Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.12.2017 în toate secţiunile

  1. Ei tot nu inteleg aceste dispute, cine nu vrea sa foloseasca, sa nu o faca. Nu e obligat nimeni la nimic. Daca retin bine, topicul e de prin 2009 si nu s-a plans nimeni cum ca i-a fost afectat motorul direct, in mod negativ, de adaugarea uleiului 2t. Nu gasesc normal, ca persoane care nu au folosit sau au folosit o data sa vina si sa "arunce cu noroi" in cei ce o fac regulat si de cativa ani sau un numar considerabil de km. Cei care asteapta exponentiale de putere sau reduceri considerabile de carburant au gresit topicul. E doar punctul meu de vedere, in calitate de utilizator al uleiului 2t.
    4 points
  2. soferul de camion a invatat sa conduca incarcand marfa in spatele camionului pentru el obligatoriu la stanga inseamna mana pe claxon si gura mare trebuie sa existe urmatorul semn ca sa aiba prioritate , caz in care tu , garantat , nu ai fi avut semn de prioritate
    3 points
  3. @The_Ego stiu asta dar in situatia data nu am avut de ales , in a doua zi dimineata a trebuit sa plec pana la Timisoara , nu aveam de ales decat sa merg cu anvelopa actuala , nu aveam ce sa rezolv sambata seara pe 1 dec . Am strans din dinti si am mers incet urmarind evolutia gaurii in cei 500km+ pana la Timisoara . Gaura din cauciuc intr-adevar s-a marit considerabil (poza mai jos) dar nu a pierdut aer pe drum . Evident nu mai era sigur sa merg cu acea anvelopa in continuare . M-am orientat rapid sambata si am comandat doua anvelope asemanatoare cu livrare in Timisoara , am reusit sa le montez abea azi pe masina datorita cozilor care sunt prin TM la vulcanizari. Am vrut sa fie aderenta cat mai uniforma , asa ca pe fata acum Exploratorul e incaltat cu un set nou de Nokian WRD4 cu dot 4517 mai fresh ca painea calda Anvelopa buna ramasa o sa o transform in roata de rezerva dupa ce ii gasesc o janta corespunzatoare, macar iarna sa am la mine roata de rezerva mare echipata corespunzator.
    1 point
  4. @[cj]sharky o fi urechea un instrument imprecis, dar daca atatia oameni spun ca au observat diferente cand au renuntat la a mai folosi temporar 2t (nu spun de cei care abia au inceput sa foloseasca si observa diferente ca sa nu zici ca e placebo) si cand au reinceput sa adauge 2t zgomotele s-au diminuat din nou, tot nu ii crezi? Niciodata 2 situatii nu vor fi complet identice dar nici masina ta nu mai e aceeasi ca atunci cand era noua. Ca sa fim pe subiect, tu ai incercat sa folosesti uleiul 2t? Daca da, de care, in ce cantitate?
    1 point
  5. Pentru oglinzi ar trebui să fie un T10 / W5W clasic. Kitul meu e doar pt interior, deși am pus două led -uri si la luminile pt placa de înmatriculare chiar W5W. ca la picioare nu am lampi.
    1 point
  6. tinand cont ca masina vreau sa o tin 10 ani , voi fi pregatit mereu sa bag ceva bani in ea ptr diverse la Jeep nu e aceeasi situatie ? pare situatie generala la absolut orice se fabrica , indiferent ca e scump sau ieftin , totul e sub ce a fost
    1 point
  7. Cu toate ca Touaregul este o masina premium, calitatea de fabricatie si a pieselor de la furnizori a scazut cu schimbarea generatiilor. Cutia automata, turbina, senzori, perne de aer, incep sa cada dupa 200K km.. Pe langa pretul de achizitie sa fii pregatit cu niste sume consistente pentru eventualele reperatii..
