Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.12.2017 în toate secţiunile
-
Eu iti recomand Fuchs Titan GT1 Pro C-3 cu tehnologia XTL. Il am in motor, functioneaza exceptional cu el. La rece este ireprosabil, la cald, la fel. Poti incerca si Valvoline Synpower. Mai sunt cateva marci de luat in calcul. Marci de care colegii sunt foarte multumiti. Daca ai sa citesti experientele lor, sigur o sa faci o alegere buna.2 points
-
Salutare! Fiind primul meu post pe acest forum, m-am decis sa-mi fac intrarea pe acest forum, cu toate ca-l citesc de ceva timp si sa scriu si eu cateva randuri despre, deja, "vechea" achizitie. Deh, deja are un an masina, si cca. 26.000 km. Dupa 5 Renault-uri, toate luate de noi, am decis ca e timpul sa mai deschid portiera si la alt soi de masina. Si cum de data asta doream ceva un pic mai mare, am ajuns la grupul VAG, unde m-am capatat cu aceasta Skoda. Pe scurt, dupa motoarele Reno de 1,4 tce, 1,5 dci, 1,6 16V, 1,4 8v, am ajuns la acest 2.0 TDI combinat cu DSG. Pana aici imi dau seama ca nu stiu cum am trait pana acum crezand ca manuala este cea mai tare, insa, decand cu DSG, viata pare pur si simplu mai frumoasa. Masina este fabricata in 2016, configurata si condusa de mine pe firma si in 2017 am achizitionat-o de la firma (a fost leasing 1 an) pe PF. Revenind: Octavia Style 2.0TDI DSG6 150CP - albastru race cu dotari optionale - jante 17, interior sport (RS) , Smartlink, Xenon, senzori lumina si ploaie, oglinzi exterioare si interioara electrocrom, scaune incalzite, parbriz incalzit, senzori fata/spate si probabil mai sunt, dar se pare ca doar pe-astea le folosesc. In toti acesti km nu am avut probleme tehnice cu ea. Plusuri pentru acest model: Spatiu cat o zi de post (tot nu reusim sa umplem portbagajul la drumuri lung) cutia DSG - extraordinara consum decent 150 cp sunt arhi-suficienti (mai mult decat poti folosi in RO) - masina este folosita doar in week-enduri/concedii, in Bucuresti avand masina de la birou. Ca minursuri, pot spune ca nu o consider o evolutie fata de Renault, materiiale fiind putiiiin mai bune, insa tot incep greierasii in ea dupa cca. 10.000 km. Fiind o masina destul de usora pentru cat de mare e, am avut surpriza sa vad cum "ma bate vantul pe autostrazi" si trebuie sa o corectez din volan Franele sunt bune, dar parca mai bune erau la Renault Suspensia este galagioasa, iesind din tiparul VAG din generatiile mai vechi. Cam atat momentan. Probabil, in cursul zilei de astazi, revin si cu cateva poze.1 point
-
Tu crezi ca cine da 2400 lei pe o interfata originala iti da tie fisierele ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Buna am si eu probleme cu turbo....motor auy, am schimbat turbo cu unu refacut pentru ca al meu ca sueira de la 1500 de turatii .Dupa cam 150 de km cu el cand iam dat putin forja o lasat sa mai functioneze.Cu ce sa incep?Ce sa fac....o fi turbo?Cu al meu nu am avut nici o problema inafara de suierat masina tragea exceptional1 point
-
Buna seara! As dori un sfat! In momentul de fata, la masina personala Passat B6, 2006, 2.0 BMP cu DPF, folosesc Ravenol VMP 5W30 de care sunt multumit (fara consum intre schimburi si de sunet motor), dar am citit de uleiul Mobil 1™ ESP 0W-30 si m-ar bate gandul sa trec la el. Ce parere aveti, este un plus pentru motor? Ce ma atrage la el este specificatia 0W care ar fi mai buna pentru clima noastra din sezonul rece. Cam astea ar fi specificatiile lui. https://www.mobil.com/english-gb/passenger-vehicle-lube/pds/glxxmobil-1-esp-0w301 point
-
Dupa cum apare din scanul tau, cauza turarii motorului la 1100 este bateria slaba.1 point
-
