Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.12.2017 în toate secţiunile

  1. @skodafan30: zgarieturile fine (sau panza de paiajen) apar din mai multe cauze: 1. spalare incorecta - lipsa celor 2 galeti, lipsa prespalarii in cazul murdarier foarte puternice, sampon slab lubrifian, manusa de calitate slaba etc. Cum tu faci spalarea fara atingere, nu cred ca e cazul sa intram in detalii 2. uscare deficitara: - fie din cauza ca masina nu a fost spalata corect si este inca murdara (cauza cea mai frecventa la spalatorii) - asta poti verifica usor la urmatoarea spalare facand uscarea cu o laveta proprie, de culoare deschisa. Daca se murdareste cred ca este destul de clar de ce. Daca ai doar cateva urme atunci nu e chiar asa rau si problema este cu ce si cum usuci. - fie laveta cu care se face uscarea este prea aspra si zgaraie (a doua cauza la spalatorii). Majoritatea spalatoriilor folosesc pielea de caprioara pentru uscare pentru ca absoarbe multa apa si se stoarce usor apoi putand retine la fel de multa apa. Problema ei este ca nu poate inmagazina deloc mizeria si orice a ramas de la spalare este plimbat pe restul caroseriei. Pot evita majoritatea problemelor de uscare folosind o laveta de microfibre si un quick detailer sau ceara lichida in timpul uscarii. Ceara ajuta la lubrifiere si chiar daca mai ramane "ceva" dupa spalare sansele sa faca rau scad. Insa acel "ceva" este greu de descris in cuvinte, masina trebuie sa fie absolut curata ca sa nu apara zgarieturi. Orice firicel de praf va duce inevitabil la zgarieturi. Din punctul meu de vedere problema majora este ca masina nu ramane curata dupa "spalare". Ramane foarte mult traffic film care necesita interventie manuala. Mai ales in ro un toate drumurile sunt pline de noroi. Metoda de spalare fara atingere merge pe timpul verii, cand inlaturi doar praf superficial. Cand intervine apa si acel praf se lipeste de masina nu exista nici o solutie (sigura pentru vopsea) care sa-l curete fara atingere. @zorro79: atat timp cat respecti nici o regula de bun simt nu ai nici o grija cu presiunea apei asupra vopselei. Cateva reguli de bun simt: folosesti o duza cu evantai mare (25-40 grade, nu 0), presiunea nu depaseste 130 bari, nu tii lancea intr-un singur loc timp indelungat. Folosirea aparatului cu presiune este esentiala in perioadele ploioase/cu zapezi pentru micsorarea sanselor de zgarieturi. Cu cat indepartezi mai multa mizerie in faza de prespalare cu atat ramane mai putin de inlaturat cand speli cu manusa. Folosirea furtunului in loc de aparatul cu presiune e valabila la masinile de epoca, cu etansari mult mai slabe decat cele moderne, unde apa poate patrunde in masina din cauza presiunii ridicate. In rest este un instrument foarte util si nu trebuie evitat. Mai ales cele din gama hobby, care au debit mic si nu nici o sansa sa cauzeze probleme.
    2 points
  2. Azi am ajuns la 20000 Km, asta in aprox 1.5 ani. In continuare sunt super multumit de masina. Nu am avut pana acum probleme importante, iar in prezent am doar cateva pe lista de verificat (dar nu sunt prea stresante, asa ca nici eu nu ma agit prea tare): un scartait ca de cauciuc prin fata pe care-l aud cand misc de volan la parcari - am zis deja pe topicul dedicat, proiectorul dreapta face condens - se vede si sus in poza (cred ca ma duc azi la el cu feonul sa vedem daca si cat rezolv ), trebuie sa o spal pe dedesubt cumva + scut si pe la motor un pic - urmarile aventurii off-road . In rest liniste si normalitate. Volanul incalzit este D-zeu Tatal odata cu venirea frigului. Nu am nimic in plan ca si upgrade pentru anul viitor in afara de resoftare prin vara (nu e nici o graba).
