Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.12.2017 în toate secţiunile

  1. Subzero undeva pe la ~15km de granita cu Canada. De la 1 decembrie s-au scos vizele pentru Romani si Bulgari. In curand o sa vedem si Canada. Din nou, plin de Subaru prin munti.
    6 points
  2. NU va dorsc decat sa vi se ia talonul in trafic la controale RAR sau sa nu treceti ITP-ul. Doar atat.
    4 points
  3. Din motive "tehnice" unii ar anula si motorul ...doar ca nu merge masina fara el
    3 points
  4. Masina ta nu mai are niciun euro . La vara nu o sa poti sta langa masina cand e pornita. O sa ai bara afumata daca masina e culoare deschisa. DPF-urile tin lejer peste 500 mii km ,chat si in regim de taxi pe RO Si daca nu ai facut downgrade de soft inainte de anulare dpf ....ai ramas cu dieselgate-ul care mai are si alte probleme ,nu doar regenerarile dese
    3 points
  5. 4x4 adauga inca aprox 100kg care se simt la consum (ca tot se facea comparatie cu a colegului Stryder) OT: referitor la gramatica, era corect "e", contextul fiind "iar la mine la ambele (consumul) e cu 2L in plus" sau "iar la mine ambele sunt cu"
    2 points
  6. La cate masini imi trec zilnic prin garaj.......recunosc un dpf off de la distanta dupa miros. Si apropo de soft ....unii chiar stim in ce consta "anularea" dpf-ului din soft
    2 points
  7. La un consum mai mare, confort mai mic, un design frumos.
    2 points
  8. Daca masina mergea bine inainte ca sa iti schimbe soft-ul ai fi putut face un downgrade, sunt multi colegi in situatia ta. Acum poluezi mai mult decat un euro 3. Mare grija la ITP, daca ai ghinion si iti blocheaza masina pe stand RAR-ul, e cam naspa.
    2 points
  9. Cutia e dq500. Este for all intents and purposes .. bulletproof.
    2 points
  10. Sunt prezent din 2007 pe acest forum si am urmarit cu interes si admiratie achizitiile si evolutia multor utilizatori din acesta comunitate VW. Intr-un final mi-am facut curaj sa-mi prezit masina Vw Golf 7 2.0 TDI dupa multe luni de cautari fiind setat pe 4 motion, fosta masina fiind un un Passat B6 4 motion 2.0 TDI urmata de un Mitsubishi Colt CZT care daca era cu tractiune intregrata ar fi fost o masina de vis pe orash.In fine ,sa revin la micul Golf de care sunt foarte impresionat,ca virgula confort mult peste Passat-ul din 2008 ,asta fiind doar o parere personala ... rafinat si silentios. Primul cadou care l-a primit a fost bara fata de GTI_GTD plus proiectoarele cu led pt ca mi s-a parut putin cam comuna masina apoi au urmat stopurile cu led. Ca optini le-am enumerat mai jos,nush daca mi-a scapat ceva ... vw Golf 7 2.0 TDI Highline 4 Motion Faruri bixenon DLA Senzor ploaie,lumina Privacy glass Dynamic Light Assist şi Lane Assist Park Assist inclusiv Park Pilot Cameră video Rear Assist Adaptive Cruise Control Front Assist Emergency brake assist Navigație Discover Pro Lumini ambiantale Scaune incalzite Stofa + partial alcatara Computer bord color premium Carlig remorcare
    1 point
  11. Torsion value e dupa -6 si de aceea indica 0.0 ,de asta si cantitatea injectata e foarte mica ,3.3. Pune torsion value la -2.5
    1 point
  12. Tu trebuia sa faci downgrade de soft. Te-ai grabit ,nu te-ai documentat si ...te-ai ales cu anulare. Uite cum mi-am curatat singur dpf-ul in urma cu aprox 3 ani . Costurile au fost de aprox 100 ron.De atunci masina a mai facut aprox 80 mii km,si nu pe autostrada . https://vwforum.ro/topic/117316-modalitati-curatare-filtru-de-particule-dpf/ Masina respectiva are acum aprox 400 mii km .NU au fost erori si NU sa aprins niciodata martorul dpf .
