Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.12.2017 în toate secţiunile
-
Hai ca iar s-a pus praful pe aici sa mai fac un update. Masina a primit scaune usoare FIA Sparco Pro2000, centuri in 6 puncte FIA Turn One, volan racing OMP Corsica si baterie usoara. Am scos bancheta si am pus o bara pentru rigidizare si montare centuri, am adaptat pompa de ulei de 1.8T care este mai usoara, mai ieftina si mult mai fiabila decat cea de 2.0T: Au urmat radiatoare aditionale de ulei si apa, sistem quick release ptr volan, jante mai late Team dynamics si in incercarea de a scapa de eterna problema cu "agatat" la schimbarea treptelor la turatie inalta, am schimbat ambreiajul Southbend cu unul Atix (disc kevlar, placa intarita Sachs). Am tinut doar volant single-mass Southbend: Am reusit un nou tur bun pe Adancata, Record personal si FWD:4 points
-
4 points
-
Nu am mai apucat sa scriu pe aici. Masina si-a indeplinit inatoririle. Incalzirea auxiliara este de vis! Nu stiu cum am putut sta pana acum fara aceasta optiune nemaipomenita! Am o pierdere de antigel pe la o mufa de clipsare, am si oring, am si mufa noua, doar ca efectiv nu am apucat sa le schimb. Se apropie cu pasi repezi si distributia, transmisia si uleiul. Ma gandesc sa ii schimb si imbusul pompei de ulei, preventiv, daca tot se lucreaza in zona. Oricum, cred ca aceste interventii vor fi facute dupa sarbatorile de iarna. Si o poza cu incaltamintea de iarna, pe care v-o prezint:4 points
-
Daca Leon-ul e in service am luat jucaria la o plimbare mai lunga (pentru ea). Anume pana la Ploiesti (in poza sunt si drumuri prin Bucuresti dupa diverse chestii, de aici viteza medie mica si timpul mare...) Am incarcat in Baneasa, sa fiu aproape de iesirea din oras, si dus am fost. Din cauza celor 2-3 grade care erau afara consumul e mai mare in perioada asta dar tot am ajuns cu 30 km autonomie ramasi. Acum pe frig am ramas cam cu 80-90 km autonomie din cauza ca incalzirea consuma foarte mult, mai ales ca am mers si cu copilul in masina, dar e ok. Am mers inceeeet rau... adica 80km/h pe tempomat tot drumul dar na... important era sa ajung, nu in cat timp , si cum asta e primul drum in afara orasului nu stiam cat influenteaza viteza consumul asa ca asta a fost mai mult de incercare. Pe drum masina e ok, sta bine pe strada, pe cat de bine ii permit cauciucurile extrem de inguste, dar n-am simtit nimic in neregula. Suspensia e ok, cand e nevoie se infige foarte, foarte bine... mi-a placut! Ma asteptam sa fiu cel mai incet de pe drum dar tot n-a fost cazul... Dupa ce am terminat tot ce aveam de facut am incarcat la Kaufland-ul de acolo si am plecat pe ninsoare inapoi. M-am oprit tot in Baneasa, tot cu 30 km autonomie, si apoi am continuat alergatura prin Bucuresti. Momentan masina inca e la prima tinerete, in primavara vreau sa incerc sa ajung la munte cu ea, ca ar trebui sa fie ok. Acum, pe frig, e cam la limita sa ajung la Sinaia. Si la Busteni tocmai au montat o statie de incarcare rapida, uraaa Ce mi-a placut extrem de mult la drumul asta este calmul pe care il degaja masina. Calm care se extinde si asupra mea, ca sofer, ceea ce e destul de nou pentru mine. Nu stiu daca e de la cum merge, de la linistea care e in masina (vant nu prea avea cum sa se auda la 80km/h si in alte masini n-am mers niciodata cu viteza asta ca sa pot sa fac o comparatie ) sau de la viteza mica, dar am ajuns extrem de calm si linistit si la dus si la intors. Nici macar autonomia nu m-a stresat dupa ce am realizat ca o sa ajung cu 30 km ramasi. Nu ca din Leon ma dau jos nervos dar inspira la alt stil de condus, si la viteze mai mari, si trebuie alt nivel de concentratie acolo. Per total a fost o experienta placuta, abia astept sa mai fac4 points
-
