Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.12.2017 în toate secţiunile
-
2 points
-
Nu stiu daca masina ta cu DSG are Launch Control, dar stiu ca: LC + motor nerodat + ulei rece = nasoale si belele mai tarziu la motor. Ai grija de masina, te-ai agitat atat sa o configurezi si sa o cumperi si acum incepi cu racingul. Ai timp de Nordschleife cand treci de 10.000 km.2 points
-
2 points
-
Va salut si bine v-am gasit! Am reusit in sfarsit sa ma alatur si eu oficial clubului :) Masina am luat-o personal din Germania la sfarsitul saptamanii trecute la ~57.000km, acum are ~59.500. Este fabricatie 10/2011 si are garantie pana in 10/2015. Pe partea de dotari e exact cum mi-am dorit; NU are suspensie adaptiva si park pilot, nu au fost o prioritate astea 2. Modificari nu am de gand sa ii fac prea curand, momentan am de cumparat un capac pt janta dreapta spate pt ca lipseste. Pe viitor I-as lua modulul nou de clima dar sa vedem. I-am tras niste poze azi pt topic. Enjoy! :)1 point
-
Aseara am dat o tura prin munti si serpentine. Bixenonul Dinamic isi merita toti bani, Servotronicul e de vis la fel si sasiul sport si suspensia independenta pe spate.1 point
-
In principi nu ai nevoie de curățitor cu presiune. Exact cum ai spus, e util când te lupți cu noroi mult. Distanta se adaptează în funcție de presiune. Cel mai sensibil este cauciucul. Trebuie mare atenție la chedere. Acestea pot fi ușor tăiate.1 point
-
Zgârieturi spre minim, efort spre maxim. La selfwash doar cu jetul lor (sampon/spuma și clătire) ai rezultate mediocre. Spala bine undeva și aplica o protecție. Se va curata mai ușor pe viitor. Șterge cu carpa ta dar nu o spala cu jetul pe jos. De ce sa o speli, doar o storci. O carpa mai mare nici nu trebuie stoarsa la o mașină.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu zic ca dupa ce vei incerca niste produse mai profi, nu te vei mai dezlipi de ele !1 point
-
Astăzi mi-am propus sa pregătesc Tiggerul pentru sezonul rece. Am încărcat dimineața rotile de iarna și am pornit spre vulcanizare. Înainte de montaj s-a aplicat spray cu vaselina pe baza de cupru pe interiorul jantei (mulțumesc pentru inspirație colegului @EEXCALADE)si pe prezoane. Cat așteptam sa îmi vina rândul la vulcanizare am testat putin Webasto și parca scotea mai mult fum fata de ce îmi aminteam de iarna trecuta. Sa fie din cauza ca e prima pornire dupa o pauza de câteva luni sau mi s-a părut mie... Dupa montaj am pregătit jantele de vara pentru iernare. Am folosit soluția reactiva cu PH neutru de la Koch Chemie (foarte mulțumit de cum a lucrat) și mult șampon Nigrin. La final rotile au fost depozitate. A urmat pregătirea lacului și aplicarea de sealant. Am folosit Finish Kare 1000P Hi-Temp Paste Wax, ca urmare a review-urilor pozitive pe care le-am citit. Sper sa se ridice la nivelul așteptărilor. Aplicarea a fost destul de ușoara. Si rezultat final: Winter Mode - ON1 point
-
1 point
-
+1 pentru setup ul de iarnă, poate ai vazut pe forum in Romania se poarta niște jante de iarna de-a dreptul oribile din orice unghi ar fi privite. Sticker'ul de pe bara imi mare prea mare si e din alt film dar tipsurile si accesoriile dau foarte bine. Sa o stăpâniți sănătoși!1 point
-
1 point
-
ce sa mai fac acuma? o sa traiesc cu regetul asta toata viata.1 point
-
1 point
-
Stiu variantele, insa nu stiu care e bifata pe masinile cu parbriz heliomat din fabrica, la asta ma refeream Am lasat cum era din fabrica, mi-a fost lene sa ma documentez In other news, astazi am primit niste bunatati Extensii de padele din aluminiu, asemanatoare cu cele pt MK7 care se gasesc pe net. Am scapat de panaramele alea din plastic Poza cu padelele pe volanul unui prieten, eu n-am reusit sa le pun azi Ne-am innoit si pe parte de jante. Cele OEM raman de iarna Si o poza in care m-a chinuit putin talentul In 2000 km urmeaza revizia si schimbul de ulei la cutie deci voi pune in sfarsit carcasele din aluminiu pt filtre de la CTS1 point
