Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.12.2017 în toate secţiunile

  1. Deci in concluzie, las pe stanga cu si pe dreapta fara, impacam pe toata lumea :))))
    2 points
  2. A sosit timpul sa-mi prezint si eu ultima achizitie, o Skoda Kodiaq 1.4 TSI - DSG. Am asteptat 3 luni dupa ea, dat comanda pe 20 Martie, intrat in posesia ei azi, 20 Iunie Echiparea este Style, cu urmatoarele dotari optionale ( alese dupa nevoile mele) - parking assistant - cheie suplimentara cu telecomanda -duze stropitoare parbriz incalzite - family Pack (cos de gunoi, parasolar geamuri spate,sigurante copii usi spate actionabile electric) -PDD KESSY - sistem de alarma cu monitorizarea habitaclului -masute rabatabile pe spatar scaune fata -roata de rezerva din aliaj usor - sistem rabatare bancheta spate din portbagaj - pedalier sport -sunSet (geamuri laterale spate si luneta in nuanta inchisa) -pachet nefumatori fata Culoare: Gri Quarz - aici a fost dragoste la prima vedere - am participat la lansarea oficiala in Romania unde aveau expus un model pe Gri Quarz si nu am mai avut ochi pentru alta culoare Sper sa reziste la fel de bine la mizerie ca fosta (gri deschis) DSG-ul a fost obligatoriu; mi-am zis ca nu mai cumpar niciodata o masina cu manuala la ce trafic e in Bucuresti. Deocamdata am facut doar un drum de 100 km, masina s-a comportat excelent - DSG-ul e wow, ACC-ul impresionant. E uimitor ce plus de confort aduce dsg-ul, iar combinatia cu ACC e excelenta. Am urcat si cateva poze de la livrare, vor urma si altele pe parcurs. Deocamdata ma obisnuiesc cu pozitia de condus care e usor ridicata, insa perceptia la volan nu e asa diferita vs Octavia ( lungime, latime), un plus dpmdv - pare foarte compacta desi e foarte spatioasa in interior. Drumuri bune!
    1 point
  3. A venit. Kodiaqul comandat printre primele si timpul sa ii deschid propriul topic. Este un 2.0 TSI DSG de 180 cai, albastru verzui (eu așa îl văd), Style. Se bucura de trapa panoramică, piele bej, nav Amusden cu Canton și alte câteva dotări mai mărunte. Preț total de lista - 36.200 la data comenzii sau ~37.000 astăzi. Probabil luni va fi gata de livrare și marti -miercuri voi putea deja sa împărtășesc impresii. Momentan însă, pentru cei care încă așteaptă (și nu numai), 2 poze din curte de la înghesuiala
    1 point
  4. Ma apropii de 3000 km (am 2990 km ca sa fiu foarte exact), astazi m-am intors dintr-o mica excursie la Sibiu si daca tot am gasit niste timp a venit momentul sa deschid si eu topicul de prezentare. Asa cum scrie si in topic, masina este Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI DSG 4Drive achitionata de la PBV2 - comanda data la inceputul lunii februarie, a sosit la sfarsitul lui septembrie. A fost o conjunctura buna si am prins un super pret, cel putin asa mi se pare mie, discountul total a fost de aproape 11%. Dotari optionale: Enjoy Xcellence (alarma, pachet iarna, Park Assist si sistem navigatie), Adaptive Cruise Control, Connectivity Box, Full Link, Parbriz incalzit, roata de rezerva de dimensiuni reduse si tapiserie alcantara de culoare neagra. Culoarea este cea default Mediterraneo Blue, am avut o disputa cu sotia - ea isi dorea Lava Blue, eu am zis ca nu dau 650 EUR pe acea vopsea si am vrut alb... asa ca in final a ramas albastru default. In zilele urmatoare trec si la bocancii de iarna, am achizionat jantele Scudo (http://eshop.skoda-auto.com/cz/en/b2c/rims/alloy-wheel-–-scudo-70j-x-17”-5l0071497m-8z8x/0/1/24/43/1001) si 4x BFGoodrich G-Force Winter 2 XL 225/55 R17 101H. Masina este senzationala, folosesc din plin Android Auto (pe un Google Pixel ce ruleaza Android 8.0) cu Google Maps si Google Music, singurul lucru pe care-l regret este ca nu am luat Lane Assist + Traffic Jam Assist. Adaptiv Cruise Controlul ajuta in aglomeratie, dar de fiecare data dupa ce masina se opreste trebuie tras de maneta de Cruise Control pentru a reporni... asta este, next time o sa-mi fac temele mai bine.
