Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.12.2017 în toate secţiunile
-
Inteleg unde bati dar grila vine deja cu badge-ul GTD incorporat si mutumesc pt sugestii dar ca orice om de pe lumea asta , cu totii avem cate o slabiciune sau poate chiar mai multe. Mie nu-mi place spatele de la GTD ca virgula echilibru dar gusturile nu se discuta ,totul e relativ in perceptia noastra despre ce este frumos sau nu si ca orice individ incercam sa fim unici ca pe placul tuturor nu vom fi niciodata . Lucrurile frumose vin pe parcurs si cu rabdare .... plus ca cer sacrificii . Oricum poate cei de la Chanel poate isi vor canaliza inspiratia si catre industria auto intr-un viitor apropiat.2 points
-
Stiu ca este foarte usor dar nu mai avem 14 ani ,dar si job si placere ... e cam greu . Fac si eu ce pot printre putinul timp liber pe care il am. Multumesc mult pt critici si aprecieri .1 point
-
1 point
-
Oaaaauuu urata treaba. Asa de tare s-a fortat maneta schimnbatorului sa produca asa problema? S-a impins cu piciorul? Sincer in viata mea nu am mai citit sau auzit asa ceva. Oricum, cum spune si colegul de forum care a postat inaintea mea, asta este problema de service/reperezentanta, fiind o problema chiar iesita din comun, nu cred ca o sa fie cineva capabil sa iti raspunda corect... bafta1 point
-
1. Daca aveai volant cu masa simpla ce batea ??? Sa cautat cauza zgomotului??? 2.Volant se cumpara numai dupa seria de caroserie de la service-ul care il monteaza.1 point
-
asta este electrovalva.... tie iti trebuie EGR-ul Ceva de genul http://www.stoauto.ro/piesa-auto/supapa-egr-oem-03l131512dq Cumpara numai OE, nu cumpara AM .... ca il cumperi degeaba1 point
-
Uite-l aici: http://www.autokarma.ro/supapa-egr-03l131512dq-volkswagen?search=03L131512DQ&grupa_produse=Produse cautate dupa cod producator&grupa_order=8 Oricum iti verifica ei compatibilitatea dupa seria de caroserie.1 point
-
Asta l-am comandat si eu de pe Emag.. si chiar da rezultate bune! Sunt surprins de el.. nu ma asteptam sa fie asa bun! Recomand!1 point
-
1 point
-
De ce mfd2 ..e un sistem invechit si urat...pune un 330g plus....tot oem si e actual la ce stie sa faca si la cum arata...1 point
-
Salut...vor urma și senzori de parcare și inevitabilul Mfd2...pt integrarea in absolut. Golful 3 a fost lovit marsav si static intr-o noapte, acum 3-4 ani. Intre timp am adunat inca un golf in garaj, aripi, capota, patru uși, etc, ramane doar aripa spate si plafonul din el. Nu e timp de nimic, dar de surubarit Are si el topic pe aici. Idei sunt, de la vr6 la 1.8T, la 2.0 tfsi cu dsg si tot interiorul de mk5... brgds1 point
-
Bine ai revenit! Imi place mașinuța, ca si A3-ul lui @cogdao sunt sigur că nu va avea parte de foaaarte multe retrofituri. Spor la treaba si sa va bucurați de ea!1 point
-
Ca sa merg pe aceeasi linie data de tine, e ca si cum m'as duce sa imi iau un palton de la Zara si apoi i'as pune eticheta de Chanel Va fi un 2.0 TDI, cu badge pe spate "2.0 tdi 4motion", cu grila fata cu badge de GTD si cu bara spate evacuare etc de GTI Intelegi unde bat?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Corect explicat si imi asum faptul ca nu m-am exprimat complet si nici macar 100% corect. Am presupus ca lumea intelege prin intercooler clasicul schimbator de caldura aer-aer. Tin sa te contrazic in legatura cu stg1. Tunerii se feresc sa scoata tot ce pot din aceste 1.4 TSI fix pentru ca sa evite caderile mari de putere pe care le-ar vedea masina in urma unor accelerari repetate datorita lipsei unu fmic si unor temperaturi prea mari in admisie. Racitorul apa-aer de pe noile masini este foarte eficient la mersul in oras dar la drum intins nu este nici pe departe la fel de eficient ca cel frontal si aici noile masini sunt penalizate. Anywho... intram pe zona de offtopic.1 point
-
In tarile civilizate asigurarea se face pe persoana care conduce,nu pe mama si pe tata..chiar daca mama si tata sunt proprietarii masinii il declara pe fiu ca al 2 lea sofer/utilizator al masinii Scuze ,nu m am putut abtine....oricum se va inchide1 point
-
Stiu ca la VW exista acel turbo lag...poate acela a fost acolo (tu fiind obisnuit din ce vad cu motoarele bmw) Cum a mai zis un coleg mai sus, si eu iti recomand un GLC, elegant, suv compact, AI posibilitatea de a lua pe benzina ceea ce este recomandat pentru oras mai mult Ai mai fost pe la teste etc? Sa ne tii la curent1 point
-
Eu zic sa schimbi masina ? Te ai gandit macar o secunda ca cel care ti a umblat in caseta nu a facut ce trebuie? Acum mai mult pagubesti decât castigi pentru ca nu mergi la un specialist. Cum sa schimbi atacurile tachetilor? Ce sa scobesti acolo? Casetele sunt facute de niste ingineri si sunt calculate măsurate etc. Trebuie facuta testarea casetei sa vezi cu ce cuplu motor lucreaza asistența electrică..la ce temperatura lucreaza motorasul...care e diferența dintre unghiul volan si senzori de pe casetă. Nu mai umblati dupa cai verzi pe pereți si nu va jucați cu direcția. CASETA DE DIRECTIE NU E LEGO CITY.1 point
-
Un mic truc de la fratii rusi, poate acum merita sa fac un detailing la motor1 point
-
El are unul din codurile astea 4 de motor ;ATN, AUS, AZD, BCB . Toate au ca echipare canistra postata de mine.La mine cand am adus masina din De ..supapa era roasa de un soricel..se vedeau urmele de la dinti :lol: ..facea si un zgomot ciudat..parca gemeaaaaa de durere.Am schimbat racordul cu supapa si sa rezolvat treaba.1 point
-
0 points
-
nu am mai postat de ceva vreme de atunci am facut schimbul de ulei la cutia automata si am cumparat 4 anvelope continental 860 de iarna astazi am avut un nefericit eveniment cand din greseala, in timpul mersului cineva mi-a fortat maneta de la cutie si au aparut cele 4 erori mentionez ca frana electrica si cutia automata functioneaza in continuare, celelalte sisteme nu am mai stat sa vada daca functioneza cam despre ce poate fi vorba?0 points
-
-1 points
-
Un SUV compact pentru oras este mai indicat decat un tanc de X5/Touareg/ML.Testeaza Peugeot 3008 benzina 1.6 sau diesel 2.0.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00