Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.12.2017 în toate secţiunile

  1. PAM PAM Mulțumiri colegului Dragoș Voinea și echipei TCM pentru lucrare .
    4 points
  2. Uleiurile au evoluat, sunt super aditivate, daca e schimbat pana in 15K. nu vor creea probleme sau uzuri excesive. Globalizarea, scaderea de calitate a motoarelor, (dupa 2005) e problema, sunt gandite sa tina mai putin, cu costuri de intretinere mari, se fac bani frumosi din piese de schimb.
    2 points
  3. Am mai vazut pe cineva care zicea de un Golf 7 GTD ca nu are intercooler. Total gresit, ambele au intercooler, insa spre deosebire de cel uzual (aer/aer) acestea au(aer/fluid) insa tot intercooler se numeste. Suna mai cool chargecooler pt (aer/ fluid) insa ambele sunt schimbatoare de cladura si fac fix acelasi lucru adica racesc aerul compimat de turbo. In cazul unui stg1 ambele dau acelasi nivel de performante. Pt mai mult e nevoie de racire suplimentara si in cazul aer/apa e mult mai complicat de facut asta. Deci in concluzie, atat TSI cat si TDI au intercooler, pt ca intr-un final aerul de la turbina e racit tot cu aer doar ca e facut in 2 stagii, aerul e racit cu fluid si fluidul e racit cu aer prin radiaorul central.
    2 points
  4. Sunt prezent din 2007 pe acest forum si am urmarit cu interes si admiratie achizitiile si evolutia multor utilizatori din acesta comunitate VW. Intr-un final mi-am facut curaj sa-mi prezit masina Vw Golf 7 2.0 TDI dupa multe luni de cautari fiind setat pe 4 motion, fosta masina fiind un un Passat B6 4 motion 2.0 TDI urmata de un Mitsubishi Colt CZT care daca era cu tractiune intregrata ar fi fost o masina de vis pe orash.In fine ,sa revin la micul Golf de care sunt foarte impresionat,ca virgula confort mult peste Passat-ul din 2008 ,asta fiind doar o parere personala ... rafinat si silentios. Primul cadou care l-a primit a fost bara fata de GTI_GTD plus proiectoarele cu led pt ca mi s-a parut putin cam comuna masina apoi au urmat stopurile cu led. Ca optini le-am enumerat mai jos,nush daca mi-a scapat ceva ... vw Golf 7 2.0 TDI Highline 4 Motion Faruri bixenon DLA Senzor ploaie,lumina Privacy glass Dynamic Light Assist şi Lane Assist Park Assist inclusiv Park Pilot Cameră video Rear Assist Adaptive Cruise Control Front Assist Emergency brake assist Navigație Discover Pro Lumini ambiantale Scaune incalzite Stofa + partial alcatara Computer bord color premium Carlig remorcare
    1 point
  5. Teoretic da... specificatiile de pe eticheta spun ca intruneste norma 505.01. Practic, s-a dovedit a fi cam pipi...
    1 point
  6. Mentionam si ca pe skoda am becuri cu xenon d5s care au doar 2000 lumeni !
    1 point
  7. Scopul coolerului pe "apa" nu e indreptat inspre performanta. El e facut pt eficienta (consum si noxe). Nu stiu ce sa zic despre potentialul la stg 1. Ambele scot cam 30%, as zice ca sunt comparabile.
    1 point
  8. Felicitari pt achizitie. Imi place ca e cu bordul clasic, analog. Arata mai bine decit cel virtual. Referitor culoare ulei, daca dupa citeva mii de km devine intunecat e foarte bine, inseamna ca isi indeplineste una dintre functii, anume cea de curatare, in afara de ungere.
    1 point
  9. Poate ajuta pe cineva, stiu ca este o masina slaba in dotari, dar are motorul bun, si km foarte putini, merita o proba: https://www.autovit.ro/anunt/skoda-octavia-iii-ID7Gpn1X.html
    1 point
  10. Eu prefer primul model. Sunt exclusiviste si insipra un aer premium.
    1 point
  11. La ultimul schimb am folosit si eu "minunatul" Toptech 4100, la masina din semnatura, motor PD. POt sa spun ca este singura data de cand am masina, cand mi s-a aprins martorul galben de nivel de ulei in bord... asta la 12k km de la schimb. Inainte de mizeria asta de ulei am avut Ravenol VPD, cu care am facut 15k km fara sa ciupeasca aproape deloc, scotand din motor 3.7 litri de ulei ars la schimb. Deci, concluziile le trageti singuri, vis-a-vis de Liqui Moly... Mentionez ca masina a mers in acelasi regim ca si anterior, iar motorul nu are nici 100k km, deci exclus sa fi inceput sa pape excesiv ulei.
