Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.12.2017 în toate secţiunile
-
@The_Ego stiu asta dar in situatia data nu am avut de ales , in a doua zi dimineata a trebuit sa plec pana la Timisoara , nu aveam de ales decat sa merg cu anvelopa actuala , nu aveam ce sa rezolv sambata seara pe 1 dec . Am strans din dinti si am mers incet urmarind evolutia gaurii in cei 500km+ pana la Timisoara . Gaura din cauciuc intr-adevar s-a marit considerabil (poza mai jos) dar nu a pierdut aer pe drum . Evident nu mai era sigur sa merg cu acea anvelopa in continuare . M-am orientat rapid sambata si am comandat doua anvelope asemanatoare cu livrare in Timisoara , am reusit sa le montez abea azi pe masina datorita cozilor care sunt prin TM la vulcanizari. Am vrut sa fie aderenta cat mai uniforma , asa ca pe fata acum Exploratorul e incaltat cu un set nou de Nokian WRD4 cu dot 4517 mai fresh ca painea calda Anvelopa buna ramasa o sa o transform in roata de rezerva dupa ce ii gasesc o janta corespunzatoare, macar iarna sa am la mine roata de rezerva mare echipata corespunzator.2 points
-
Salutare....din nou. Cum etapa in care fosta Skoda Octavia 1Rs imi descretea fruntea de fiecare data cand ma urcam la volanul ei s-a incheiat,a venit vremea unei noi etape. Drept urmare locul i-a fost luat de Skoda Octavia 2 Vrs, tot benzinara,motor 2.0 TFSI. Masina este posesia mea de 1 an deja, timp in care am mai mesterit pe la ea. La dotari nu exceleaza cu nimic fata de alte Vrs-uri, singura optiune care a fost un "must have" este trapa. Imediat dupa achizitie m-am apucat de mesterit....radiator clima,amortizoare fata+flanse+bielete si 2 anvelope fata.1 point
-
1 point
-
Pai la prima varianta de soft incarcata si fara sa stiu cum trage, mi-a fugit volanu din mana pe treapta 2... Depinde cum tragi de ea...daca pleci tare pe treapta 1 si schimbi 2, face rau pe ambele...daca pleci usor pe treapta 1 si o calci pe 2 nu patineaza mult conteaza foarte mult anvelopele ( vara am Michelin si iarna Continental) si daca sunt incalzite sau reci... Pe video de la minutu 1:05 iti dai seama ca patineaza pe 2 la evacuare cum se aude1 point
-
1 point
-
Le dau dintr-o mana in alta si cu trecerea timpului km scad culmea La km aia una similara in Germania e peste 23-24k. Eu abia am gasit cu 20k ce-i drept 09.2014 dar cu dotari mai putine, fara piele,perne de aer etc....si 195k km.....1 point
-
@zorro79 da, cunosc sentimentul :))) @mad_kat maxi dotul nu ma intereseaza..consolei centrale ma gandeam sa'i fac ceva dar cand da caldura. @cristi_eftimie frumoasa priveliste :))) nu ii auzi " fluieratul" cand plec cu ea? Apropo, am si eu o mica problema sacaitoare..cateodata nu functioneaza maneta de CB, adica butoanele alea merg cand au ele chef sau daca pisc umpic acceleratia , iar cel mai enervant este ca nu mai merge temporizatorul stergatoarelor..adica indiferent pe ce treapta dau de rotita el citeste ca si cum ar fi prima ( cea mai lenta ) ; am sesizat asta de cand am luat'o, dar inainte daca o reporneam in trafic isi revenea..nu cred ca era doar coincidenta..si una peste alta nu se mai deschide nici usa sofer..decat daca bag cheia in ea sau din interior..daca am deschis'o o data din interior apoi se deschide pana o inchid la loc..boala lor generala..la leon nu se deschideau alea pe spate decat atunci cand aveau chef aici presupun ca trebuie sa dau fata de usa jos si sa gresez motorasele, corect? Thx1 point
-
1 point
-
Cu toate ca Touaregul este o masina premium, calitatea de fabricatie si a pieselor de la furnizori a scazut cu schimbarea generatiilor. Cutia automata, turbina, senzori, perne de aer, incep sa cada dupa 200K km.. Pe langa pretul de achizitie sa fii pregatit cu niste sume consistente pentru eventualele reperatii..1 point