    1 point
  8. Adrian , multumesc ptr sfaturi Touareg-ul este un moft al meu si daca va fi sa iau , voi lua ceva cu 200 + k , in mod sigur textilul chiar nu ma deranjeaza cat timp pielea de pe Touareg arata ca naiba dupa un anumit nr de ani / km la faruri ai dreptate , si eu doresc bi-xenon ( am intrebat doar ca sa imi intaresc hotararea sa iau bi-xenon ) , RNS850 am spus ca neaparat si scaune incalzite la fel masina o voi lua ptr mine si ceea ce vor spune vecinii , nu ma va interesa vecinii vor veni , vor studia si vor spune : hmm , nu are piele , nu ai trapa , vaiiii ... nu ai perne de aer , distronic si alte alea apoi se vor sui fericiti in Logan-ul lor si vor pleca multumiti ca m-au facut praf sincer chiar nu ma intereseaza deloc chestiile astea conduc o manuala cu 5 trepte euro3 , fara nicio optiune si imi place foarte mult iti inchipui cat o sa imi placa un Touareg "relativ chel" = " tigaie " , de care aminteam / aminteai mai sus daca e chel nu e neaparat terminat , corect ? la fel , 200-250k nu inseamna masina defecta sau care va crapa , vorbim totusi de o masina premium vreau o masina buna , nu una dotata , imi muncesc banii si nu am fost niciodata snob sa imi doresc mai mult decat e ok sa imi doresc nu voi da niciodata toti banii doar ca sa imi iau masina , prefer sa am bani de doua masini dotate mai modest si sa iau una decat sa dau toti banii pe un un full option care sa ma lase cu buzunarele goale si la full ala , nu poti sa stii ce probleme apar , mai bine sa ai bani cu care sa rezolvi decat masina stricata in parcare pana strangi bani in concluzie , nu voi da niciodata mai mult de 17k pe un Touareg , mai bine astept sa prind unul bun in banii astia , chiar daca astept pana la vara , ca am cu ce merge stau la apartament in provincine , nu are ce cauta un Touareg de 25k la scara blocului Andrei , asa este , ai pus punctul pe i
    1 point
  9. oricum mizeria de pe sosea are loc suficient ca sa intre... Asa arata pachetul complet Bosal, Thule & Giant
    1 point
  10. @Aerofan Pai sa merg cu 30 de km/h in spatele unuia cu remorca, pe un drum lung si liber din fata si din spate si cu spatiu de depasire, fara ca el sa dea niciun semnal stanga/dreapta, nu prea am rabdare sincer sa fiu Si nu era o intersectie din aceea in cruce, era una cu un drum care face la stanga. De fapt sunt vreo 3 drumuri acolo in zona care fac la stanga toate. Acum na, ce sa fac? Sa nu mai depasesc niciodata in oras? Fiindca nu cunosc toate strazile din Bucuresti ca sa stiu cand am o intersectie cu un drum la stanga/dreapta. Inteleg foarte bine ce zici, sa conducem cat mai preventiv posibil. Asta ar presupune sa merg cu 30 km/h pe orice strada pentru a putea Evita orice tip de pericol, ar insemna sa nu mai depasesc niciodata, poate chiar sa las masina acasa si s-o vand. Mi se pare putin exagerat. Daca nu conduceam preventiv in aceasta depasire, se termina mult mai rau. Eram cu ochii pe el ca pe butelie in timp ce eram in depasire pe contra-sens, si asa am vazut semnalul la stanga si I-am inteles intentia si am reusit sa-l izbesc cu o viteza minima , vreo 20 maxim, redus de la 60, fiindca am apasat frana foarte tare si am si tras stanga de volan usor incercand sa-l evit si sa lungesc spatial de franare pentru a putea opri masina definitive, dar fara sa ma urc pe bordure sa ma proiectez eu in stalpi sau masini parcate, pietoni... Repet, inteleg foarte bine ce zici, si incurajez condusul preventiv, dar cand se intampla se intampla, oricat ai preveni. Desigur, cu cat previi mai mult cu atat scad sansele unui accident. Si eu mereu merg si scanez la 360 de grade in jurul meu, le stiu pozitiile la toate, le vad intentiile inainte sa dea ei semnal. @razvan.ac Nu-mi fac griji cu decontul, are asigurare la acelasi asigurator cu mine, iar RCA-ul l-am facut cu decontare directa. Iti dai seama ca pe viitor o sa ma gandesc de 3 ori inainte sa mai depasesc. Dar chestia asta se poate intampla si cand devansezi pe unul care e pe prima banda si tu esti pe a 2-a, fiindca pe principiul asta de a preveni orice, ar trebui sa nu-l mai deposedez fiindca exista riscul ca respectivul sa vrea sa schimbe banda 1 cu banda 2 fara sa se asigure, e exact aceeasi chestie. Acum spune-mi tu sau orice alt sofer ca nu ai devansat niciodata Daca esti pe autostrada pe banda 2 cu 130 km/h si ai pe cineva in dreapta pe banda 1 cu 100 km/h, ce faci, te opresti? Nu exista si acolo acelasi risc ca individual sa vrea sa schimbe banda? Exista, sunt riscuri pe care ni le asumam, dar in acelasi timp ciulim ochii si urechile sa fim cat mai atenti si sa incercam sa evitam daca cumva asta se intampla. Corect?
