Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.12.2017 în toate secţiunile

  1. Deci in concluzie, las pe stanga cu si pe dreapta fara, impacam pe toata lumea :))))
    4 points
  2. Votez fara. Cu cat mai putine embleme/inscripții cu atat mai bine pentru gustul meu.
    4 points
  3. Felicitari pt efort. Arata mai bine estetic in aceasta configuratie, iese din banal. Ce insa il face sa fie wanna-be sunt tocmai acele badge-uri care nu isi au rostul. In loc de GTD pe grila mergea TDI sau 4motion, iar pe spate curat. Nu sa simuleze GTD, dar pt oricine care stie ce e GTD sa vada ca nu are eleron, ca nu are praguri.
    4 points
  4. Eu zic ca astia au ascuns un motor electric pe undeva. Trafic de Buc, jale, am viteza medie mai.mare ca am mers si pe soseaua Alexandriei 3 km ( 4 benzi). 1.4 tsi 122 cp pentru cine e pe telefon si nu vede profilul, Benzina omv 100, ulei shell 0w30 eco, masina se incalzeste in maxim 2 km de trafic in oras la temp de aprox 0 grade. Ac on mereu.
    3 points
  5. NU va dorsc decat sa vi se ia talonul in trafic la controale RAR sau sa nu treceti ITP-ul. Doar atat.
    3 points
  6. Am avut si eu stergatoare Bosch si mi s au stricat dupa 2 luni de utilizare. Acum am altele la 5 lei bucata si merg ca n prima zi
    2 points
  7. Salutare! Nu am mai scris de mult pe aici, nici n-am facut mare lucru la masina. Am avut multe tentative esuate de a mai rezolva anumite probleme, insa fara succes. Am reusit doar sa ma ocup de interiorul masinii si anume, scaunul soferului si cotiera erau putin uzate, nu exagerat, insa un pretentios ca mine n-am putut sa le las in starea in care erau. Am apelat la un atelier profesionist de detailing auto si pe langa decontaminarea vopselei cu argila si aplicat ceara ceramica cat sa imi fie protejata vopseaua pe timp de iarna, am reusit sa vopsesc scaunul soferului si cotiera(doar acolo erau probleme). Dupa vopsire, s-au hidratat, curatat si aplicat protectie cu solitiile celor de la leatherique, care sincer...fac minuni. Desi credeam ca am mai multe poze cu starea initiala a interiorului, din pacate n-am facut poze cum erau inainte si dupa vopsire. Intre timp, cu ceva timp in urma, m-am intalnit cu @Laurentiu_LWR si am tras cateva poze impreuna cu masinile
    2 points
  8. Cum iti spuneam dpf-ul tine lejer 500 mii km daca motorul e intretinut . In plus sunt firme care le curata impecabil cu aprox 100€ ,cu putin efort ti-l poti curata si singur sau cu costuri minime. Ce-ar fi ca toti sa le anulam ??? Sa stam in trafic si sa inhalam mirosul cancerigen cand ne ducem copii la scoala !? E ok ?
    2 points
  9. Din motive "tehnice" unii ar anula si motorul ...doar ca nu merge masina fara el
    2 points
  10. Poate parea prostesc, dar undeva in Africa (nu glumesc) cand ramaneam in nisip legam niste sipci peste cauciucuri... cam ca in video...
    1 point
  11. panta e cand cobori si rampa cand urci de ce vrei sa urci daca nu iti permite masina ? sau cum sa ramana impotmolita ? mai degraba o ia la vale si nu poti controla
    1 point
  12. Eu cred ca s-ar vedea frumos daca ai pune o folie mai inchisa la culoare pe zonele ce incojoara cercurile, iar cercurile sa le lasi la culoarea originala. Ceva in genul asta:
    1 point
  13. Doar la reprezentanta, costa cam 650 ron la brady
    1 point
  14. @daniix Personal nu am folosit dar am rude în Spania care numai din ăsta bagă. Aici în țară cunosc persoane care îl folosesc și nu am auzit nemulțumiri. Dacă găsești la un preț bun eu zic că este ok. Are vâscozitatea mai mare la cald decât alte uleiuri 507, ar trebui să fie mai silențios motorul.