    1 point
  12. Salut! Dpmdv, badge'ul cu gtd nu prea are ce cauta in grila fata. Mai ales daca vrei sa ii schimbi si partea din spate.
    1 point
  13. Recomandarea mea pe culoare daca tot ai inceput de la zero cu alb : Va arata super ! Alege tu care va fi jumatatea de jos
    1 point
  14. Eu, din experiența mea, vă recomand MOBIL 1, nu Mobil. Am un Logan MCV cu 130 K la bord de la prima revizie i-am băgat Mobil 1 turbo disel sau ESP și vă spun că nici acuma de la an la an când fac revizia, 15000-20000 Km/an nu mănâncă motorul ulei și merge super și acuma. La Tiguanul, pe care l-am cumpărat în această toamnă, la prima revizie voi băga tot Mobil 1 Esp 5W30 că văd că acesta este recomandat. Este foarte important ca să respectați recomandările producătorului cu privire la ulei !
    1 point
  15. Daca tot e o comunitate de impatimiti in mare parte si de oameni care isi iubesc masinile si isi exprima parerile si experientele, va pot da si eu un feedback pe acest topic cu privire la uleiuri; am auzit si am citit tot felul de controverse legate de anumite uleiuri (ca sunt contrafacute) si nu le contest, eu pot sa va ofer un reply legat doar de experienta mea. Sunt convins ca problemele care au aparut la unii au tinut de alte lucruri (poate probleme mai vechi care nu au fost remediate si/sau folosirea unor uleiuri care nu indeplineau normele motoarelor in cauza). Am detinut in jur de 12 automobile personale pana acum. In cele 7 BMWuri pe care le-am avut (atat diesel cat si benzina), am folosit doar Castrol Edge FST/Titanium 5w30 asa cum recomanda producatorul, cumparat atat de la reprezentanta cat si de la service-urile unde am facut reviziile in regim propriu. La reprezentanta s-au facut reviziile chiar si la 2 ani sau 30 000 km (ceea ce nu recomand, dar atata timp cat masinile erau in garantie si asa recomanda producatorul nu m-a interesat). Inca detin 2 automobile BMW, unul cu 90 000 km (benzina) celalalt cu aproape 400 000 km (diesel), ambele folosind acest tip de ulei. In ultimii 8 ani (revizie in fiecare an), va pot spune cu mana pe inima ca nu am avut nici o problema la motor. Am vazut ca cei de la BMW nu mai recomanda Castrol ci Shell si sunt convins ca e doar o chestie de marketing, probabil au fost finantati "puternic" de Shell sa fie promovat, licitatii etc. Adica din istoria BMW se folosea doar Castrol si acum brusc au schimbat. Probabil ceva neintelegeri la nivel inalt, "abureli". In Porsche-uri, atat cel diesel cat si cel Turbo, care inca se afla in familie am folosit doar Mobil 1, (la fel cum recomanda producatorul) cel diesel are 150 000 km (Mobil 1 5w30 ESP Formula), cel pe benzina depaseste in curand 200 000 km (Mobil 1 0w40), iar de acum 10w60 (la peste 200 000 km cei de la reprezentanta (din alta tara) au recomandat un ulei cu vascozitate mai mare (s-a facut revizia si de 2-3 ori pe an, avand in vedere ca au strans repede km), la fel nici o problema legata de motor. Am avut grija si inca am de flote de masini atat VW cat si Mercedes (utilitare si nu numai) in care am folosit doar Mobil 1 (de regula 5w30 ESP Formula) si Castrol Edge 5w30 FST/Titanium. Majoritatea masinilor au fost folosite intens, 80% in oras, deci regimul de exploatare cred ca a fost destul de sever. Asadar eu va recomand Castrol Edge FST Titanium si Mobil 1 ESP Formula atat pentru motoarele pe benzina cat si cele diesel atata timp cat sunt indeplinite normele constructorilor de pe eticheta. Parerea mea personala este ca majoritatea uleiurilor care indeplinesc normele pentru motoarele voastre sunt ok, exista doar mult marketing. La fel, consider ca si daca as fi folosit alt tip de ulei, brand consacrat, nu cred ca as fi avut probleme, dar am luat in calcul recomandarea producatorului de masini (Mercedes si Porsche recomanda Mobil1-Porsche fiind VAG...trageti voi concluziile). Eu am folosit intens cele 2 branduri mentionate si repet, n-am avut nici o problema, restul e cancan si polemica.
