Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.12.2017 în toate secţiunile
-
Acum incep sa ii inteleg pe cei care merg cu proiectoarele aprinse cand nu e ceata. Si le usuca de condens.8 points
-
Salutare tuturor, Initial am vrut un Golf 5, febletea mea inca de cand eram mic (23 ani btw). Apoi am zis ca mai pot astepta sa imi iau un Golf6 si asa am ajuns la 7 Dupa multe cautari pe Olx si telefoane unde aflam tot felul de aspecte dubioase, am decis ca ar fi mai bine sa caut o masina pe afara. Intr-un final, cu ceva noroc, am gasit-o in Germania si am reusit sa o rezerv pana venea un prieten sa o vada, dupa care a fost si cumparata Masina avea 128.000km, cu revizii facute la Volkswagen. Ulterior am verificat la o reprezentanta si erau aceleasi date. Motorizarea 2.0 TDI 150 cp, echipare highline cu urmatoarele dotari: Bixenon, Cornering, Coming home Oglinzi pliabile electric Senzori parcare, lumina, ploaie Park Assist Camera video Rear Assist Scaune sport Cruise Control Navigatie Composition Media Piele Alcantara Jante Originale 17" Ce simt ca lipseste: scaune incalzite, Discovery Media/Pro. Ce imbunatatiri planific pe viitor: ornamente cromate pentru pedale, toba schimbarea display-ului de la 6.5" la 8" (posibil sa imi dea ceva batai de cap) posibil stage1, desi momentan nu simt nevoia de mai multa putere. schimbarea suspensiei (hope that's possible). Este varianta sport si nu prea se impaca cu drumurile noastre Acestea fiind spuse, va prezint masina mea: Aceste 2 poze sunt din anunt. Acum pozele din RO: Venind iarna, a trebuit sa o echipez corespunzator. Asa ca am mers pe Nokian WR D4, cu jante de tabla pe 16". Iarna viitoare mi-am promis sa iau ceva de aliaj Si o poza din interior (voi reveni cu mai multe) Am vrut foarte mult culoarea albastra, insa si actuala este un compromis destul de bun. Consider ca m-am hazardat putin (mai mult), fiind prima masina si neavand prea multa experienta de condus. Am facut 2000 de km pana acum si o absolut consider excelenta. Bine v-am gasit!2 points
-
2 points
-
Cateva update-uri .. Achizitionat presuri originale de CC si un corector lac pe serie VIN (luate de pe ahw-shop.de ... fiindca simt constant ca orice as lua de la noi e mai prost decat la nemti... mai ales ca si pretul era mai mare la noi ) . Inlocuit termostat mare antigel pe Behr (producator OE, codul OE era sters de pe piesa) , acum imi sta apa la 90 grade Celsius la orice viteza cu orice turatie si temperatura exterioara... plus ca se ridica imediat la 90 grade in regim de mers foarte linistit (15 minute pe ceas ajunge la 90 grade). Inlocuit antigel (cel vechi arata foarte urat.. bine ca l-am schimbat) Curatat admisie + clapete (desi EGR e dezactivat la mine.. sa fie curate am zis), aveau depuneri minime fata de ce vad la altii ... semn ca in 60k km de cand am EGR off + masina merge exterior in regim de turatie mare... ajuta destul de mult Curatat traseu intercooler, degresat totul + reetansat .. era ceva mazga si ulei infiltrat pe la anumite imbinari etc, probabil nu a fost niciodata curatat nimic pe acolo, acum e totul shiny. Inlocuit placute spate pe Textar, cele ATE de pe spate 99% au fost contrafacute (au fost schimbate in acelasi timp cu cele ATE de pe fata, cele de pe fata au 10% uzura.. cele de pe spate ajunsesera la fier :| , de la inceput scartaiau, frana nu tinea bine pe spate si lasau un praf maro pe janta.. lucru ce nu l-am mai vazut pana acum ) . Inlocuit protectii amortizoare spate si flanse prindere amortizor (unul din amortizoare avea protectia rupta si risca sa se strice in timp de la mizeria acumulata). Facut un drum prin Slanic Moldova .. fix atunci a si nins si am prins o poza draguta O filmare cu evacuarea la rece relanti (pornita de ~3 minute), Maxhaust (NUMAI CU CASTI)2 points