    1 point
  13. Lipiturile trebuiau refacute inainte sa o montezi
    1 point
  14. Sa mai sterg praful fiindca nu am mai scris de ceva vreme .Masina a primit urmatoarele imbunatatiri : - Reconditionat caseta directie - Schimb ulei + filtre ( Castrol adus din Germania + filtre OEM ) - Inele skyline ( semnalizare dubla ,ceata dubla , frana dubla ,pozitie dubla si marsarier dublu ) - Camera marsarier montata in locul lampii de marsarier - Guri clima de Passat B7 - volant DSG OEM + Suruburile + Rulment OEM - Praguri + Fusta bara spate OEM ( in continuare caut prelungirea pentru bara fata ) - Camera pentru trafic Xiaomi XY ( o recomand la toata lumea deoarece filmeaza foarte bine pe timp de zi si noapte ) - Tavita cotiera
    1 point
  15. Corect, asta am spus si eu, la noi se simte un disconfort, cel putin eu am renuntat in favoarea confortului chiar daca aratau f. bine, nu mi-au placut, am trecut la 17 cu anvelope normale, alta viata, cat despre design nu e mare diferenta de 0,5 la talon.
    1 point
  16. Acum 3 saptamani in fata mea la ITP un a6 cu dpf anulat a fost blocat in stand de cei de la RAR. In 15 min au venit baietii de la RAR, si au luat masina la puricat, dupa ce au verficat din nou, frani, lumini, serii sasiu si motor au zis ca masina figureaza cu pdf la trecerea ei prin RAR pt inmatriculare, s-au bagat baietii in canal sub masina cu lanterna si cand au iesit au scos masina de pe stand. Am intrat eu am facut itp-ul iar a6 inca era acolo cu cei de la RAR. Cred ca a fost oprit ca nu functiona o pozitie,nu?
    1 point
  17. mai bine asteapta sa treaca iarna o iarna in Bucuresti la volan iti poate aduce si alte suprize iti doresc sa nu , dar e mai bine asa
    1 point
  18. Nu fac polemica, am emis o parere a unuia care a avut jante pe 18 pe o masina cu suspensie sport, independenta, pentru Romania nu e ce trebuie, (Mihai vorbeste din carti, nu cred ca are pe Beetle jante pe 18 sa vada diferenta majora) la tine acolo e alta treaba, sa le invarti sanatos ca sunt frumoase, ne spui tu cum se comporta cel mai bine.
    1 point
  19. deci nu stiu cu ce cauciucuri vine masina pana o sa ajunga..da stiu sigur ca nu o sa am roata de rezerva.. ? va rog nu va certati..parerile sunt de folos de la amandoi..
    1 point
  20. @MariusPD la toate golfurile suspensia e independenta pe fata, insa pe spate devine independenta doar de la 125 de cai in sus. Ce e sub, primeste semi-independenta (ca pe golf 4 cam) si implicit va fi mai putin confortabila. Jantele sunt cel mai usor de schimbat in caz ca nu te obisnuieste cu ele, dar daca ai drumuri bune prin zonele tale, nu vei avea probleme. @calin.g la tine diferenta mare la consum era data probabil si de cauciurile runflat vs nonrunflat, primele fiind mult mai grele. Ceea ce nu e cazul cand vorbim de golf...
    1 point
  21. Nu stiu la Golf, la motorizarea ta, dar la mine la E90 era diferenta destul de mare, 1,5l si demarajul suferea putin, am trecut pe 17 nonrunflat, alt consum, confort pe drumurile noastre.
    1 point
  22. Presupun ca e vorba de golf 7 2.0 tdi cumparat de nou,nu? In cazul asta sigur masina vine cu suspensie sport dar si cu suspensie independenta pe spate. Deci confortul va fi destul de ok iar consumul cam cu 1 litru mai mare fata de cele pe 16 inch. In schimb aderenta si tinuta pe un drum virajat vor fi net superioare. Pe iarna sa ramai totusi la un set de jante pe 16 sau 17 inch.
