Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.12.2017 în toate secţiunile
-
Cred ca e-Up!-ul este pentru mers in oras si zonele limitrofe. Este bine ca poti sa te aventurezi si un pic mai departe, dar pentru mine unul ar fi ceva chinuitor sa plec la drum si sa merg la consum, sa ma ia emotiile cand dau drumul la caldura/AC, sau la scaune incalzite, sau altceva. Pentru mine unul ar fi foarte stresant si nu as putea niciodata se merg in acest fel. Drumul trebuie sa fie placut, relaxant/fun, nu plin de griji.4 points
-
2 points
-
Acum incep sa ii inteleg pe cei care merg cu proiectoarele aprinse cand nu e ceata. Si le usuca de condens.2 points
-
Conteaza foarte mult despre ce masina vorbim. Modelul asta e facut strict pentru oras. Un Golf sau un i3, ca sa nu zic Tesla, sunt masini mult mai bine gandite care pot inlocui masina termica. Strict e-Up!-ul ... e greu sa o faca. La mine, cel mai mare consumator (in afara de problemele bateriei cu temperaturile joase) este climatizarea. AC-ul imi taie cam 10% din range. Trecerea de la 22 la 28 de grade, de exemplu, mai taie inca 10% Dar astea sunt lucruri normale normale pentru o masina electrica. Altele mai mari au chestii care trag caldura din baterii si o baga in masina, daca e nevoie de ea, de exemplu, care ajuta. Asta, prin design, e mai simplista, dar iti poti face treaba cu ea... Si trebuie ajustat si mindset-ul. Poti sa ajungi la Sinaia, chiar si acum, dar trebuie sa o faci cu o oprire de 20-30 de minute la Ploiesti. Ceea ce nu trebuie sa fie neaparat un chin. Poti sa profiti sa te intalnesti cu cineva de acolo, sa iesi la o plimbare daca e frumos afara, sa faci niste cumparaturi daca stai mai mult in Sinaia, sa bei o cafea, sa mananci ceva. Daca stai in masina cu ochii pe baterie o sa fie un chin; daca gasesti o metoda creativa si utila de a-ti ocupa timpul atunci o sa apuci sa faci ceva in plus. Plus ca nu e rau sa mai tragem o gura de aer in piept si sa ne linistim putin. Prea e toata lumea grabita si pe fuga mereu fara un motiv intemeiat...2 points
-
Pe stanga si dreapta are cate un port usb Nu e un instrumemt de precizie dar e suficient pentru a verifica dimineata starea bateriei si incarcarea in mers in functie de consumatori .1 point
-
Bifat revizia la 29.8xy km in bord. La un drum de Austria am fost nevoit sa completez prima data cu ulei ~28.1xy km, sunt multumit de acest aspect, la Octavia completasem pe la 18.xyz km parca dupa ridicarea din showroom. Mai avem o programare la service la inceput de ianuarie, se pare ca acel zgomot care il sesizam la pornire, aspect "remediat" pe garantie prin inlocuirea in zona de accesorii ceva rola intinzator, acuma reaparut, s-a constatat in zona cutiei de viteza, deci va fi desfacuta la inceput de luna...sper dupa sa nu apara acele bruscari... In rest va parasesc cu mesajul: Sarbatori feritice si un an nou cat mai implinit! La multi ani, ToniM1 point
-
Asa ceva nu iese la polish ; cea mai ieftina varianta este creionul corector ; apoi vopsitul ; la detailing nu au ce sa-ti faca.1 point
-
daca tot avem topic dedicat: personal nu pot sa inteleg cum un far poate face condens si altul nu, in conditiile in care absolut toate farurile moderne au furtunasele alea de ventilare - deci eventuala lipire mai slaba a sticlei nu ar trebui sa conteze. aproape ca ma gandesc daca nu cumva este cauzata de obturarea (partiala) a acelor orificii de ventilare - chestie care, la proiector este foarte posibila datorita pozitiei. ca si poveste - acum multi ani la un cielo, in urma unui asasinat de patruped am spart sticla proiectorului - am facut rost de o sticla, am curatat bine proiectorul, inclusiv furtunasele, montat sticla cu silicon sanitar (ca asta aveam) si n-a avut nici pe naiba, nici urma de condens...1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