-
2 points
-
Se tureaza usor doar spre capatul de cursa-cel superior. Parerea mea-las-o in pace si pleaca normal cu ea de pe loc nu numai din ambreiaj. Dai banii degeaba la reprezentanta.1 point
-
A avut șpan sau a schimbat-o preventiv? Mulțumesc NU mai cita postul anterior! Este greu de citit si contrar regulamentului! Multumesc pentru intelegere! Marian1 point
-
1 point
-
Sambata, dupa ce am fost sa tai porcul, masina s-a suparat si mi-a aprins martor rosu de nivel scazut antigel, am mai mers catia Km si a inceput sa se ridice temperatura la apa, norc ca eram aproape de Bucuresti si aveam vreo 5 litri de apa la mine. Am oprit, am completat cu apa si am ajuns acasa, sambata seara, am dus masina in garaj si nu-mi dadeam seama pe unde pierde, deoarec era tot motorul plin de antigel, inclusiv in fata la radiatoare, vu ventilatoarele pornite arunca apa peste tot. Am demontat scutul, am dat jos ansamblul ventilatoarelor si am decoperit gaura. Mufa dintre ventilatoare a frecat in radiator si l-a gaurit. CA atare, am comandat alt radiator si luni pe seara l-am schimbat, asta dupa ce, duminica, am profitat de ocazie si am spalat si eu motorul masinii prima data in viata ei. Am luat un VALEO.1 point
-
@cogdao: Da, cred ca am sa raman la 235x50 sa nu risc ceva la siguiranta rutiera in primul rand. Multumesc tuturor pt raspunsuri.1 point
-
Din punct de vedere al dinamicii este f ok motorul daca nu vrei sa faci depasiri in forta la 130-140 kmh. Ce ma deranjeaza pe mine cu adevarat este zgomotoul pe care il face (fiind 3 cilindri). Voi actiona ca atare si voi cauta sa izolez fonic panoul ignifug. Distanta e prohibitiva intr-adevar ... ne ramane doar sa le vedem in poze1 point
-
Ce scrie pe foaia mea este "Actiune 46G9 2017-06-22 W-Unitate de comanda frana de parcare 01" (Data de acolo nu coincide cu data cand am fost in service - aia era 07.09.2017). That's all - daca te ajuta au fost cei de la PBN.1 point
-
Vezi ca cele la pretul acesta, sunt refurbished. Cele originale sunt in jur de 2.400 Lei,mai mult sau mai putin. Iar OE peste 2.900 Lei, mai mult sau mai putin. Vorbesc de LUK. Deci, sa nu bata repede dupa ce o montezi, mergi pe cele intermediare, sau OE. P.S. Lasa servece ulsa se ocupe, asa o sa ai si garantia lucrarii si a piesei. Si daca tot esti cu CV jos, verifica si ambreiajele. Scapi de inca o manopera. Bine, verifica le in mers, pana sa dai jos cutia. Sunt de pe la 1.800 Lei in sus. Si asa ai cutia noua. Sau daca mai merg, mai pot fi reglate, depinde.1 point
-
@Out4Kill Îți trebuie norma 507.00 Dacă te ajută cu ceva, la mașina mea din semnătură sunt la al doilea schimb cu Rowe 5w30 Multi Synt Dpf și am deja pregătit schimbul 3. Merge foarte frumos, fără zgomote, chiar acum când sunt temperaturi scăzute și nu dă semne de oboseală nici la 10000 km când fac schimbul. La 140 lei cu transport inclus bidonul de 5 litri eu mă declar mulțumit.1 point
-
Salutare , pot sa zic ca de aseara am caldura de stau in tricou la 22gr pe clima, problema a fost dupa cum am si banuit , clapele care directioneaza aeru au gauri care trebuia sa fie acoperite in schimb la mine numai era nimic pe ele . Am pus banda adeziva gri pinzata pe toate clapele. Am ramas cu o eroare ma gandesc sa nu fi pus vreo mufa ceva ? 1 Fault Found: 00785 - Temp Sensor in Instrument Panel (G56) 30-00 - Open or Short to Plus1 point
