Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.12.2017 în toate secţiunile
-
6 points
-
Mai "fraierilor", voi(noi) astia care nu am ales sa NU anulam DPF. Voi nu intelegeti ca este o problema constructiva cu filtrul si ca inginerii de la VW sunt niste carpaci incompetenti? Cum sa nu ti se puna pata si sa il anulezi cand tu stii foarte bine ca masina ta din 2012 are 140.000 Km "reali" facuti in week-end in drum catre/de la biserica, schimbi consumabile la < 1 an, bagi ulei 2T in motorina alternativ cu aditivi din Carrefour si, dupa toate astea, cand tu esti convins ca motorul este in stare exceptionala se apuca sa faca regenarari ca nebunul? Ce vorbim noi aici?Ce reglementari, noxe si alte bazaconii? Alea sunt pentru fraieri. Scuze de OffTopic.5 points
-
Salutare, tuturor! De vreo două săptămâni folosesc o Skoda Superb2, combi, din 2012, preluată în leasing de la Porsche România. Motor 1,8 TFSI, DSG7, 79.000km, echipare Elegance, cu revizii făcute la Skoda (nu știu dacă asta e bine sau nu, încă, însă înclin către partea că nu e de bine...). Super faină, încăpătoare - nu cred că am mai văzut asemenea spațiu în spate la nicio altă mașină (în EKlasse ai mai puțin loc pentru genunchi - simulat prin profilarea spătarelor scaunelor față, mai mult), iar portbagajul e imens! Mă simt ca și cum aș merge cu autozbuzul, cu aproape 5m de șifonier, pe șosea! Confortabilă, cu destul zvâc la nevoie (vin după 255CP și 380 Nm și mă gândeam că nu i-ar strica un chip tuning), consum decent - 10,2 majoritatea în oraș.2 points
-
1 point
-
1 point
-
Ca sa merg pe aceeasi linie data de tine, e ca si cum m'as duce sa imi iau un palton de la Zara si apoi i'as pune eticheta de Chanel Va fi un 2.0 TDI, cu badge pe spate "2.0 tdi 4motion", cu grila fata cu badge de GTD si cu bara spate evacuare etc de GTI Intelegi unde bat?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu s scumpe,eu am dat 1300/buc cu piesa la schimb acum 3 ani,si nu am probleme cu ele1 point
-
1 point
-
4x4 adauga inca aprox 100kg care se simt la consum (ca tot se facea comparatie cu a colegului Stryder) OT: referitor la gramatica, era corect "e", contextul fiind "iar la mine la ambele (consumul) e cu 2L in plus" sau "iar la mine ambele sunt cu"1 point
-
Marca e vinovata pentru zgomot :). Eu am renuntat la RIKEN(babauri facute prin Serbia) care nu ofereau nici liniste in masina si nici aderenta pe asfalt. Am luat Michellin Alpin 5 si situatia s-a imbunatatit farte mult. Nu zic sa iei ceva foarte scump dar cauta alta anvelope de un brand mai cunoscut.1 point
-
Am decis sa merg pe amiabila. Folia e buna in astfel de situatii, dar 0 in altele. Si e scumpa, se vede si diferenta..1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ciudat este ca încă își face regenerări, cam ciudate ce-i drept, la modul ca atunci când începe regenerarea sta turata la peste 2000 rpm si scoate fum alb foarte dens cam 15-20 min. Câteodată primesc si avertizări de la colegii din trafic. Cutia este automata dsg apropo de turație. Si încă ceva, valorile de pe dpf încă imi da valori de încărcare cu masa de cenușă si restul, presiuni si așa mai departe1 point
-
Salut! Dpmdv, badge'ul cu gtd nu prea are ce cauta in grila fata. Mai ales daca vrei sa ii schimbi si partea din spate.1 point
-
probabil consumul extra de ulei il ai datorita dsg-ului eu am uleiul pe joja la maxim si fac revizia la 15.000 km. am aproape 70.000 km si nu am completat niciodata1 point
-
Fa niste teste, prima data vezi cand e produsa bateria, daca e din 2010, poti sa o arunci, si sa nu te mai chinui cu ea, si-a facut treaba. Daca e mai recenta merita incercat. Vezi daca si la bateriile astea exista dop ca sa completezi cu apa, de obicei lichidul/acidul din interior se evapora si asta le scurteaza viata. Pune-o pe redresor, masoara curentul inainte si dupa ce ai pus-o pe redresor, masoara si curentul ce vine din alternator, sa nu ai o problema minora si acolo. Daca nu te descurci, apeleaza la un magazin care vinde baterii, acolo au tester si iti spun tot ce trebuie sa stii, inclusiv testare baterie sa-ti zica cat amperi curent de pornire mai are bateria ta (gradul de uzura).1 point