Sambata, dupa ce am fost sa tai porcul, masina s-a suparat si mi-a aprins martor rosu de nivel scazut antigel, am mai mers catia Km si a inceput sa se ridice temperatura la apa, norc ca eram aproape de Bucuresti si aveam vreo 5 litri de apa la mine. Am oprit, am completat cu apa si am ajuns acasa, sambata seara, am dus masina in garaj si nu-mi dadeam seama pe unde pierde, deoarec era tot motorul plin de antigel, inclusiv in fata la radiatoare, vu ventilatoarele pornite arunca apa peste tot. Am demontat scutul, am dat jos ansamblul ventilatoarelor si am decoperit gaura. Mufa dintre ventilatoare a frecat in radiator si l-a gaurit. CA atare, am comandat alt radiator si luni pe seara l-am schimbat, asta dupa ce, duminica, am profitat de ocazie si am spalat si eu motorul masinii prima data in viata ei. Am luat un VALEO.1 point
-
Eu, cel putin pana acum, ma felicit pt DCC si cred ca este singura optiune care creste cu adevarat confortul la drum...Confort: la drumuri cu denivelari, drumuri cu piatra si in amenajare, pe autostrada (regim in care nu mai ajunge nici un zgomot in habitaclu), Normal: pe drumuri judetene cu asfalt peticit si la viteze ceva mai ridicate, Sport: pe drumuri cu asfalt bun, pe drumurile cu serpentine ( unde ruliu scade semnificativ) si la viteze ridicate. Chiar daca in fata nu sunt atat de bine simtite modificarile ( exceptand zgomotele suspensiei), pasagerii din spate for fi cei mai multumiti...:) Cel mai mult eu folosesc modul Sport si Confort, sarind din unul in altul si doar pentru a trece peste liniile de cale ferata ....Daca ar exista o setare ca suspensia sa lucreze in functie de viteza ar fi excelent...1 point
-
Am revenit dupa o prima saptamana de concediu cu o plimbare mai lunga, si pentru ca nu m-am decis care poze merita puse aici si care nu, deoarece imi plac toate, am zis sa le pun pe toate . Am facut ~2000km in ultima saptamana si masinuta s-a comportat minunat, nu am avut niciun fel de problema cu ea, iar confortul fata de vechea Octavia este vizibil la drum lung, oboseala aparand dupa mult mai multe ore de condus. Cateva impresii din zilele astea petrecute impreuna: 1. Motorul nu este deloc lenes! Poti incepe orice depasire in afara orasului cu a3a de la 70-80 in sus si nu ai nevoie sa schimbi treapta 4 pana nu termini depasirea fara sa iti dea emotii ca nu trage. In schimb, se vede cand masina este plina cu bagaje, afara e cald iar A/C merge din greu, in sensul ca daca e o panta destul de maricica si ma prinde cu a5a sau a6a sub 100km/h, nu am nicio sansa sa prind mai mult fara sa retrogradez in treapta 4, insa asta nu ma deranjeaza neaparat, fiind un lucru normal pentru un benzinar tinut in jur de 1500rpm. Practic, imediat ce motorul ajunge la un 1800-1900rpm, chiar daca e panta, incepe si trage, in schimb daca e sub 1800rpm efectiv refuza sa traga masina in panta mare. Comportamentul asta e valabil la treptele 4, 5 si 6. In treapta 2 sau 3, chiar daca am 1400rpm si sunt in panta, incepe sa traga, iar la 1700rpm deja nu mai da semne de oboseala. Ca idee, am mers peste 400km cot la cot cu un Superb 2 cu 2.0tdi 140cp, fara sa raman nicio clipa in urma pe vreo portiune de drum, in special drum virajat + multe depasiri, amandoi am tras la maxim de masini si in mare parte cu viteze ce depasesc 130km/h. Iar consumul, surprinzator a fost la amandoi la fel 2. Pe curbe masina se tine minunat, insa dupa drumul asta facut pe diferite tipuri de asfalt, am reusit sa ajung la limitele anvelopelor si sa realizez ca nu se ridica la performantele GoodYear de pe cealalta masina, care si pe final de viata se lipesc exemplar de asfalt la viteza, pe curbe, pe orice tip de asfalt, desi pe anumite tipuri de asfalt efectiv se lipesc de el si Falken-urile (in special asfaltul mai rugos), dar pe asfalt mai tocit, am reusit in cateva curbe sa rup aderenta si sa imi arunce fundul putin in exterior, rezolvand totul accelerand si redresand directia, dar situatia destul de neplacuta. 