    1 point
  15. @Aerofan Aplici prea tare stiinta,nu vorbeam de alchool pur,ca asa avem palinca de prune si nu mai dam banii pe produse AM. Aceste produse au continut ridicat de alchool+ SAMD,aici gasesti eticheta pe google sa vezi restul ingredientelor,ce zici tu cu evaporarea e fizica -standard,dar si alchoolul sanitar daca il versi pe jos ia vezi,ramane pata?Da ramane,ia incearca sa iei pata uscata ca mostra sa vezi ca inca contine alchool,de aceea scrie pe spatele acestor produse la instructiuni ca se pulverizeaza si se lasa 10-15min. si pe urma se sterge. Sunt convins ca majoritatea sunt placeboo si sunt mereu in cautare diy-tips sau noutati de aceea citesc prin topic-uri una alta poate mai aflu ceva nou,personal am testat acel produs si am fost multumit,fiind testat si anterior de alti colegi vwforum am confirmat ca isi face treaba si la mine in caz ca altii inca sunt in dubii,dar ma repet,exista regula "ce merge la mine,nu neaparat merge si la tine" - aici sunt diferiti factori (cu ce solutie s-a mai dat pe geamuri,geamurile sa fie curate etc) Ca exemplu: am avut inghetat parbrizul iar geamurile laterale aburite excesiv,am aplicat acel spray si se vedea cum isi face efectul,cu urmatoarea ocazie am sa fac video,poate dezvaluim misterul.
    1 point
  16. Va salut...haideti sa lamurim cateva lucruri prieteni dragi despre cumpararaea unui autovehicul in Franta: 1, Vanzarea cumpararaea : in momentul vanzarii cumpararii unui autovehicul ,se bareaza cartea gris (talonul masinii)se scrie vandut ,data si ora la care sa vandut masina si se semneaza de catre fostul proprietar(sa fie foarte clar nu de politie sau de alti draci din Franta) ,se completeaza un act de vanzare cumparare in trei exemplare :unul ptr vanzator , cumparator si unul care il opreste tot vanzatorul ptr al duce la prefectura ptr radierea masinii ,iar acest contract de vanzare cumparare este valabil 30 de zile de la dara cumpararii ,mai exact tu ca cumparator ai dreptul sa circuli 30 de zile pana iti faci actele pe numele tau ,iar vanzatorul este obligat ca in 15 zile sa radieze masina de pe numele lui.... 2,Numerele: Cu numerele care ti lea lasat proprietarul circuli atat timp cat masina poate rula nu se schimba numerele niciodata atata timp cat masina va fi inmatriculata in Franta (la prefectura)....in cazul in care vrei sa pleci cu masina in tara si nu ai facut cartea gris(talonul)pe numele tau ,e la fel, se circula toata Europa fratilor timp de 30 de zile atata timp cat masina are control tehnic(ITP) valabilsi ,asigurare ,,,,,daca vrei sa te duci la prefectura sa faci carte de expory nu ai decat , dar platesti 55 de euro cartea si nu te ajuta cu nimic , e doar o simpla demonstrare ca masina este radiata si atat....asa cum a scis si alt coleg mai sus ca ti se da numere de tranzit sau provizorii cu W.....nu exista asa ceva sa fie foarte clar , numere cu W nu se dau decat la garaje sau la persoanele care au firme de cumparari si vanzari auto ceva gen PF cum e la noi in tara .....nu mai duceti in eroare daca nu stiti despre ce e vorba ... 3 , Asigurare;Ca sa faci asigurare va trebuie sa aveti uncont bancar deschis ptr ca asigurarile se fac anuale....in cazul in care faceti asigurari temporare , pretul unei asigurari este in jur de 35 de euro ,valabila 2 zile ,cei ce fac cu 15,20 de euro astea nu sunt asigurari ,sunt trompete ....va spun exact ptr ca cu asta ma ocup si va dati seama ca am cautat cea mai ieftina si buna metoda de pe toata Franta ...Succes si daca mai aveti nevoie de alte detzlii nu ezitati sa ma intrebati(apropo cele mai bune ofertein momentul de fata la masini sunt pe siturile de licitatii
    1 point
  17. Mai "fraierilor", voi(noi) astia care nu am ales sa NU anulam DPF. Voi nu intelegeti ca este o problema constructiva cu filtrul si ca inginerii de la VW sunt niste carpaci incompetenti? Cum sa nu ti se puna pata si sa il anulezi cand tu stii foarte bine ca masina ta din 2012 are 140.000 Km "reali" facuti in week-end in drum catre/de la biserica, schimbi consumabile la < 1 an, bagi ulei 2T in motorina alternativ cu aditivi din Carrefour si, dupa toate astea, cand tu esti convins ca motorul este in stare exceptionala se apuca sa faca regenarari ca nebunul? Ce vorbim noi aici?Ce reglementari, noxe si alte bazaconii? Alea sunt pentru fraieri. Scuze de OffTopic.
