Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.12.2017 în toate secţiunile

  1. Doua posibile probleme umbresc buna functionare a masinii. Prima este legata de directia masinii care pare sa traga prea mult spre dreapta (din punctul meu de vedere). Din pacate dupa multe inspectii, timp si resurse aruncate pe fereastra pentru verificari si tentative de ajustare unghirui (mai multe service-uri specializate si 3 reprezentante VW din .ro si nu numai) comportamentul a ramas neschimbat. Din pacate am ramas in pana de idei/solutii dupa ultima intamplare la un service din afara tarii: pentru 150 euro mi-au predat masina si au sustinut ca au corectat putin comportamentul, lucru demonstrat de tinuta de drum pentru urmatorii km... asta pana la prima verificare a presiunii pneuri. Atunci s-a observat ca doar au desumflat roata dreapta fata!!! pentru ca dupa echilibrarea presiunii in ambele roti, masina a revenit la comportamentul anterior... Cea de-a doua este legata de cutia de viteze, care, uneori, atunci cand motorul este rece (iar afara temperatura este scazuta) nu pare sa intre perfect/direct in viteza 1, 2 sau 3. Nu sunt probleme cu intrarea in marsarier. Comportamentul dispare odata cu incalzirea motorului. Pentru aceasta problema am fost la VW unde s-a facut o verificare, iar concluzia a fost: "nu e vreo problema". Cu prima ocazie se va schimba uleiului din cutia de viteze.
    4 points
  2. Vara aceasta s-a reluat tentativa de a atinge Capul Nord, esuata acum doi ani, de aceasta data cu success. Directia de abordare a traseului a fost Danemarca-Suedia-Finlanda-Norvegia, iar de la Capul Nord s-a coborat pe malurile fiordurilor norvegiene. Desi toate tarile ofera locuri si peisaje spectaculoase, consider Norvegia ca fiind cea mai diversa. Timpul alocat calatoriei a fost de doua saptamani, timp in care au fost strabatuti fara probleme aproximativ 15.000km. Pe toata durata drumului masina s-a comportat foarte bine, iar singura emotie oferita a fost data de o gresita gestionare a rezervei de combustibil intr-o zona cu foarte putine statii de incarcare; asa ca am ajuns in cea mai apropiata statie cu 0km in bord. Din pacate este pentru a doua oara cand se intampla asa ceva acestei masini. Consumul mediu a ramas neschimbat in jurul valorii de 4.5/100km, iar viteza de deplasare a fost in acord cu limitele legale. Tinta principala a calatoriei: Capul Nord. Recomand cu caldura aceste locuri spre a fi vizitate. De asemena recomand spatiile amenajate de camping care au preturi decente, ofera securitate, toate utilitatile necesare(unele contra unor sume modice) si curatenie. Datorita faptului ca parcurile de camping sunt dese si usor de gasit (fiind toate marcate) nu e nevoie de vreo planificare riguroasa a calatoriei, innoptarea facandu-se in apropiere de locul unde se lasa intunericul. Masina a ajuns la 230.000km ocazie cu care a avut parte de service-ul regulat (ulei long-life, filtre), schimbare lichid si aerisire frane, inspectie completa si un set de stergatoare noi. Cu ocazia aceasta s-au verificat placutele si discurile de frana, iar concluzia a fost ca placutele inca nu au ajuns la jumatatea grosimii initiale, asa ca vor ramane in continuare. Sunt curios daca se va ajunge la 300.000km cu franele din fabrica. Urmatoare revizie va fi peste 30.000km.
    3 points
  3. Eu fix pe un VR6 cu echipare ca a ta nu as pune asa ceva. E o masina care este valoroasa in stare cat mai originala cu putinta.