    1 point
  23. Nu-i problema, "it adds character"!
    1 point
  24. salutare! Am renuntat azi la dbf la baietii din iasi de la completechip! Sa le dea Dumnezeu sanatate! O porcarie de filtru,am vazut si eu cu ochii mei ce contine acel filtru! Cum naiba sa mearga masina cu asa ceva! Exact cum ar alerga cineva strans de gat! de la iasi la falticeni, cand am plecat,parca nu era masina mea! O jetta 2012, dsg! Nu scoate gram de fum,nu se aude nimic la motor/evacuare etc! Merge muult mult mai bine! imi pare rau ca nu l am scos de la inceput! ma disperau regenerarile respective,ajungeam acasa regenerare,mergeam la munca regenerare si tot asa!
    1 point
  25. da, aceea este garnitura.Alte variante ar mai fi OE VW 038121119B , FACET 7.9590 sau HELLA 9GD 354 771-641
    1 point
  26. Are garnitura de cauciuc,desfaci alea 2 suruburi si invarti de cot in stanga
    1 point
  27. Eu folosesc cu succes metoda din clipul postat mai jos. Nu mai sunt nevoit sa pornesc dezaburirea parbrizului cand intru in masina si pot merge linistit cu clima pe econ tot timpul. In cazul meu a facut minuni, nu mai simt nici senzatia aceea de umezeala in masina atunci cand deschid usa.
    1 point
  28. Eu prefer primul model. Sunt exclusiviste si insipra un aer premium.
    1 point
  29. Nu au nici pe departe consum de 55w becurile postate de tine, au undeva la 30-35 maxim.
    1 point
  30. Winter Prep ( Fusso Coat Black )
    1 point
  31. Zilele acestea am facut un mic calcul legat de costurile cu carburantul de la achizitia masinii. Pana in prezent am cheltuit aproape 11.000 lei pe benzina. Asta pentru aprox 18500 Km cat am in prezent si aproape 1.5 ani de folosinta a masinii. De mentionat ca de aproximativ 4 luni de zile merg exclusiv cu benzina de 98/100 (95% de la Mol), deci costurile ar putea fi ceva mai mici cu benzina de 95 daca as dori. Voi ramane insa in continuare la benzina de 98, pentru cativa zeci de lei in plus prefer sa folosesc benzina mai buna. Acum..considerand cati litri de benzina am consumat (aprox 2050) pana in prezent, rezulta un consum mediu aprox de 11L / 100 Km in conditiile mele de mers (oras 75-80% din timp). Estimand ca in conditiile in care as fi avut motorul de 184CP diesel as fi avut probabil un consum mediu cu maxim 2-2.5 L / 100 Km mai mic, rezulta ca as fi economisit undeva la aprox 450 L motorina, adica undeva la aprox 500 EUR pentru aproape 1.5 ani de zile (pentru varianta maxima de -2.5L). Motorizarea diesel m-ar fi costat +1500 EUR din start. Facand o aproximare rapida, as fi recuperat diferenta de bani in min 4 ani de zile (in conditiile mele). Inca o data ma felicit pentru alegerea facuta vis-a-vis de motorizare, care nu numai ca vine sa completeze mult mai bine caracterul masinii (zic eu) in combinatie si cu DSG-ul aferent, ci vine evident si cu avantajele unei benzinare: incalizire rapida, adecvata distantelor scurte/dese, absenta FAP si regenerari, silentiozitate, rafinament. Bineinteles ca putem vorbi si de cateva avantaje teoretice ale diesel-ului, dar nu are rost in cazul meu (de ex daca cineva are nevoie sa tracteze o rulota, sau daca se fac min 20.000 Km / an). Exista bineinteles si un potential dezavantaj la revanzare, dar la ce se intampla pe piata in acesti ani mi se pare greu sa prevad cum va arata piata SH si in urmatorii 2 ani de zile, nu mai zic de 5-6-7 cat inentionez eu sa tin masina. Viitorul oricum pare a fi al electricelor / hybridelor... Poate aceasta analiza este utila celor care sunt in dubii in ce priveste raportul financiar benzina/motorina pentru acest tip de masina.
