Din cate stiu nici Golfix nu a facut masuratori pe dyno cu diverse setari si nici eu nu sunt prea interesat sa fac asta, mi se pare o risipa de bani. Masina mege in parametri, trage bine, asta conteaza cel mai mult pentru mine. Atat tunerul cat si dyno spun ca masina mea scoate fix puterea maxima declarata, adica pana la 350cp in conditii optime cu benzina buna. Pot sa alterez parametri, cum spuneam mai sus 6 2 9 pentru benzina de 95 conform tunerului, acestia insemnand Boost, Timing(avans), Fuel(cat de bogat/sarac e amestecul benzina/aer). As aprecia ca aceste setari ofera o putere de 280-290cp. Cu setari agresive precum 9 5 9/ 9 6 9 cu benzina de 100 puterea ar trebui sa fie in zona 340-350cp, iar daca as upgrada pompa de benzina din rezervor as putea pe viitor sa merg mai safe, cu amestec mai bogat si probabil sa sparg bariera de 350cp, sa urc spre 360-370cp precum Cuprele si S3. Oricum e destul de multa putere si acum, iar puterea maxina nu spune absolut nimic despre cum se simte si conduce o masina in viata de zi cu zi. Poate o sa razi, dar eu nu am fost interesat deloc cand am cumparat masina sa vad cum trage, chiar i-am spus lui Golfix ca nu asta e cel mai important pentru mine, ci cum e ca daily driver. Te obisnuiesti repede cu putere multa si iti adaptezi stilul de condus iar cand mai conduci ocazional ceva de putere normala ti se pare ca merge in 2 pistoane si cu frana de mana trasa si ramai socat cat de mult consuma raportat la cum trage o astfel de masina.