Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.12.2017 în toate secţiunile
-
e posibil ca din 2010 pana acum sa isi fi luat masina adica asa ma gandesc eu , poate a asteptat totusi sa ii raspunzi la topic si nu a luat5 points
-
3 points
-
Cred ca e-Up!-ul este pentru mers in oras si zonele limitrofe. Este bine ca poti sa te aventurezi si un pic mai departe, dar pentru mine unul ar fi ceva chinuitor sa plec la drum si sa merg la consum, sa ma ia emotiile cand dau drumul la caldura/AC, sau la scaune incalzite, sau altceva. Pentru mine unul ar fi foarte stresant si nu as putea niciodata se merg in acest fel. Drumul trebuie sa fie placut, relaxant/fun, nu plin de griji.2 points
-
Buna am si eu probleme cu turbo....motor auy, am schimbat turbo cu unu refacut pentru ca al meu ca sueira de la 1500 de turatii .Dupa cam 150 de km cu el cand iam dat putin forja o lasat sa mai functioneze.Cu ce sa incep?Ce sa fac....o fi turbo?Cu al meu nu am avut nici o problema inafara de suierat masina tragea exceptional1 point
-
Ravenol VMP are niște valori excelente la rece. Nu văd vreun motiv să îl abandonezi.1 point
-
I'm very happy with my xenon headlights :D. Azi am.facut un drum Galati - Piatra Neamt si noile becuri nu se compara cu "originalele" alea Philips. Lumina nu este foarte alba, cum am avut la Audi, dar este mult mai "plina" fata de halogen. Farurile au fost reglate la service. Sunt foarte multumit de toata investitia, chiar daca nu e inca finalizata. Desi am mers destul de tare, unde s-a putut, consumul a ramas in zona de 5.4l/100km. De obicei cand era mai cald si mergeam numai ziua, media era mai sus, spre 6.2l/100km.1 point
-
NU poti folosi un far de Anglia pe o masina de Europa si sa lumineze cum trebuie.1 point
-
Cand egr-ul e blocat pe deschis sau nu inchide bine motorul porneste rau sau deloc1 point
-
Pentru ca este metal. Metalul sufera modificari la schimbari de temperatura. Crescand usor turatia, echilibrezi cele doua placi. Placi care atunci cand au o temperatura ridicata, nu mai bat la ralanti. O sa ti bata si la cald, acesta este parcursul pana la blocare si sau rupere arcuri, e.t.c... La blocare nu o sa o mai auzi, in schimb apar vibratiile si multe altele... Ori il schimbi, ori astepti sa moara. Insa poate face daune, mai mult sau mai putin mari. Nu prea stiintifica explicatia. Insa, zic eu, acoperitoare.1 point
-
@Ganeaalexandru Eu am o Octavia 2 FL 1.6 TDI si am acelasi comportament cand este frig afara si dau drumul la climatizare. Pana se incalzeste motorul, adica apa ajunge pe la 70 porneste si sistemul suplimentar de incalzire (PTC). Asta consuma o gramada de curent, deci motorul merge mai turat. Partea buna e ca se incalzeste mai repede motorul pentru ca o mare parte din caldura ce ajunge in habitaclu este data de acel sistem. Daca vrei sa testezi daca e vorba de incalzire, cand stai pe loc si motorul merge la 1000 rpm, opreste climatizarea si tureaza motorul scurt pana la 1500 rpm. Cand scade turatia ajunge la 800 rpm.1 point
-
Pe stanga si dreapta are cate un port usb Nu e un instrumemt de precizie dar e suficient pentru a verifica dimineata starea bateriei si incarcarea in mers in functie de consumatori .1 point
-
Bifat revizia la 29.8xy km in bord. La un drum de Austria am fost nevoit sa completez prima data cu ulei ~28.1xy km, sunt multumit de acest aspect, la Octavia completasem pe la 18.xyz km parca dupa ridicarea din showroom. Mai avem o programare la service la inceput de ianuarie, se pare ca acel zgomot care il sesizam la pornire, aspect "remediat" pe garantie prin inlocuirea in zona de accesorii ceva rola intinzator, acuma reaparut, s-a constatat in zona cutiei de viteza, deci va fi desfacuta la inceput de luna...sper dupa sa nu apara acele bruscari... In rest va parasesc cu mesajul: Sarbatori feritice si un an nou cat mai implinit! La multi ani, ToniM1 point
