Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.12.2017 în toate secţiunile
-
3 points
-
Cel mai probabil, o avut impresia ca semnul ala de sub semnul de prioritate ii arata directia drumului cu prioritate si se credea cu dreptatea in mana...cand de fapt, el nu o cascat bine ochii si era cu prostia in cap...2 points
-
A scapat ieftin omul, doar o amenda de 580 de lei (290 in 48 de ore). I-a explicat politistul (foarte de treaba de altfel si foarte intelegator) care-i treaba cu prioritatea si ca semnalul la stanga nu-i ofera prioritate. Oricum, a dat semnal cand a tras de volan, nicidecum inainte, altfel ii observam din timp intentia si evitam eu sa mai intru in depasire. Am deschis dosarul de dauna la asigurator (pe baza Procesului Verbal si a Autorizatiei de reparatie de la Politie) si saptamana viitoare ma duc la constatare.1 point
-
Daca masina va fi cumparata de noua, atunci in mod sigur nu ai de ce sa-ti faci griji pentru cele scrise mai sus. Stopurile daca se mai fisureaza se schimba pe garantie. Vopseaua este proasta la toate masinile produse recent. Sa aplici o folie pe faruri, ca e pacat de ele. Motorul 1.8 tsi este foarte bun, dinamic, se mica excelent, silentios, elastic. Cutia de viteze te felicit ca ai ales manuala, si nu te-ai orientat spre dsg uscat, cu probleme. Trapa nu as alegeo pentru ca de obice devine problematica, si este utilizata foarte rar, este mai mult o dotare de aspect, decat de utilizare, cel putin eu asa o vad. Chestii mai utile sunt incalzirea in scaune, navigatie ca sa ai mirror link cu waze/maps de pe telefon, incalzire in volan/pabriz dar nu stiu daca astea sunt valabile la seat (la octavia si golf sunt). Alta chestie utila ar fi geamuri atermice. Seat system sound mi se pare ca de la facelift sau din my2018 vine cu o imbunatatire notabila, si la putere care s-a triplat si la claritate. Eu am seat system sound si e chiar bun, este suficient pentru nevoile mele, cateodata dau muzica tare si rad ca tampitul. Acum, ca sa vezi ca sunt si impartial, si obiectiv, cu toate ca detin 5f, ce alte marci de masini te-ar mai interesa? care sunt rivalele? specifica si un buget. Dupa parerea mea posesor de leon, masina nu merita mai multe de 20.000euro noua, in echipare buna si cu 1.8 tsi. O salveaza motorizarea, care este una fenomenala, aspectul, ledurile, si eventual scaunele, in rest totul este mainstream, de consum, mai mult de 20.000euro bine dotata nu face.1 point
-
Nu prea sunt cunoscator de marca SEAT, masina in cauza este modelul FL si v-a fi luata de noua si se v-a cumpara prin credit auto.1 point
-
se poate verifica bateria la orice service autorizat.Eu am schimbat original Varta de 70 Ah la 8 ani de la fabricareamasinii1 point
-
Am avut si eu Concert 2, rnse si Concert 3. Cel mai bun sunet l-a avut Concert 2, urmat de 3 si rnse-ul cel mai slab. Nu prea merita banii in plus doar pentru ecranul care se vede bine in peisaj.1 point
-
Pacatu'...chiar aseara vroiam sa ti spun ca arata tablaria si vopseaua prea bine pentru anii ei si uite ce ai patit...sper ca omul sa si recunoasca greseala si sa ti rezolvi problema cat mai repede. Era ceva de asteptat dar oricum la constatare se descopera vinovatul acuma depinde cum judeca inspectorul...era bine o camera in bord facea cat o mie de cuvinte.1 point
-
1 point
-
Nice ICE Liviu! La fel am patit si eu cand am vandut masina veche; pana la urma am dat-o in familie. Drumuri mii fara probleme!1 point
-
