Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.12.2017 în toate secţiunile

  1. Eu prefer primul model. Sunt exclusiviste si insipra un aer premium.
    8 points
  2. Nu am mai postat de ceva vreme, si realizez acum ca toamna asta a disparut foarte rapid, mai bine zis, aproape ca nu a existat Am reusit sa mai facem 2 iesiri majore, din care una de circa 700 km pe traseul Bucuresti - Ploiesti - Brasov - Fagaras - Sibiu, imprejurimi si retur. Am vrut sa includ si Transalpina pe acest traseu insa adaugam vreo 2-3 ore la lungimea itinerariului si am lasat-o pana la urma ca "target" pentru la primavara. Faptul ca temperaturile au scazut dupa luna Septembrie m-au facut sa circul mai des cu ea, astfel ca nu am resimtit prea tare lipsa A/C-ului A doua iesire a fost pricinuita de editia Deja VW #3, gazduita de dealerul Volkswagen Midocar Otopeni impreuna cu prietenii de la Autobaza si Volkswagen Classic Club. Din pacate vremea nu a tinut cu noi si a plouat non-stop, astfel ca nu prea am reusit sa stam mult "pe la masini". Chiar si asa, atmosfera a fost una relaxanta si deschisa, cu oameni alesi si speciali, am legat mai multe contacte pentru diferite piese de backup dar si cunostinte noi. Ca si modificari tehnice, am reusit sa schimb garnitura de la capacul de sus de la axa, sa dau o estetica "vintage" capacului si sa verific furtunele de legatura din zona. Garnitura veche era una de pluta, model vechi, imbatranita si fara inchidere completa de jur-imprejur, astfel ca scapa ulei destul de serios. Am ales o varianta de cauciuc de la Victor Reinz, pusa cu un mic ajutor de silicon de temperatura. Cu aceasta ocazie am schimbat si capacul superior de plastic care protejeaza cureaua de distributie, si care avea o ureche rupta si am spalat intreaga zona. Cu ceva timp inainte am avut o mica problema cu contactul, care s-a blocat in pozitia "Ignition On" asa ca a trebuit sa il desfac impreuna cu un amic si sa schimbam niste piese mici in interior. Operatiune destul de minutioasa insa care s-a terminat cu succes avand in vedere ca nu a trebuit sa inlocuim contactul si deci, nici cheia masinii. In rest, detalii minore legate de intretinerea si conservarea materialelor in interior si exterior. Sezonul a luat sfarsit, si odata cu el si iesirile pe-afara, pentru ca saptamana trecuta, pe 1 Decembrie, am intrat la hibernat alaturi de 2 colege de generatie, iar asta ne va oferi mult timp pentru urmatoarele modificari si imbunatatiri pe care le avem trecute in program. Desi temperaturile ne mai permiteau sa stam inca un pic pe strada, vremea nefavorabila cu ploi dese m-au facut sa iau decizia sa o pun la adapost. Asa ca am efectuat o ultima sedinta de spalare corecta 2BM cu manusa si sampon Meguiars, prefatata de o prespalare intensa. Asadar, nu urmeaza neaparat o pauza in topic pana la primavara, pentru ca o sa revin cu multe info noi legate de ceea ce urmeaza sa facem in perioada de relaxare dintre sezoane.
    2 points
  3. Recomandarea mea pe culoare daca tot ai inceput de la zero cu alb : Va arata super ! Alege tu care va fi jumatatea de jos
    2 points
  4. Sunt prezent din 2007 pe acest forum si am urmarit cu interes si admiratie achizitiile si evolutia multor utilizatori din acesta comunitate VW. Intr-un final mi-am facut curaj sa-mi prezit masina Vw Golf 7 2.0 TDI dupa multe luni de cautari fiind setat pe 4 motion, fosta masina fiind un un Passat B6 4 motion 2.0 TDI urmata de un Mitsubishi Colt CZT care daca era cu tractiune intregrata ar fi fost o masina de vis pe orash.In fine ,sa revin la micul Golf de care sunt foarte impresionat,ca virgula confort mult peste Passat-ul din 2008 ,asta fiind doar o parere personala ... rafinat si silentios. Primul cadou care l-a primit a fost bara fata de GTI_GTD plus proiectoarele cu led pt ca mi s-a parut putin cam comuna masina apoi au urmat stopurile cu led. Ca optini le-am enumerat mai jos,nush daca mi-a scapat ceva ... vw Golf 7 2.0 TDI Highline 4 Motion Faruri bixenon DLA Senzor ploaie,lumina Privacy glass Dynamic Light Assist şi Lane Assist Park Assist inclusiv Park Pilot Cameră video Rear Assist Adaptive Cruise Control Front Assist Emergency brake assist Navigație Discover Pro Lumini ambiantale Scaune incalzite Stofa + partial alcatara Computer bord color premium Carlig remorcare
    1 point
  5. mihai.onu94 . Am avut un Passat B6 cu tractiune intregrala si mi-a placut foarte mult comportamentul ,felul in care pleaca dintr-o intersectie aglomerata ,pe viraje nu mai spun, un feeling placut plus un moft. Cred ca aceiasi parere o au si alti colegi cu masini mult mai puternice 4 motion de pe forum. tudy_cnu . Dupa cum mai spunea un coleg masina am modificat-o in primul rand sa-mi placa mie si sa fie de bun gust. Grila cu emblema GTD vin impreuna iar fara acea grila e ca si cum ai purta un costum scump cu o pereche de tenisi ieftini. MariusPD . Teoretic n-ar trebui facuta nici o modificare ,eu am mers putin la risc si am fost norocos. Experienta Cu roti pe 18 n-am avut dar presupun ca va fi putin mai rigida masina din cauza balonului mai mic dar cu un look mai deosebit fata de 17.
