Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.12.2017 în toate secţiunile

  1. @The_Ego stiu asta dar in situatia data nu am avut de ales , in a doua zi dimineata a trebuit sa plec pana la Timisoara , nu aveam de ales decat sa merg cu anvelopa actuala , nu aveam ce sa rezolv sambata seara pe 1 dec . Am strans din dinti si am mers incet urmarind evolutia gaurii in cei 500km+ pana la Timisoara . Gaura din cauciuc intr-adevar s-a marit considerabil (poza mai jos) dar nu a pierdut aer pe drum . Evident nu mai era sigur sa merg cu acea anvelopa in continuare . M-am orientat rapid sambata si am comandat doua anvelope asemanatoare cu livrare in Timisoara , am reusit sa le montez abea azi pe masina datorita cozilor care sunt prin TM la vulcanizari. Am vrut sa fie aderenta cat mai uniforma , asa ca pe fata acum Exploratorul e incaltat cu un set nou de Nokian WRD4 cu dot 4517 mai fresh ca painea calda Anvelopa buna ramasa o sa o transform in roata de rezerva dupa ce ii gasesc o janta corespunzatoare, macar iarna sa am la mine roata de rezerva mare echipata corespunzator.
    2 points
  2. Salutare....din nou. Cum etapa in care fosta Skoda Octavia 1Rs imi descretea fruntea de fiecare data cand ma urcam la volanul ei s-a incheiat,a venit vremea unei noi etape. Drept urmare locul i-a fost luat de Skoda Octavia 2 Vrs, tot benzinara,motor 2.0 TFSI. Masina este posesia mea de 1 an deja, timp in care am mai mesterit pe la ea. La dotari nu exceleaza cu nimic fata de alte Vrs-uri, singura optiune care a fost un "must have" este trapa. Imediat dupa achizitie m-am apucat de mesterit....radiator clima,amortizoare fata+flanse+bielete si 2 anvelope fata.
    1 point
  3. Pai la prima varianta de soft incarcata si fara sa stiu cum trage, mi-a fugit volanu din mana pe treapta 2... Depinde cum tragi de ea...daca pleci tare pe treapta 1 si schimbi 2, face rau pe ambele...daca pleci usor pe treapta 1 si o calci pe 2 nu patineaza mult conteaza foarte mult anvelopele ( vara am Michelin si iarna Continental) si daca sunt incalzite sau reci... Pe video de la minutu 1:05 iti dai seama ca patineaza pe 2 la evacuare cum se aude
    1 point
  4. Cred ca voi incepe sa merg cu metroul in curand... Consum Pipera - Piata Unirii ieri seara Trebuie precizat si faptul ca s-ia facut regenerarea timp de fix 30 de minute... in traffic bara la bara...
    1 point
  5. Le dau dintr-o mana in alta si cu trecerea timpului km scad culmea La km aia una similara in Germania e peste 23-24k. Eu abia am gasit cu 20k ce-i drept 09.2014 dar cu dotari mai putine, fara piele,perne de aer etc....si 195k km.....
    1 point
  6. @zorro79 da, cunosc sentimentul :))) @mad_kat maxi dotul nu ma intereseaza..consolei centrale ma gandeam sa'i fac ceva dar cand da caldura. @cristi_eftimie frumoasa priveliste :))) nu ii auzi " fluieratul" cand plec cu ea? Apropo, am si eu o mica problema sacaitoare..cateodata nu functioneaza maneta de CB, adica butoanele alea merg cand au ele chef sau daca pisc umpic acceleratia , iar cel mai enervant este ca nu mai merge temporizatorul stergatoarelor..adica indiferent pe ce treapta dau de rotita el citeste ca si cum ar fi prima ( cea mai lenta ) ; am sesizat asta de cand am luat'o, dar inainte daca o reporneam in trafic isi revenea..nu cred ca era doar coincidenta..si una peste alta nu se mai deschide nici usa sofer..decat daca bag cheia in ea sau din interior..daca am deschis'o o data din interior apoi se deschide pana o inchid la loc..boala lor generala..la leon nu se deschideau alea pe spate decat atunci cand aveau chef aici presupun ca trebuie sa dau fata de usa jos si sa gresez motorasele, corect? Thx
    1 point
  7. O sa va urmez sfaturile si revin cu impresii. Am montat azi senzorii, de fapt nu eu, mi-a fost prea lene
    1 point
  8. Cu toate ca Touaregul este o masina premium, calitatea de fabricatie si a pieselor de la furnizori a scazut cu schimbarea generatiilor. Cutia automata, turbina, senzori, perne de aer, incep sa cada dupa 200K km.. Pe langa pretul de achizitie sa fii pregatit cu niste sume consistente pentru eventualele reperatii..