Zgomotul in filtru este specific sezonului rece. Membrana actuatorului datorita fricului isi pierde din elasticitate si de aceea intarzie putin la reglarea presiunii turbo astfel aerul compresat se intoarce prin turbo spre filtru. Daca vei incerca dupa ce ai rulat cu masina mai mult si motorul e bine incalzit vei observa ca dispare acel zgomot. Evita accelerarile bruste in sezonul rece. Mai multe explicatii gasesti pe topicul Surge.1 point
-
Ieri am trecut pragul de 29k km. Pe 11 decembrie am stabilit o programare la Brady pentru verificare bucsaraie / suspensie din nou. De mai bine de 1 saptamana, la trecerea peste bumpere/denivelari cu viteze intre 5-15 km/h bucsaraia fata a inceput sa scartaie, exact ca la o masina cu sute de mii de km la bord la care nu s-a umblat niciodata la bucse. E un lucru care ma deranjeaza cu adevarat, deoarece da senzatia ca urmeaza sa se rupa in curand cu totul. Daca trec peste denivelari cu peste 15-20km/h nu se aude nimic. Eu banuiesc ca are legatura cu bucsele pe care mi le-au gresat la revizie acum 2 luni si ceva, dupa vremea asta cu multa umezeala probabil s-a dus de tot vaselina respectiva si acum se aude cauciucul bucselor ca si cum ar fi invechit. Voi cere inlocuirea lor daca asta e problema - daca se greseaza din nou, cu siguranta va reaparea fenomenul. In ultimele 5 zile am facut ceva plimbari prin Europa si masina in rest se comporta foarte bine, iar motorul urca fara probleme la 200+ km/h fara sa sara temperatura uleiului de 110 grade. Chiar si consumul dupa mers constant la viteze de ~180-200km/h este acceptabil. Dupa cateva sute de km cu o medie de viteza de 150km/h consumul indicat era de 8,8%, 2 persoane + bagaje. In rest, nu a mai primit niciun tratament special, decat benzina si km la greu. La ultimele 5-6 plinuri am pus numai benzina de 98 Rompetrol, 99 Petrom si 100 OMV, am zis sa ii mai dau si din asta, insa motorul merge exact la fel. Nu am simtit nicio diferenta nici la accelerari, nici la sunetul motorului la ralanti, nici la viteze apropiate de viteza maxima constructiva. O sa mai fac 2-3 plinuri cu benzina din asta si apoi revin la cea de 95. Citisem undeva ca tsi-urile noi merg mai frumos, mai rotund si trag ceva mai bine cu benzina de 98/99/100, si desi am mai alimentat in trecut cu din asta, am zis sa incerc acum, ca poate la cateva mii de km facuti in cateva zile voi simti ceva, insa nu se simte nimic, dar absolut nimic diferit. Pentru moderatori: vitezele de mai sus au fost atinse in conditii legale, nu la noi in tara!1 point
-
WVWZZZ3CZBE720780.pdf WVWZZZ1KZ8W245076.pdf WVWZZZAUZEP543850.pdf WVWZZZ3CZFE057922.pdf WVWZZZ7NZBV002269.pdf WVWZZZ3CZ7P162737.pdf WVWZZZ3CZ8E171863.pdf WVWZZZ3CZCE008285.pdf WVWZZZ3CZDE088028.pdf WVWZZZ3CZGE075731.pdf WVWZZZ1JZ1W080491.pdf WAUZZZ8K8AA002336.pdf WVWZZZ3CZBE393990.pdf Va rog nu mai puneti serii cu spatii !!! WVWZZZ3CZBE393990.pdf WVWZZZ6RZCY051584.pdf WVWZZZ3CZEE172646.pdf TMBCS21Z182100379.pdf Urmeaza si cele cu seat dar trebuie sa fac update la soft prima data...1 point
-
Daca demontezi plasticul de la picioarele soferului, vei vedea exact care este problema cu V68.1 point
-
1 point
-