-
Sunt rezistente separate. Probabil ca s-a intrerupt rezistenta sezutului.1 point
-
1 point
-
Sambata, dupa ce am fost sa tai porcul, masina s-a suparat si mi-a aprins martor rosu de nivel scazut antigel, am mai mers catia Km si a inceput sa se ridice temperatura la apa, norc ca eram aproape de Bucuresti si aveam vreo 5 litri de apa la mine. Am oprit, am completat cu apa si am ajuns acasa, sambata seara, am dus masina in garaj si nu-mi dadeam seama pe unde pierde, deoarec era tot motorul plin de antigel, inclusiv in fata la radiatoare, vu ventilatoarele pornite arunca apa peste tot. Am demontat scutul, am dat jos ansamblul ventilatoarelor si am decoperit gaura. Mufa dintre ventilatoare a frecat in radiator si l-a gaurit. CA atare, am comandat alt radiator si luni pe seara l-am schimbat, asta dupa ce, duminica, am profitat de ocazie si am spalat si eu motorul masinii prima data in viata ei. Am luat un VALEO.1 point
-
Super GTI! Foarte misto o prind jantele... Fa si un video sa auzim Milltek-ul ala !1 point
-
Nu am mers cu alta dimensiune in afara de 18", iar masina e oricum rigida datorita faptului ca am schimbat arcurile. Nu am mai scris de ceva timp pe aici, masina a primit mici modificari vizuale si un tratament al caroseriei inainte de intrarea in iarna.1 point
-
Nu e vorba de graba. 99% din iesirile de weekend pe care le fac la Sinaia plec dupa 9-10 seara, pentru a evita cirezile de pe drum. Iar la acele ore - 30 de minute de stat in priza la ploiesti chiar ar conta. Asta e "motivul intemeiat" de fuga. Oricum e bine ca ai leonul pentru drumurile mai lungi.1 point
-
Sfatul nostru de aici de pe topic este sa folosesti doar ulei OE, nu are rost sa te joci cu un ansamblu asa de scump pentru o diferenta de 100-150lei.1 point
-
Nu inteleg cum sa bagi DATE pe o intrare AUDIO ? acele coduri le poti seta de cate ori vrei.1 point
-
Peugeot, Skoda, Seat, nu imi plac si nu vreau sa ma duc in directia aia. Eventual Q5 ar mai putea fi. Cautarea mi-am facut-o intre masinile care ma atrag dintr-un motiv sau altul... Interiorul Tiguan-ului nou nu stiu de ce nu mi se pare la nivel cu cel al Touareg-ului, lasand la o parte spatiul suplimentar. Chiar si super-dotat, e tot cu o clasa si mai bine mai jos decat Touaregul...sau cel putin asa il vad eu. X3-ul SH ajunge la pret cu Touaregul...dilema e daca sa cumpar sau nu "alta clasa de masina cu aceiasi bani"1 point
-
Daca se strica asa repede originalele, logic ar fi sa pui aftermarket. PS- se simte o agresivitate gratuita in postarile tale1 point
-
Si eu sunt ptr pastrarea EGR ului in functiune, dar reglarea ratei de recirculare la minim. Rata recircularii este date de 2 parametri: 1, deschiderea valvei EGR ce se poate defini prin valoarea N18 2. presiunea gazelor de esapament ce intra in recirculare. La punctul 1 nu e prea mult de facut deoarece modificare se poate face numai din soft, la punctul 2 se poate insa face ceva regland geometria turbo in asa fel incat sa obtii o diferenta minimala intre presiunea gazelor de esapament ( intre motor si turbo) si presiunea aerului compresat ce intra in motor. Cu cat tija este reglata mai scurt cu atat vanele sunt mai inchise respectiv presiunea gazelor este mai mare decat ce a aerului compresat, si cu cat tija este reglata mai lung cu atat