-
Zgomotul in filtru este specific sezonului rece. Membrana actuatorului datorita fricului isi pierde din elasticitate si de aceea intarzie putin la reglarea presiunii turbo astfel aerul compresat se intoarce prin turbo spre filtru. Daca vei incerca dupa ce ai rulat cu masina mai mult si motorul e bine incalzit vei observa ca dispare acel zgomot. Evita accelerarile bruste in sezonul rece. Mai multe explicatii gasesti pe topicul Surge.1 point
-
Ieri am trecut pragul de 29k km. Pe 11 decembrie am stabilit o programare la Brady pentru verificare bucsaraie / suspensie din nou. De mai bine de 1 saptamana, la trecerea peste bumpere/denivelari cu viteze intre 5-15 km/h bucsaraia fata a inceput sa scartaie, exact ca la o masina cu sute de mii de km la bord la care nu s-a umblat niciodata la bucse. E un lucru care ma deranjeaza cu adevarat, deoarece da senzatia ca urmeaza sa se rupa in curand cu totul. Daca trec peste denivelari cu peste 15-20km/h nu se aude nimic. Eu banuiesc ca are legatura cu bucsele pe care mi le-au gresat la revizie acum 2 luni si ceva, dupa vremea asta cu multa umezeala probabil s-a dus de tot vaselina respectiva si acum se aude cauciucul bucselor ca si cum ar fi invechit. Voi cere inlocuirea lor daca asta e problema - daca se greseaza din nou, cu siguranta va reaparea fenomenul. In ultimele 5 zile am facut ceva plimbari prin Europa si masina in rest se comporta foarte bine, iar motorul urca fara probleme la 200+ km/h fara sa sara temperatura uleiului de 110 grade. Chiar si consumul dupa mers constant la viteze de ~180-200km/h este acceptabil. Dupa cateva sute de km cu o medie de viteza de 150km/h consumul indicat era de 8,8%, 2 persoane + bagaje. In rest, nu a mai primit niciun tratament special, decat benzina si km la greu. La ultimele 5-6 plinuri am pus numai benzina de 98 Rompetrol, 99 Petrom si 100 OMV, am zis sa ii mai dau si din asta, insa motorul merge exact la fel. Nu am simtit nicio diferenta nici la accelerari, nici la sunetul motorului la ralanti, nici la viteze apropiate de viteza maxima constructiva. O sa mai fac 2-3 plinuri cu benzina din asta si apoi revin la cea de 95. Citisem undeva ca tsi-urile noi merg mai frumos, mai rotund si trag ceva mai bine cu benzina de 98/99/100, si desi am mai alimentat in trecut cu din asta, am zis sa incerc acum, ca poate la cateva mii de km facuti in cateva zile voi simti ceva, insa nu se simte nimic, dar absolut nimic diferit. Pentru moderatori: vitezele de mai sus au fost atinse in conditii legale, nu la noi in tara!1 point
-
Eu din ce cautasem pe mobile inainte sa mi-o iau , cam toate erau cu xenon. Nici nu as fi luat fara, nu merita. Din tara exclus ,daca ai bani iei ce trebuie de afara,nu te complici cu toti escrocii din RO.1 point
-
Teoretic recomandarile de peste tot sunt sa nu se repare acolo vreodata si e de inlocuit anvelopa pt ca nu e de joaca cu zona aia. Eu am inlocuit o anvelopa de vara care a avut pana cam in acelasi loc.1 point
-
Pare o lovitura de biluta de pistol air soft... E prea circulara, cel putin asa se vede...1 point
-
Momentan au venit doar butoanele, care au schimbat oleaca perceptia de interior uzat.1 point
-
A mai aflat cineva daca se pot inlocui sau nu aceste bucse? Bucse se gasesc, chiar si kit-uri de reparatie, dar am impresia ca sunt pt bare stabilizatoare AM.1 point
-