Eu sunt unul din cei care bagă la mașină Euro V. Săptămâna aceasta voi împlini 40000 km de când bag ulei 2 timpi. Bine, eu bag și Adizol. Dacă uleiul l-am băgat mai mult de nevoie că aveam buba la un injector, cu Adizolul mi-am transformat mașina în cobai pentru a vedea dacă într-adevăr face o ardere curată. Îmi stău mărturie postările de pe topicul despre aditivi făcut atunci când am început să îl folosesc. De-a lungul timpului am avut susținători dar și potrivnici. Încă nu este timpul să trag o concluzie dar continui. Așa cum am promis de la început, voi informa dacă vor apărea probleme și voi solicita și ajutorul. Dacă mașina am cumpărat-o exclusiv din considerente practice și financiare însă nu mi-a plăcut niciodată să o conduc, de când folosesc mixul acesta a început să îmi placă. Trage bine, este elastică, silențioasă, consumă mai puțin. Chiar dacă este posibil ca povestea frumoasă să ia sfârșit îmi asum riscul. Dacă regret ceva este faptul că nu am știut de acest cocktail, l-aș fi băgat de la prima alimentare.1 point
-
Azi am ajuns la 20000 Km, asta in aprox 1.5 ani. In continuare sunt super multumit de masina. Nu am avut pana acum probleme importante, iar in prezent am doar cateva pe lista de verificat (dar nu sunt prea stresante, asa ca nici eu nu ma agit prea tare): un scartait ca de cauciuc prin fata pe care-l aud cand misc de volan la parcari - am zis deja pe topicul dedicat, proiectorul dreapta face condens - se vede si sus in poza (cred ca ma duc azi la el cu feonul sa vedem daca si cat rezolv ), trebuie sa o spal pe dedesubt cumva + scut si pe la motor un pic - urmarile aventurii off-road . In rest liniste si normalitate. Volanul incalzit este D-zeu Tatal odata cu venirea frigului. Nu am nimic in plan ca si upgrade pentru anul viitor in afara de resoftare prin vara (nu e nici o graba).1 point
-
Daca motorina a evoluat si a devenit motorina fara sulf, cum crezi ca e ok sa bagi ulei cu continut scazut de suft in motorina? Si aici vorbim strict de motoarele cu filtru de particule. Daca ai probleme cu pompa de inalte, fa upgrade la cp3 sau vinde masina. Daca ai probleme cu injectoarele, remediaza problema, nu o amana cu niste ml de ulei 2T, se repara, se schimba. Daca vrei ca motorul sa fie mai silentios, cumpara-ti o masina electrica. Mie unul, nu-mi plac improvizatiile, si nici amanarea problemelor prin mijloace ieftine. Aici ma refer strict la cei care folosesc ulei 2T in motorizari pentru care nu este facut sa functioneze asa. Nu am nimic impotriva cu cei care folosesc 2T in rotativa sau pompe duze). Daca te deranjeaza asa de tare zgomotul motorului, inseamna ca nu este masina potrivita pentru tine. Sunt oameni noi pe forum care vin si citesc postarile de aici, din gre seala scapa o ratie x3 decat normala de ulei 2T in motorina, si apoi au probleme cu motorizarile CR, nu este bine.1 point
-
Am schimbat uleiul din cutie si timoneria e ok. mai mult ca sigur ramane ambreiajul vinovatul, asa mi-au spus si la service. Dar nu ma grabesc sa-l schimb fiindca nu e deranjant momentan. Cand pica abreiajul atunci se schimba. Sa vad cum rezolv si cu pornirea greoaie pe ger dupa pauze indelungate... De pe-o zi pe alta nu e problema, porneste putin mai greu cand e ger dar porneste sigur. PS: Voi mai intarzia putin cu pozele ca sunt pe hardul extern. Am gasit niste poze pe laptop. Abia astept sa vina troienile din prima fotografie si sa ma dau cu tancul prin oras La interior am schimbat manerele de la toate portierele si acum sunt noi. Am avut intentia sa o vand in primavera cand luasem saptele, dar mi-a trecut cand am vazut ce ieftin se dau raportat la cata grija am avut de ea si cate piese la motor sunt acum noi.1 point
-