3. Mirrorlink-ul + Android Auto mi-au fost cel mai bun prieten, folosind Waze si Google Maps atat online cat si offline (in unele tari este foarte prost, asa ca am folosit Maps). 4. Consumul pe toti km, desi am tras tare de ea, a fost de 5,95%, calculat la pompa, deci nu pot decat sa fiu multumit. Cu dieselarul pe drumuri asemanatoare scoteam in jur de 5,5-6, uneori chiar spre 7 cand era asa cald si il alergam mult. Uleiul, surprinzator nu a mai scazut deloc de cand am completat acum mai mult de 7000km. Mai jos, aveti pozele + 2 cifre interesante la kilometraj. De maine mai urmeaza o saptamana cu plimbari si peste 500km facuti cu siguranta. Acum am ajuns la ~14700+km in bord.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ravenol VMP are niște valori excelente la rece. Nu văd vreun motiv să îl abandonezi.0 points
-
Noutati: - pentru bara imi voi lua regie proprie, vreo 830 lei (am si bandourile "zgariate" ! ), dar va mai dura ceva, vinovata va ajunge de-abia saptamana viitoare la constatare + ceva timp...prin Ianuarie probabil..nu ma grabesc oricum. - azi este a doua oara consecutiv (din ultimele vreo 8 luni probabil) cand fac plinul cu benzina de 95 (am crezut ca e gratis cand am vazut pretul la MOL fata de cea de 100 ), pe timpul asta nu are rost sa insist cu super benzina. Observatii: dupa atata timp de mers pe min 98, cand treci la 95 sesizezi o MARE diferenta de putere. Cand am trecut de la 95 > 98, nu mi s-a parut cine stie ce mare castig. Dar acum, va zic, este diferenta mare. De asemenea, pare ca e ceva diferenta si la consum: cu 98-100 se consuma mai mult. - tot azi am ajuns la PBN pentru scartait fata si proiectoare. Scartaitul era intr-adevar de la flansa (cum a banuit @C Z R si cum banuiam si eu ca ar fi o potentiala cauza) stanga. Rezolvarea nu a fost pe garantie pentru ca ...la naiba, la VW - care face masini fiabile, nu exista decat 10k Km sau 1 an de zile garantie la asa ceva, normal. Rezolvarea a constat in gresarea flansei, dupa ce in prealabil mi s-a dat jos si amortizorul.. Bineinteles ca mi-au facut operatiunile fara sa ma intrebe daca vreau si se minunau pe urma de ce nu vreau sa le dau 430 lei (WTF ?! ) pentru munca lor depusa. Am platit in final "doar" 160 lei, constatarea doar. Gen.. . Problema s-a rezolvat (momentan..), nu am mai zgomotul, a disparut. Bune flansele astea, tin..pana la 20k asa..muultt rau. - proiectoarele - mi-a fost desfacut proiectorul dreapta (desi le spusesem si de cel de pe stanga care se abureste mai putin) , curatat, inspectat - totul minunat, ce sa vezi, este ca nou (nu e spart, nimic). Dar e normal sa se abureasca, au si poze explicite cu care explica oamenilor procesul normal ce are in spate legile fizicii..ca sa vezi...bine pregatiti astia de la VW !, iarasi avantaj ei ! Deci va dati seama..o sa se abureasca in continuare, eu trebuie sa le aprind "5-10 min" ca sa le usuc. Ca pe rufe, ce dreaq, doar stiu, e usor ! Concluzia zilei: Traiasca "garantia" VW ! D-ne fereste de vreo problema mai importanta.0 points
-
- Situatia actuala: reparat ambreiajul compresor intr-un service. M-a tinut exact 1 zi. Acum iar s-a dus: se aude un zanganit cand pornesc AC-ul. Ma duc inapoi cu ea sa vad ce si cum.0 points
-
Rețetă de Super Diesel Additive: 2 părți de din ăsta și o parte din ăsta. Am băgat și merge mișto!-1 points
-
@Out4Kill Îți trebuie norma 507.00 Dacă te ajută cu ceva, la mașina mea din semnătură sunt la al doilea schimb cu Rowe 5w30 Multi Synt Dpf și am deja pregătit schimbul 3. Merge foarte frumos, fără zgomote, chiar acum când sunt temperaturi scăzute și nu dă semne de oboseală nici la 10000 km când fac schimbul. La 140 lei cu transport inclus bidonul de 5 litri eu mă declar mulțumit.-1 points
-
La fostul meu Passat a batut volant vreo 80 de mii de km si asa l-am vandut. Unele sunt mai zgomotoase.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00