    1 point
  5. Intr-un final apuc si eu sa pun niste poze cu ''febletea'' Superb MY 2017, Lava Blue, interior bej textil( pentru moment). Motorizare 1.8 TSI manuala....extrem de multumit de cum se misca O scurta prezentare la receptie si primii 2000 de km..... La interior, o sa sufere modificari in maxim 50 de zile sper ca voi revenii cu ''noutatile''
    1 point
  6. @corad0: daca esti atent la cumparaturi iesi foarte bine ca pret si in plus castigi si la aspect exterior :). Cand te hotarasti iti pun la dispozitie lista mea de piese si de recomandari!
    1 point
  7. Am analizat si eu putin din ce mi-ai zis mihai_onu94 si fata de Golfurile cu tractiune fata a mea parca e putin mai inalta,poate si din cauza 4Motion-ului asta excluzand R-ul care e alta mancare. Am auzit precum colegul The_Ego a folosit ceva OEM pt moftu asta, VW lowering kit si as fi deschis si la altceva fara sa ma lase fara pietre la rinichi si multi greieri la interior,circul foarte mult pe oras si mai sunt inca portiuni nu foarte domestice pana cand edilii se gandesc sa le asfalteze ...
    1 point
  8. ~130200. La primavara trebuie sa schimb bieletele antirului, au puțin joc și am montat camera de marsarier. Știe cineva unde găsesc Cleme de metal in forma de romb? Am pierdut una de la prag
    1 point
  9. Au luat-o da, dar cu RABLA. La un 1.8TSI FR pretul de pornire este peste 21K euro, si a pus multe dotari. In schimb trebuie sa fiu de acord cu @deenman, nici un Leon 5f in afara de CUPRA sau XPerience bine dotat si motorizat nu merita atat, fiindca oricate dotari ai pune pe ea, tot primesti acele plastice mai slabe calitativ in interior cu scartaieli la 50K km care ii dau masinii un feeling asa mai slab... totusi la 1.8TSI macar primesti multilink pe spate si reprizele cele mai apropiate de CUPRA (apropiate ca si posibilitate, ca diferentele tot mari raman) . Oricum, personal nu vreau sa iti distrug placerea asteptarii unei masini care de altfel arata bine si stie destul de multe pe sosele, atat ca dupa 2 ani si 55 000 km cu Leon ST, stiu precis unde ii este locul, oricum, nu in apropierea segmentului de 30 K euro. Atat nu face/merita nici cu muma echiparilor extra.
    1 point
  10. 1 point
  11. Doua posibile probleme umbresc buna functionare a masinii. Prima este legata de directia masinii care pare sa traga prea mult spre dreapta (din punctul meu de vedere). Din pacate dupa multe inspectii, timp si resurse aruncate pe fereastra pentru verificari si tentative de ajustare unghirui (mai multe service-uri specializate si 3 reprezentante VW din .ro si nu numai) comportamentul a ramas neschimbat. Din pacate am ramas in pana de idei/solutii dupa ultima intamplare la un service din afara tarii: pentru 150 euro mi-au predat masina si au sustinut ca au corectat putin comportamentul, lucru demonstrat de tinuta de drum pentru urmatorii km... asta pana la prima verificare a presiunii pneuri. Atunci s-a observat ca doar au desumflat roata dreapta fata!!! pentru ca dupa echilibrarea presiunii in ambele roti, masina a revenit la comportamentul anterior... Cea de-a doua este legata de cutia de viteze, care, uneori, atunci cand motorul este rece (iar afara temperatura este scazuta) nu pare sa intre perfect/direct in viteza 1, 2 sau 3. Nu sunt probleme cu intrarea in marsarier. Comportamentul dispare odata cu incalzirea motorului. Pentru aceasta problema am fost la VW unde s-a facut o verificare, iar concluzia a fost: "nu e vreo problema". Cu prima ocazie se va schimba uleiului din cutia de viteze.