@teozuzu20 poti folosi fara probleme un ulei 2t low ash. Eu iti recomand Liqui moly 1052 pentru ca la mine, din brandurile pe care le-am testat, se comporta cel mai bine. Cei cu dpf nu s-au plans de intervale mai scurte de regenerare, ci dimpotriva, distanta dintre regenerari crescand. Citeste ultimele pagini si te vei convinge ca sunt multi cu motoare cr (1.6, 2.0, 2.7 sau 3.0) care folosesc si nu au probleme. @deenman Din punctul meu de vedere, cel mai mare beneficiu pe care il are uleiul 2t la motoarele CR e acela fundamental al 2t-ului,si anume sa asigure lubrefiere suplimentare. Poate ai auzit de problemele cu spanul facut de pompele de motorina cp4.1 la motoarele CR, span creat in principal datorita lipse de lubrafiere a combustibilului. Poate nu e o solutie sa scapi complet de probleme, dar macar cresti durata de viata a piesei respective.1 point
-
1 point
-
@deenman Toata ideea cu spălătoriile self-wash e sa îți speli mașina asa cum vrei tu. Si eu ma mișc foarte repede. Dupa câteva spălări, capeți îndemnare, totul devine o coregrafie de rutina cum ai spus: dacă ești putin organizat si ai toate pregătite nu durează deloc mult. Mi s-a întâmplat sa am discuții idioate, de exemplu un taximetrist care a venit în timp ce eu o spalam, si după doar un minut s-a dat jos si a dat un brain-fart: "Șefu, asta e spălătorie rapida"... Ce-i drept astfel de episoade sunt izolate. In străinătate e o practica cât se poate de comuna ca oamenii sa își spele mașina cu găleata la self-wash. Daca ar face mai multi asa și la noi nu cred ca ar mai fi probleme.1 point
-
De ce zici ca dureaza exagerat de mult spalarea in regim selfwash cu galeata si manusa? Eu cu 1 fisa, limpezesc masina si dau jos jegul (daca e foarte muradara cu doua) o fisa dureaza 2 maxim3 minute. Am galeata pregatita cu sampon si manusa +perie. Imi ia maxim 4-5 minute sa dau toata masina cu manusa + periaj la jante si praguri. Dupa care mai dau cu 1 fisa maxim 2 la limpezire, in general ma incadrez in 3 fise. Nu folosesc programele de ceara, spuma, niciodata, doar clatire si limpezire. In astia doi ani nu a avut nimeni tupeul sa comenteze ceva, si am fost si cand erau 4-5 dupa mine. Timpul petrecut de mine in plus ocupand spatiul de spalare este de 5 minute, crezi ca asta e foarte mult? Evident, ca nu iese 100% perfect, insa e mai bine decat la spalatoriile de cartier sau la cele automate cu perii. Daca vrei sa o faci perfect, iti trebuie o curte si scule, nu spalatie in regim selfwash. Sau daca esti masochist, pe perioada primavara-toamna, programul de lucru la spalatoriile lukoil este non stop (si iarna e non stop) mergi noaptea la ora 23 sa-ti speli masina si stai cat vrei, nu o sa fie nimeni acolo.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Astăzi mi-am propus sa pregătesc Tiggerul pentru sezonul rece. Am încărcat dimineața rotile de iarna și am pornit spre vulcanizare. Înainte de montaj s-a aplicat spray cu vaselina pe baza de cupru pe interiorul jantei (mulțumesc pentru inspirație colegului @EEXCALADE)si pe prezoane. Cat așteptam sa îmi vina rândul la vulcanizare am testat putin Webasto și parca scotea mai mult fum fata de ce îmi aminteam de iarna trecuta. Sa fie din cauza ca e prima pornire dupa o pauza de câteva luni sau mi s-a părut mie... Dupa montaj am pregătit jantele de vara pentru iernare. Am folosit soluția reactiva cu PH neutru de la Koch Chemie (foarte mulțumit de cum a lucrat) și mult șampon Nigrin. La final rotile au fost depozitate. A urmat pregătirea lacului și aplicarea de sealant. Am folosit Finish Kare 1000P Hi-Temp Paste Wax, ca urmare a review-urilor pozitive pe care le-am citit. Sper sa se ridice la nivelul așteptărilor. Aplicarea a fost destul de ușoara. Si rezultat final: Winter Mode - ON1 point