Conteaza foarte mult despre ce masina vorbim. Modelul asta e facut strict pentru oras. Un Golf sau un i3, ca sa nu zic Tesla, sunt masini mult mai bine gandite care pot inlocui masina termica. Strict e-Up!-ul ... e greu sa o faca. La mine, cel mai mare consumator (in afara de problemele bateriei cu temperaturile joase) este climatizarea. AC-ul imi taie cam 10% din range. Trecerea de la 22 la 28 de grade, de exemplu, mai taie inca 10% Dar astea sunt lucruri normale normale pentru o masina electrica. Altele mai mari au chestii care trag caldura din baterii si o baga in masina, daca e nevoie de ea, de exemplu, care ajuta. Asta, prin design, e mai simplista, dar iti poti face treaba cu ea... Si trebuie ajustat si mindset-ul. Poti sa ajungi la Sinaia, chiar si acum, dar trebuie sa o faci cu o oprire de 20-30 de minute la Ploiesti. Ceea ce nu trebuie sa fie neaparat un chin. Poti sa profiti sa te intalnesti cu cineva de acolo, sa iesi la o plimbare daca e frumos afara, sa faci niste cumparaturi daca stai mai mult in Sinaia, sa bei o cafea, sa mananci ceva. Daca stai in masina cu ochii pe baterie o sa fie un chin; daca gasesti o metoda creativa si utila de a-ti ocupa timpul atunci o sa apuci sa faci ceva in plus. Plus ca nu e rau sa mai tragem o gura de aer in piept si sa ne linistim putin. Prea e toata lumea grabita si pe fuga mereu fara un motiv intemeiat...2 points
-
Dupa turul bun am observat ca am crapat niste discuri de frana Reyland, care desi nu au fost ieftine, nu s-au ridicat la nivelul AP Racing: Asa ca m-am intors la AP Racing, urmeaza a fi montate: Impreuna cu Pagis RS19 si RS14: Urmeaza conversie la DSG cu tot ce tine de acest lucru (planetare, volant, electromotor, alt diferential, timonerie, instalatie electrica) si o suspensie orientata mai mult spre circuit decat Bilstein PSS10.2 points
-
2 points
-
@ ovidescu_sgs2 - Nu se vede niciunde nimic.Indicatia de service din bord nu va fi afectata. Algoritmul de calcul tine cont de parametrii/conditiile de utilizare pentru estimarea km ramasi pana cand se impune schimbarea uleiului. Nu este masurata senzorial calitatea uleiului. Resetarea/reinitializarea se face de catre service, dupa revizie. Eu nu las uleiul mai mult de 10-12.000km si fac intotdeauna un schimb in regie proprie(ulei+filtru) intre schimburile facute la reprezentanta.2 points
-
2 points
-
Salutare! Nu am mai scris de mult pe aici, nici n-am facut mare lucru la masina. Am avut multe tentative esuate de a mai rezolva anumite probleme, insa fara succes. Am reusit doar sa ma ocup de interiorul masinii si anume, scaunul soferului si cotiera erau putin uzate, nu exagerat, insa un pretentios ca mine n-am putut sa le las in starea in care erau. Am apelat la un atelier profesionist de detailing auto si pe langa decontaminarea vopselei cu argila si aplicat ceara ceramica cat sa imi fie protejata vopseaua pe timp de iarna, am reusit sa vopsesc scaunul soferului si cotiera(doar acolo erau probleme). Dupa vopsire, s-au hidratat, curatat si aplicat protectie cu solitiile celor de la leatherique, care sincer...fac minuni. Desi credeam ca am mai multe poze cu starea initiala a interiorului, din pacate n-am facut poze cum erau inainte si dupa vopsire. Intre timp, cu ceva timp in urma, m-am intalnit cu @Laurentiu_LWR si am tras cateva poze impreuna cu masinile2 points
-
Avand in vedere ca am un bxe in familie, am auzit si niste batai vara, dupa mers la drum lung si plecari de pe loc bruste dar nu pot replica tot urmaresc acest topic. Am fost si la reprezentanta dar avand in vedere ca acolo orice as fi facut nu se auzea iar ei au zis ca e ok am zis sa mai aman orice. Ma gandeam daca merita sa incerc sa bag un metabond/duralube. Parca de cand am schimbat uleiul nu se aude nimic orice as face (poate si pentru ca e vremea rece si de asta). Eu am un bxe 1.9 105 cp din 2007, 124.000 km, faza e ca de vreo 3 ani il conduce mai mult tata si eu rar. Uleiul schimbat la an, nu am facut 15000 cu ea. Totusi am senzatia ca e gresita schimbarea la 15000, masina consuma ulei cand trece de 8-9.000 de km iar la 10-11.000 cam ajung sa completez cam 500 ml de ulei iar daca il mai tin (o singura data am ajuns la 15.000 intr-un an) mai bag inca 500 ml.1 point
-
N-au ajuns suficiente GTD-uri acolo, sa scoata timp la jumate. /s Inteleg ca va ramane tracktool - in cazul asta, nu renunti la instalatia de climatizare? Mult spor in ceea ce faci si multa distractie!1 point
-