    1 point
  18. Bravo! Bine zis! Eu vreau sa stiu cati de aici au cumparat un dpf nou, in valoare de 1000 euro ,sa vad factura de achizitie! Va zic eu! Nimeni!
    1 point
  19. EEXCALADE, nu stiu ce masini diesel resoftate ai vazut, dar iti garantez ca vorbesti prostii. Un soft bun, nu scoate fum chiar si cu DPF off ! Asta unu la mana. Doi la mana, si masina mea avea tevile innegrite desi avea DPF-ul pe ea ! Asa am luat-o din Germania (nu avea dieselgate), cu tevine innegrite. Masina avea DPF-ul activ, si nu avea uzura exagerata (~140k km). DPF off l-am facut din alte considerente (putere). Totodata, ce tot aberati cu DPF off = non euro ?! Pe bune ?! Un CR este mai poluant ca si un PD, ambele fara DPF ? De unde aberatiile astea ? Repet, DPF off nu este egal cu CAT off ! Interesativa care este diferenta intre un DPF si un CAT la diesel. Eu sunt la a 3-a masina cu DPF off si n-am avut probleme niciunde din cauza asta. Am umblat cu ele peste tot in Europa si nu s-a legat nici dracut. La ITP idem.
    1 point
  20. Masina ta nu mai are niciun euro . La vara nu o sa poti sta langa masina cand e pornita. O sa ai bara afumata daca masina e culoare deschisa. DPF-urile tin lejer peste 500 mii km ,chat si in regim de taxi pe RO Si daca nu ai facut downgrade de soft inainte de anulare dpf ....ai ramas cu dieselgate-ul care mai are si alte probleme ,nu doar regenerarile dese
    1 point
  21. Daca masina mergea bine inainte ca sa iti schimbe soft-ul ai fi putut face un downgrade, sunt multi colegi in situatia ta. Acum poluezi mai mult decat un euro 3. Mare grija la ITP, daca ai ghinion si iti blocheaza masina pe stand RAR-ul, e cam naspa.
    1 point
  22. Mai multe manevre decat la o manuala.. serios in cartea masinii cum scrie ?
    1 point
  23. Si azi am inceput sa mai scap de cabluri/ piese de prin casa si sa le pun pe masina: Am reusit sa trag cablurile si sa pun cele doua antene kessy din cotiera si de la picioarele pasagerilor spate, sa duc cablajul pentru manere pana la mufa ce face legatura cu usa si cam atat. Cred ca a fost cea mai grea parte trasul firelor pe sub mocheta, loc putin, mocheta abia se ridica din pacate timp de lucru undeva la 3-4 ore( cotiera si torpedoul am mai dat jos la vechea masina si au mers repede)' Din pacate torpedoul trebuie dat jos din nou cand o sa schimb si modulul Comfort, dar asta sa fie singura "problema..." Continuam in alta seara. La sfarsit o sa pun lista tuturor pieselor necesare pentru fiecare retrofit, o sa incerc sa pun si schemele Elsa, costul aproximativ..
    1 point
  24. punem poze dupa o zi de ploaie, ceara si-a facut efectul
    1 point
  25. Si am revenit cu un nou retrofit(unul destul de important si costisitor in acelasi timp). Multumec @Mecatronic pentru ajutor!!! Si multe poze (daca reusesc sa le pun): :
    1 point
  26. Am spalat si uscat stopurile inainte. Nu am apucat sa pun folie As pune o folie putin inchisa
    0 points
  27. Si a facut 200000. si ca tot nu trece luna fara sa inghita bani, urmeaza alt parbriz. Sper ca urmatoarea masina sa fie msi putin pretentioasa din punctul asta de vedere.