-
Daca o speli la OMV singurul program util e cel de clătire. Doar pentru noroi gros trebuie presiune. Ar fi totuși bine sa speli tu cu găleata (măcar una dacă doua e peste mana), cu o mănușa buna și cu șampon. Spuma e buna doar pentru prespălare (dacă mașina e foarte murdara) și atât. Nu lubrifiază suficient pentru spălarea cu mănușa. Într-adevăr inserția lucioasa de pe montant se zgârie extrem de ușor. Se poate polisha dar trebuie mare grija. trebuie protejat foarte bine chederul, altfel se poate albi. Singura soluție pe care am găsit-o eu a fost sa ii aplic folie de protecție.1 point
-
Nu e simplu sa eviti aparitia "panzei de paianjen". Nu exista o solutie unica de genul: nu o mai stergi si gata (PS: mie nu mi se pare deloc o idee buna sa nu o stergi deoarece apa aduna praf care apoi se usuca pe caroserie, asta pe laga petele care raman vizibile pe culorile inchise). Sunt foarte multe aspecte la care trebuie sa fii atent: Cu ce o speli (tipul de manusa)? Folosesti 2 galeti? Folosesti grit guard? Speli elementele de caroserie intr-o ordine anume (incepi cu cupola, capota, geamurile, jumatatea superioara a potierelor, apoi cea inferioara, fata si spatele)? Aplici protectie? Si ar mai fi multe de zis. Ideea e ca daca te pasioneaza trebuie sa studiezi mai mult problema. Am mai mentionat ca asta ar fi o baza de plecare/crash course: https://www.ammonyc.com/beginner/ Cat vei aprofunda domeniul si cat vei fi dispus sa aplici e decizia ta. Mai mult nu cred ca putem face. Succes! PS: Cinstit vorbind e dificil sa pastrezi masina oglinda la infinit, avand in vedere conditiile de mediu de la noi. Clima e destul de arida; avem mult praf etc. La urma urmei, nu locuim in California. Pana la urma tot trebuie revitalizat lacul cu cate un polish usor, dar aceasta interventie se poate amana destul de mult daca avem grija.1 point
-
1 point
-
Decat sa alimentez de la Luk, mai bine merg 10 Km pe jos pana la urmatoarea benzinarie1 point
-
Mie nu-mi plac sincer sa fiu, poate sunt mai ok decât jantele de tabla alea clasice dar nu se ridica ca si aspect la valoarea unei O3. Daca erau pe o Octavia Tour parca era mai ok... Desi daca ma gândesc, pe jantele de tabla standard se pot monta niste capace si arata mai bine decat astea. Poate or fi la moda, dar tot nu-mi plac. Vad ca toata lumea le apreciază, mă gândeam ca poate sparg eu gheata cu critica ? Nonetheless, important e sa-ti placa tie Razvan. PS: Abia astept sa revii la jantele de vara ?1 point
-
corect - eu pe a mea am Varta Silver Dynamic - AGM - si SS-ul lucreaza corect1 point
-
Dupa ce am montat arcurile Eibach, a urmat resetarea geometriei, schimb lichid frana, schimb distributie si curea de accesorii, iar saptamana viitoare urmeaza schimbul de ulei. Masina are in prezent ~37k km.1 point
-
Va dau eu un exemplu din real life ce va va zdruncina cunostintele in materie de legislatie auto: intrat in intersectie pe verde, incadrat stanga pentru efectuare stanga, cedat prioritate celor care veneau de pe sens opus pana la momentul in care se pune rosu pentru ei. Plecat de pe loc fix 3m -> lovit in colt de unul pe care nu il vazusem (fusese in spatele unuia care oprea usurel si nah..meserias a depasit sa forteze (pe rosu) intersectia probabil si m-a luat. Vine Militia: culpa comuna! (ca ala a trecut pe rosu si eu ca n-am dat prioritate ). Zic: "alo, sefu, cum adica eu ca n-am dat prioritate, ala a trecut pe rosu, ne uitam pe camerele din intersectie daca e nevoie si ne lamurim! Militia: nu conteaza zice, "chiar daca a trecut pe rosu dvs trebuia sa ii dati prioritate". Ei sa mori tu ca asa trebuia ?! (mi-a stat pe limba sa ii zic). Extrapoland: nimeni nu mai pleaca la semafor pe culoarea verde ca daca trece unul pe rosu care avea prioritate ?! Cazul e mai amplu, dar esenta trebuie retinuta: atentie la prioritatea de semafor rosu!1 point