-
Stiam eu ca fac bine ca iti urmaresc jurnalul mersi de site incerc sa invat germana si sa comand si eu presuri textile pt la vara si corector lac (dar nu stiu unde pot sa bag VIN sa fiu sigur ca vine ce trebuie) Imi place ca povestesti in detaliu tot ce faci la masina iar prima poza este superba (daca erau si stopurile aprinse era perfecta) Asteptam si un video cu evacuarea la "cald"1 point
-
Viitorul, cel putin pentru oras, este al masinilor electrice, dar al celor facute direct de fabrica. Improvizatiile si modificarile nu au niciun viitor si nu o sa ajunga niciunde. Sa nu mai vorbim de costuri, omologari individuale, teste, fiabilitate, implementare.. Din punctul meu de vedere, imposibil.1 point
-
atentia la asta https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-gti-ID7GpDOU.html dauna totala din sua 3VW547AU6HM000773 http://www.salvagedb.com/search?q=3VW547AU6HM000773 https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:FlZymXdc3vsJ:https://arabyauto.com/show-19324115-vehicle+&cd=11&hl=en&ct=clnk&gl=us1 point
-
Din valorile pe care le spui - clar masinile electrice mici inca nu sunt o varianta viabila pentru extraurban - ci doar pentru oras "moderat" Ma gandesc doar la un drum la Sinaia - de ex de la mine pana acolo sunt pe bord cam 125km, sunt si ceva serpentine. Practic daca e iarna (si mergi cu aeroterma) si prinzi si ceva trafic ai toate sansele sa faci pana prostului Ma mira tare diferenta de autonomie - versus ce raporteaza colegul din tara renilor cu e-golf-ul - la el parca diferentele nu sunt asa drastice1 point
-
1 point
-
Salutare! Nu am mai scris de mult pe aici, nici n-am facut mare lucru la masina. Am avut multe tentative esuate de a mai rezolva anumite probleme, insa fara succes. Am reusit doar sa ma ocup de interiorul masinii si anume, scaunul soferului si cotiera erau putin uzate, nu exagerat, insa un pretentios ca mine n-am putut sa le las in starea in care erau. Am apelat la un atelier profesionist de detailing auto si pe langa decontaminarea vopselei cu argila si aplicat ceara ceramica cat sa imi fie protejata vopseaua pe timp de iarna, am reusit sa vopsesc scaunul soferului si cotiera(doar acolo erau probleme). Dupa vopsire, s-au hidratat, curatat si aplicat protectie cu solitiile celor de la leatherique, care sincer...fac minuni. Desi credeam ca am mai multe poze cu starea initiala a interiorului, din pacate n-am facut poze cum erau inainte si dupa vopsire. Intre timp, cu ceva timp in urma, m-am intalnit cu @Laurentiu_LWR si am tras cateva poze impreuna cu masinile1 point
-
Hai sa lamurim un lucru, termenele pot fi lungite sau scurtate. Octavia vina intre 6 saptamani si 16 saptamani in functie de configuratie. Superb vine intre 7 saptamani(chiar cazul meu) si 11, Kodiaq vine in 5 luni configuratie decenta, lux in maxim 7 desi diversi dealeri dau termene de cate un an si chiar mai mult pentru varinta Scout. Karoq vine in 5 luni intr-o configuratie aproape full desi aceiasi actori din piata dadeau termene la SAB de exeplu de 7 8 luni pentru comanda( adica si alte optiuni de cat echiparile standard) sa nu mai vorbesc de fratele mai mare. Ca o paranteza masina pe care o astept putea sa vina la sfarsitul lui februarie cel mai devreme cu comanda pana in 10 decembrie. Iar ca timp de ridicare a masinii depinde de dealer si de istoricul cel il ai la el. Hint pentru cine comanda si vrea sa lungeasca intrarea in productie cu cel putin 4 saptamani, la Superb (testat de 3 ori) sa adauge prezoanele antifurt din fabrica, daca, de exemplu vrea mai mult ragaz sa stranga un avans mai mare.1 point