    0 points
  28. cumpara cu cea mai mare incredere megane in echipare buna, are foarte multe optiuni in bani putini in comparatie cu golful. La motorul de 1.6 tdi de pe golf apar tot felul de probleme in timp (injectoare/egr), si daca ai condus mult logan si ai comparat megane-ul cu logan si apoi cu golf e perfect normal sa ti se para suspensia de golf foarte rigida, asa e proiectata sa amortizeze socurile, in timp ai sa te obisnuiesti cu ele. Am un coleg la munca care a avut de noi 2 loganuri 1.6 mpi si 1.5 dci le-a condus foarte mult, iar acum are passat b7 2013 si in primele luni credea ca are amortizoarele stricate, asa de diferita si rigida e suspensia de VW in comparatie cu cea de renault. Apropo cel mai important e bugetul, ce buget ai disponibil si ce faci cu masina? cat circuli pe an, afara sau oras?
    -1 points
  29. Pai a scos continutul din el! Inca mai era bun! Apoi a montat inapoi tot si resoftare! A durat cam 3/4 ore tot procesul! o gramada de masini erau la scos acest filtru! initial nu stiam exact ce sa fac! Dar m am documentat mult timp,90% din mecanici prieteni,din service uri personale,unii din reprezentante mi au zis sa renunt la el! repet, iasi - falticeni 107km, nu mi venea sa cred cum merge masina! Parca nu era a mea! Egr ul l am schimbat anul trecut, nou 1400 roni! Presupun ca tot din cauza acestui filtru,din cate am mai inteles/auzit!
    -1 points
  30. Or sa fie si negative, nu zic! Acum depinde si de cum intretii masina! eu circul 7000/10000 km/pe an! Schimb ulei+filtre inainte de termen! nu o jaresc,merg normal! am prieten cu dbf scos de 2 ani si nu a patit nimik la masina! Am renuntat la el deoarece am facut schimb ulei cutie la reprezentanta,iar acolo m au prostit si mi au pus softul dieselgate! Apoi saptamanal regenerari! Ajungeam la munca,acasa sau in alte locuri,trebuia sa fumez doua tigari,sa pierd timp sa se regenereze masina! Apoi consum instant 22l/100km....vedeam cu ochii cum cade acul la motorina, apoi fum/miros neplacut,apoi porneau ventilatoarele si bineinteles uzura motorului! pt ce? Pt un filtru care mai costa si 1000 euro!
    -1 points
  31. Nu cred ca poluez mai mult decat un euro 3! Masina merge f bine,e din 2012! La regenerari tot mai scotea un fum,miros si muuult combustibil ars aiurea! Atunci nu mai este poluare? foarte multi au renuntat la acest filtru, intr o zi de sambata au facut 3 masini! Nu mai zic in cursul saptamanii! Baietii sunt foarte buni,bravo lor! iar in legatura cu ITP ul,stai linistit k ies aceleasi norme!! Daca motorul este rau ieseau normele naspa cu tot cu acel filtru! prieten cu bmw 3000 diesel,scos filtru in 2015, a facut itp cu comisie,a avut acel "noroc", toata masina purificata,iar la noxe perfect!
    -1 points
  32. Egr a ramas,nu l au anulat! Senzorii au ramas! Ma faci sa rad,serios! Nu mai are niciun euro! Cum sa am bara afumata daca nu scoate gram de fum? Nu mai am dieselgate ul! Chiar cel care a resoftat masina a zis si el ca ala e o porcarie de soft, zambea si el....
    -1 points
  33. Domnilor,care aveti dpf si tineti la el, multe succesuri in continuare la regenerari, multe succesuri la diagnoze, la martori aprinsi in bord, la iesiri cu masina 2500/3000 rpm pe autostrazi,la consum mai mare de carburant! pe mine unu ma stresau regenerarile,plec dimineata la 7 la munca si trebuie sa mai stau pe langa masina,apoi ajung acasa si in loc sa ajung la fetita mea de un an sa ma joc cu ea,stau iar sa se regenereze! Imi venea sa i dau foc! Cat pe ace era sa o dau, dar este f intretinuta si nu stiu ce iau! Prieten de al meu l a dus la curatat, a mers cu el 2 luni apoi s a aprins din nou martorul! a fost cu filtrul din nou,deoarece platise 200€ ! Cei de la service,l au dat jos,curatat din nou! Bineinteles ca aceiasi problema! apoi a pus unul universal si a mers exatc 7000 km! Precizez ca motorul este in parametri normali,bun! de doi ani il are scos si este foarte foarte multumit fara! Nici o problema la masina!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!