Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.12.2017 în toate secţiunile
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
2 points
-
Nu am mers cu alta dimensiune in afara de 18", iar masina e oricum rigida datorita faptului ca am schimbat arcurile. Nu am mai scris de ceva timp pe aici, masina a primit mici modificari vizuale si un tratament al caroseriei inainte de intrarea in iarna.2 points
-
2 points
-
Conteaza foarte mult despre ce masina vorbim. Modelul asta e facut strict pentru oras. Un Golf sau un i3, ca sa nu zic Tesla, sunt masini mult mai bine gandite care pot inlocui masina termica. Strict e-Up!-ul ... e greu sa o faca. La mine, cel mai mare consumator (in afara de problemele bateriei cu temperaturile joase) este climatizarea. AC-ul imi taie cam 10% din range. Trecerea de la 22 la 28 de grade, de exemplu, mai taie inca 10% Dar astea sunt lucruri normale normale pentru o masina electrica. Altele mai mari au chestii care trag caldura din baterii si o baga in masina, daca e nevoie de ea, de exemplu, care ajuta. Asta, prin design, e mai simplista, dar iti poti face treaba cu ea... Si trebuie ajustat si mindset-ul. Poti sa ajungi la Sinaia, chiar si acum, dar trebuie sa o faci cu o oprire de 20-30 de minute la Ploiesti. Ceea ce nu trebuie sa fie neaparat un chin. Poti sa profiti sa te intalnesti cu cineva de acolo, sa iesi la o plimbare daca e frumos afara, sa faci niste cumparaturi daca stai mai mult in Sinaia, sa bei o cafea, sa mananci ceva. Daca stai in masina cu ochii pe baterie o sa fie un chin; daca gasesti o metoda creativa si utila de a-ti ocupa timpul atunci o sa apuci sa faci ceva in plus. Plus ca nu e rau sa mai tragem o gura de aer in piept si sa ne linistim putin. Prea e toata lumea grabita si pe fuga mereu fara un motiv intemeiat...2 points
-
nu exista martor de regenerare.. cand turatia creste la 1000 rpm atunci face refgnerarea...1 point
-
Stiam eu ca fac bine ca iti urmaresc jurnalul mersi de site incerc sa invat germana si sa comand si eu presuri textile pt la vara si corector lac (dar nu stiu unde pot sa bag VIN sa fiu sigur ca vine ce trebuie) Imi place ca povestesti in detaliu tot ce faci la masina iar prima poza este superba (daca erau si stopurile aprinse era perfecta) Asteptam si un video cu evacuarea la "cald"1 point
-
1 point
-
1 point
-
atentia la asta https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-gti-ID7GpDOU.html dauna totala din sua 3VW547AU6HM000773 http://www.salvagedb.com/search?q=3VW547AU6HM000773 https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:FlZymXdc3vsJ:https://arabyauto.com/show-19324115-vehicle+&cd=11&hl=en&ct=clnk&gl=us1 point
-
Aceeasi experienta negativa am avut-o si eu cu Noveau Noir dupa ce incercasem intai Fast&Black. Am crezut ca este vorba despre aceeasi solutie doar ca ambalata la sticla cu pulverizator in loc de spray, dar nu a fost asa. Fast & Black are un efect mult mai indelungat, pe cand cealalta solutie e cam apa chioara, arata ok doar in ziua respectiva. Pe viitor o sa iau ceva gel cu aplicator de burete, mi se pare mai economic si mai precis in utilizare.1 point
-
Dupa turul bun am observat ca am crapat niste discuri de frana Reyland, care desi nu au fost ieftine, nu s-au ridicat la nivelul AP Racing: Asa ca m-am intors la AP Racing, urmeaza a fi montate: Impreuna cu Pagis RS19 si RS14: Urmeaza conversie la DSG cu tot ce tine de acest lucru (planetare, volant, electromotor, alt diferential, timonerie, instalatie electrica) si o suspensie orientata mai mult spre circuit decat Bilstein PSS10.1 point
-
Poate mai intereseaza candva pe cineva,le-am gasit la reprezentanta acele cleme...120 de lei toate 41 point
-
1 point
-
Absolut totul este in spirit de gluma si trebuie luat ca atare. Acum ... cand schimbam jantele astea ? :)))1 point
-
de cand cu noile norme 504/507 care teoretic le inglobeaza aproape pe toate celelalte norme VW ,toate configuratoarele iti recomanda uleiuri ce respecta aceasta norma.1 point
-
Ia in considerare totusi un motor diesel daca ai de gand sa cari lucruri mai grele cu masina. Motorul de 1.6, desi e clasic si fiabil, nu te va ajuta deloc.1 point
-
@bZ1 asta dovedeste ca vanzatorul este un cretin sau un samsar foarte parsiv. 1JC Suspension system in rear: Rear shock absorption for sports design G02 Suspension system in front: Front shock absorption 2H6 Charism: "drive select" Masina are intr-adevar Audi Drive Select, echivalent cu Driving Mode Selection de la Skoda, o optiune ieftina Audi Drive Select1 point
