera benzina pentru cuplu pe plaja larga de turații, zgomot și vibrații reduse, întreținere, etc (poate si preț de achizitie) dar cumpara diesel finalmente pentru consum (eu am făcut asta cu Octavia 3 in trecut). Asa ca share-uiesc propriile concluzii in detaliu: In oraș: - consumul este de 9.0 - 9.2% in condiții optime (drum lung - peste 30km doar in oraș, pornit la cald, singur in mașina, AC pe minim, oraș liber - Weekend) - am obținut 12,2% in condiții normale de trafic la / de la munca, in zi lucrătoare, aglomerația obișnuita, pornire la rece, mers 20km. - maxim am avut 15%, cu motor pornit in parcări, mașina 3 pers + bagaje, traversat Bucuresti. Tot in jur de 14-15% am avut însă și in orașe mici, relativ libere dar mers pe distante scurte, de 2-3km pornire la rece (unde cred ca mai mult am stat cu motor pornit decât mers efectiv). Pe DN (1 banda pe sens, sate): - cu mers "la consum", deci fără depasiri in forța, evitat accelerări ai frânări inutile, 2 pers in mașina, AC, consum resetat la ieșirea in DN (deci la cald), minimul a fost de 5.9% pe o distanță de 40km. - mers sportiv ( dar legal), cu depasiri constant, accelerări și frâne, serpentine, coborâri in frâna de motor, 2 pers + bagaj, AC maxim, consumul a fost de 7.8% (au fost și momente de 8.2 la altitudinea maxima) - mers "normal", adică undeva între cele 2 de mai sus a presupus pe majoritatea drumurilor 7.4 - 7.5% Pe autostrada, 2 persoane + bagaje, AC: - la 130km/h in linie dreapta, fără vânt, Bucuresti - Pitești, sta la 8.0% - la 135km/h (adică unde setez de obicei cruise control) oscilează între 8.2 - 8.5%, probabil in funcție de panta, vânt, asfalt, etc. Consum mediu pe 2000km de când am mașina (știu ca nu e foarte relevant pentru ca e relevantă ponderea pe fiecare scenariu de mers), am 7.7% Daca aveți întrebări, cu drag P.s. Comparativ cu O3 150 cai diesel DSG, consumul este in 90% din cazuri cu fix 2% mai mare1 point
-
Mulțumesc, @stryder In unul din ultimele posturi cineva spune ca soluția este sa apeși jumate pedala de frâna și motorul nu se mai oprește. Așa era și la Octavia, însă pe Kodiaq nu funcționează. O fi ceva specific motoarelor diesel. Confirm însă ca atât Stop cât și Start sunt mult mai rapide, line și silențioase. In plus mi s-a întâmplat de câteva ori in coloana sa apas accelerația tocmai când motorul se oprea și nu s-a supărat de loc, a pornit imediat fără ezitări. Oricum, am început sa folosesc butonul pentru dezactivare Si niște poze de prin dealurile patriei... și un VS GLE1 point
-
@Aerofan, nu sunt de acord. De aproape 7 ani conduc zilnic prin Bucuresti, iar in ultimele 10 luni o masina cu aceste sisteme. De putine ori cand au intrat, chiar m-au ajutat cand a fost cazul, dar asta si pentru ca am un anumit stil de mers. Nu conduc agresiv si prevad anumite situatii. Sistemele acestea NU sunt facute pt cine merge violent, pentru cine sta la 1m de masina din fata la 130kmh, pentru cine sta incalecat pe benzi sau pt cine intra in ultima clipa inapoi in coloana. In schimb augmenteaza un stil de mers defensiv si in general e mai relaxant la condus (asta cu referire la ACC). Un sistem automat va frana mult mai eficient decat un sofer obisnuit pentru ca franeaza la maxim. S-a dovedit ca multi cred ca apasa la maxim pedala de frana, dar de fapt nu este asa. Acum sa nu fim ipocriti sa nu pretindem ca am patit macar o data sa franam de urgenta in ultima clipa datorita fie a unei neatentii, fie a ceva neasteptat (tipic Ro). Apoi sunt unii soferi care stau mai prost la reflexe si la anticipat, iar FA fix asta face. Confuzia pe care o fac multi de cred ca sistemele sunt proaste este a crede ca sistemele sunt autonome, cand de fapt ele doar asista si decizia finala o ia soferul. Deja avand peste 18.000km dintre care 10.000km extraurban si mereu sistemele au fost ON, pot sa spun ca nu e asa violent cum se crede, mai ales pt ca se decupleaza la cel mai mic input al soferului. Concret, cand vezi ca iti intra ceva in fata (am si spus ca sistemul nu franeaza instant si trebuie masina sa fie jumatate pe sensul tau ca sa o sesizeze), cum pui piciorul pe frana, sistemul e decuplat si franezi doar tu, cat si cum vrei.1 point