    1 point
  11. Nu intra in habitaclu, se simte afara, dacă deschid un geam sau usa cu motorul pornit...Ma deranjează ca exista mirosul, chiar dacă intra sau nu in mașina as vrea sa găsesc cauza si sa o remediez.
    1 point
  12. @tavitara am vrut sa te întreb ce buget ai pentru a cumpăra un Touareg dar răspunsul l-ai dat singur cu anunțurile postate Decât să cumperi un 7P cu peste 250k km, interior textil, far cu lumânări, "radio casetofon" acolo, etc sfatul meu este să mai pui câteva luni bani la saltea (după posibilități) și să îți iei un 7P la PROPRIU! Cu tigaia aia la 17k € vei reveni în scurt timp pe forum dar pe un topic diferit (ești băiat mare și știi la ce mă refer) Îți sugerez să eviți pe cât posibil parcurile auto cu asa numiții dealeri "Auto München" (turci, polonezi, ruși, români) exclude din start aceasta variantă și bifează căsuța PRIVAT după care suni proprietarul și îți faci o programare pentru un test drive (așa se procedează când iei mașina de la "neamț"). Sper ca ți-am fost de ajutor
    1 point
  13. Este clar ca tu aveai prioritate, faptul ca el are un panou de orientare sub cel de prioritate nu-i confera prioritate la virajul la stanga atat timp cat te are pe tine venind din sens opus tot de pe semn de prioritate. Poate dubistul a invatat altfel semnele de circulatie, asteptam sa tipareasca un manual si sa ni-l trimita si noua ...... sau poate era prioritate de semnal acolo, avea semnalul pus ?
    1 point
  14. Pierderea de cuplu din cauza ambreiajului este doar daca acesta patineaza.
    1 point
  15. Cel mai probabil, o avut impresia ca semnul ala de sub semnul de prioritate ii arata directia drumului cu prioritate si se credea cu dreptatea in mana...cand de fapt, el nu o cascat bine ochii si era cu prostia in cap...
    1 point
  16. Inca era nesigur ? Eu nu inteleg, de ce nu a sunat pe cineva care cunoaste regulile sa nu se ajungă la politie si sa fi facut amiabila cand i-am spus. Iar daca a sunat totusi pe cineva, măcar se învață minte sa nu-l mai sune a 2-a oara ? Ză Tanc isi linge rănile in parcare. Pe mine ma sperie gândul ca trebuie sa mă mut la bloc vreun an de zile pana termin casa si numai la locurile de parcare mă gândesc... Unde spanac sa parchez? Ca e jale cu locurile de parcare la bloc si mereu te trezesti cu masina zgariata...
    1 point
  17. Mai multe manevre decat la o manuala.. serios in cartea masinii cum scrie ?
    1 point
  18. Daca masina va fi cumparata de noua, atunci in mod sigur nu ai de ce sa-ti faci griji pentru cele scrise mai sus. Stopurile daca se mai fisureaza se schimba pe garantie. Vopseaua este proasta la toate masinile produse recent. Sa aplici o folie pe faruri, ca e pacat de ele. Motorul 1.8 tsi este foarte bun, dinamic, se mica excelent, silentios, elastic. Cutia de viteze te felicit ca ai ales manuala, si nu te-ai orientat spre dsg uscat, cu probleme. Trapa nu as alegeo pentru ca de obice devine problematica, si este utilizata foarte rar, este mai mult o dotare de aspect, decat de utilizare, cel putin eu asa o vad. Chestii mai utile sunt incalzirea in scaune, navigatie ca sa ai mirror link cu waze/maps de pe telefon, incalzire in volan/pabriz dar nu stiu daca astea sunt valabile la seat (la octavia si golf sunt). Alta chestie utila ar fi geamuri atermice. Seat system sound mi se pare ca de la facelift sau din my2018 vine cu o imbunatatire notabila, si la putere care s-a triplat si la claritate. Eu am seat system sound si e chiar bun, este suficient pentru nevoile mele, cateodata dau muzica tare si rad ca tampitul. Acum, ca sa vezi ca sunt si impartial, si obiectiv, cu toate ca detin 5f, ce alte marci de masini te-ar mai interesa? care sunt rivalele? specifica si un buget. Dupa parerea mea posesor de leon, masina nu merita mai multe de 20.000euro noua, in echipare buna si cu 1.8 tsi. O salveaza motorizarea, care este una fenomenala, aspectul, ledurile, si eventual scaunele, in rest totul este mainstream, de consum, mai mult de 20.000euro bine dotata nu face.
