Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.12.2017 în toate secţiunile

  1. @R.Cosmin Cam la toate motoarele de generatie CR (common rail) sunt anumite probleme specifice. Nu doar CBAB. Dar conteaza foarte mult intretinerea de inainte si mai ales, intretinerea pe parcurs ce o oferi masinii. De obicei primele care dau semne sunt: EGR, Galerie admisie + motorasul de la galerie si DPF. Daca obisnuiesti sa mergi frecvent in oras, subturat si fara o usoara "talpa" atunci te astepti ca dupa un anumit timp sa ai probleme cu galeria admisie si EGR. Asta inseamna ca se va depune calamina pe clapetele de la galerie care vor bloca axul si vor distruge motorasul ce le actioneaza. Acelasi lucru se intampla si la EGR, depunere calamina si blocare supapa. Sunt foarte prost concepute, angrenaje din plastic sensibile si slab calitative ca material. Iarasi, DPF-ul se poate incarca pana cand nu isi mai face regenerare (ardere gaze) ajungi sa-l dai jos pentru curatare..dar tot va continua problema. -volant si la manuala si la DSG - dupa 150-160 mii incepe sa bata usor...pe la 200mii deja te gandesti sa o schimbi. Dar si aici conteaza cum mergi, cat de des oras, cat de mult extra urban. Eu spre exemplu am vandut masina cu volant si ambreiajul original la 230mii, batea usor...dar 80% din km rulati erau extraurban in ultima treapta si foarte atent exploatata/intretinuta. Daca ai DSG, atunci este litera de lege schimbul de ulei la cutie la maxim 50mii km si efectuat intr-un service care stie cu ce se mananca transmisia DSG. Axul la pompa de ulei, versiunea de 70mm- Acest AX se uzeaza in timp si nu mai angreneaza pompa. (otel prost calitativ) Cand pica pompa de ulei, efectul este imediat cu pierdere presiune si daca o folosesti asa...distrugi motorul. Pompa de inalta presiune - care produce span, adica se uzeaza "cama" care actioneaza pompa din cauza la motorina de calitate proasta, adica slab lubrifiata. Pompa se uzeaza si va produce particule metalice "span" care circula prin toata instalatia de alimentare, ajunge in injectoare si ...adios (trece de 2000euro reparatia cu piese din dezmembrari) - aici din cand in cand se recomanda sa adaugi ulei 2T in motorina. Gasesti topic dedicat acestei discutii AICI pe forum cu foarte multe informatii despre acest aspect. Ar mai fi si capsula de la actuatorul electronic la turbina. A mea a picat la 145mii km si pe multi am auzit sa pice pana in 200mii km. costa cam 900ron reparatia. Sper sa nu fi gresit pe aici cu sfaturile, daca am erori...accept corectii de la colegii muuult mai experimentati. In functie de cat de bine intreti masina, asa te va rasplati si ea pe tine...cu probleme...sau fara. Succes!
    2 points
  2. Dupa un portofoliu de cel putin 10 x B7 cu retrofit xenon ( sunt autorizat sa fac asta si la masini in garantie, doar VW/Audi), iti spun acum (2017 ), nu la momentul 2013, ca este cea mai idioata treaba sa nu pui autoleveling. Un singur Polo din vreo 5, nu l-am facut cu leveling si imi pare rau, desi respecta conditia de la inceput, conducatorul auto are 55-60 kg , masina tot timpul goala, circula 99 % ziua si nu iese din oras, face 2000 km /an. In primul rand este 100% ilegal si nu este nici o diferenta intre tine si cei cu "csenoane chinezesti" daca nu ai autoleveling.(Aia macar au reglaj manual). La fel de ilegal esti si daca nu completezi cu instalatie de spalat faruri !! ( Nota: stiu, o sa spuneti ca la B8 in configurator este optional, astept sa ma anuntati cand o sa treceti de control trafic RAR si Politie cu argumentul asta! ) Functie de momentul in care sunt extrase farurile adaptive de sub alimentare / can , pot ramane in pozitii limita care nu se pot compensa din reglaje manuale !! Fortarea la capete de cursa a reglajelor mecanice va duce la stricarea angrenajelor!! Nu mai punem ca ai bordul " pom de iarna" si erori multiple , functie de includere, sau nu, in can gw list. Solutia este: OEM sau deloc. Exista si solutia sa nu asculti de parerea asta , sa pui adaptori 10/14, sa nu-ti pese de ceilalti participanti la trafic, sa nu ai flash pe FL cu luminile stinse, sa reglezi farurile la usa de la garaj , sa ai IC cu pom de Craciun inainte de Craciun, sa nu ai DRL "corect",..., dar sa nu ai masina in poze cu numar de inmatriculare pentru ca este o baza de date RAR in continua crestere cu cei cu "csenon"! Asta dupa ce se pare ca esti si norocos la can -gw si bcm....