    2 points
  3. Am schimbat uleiul din cutie si timoneria e ok. mai mult ca sigur ramane ambreiajul vinovatul, asa mi-au spus si la service. Dar nu ma grabesc sa-l schimb fiindca nu e deranjant momentan. Cand pica abreiajul atunci se schimba. Sa vad cum rezolv si cu pornirea greoaie pe ger dupa pauze indelungate... De pe-o zi pe alta nu e problema, porneste putin mai greu cand e ger dar porneste sigur. PS: Voi mai intarzia putin cu pozele ca sunt pe hardul extern. Am gasit niste poze pe laptop. Abia astept sa vina troienile din prima fotografie si sa ma dau cu tancul prin oras La interior am schimbat manerele de la toate portierele si acum sunt noi. Am avut intentia sa o vand in primavera cand luasem saptele, dar mi-a trecut cand am vazut ce ieftin se dau raportat la cata grija am avut de ea si cate piese la motor sunt acum noi.
    2 points
  4. Schimbate : Amortizor capota8710 29123TRISCAN 48 Ron Burduf protectie amortizor30 93 7344SWAG GERMANY 30 Ron Curea transmisie caneluri6PK1138CONTITECH 39 Ron39 Ron Set curea distributie cu pompa apaCT1028WP3CONTITECH 453 Ron Cap planetara PASCAL G1W033PC1122 244 Ron Schimbata pompa de apa suplimentara din dezmembrari 200 Ron Schimbata plafoniera , chederele de la usi fata si de la hayon , scrumiera 250 Ron Aripi fata Stanga/Dreapta 200 Ron Montat proiectoare noi Plafoniera cu individuala De maine facem Oglinzile electrice si Incalzite Lumini ambientale in usi si praguri Iar pentru Anul viitor avem in program : Ceas bord MaxiDot Navigatie AC sau Climatronic depinde ce gasesc Geamuri Electrice Injectoare pentru ca pisa in draci cred Turbina Egr ca nu prea o mai duce Partea de motor va fi pusa la punct la inceputul anului viitor si restul vedem pe parcurs ! Va multumesc pentru atentia acordata acestui topic !
    2 points
  5. Pentru cei carora le vine greu sa editeze eeprom-uri, exista un programel Dash Dump Edit, in care doar bifezi ce te intereseaza. Noutatea consta in "needles sweep". Functioneaza si la Golf 4, Skoda, Seat, atata timp cat au cluster immo 2/3. DashDumpEdit_v2.5.rar
    1 point
  6. Cel mai greu este cand temperatura scade sub 10 grade, atunci este imposibil sa faci orice fara garaj. Dar atat timp cat temperatura este mai mare poti folosi sampoane fara clatire. Sunt foarte eficiente, mai ales daca sunt folosite cu atentie. Daca masina este foarte murdara atunci mergi la self wash, eventual cu ceva spuma activa aleasa corect si un pulverizator (gen Gloria FM10), dai jos namolul si apoi revii acasa si speli fara clatire. Eu practic metoda asta de peste 10 ani si functioneaza. Trebuie sa depui putin efort pentru ca masina nu se spala singura dar rezultatele sunt mult mai bune. Nu te mint, sunt si dezavantaje; nu poti curata toate locurile ascune, asa cum faci cu aparatul cu presiune. Dar poti merge la self wash din cand in cand si cureti pe unde nu poti ajunge cu samponul fara clatire.
    1 point
  7. Din pacate asta e riscul de a avea o masina oarecum scumpa cat si frumoasa.. la bloc (dar mai ales in romania), invidia si prostia e mare.. mare rau . Trece-o la "to-do pe casco" dupa trecerea iernii .. nu are rost sa te enervezi ca nu rezolvi nimic.