    1 point
  16. Am schimbat vascozitatea pentru ca in momentul achizitiei avea in motor Mobil 1 ESP Formula, care pur si simplu era mancat, ceva de genul peste 100ml/1000km. Parerea mea e ca daca actionam conform manualului, ajungam de la schimb la schimb sa completez mai mult de 1,5l de ulei. Cu 5W40 poate completez ~5-600ml la 15.000km. Iar dupa un calcul simplu, 1,5l de 5W30 are mai mult ash decat 600ml de 5W40, de la schimb la schimb. Probabil trebuie sa ma gandesc sa reconditionez Turbo-ul.
    1 point
  17. Pana acum, in aproximativ 4 ani, nu am avut astfel de manifestari, niciodata, iar dupa 3 luni de citit forumul si specificatiile tehnice ale lubrifiantilor am ajuns la ideea ca intre 505.01 si 507.00 este o diferenta infima si anume: In ceea ce priveste Ash, Sulphated, valorile sunt: 0,64 pentru Edge 5W30 0,8 pentru Edge 5W40 Crezi cu tarie ca acesti 0.16 % wt fac diferenta intre un filtru curat si unul colmatat? Intreb
    1 point
  18. Cerand sfaturi sub forma acestui topic, fiecare o sa aiba o parere subiectiva, intr-o mai mica sau mai mare masura. Si e foarte usor sa iti cumperi ceva sau sa propui pe banii altuia, sa ia altceva, ba sa ia din alta parte, ba sa cumpere cine stie ce. Revenind la dilema ta, voi fi subiectiv, ca doar este o parere personala. Dintre cele 2 as alege Golf 100 %. Sa fiu in locul tau, si sa dispun de bugetul tau, da, as da peste 30.000 de euro pe un Golf, chiar daca nu e GTD, GTI sau mai stiu eu ce echipare cu leduri si pachete optice pe exterior etc etc. De ce as alege Golf ? Pentru ca are o tinuta mai joasa, este mai stabila, consuma ceva mai putin decat un SUV, intretinerea este mai ieftina (ma gandesc la cauciucuri, parte de directie, franare - unde un SUV mereu uzeaza mai repede si mai tare tot). Personal, fiind un anti-suv-uri total, nu le vad rostul. De iesit pe off-road poate in 5% din ciclul de viata al unui SUV se ajunge....si zic offroad....drumuri cu pietris sau un pic de iarba. Pozitia la volan este inalta, fapt ce mie personal nu imi place deloc, iar ideea ca vezi mai bine in jur ? Pe bune ? Poate in urma cu 10-15 ani, cand senzorii de parcare erau cam scumpi, sa nu mai vorbim de sistemele de asistare a parcarii din prezent. Si daca e sa o luam pe partea de pasiune, Golf-ul e Golf. Din seria, cine a fost primul, oul sau gaina, pai Golf-ul e ceva iconic. Sub orice forma ar fi el, a scris si scrie istorie. Restul sunt umpluturi din punctul meu de vedere, cu atat mai mult mania asta a SUV-urilor. Cam astea ar fi parerile mele si ma repet, sa am bugetul tau, Golf all the way. Daca esti pasionat si esti fixat pe ceva, da, poti parea diliu in ochii altora. Dar pana la urma fiecare e liber sa faca ce doreste, pe banii lui, nu pe banii altora.
    1 point
  19. Ca fost posesor de golf 5 si actual posesor de altceva mai nou, recomand sa nu vinzi masina. La inceput o sa fii multumit de noua achizitie, dar treptat o sa-ti dai seama ca totul e mai slab facut, mai prost antifonat, tabla mai subtire, totul arata bine pana pipai sau asculti. Singura problema cu masinile vechi sunt probleme care apar si trebuie rezolvate. Acu tu stii ce pretentii ai, ca daca vrei sa treci de la golf la seria 3/5 atunci da, trecerea e buna, insa daca vrei sa treci de la golf la golf, nu recomand.