    1 point
  19. Update: ~8200km dupa week-end prelungit la munte; roscata papa doar motorina, 6.2 la dus, 5.6 la intors, 3 adulti, 2 copii si bagaje cat se poate. Moeciu, zapada doar joi, apoi ploaie si iarba . Inainte de minivacanta, am spart un cauciuc, chiar pe talon, in capitala noastra draga; am avut noroc sa gasesc repede acelasi model, sa pot reface setul pe masina. Am mers 2 zile cu rezerva, janta de tabla, asa cum e recomandat pe-aici . Capota cu model: Pe drumul de intoarcere, desi am pastrat mereu distanta fata de cel din fata, bineinteles ca romanul se baga si te forteaza sa pui frana.... poc o piatra: asa ca acum am o ciobitura pe mijlocul parbrizului, la ~5cm deasupra benzii negre. Vivat Romania!
    1 point
  20. Eu din ce cautasem pe mobile inainte sa mi-o iau , cam toate erau cu xenon. Nici nu as fi luat fara, nu merita. Din tara exclus ,daca ai bani iei ce trebuie de afara,nu te complici cu toti escrocii din RO.
    1 point
  21. Din pacate asta e riscul de a avea o masina oarecum scumpa cat si frumoasa.. la bloc (dar mai ales in romania), invidia si prostia e mare.. mare rau . Trece-o la "to-do pe casco" dupa trecerea iernii .. nu are rost sa te enervezi ca nu rezolvi nimic.
    1 point
  22. Nici unul, ai filtru de particule (dpf) si nu este recomandata folosirea unui ulei 2T, indiferent daca are sau nu are continut scazut de sulf. Initial folosirea uleiului 2T aducea in principiu un singur beneficiu mare si lat, diminua zgomotul motorului. Unii aveau impresia ca urca mai repede in ture, dar astea sunt fabule, nu exista asa ceva. Motoarele CR (printre care si CBAB) au oricum un zgomot mult diminuat fata de vechile PD/pompa rotativa, deci folosirea 2T nu ti-ar aduce beneficii exagerate, chiar daca nu ai avea DPF. Mai sunt oameni care cica baga 2T, dar baga si motorina mai scumpa, sau aditivi, si apoi au impresia ca uleiul 2T le-a salvat injectoarele de la moarte.
    1 point
  23. Tot OT: sa te poarte sanatos! Ce nu mi-a placut niciodata la Citroen a fost volanul
    1 point
  24. Niciodată sa nu mai pui pe mașina ceva ce a fost pe jos. Laveta de uscare se poate spală la o mașina de spălat numai cu detergent lichid. Daca mașina nu e spălata cu mănușa, 100% va avea mizerie pe ea si cand o stergi, acea mizerie (particule fine de nisip/praf) sunt plimbate pe caroserie fără lubrifiere (apa și șampon) și se produc zgârieturi. De asemenea sa folosesti laveta de uscare din microfibre nu waffle weave si nu piele de căprioara.
    1 point
  25. Stiu ca la VW exista acel turbo lag...poate acela a fost acolo (tu fiind obisnuit din ce vad cu motoarele bmw) Cum a mai zis un coleg mai sus, si eu iti recomand un GLC, elegant, suv compact, AI posibilitatea de a lua pe benzina ceea ce este recomandat pentru oras mai mult Ai mai fost pe la teste etc? Sa ne tii la curent
    1 point
  26. Si din profil, pentru cei care iau in calcul acest model: Gumele se simt ca sunt mai soft decat cele de vara, am prins si bulevarde libere in week-end, ce mai, o placere... se infige roscata cand e nevoie. P.S.: cand apuci sa mergi cu a 3-a turata mai mult, dupa 20-25min., poftim o regenerare scurta, probabil ca asa e gandit: cand vede ca se merge mai bine, hai sa-l ardem. I love my Skoda!