    2 points
  3. Este pentru parinti care s-au descurcat foarte bine cu O3 2015 1.2 TSI mauala. Termenul este trecut in contract Dar o sa mai intarziem ridicarea pentru a intra in RABLA si odata cu ea sa prindem si bonusul financiar
    2 points
  4. Fiecare isi ia masina pentru ce are nevoie. 1.0 TSI DSG este perfect pentru traficul din Bucuresti cu 2 persoane la bord. Faptul ca iesi de 3 ori pe an cu el in afara Bucurestiului, nu stiu daca face sens un motor mai mare. Eu personal am in vedere o astfel de motorizare. Conduc acum un Golf 5 1.4 (80cp) de 1.2 tone si este mai mult decat suficient pentru nevoile mele.
    2 points
  5. Salut, Am cautat pe forum un DIY pt schimbarea arcurilor (fata - spate) insa nu am gasit, daca ati schimbat singuri arcurile va rog postati pasii care trebuie urmati. Multumesc
    1 point
  6. Sunt prezent din 2007 pe acest forum si am urmarit cu interes si admiratie achizitiile si evolutia multor utilizatori din acesta comunitate VW. Intr-un final mi-am facut curaj sa-mi prezit masina Vw Golf 7 2.0 TDI dupa multe luni de cautari fiind setat pe 4 motion, fosta masina fiind un un Passat B6 4 motion 2.0 TDI urmata de un Mitsubishi Colt CZT care daca era cu tractiune intregrata ar fi fost o masina de vis pe orash.In fine ,sa revin la micul Golf de care sunt foarte impresionat,ca virgula confort mult peste Passat-ul din 2008 ,asta fiind doar o parere personala ... rafinat si silentios. Primul cadou care l-a primit a fost bara fata de GTI_GTD plus proiectoarele cu led pt ca mi s-a parut putin cam comuna masina apoi au urmat stopurile cu led. Ca optini le-am enumerat mai jos,nush daca mi-a scapat ceva ... vw Golf 7 2.0 TDI Highline 4 Motion Faruri bixenon DLA Senzor ploaie,lumina Privacy glass Dynamic Light Assist şi Lane Assist Park Assist inclusiv Park Pilot Cameră video Rear Assist Adaptive Cruise Control Front Assist Emergency brake assist Navigație Discover Pro Lumini ambiantale Scaune incalzite Stofa + partial alcatara Computer bord color premium Carlig remorcare
    1 point
  7. Da, traiesc linistit si fara, asta nu inseamna ca nu as fi vrut sa aibe asa ceva... Si sa privim partea plina a paharului: cand ma duc sa rabatez oglinda de pe dreapta, mai verific si eu daca e zgariat ceva pe partea dreapta, daca nu mi-au furat vreo roata... Modelul e Comfortline din cate imi aduc aminte, e configurata ciudat, adica are masaj in scaunul soferului si nu are oglinda rabatabila electric... Zilele trecute citisem un post cum ca avea cineva probleme pe o Octavia cu rama aceea argintie din jurul geamurilor (am un lapsus acum, imi scapa denumirea exacta...) si stateam si incercam sa-mi dau seama sau sa-mi aduc aminte daca eu am asa ceva la a mea, sa ma uit daca nu am si eu probleme. M-am uitat azi si nu am. Asta ca fapt divers...
    1 point
  8. Am reusit sa o spal si sa fac poza senzorilor. Micuta a mai primit si amortizoare haion, cele vechi erau terminate, mi-a cazut haionul in cap de cateva ori.
    1 point
  9. Ai zis de pompa de inalte: "si va produce particule metalice "span" care trec usor de filtru, ajungand in injectoare si ... adios " Pentru corectitudine, sa mentionam ca dupa pompa de inalte nu mai este si nici nu poate fi nici un filtru avand in vedere presiunea de sute de atmosfere, asa ca spanul ajunge direct in injectoare. Ajunge span si in filtru unde este retinut integral dar fara folos, dar pe cale inversa. Pe la retur, in rezervor si de acolo in filtru, asa ca compromite tot sistemul de alimentare.