Nu stiu daca s-a mai postat dar au aparut in configurator Virtual cockpit si Sound System BeatsAudio, cel din urma doar pt ST.1 point
-
Care ar fi costurile estimative pentru acest retrofit, eu am Vers1 pe masina un passat cc din 2009, am citit pe forum dar nu am gasit exact denumirea pieselor? Si de la PLA 1 la PLA 2 e greu de facut trecerea? 2 senzori de parcare spate laterali, 2 suport, cablaj, unitate de 2.0 senzori de abs spate specializati si mai ales modul de ABS /esp care sa stie de pla 2.0 Trebuie toate facute ca si-n postul de mai jos? De pe pagina colegului iobau998: Update: in cele din urma am decis sa mai fac un retrofit si anume pla 2.0 cu OPS 360 grade. ce presupune ca piese (avand in vedere ce dotari am acum pe masina): 1. Schimbat pompa ABS cu cea de B7 si calculator frana de mana cu cel de B7. 2. Plus 2 senzori parcare bara spate 3. Schimbat unitate pla 1.5 cu cea 2.0 plus senzorii Abs puntea spate cu cei de B7. Sunt la pasul 1. Montez abs si calc epb. Am resoftat gateway la 7n0...aj, cel care suporta 360 ops. va trebui sa resoftez si radarul de acc, ca sa devina 3aa. norocul este ca gateway si radar acc au acelasi hardware si poti merge pe resoftat. Resoftarea am facut-o singur cu odis-e.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nimic nou pe la masina, decat intretinere temeinica si motorina!..pentru ca toate merg bine. Astazi 560km rulati pana la Dl doctor.. @EEXCALADE Am rezolvat o veche problema ce facea figuri ocazional si anume, blocatorul de coloana. La final o surpriza placuta...bonus pliere oglinzi din telecomanda, fara schimbari de calculatoare..direct codare! Me happy. La final ceva funny...W12...i-ar sta bine nu?!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu are nimic, mai rau e fara nivel maxim. Oricat de bine faci schimbul in motor tot mai ramane pe traseu o cantitate mica din vechiul ulei , este asimilat de cel nou.1 point
-
La RAR ,ITP ,axa came,nivel ulei1 point
-
daca tu pui o baterie de 80 Ah cu ce curet se incarca acea baterie de nu a dus alternatorul ? Si faca vrei sa pui de 140Ah, unde o pui, in portbagaj ? CA in locas sigur nu incape....1 point
-
E altă treabă cu presa, am schimbat rapid garniturile la un etrier. Discurile sunt bune mai merg pe puțin 30 k. Am pus și cablu de frână, ăsta se poate regla. Antigenul curgea pe la cupla care intră în calorifer, avea garnitura ciupită. Mai am câteva de rezolvat dar nu știu dacă mai fac ceva, am mers azi cu un passat 2008 cu dsg și cred că trebuie să schimb mașina!1 point
-
Eu pe masina din semnatura am bateria aceasta: http://fotos.autozeitung.de/938x704/images/bildergalerie/2013/01/08-Batterie-Test-Moll-574012068.jpg, doar ca e de 70 de amperi. O am de 3 ani si jumatate, iar de curand, la -10gr C abia ce a invartit sa porneasca, in conditiile in care am menajat-o la maxim. Cand am luat-o, mi-a laudat-o tipul de la magazin ca sunt nemaipomenite, insa vad ca da prematur semne mari de oboseala... O sa-i fac si un test, poate o fi electromotorul slab, cu toate ca nu ar avea voie la nici 80k km, facuti in mare parte extern, in cei 8 ani de zile de cand e masina.1 point
-
Salut, Am intrebat eu pt senzori fata originali la Brady in conditiile in care ii am deja instalati pe cei spate originali. Costul este de 1800 RON, include si manopera si codarea.0 points
-
0 points
-
0 points
-
Salut, UP-ul are autonimie doar 90 de km ? (Tinand cont de conditiile meteo ) Mi se pare foarte putin. Ma asteptam macar sa ajungi si la intoarcere cu acelasi "plin" de curent pana la Baneasa.-1 points
-
Din valorile pe care le spui - clar masinile electrice mici inca nu sunt o varianta viabila pentru extraurban - ci doar pentru oras "moderat" Ma gandesc doar la un drum la Sinaia - de ex de la mine pana acolo sunt pe bord cam 125km, sunt si ceva serpentine. Practic daca e iarna (si mergi cu aeroterma) si prinzi si ceva trafic ai toate sansele sa faci pana prostului Ma mira tare diferenta de autonomie - versus ce raporteaza colegul din tara renilor cu e-golf-ul - la el parca diferentele nu sunt asa drastice-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00