Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.12.2017 în toate secţiunile

  1. Printre pasiunile mele se numara audio. Am ascultat destule de-a lungul timpului am mesterit iar. In functie de starea de spirit, mediul ambiant rezultatele subiective variaza f mult. Ba de multe ori am fost pus in situatia in care am fost mirat ca mi se parea ca boxa suna altfel. Sau un filtru ajustat dupa multe incercari, dupa care urechea oboseste/se adapteaza a doua zi mi se parea ca nu imi funa pe plac, desi parea sa sune ok. Vorbim aici despre detalii de finete, nu de greseli grosolane specifice unor autointitulati specialisti autohtoni. Exista aplicatii ieftine care aud mai bine decat un om. Cat timp masori in aceleasi conditii, ideal noaptea pe liniste. Restul e doar o treaba dupa ureche. Creierul uman poate recunoaste sunete discrete care ies clar in evidenta, gen un tzacanit metalic de lant, care e sau nu e, dar cat timp el exista in ambele cazuri e greu sa il evaluezi care a sunat mai tare la un moment dat. E.g. asculta acelasi motor ziua si apoi noaptea cand e liniste totala. Daca ai un tachet care bate la rece, un lant care bate la pornire e clar ca recunosti sunetul f usor. Dar nu poti sa spui ca astazi a sunat mai tare fata de ieri decat daca e vorba de o diferenta imensa. In rest nu contest ca utilizatorului X ii se pare ca motorul suna mai tare sau mai incet cu uleiul Y. Eram curios daca cineva a avut o abordare mai inginereasca.
    7 points
  2. Au trecut cateva luni, dar nu s-au mai intamplat multe treburi notabile, iar masina mai mult a stat. Am trecut insa la jantele mari, fix acum iarna Din cauza ET-ului mare, jantele arata putin aiurea, dar nu sunt inca hotarat sa pun distantiere, desi pe fata chiar cred ca trebuie. Am avut un far in care intra apa, dar s-a rezolvat prin re-etansizare si schimbarea balastului care fusese inundat. Urmeaza schimbul uleiului din cutie si schimbarea unui senzor de la admisie, preferabil pana la sfarsitul anului. In rest toate bune.
    2 points
  3. Dacă toată lumea este mecanic și etalează fiecare experienta, atunci și eu am fost șef de service și am văzut câteva A4 b7 la vremea mea, plus câteva la prieteni, unul din care a vândut masina după o săptămână. Sunt păcătoase tău de tot la capitolul motor. Nu vorbesc de confort sau cum este gândită mașina ( excelent din partea mea pe acest capitol). Tot ce au folosit ei în materie de motor a fost eșec total, cel mai recent am văzut o biela trecuta prin motor. Din punctul meu de vedere singurul motor pe care îl recomand este diesel în 5 cilindrii sau benzina 1.6( dacă nu ai pretenții de la el și vrei sa tina cu casa la mentenanță). Am mai avut acest gen de discuție cu un domn care susținea sus tare ca golful e cel mai tare și ca al lui nu avea nici măcar rugina, când mai toți ne vaitam de problema asta. Dacă o mașină nu are problemele specifice astea nu înseamnă că niciuna nu are . Ceea ce eu și Andrei încercăm este sa oferim o opiniei cât mai sincera, fara sa facem flame. Aici nu e locul de blamari sau de umflat în pene.
    1 point
  4. Vorbesc din experienta. Sunt ani de zile de cand activez in domeniu. Inspectii masini, service si altele. Daca tu consideri ca vorbesc prostii ori ca relatez povesti pentru adormit ori prostit copiii, esti liber sa o faci. Insa, nu as spune despre mine ca sunt un neavizat. Imi iamginez ca masina a avut totusi parte de inlocuire de componente consumabile de termen mediu si lung facute in cei 8 ani de existenta inainte sa ajunga pe mana ta. Altfel, tare curios sunt ce insemana pentru tine o masina care a tinut fara sa ceara bani. Sauc are este standardul tau de calitate, altfel spus. Subiectivismul nu-si are loc. Sunt si exceptii care confirma regula. Probabil tu sa fii una din ele. Insa, repet. Nu am nici cea mai vaga ideea despre starea per ansamblu a masinii tale ori a standardelor tale in ceea ce priveste o masina corespunzatoare statutului de "OK" tehnic, pentru o masina de 13 ani. Te salut. Si incearca sa nu mai fii acid. Nu te ajuta cu nimic. Dimpotriva.