    1 point
  6. a fost setata pe interval 15.000. Iar eu cand am luat-o mi-au zis ca e la 30k... dupa o sapt am realizat problema si le-am zis ca nu sunt de acord sa o fac revizia pe banii mei... si ca ma simt tepuit.
    1 point
  7. Pare ca dpf-ul e spart si anulat din soft (-276)
    1 point
  8. Toptech 4100 - sigur acest ulei indeplineste norma VW a motorului tau?
    1 point
  9. Faina rau masina. Plange dupa jante cu 1" mai mari si optional ... un et o idee mai mic.
    1 point
  10. @kpk1 Nu stiu daca se poate mentine cuplul si jos si sus... in cel mai bun caz se poate "muta" din soft curba de cuplu spre capat de ture. Totul depinde de soft ... dar mai greu sa ai acelasi cuplu si sus in ture cat si jos in ture. my 2c Cred ca un soft ar fi benefic dar totusi gain-ul unui soft este limitat de lipsa intercoolerului. Adica nu se scoate tot ce s-ar putea... din pacate.
    1 point
  11. Evident ca daca as face-o, as alege varianta cu un cuplu marit de la ture joase, nu peste 3500-4000. Tocmai pentru a ajuta la viteze/turatii uzuale, cand vrei sa incepi o depasire sau mergi cu XXXX si apare un disperat din spate cu flash-uri, sa poti urca repede spre viteze mari fara sa retrogradezi. Supra solicita motorul doar daca apas tare pe acceleratie, altfel, e o utilizare normala fara uzuri in plus. Dupa cum am zis si mai sus, singura temere a mea ar fi de sistemul ACT, nu cred ca motorul sau turbina au de suferit la o modificare stage 1 + utilizare normala a masinii (nu ma duc sa ma dau cu ea pe circuit).
    1 point
  12. e foarte ok, o am si eu de cativa ani.... am dat destul pe ea, la vremea respectiva
    1 point
  13. eu am fost la ei cu certificatul, carte identitate si buletinul, si pe baza VIN-ului mi-au comandat alta de la fabrica, A venit in 2 saptamani, mi-au sincronizat-o cu computerul masinii, si cam asta a fost tot. Vreo 800 lei pt golf 6
    1 point
  14. La masinile noi se foloseste G13. Nu prea se gaseste la toate magazinele. Diferenta este ca G13 nu este pe baza de glicol si deci este ecologic. Antigelul de tip vechi era dulceag, putea fi baut accidental de copii sau lipait de pe jos de animale, si era toxic pentru rinichi pe care ii bloca si adio. (G13 este pe baza de glicerina). In principiu cele 2 sunt miscibile, dar daca au culori diferite poate sa rezulte in vas o culoare neplacuta-asa ca nu recomand sa se combine 2 culori diferite.
    1 point
  15. Daca vin cu termene de asteptare SF ca la Ateca pot sa uite de vanzari bune ! Cine asteapta o masina de serie 1 an de zile ? Pentru mine si 3 luni este un termen la limita
    1 point
  16. pune tu un link sa vedem cum arata una de 300 lei....NU exista asa ceva, decat calcata de tren, defecta, etc Da, este o chinezarie cea de 1200 lei.... si tot chinezarii sunt si cele pana in 2000 lei. O navigatie ok, in jurul la 1500 lei la mana a doua... un Kenwood, Alpine, etc - unitati care noi costa peste 1000 euro, este mult mai fiabila, sunet de calitate, etc - mult peste o chinezarie
    1 point
  17. Am reusit sa o spal si sa fac poza senzorilor. Micuta a mai primit si amortizoare haion, cele vechi erau terminate, mi-a cazut haionul in cap de cateva ori.