    1 point
  8. Salut colegi ! Tocmai am aflat de acest forum și doresc să vă prezint bătrânica mea Este vorba de un Passat 3B din 2000, motor de 1.9TDI AJM (116cp), o cheamă Rodica și o iubesc că-i a mea . Undeva la 360.000KM reali cu nu prea multe dotări : Climatronic, lunetă încâlzită, oglinzi încălzite și cam atât O am de vreo 3 ani (imediat 4 ani), are ultimul model de jante de tabla . În primăvara lui 2018 intenționez să o încalț cu niște Road America, să-i fac un stage 1, interior din piele, sistem de sunet și cam atât deocamdată. Vă las câteva poze cu băbuța :
    1 point
  9. Daca motorina a evoluat si a devenit motorina fara sulf, cum crezi ca e ok sa bagi ulei cu continut scazut de suft in motorina? Si aici vorbim strict de motoarele cu filtru de particule. Daca ai probleme cu pompa de inalte, fa upgrade la cp3 sau vinde masina. Daca ai probleme cu injectoarele, remediaza problema, nu o amana cu niste ml de ulei 2T, se repara, se schimba. Daca vrei ca motorul sa fie mai silentios, cumpara-ti o masina electrica. Mie unul, nu-mi plac improvizatiile, si nici amanarea problemelor prin mijloace ieftine. Aici ma refer strict la cei care folosesc ulei 2T in motorizari pentru care nu este facut sa functioneze asa. Nu am nimic impotriva cu cei care folosesc 2T in rotativa sau pompe duze). Daca te deranjeaza asa de tare zgomotul motorului, inseamna ca nu este masina potrivita pentru tine. Sunt oameni noi pe forum care vin si citesc postarile de aici, din gre seala scapa o ratie x3 decat normala de ulei 2T in motorina, si apoi au probleme cu motorizarile CR, nu este bine.
    1 point
  10. V.en-GB.K00590205.wi--62565960.xml-xsl=3.pdf
    1 point
  11. @teozuzu20 poti folosi fara probleme un ulei 2t low ash. Eu iti recomand Liqui moly 1052 pentru ca la mine, din brandurile pe care le-am testat, se comporta cel mai bine. Cei cu dpf nu s-au plans de intervale mai scurte de regenerare, ci dimpotriva, distanta dintre regenerari crescand. Citeste ultimele pagini si te vei convinge ca sunt multi cu motoare cr (1.6, 2.0, 2.7 sau 3.0) care folosesc si nu au probleme. @deenman Din punctul meu de vedere, cel mai mare beneficiu pe care il are uleiul 2t la motoarele CR e acela fundamental al 2t-ului,si anume sa asigure lubrefiere suplimentare. Poate ai auzit de problemele cu spanul facut de pompele de motorina cp4.1 la motoarele CR, span creat in principal datorita lipse de lubrafiere a combustibilului. Poate nu e o solutie sa scapi complet de probleme, dar macar cresti durata de viata a piesei respective.
    1 point
  12. Doua hot-hatch-uri si un brad.
    1 point
  13. Nici unul, ai filtru de particule (dpf) si nu este recomandata folosirea unui ulei 2T, indiferent daca are sau nu are continut scazut de sulf. Initial folosirea uleiului 2T aducea in principiu un singur beneficiu mare si lat, diminua zgomotul motorului. Unii aveau impresia ca urca mai repede in ture, dar astea sunt fabule, nu exista asa ceva. Motoarele CR (printre care si CBAB) au oricum un zgomot mult diminuat fata de vechile PD/pompa rotativa, deci folosirea 2T nu ti-ar aduce beneficii exagerate, chiar daca nu ai avea DPF. Mai sunt oameni care cica baga 2T, dar baga si motorina mai scumpa, sau aditivi, si apoi au impresia ca uleiul 2T le-a salvat injectoarele de la moarte.
    1 point
  14. Azi am terminat cu protectia pentru iarna. Garniturile sunt fericite.
    1 point
  15. Buna remarca ! In cazul asta ar trebui sa dea cald pe la picioare ,chiar daca e o diferenta de 15 grade mai putin pe dreapta
    1 point
  16. NU e de la calorifer. Trebuie schimbat senzorul de temperatura de pe partea dreapta, cel superior, nu cel de la picioare. Dupa cum se vede, acesta indica valoarea maxima pe care o poate arata, 84 grade, semn ca este defect.'