    1 point
  12. Vara aceasta s-a reluat tentativa de a atinge Capul Nord, esuata acum doi ani, de aceasta data cu success. Directia de abordare a traseului a fost Danemarca-Suedia-Finlanda-Norvegia, iar de la Capul Nord s-a coborat pe malurile fiordurilor norvegiene. Desi toate tarile ofera locuri si peisaje spectaculoase, consider Norvegia ca fiind cea mai diversa. Timpul alocat calatoriei a fost de doua saptamani, timp in care au fost strabatuti fara probleme aproximativ 15.000km. Pe toata durata drumului masina s-a comportat foarte bine, iar singura emotie oferita a fost data de o gresita gestionare a rezervei de combustibil intr-o zona cu foarte putine statii de incarcare; asa ca am ajuns in cea mai apropiata statie cu 0km in bord. Din pacate este pentru a doua oara cand se intampla asa ceva acestei masini. Consumul mediu a ramas neschimbat in jurul valorii de 4.5/100km, iar viteza de deplasare a fost in acord cu limitele legale. Tinta principala a calatoriei: Capul Nord. Recomand cu caldura aceste locuri spre a fi vizitate. De asemena recomand spatiile amenajate de camping care au preturi decente, ofera securitate, toate utilitatile necesare(unele contra unor sume modice) si curatenie. Datorita faptului ca parcurile de camping sunt dese si usor de gasit (fiind toate marcate) nu e nevoie de vreo planificare riguroasa a calatoriei, innoptarea facandu-se in apropiere de locul unde se lasa intunericul. Masina a ajuns la 230.000km ocazie cu care a avut parte de service-ul regulat (ulei long-life, filtre), schimbare lichid si aerisire frane, inspectie completa si un set de stergatoare noi. Cu ocazia aceasta s-au verificat placutele si discurile de frana, iar concluzia a fost ca placutele inca nu au ajuns la jumatatea grosimii initiale, asa ca vor ramane in continuare. Sunt curios daca se va ajunge la 300.000km cu franele din fabrica. Urmatoare revizie va fi peste 30.000km.
    1 point
  13. Pot fi si de 19". Nu se pun runflat pe Golf, de fabrica.
    1 point
  14. Revin cu ultimele noutati ce le-a capatat masina pentru iarna . Covorase de cauciuc fata/spate plus tunel median...gata acum asteptam zapada. Urmatoarea achizitie sunt pedalele de RS.
    1 point
  15. @andrei0241 a fost un singur discount aplicat la total Astazi am trecut si la bocancii de iarna, capacele Seat s-au potrivit perfect pe jantele Skoda. Din pacate una din jante a fost lovita la transport, este zdrelita marginea pe o portiune de 5-6 cm, arata destul de rau... asta este - it will have to do for now.
    1 point
  16. @Dingo68 Multumesc. Ti-a venit ursu` pana la urma? Update la aproape 4 luni de cand am intrat in posesia masinii: Am ajuns la 4300 km, pana acum nicio problema tehnica. Extrem de multumit de masina. Am verificat si uleiul/antigelul pe la 3700 km - zero consum. N-am avut deloc timp sa ajung pentru montajul foliei de protectie pt. faruri, insa cu prima ocazie ma "insinuez" la atelier. Si pentru ca imi place sa tin masina cat mai curata, am mai comandat niste Skoda goodies, OEM binenteles : - 2 extra cosuri de gunoi - foarte practice, chiar ca simply clever. - solutie pentru curatarea suprafetelor din piele + tratament piele, pentru volan/schimbator/cotiera/spate scaune. - tava portbagaj dubla - aici am vrut neaparat sa am ceva cauciucat/plastic deoarece suprafata din material cu care e dotata din fabrica se murdareste repede. - Set jante depozitare & transport roti. Intre timp am comandat si rotile de iarna: jante Skoda Nanuq 17"(model dedicat Kodiaq) cu anvelope Nokian WR SUV 3 215/65R17 103H - astept livrarea. Mai practic decat sa schimb mereu cauciucurile si e oricum o investitie pe termen lung. Sunt curios cum vin pe masina, am observat ca in configuratorul din Romania inca n-au aparut. Am descoperit saptamana trecuta si optiunea "Electronic voice amplification" care venise dezactivata din fabrica. Interesant cum te intelegi cu pasagerii ( mai ales cu cei din spate) dupa activare Poze cu masina cand e mai curata
    1 point
  17. Poate aditivii o fac mai "eficienta". CO doar creste rezistenta la detonatie. Puterea calorifica (caldura de ardere) nu creste odata cu cifra octanica. CO mai mare permite un raport de compresie mai mare. Daca raportul ramane acelasi, nu obtii un motor mai "eficient". Ca mai ai si factorul turbina/boost care influenteaza consumul, asta complica calculele. Depinde foarte mult de softul masinii, cum se modifica avansul (si nu numai) in functie de benzina. Eu recomandam benzina cu CO mai mare pentru reducerea depunerilor de carbon (problema comuna la orice TFSI) si prevenirii detonatiei. Ca mai difera si puterea cu 2-3-5 cai, asta e alta poveste si nu cred ca proprietarul e interesat de acest aspect. Rog stergere daca nu se considera informatie utila si scuze daca este offtopic