    1 point
  18. Probabil masina colegului va fi condusa de sotie strict in oras. Chiar e necesar un motor mai mare cand stai blocat in trafic? La fel si pt 4x4...
    1 point
  19. Condus 1.0TSi 115P mai mult de 100 km - motor ok , decent, pentru un om fara pretentii sportive este excelent . Recomand pentru utilizare in oras dar condus relaxat. PS: Masina are 1.265 kg goala, deci este ok. Se misca exact ca o Octavia 1.0TSi 115CP. PS2 : Stabilitate foarte buna pe sosea.
    1 point
  20. Un spalat pe soare Cu ocazia asta am vazut ca roata de rezerva n-a fost folosita niciodata, hihi!
    1 point
  21. Am primit ieri vizita doctorului: Multumesc din nou @Liviu_sbn!
    1 point
  22. Salut, Eu am aproape 40.000 km cu ea, in 2 ani si un pic, si nu se aude nimic ciudat, desi am mai nimerit gropi din cand in cand. Gabi
    1 point
  23. Le-am luat de pe OLX cu 1600 RON. Am fost cu vanzatorul la auto-soft, le-am testat, au fost ok, dupa care le-am platit. Va sfatuiesc sa faceti acelasi lucru daca le luati SH. Am ales Semperit pentru ca am beneficiat de o reducere de angajat. Din cate am observat sunt cam la acelasi nivel cu BFGoodrich si Nokian. Probabil ca daca nu aveam reducerea luam BFGoodrich. Am postat si ghidul pentru schimbarea capacelor centrale aici
    1 point
  24. Masina este bine dotata! are f bine (la naiba eu o consider noua la km aia ) pretul nu il consider mare tinand cont de cum e masina de unde a fost cumparata si de garantia de care beneficiaza....piata de la noi este scazuta artificial de samsarii care le aduc din afara cu probleme/lovite si cu preturi de nimic ....si eu am platit golful la un pret "premium" tocmai ca l-am luat de la rep si mi-a oferit o garantie......nu inteleg ce naiba fuge lumea de dq200.....off..chiar nu inteleg...2 ani garantie..la revedere ... nu e nici o problema ..iar motorul de 125 e f ok (si eu am ramas surprins de cum merge , un prieten m-a intrebat de ce nu dezactivez start stop ....doar ca masina mea nu are start stop :))) motorul nu se auzea deloc la stop ) Sa o stapaneasca sanatoasa sotia si drumuri bune !
    1 point
  25. Am mai fost azi putin prin munti sa vad zapada si merg din ce in ce mai mult in modul manual. Cred ca incep sa ma obisnuiesc cu DSG-ul. Cred ca VW o sa lanseze cat de curand modelul facelift pentru Golf in SUA pentru ca vad din ce in ce mai multe review-uri de la jurnalisti. Facelift-ul vine cu 6 ani / 72.000 mile garantie. VW a upgradat garantia la toate modelele lor si se cam bate cu Hyundai acum care ofera 10 ani la motor+cutie si 5 ani in rest. E interesant ca dupa 5 ani poti vinde masina cu garantie. Probabil e mai interesant si pentru un cumparator sa ia o masina SH de 5 ani cu garantie de la producator. Saptamana asta mai mai aflat ca in curand o sa-mi faca flash-uri camionul Tesla. Cu 0 - 60mph in 5s, ma cam lasa in urma (poza asta e din Seattle. Un parc la care-mi place mult sa merg si sa vad muntii in departare si apusul)
    1 point
  26. Superb interiorul, sa o porti sanatos! Totusi ce ai avut cu ochii partenerei?
    1 point
  27. Ca fost posesor de golf 5 si actual posesor de altceva mai nou, recomand sa nu vinzi masina. La inceput o sa fii multumit de noua achizitie, dar treptat o sa-ti dai seama ca totul e mai slab facut, mai prost antifonat, tabla mai subtire, totul arata bine pana pipai sau asculti. Singura problema cu masinile vechi sunt probleme care apar si trebuie rezolvate. Acu tu stii ce pretentii ai, ca daca vrei sa treci de la golf la seria 3/5 atunci da, trecerea e buna, insa daca vrei sa treci de la golf la golf, nu recomand.