    1 point
  5. Felicitari!imi place foarte mult masina si modificarile aduse!
    1 point
  6. Efectuat revizia cu nr.3 , 39k KM, Brady Auto Center : - filtre ulei, polen,aer - 4x 1L ulei OEM - schimb lichid de frana + testare eficacitate franare - actiune 46G7 ref. la frana de mana. TOTAL : 1020 lei Feedback : foarte bun ( service, relatia cu clientul, amabilitate, seriozitate, preturi ceva mai mici fata de celelalte service-uri autorizate VW). Am tot primit recenzii bune despre Brady si am hotarat sa merg aici de data asta, este prima oara cand ii vizitez, dar de acum inainte foarte probabil doar aici voi veni. Recomand!
    1 point
  7. Salutare, vin si eu cu o intrebare: la un B7 sedan din 2012 portbagajul (nu este electric) se descuie si din cheie si din buton sau sigla dar nu se ridica singur; nu ar trebui? Daca da, sunt telescoapele obosite?
    1 point
  8. Ce bine mai arata, felicitari ! Spor la modificari si cati mai multi km cara probleme. edit: ar merita si un soft mai ales ca ai in oras Completechip
    1 point
  9. Trepidatiile sunt de la presiunea in rampa...vezi sa nu ai diferenta mai mare de 30 bar intre specificat si actual Eroarea cam asta spune...
    1 point
  10. Cu ce te incurca cuplul marit la trafic congestionat?
    1 point
  11. Am 2 G7 si de o săptămână un Tiguan. Cel din urmă este din alt film. Poziția la volan si spatiu interior sunt peste Golf. Confortul este la fel, daca nu chiar superior la Golf. Tiguanul este mai lenes deși are 150cp si 4motion... fata de un G7 1.4tsi 125. In ceea ce priveste gabaritul si manevrele in oras, diferența nu e exagerată, adică nu am avut probleme de adaptare la trecerea de pe Golf pe Tiguan. Un golf SW ar fi calea de mijloc dpdv al portbagajului. Bafta la alegere!
    1 point
  12. Am rezolvat, era siguranta 14 arsa. Si da cred ca am atins sigur cu ea ca m-am chinuit sa o scot de acolo si am tot miscato. Multumesc nu se mai amorsa pompa decat la contact fiindca nu mai vedea nici usa deschisa.. Multumesc.
    1 point
  13. Cu evacuarea asta chiar ca e ciorba, cum spunea si colegul de mai sus. Fiecare chestie pusa pe masina e faina, insa combinatia e prea mult... Ultima aditie cere ori o debadge-uire, ori inlocuirea 2.0tdi cu GTD. 2.0tdi fie el si 4mo arata ciudat (ca sa fiu bland) cu evacuarea de dubla...
    1 point
  14. Tocmai ce am pregatit masina pt sezonul rece : corectia lacului , luciu si protectie , sealant pt protecie , geamurile au fost hidrofobizate cu Nanolex Ultraglass plus incaltarile de iarna si evacuarea de GTI Clubsport.
    1 point
  15. Daca tota supara de ceva vreme alternatorul, care scotea un zgomot infernal dimineata la pornire, asta de cand a inceput sa scada simtitor temperatura afara. Dupa ce a fost desfacut si s a observat ce are, au fost inlocuiti rulmentii, puntea de incarcare, carbunii si mai e ceva, dar nu mai retin. Daca tot am dat cureau jos, am schimbat si doua role, cea de la intinzator si cea de aliniere + cureau. Acum sper sa nu mai chitaie.
    1 point
  16. Ajuta motorina slaba, se simte mai vioaie. Dar nu e rentabil, mai bine o motorina super din prima, ma mir ca eu nu prea sesizez diferenta decat putin la pornire cand e f. frig.
    1 point
  17. Lipiturile trebuiau refacute inainte sa o montezi
    1 point
  18. @MarioMarioBMR Schimbarea vâscozității nu este o decizie pe care trebuie să o iei cu ușurință. Mai întâi încearcă un ulei de o calitate mai bună tot norma 507. S-au tot menționat pe topic uleiuri din grupa asta care au generat un consum de ulei mult mai mic. Chiar dacă nu mai ai sistemul de depoluare, un ulei bun oferă protecția necesară. Nu trece cu vederea faptul că un ulei cu o vâscozitate scăzută oferă o protecție mult mai bună la rece.