    1 point
  18. Masina ta, banii tai Nu mai zic nimic, desi as avea ce. Drumuri bune si fara incidente!
    1 point
  19. Am primit, in sfarsit, si covorasele all weather originale. Se potrivesc perfect, imi place ca sunt un fel de tavite care tin, teoretic, mai bine mizeria (vedem la toamna/iarna) Urc si 2 poze cu animalu` dupa spalare si una cu un consum pe ultimul drum lung facut in weekend. Urmeaza folia pe faruri/proiectoare si ma opresc aici cu "upgrade-urile" Azi am primit si CIV, urmeaza sa o inscriu saptamana asta/viitoare. Am iesit si din rodaj, sunt undeva la 1800 km, totul perfect pana acum.
    1 point
  20. @75NOR @sebip mulțumesc pentru recomandare, am acut la Octavia covor OEM cu fata dubla pentru portbagaj și mi s-a promis și pentru Kodiaq unul. Momentan nu exista stocuri, sa vedem cât va dura. Am parcurs și primii KM in afara Bucureștiului, spre Iași si înapoi și împărtășesc niște păreri personale. In continuare îmi place cât de silențios e motorul. Vântul și rotile se aud însă destul de tare. E drept, e mai antifonata decât Octavia. A stat bine in curbe - sincer ma așteptam sa o simt mai grea și sa supravireze, din ce citisem. Dar comparabil cu Freelander, Rav4, LandCruiser și chiar GLE mi s-a părut mai lipita de sosea. In schimb, la denivelări ai gropi e sub toate cele enumerate. Suspensia e cea standard pe mașina mea, nu DCC. Nu mi-am găsit o poziție comoda la volan încă. O sa mai încerc, dar mie sincer mi se pare prea departe scaunul de usa șoferului si incomod sa sprijin cotul Motorul s-a comportat bine in depasiri, DSG la fel, exceptând o singura accelerare in rampa, la ieșirea din Bacău, unde nu a vrut sa retrogradeze in a 4-a sau a 5-a măcar și deși eram cu accelerația la podea, s-a chinuit sa treacă de 100km/h (probabil am prins-o pe picior greșit) Pana in 70-80km/h, in liniștea deplina din interior, se poate auzi cutia când schimba treptele. La Octavia nu am auzit niciodată. Îmi place si claxonul au schimbat tonalitatea, suna a mașina mai mare. O alta observatie: deși am luat parbriz încălzit, au dispărut firicelele care la Octavia erau vizibile. Fie s-a schimbat tehnologia, fie au uitat sa monteze ce am comandat . Daca aveți întrebări, răspund cu placere. Am descoperit și aplicația Skoda Connect. Atașez print screenuri
    1 point
  21. Mulțumesc! Cotiera e ciudata / economică: trasă in fata la maxim acoperă perfect spatiile pentru depozitare. La maxim in spate, nu mai acoperă nimic. Scrumiera nu am comandat intenționat dar bănuiesc ca ar fi acoperit-o cotiera. In spate "avem doar ce se vede" Și încă niște poze...
    1 point
  22. Mulțumesc @ToniM @75NOR Am reușit sa deschid portbagajul cu piciorul: e chestiune de precizie (pe centru) și răbdare (se gândește puțin dacă e bine sa îl deschidă sau nu). Ma obișnuiesc cred. Motorul îmi place! Am avut 1.8tsi pe un Leon, am 1.0 turbo pe Ford Fiesta de la munca, și seamna oarecum: trage uniform, specific turbo benzina dar nu am testat încă ce poate, evident. DSG-ul nu ma impresionează. Parca mai mult îmi plăcea comportamentul DSG pe O3 2.0TDI. Iar faptul ca are 7 viteze o fi un avantaj pentru consum dar statistic e mai des in viteza nepotrivita Nu îmi place nici cuplul (lipsa lui) in treapta 1 dar va aprecia familia plecările mai line. Oricum, nu sunt dezamăgit: e exact cum ma asteptam. Dacă alegeam singur, probabil luam același motor, cutie manuala. Si niște poze din interior. Scuzați calitatea, telefonul nu s-a împăcat bine cu soarele Spațiu imens in spate
    1 point