-
@75NOR, eu am pornit polemica, imi cer scuze. @cristi511, multam de completare, m-am mai linistit putin cu "isteria nationala" ca idee generala, masina mi se pare super faina. am oscilat mult intre benzina si motorina, totusi cea din urma nu inceteaza sa ma uimeasca in fiecare zi. Ieri la semafor am apasat pedala putin mai tare, s-a transformat intr-o mica bestie. Aveam un rapid colantat cu 1.2 tsi, destul de agresiv, cred ca in primii 30m l-am depasit deja cu o lungime de masina. Si da, am condus si 1.6 tdi, diferenta e chiar mare, cu multe avantaje pentru 2.0 tdi (parere personala) mie sincer nu mi-a parut ca imi moare motorul deloc. chiar ieri am avut asa un test de "anduranta". am luat in piept 2 ore de trafic in zona Tei / doamna ghica, pana si Waze-ul era neputincios in fata valului de masini care ocupasera toate scurtaturile. cred ca saracul DSG6 si-a facut rodajul, a schimbat 1 si 2 de cateva sute de ori. singura chestie putin deranjanta mi s-a parut cresterea temperaturii la ulei. era de cca 106-107 grade. cum am prins liber si am ajuns pe la 70-80km/h a scazut pana la 97-98 grade. Probabil ca la manuala se conduce diferit si moare motorul mai repede. Aducerile aminte de cand faceam scoala acum vreo 16 ani imi ziceau ca benzina e mai sensibila la pedala, si motorul moare mult mai repede ca la diesel. acum, s-or fi schimbat lucrurile de cand cu tehnologia1 point
-
Da, am avut și gelul ala și într-adevăr miroase f puternic. Din păcate nu se găsește peste tot, în auchan au doar rumeguș.1 point
-
Asa e, si eu il tineam in fata si-mi baga parfumuldirect in nas, era prea mult parfum, plus sa nu se scurga pe acolo. Pune-l la aerisirea din spate1 point
-
Sa rezolvat cu haraitul de sub bord...deschidem torpedoul avem 3 suruburi sus si 3 jos de desfacut...atentie la torpedou cum il scoatem putin dificil...dupa o sa dam de o panza de antifonare o dam jos si o sa dam de o tulumba mare(ventilatorul)...in spate la tulumba pe pareea dreapta este clapeta de recirculare (se vede o tija alba) ...apasam pe butonul de recirculare sa vedem cu merge, apoi il punem pe normal oprim ac.u si ii scoatem mufa...ne asiguram ca am scos mufa care trebuie prin apasarea butonului recirculare si daca nu merge asta este tot...acum montam in sens invers fiecare componenta in parte. Nu am incerat sa.l repar ca este destul de dificil de desfacut tulumba din fata si nu am avut timp.1 point
-
Din aprilie 2015...au stat pe masina numai vara...7..maxim 8 luni cat a fost sezonul lor... Deci practic...nici o iarna0 points
-
0 points
-
nu am mai postat de ceva vreme de atunci am facut schimbul de ulei la cutia automata si am cumparat 4 anvelope continental 860 de iarna astazi am avut un nefericit eveniment cand din greseala, in timpul mersului cineva mi-a fortat maneta de la cutie si au aparut cele 4 erori mentionez ca frana electrica si cutia automata functioneaza in continuare, celelalte sisteme nu am mai stat sa vada daca functioneza cam despre ce poate fi vorba?0 points
-
-1 points
-
Ce treaba are una cu alta ? Mai ramane sa legi lichidul de racire cu cel de spalat parbrizul. @titizmok e interpretabila chestia cu menajatul. Dar daca ai merge "batraneste" ai ajunge < 1L / 15.000km. Ceea ce e ok.-1 points
-
da va fi un golf 7 cumparat de nou... aici unde sunt de iarna nu e obligatoriu..daca am lanturi .. se pare ca suspensia independenta va fi si pe fata... cu 1 litru in plus nu moare nimeni..importat sa ma simt eu bine oricum ms de sfaturi-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00