    1 point
  19. In tarile civilizate asigurarea se face pe persoana care conduce,nu pe mama si pe tata..chiar daca mama si tata sunt proprietarii masinii il declara pe fiu ca al 2 lea sofer/utilizator al masinii Scuze ,nu m am putut abtine....oricum se va inchide
    1 point
  20. Inainte de a inchide topicul, nu ne spui totusi si noua ce ai ales?
    1 point
  21. Iata de ce Oil Filter The oil lter is a no-maintenance fleece filter. A check valve is integrated in the oil lter housing which prevents the oil pressure to the Haldex Clutch Pump V181 from dropping.
    1 point
  22. 1 point
  23. Salutare, are cineva asa ceva.http://www.youtube.com/watch?v=M916JQMol9U as dori niste pareri mai ales ca luna asta sint la oferta
    1 point
  24. 1. Primul suport de motor din cele 3 care va ceda este cel de sub motor (dogbone). Funcţia lui este de a compensa rotaţia motorului spre înapoi în timpul acceleraţiei, şi dacă motorul a fost modificat câtuşi de puţin, chiar şi numai din soft, nu mai face faţă (la acceleraţii puternice ai senzaţia că vine motorul peste cabină). Se pot înlocui bucşele din ele cu unele de la Powerflex, dar va vibra. Sau se poate înlocui doar bucşa mare cu una Powerflex, caz în care efectul e acelaşi, rotaţia motorului redusă, dar vibraţiile sunt mult mai slabe şi nederanjante. 2. Cele 2 suporturi laterale de motor şi cutie sunt fixate cu şuruburi care se întind în timpul strângerii (stretch bolts) şi care ar trebui înlocuite la fiecare remontare. La nevoie s-ar putea refolosi, dar o singură dată. Costul şuruburilor este nesemnificativ faţă de cel al suportului. 3. Suporturile de motor sunt pe moarte dacă motorul poate fi mişcat cu mâna, chiar şi cu ceva efort. Dacă ele sunt făcute să reziste la 220-320 Nm, când le poţi mişca doar cu mâna e clar că nu te-ai transformat în Schwarzenegger peste noapte. 4. Suporturile de motor pot ceda din 2 motive: cuplu motor nesimţit aplicat pentru intervale lungi de timp (modificări peste Stage 2 şi multe, multe liniuţe) sau mers cu viteză pe denivelări multă vreme. La motoare 1.8T / 1.9TDI-150 modificate la nivel de Stage 3 se recomandă schimbarea suporturilor cu unele din cauciuc plin / poliuretan Vibratechnics sau altă marcă, sau măcar a miezului lor de cauciuc cu unul de la Vibratechnics. Rezultatul nu va fi plăcut. Vibrează şi huruie la fel ca pe vremea bătrânei Dacii, dar ţin. Nişte băieţi de pe partea ailaltă a Oceanului au găsit o soluţie de compromis pentru a face suportul mai solid: îl demontează de pe maşină şi umplu spaţiile goale din el cu mastic poliuretanic folosit la fixarea parbrizelor. Este asemănător cu siliconul, dar rezistă mult mai bine la temperaturi mari. Operaţiunea nu e foarte grea, dar trebuie ca suportul să rămână demontat timp de 12-24 de ore până când se întăreşte soluţia, deci motorul trebuie susţinut cu ceva tot timpul ăsta. ~Nautilus
    1 point
  25. 1. Verifica bujiile incandescente 2. Verifica injectoarele - vezi daca sunt in parametrii 3. Fa un test de compresie.