-
Descrierea lor ma face sa spun asta. Respecta abecedarul samsarului. Si la al doilea, numarul de telefon. Succes1 point
-
Pentru ca sunt "masini recent aduse", nu discuti cu proprietarul care oricum e din Germania. Discuti cu un samsar care probabil a dat km inapoi. Atentie sa fie VIN-ul exact al masinilor din poze si nu unele de la alte masini. De verificat sa coincida cu optionalele, anul fabricatiei. Nu trebuie avut incredere in cartile service care se pot falsifica.1 point
-
Dupa ce am montat arcurile Eibach, a urmat resetarea geometriei, schimb lichid frana, schimb distributie si curea de accesorii, iar saptamana viitoare urmeaza schimbul de ulei. Masina are in prezent ~37k km.1 point
-
Noutati: - pentru bara imi voi lua regie proprie, vreo 830 lei (am si bandourile "zgariate" ! ), dar va mai dura ceva, vinovata va ajunge de-abia saptamana viitoare la constatare + ceva timp...prin Ianuarie probabil..nu ma grabesc oricum. - azi este a doua oara consecutiv (din ultimele vreo 8 luni probabil) cand fac plinul cu benzina de 95 (am crezut ca e gratis cand am vazut pretul la MOL fata de cea de 100 ), pe timpul asta nu are rost sa insist cu super benzina. Observatii: dupa atata timp de mers pe min 98, cand treci la 95 sesizezi o MARE diferenta de putere. Cand am trecut de la 95 > 98, nu mi s-a parut cine stie ce mare castig. Dar acum, va zic, este diferenta mare. De asemenea, pare ca e ceva diferenta si la consum: cu 98-100 se consuma mai mult. - tot azi am ajuns la PBN pentru scartait fata si proiectoare. Scartaitul era intr-adevar de la flansa (cum a banuit @C Z R si cum banuiam si eu ca ar fi o potentiala cauza) stanga. Rezolvarea nu a fost pe garantie pentru ca ...la naiba, la VW - care face masini fiabile, nu exista decat 10k Km sau 1 an de zile garantie la asa ceva, normal. Rezolvarea a constat in gresarea flansei, dupa ce in prealabil mi s-a dat jos si amortizorul.. Bineinteles ca mi-au facut operatiunile fara sa ma intrebe daca vreau si se minunau pe urma de ce nu vreau sa le dau 430 lei (WTF ?! ) pentru munca lor depusa. Am platit in final "doar" 160 lei, constatarea doar. Gen.. . Problema s-a rezolvat (momentan..), nu am mai zgomotul, a disparut. Bune flansele astea, tin..pana la 20k asa..muultt rau. - proiectoarele - mi-a fost desfacut proiectorul dreapta (desi le spusesem si de cel de pe stanga care se abureste mai putin) , curatat, inspectat - totul minunat, ce sa vezi, este ca nou (nu e spart, nimic). Dar e normal sa se abureasca, au si poze explicite cu care explica oamenilor procesul normal ce are in spate legile fizicii..ca sa vezi...bine pregatiti astia de la VW !, iarasi avantaj ei ! Deci va dati seama..o sa se abureasca in continuare, eu trebuie sa le aprind "5-10 min" ca sa le usuc. Ca pe rufe, ce dreaq, doar stiu, e usor ! Concluzia zilei: Traiasca "garantia" VW ! D-ne fereste de vreo problema mai importanta.0 points
-
Fara sa supar pe careva, dar voi mergeti cu masina numai la consum? Eu consider ca am un stil de condus normal, poate din cand in cand cu scurte reprize mai accelerate, dar dupa 3500 km, din care aprox 500 facuti in afara orasului, consumul meu sta undeva la 10+. Nu ca ar fi ceva rau, ii totusi o masina destul de mare + DSG + 4WD. Tot citind pe forum despre diferite consumuri am incercat si eu sa vad cum ar fi daca... insa prea mica diferenta. Cand stai in trafic si mergi in coloana nu ai cum sa scoti un consum mai bun. Oricum, chiar si asa mi se pare decent. Poza ii strict pentru mersul in oras. La drum lung, cu ACC pus la 130 km/h consumul ii undeva la 9. Si nu pe autostrada.0 points
-
Din valorile pe care le spui - clar masinile electrice mici inca nu sunt o varianta viabila pentru extraurban - ci doar pentru oras "moderat" Ma gandesc doar la un drum la Sinaia - de ex de la mine pana acolo sunt pe bord cam 125km, sunt si ceva serpentine. Practic daca e iarna (si mergi cu aeroterma) si prinzi si ceva trafic ai toate sansele sa faci pana prostului Ma mira tare diferenta de autonomie - versus ce raporteaza colegul din tara renilor cu e-golf-ul - la el parca diferentele nu sunt asa drastice0 points
-
-1 points
-
Ce te face sa spui asta? Maine vor fi verificate ambele in baza de date a Porsche Romania, niciunul dintre ei nu s-a ferit sa dea VIN-ul, poze detaliate si o eventuala verificare in service-ul autorizat.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00