-
La fiabilitate as pune toti banii pe Lexus. In toate survey-urile de fiabilitate si customer satisfaction au fost in top daca nu chiar pe locul unu, mult mai bine clasat decat Audi. In plus daca as avea de ales cred ca as iesi putin din pluton si alege Lexus. Totusi la costuri de intretinere cred ca este ceva mai scump decat Audi.1 point
-
Am vazut zilele trecute un Lexus IS care abia a iesit din parcare,tractiunea pe spate pt. mine e un minus..reviziile sunt f. scumpe (in jur de 2000RON) si mai are o problema..are prostul obicei sa creada ca e portbagajul deschis atunci cand pui contactul si nu te lasa sa o pornesti,trebuie sa rogi pe cineva sa apese pe el sa poti porni masina.Eu pun banii pe Audi cu toate ca nu ia ochii targului e mult mai fiabila si mai ieftin de intretinut.-1 points
-
In sens invers la 6 am am avut o viteza medie putin mai mare si un consum de 5.2%. Se pot obtine si consumuri mai mici, insa nu am rabdarea necesara. Si btw, vezi ca zic de Cheia localitatea de jos, inainte sa incepi sa urci defapt, da e o coborare, insa nu este asa de mare, sunt de acord ca joaca si coborarea un rol la consum, insa nu de 2%, ci de 0.8%.-1 points
-
Eu zic ca astia au ascuns un motor electric pe undeva. Trafic de Buc, jale, am viteza medie mai.mare ca am mers si pe soseaua Alexandriei 3 km ( 4 benzi). 1.4 tsi 122 cp pentru cine e pe telefon si nu vede profilul, Benzina omv 100, ulei shell 0w30 eco, masina se incalzeste in maxim 2 km de trafic in oras la temp de aprox 0 grade. Ac on mereu.-1 points
-
Ai cupra rulata 1 an cu garantie ramasa vreo 3 pe la 20-23.000euro. Leon fr cu 1.8 tsi nu merita 27.000euro, oricate optiuni ai pune pe ea, ramane tot o masina compacta, cu lipsuri suficiente cat sa nu merite 27.000euro. Avem colegi care au cumparat leon FR led, 1.8 tsi, manuala cu putin sub 20.000euro. Nu inteleg de unde dotarile pana la 27.000euro.-1 points
-
Tocmai m-am intors de la drivetest cu Karok 1.5TSI DSG 4x2. Vruuumm si Wooow. Venind de pe o motorizare slaba si cutie manuala bineinteles ca totul mi se pare la superlativ. Nu stiu multe despre 1.5TSI dar cel putin in teorie ar trebui sa se comporte la fel cu vechiul 1.4TSI. Cutia DSG e foarte ok. Pedala pare ca are doua puncte de detectie si cand ai apasat-o jos imediat face kickdown, se duce in 5000+ aproape de zona rosie si trage instantaneu. Si asta in D !!! N-am prea mers lejer cu ea, dar pare ca nu subtureaza. Cutia este cumva DQ381 DSG7 in baie de ulei ? Ruliul este ok avand in vedere ca e un SUV. Fortand stanga-dreapta si intrand tare pe curbe masina nu a dat semne de supra-subvirare. Avea faruri led dar fiind zi nu pot spune nimic de ele. Probabil ca sunt superioare. Spatiul interior e relativ suficient pentru zona ei. Materialele sunt ok. Din poze impresia a fost neutra. In realitate e un SUV as zice la fel de frumos precum Kodiaq. Pentru mine e cat se poate de dificila alegerea pentru ca plecasem montat pe un Superb si am plecat mai in dubiu decat am ajuns.-1 points
-
Sa o stapanesti sanatos ! Daca vrei ti-as putea face eu visul sa devina realitate...am un Golf 5, 2.0 TDI 140 cp ( apropiat de ceea ce ai acum ca si performanta ), si avand in vedere ca tot suntem in prag de sarbatori daca vrei putem face schimb fara sa iti cer diferenta ; plus ca, are deja soft stage 1, pedale cromate si jante aliaj pt iarna. Cat despre suspensie..dupa cum a spus si mad kat, incearca sa te obisnuiesti, sau mergi o zi cu o masina cu suspensie sport Ta-technix :)))) este o combinatie ideala intre sportivitate si confort ; din pacate si a mea e sportline..dar daca vrei fac un efort avand in vedere trocul cu ceva mai nou si iti iau o suspensie cu PDG :)))-1 points
-
Bucuresti - Baia Mare pe valea Oltului. Cam 8 ore si un pic, pornit la ore atipice, am.prins si 15 min de bara la bara la Alba. Se poate si mai bine, masina usor instabila cu rotile de 16. Cu cele de 18 se simte mai bine. 1.4 tsi cmba 122 hp, 2 persoane si bagaje, pasagerul cu rau de viteza. Statie + waze.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00