    1 point
  20. Oficial, problema s-a rezolvat. S-a facut verificarea dupa 1000 Km parcursi, nu a mai consumat ulei.
    1 point
  21. Cutia e 1000% DQ500 . Faza mai nasoală este ca MOMENTAN cei de la REVO nu au nici măcar STAGE 1 (despre un STAGE 1+ / 300 Cp nici nu mai zic) . La alți tuneri prețul este unul EXORBITANT . Dar așteptăm . Prețul de catalog al mașinii NOI este aprox. 59000 de Euro . Prețul de achiziție aprox. 33000 de Euro (din care deduc TVA) + 1100 Euro drumul .
    1 point
  22. Ti-a dat minus la reputatie ca ai schimbat uleiul inutil, prematur si asa ai poluat planeta. Ti-am dat eu plus de doua ori sa dormi linistit, si-ti mai dau unul data aviatoare.
    1 point
  23. In mod normal orice xenon are la pornire o miscare de calibrare. Cele care nu sunt adaptive au doar o miscare in plan vertical, iar cele adaptive mai au una si in plan orizontal. Aceasta calibrare se face in momentul in care pornesti motorul, indiferent daca aprinzi farurile sau nu. Daca imediat dupa ce ai pornit motorul o sa pornesti si farurile o sa observi aceasta miscare de calibrare. Daca pornesti farurile ceva mai tarziu nu o sa mai remarci nici o miscare. Despre diferenta dintre becuri, tinand cont ca unul e nou si celalalt mai vechi, e oarecum normal, nu prea vad ce ai putea sa faci in aceasta privinta (decat sa il schimbi si pe celalalt). Ca sa vezi ce scrie pe becuri, cred ca ar fi fost mai usor daca cereai celui care ti l-a schimbat sa ti-l arate pe cel ars. Ce scria pe el ar fi scris si pe celalalt. Despre curatat farul pe interior, trebuie sa-l desfaci, dar, sincer, nu stiu cum ai putea face asta in conditii de siguranta. Asteptam alti colegi cu experienta in domeniu sa ne lumineze. Despre cat costa un far nou, daca nu vrei sa-l iei de la reprezentanta, incearca sa iei legatura cu colegul Volksman de pe forum, poate te poate ajuta cu ceva.
    1 point
  24. Azi, cu "ajutorul" unei tute p*****e, intru si eu in randul lumii, ce dracu..
    0 points
  25. Citez un coleg de pe un alt forum: ,,Nu vascozitatea la 40 de grade este cea importanta ci parametrii ce caracterizeaza pornirea la rece. - CCS - MRV - Pour Point."
    0 points
  26. @MarioMarioBMR Schimbarea vâscozității nu este o decizie pe care trebuie să o iei cu ușurință. Mai întâi încearcă un ulei de o calitate mai bună tot norma 507. S-au tot menționat pe topic uleiuri din grupa asta care au generat un consum de ulei mult mai mic. Chiar dacă nu mai ai sistemul de depoluare, un ulei bun oferă protecția necesară. Nu trece cu vederea faptul că un ulei cu o vâscozitate scăzută oferă o protecție mult mai bună la rece.
    0 points
  27. Am tsi din 2014 cbza, rodaj facut ca la carte. Uleiurile folosite doar castrol edge LL 5w30 titanium. Intotdeauna forje a primit doar cu motorul cald, primul schimb la 13000, al doilea la 21000(deci uleiul a stat 8000km in masina) acum am 25000, si tot la un an sau max 13000 vreau sa fac schimbul de ulei, mentionez ca eram la program de 2 ani sau 30000, dar asa ceva mi se pare inuman ptr motor. Fac drumuri scurte in general 6-7 km, Consum ulei zero, cum a fost joja dupa schimb, asa este si peste un an. Sigur ai motorul defect.