    1 point
  26. Tu cam ce zici, e ok sa dai 32.000euro pe un g7 2.0 tdi 150 cp? https://www.autoscout24.ro/offers/volkswagen-golf-gti-vii-20tsi-dsg-active-info-display-pano-benzină-alb-327900271 https://www.autoscout24.ro/offers/volkswagen-golf-gti-clubsport-20-tsi-dsg-5p-club-sport-recaro-benzină-alb-308928835 https://www.autoscout24.ro/offers/volkswagen-golf-gti-clubsport-20-tsi-xeno-navi-dsg-cl19"-benzină-roşu-310187383
    -1 points
  27. va mulțumesc tuturor pt "ajutor"..pana la urma am fost si mi.am dat comanda la.. app. (nu mi.a trebuit casco) va tin la curent cand masina ajunge...pana atunci se poate inchide! ms, ai pus punctul pe I @LUFY
    -1 points
  28. Eu sunt unul din cei care bagă la mașină Euro V. Săptămâna aceasta voi împlini 40000 km de când bag ulei 2 timpi. Bine, eu bag și Adizol. Dacă uleiul l-am băgat mai mult de nevoie că aveam buba la un injector, cu Adizolul mi-am transformat mașina în cobai pentru a vedea dacă într-adevăr face o ardere curată. Îmi stău mărturie postările de pe topicul despre aditivi făcut atunci când am început să îl folosesc. De-a lungul timpului am avut susținători dar și potrivnici. Încă nu este timpul să trag o concluzie dar continui. Așa cum am promis de la început, voi informa dacă vor apărea probleme și voi solicita și ajutorul. Dacă mașina am cumpărat-o exclusiv din considerente practice și financiare însă nu mi-a plăcut niciodată să o conduc, de când folosesc mixul acesta a început să îmi placă. Trage bine, este elastică, silențioasă, consumă mai puțin. Chiar dacă este posibil ca povestea frumoasă să ia sfârșit îmi asum riscul. Dacă regret ceva este faptul că nu am știut de acest cocktail, l-aș fi băgat de la prima alimentare.
    -1 points
  29. @[cj]sharky o fi urechea un instrument imprecis, dar daca atatia oameni spun ca au observat diferente cand au renuntat la a mai folosi temporar 2t (nu spun de cei care abia au inceput sa foloseasca si observa diferente ca sa nu zici ca e placebo) si cand au reinceput sa adauge 2t zgomotele s-au diminuat din nou, tot nu ii crezi? Niciodata 2 situatii nu vor fi complet identice dar nici masina ta nu mai e aceeasi ca atunci cand era noua. Ca sa fim pe subiect, tu ai incercat sa folosesti uleiul 2t? Daca da, de care, in ce cantitate?
    -1 points
  30. Ei tot nu inteleg aceste dispute, cine nu vrea sa foloseasca, sa nu o faca. Nu e obligat nimeni la nimic. Daca retin bine, topicul e de prin 2009 si nu s-a plans nimeni cum ca i-a fost afectat motorul direct, in mod negativ, de adaugarea uleiului 2t. Nu gasesc normal, ca persoane care nu au folosit sau au folosit o data sa vina si sa "arunce cu noroi" in cei ce o fac regulat si de cativa ani sau un numar considerabil de km. Cei care asteapta exponentiale de putere sau reduceri considerabile de carburant au gresit topicul. E doar punctul meu de vedere, in calitate de utilizator al uleiului 2t.
    -1 points
  31. Mergi pe 5w40 505.01 gasesti lista de uleiuri aprobate VAG in topicul de ulei pt PD
    -1 points
  32. La rece ambele uleiuri au aceeasi vascozitate, 5. Mergi fara retinere si pe 5w40, uleiuri bune sunt la Fuchs Titan, Ravenol, Liqui Moly. Motul, toate cu norma 5o5. 01.
    -1 points
  33. Uleiurile au evoluat, sunt super aditivate, daca e schimbat pana in 15K. nu vor creea probleme sau uzuri excesive. Globalizarea, scaderea de calitate a motoarelor, (dupa 2005) e problema, sunt gandite sa tina mai putin, cu costuri de intretinere mari, se fac bani frumosi din piese de schimb.
    -1 points
  34. Rețetă de Super Diesel Additive: 2 părți de din ăsta și o parte din ăsta. Am băgat și merge mișto!
    -1 points
  35. Mulțam de primire! Poze: remediez lipsa, în prima zi cu soare!
    -1 points
  36. Foarte mulțumesc! Deocamdată mai ajustez câte ceva, pe aici, pe acolo - până acum am schimbat becurile DRL cu becuri LED, pentru a fi mai vizibile, ștergătoare, anveloope de iarnă. Fac și poze imediat ce iese soarele.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!