diferenta de presiune este mai mica. Altfel spus cu cat tija este reglata mai scurt cu atat rata recircularii este mai mare ( depuneri excesive) si cu cat tija este reglata mai lung rata recircularii scade. Mai mult reglarea tijei prea scurt mai are un alt dezavantaj si anume datorita presiunii ridicate intre motor si turbo, evacuarea gazelor arse nu se mai face corect, deci o parte din gazele arse nu pot fi evacuate corect datorita presiunii mari din galerie si raman in cilindri influentand negativ calitatea exploziei. Deci cu alte cuvinte o tija reglate prea scurt influenteaza negativ motorul de 2 ori, pe o parte creste rata recircularii si pe alta impiedica evacuarea corecta a gazelor arse.1 point
-
Va salut, Pentru cei cu ACC si front assist va informez ca senzorul din sigla se poate murdari si nu va mai functiona. Am patit ieri cand mi a aparut mesajul pe AID. Am oprit si pe senzor era un strat de zapada apoasa. Am spalat cu putina apa si s-a rezolvat., Sper sa ajute informatia asta.0 points
-
Cu scuzele de rigoare..Dacă te uiți la un egr sa dai o diferenta de 50 euro.. mai bine nu iti luai masina! Normal ca e o diferenta mare intre unu OEM și unu de concurenta. Ps.concurenTZa.. fara Z ?-1 points
-
Sigur e radiator infundat. Nu sta cu el asa, am tras un frig iarna trecuta de toata frumusetea. Ca sa nu-l dai jos de pe masina ai putea incerca o desfundare. In compartimentul motor pe peretele separator cu habitaclul gasesti conexiunea furtunelor cu tevile radiatorului. Deconectezi furtunele care vin din motor iar la teava de retur radiator conectezi un furtun cu apa sub presiune(de la robinet) la tur pui un furtun liber dupa care inversezi apoi iar schimbi si tot asa pana iese mizeria. ....Sau mai simplu in service ori curatare ori schimbare radiator. La mine l-am schimbat, dupa am vazut ca se putea desfunda, acum am un radiator in plus.-1 points
-
Un SUV compact pentru oras este mai indicat decat un tanc de X5/Touareg/ML.Testeaza Peugeot 3008 benzina 1.6 sau diesel 2.0.-1 points
-
Eu zic ca astia au ascuns un motor electric pe undeva. Trafic de Buc, jale, am viteza medie mai.mare ca am mers si pe soseaua Alexandriei 3 km ( 4 benzi). 1.4 tsi 122 cp pentru cine e pe telefon si nu vede profilul, Benzina omv 100, ulei shell 0w30 eco, masina se incalzeste in maxim 2 km de trafic in oras la temp de aprox 0 grade. Ac on mereu.-1 points
-
Ai cupra rulata 1 an cu garantie ramasa vreo 3 pe la 20-23.000euro. Leon fr cu 1.8 tsi nu merita 27.000euro, oricate optiuni ai pune pe ea, ramane tot o masina compacta, cu lipsuri suficiente cat sa nu merite 27.000euro. Avem colegi care au cumparat leon FR led, 1.8 tsi, manuala cu putin sub 20.000euro. Nu inteleg de unde dotarile pana la 27.000euro.-1 points
-
Bucuresti - Baia Mare pe valea Oltului. Cam 8 ore si un pic, pornit la ore atipice, am.prins si 15 min de bara la bara la Alba. Se poate si mai bine, masina usor instabila cu rotile de 16. Cu cele de 18 se simte mai bine. 1.4 tsi cmba 122 hp, 2 persoane si bagaje, pasagerul cu rau de viteza. Statie + waze.-1 points
-
Salut. De anul trecut de cand am achizitionat masina am o problema nerezolvata. Ce-i drept nici nu mi-am batut capul cu ea pana acum. Masina este un Golf 7 din 2013 HL cu scaun sofer ErgoActive si problema consta in faptul ca sezutul scaunului nu se incalzeste. Incalzirea la spatar si scaunul pasagerului merge OK. Ati mai intalnit problema asta sau aveti idee ce ar putea fi? Sezutul si spatarul au rezistente separate? Exista o singura mufa pt scaun? Mersi.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00