    2 points
  4. Homemade polish stopuri. Urmeaza si folierea lor .....
    1 point
  5. @Marius-Dan salut,salut ...da ,e a noastra, tatal meu a fost astazi la Recas la rude...ai fost pe faza drumuri bune si tie masinuta merge , zilnic, isi face treaba foarte bine , o ingrijesc si acum ,mai rar ca inainte(e mai greu cu doua) dar "o duce binisor" ...nu am mai postat demult cu toate ca intru in fiecare zi aici pe forum... o sa incerc sa mai postez una ,alta
    1 point
  6. Salutare! Nu am mai scris de mult pe aici, nici n-am facut mare lucru la masina. Am avut multe tentative esuate de a mai rezolva anumite probleme, insa fara succes. Am reusit doar sa ma ocup de interiorul masinii si anume, scaunul soferului si cotiera erau putin uzate, nu exagerat, insa un pretentios ca mine n-am putut sa le las in starea in care erau. Am apelat la un atelier profesionist de detailing auto si pe langa decontaminarea vopselei cu argila si aplicat ceara ceramica cat sa imi fie protejata vopseaua pe timp de iarna, am reusit sa vopsesc scaunul soferului si cotiera(doar acolo erau probleme). Dupa vopsire, s-au hidratat, curatat si aplicat protectie cu solitiile celor de la leatherique, care sincer...fac minuni. Desi credeam ca am mai multe poze cu starea initiala a interiorului, din pacate n-am facut poze cum erau inainte si dupa vopsire. Intre timp, cu ceva timp in urma, m-am intalnit cu @Laurentiu_LWR si am tras cateva poze impreuna cu masinile
    1 point
  7. Aveai treapta S pentru a schimba mai sus.
    1 point
  8. Am folosit de careva zile solutia antiaburire de la Nigrin si nu mai am geamurile aburite.
    1 point
  9. +1 pentru soft. Mai ales ca ai 4motion si vei putea pune pe asfalt toata puterea fara nicio problema.
    1 point
  10. Au trecut cateva luni, dar nu s-au mai intamplat multe treburi notabile, iar masina mai mult a stat. Am trecut insa la jantele mari, fix acum iarna Din cauza ET-ului mare, jantele arata putin aiurea, dar nu sunt inca hotarat sa pun distantiere, desi pe fata chiar cred ca trebuie. Am avut un far in care intra apa, dar s-a rezolvat prin re-etansizare si schimbarea balastului care fusese inundat. Urmeaza schimbul uleiului din cutie si schimbarea unui senzor de la admisie, preferabil pana la sfarsitul anului. In rest toate bune.
    1 point
  11. Salutare, Sa va povestesc si experienta mea de inceput in domeniul GPL-ului. Acum ceva timp de cand cu supra supraacciza pe toate m-am hotarat sa-mi pun GPL la masina. Documentat, ajuns pe forum aici si luat la citit vreo 160 pagini. Dupa m-am hotarat sa montez pe masina mea(SEAT Cordoba 6L 2004, motor 1,4 55kW BBY) o instalatie BRC Secvent 34.11 la Vernesti de catre baietii de la Progaz. Montajul: Programat cu 3 saptamani inainte pe data de 8.12.2017 intr-o vineri. Am zis sa programez si omologarea RAR in data 11.12.2017 sa fie una dupa alta. Lucrez, asa ca mi-am luat liber 2 zile. La montaj am optat pentru ora 12 sa mai rezolv unele treburi dimineata. Frumos la ei, am mai stat de vorba si cu alti clienti despre GPL si montaj, ne-am impartit parerile si asa s-a facut seara. Am plecat la probe, mi-a fost reglata masina, dupa am probat si eu sa vad diferenta. Insesizabila la inceput. M-au atentionat in legatura cu temperatura motorului, 60°C in mers afara din localitate la 2°C exterior. Primul gand termostatul. Am venit din Buzau cu ea asa pana in Slobozia. Tot timpul a fost pe gaz iar viteza 90-100km/h in afara localitatilor. Omologare: Luni dimineata la 9:00 am fost prezent la RAR Slobozia pentru omologare(Modificare CIV). Am stat la o coada de 2-3 masini pana cand mi-a venit randul. Facusem un calcul, pana in 11 sunt gata si imi ramane timp pentru a schimba termostatul. Cand am urmat eu, am fost luat de un inginer auto si i-am prezentat foaia de programare impreuna cu actele masinii si instalatiei. Termin de prezentat dupa care el imi spune ca trebuie sa inlocuiesc CIV-ul, cica asta este noua legislatie. Prima reactie a mea