-
Dupa un portofoliu de cel putin 10 x B7 cu retrofit xenon ( sunt autorizat sa fac asta si la masini in garantie, doar VW/Audi), iti spun acum (2017 ), nu la momentul 2013, ca este cea mai idioata treaba sa nu pui autoleveling. Un singur Polo din vreo 5, nu l-am facut cu leveling si imi pare rau, desi respecta conditia de la inceput, conducatorul auto are 55-60 kg , masina tot timpul goala, circula 99 % ziua si nu iese din oras, face 2000 km /an. In primul rand este 100% ilegal si nu este nici o diferenta intre tine si cei cu "csenoane chinezesti" daca nu ai autoleveling.(Aia macar au reglaj manual). La fel de ilegal esti si daca nu completezi cu instalatie de spalat faruri !! ( Nota: stiu, o sa spuneti ca la B8 in configurator este optional, astept sa ma anuntati cand o sa treceti de control trafic RAR si Politie cu argumentul asta! ) Functie de momentul in care sunt extrase farurile adaptive de sub alimentare / can , pot ramane in pozitii limita care nu se pot compensa din reglaje manuale !! Fortarea la capete de cursa a reglajelor mecanice va duce la stricarea angrenajelor!! Nu mai punem ca ai bordul " pom de iarna" si erori multiple , functie de includere, sau nu, in can gw list. Solutia este: OEM sau deloc. Exista si solutia sa nu asculti de parerea asta , sa pui adaptori 10/14, sa nu-ti pese de ceilalti participanti la trafic, sa nu ai flash pe FL cu luminile stinse, sa reglezi farurile la usa de la garaj , sa ai IC cu pom de Craciun inainte de Craciun, sa nu ai DRL "corect",..., dar sa nu ai masina in poze cu numar de inmatriculare pentru ca este o baza de date RAR in continua crestere cu cei cu "csenon"! Asta dupa ce se pare ca esti si norocos la can -gw si bcm....1 point
-
Felicitari pentru configuratie. La anul trebuie sa ai CO sub 120 g/Km ca sa beneficiezi de bonus. Cu 1,5 TSI in aceeasi configuratie nu te calificai. 1,5 TSI style dsg are 123-127 g/Km.1 point
-
Am revenit cu rezultatul. In doua zile a schimbat tot mirosul din masina solutia recomandata de tine. Merci mult!1 point
-
1 point
-
Salut, Am cautat pe forum informatii despre aceasta problema, dar nu am gasit nimic relevant. Acum 3 luni am cumparat un Passat B6 2010 2.0 TDI 140cp CBAB, primul meu diesel. Citind pe forum am vazut un post in care un alt coleg a scris ca la plecarea de pe loc, doar din ambreiaj, motorul se tureaza singur la 850-900 de ture. La mine nu face asa, ba chiar se subtureaza usor de la 782 rpm si simti vibratii. Oare sa fie ceva defect la a mea de nu functioneaza? Nu a functionat niciodata de cand am cumparat masina de 3 luni, dar am vazut ieri la alti doi prieteni, unul cu passat si unul cu golf 6 ca la ei functioneaza: la plecare de pe loc din ambreiaj se tureaza singur motorul la 850 -900 ture. Posibil sa nu simta cand vreau sa plec de pe loc...dar, de ce? Aceasta crestere in rpm este programata de ECU pentru a citi vibratia ambreiajului care poate fi resimtita la turatii scazute?? Detin VCDS si nu imi apare nici o eroare. Masina nu are auto hold, doar frana electronica. Sa fie vreun modul codat gresit? Cruise control functioneaza si se dezactiveaza daca apas ambreiajul; fara sa apas ambreiajul nu pot porni masinia --> deci cred ca senzorul de la pedala de ambreiaj functioneaza. Pana sa ajung la reprezentanta (care m-au programat abia tarziu in Ianuarie) solicit ajutorul vostru. Cert este ca de acum nu o mai chinui sa plec direct din ambreiaj, o voi ajuta si cu acceleratia putin. Multumesc.0 points