    1 point
  32. Adica ii pui o emblema vopsita si devine R-line?
    1 point
  33. O masina foarte frumoasa si cu dotari din plin. Sa fie intr-un ceas bun si fara probleme de acum încolo. Totusi sa lasam folclorul ca masinile se fac diferit si noi primim rebuturile. Este un mit, dar asa ne place noua sa credem ca suntem furați mereu de cei din vest.
    1 point
  34. Egr a ramas,nu l au anulat! Senzorii au ramas! Ma faci sa rad,serios! Nu mai are niciun euro! Cum sa am bara afumata daca nu scoate gram de fum? Nu mai am dieselgate ul! Chiar cel care a resoftat masina a zis si el ca ala e o porcarie de soft, zambea si el....
    0 points
  35. Or sa fie si negative, nu zic! Acum depinde si de cum intretii masina! eu circul 7000/10000 km/pe an! Schimb ulei+filtre inainte de termen! nu o jaresc,merg normal! am prieten cu dbf scos de 2 ani si nu a patit nimik la masina! Am renuntat la el deoarece am facut schimb ulei cutie la reprezentanta,iar acolo m au prostit si mi au pus softul dieselgate! Apoi saptamanal regenerari! Ajungeam la munca,acasa sau in alte locuri,trebuia sa fumez doua tigari,sa pierd timp sa se regenereze masina! Apoi consum instant 22l/100km....vedeam cu ochii cum cade acul la motorina, apoi fum/miros neplacut,apoi porneau ventilatoarele si bineinteles uzura motorului! pt ce? Pt un filtru care mai costa si 1000 euro!
    0 points
  36. 1.2 tsi, remapat, nu papa gram de ulei.
    -1 points
  37. Nu cred ca poluez mai mult decat un euro 3! Masina merge f bine,e din 2012! La regenerari tot mai scotea un fum,miros si muuult combustibil ars aiurea! Atunci nu mai este poluare? foarte multi au renuntat la acest filtru, intr o zi de sambata au facut 3 masini! Nu mai zic in cursul saptamanii! Baietii sunt foarte buni,bravo lor! iar in legatura cu ITP ul,stai linistit k ies aceleasi norme!! Daca motorul este rau ieseau normele naspa cu tot cu acel filtru! prieten cu bmw 3000 diesel,scos filtru in 2015, a facut itp cu comisie,a avut acel "noroc", toata masina purificata,iar la noxe perfect!
    -1 points
  38. Zipp, de unde scoti aberatiile astea ? Ai date/dovezi cu care sa le sustii ? DPF off nu este egal cu CAT off, decat daca se fac modificari expres pt a creste puterea. Totodata, informeaza-te ce se verifica la ITP sau RAR la gazele de diesel.
    -1 points
  39. Domnilor,care aveti dpf si tineti la el, multe succesuri in continuare la regenerari, multe succesuri la diagnoze, la martori aprinsi in bord, la iesiri cu masina 2500/3000 rpm pe autostrazi,la consum mai mare de carburant! pe mine unu ma stresau regenerarile,plec dimineata la 7 la munca si trebuie sa mai stau pe langa masina,apoi ajung acasa si in loc sa ajung la fetita mea de un an sa ma joc cu ea,stau iar sa se regenereze! Imi venea sa i dau foc! Cat pe ace era sa o dau, dar este f intretinuta si nu stiu ce iau! Prieten de al meu l a dus la curatat, a mers cu el 2 luni apoi s a aprins din nou martorul! a fost cu filtrul din nou,deoarece platise 200€ ! Cei de la service,l au dat jos,curatat din nou! Bineinteles ca aceiasi problema! apoi a pus unul universal si a mers exatc 7000 km! Precizez ca motorul este in parametri normali,bun! de doi ani il are scos si este foarte foarte multumit fara! Nici o problema la masina!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!