a fost daca va fi gata tot in aceeasi zi la care el ma asigura ca nu se pune problema doar ca ma costa in plus 70lei si posibil sa fie nevoie ca proprietarul sa fie prezent(Mama este proprietara masinii, nu am considerat ca trebuie sa fie prezenta atata timp cat nu se cerea din informatiile de pe internet). Am zis bine. O pune la test iar eu ma duc la casierie sa platesc. La casierie toata afacerea 222 lei am zis bine si tura asta. Dupa teste iau masina si o aduc pe mama sa semneze noua carte de identitate a vehicului, cica una mai frumos colorata. La tejghea ni se inmaneaza noua carte impreuna cu o copie a celei vechi si ne spune sa mergem la inmatriculari pentru a complete campurile libere in dreptul proprietarului. In prima faza nu am stiut despre ce este vorba dar mama da. La inmatriculari se merge pe baza de programare online dar am zis sa incercam. Ajunsi acolo observam putin modul de lucru. Unii aveau programare cei mai multi nu. Se cunosteau intre ei nu am putut face fata si nici rezista. Am plecat, dupa ce m-am informat ca pot sa circul cu masina atat timp cat am ITP valabil. Programat online pentru inlocuire CIV pe data de 22.01.2018 la inmatriculari. Ajuns acasa am avut timp sa schimb termostatului. Temperatura s-a imbunatatit, este constata la 90°C in bord. Am scris detaliata omologarea pentru a se cunoaste problema vechii carti a masinii. Pentru cele noi procedura este standard, doar modificare fara o noua inlocuire. Impresii GPL: Dupa un drum mai lung am reusit sa observ diferente in legatura cu GPL vs Benzina. In turatii si viteza constata este la fel, la demaraj obisnuit nu de curse este asemanator. Cand opresc la semafor si scot din viteza, turatia motorului scade mai repede iar pana se aseaza la turatia de ralantiu penduleaza putin. Pornirea consumatorilor penduleaza putin ralantiul cand sunt pe loc. Facea si pe benzina dar mai putin. Indicatorul de nivel GPL dupa mine a luat-o razna. Facut full la o statie GPL, nivel leduri doar 3 aprinse din 4. Dupa un mers de 160 km mai mult exterior am ramas cu un singur led aprins. Sa fie de la temperatura scazuta de afara? Ce se intampla daca raman fara gaz, comuta automat pe benzina?
    1 point
  12. Pana la urma am fost la Delcar, mi-au facut o oferta pentru ulei + filtru motor, ulei + filtru dsg, filtru aer+polen+combustibil. Eram pe fuga, nu am avut timp sa ma uit la ea asa ca am luat-o acasa. La preturi mi se par decenti considerand ca e reprezentanta. Azi o sa ma duc sa fac programare. O sa revin cu feedback dupa operatiuni. Cat despre alimentarea dashcam-ului de la panoul de sigurante, am fost la AUTO VROM. Toata operatiune a durat aproximativ 30-40 de minute, baiatul foarte ok, mi s-a permis sa stau langa masina. A ascuns frumos firul, a lucrat finut. Am fost multumit.
    1 point
  13. Si pe viitor, un schimb la 15000 îl platesti tu si celalalt dealerul? Sau doar acum? Oricum, la noi in tara probabil plateai tu schimbul. Faza asta cu schimbul la 30k a fost in scris pe mail ceva sau doar ai fost informat verbal? Ca daca doar verbal, jos pălăria pentru acel dealer.
    1 point
  14. am montat azi camera fata parcare si camera spate pe octavia 3 cu bolero MIB 2- problema e ca la rotirea volanului si activarea camerei spate nu se misca si gradatiile acelea care indica directia aveti idee ce codare trebuie facuta? baietii de la service au zis ca mai verifica ce pot face dar in principiu nu s-au descurcat cu treaba asta
    1 point
  15. +1 pentru setup ul de iarnă, poate ai vazut pe forum in Romania se poarta niște jante de iarna de-a dreptul oribile din orice unghi ar fi privite. Sticker'ul de pe bara imi mare prea mare si e din alt film dar tipsurile si accesoriile dau foarte bine. Sa o stăpâniți sănătoși!
    1 point
  16. Ieri mi-au ajuns si muffler tip-urile din UK. Inainte sa le montez le-am dat pe interior cu lac antirugina. Pret 23 €
    1 point
  17. ce sa mai fac acuma? o sa traiesc cu regetul asta toata viata.