    1 point
  17. Calorifer infundat. Se inlocuieste daca antigelul este curat,altfel se infunda iar in 2-3 luni
    1 point
  18. Salutari din Solden! Cu ocazia minivacantei de 1 Decembrie, am zis sa mai scoatem Golful pe autrostrazile Europei. Traseul nu e nimic special Bucuresti - Solden si retur, cu o noapte de cazare in Viena si inca una la intors in Budapesta. Va las si niste poze, mai ales pentru skiorii de pe forum
    1 point
  19. Carligul ala are vreo utilitate destul de des cat sa merite sa strice aspectul?
    1 point
  20. Tu cam ce zici, e ok sa dai 32.000euro pe un g7 2.0 tdi 150 cp? https://www.autoscout24.ro/offers/volkswagen-golf-gti-vii-20tsi-dsg-active-info-display-pano-benzină-alb-327900271 https://www.autoscout24.ro/offers/volkswagen-golf-gti-clubsport-20-tsi-dsg-5p-club-sport-recaro-benzină-alb-308928835 https://www.autoscout24.ro/offers/volkswagen-golf-gti-clubsport-20-tsi-xeno-navi-dsg-cl19"-benzină-roşu-310187383
    1 point
  21. Deci am primit si devizul, asa cum preconizam, costa 960 ron un schimb de bujii si un schimb de placute spate. Constientizez ca sunt piese originale dar fata de 350 ron cat ma costa pe mine la un service mare acelasi schimb cu placute trw si bujii ngk nu prea sunt dispus sa platesc atat. De diferenta merg un weekend la munte, ceea ce e mai important decat piese oe, nici cu trw si ngk nu imi este rusine. Spor.
    1 point
  22. Teoretic da se poate dar crezi ca este un plus aceasta trecere de la 5w30 la5w40.Merge mai bine cu 5w30 pe orice sezon,este full sintetic,porniri mai usoare pe timp de iarna fara zgomot la tacheti,se incalzeste mai repede motorul,calitativ este mai bun, mai scump este mai stabil si poate fi tinut doi ani fara probleme.
    1 point
  23. pai daca s-a rezolvat cu spray-ul degripant e cam rau ... cred ca se va repeta deoarece spray-ul nu avea cum sa intre intr-o cantitate suficienta la locul cu pricina daca oringul era ok....plus de asta prin demontare se poate observa ca ce se depune acolo chiar nu este de rezolvat cu spray .... la noul meu punct de lucru voi avea un mic pachet de interventii asupra lucrurilor mici dar enervante :D.... ex: stergatoare , butoane avarie , switch frana , switch broasca usa , blocuri lumini /stergatoare , valve reculatoare vacum etc etc .
    1 point
  24. -1 points
  25. Inainte de a inchide topicul, nu ne spui totusi si noua ce ai ales?
    -1 points
  26. Geamul acela spart e cel din spate? Ala cum naiba a mai crăpat? Cât ghinion ai avut cu bubele astea!... Te costa o groaza de bani cele 2 reparații, bani dati din buzunar, asta daca nu ai CASCO. Oricum, astea sa fie toate evenimentele!
    -1 points
  27. Castrol edge 5w30 a folosit si un amic(BMW 2.0d 163cai) vreo 3-4 schimburi pana ce a trecut pe uleiul original BMW Twin turbo power.. Cu castrol completa cam 1L la 10-12 000 cu BMW ( shell) in circulatia urbana nu era mare consumul dar de fiecare data cand o scotea pe autostrada si rula 130-140km/H il devora nu alta ... intr-o vacanta in aprox 2500km i-a consumat 1,5L ! Momentan ruleaza cu Wolf C3 5w30 si consumu e si mai mic decat cu Castrol... si e la juma de pretz...motoru suna bine, omu mi-a zis simplu " data viitoare tot desta imi bagi" Nu vreau sa par cel mai chitros si zgarcit din curtea scolii dar uleiuri de 40 Roni/L nu isi au rostul in masini ce valoreaza 2-3000 euro.
    -1 points
  28. -1 points
  29. Salutare, a mai schimbat cineva furtunul de la spalatorul de haion la B7/B6? Am o crapatura in el undeva la 50cm de motoras, stie cineva unde anume este o jonctiune/mufa si ce anume trebuie dat jos pentru a avea acces? Sper ca nu este dintr-o singura bucata si trebuie defacut tot interiorul masinii pentru a-l schimba. Multumesc! LE: Imi cer scuze, nu am vazut acest topic: https://vwforum.ro/topic/122168-furtun-spalator-haion/ Rog un moderator sa mute postarea mea acolo, multumesc!
    -1 points
  30. sult. ce poti sa i mi spui de aceata dimensiune de cauciucuri,ai consum mare..rigide?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!