    1 point
  27. Ochiiii meiiiiiiiiiiiii If they do the job ... dar parca sunt niste gogosari pe masina
    1 point
  28. Cele mai cool jante de tabla, cred ca s-a umplut Bucurestiul de Octavii cu aceste jante.
    1 point
  29. Nu e doar optiunea de materiale. Este si diferenta de profil al scaunului. Are o forma ergonomica (nu ca variantele mai ieftine nu ar fi) dar asta are si o tenta sportiva - suport lateral pentru sezut si pentru spatar. Si apropos de sportivitate - un motor de 1 L si 100 cp - nu are nimic in comun cu sportivitatea sau cu economia. Deocamdata asta e singurul motor disponibil in Romania. Probabil din ratiuni economice. Daca alegi varianta Highline care arata cat de cat decent + cutie automata (foarte utila in oras, unde va fi folosita aceasta masina), porneste de la 17k EURO. Mi se pare absolut ridicol acest pret. OK - are ecrane si gizmos si electronica ... si e "frumoasa" (relativ) dar cred ca uitam care este scopul acestei masini: trebuie sa fie mica, ieftina la achizitie si ieftina la intretinere ca sa te misti prin oras.Daca faci o configurare minima: jante, vopsea, scaune incalzite clima si folie pe geamuri ajungi la fix 22.200 k EURO. Ca sa fac o paralela: in 2006 am luat un Clio nou dotat oarecum similar, care a costat fix 9800 EURO. Avea motor 1.5 dCi de 85 cp, clima, muzica si geamuri electrice tot in 2006 am luat un Polo Happy nou 1.4 benzina - masina pe care o conduc si acum: are A/C, comp de bord si 80 cp. A costat 11.200 EURO in 2009 am luat un FORD FOCUS nou 1.8 tdci Titanium: jante, muzica made by SONY (decent) clima bi-zona 115 cp fantastici si o tinuta de drum incredibila. a fost 14.500 EURO In 2017 - un Polo cu motor anemic si o cutie automata costa 22k EURO - si ne mai miram de ce are atata succes DACIA in EUROPA. Ma uit la un SANDERO FULL echiparea PRESTIGE, care in 10.000 EURO iti ofera mai mult decat ai nevoie: navigatie, cruise control, clima, pozitii LED, ESP, 4 airbags, USB, BT, jante, etc. Singurul minus este o cutie automata decenta (ne facem ca nu stim de mizeria aia robotizata Easy-R). Dar am speranta ca in maxim 2 ani vom avea optiune de cutie EDC si pe Sandero - si atunci chiar ca nu mai am cuvinte,,, Scuze - m-a luat valul !!! Cum sa ceri 22k EURO pe un POLO !!!!!!!
    1 point
  30. Ne pregatim de sezonul rece cum se cuvine. Masina a primit un polish integral dupa care s-a aplicat tratament ceramic Nanolex.
    1 point
  31. 1 point
  32. Am pus si eu VCDS-ul ieri pe masina si am vazut valorile din poza atasata. Injectorul 2 si 3 au aceeasi valoare indiferent de turatie, 1 si 4 variau putin. Sunt normle valorile?
    1 point
  33. SE POATE daca ai plafoniera cu temporizare,se ia una bucata releu de 12 volti30 amperi,comanda releului o iei din becul de plafoniera iar cu contactele active ale releului DUCI 12 VOLTI unde vrei tu faruri ,stopuri,etc.....bafta.
    1 point
  34. E ok atunci ! O sa caut un tuaran 2011-2013 Mai nou de 2013 nu ma incadrez cu bugetul; Deci dupa 2011 nu ar mai fii mari probleme cu distributia ; Alte probleme majore in afara de ppa de apa sau consum de ulei ( 500 ml /15k - asa am citit pe forum - ceea ce nu mi de pare mult ) nu ar mai fi !? Multumesc frumos celor ce mi-au raspuns , si mai astept si alte pareri !
    0 points
  35. La ITP nu testeaza NOx din ce am vazut, testeaza doar opacitate. In opinia mea, daca vrei sa nu iti trancane motorul ia un PSA sau un nissan. Daca motorul trancane de fabrica ce sa ii mai faci? Pentru cine raporteaza zgomote reduse ar fi bine sa le masoare. Urechea nu e un instrumet precis. Un telefon+aplicatie amplasat in acelasi loc ar putea spune multe. Si se subintelege ca in aceleasi conditii, temperatura, sarcina, etc. Legat de consum, de iti tii o statistica pe parcursul unui an: L, km, drumuri facute. Spun asta pt ca o fac de cel putin 8 ani, si am vazut variatii chiar si in cadrul aceluiasi drum. Pt ca nu tot timpul conduci la fel, ba e cald, ba e rece, cateodata e aglomerat, altadata nu. E greu sa spui ca a fost din cauza uleiului, a motorinei. Au ele efecte, dar e greu sa le cuantifici precis. Poate o abordare mai directa, gen tragi motorina din borcan si vezi care e debitul. Dupa timpi de injectie si testere nu are sens, ca s-ar putea ca debitul real sa nu fie proportional. Motorul sa fie la regim, dar si asta e greu de evaluat, ca s-ar putea ca intre timp sa se raceasca motorul, stand la relanti. Parerea mea.