@mihai.onu94: Vineri le testez la drum lung ca plec de dimineata spre Piatra Neamt :). Si eu zic ca e o diferenta majora, cam 10% peste cele de la Skoda si 80% peste Philps-urile alea. BTW vrea cineva doua becuri D3S Philps "originale" 6000K. Le dau ieftin :))))1 point
-
1 point
-
S-a incarcat in vreo 20-30 de minute de pe la vreo 30%, la fel ca la PBN sau la Kaufland. Astazi am facut mai multe drumuri dar cu climatizarea mai jos si fara accelerari tari si iar am ajuns la ~16 kwh/100 km, adica 90-100 km range, fata de 25-30 zilele trecute. Din curiozitate am trecut zilele trecute si pe la OMV sa incarc. Este pe cat de ciudat pe atat de ironic si placut sa incarci la o benzinarie. Asta e si prima data cand am platit ca sa merg cu masina asta... Per total sunt multumit de ea!1 point
-
@cogdao: Da, cred ca am sa raman la 235x50 sa nu risc ceva la siguiranta rutiera in primul rand. Multumesc tuturor pt raspunsuri.1 point
-
Foarte multumit de Bolero MY18, arata super, merge la fel de super, 0 lag.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Scrumiera este nefolosita, si nici eu nu o folosesc - asa ca i-am gasit o noua intrebuintare. Un mic voltmetru - voiam de mult sa pun asa ceva, fara sa sara in ochi si sa strice interiorul. Interesant de urmarit - bateria se vede ca e slabuta, si la pornire, ajunge la 8.5V... Incarcarea sta la 14.2 - 14.3V, deci nu asta e problema. Candidata buna pentru baterie leisure pentru T4 In alta ordine de idei - prima data de cand o am, imi pun problema sa verific consumul 100% autostrada (sau 4 benzi) - Campina - Bucuresti pe A3 - pe CB 10,5 l/100km. Viteze, bineinteles, legale. Statistic vorbind, cel putin decent pentru utilajul asta. Absolt superb de condus, dar cred ca am mai zis asta1 point
-
Drumurile din weekendul asta ma fac, inca o data, sa nu inteleg pe fanii wiper delete mod... In alta ordine de idei am pus la treaba navigatia - chiar intr-un sat in afara bucurestiului, si m-a dus fara probleme, nici de harta, nici de semnal - pe straduta de o singura banda la mama naibii, ce evident nu vazuse prea multa dezapezire. De dus m-a dus gps-ul, de scos m-a scos 4mo -ul Decenta ca ergonomie in mers, nu intrerupe muzica aiurea, gaseste repede satelitii.1 point
-
Nu poti sa ai un 4 motion in curte si sa nu il scoti la zapada, nu? Ma gasii si eu la -12.5 grade sa fac chestia asta. A pornit fara nici o ezitare, iar apoi vreo ora si ceva am ranjit in continuu. Inca nu stiu eu sa o conduc cum trebuie, insa este senzationala. Ca pe sine, chiar pe drum acoperit complet cu zapada, iar in curbe este cum vrea soferul, cuminte pe traiectorie sau pur si simplu distractiva. Iar plecarile de pe loc sau accelerarile bruste din mers in linie dreapta sunt o joaca, indiferent de suprafata simti cum pleaca masina de sub tine. Am scos-o si oleaca "pe camp" pe niste drumuri nedezapezite si a intepenit-o voit sa vad ce se intampla. Iese usor fara mari ezitari, singurul dezavantaj este garda micuta la sol. Nu e offroader, dar te scoate din kko Iar VR-ul are putere si cuplu suficiente Per ansamblu, senzatie utilajul1 point
-
Fiind o chinezarie la 27 ron am comparat valoarea indicata in paralel cu un aparat de masura ,diferenta e de +/- 0.1 v0 points
-
Poti completa cu apa distilata si o sa pui pe un redresor.-1 points
-
Sa o stapanesti sanatos ! Daca vrei ti-as putea face eu visul sa devina realitate...am un Golf 5, 2.0 TDI 140 cp ( apropiat de ceea ce ai acum ca si performanta ), si avand in vedere ca tot suntem in prag de sarbatori daca vrei putem face schimb fara sa iti cer diferenta ; plus ca, are deja soft stage 1, pedale cromate si jante aliaj pt iarna. Cat despre suspensie..dupa cum a spus si mad kat, incearca sa te obisnuiesti, sau mergi o zi cu o masina cu suspensie sport Ta-technix :)))) este o combinatie ideala intre sportivitate si confort ; din pacate si a mea e sportline..dar daca vrei fac un efort avand in vedere trocul cu ceva mai nou si iti iau o suspensie cu PDG :)))-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00