    1 point
  10. Din pacate nu a fost timp de verificat masina asa ca am citit manual si am setat cartela pentru modulul GSM. Ramane sa gasesc un loc bun prin bord pentru cutiuta si antena GPS. Se monteaza simplu : mufa care intra in ceasul programator al webasto se conecteaza la cablul Y si mufa cablului intra in ceas. tot de acolo se alimenteaza. Un alt criteriu care m-a facut sa aleg acest modul este aplicatia folosita pentru controlul modulului Webasto Thermo call Acum am cat tot ce mi-am dorit pentru aceasta masina ( mai putin pragurile originale de GTI ) . ramane sa o pun la punct mecanic si estetic si sa ma folosesc de ea fara alte griji.
    1 point
  11. @kpk1 Daca ai scris ceva mai devreme si nu am apucat sa vad, imi poti scrie din nou in PM. Din pacate ma zgarie pe creieri scartaitul ala al suspensiei, mai naspa e ca azi dimineata de exemplu nu s-a manifestat deloc. Sper ca luni sa nu imi faca surprize si sa nu se auda sa ma creada oamenii nebun. Cred ca depinde de umezeala de afara. Cand e multa umezeala, se aude destul de mult. Tuning vizual nu cred, desi initial imi propusesem sa ii pun fusta de Sportline sau tipsurile de 2.0tsi 280, dar intre timp am schimbat putin prioritatile si cred ca nu voi baga niciun ban in aspectul masinii, ci doar o voi intretine sa arate macar cum arata si cealalta dupa atatia ani. Tehnic, cel mai probabil va primi un soft care sa o duca spre 180-190cp, dar asta peste 1,5-2 ani, sa mai adun ceva km si sa ma asigur ca nu crapa ceva pe garantie pana atunci. Ca sa nu o pierd inutil.
    1 point
  12. Un spalat pe soare Cu ocazia asta am vazut ca roata de rezerva n-a fost folosita niciodata, hihi!
    1 point
  13. update-uri mici : full led la plafoniere ... e altceva ... + capace pt. tablele de iarna ...
    1 point
  14. Recomandarea mea pe culoare daca tot ai inceput de la zero cu alb : Va arata super ! Alege tu care va fi jumatatea de jos
    1 point
  15. Pentru ce ai tu nevoie (majoritar naveta), as alege Golf pentru ca are un consum mai bun si nu fortezi motorul miscand o masina grea. E suficient de spatios pentru 2 persoane si bagaje. Daca apare in peisaj un copil, nici Tiguan-ul nu-ti va fi mult mai util, pentru ca la un 4Motion volumul real al portbagajului e de fapt vreo 500l. Spun acestea fara a privi preturile (pt ca si mie imi pare ff scump Golf-ul la 33000, in conditiile in care la ~banii astia am luat Tiguan Highline 2.0tdi, DSG7, 4Mot + ceva optionale).
    1 point
  16. @gabip voi cere inlocuirea bucselor, iti dai seama, sper sa nu ma cert prea mult cu ei. Consum de ulei ...consuma foarte putin per total. Am facut 8k km de la revizie pana acum, iar uleiul este la jumatate intre min si max (era pe max la revizie). Avand in vedere ca am avut cateva drumuri lungi, mers la viteze mari (peste XXXXXXX/h) si turatii ridicate in depasiri (peste 4500-5000rpm), consumul de ulei mi se pare decent. Practic in ~20k km intre revizii daca nu o atac cu acceleratii puternice sau viteze excesive nu cred ca e nevoie sa completez deloc. In ritmul asta, probabil pana la urmatoarea revizie voi completa vreo 500ml-700ml. Dpmdv chiar si 1l/20-25k km e ok. Stiu ca vechile tsi-uri consumau ceva mai mult, cam 1l/10k km, insa nu toate. Am cateva cunostinte cu 1.4tsi care nu completeaza intre revizii.
    1 point
  17. Ca sa le faci functionale , e mult de munca si necesita pricepere in acest sens. Sunt de tras destule fire de la modul la centrala, la clima si la sigurante, plus intre scaune. Si mai trebuie testate intai, sa nu fie intrerupte si sa muncesti degeaba.
    1 point
  18. Am schimbat set oring si saibe la toate 4 injectoarele.Reglajele le-am facut la 180 de grade .Origurile ereau destul de aplatizate si cam roase, ereau originalele din fabrica. Merge perfect acum fara tremurat in relanti la rece, si la plecare de pe loc , inainte sa inceapa sa tremure mai tare, aveam un tremurat care credeam ca ar fi din tampoane motor , care si el a disparut.Lucrarea am facuto singur.Inca nu am facut o scanare ca se vede ca functioneaza bine . O sa revin cu scanarea pe compensari cand o fac. Multumesc pentru sfaturi.