    1 point
  9. Zgomotul in filtru este specific sezonului rece. Membrana actuatorului datorita fricului isi pierde din elasticitate si de aceea intarzie putin la reglarea presiunii turbo astfel aerul compresat se intoarce prin turbo spre filtru. Daca vei incerca dupa ce ai rulat cu masina mai mult si motorul e bine incalzit vei observa ca dispare acel zgomot. Evita accelerarile bruste in sezonul rece. Mai multe explicatii gasesti pe topicul Surge.
    1 point
  10. Ieri am trecut pragul de 29k km. Pe 11 decembrie am stabilit o programare la Brady pentru verificare bucsaraie / suspensie din nou. De mai bine de 1 saptamana, la trecerea peste bumpere/denivelari cu viteze intre 5-15 km/h bucsaraia fata a inceput sa scartaie, exact ca la o masina cu sute de mii de km la bord la care nu s-a umblat niciodata la bucse. E un lucru care ma deranjeaza cu adevarat, deoarece da senzatia ca urmeaza sa se rupa in curand cu totul. Daca trec peste denivelari cu peste 15-20km/h nu se aude nimic. Eu banuiesc ca are legatura cu bucsele pe care mi le-au gresat la revizie acum 2 luni si ceva, dupa vremea asta cu multa umezeala probabil s-a dus de tot vaselina respectiva si acum se aude cauciucul bucselor ca si cum ar fi invechit. Voi cere inlocuirea lor daca asta e problema - daca se greseaza din nou, cu siguranta va reaparea fenomenul. In ultimele 5 zile am facut ceva plimbari prin Europa si masina in rest se comporta foarte bine, iar motorul urca fara probleme la 200+ km/h fara sa sara temperatura uleiului de 110 grade. Chiar si consumul dupa mers constant la viteze de ~180-200km/h este acceptabil. Dupa cateva sute de km cu o medie de viteza de 150km/h consumul indicat era de 8,8%, 2 persoane + bagaje. In rest, nu a mai primit niciun tratament special, decat benzina si km la greu. La ultimele 5-6 plinuri am pus numai benzina de 98 Rompetrol, 99 Petrom si 100 OMV, am zis sa ii mai dau si din asta, insa motorul merge exact la fel. Nu am simtit nicio diferenta nici la accelerari, nici la sunetul motorului la ralanti, nici la viteze apropiate de viteza maxima constructiva. O sa mai fac 2-3 plinuri cu benzina din asta si apoi revin la cea de 95. Citisem undeva ca tsi-urile noi merg mai frumos, mai rotund si trag ceva mai bine cu benzina de 98/99/100, si desi am mai alimentat in trecut cu din asta, am zis sa incerc acum, ca poate la cateva mii de km facuti in cateva zile voi simti ceva, insa nu se simte nimic, dar absolut nimic diferit. Pentru moderatori: vitezele de mai sus au fost atinse in conditii legale, nu la noi in tara!
    1 point
  11. Eu din ce cautasem pe mobile inainte sa mi-o iau , cam toate erau cu xenon. Nici nu as fi luat fara, nu merita. Din tara exclus ,daca ai bani iei ce trebuie de afara,nu te complici cu toti escrocii din RO.