  23. Am ridicat-o. Redau câteva prime impresii, la un drum de 35km prin Bucuresti, Nord-Sud traversat centru la ora 12 (aglomerație normala). Primul lucru care îmi vine in minte este cât de silențios și fin e mersul și motorul. Am uitat complet de cat de grea și mare e mașina, sau ca motorul e unul relativ puternic și de turatie. O a doua observatie este sistemul Canton care este superior celui din Octavia 3. Si doua negative: start-stop e enervant. In Octavia 3 la apăsarea a jumătate de pedala de frâna nu se oprea motorul. pedala virtuală sub mașina nu raspunde promt; nu mi-a ieșit nici din 5 încercări. Și arați penibil jucându-te degeaba cu piciorul pe sub bara in parcare la Market și un detaliu despre consum, ca recunosc, m-am temut puțin. Pe cei 35 km cu traversat centrul Bucureștiului am avut 9,5. Sunt foarte mulțumit
    1 point
  24. FINAL UPDATE: sistem pla 2.0 si OPS 360 full functional pe passat cc 2009 /B6. MISIUNE INDEPLINITA Acum, la final de drum, dupa 2 ani si jumatate, spun STOP la proiectul de retrofit passat CC 2009/B6. De unde am plecat: 1. Cc 2009 cu DSG 2. Rns510 si comenzi pe volan highline 3. Senzori parcare fata-spate 4. Senzori ploaie/lumini UNDE AM AJUNS: 1. Bixenon adaptiv cu cornering - OEM 2. Oglinzi rabatabile la inchidere/deschidere masina - cu un mic modul din China. 3. Pachet ambient lights - OEM: lumini in usi; lumini la picioare; lumini in interiorul manerului si trimuri usi luminate 4. Consola centrala modificata in B7 cu toate butoanele functionale (mai putin butonul start/stop) - OEM; Toate trimurile schimbate cu aluminum brushe 5. Ceas B7 central - OEM; Schimbatorul de viteze cel de DSG B7 - OEM 6. Climatronic B7 - OEM 7. Instrument cluster color - OEM 8. RVC - Revers camera (in interiorul siglei de vw) - OEM 9. PLA 1.5 - OEM 10. Incalzire bancheta spate - OEM 11. Perdeluta electrica luneta - OEM 12. Lane assist - OEM 13. Side assist - OEM 14. Keyless entry+ keyless go + easyopen - OEM 15 Fatigue detection - OEM 16. Dynaudio - OEM 17. TMPS direct cu senzori pe Roti - OEM. 18. Adaptive cruise control ACC + front assist - OEM 19. High beam assist - OEM (varianta cu camera de golf) 20. Jante Lugano 19''; garda coborata cu arcuri progresive KW. 21. PLA 2.0 si OPS 360 grade - OEM concluziile le trageti voi. ce lipseste pt o masina FULL option: 1. Sign assist si parbriz incalzit - numai cand se va sparge acest parbriz de acum voi face si acest retrofit 2. Trapa 3. Webasto: am renuntat la el. Nu am nevoie. Este doar parerea mea. Vreti BOMBA? am zis stop la proiectul Passat CC retrofit, dar asta nu inseamna ca stau pe loc. AM INCEPUT PROIECTUL VW B7 retrofit camera B8 sign assist/lane assist/high beam assist. Va tin la curent
    1 point
  25. As this product is a pH Neutral snow foam this means it is wax safe and will not strip any protection from the vehicle and is safe to use on all surfaces.
    -1 points
  26. Sunt prezent din 2007 pe acest forum si am urmarit cu interes si admiratie achizitiile si evolutia multor utilizatori din acesta comunitate VW. Intr-un final mi-am facut curaj sa-mi prezit masina Vw Golf 7 2.0 TDI dupa multe luni de cautari fiind setat pe 4 motion, fosta masina fiind un un Passat B6 4 motion 2.0 TDI urmata de un Mitsubishi Colt CZT care daca era cu tractiune intregrata ar fi fost o masina de vis pe orash.In fine ,sa revin la micul Golf de care sunt foarte impresionat,ca virgula confort mult peste Passat-ul din 2008 ,asta fiind doar o parere personala ... rafinat si silentios. Primul cadou care l-a primit a fost bara fata de GTI_GTD plus proiectoarele cu led pt ca mi s-a parut putin cam comuna masina apoi au urmat stopurile cu led. Ca optini le-am enumerat mai jos,nush daca mi-a scapat ceva ... vw Golf 7 2.0 TDI Highline 4 Motion Faruri bixenon DLA Senzor ploaie,lumina Privacy glass Dynamic Light Assist şi Lane Assist Park Assist inclusiv Park Pilot Cameră video Rear Assist Adaptive Cruise Control Front Assist Emergency brake assist Navigație Discover Pro Lumini ambiantale Scaune incalzite Stofa + partial alcatara Computer bord color premium Carlig remorcare
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!