-
Noutati: - pentru bara imi voi lua regie proprie, vreo 830 lei (am si bandourile "zgariate" ! ), dar va mai dura ceva, vinovata va ajunge de-abia saptamana viitoare la constatare + ceva timp...prin Ianuarie probabil..nu ma grabesc oricum. - azi este a doua oara consecutiv (din ultimele vreo 8 luni probabil) cand fac plinul cu benzina de 95 (am crezut ca e gratis cand am vazut pretul la MOL fata de cea de 100 ), pe timpul asta nu are rost sa insist cu super benzina. Observatii: dupa atata timp de mers pe min 98, cand treci la 95 sesizezi o MARE diferenta de putere. Cand am trecut de la 95 > 98, nu mi s-a parut cine stie ce mare castig. Dar acum, va zic, este diferenta mare. De asemenea, pare ca e ceva diferenta si la consum: cu 98-100 se consuma mai mult. - tot azi am ajuns la PBN pentru scartait fata si proiectoare. Scartaitul era intr-adevar de la flansa (cum a banuit @C Z R si cum banuiam si eu ca ar fi o potentiala cauza) stanga. Rezolvarea nu a fost pe garantie pentru ca ...la naiba, la VW - care face masini fiabile, nu exista decat 10k Km sau 1 an de zile garantie la asa ceva, normal. Rezolvarea a constat in gresarea flansei, dupa ce in prealabil mi s-a dat jos si amortizorul.. Bineinteles ca mi-au facut operatiunile fara sa ma intrebe daca vreau si se minunau pe urma de ce nu vreau sa le dau 430 lei (WTF ?! ) pentru munca lor depusa. Am platit in final "doar" 160 lei, constatarea doar. Gen.. . Problema s-a rezolvat (momentan..), nu am mai zgomotul, a disparut. Bune flansele astea, tin..pana la 20k asa..muultt rau. - proiectoarele - mi-a fost desfacut proiectorul dreapta (desi le spusesem si de cel de pe stanga care se abureste mai putin) , curatat, inspectat - totul minunat, ce sa vezi, este ca nou (nu e spart, nimic). Dar e normal sa se abureasca, au si poze explicite cu care explica oamenilor procesul normal ce are in spate legile fizicii..ca sa vezi...bine pregatiti astia de la VW !, iarasi avantaj ei ! Deci va dati seama..o sa se abureasca in continuare, eu trebuie sa le aprind "5-10 min" ca sa le usuc. Ca pe rufe, ce dreaq, doar stiu, e usor ! Concluzia zilei: Traiasca "garantia" VW ! D-ne fereste de vreo problema mai importanta.0 points
-
Interesanta si de cercetat diferenta asa mare de pret intre reprezentante: pe 2 sept am fost la revizie schimb 4 litri ulei si filtru ulei la 10.000km la Avia si am platit manopera 106 ron cu buson si garnitura de la ei. Acu fara suparare dar schimb de filtru aer si polen costa 154ron? Piesele le am dus eu.-1 points
-
-1 points
-
Sa o stapanesti sanatos ! Daca vrei ti-as putea face eu visul sa devina realitate...am un Golf 5, 2.0 TDI 140 cp ( apropiat de ceea ce ai acum ca si performanta ), si avand in vedere ca tot suntem in prag de sarbatori daca vrei putem face schimb fara sa iti cer diferenta ; plus ca, are deja soft stage 1, pedale cromate si jante aliaj pt iarna. Cat despre suspensie..dupa cum a spus si mad kat, incearca sa te obisnuiesti, sau mergi o zi cu o masina cu suspensie sport Ta-technix :)))) este o combinatie ideala intre sportivitate si confort ; din pacate si a mea e sportline..dar daca vrei fac un efort avand in vedere trocul cu ceva mai nou si iti iau o suspensie cu PDG :)))-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00