    1 point
  18. Trebuie scos CP (component protection ) Se rezolva la reprezentanta sau la un tuner priceput ,costa aprox. 350 ron 18109/P1701/005889 - Transmission Control Unit: Locked Possible Symptoms Transmission will not shift properly. Possible Causes Component Protection active due to module replacement. Possible Solutions If Component Protection is active due to module replacement, this will need to be resolved at the Audi dealer using Software Version Management. SVM is a system used by VW/Audi to update control modules and in certain cases, to change their Coding or Adapt serial numbers for anti theft systems. Special Notes Component Protection is normally found in the Audi (4F) A6 and (4E) A8 platform. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18109/P1701
    1 point
  19. Nu cred ca ledurile in locu becului sunt ilegale.Si nu vad de ce. In regulamentul de circulatie pe drumurile publice se spune ca in fata trebuie sa ai lumini albe sau galbene. deci culoarea este respectata. Si nici modificari asupra instalatiei electrice nu sunt.
    1 point
  20. Atasez un fisier cu adaptarile din 09-Cent. Electrics traduse in Engleza. Am pierdut ceva timp cu ele, sper sa fie de folos cuiva Am valoarea originala in germana, valoarea originala in engleza si valoarea modificata de mine in engleza. Valorile originale nu sunt 100% corecte (posibil sa fie deja modificate de mine) asa ca sfatul meu este sa va notati valoarea originala inainte de orice modificare. Legat de Rain Closing: (15)-Access control 2 - Regenschließen ein aus (Rain Closing on / off) -> active(16)-Access control 2 - Regenschließen art (Rain Closing Type) -> permanent(28)-Access control 2 - Menuesteuerung Regenschließen (Menu Control Rain close) -> activeSi codat modulul RLS: 06E8DD (motorway light "OFF", rain light "ON", rain close "ON") - 07 in loc de 06 daca vreti si motorway light "ON" (se aprinde faza scurta la ~130km/h) Problema este ca imi inchide doar geamurile, nu si trapa :) Mai sap ..09 - Central Electricts translated.zip
    1 point
  21. Motoarele de 2L consuma ulei? ca nu am inteles ce vrei sa spui? Sau fac zgomot? :D Inseamna ca nu ai fost cu un Audi 2.0TDI Cat despre consum... pe distant lungi dif e semnificativa.
    1 point
  22. Felicitari pt efort. Arata mai bine estetic in aceasta configuratie, iese din banal. Ce insa il face sa fie wanna-be sunt tocmai acele badge-uri care nu isi au rostul. In loc de GTD pe grila mergea TDI sau 4motion, iar pe spate curat. Nu sa simuleze GTD, dar pt oricine care stie ce e GTD sa vada ca nu are eleron, ca nu are praguri.
    0 points
  23. Pai din moment ce orice modificare asupra luminii farurilor oricare alta decat cea cu care a iesit masina din fabrica inseamna ilegalitate nu vad de ce mai este permisa discutia asta pe forum. In fond pe Vw forum nu se discuta nici despre depasirea vitezei legale, nici despre clone VCDS, nici despre xenon/led pus ulterior. De asemenea orice ai pune ulterior (lupe, alte faruri, accesorii) la folosirea ledului se considera tot ilegal, iar politia o sa se sesizez rapid, nu va faceti griji, ca sunt in tema cu toate modificarile. mva987 daca vrei sa scapi de lumina de lumanare cumpara-ti o masina cu xenon din fabrica, nu becoleduri de 280 W.
    -1 points
  24. hlxg 2Pcs Auto H4 LED H7 H11 H8 9006 HB4 H1 H3 HB3 S2 Car Headlight Bulbs 72W 8000LM High Low Beam Automobiles Lamp 6500K 12V http://s.aliexpress.com/RzM73EjE (from AliExpress Android) Pareri ?
    -1 points
  25. Rețetă de Super Diesel Additive: 2 părți de din ăsta și o parte din ăsta. Am băgat și merge mișto!
    -1 points
  26. Eu folosesc aditivul asta : La fiecare 30000 Km . Recomand . Iar pentru sezonul rece folosesc acest aditiv de la Winn's :
    -1 points
  27. Cu evacuarea asta chiar ca e ciorba, cum spunea si colegul de mai sus. Fiecare chestie pusa pe masina e faina, insa combinatia e prea mult... Ultima aditie cere ori o debadge-uire, ori inlocuirea 2.0tdi cu GTD. 2.0tdi fie el si 4mo arata ciudat (ca sa fiu bland) cu evacuarea de dubla...
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!