    1 point
  19. SI la mine a facut la fel fosta Octavia 3. Bucsele mari ,chiar daca au fost gresate si sus si jos , dupa cateva luni tot au inceput sa faca zgomote. Pe forumurile de afara am vazut ca problema a fost rezolvata cu schimbul bucselor mici + mari de la brate . Imi poti spune daca la ultimul drum ai avut vreun consum de ulei ? Nu am ales Superb cu 1.4 TSI pentru ca imi era frica ca o manance ulei ca precedentele 1.4 fara ACT ( distributie tot pe curea).
    1 point
  20. Am revenit cu rezultatul. In doua zile a schimbat tot mirosul din masina solutia recomandata de tine. Merci mult!
    1 point
  21. Vroiam sa revin cu lucruri placuta dar nu prea pot. Saptamana trecuta... ambreiaj trosc pos din senin. Adica s-a spart nuca din capatul surubul care face parghie cu furca de debraiere in mers si a facut deranj. Deci am schimbat kit ambreiaj , furca de debraiere , rulment , cilindru receptor ,pompa de ambreiaj si chestii marunte. Problema e ca masina intra foarte greu in viteza. Inca analizam si cautam solutii Si am mai adaugat ceva imbunatatiri pe lista de asteptare. Am facut rost de senzorii de autoleveling pentru xenon si de cablaje. Am gasit un modul GSM pentru a comanda Webasto de la distanta si in plus transmite si coordonatele gps ale masinii la cerere. Acum ramane sa astept vestea buna de la mecanic. Asta e cadoul pe care il apreciez cel mai mult pentru aniversarea de azi
    1 point
  22. Scuze de intarziere! Promit ca revin cu mai multe poze zilele viitoare.
    1 point
  23. @leonardt Acelasi lucru il am si eu ...Dupa ceva investigatii , cica este kitul de ambreiaj si anume atingerea limitei de uzura pentru discul 1 ,cel responsabil cu vitezele impare. Da si eroare pe VCDS cu atingerea limitei disc 1. Azi au incercat baietii o adaptare a cutiei ,in mers ,dar nu au reusit.Cica trebuie sa schimb kitul de ambreiaj si apoi fac adaptarea cutiei.
    1 point
  24. Cu http://www.pro-detailing.ro/valet-pro-enzyme-odour-eater-1000ml-neutralizator-mirosuri-p-2279.html?keyword=Enzyme , nu cu parfum.
    1 point
  25. E un amarat de golf, cu motor de 150 CP, cutie manuala, faruri halogen in 2018!, fara trapa, fara pachet R-line, are DCC? hai ma... oricat de fan golf ai putea sa fii, e imposibil sa nu vezi diferenta enorma de pret pentru un golf. La 35.000euro ai cupra, sau bmw/audi.
    1 point
  26. Corect, motorizarea si dotarile masinii se aleg in functie de nevoile fiecaruia !
    1 point
  27. WVWZZZ3CZGE157655.pdf WAUZZZ8P07A020964.pdf WVGZZZ5NZJW851528.pdf WVWZZZ1KZBP092850.pdf WV2ZZZ7HZ6H071927.pdf WVWZZZ3CZ9E081207.pdf Vin Incorect WVWZZZ3CZ9E083857.pdf WVGZZZ7PZED055717.pdf WVWZZZ1KZ9M358923.pdf WVWZZZ3CZEE100129.pdf WVWZZZ1KZBM684270.pdf Alte Decodari WVGZZZ7PZJD005397.pdf VSSZZZ6JZ9R082766.pdf VSSZZZ5FZHR060686.pdf
    1 point
  28. Suporturile astea dupa mine sunt o gluma proasta . Telefonul nu se pune acolo (la vechea octavia aveam un suport de la firma brodit adaptat la masina in functie de telefon pentru modelul respectiv) ca iti fura spatiu de sticle. Cheia keyless nu ti-o pui acolo ca sta pe portchei ca altfel o pierzi (eu am 8 chei la brelog ). Iar monezi nu le tii acolo ca iti sparge masina si in plus oricum sunt numai doua locuri. Eu il si arunc suportu asta , oricum il am pe cel vechi pe care il voi arunca la distanta si mai mare.
    1 point
  29. Nu faci nimic,las-o asa ca e ok. Aaaa, si era sa uit: NICIODATA n-o mai tura la 4000 dupa pornire. nici asa scurt, nici lung.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!