-
WARNING ! Urmeaza un post extrem de lung plin de poze,filme si aventura Abea acum am si eu timp sa va impartasesc aventura din Grecia de aproape 2900 km in 10 zile cu vreme superba petrecute in Lefkada , Grecia. Sa incepem: - Am plecat intr-o vineri seara la ora 9:00 PM in speranta ca nu voi sta la cozi in punctele vamale , dar m-am inselat , la noi am stat o ora iar la Kulata tot cam o ora din cauza aglomeratiei . In rest drumul de dus a fost foarte OK , parcurs toata Bulgaria doar pe noapte , fara incidente si cu un consum mediu de 6,5% . Un total de 16 ore de condus lejer fara sa alerg prea tare Exploratorul , pentru ca oricum stiam ca il voi calari tot concediul Alimentat pe drum doar Shell V-Power diesel , sa simta si el ca nu mai e in Romanica - Ajuns la cazare pe o vreme superba si cu un peisaj de care nu m-as mai desparti : - Venind deja cu temele facute , stiam deja ce locuri si ce plaje as vrea sa le vizitez in acest concediu , asa ca am pornit in aventura chiar de a doua zi : - Am gasit niste zone cu acces la mare ( asa zise plaje ascunse) de care te indragosteai instant , depinde cat de mult erai dispus sa iti fortezi masina pe drumurile rupte , la mine a fost "fara numar" , am testat si limitele Golfului a anvelopelor si a noului ambreiaj. Am reusit chiar sa ajung pe o plaja pustie unde am fost singur toata ziua impreuna cu viitoarea sotie - Intr-una din zile , dimineata devreme in drum spre plaja, am fost martor la un accident : un cuplu de sarbi pe scuter au derapat intr-o curba si s-au ranit destul de grav , dar din fericire se pare ca fara fracturi . Am folosit si eu pentru prima data trusele de prim ajutor din golf , care vreau sa spun ca sunt 3 la numar , incercand sa ii ajut cum pot si macar sa nu mai sangereze pana la sosirea salvarii , acestia fiind foarte juliti pe umar si picioare. Vreau sa spun ca in cele 50 minute de asteptare a salvarii nu a oprit nici o alta masina , macar sa intrebe ce se intampla , singurii opriti au fost o masina de politie si niste cunostinte ale celor 2 nefericiti. Mare lene si sictir ce am vazut pe acesti 2 politisti opriti la scena accidentului (fiind sesizati odata cu sunatul salvarii) ......interogatoriul victimelor si a matorilor a fost ceva de genul " You fell of bike? Nobody hit you ? OK , no need to file report , Have a nice day! " Odata ce au fost urcati in salvare noi ne-am continuat drumul spre plaja, sperand ca a fost singurul incident neplacut din acest concediu....... am sperat doar ca nu a fost sa fie.... - Am incercat cat de mult posibil sa ajung la toate zonele pe care vroiam sa le vizitez , am dat de peisaje superbe..... : Nu stiam ce se ascunde dupa urmatoarea curba , stiam doar in directia carui punct cardinal ma indrept . - Cu vedere la mare in fata si speranta ca drumul pe care esti te va duce catre apa frumos colorata.......( in majoritatea cazurilor ajungi la destinatie ,insa poti si sa fii lasat cu buza umflata ..... drumul se va infunda sau vei gasi un bolovan imens in drum pe langa care nu poti sa treci , mai ia in calcul ca mergi si cu spatele pana ai ocazie sa intorci si uite asa ziua se poate irosi sau chiar strica , Deja am trecut prin asta ) - Cateodata drumul era din ce in ce mai prost dar Exploratorul a facut fata fara probleme ! A mancat pe paine drumurile din Lefkada ! Ca si sfat , in caz ca vreti sa va aventurati asa in mijlocul pustietatii,fara semnal la telefon si semnal GPS la mila norilor.... , macar sa fiti pregatiti cu un minim necesar la voi . In cazul meu aveam destula apa si mancare pentru 3 zile(2 persoane) in caz ca Exploratorul m-ar fi lasat balta sau as fi ramas impotmolit pe undeva. De asemenea am o lopata metalica pliabila si o chinga mecanica cu care ma pot trage daca as avea copaci apropiati De ramas ..., am ramas de cateva ori , dar din mai multe manevre si putin balans am reusit sa ies din bucluc. In filmuletul de mai jos sunt peisajele care consider ca merita vazute pentru amatori si nu numai: Portiunile cu asfalt nu prea se regasesc in poze si film , pentru ca sunt boooooringgggg, daca vreti sa le vedeti incercati google maps dar totusi unele din ele au meritat sa fie si ele vazute. - In zilele de "odihna" Exploratorul statea mai mult parcat , nerabdator sa stie care va fi urmatoarea lui destinatie ... Aventura aproape ca a luat sfarsit , a fost momentul sa plecam spre casa..... dar drumul nu se putea sa fie linistit sau lipsit de incidente , pe autostrada la intoarcere am fost martor la un alt accident prins pe camera de trafic din spate : Eu fiind un raton nevrotic care se uita permanent in toate oglinzile am vazut intregul incident cum Tir-ul a strans octavia de parapet , acesta continuandu-si drumul ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Vazind ca octavia a reusit sa traga pe dreapta l-am fugarit pe tirist reusind sa ii semnalizez sa opreasca dupa iesirea din tunel. In scurt timp a venit si cel cu octavia ( amandoi fiind greci) au izbucnit certurile cu vinovatia , Grecul cu octavia mi-a multumit din tot sufletul ca l-am oprit pe Tirist primind de la acesta o sticla de vin, odata ce i-am spus ca ii voi trimite si inregistrarea, ca a fost filmat incidentul , a fost si mai fericit si mai mi-a dat inca o sticla de vin Intr-un final a fost stabilita amiabil vinovatia Tiristului ( avand in vedere sa sunt si semne la intrarea tunelului care indica interzicerea depasirii camioanelor) , pus si in fata inregistrarii acesta nu a mai comentat si a cedat . Acesta nici macar nu era constient de fapta sa .... la iesirea din tunel se si face trecerea de la intuneric la lumina si exact in acel moment a schimbat banda. 2 ore pierdute cu acest incident .... in rest ma bucur ca nu a fost ceva mai grav , pagubele Skodei au fost destul de mari : ambele roti fata strambe , ambele aribi , bara fata capota si oglinda dreapta.......practic ziceai ca a fost stransa la menghina partea din fata a masinii... 14 ore si 2900km mai tarziu am ajuns acasa , trist ca aventura s-a terminat ..... Sa nu uit , vreau totusi sa mentionez , ca specia aia de roman ,meltean , spargator de seminte , aruncator de gunoaie pe geamul masinii , 6 persoane in masina de 5 si alarma care a piuit tot drumul !!!!!! ( pe bune pot dovedi cu inregistrarea) ....au ajuns si in partea asta a greciei ......sa nu uit 3 jante de-un fel ......intr-o Solenza cu toba sparta...... lipseau manelele si era pachet cocalar complet 5+1. Nu am nimic cu masina omului , doar cu nesimtirea .........1 point
-
1 point
-
Discutia nu a fost despre o problema tehnica asa cum am concluzionat impreuna cu cei de aici ci a fost un "minus" dat de mine masinii dupa ce am achizitionat-o. Eu unul nu o consider problema tehnica. Cum zicea si un user pe pagina anterioara opiniile despre masina l-au ajutat sa isi cumpere si el una si pana la urma pentru asta ne adunam toti organizat pe un forum. Dar ok gata ne oprim cu discutia despre start stop si revenim cu cateva poze dupa botezul ei- prima spalare facuta evident de mine in weekend1 point
-
Din ce an este masina? O sa mai caut si in alte programe care le mai am in dotare:). Totusi cred ca varianta cu BKUR6ET-10 este corecta... EDIT: Acum m-am uitat si in cartea de reparatii si m-am uitat si mai bine la tipul motorului care il ai si intr-adevar BKUR5ET modelul, Distanta dintre electrozi: 0,7 - 0,9 mm, Interval de schimb: 60.000km si cuplu de strangere 30Nm. Am trait cu impresia ca ai motor AFT, nu stiu de ce am citit asa.1 point
-