    1 point
  12. Teoretic recomandarile de peste tot sunt sa nu se repare acolo vreodata si e de inlocuit anvelopa pt ca nu e de joaca cu zona aia. Eu am inlocuit o anvelopa de vara care a avut pana cam in acelasi loc.
    1 point
  13. Pare o lovitura de biluta de pistol air soft... E prea circulara, cel putin asa se vede...
    1 point
  14. Momentan au venit doar butoanele, care au schimbat oleaca perceptia de interior uzat.
    1 point
  15. A mai aflat cineva daca se pot inlocui sau nu aceste bucse? Bucse se gasesc, chiar si kit-uri de reparatie, dar am impresia ca sunt pt bare stabilizatoare AM.
    1 point
  16. M-a costat 300 de lei reparatia din cauza soarecilor Asa ca am spalat masina bine, inclusiv motorul ca sa dispara mirosul soarecilor, am cumparat un dispozitiv cu ultrasunete Biometrixx M2 (137 de lei , este un stand in SIR la Lujerului) si am dus masina inapoi la service sa-i monteze jucaria. Urmeaza sa o iau, ma duc la piata si mai bag 2 crengute de busuioc la motor, din cate am inteles este mai eficace decat orice apparat, dar eu le pun pe amandoua sa scap de-o grija Pun o poza si cu parfumeria din dotarea masinii, instalata la gurile de aerisire din spate. Il recomand deoarece parfumul se pastreaza pentru mult timp si nu te incurci de el.
    1 point
  17. M-am oprit sa fac niste cumparaturi, chiar m-a surprins sa vad cat de indragite sunt SUV-urile la noi in capitala...
    1 point
  18. Revin cu noi update-uri despre masinuta. Nu prea am avut timp sa mai fac drumuri multe cu ea, asa ca momentan nu am ajuns nici la 2000km, dar nu mai am mult, probabil in weekend o sa trec pragul. Intre timp am inceput sa o mai calc, treptat, in depasiri cu a2a, a3a, a4a pana la 4500-4700rpm si incepe sa-mi placa cum trage de la 3000 in sus, dar mai ales cum se aude. Are un sunet foarte placut. In weekend am montat si rotile de iarna, Nokian WR D4, pe jantele Stratos cumparate special pentru sezonul rece. Desi initial imi placea mai mult cum arata cu Zeus, parca jantele Stratos ii dau o alta imagine de ansamblu, mai placuta. Masina a primit si prima spalare si cateva modificari cu VCDS-ul printre care si CH/LH pe proiectoare. Anvelopele de iarna mi se par ceva mai placute ca si confort fata de Falken-urile cu care a venit masina (probabil ca sunt mai moi si de aia). In km pe care i-am mai facut de cand am inceput sa merg mai tare a mai crescut si consumul putin, undeva intre 5,5% si 6% pe portiuni de drum unde fac mai multe depasiri cu acceleratii puternice, si acelasi consum de ~10% in aglomeratia de Bucuresti. Si ce atata vorbarie, pun cateva poze: de cand inca avea rotile de vara, o poza la spalatorie si o mica sedinta foto dupa ce am pus rotile de iarna.
    1 point
  19. Te poti lauda ca ai un consum de Ferrari W12
    0 points
  20. Ieftin si bun nu exista, scump si prost....gasim. Legat de fiabilitate, etc - e adevarat, 7P nu se compara cu 7L... dar in sensul bun - este mult mai ok, mai putine probleme, comparativ cu generatia anterioara. Eu il am de aprox 60.000km... am un pic peste 190.000km - schimbat numai calculator hayon (am portbagaj cu hayon electric) - exclud consumabilele. In rest, nicio masina nu se vinde ieftin, fara un motiv....
    0 points
  21. Sa o stapanesti sanatos! Ar trebui sa ai 235/40R18, sa stii..
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!