    1 point
  28. Am spus cu niște posturi în urmă, doza optimă se stabilește prin încercări. Este unanim acceptată proporția de 1:200 dar poate mașina ta se mulțumește cu mai puțin. Când băgam Wolf se simțea perfect cu 1:300. Cu LM parcă cere să bagi mai mult, am mers cu 1:150 și avea mai multă vigoare. Inclusiv la Shell am observat același fenomen. Am fost sfătuit de oameni care se pricep că cel mai bine să merg cu doza minimă care produce efecte. Care este aceasta numai prin încercări poți afla.
    1 point
  29. Ah da. Multe chestii interesante prin regulile astora. Multe mi se par mai simple de interpretat, mai la obiect si in contact cu realitatea. Eu aici sunt sofer incepator; nu am putut schimba permisul de Irlanda si a trebuit sa dau examen auto. Acum am doua permise: unul de Irlanda (care e defapt permis romanesc schimbat cand m-am mutat in Irlanda) si altul de US. 6 luni de zile de Civic cu motor de 1.5l mi-au oferit un pret mai bun la asigurare pentru GTI. (am 6 luni de no-claims ) Unde vreau sa ajung e ca prin legislatia auto de aici prin care m-am uita, e un capitol intreg despre road rage care ar trebui tradus in limba romana si pus ca intro automat la fiecare clip pus pe trafictube sau in alta parte. Allow plenty of time for the trip, listen to soothing music, improve the comfort in your vehicle, and understand that you cannot control the traffic, only your reaction to it. In the end, we may very well discover that personal frustration, anger, and impatience may be the most dangerous "drugs" on the highway.Be polite and courteous, even if the other driver is not. Avoid all conflict if possible. If another driver challenges you, take a deep breath and move out of the way. Never underestimate the other driver's capacity for mayhem. When entering traffic or changing lanes, make sure that you have enough room. Make sure you have established a safe following distance between your vehicle and the one in front of you. For more information, see the Driving safety and accidents page on the DOL Web Site. Don't make aggressive hand gestures to the other drivers when they offend you with their driving. Signal when turning or changing lanes. Control your anger; remember it takes two to start a fight. Avoid prolonged eye contact with the bad or angry driver. Get help. Call police on your cell phone or go to a public telephone or place. Don't pull to the side of the road. Forget about winning. No one wins in a highway crash. Put yourself in the other driver's shoes. They may be driving that way because of an actual emergency! Pe Civic am avut un dashcam si am pus destule video-uri pe YT dar nu cred ca mai pun camera pe Golf. Dashcam-ul e asta. O sa scot cardul SD de 64GB din el si sa pun muzica.
    1 point
  30. cand ajungi acasa si constati ca: - merg ventilatoarele - turometrul la relanti este la 1000 rpm - consumul la relanti este la o valoare >0,9 l/ora mai mult ca sigur ca este in regenerare. Mai ales ca mergi mult in oras pe distante scurte, probabil foarte rar ajunge masina sa indeplineasca toate conditiile de a porni o regenerare. Fa-ti un pustiu de bine, lasa masina sa termine aceasta regenerare (vei vedea ca turometrul va scadea la turatia normala undeva intre 7 si 800 de turatii, iar consumul instantaneu va scadea de la 0,9-1,1 l / ora la 0,6-0,7, ventilatoarele posibil sa mai mearga sunt temperaturi foarte mai atinse la regenerare). O regenerare poate sa tina chiar si 20 - 30 de minute din cate stiu. Mie mi s-a aprins de cateva ori becul de la DPF pana m-am prins si am inceput sa simt semnele ca e in regerare, si o las sa mearga. (evident daca am timp..) Daca nu, dupa cateva regenerari intrerupte ti se se va aprinde in bord indicatorul de filtru de particule colmatat, si in functie de cat de plin e, fie va trebui sa iesi pe DN/autostrada sa mergi constant cu minim 70 km/h vreo 15 minute fie va trebuie sa faci o regenerare fortata la reprezentanta.
    1 point
  31. Strict dintre cei trei, eu as alege KYB.
    1 point
  32. Frumoasa si Bestia Dupa intalnirea cu un bun prieten.
    1 point
  33. pai, ce sa-ti plieze, in acest caz ?
    1 point
  34. Salut! Sa inteleg ca daca nu ai oglinzi pliabile electric nu se pune problema sa mearga dispozitivul respectiv?
    0 points
  35. Schimba uleiul la 15.000km maxim si ai sa vezi ca nu mai consuma. Consumul nu e de la masina, ci de la ulei, se altereaza si il consuma.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!