    -1 points
  28. Si mie mi-a dat cineva minus la reputatie, oare de ce??? ce oameni... Bine ca iti rezolva problema!
    -1 points
  29. :))) Decat sa il schimb prea tarziu, mai bine mai devreme, 30000 sau 2 ani mi sa parut enorm de lung termenul, daca asi conduce doar pe drumuri lungi, sigur ar fi fost lasat 15000km, asa la drumuri scurte, si in oras majoritatea, si la mine la Brasov pot spune linistit ca sunt 7 luni de iarna... eu zic ca pe la 10000 e ok sa il schimb, prima oara a fost lasat 13000 ca am avut destule drumuri lungi, a doua oara drumuri multe, scurte, deci am injumatatit termenul. Stiu ca si tata la dacia veche, prin anii 90 schimba de 2 ori pe an uleiul , vara punea ulei mai gros, iarna mai subtire (shell), si cand a ajuns la mine masina, a primit forje multe, si motorul a fost super ok, toti se mirau ce fain trage masina, uleiul este cel mai important lucru din motor... Si cum sunt multe facaturi de uleiuri pe piata, nu vreau sa risc. Cumnatul meu a reusit sa strice motorul de 1.4 mpi de pe logan, care e un motor indistructibil, ulei prost mobil 5w40 (nu mobil1), forje cu masina rece, turatii mari si indelungate pe autostrada, si pa motor...
    -1 points
  30. Are are, dezactivez ASR, o pun in modul S, start - stop dezactivat si apare in bord "Launch control activ" sau pe acolo Cred ca orice dsg are LC. Chiar o sa vina un prieten mai tarziu cu 1.6 tdi dsg. Incerc si la el Nu am vrut sa plec tare, a fost mai mult o curiozitate. Deja am 1500 km, cred ca pot usor usor sa ma dau la ea. Ideea e ca a deblocat franele, moment in care am franat eu. Asta a creat un soc de oprire brusca in interior. In fine, nu o abuzez, sper doar sa nu fi deranjat ceva socul asta... nu cred ca sunt de dorit experiente dese de genul asta.
    -1 points
  31. Si pe viitor, un schimb la 15000 îl platesti tu si celalalt dealerul? Sau doar acum? Oricum, la noi in tara probabil plateai tu schimbul. Faza asta cu schimbul la 30k a fost in scris pe mail ceva sau doar ai fost informat verbal? Ca daca doar verbal, jos pălăria pentru acel dealer.
    -1 points
  32. Corect explicat si imi asum faptul ca nu m-am exprimat complet si nici macar 100% corect. Am presupus ca lumea intelege prin intercooler clasicul schimbator de caldura aer-aer. Tin sa te contrazic in legatura cu stg1. Tunerii se feresc sa scoata tot ce pot din aceste 1.4 TSI fix pentru ca sa evite caderile mari de putere pe care le-ar vedea masina in urma unor accelerari repetate datorita lipsei unu fmic si unor temperaturi prea mari in admisie. Racitorul apa-aer de pe noile masini este foarte eficient la mersul in oras dar la drum intins nu este nici pe departe la fel de eficient ca cel frontal si aici noile masini sunt penalizate. Anywho... intram pe zona de offtopic.
    -1 points
  33. Or sa fie si negative, nu zic! Acum depinde si de cum intretii masina! eu circul 7000/10000 km/pe an! Schimb ulei+filtre inainte de termen! nu o jaresc,merg normal! am prieten cu dbf scos de 2 ani si nu a patit nimik la masina! Am renuntat la el deoarece am facut schimb ulei cutie la reprezentanta,iar acolo m au prostit si mi au pus softul dieselgate! Apoi saptamanal regenerari! Ajungeam la munca,acasa sau in alte locuri,trebuia sa fumez doua tigari,sa pierd timp sa se regenereze masina! Apoi consum instant 22l/100km....vedeam cu ochii cum cade acul la motorina, apoi fum/miros neplacut,apoi porneau ventilatoarele si bineinteles uzura motorului! pt ce? Pt un filtru care mai costa si 1000 euro!
    -2 points
  34. salutare! Am renuntat azi la dbf la baietii din iasi de la completechip! Sa le dea Dumnezeu sanatate! O porcarie de filtru,am vazut si eu cu ochii mei ce contine acel filtru! Cum naiba sa mearga masina cu asa ceva! Exact cum ar alerga cineva strans de gat! de la iasi la falticeni, cand am plecat,parca nu era masina mea! O jetta 2012, dsg! Nu scoate gram de fum,nu se aude nimic la motor/evacuare etc! Merge muult mult mai bine! imi pare rau ca nu l am scos de la inceput! ma disperau regenerarile respective,ajungeam acasa regenerare,mergeam la munca regenerare si tot asa!
    -4 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!