De ce zici ca dureaza exagerat de mult spalarea in regim selfwash cu galeata si manusa? Eu cu 1 fisa, limpezesc masina si dau jos jegul (daca e foarte muradara cu doua) o fisa dureaza 2 maxim3 minute. Am galeata pregatita cu sampon si manusa +perie. Imi ia maxim 4-5 minute sa dau toata masina cu manusa + periaj la jante si praguri. Dupa care mai dau cu 1 fisa maxim 2 la limpezire, in general ma incadrez in 3 fise. Nu folosesc programele de ceara, spuma, niciodata, doar clatire si limpezire. In astia doi ani nu a avut nimeni tupeul sa comenteze ceva, si am fost si cand erau 4-5 dupa mine. Timpul petrecut de mine in plus ocupand spatiul de spalare este de 5 minute, crezi ca asta e foarte mult? Evident, ca nu iese 100% perfect, insa e mai bine decat la spalatoriile de cartier sau la cele automate cu perii. Daca vrei sa o faci perfect, iti trebuie o curte si scule, nu spalatie in regim selfwash. Sau daca esti masochist, pe perioada primavara-toamna, programul de lucru la spalatoriile lukoil este non stop (si iarna e non stop) mergi noaptea la ora 23 sa-ti speli masina si stai cat vrei, nu o sa fie nimeni acolo.0 points
-
Eu nu suport idea de roti cu table si capace... In rest super.0 points
-
Va multumesc tuturor dar se pare ca am inceput putin cu stangul..Vineri seara m-a pupat o tanti cand asteptam la semafor..nu a vrut sa recunoasca direct ca a lasat masina in viteza in timp ce astepta la semafor.... Bine ca eu stateam cu piciorul pe frana si nu am ajuns in masina din fata (start-stopul nu era activat) O sa necesite schimbare de bara spate pt ca este crapata si zgariata si senzori pt ca unul este infundat.. Amiabila - constatare - casco cu regres pe rca ul ei iar masina o sa fie facut la PBN Premiul pt cel mai ghinionist jurnal de bord sa vina la mine..0 points
-
-1 points
-
salutari. Usor, usor, descopar si eu masina. Azi am vrut sa incerc un launch control si am esuat lamentabil. Am vrut sa vad daca poate face launch control si cum functioneaza, nu neaparat sa o chinui. Am dezactivat tot ce era de dezactivat, apoi modul Sport, cu piciorul stang - frana, cu dreptul, acceleratia pana pe la jumate. am vazut ca se ducea spre 2000 ture, era cumva monitorizata turatia, asa cum ar trebui sa fie. Insa, desi nu am plecat de pe loc, cand am vrut sa plec, mi s-a parut ca da putin in nas, si apoi am avut un soc destul de puternic (gen oprire brusca) acum nu stiu daca poate fi de la inertie, sa fie apasat frana in continuare cu stangul (care nu e deloc educat pentru apasarea franei) Ati experimentat vreodata smucituri de genul asta la plecarea de pe loc? inteleg ca socurile astea sunt periculoase pentru masina? (tampoane motor, caroserie, etrieri, discuri, etc) ?-1 points
-
Eu spal masina la spalatoriile cu autoservire de aproape 2 ani. Am galeata cu grit ca sa retina nisipul si impuritatile. Mi-am luat si o manusa de microfirba, sampon auto proX (am luat 3 litri, imi ajunge 3 ani), niste lavete de 50x50 cm pe o parte fir lung pe cealalta scurt, foarte groase, nu se compara cu cele subtiri. Nu ai nevoie de fise multe, initial o clatesc cu jet puternic sa mearga jos toate depunerile, insist pe usi/praguri/spate ca e hatch. Apoi spal cu galeata si manusa, apoi limpezesc cu 1/2 fise. Pentru jante+praguri+fusta spate+bara fata folosesc o perie moale cu fire foarte lungi si insist in zonele murdare. Nu folosesc peria lor pentru ca e proasta si murdara. Trag masina afara din boxa si o st erg cu lavete. In functie de cotaminare, folosesc o solutie alba pentru inlaturat rasina/insecte/depuneri de bitum (echivalent mafra decaflash), dar o folosesc rar, mai ales in zona unde rotile arunca bitum pe vopsea. Apoi o dau fie cu ceara lichida (gen mafra last touch) fie cu o ceara semi-solida (turtle wax). In final aplic un strat negru protector pe anvelope si sterg geamurile cu solutie de geamuri. Nu folosesc cele mai calitative produse, insa pentru mine sunt suficiente si isi fac treaba bine. Imi ia 1 ora jumatate-2 ore toata treaba asta.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00