M-a costat 300 de lei reparatia din cauza soarecilor Asa ca am spalat masina bine, inclusiv motorul ca sa dispara mirosul soarecilor, am cumparat un dispozitiv cu ultrasunete Biometrixx M2 (137 de lei , este un stand in SIR la Lujerului) si am dus masina inapoi la service sa-i monteze jucaria. Urmeaza sa o iau, ma duc la piata si mai bag 2 crengute de busuioc la motor, din cate am inteles este mai eficace decat orice apparat, dar eu le pun pe amandoua sa scap de-o grija Pun o poza si cu parfumeria din dotarea masinii, instalata la gurile de aerisire din spate. Il recomand deoarece parfumul se pastreaza pentru mult timp si nu te incurci de el.1 point
-
1 point
-
Revin cu noi update-uri despre masinuta. Nu prea am avut timp sa mai fac drumuri multe cu ea, asa ca momentan nu am ajuns nici la 2000km, dar nu mai am mult, probabil in weekend o sa trec pragul. Intre timp am inceput sa o mai calc, treptat, in depasiri cu a2a, a3a, a4a pana la 4500-4700rpm si incepe sa-mi placa cum trage de la 3000 in sus, dar mai ales cum se aude. Are un sunet foarte placut. In weekend am montat si rotile de iarna, Nokian WR D4, pe jantele Stratos cumparate special pentru sezonul rece. Desi initial imi placea mai mult cum arata cu Zeus, parca jantele Stratos ii dau o alta imagine de ansamblu, mai placuta. Masina a primit si prima spalare si cateva modificari cu VCDS-ul printre care si CH/LH pe proiectoare. Anvelopele de iarna mi se par ceva mai placute ca si confort fata de Falken-urile cu care a venit masina (probabil ca sunt mai moi si de aia). In km pe care i-am mai facut de cand am inceput sa merg mai tare a mai crescut si consumul putin, undeva intre 5,5% si 6% pe portiuni de drum unde fac mai multe depasiri cu acceleratii puternice, si acelasi consum de ~10% in aglomeratia de Bucuresti. Si ce atata vorbarie, pun cateva poze: de cand inca avea rotile de vara, o poza la spalatorie si o mica sedinta foto dupa ce am pus rotile de iarna.1 point
-
0 points
-
Ieftin si bun nu exista, scump si prost....gasim. Legat de fiabilitate, etc - e adevarat, 7P nu se compara cu 7L... dar in sensul bun - este mult mai ok, mai putine probleme, comparativ cu generatia anterioara. Eu il am de aprox 60.000km... am un pic peste 190.000km - schimbat numai calculator hayon (am portbagaj cu hayon electric) - exclud consumabilele. In rest, nicio masina nu se vinde ieftin, fara un motiv....0 points
-
Incerc tot eu . Cum spuneam mai sus, Touareg-ul nu este chiar o masina cu veleitati sportive, iar aici este evident si prin prisma cutiei care nu reactioneaza neaparat cel mai prompt. O alta chestie pe care am observat-o este ca, avand 8 trepte, masina tinde sa ajunga in zona sub-turata foarta rapid, de aceea cel mai indicat ar fi retrogradarea a cate 2 trepte succesiv in astfel de situatii. Trebuie sa fi atent si la functia de "Coasting" care, atunci cand ridici piciorul de pe pedala de acceleratie, decupleaza cutia pentru a lasa masina sa "curga", astfel economisind carburant. Recunosc ca nu am incercat niciodata sa vad daca functia de Coasting este activa si in modul Manual, dar n-ar fi exclus ca asta sa fie ceea ce ai experimentat tu... Revin pe ideea de mai sus si accentuez ca este o masina grea care nu raspunde chiar prompt la o situatie de kick-down, lucru cu care te obisnuiesti cu timpul si incepi sa anticipezi cand si cum trebuie efectuat jocul de acceleratie pentru a intra in depasire la momentul oportun in care masina iti ofera cam tot ce poate. Oricum, nu este exclus sa aiba masina respectiva si o problema la senzorul pedalei de acceleratie, desi este putin probabil... Acelasi lucru se aplica si la parcare unde te obisnuiesti cu dimensiunile si gabaritul masinii si, dupa o perioada de acomodare, o sa devina mai usor procesul de parcat.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00