    0 points
  36. Eu nu cred ca trebuie sa excluzi ceva anume. Important e ca masina sa fie ce trebuie indiferent de unde o cumperi. Asa cate un defect minor cam toate au la second, nu e niciuna perfecta.
    0 points
  37. Pai ai zis că a verificat bieleta nu are joc??? Oricum instabilitatea cu fuga mașinii stânga dreapta scurt exact că la rafalele de vânt nu e din bieleta ....daca miști volanul repede ( rotile drepte)scurt stânga dreapta se aude ceva??daca da încearcă și cu ele virate la 180 de grade vezi se mai aude ??
    0 points
  38. Bucuresti...si eu mi am luat-o acum cateva saptamani, nu merita sa ai ceva in orasul asta !
    0 points
  39. Ce ai rezolvat cu mirosul de gaze? Aceeași problema o am si eu. Când stau pe loc cu motorul pornit, mirosul de gaze e înțepător si puternic. Egr ul funcționează in parametrii, nu am nici o eroare pe motor dar mirosul exista. E vreo posibilitate sa am vreun senzor de aer care nu da comanda ecu sa regleze amestecul carburant si de acolo sa apăra mirosul? Cum găsesc rezolvare ?
    0 points
  40. Cadou de la Mos Niculae........urat cadou Mosule,urat cadou.
    0 points
  41. NU merge acel PTC sa-l montezi la tine, iti trebuie unul dinala destept, de prin 2005-2006 care lucreazape can, ecutau nu stie sa-l comande pe asta cu relee.
    0 points
  42. Foarte bine, eu sunt multumit. Nu as mai reveni la manuala. Si o poza cu jantele de iarna.
    0 points
  43. Este chiar asa de greu sa dai un search pe google? http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf/id/pa_eng_oil_guide.html si s-a mai discutat http://vwforum.ro/forum/115-uleiuri-si-carburanti/
    -1 points
  44. Eu zic să nu te mai obosești să verifici și să te duci direct în Germania, uite de ce:
    -1 points
  45. Am schimbat rotile azi + setat 190km/h (am luat cauciucuri cu indice T) si presiunea noua in Bolero: ~7300km in bord, de-abia astept mini-vacanta.
    -1 points
  46. Astazi am primit de la aditiv.ro Adizol T6.Am comandat de la ei deoarece ofereau transport gratuit si pentru 40lei primeam sticluta de 10ml.Am constatat cu stupoare ca pe eticheta sticlei era trecuta data expirarii in pix,respectiv luna x , anul 2016.Pe prospect se specifica faptul ca este valabil 3 ani de la data fabricatiei.Cei de la magazin au zis ca e greseala de scriere,stampila lor fiind "stricata" pe moment.Sincer sa fiu,nu vad nicaieri data la care s a produs aditivul ca sa adaug cei 3 ani de valabilitate.Cei care folositi ,ce va scrie pe eticheta sticlei?
    -1 points
  47. Eu sunt unul din cei care bagă la mașină Euro V. Săptămâna aceasta voi împlini 40000 km de când bag ulei 2 timpi. Bine, eu bag și Adizol. Dacă uleiul l-am băgat mai mult de nevoie că aveam buba la un injector, cu Adizolul mi-am transformat mașina în cobai pentru a vedea dacă într-adevăr face o ardere curată. Îmi stău mărturie postările de pe topicul despre aditivi făcut atunci când am început să îl folosesc. De-a lungul timpului am avut susținători dar și potrivnici. Încă nu este timpul să trag o concluzie dar continui. Așa cum am promis de la început, voi informa dacă vor apărea probleme și voi solicita și ajutorul. Dacă mașina am cumpărat-o exclusiv din considerente practice și financiare însă nu mi-a plăcut niciodată să o conduc, de când folosesc mixul acesta a început să îmi placă. Trage bine, este elastică, silențioasă, consumă mai puțin. Chiar dacă este posibil ca povestea frumoasă să ia sfârșit îmi asum riscul. Dacă regret ceva este faptul că nu am știut de acest cocktail, l-aș fi băgat de la prima alimentare.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!