-
pentru cei care au votat masina verde si si pentru toti care blocheaza intersectiile de acest gen : cand merg semafoarele , nu se iau in calcul niciodata semnele de prioritate si cedeaza in rest , oricine a intrat intr-o intersectie cu semafoare functionale si nu merge drept inainte , cedeaza trecerea - daca o ia la stanga , masinilor de pe sens opus , daca o ia la dreapta , pietonilor sunt reguli elementare ps : niciun politist nu iti da tie prioritate in fata ambulantei cu semnale pornite , intr-o intersectie1 point
-
0 points
-
Mersi, fara probleme grave sper Ca una am patit-o in dimineata asta in timp ce duceam fetita la gradi. Eram in depasire pe strada din imagine, pe contrasens, acceleram puternic ca era unul cu un Opel si avea si o remorca in spate, si-l vad ca trage stanga in fata mea in timp ce eram in depasire aproape in parallel cu el, eram fix in dreptul remorcii deja in paralel cu ea. Am franat brusc si am tras si usor stanga, cat sa evit si sa nu ma urc pe bordura totusi , dar degeaba, l-am pupat cu dreapta fata in portiere lui din spate stanga. Am facut fotografia exact pe sensul si directia si pozitia in care ma aflam pe contra-sens in depasire. Masina din imagine nu era acolo cand s-a intamplat, aveam liber in fata. Am mers la politie pana la urma, diseara am programare pentru constatare, mi-a dat nr 21 si mai aveam 10 in fata mea... Omul nu stie ce-i aia asigurare la schimbarea directiei de mers din pacate. Nu era linie continua, nu era semn de depasire interzisa.0 points
-
Revin. Problema persista... am facut azi un drum de 100 km, ajung acasa, stationez aprox 4 ore dupa care o pornesc pentru un drum scurt ( uitasem ceva ) si surpriza.... iar a pornit in 3 pentru 1 secunda cel mult 2 Dimineata cand am pornit dupa o stationare de aproape 20 ore a pornit mult mai ok e prea complicat, deja ma gandesc sa o vand daca nu gasesc problema pentru ca toate duc in directia injector sunt tare frustrat, pentru ca masina merge ca unsa in rest0 points
-
Si din profil, pentru cei care iau in calcul acest model: Gumele se simt ca sunt mai soft decat cele de vara, am prins si bulevarde libere in week-end, ce mai, o placere... se infige roscata cand e nevoie. P.S.: cand apuci sa mergi cu a 3-a turata mai mult, dupa 20-25min., poftim o regenerare scurta, probabil ca asa e gandit: cand vede ca se merge mai bine, hai sa-l ardem. I love my Skoda!0 points
-
Cumparand masina second am zis sa vad si eu cum sta cu bateria. In afara de accesul greoi la Touareg nu mica mi-a fost mirarea sa constat ca este bateria originala fabricata in saptamana 45 din 2006 ! Deci are peste 10 ani. Am zis "fir-ar inca o cheltuiala", dar am masurat-o si avea 12,8 V iar ochiul era verde. O las sa vad cat mai duce, sunt tare curios. Este fabricata de Moll. Pentru cei care schimbati bateriile un sfat - folositi dimensiunea fizica (lungimea) maxima pe care v-o permite spatiul de pe masina la acelasi amperaj. Bateriile mai mari au placile mai groase si vor tine mai mult.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00