Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.12.2017 în toate secţiunile

  1. 2 points
  2. Buna treaba! O mica precizare ,pe prezoane nu se da cu nimic ,mai ales cu vasilina.Daca au rugina pe filet se curata cu peria de sarma .
    2 points
  3. Eu spal masina la spalatoriile cu autoservire de aproape 2 ani. Am galeata cu grit ca sa retina nisipul si impuritatile. Mi-am luat si o manusa de microfirba, sampon auto proX (am luat 3 litri, imi ajunge 3 ani), niste lavete de 50x50 cm pe o parte fir lung pe cealalta scurt, foarte groase, nu se compara cu cele subtiri. Nu ai nevoie de fise multe, initial o clatesc cu jet puternic sa mearga jos toate depunerile, insist pe usi/praguri/spate ca e hatch. Apoi spal cu galeata si manusa, apoi limpezesc cu 1/2 fise. Pentru jante+praguri+fusta spate+bara fata folosesc o perie moale cu fire foarte lungi si insist in zonele murdare. Nu folosesc peria lor pentru ca e proasta si murdara. Trag masina afara din boxa si o st erg cu lavete. In functie de cotaminare, folosesc o solutie alba pentru inlaturat rasina/insecte/depuneri de bitum (echivalent mafra decaflash), dar o folosesc rar, mai ales in zona unde rotile arunca bitum pe vopsea. Apoi o dau fie cu ceara lichida (gen mafra last touch) fie cu o ceara semi-solida (turtle wax). In final aplic un strat negru protector pe anvelope si sterg geamurile cu solutie de geamuri. Nu folosesc cele mai calitative produse, insa pentru mine sunt suficiente si isi fac treaba bine. Imi ia 1 ora jumatate-2 ore toata treaba asta.
    1 point
  4. Mulțumesc pentru sfat @EEXCALADE ! Voi tine cont pe viitor. Las aici ceva de sezon. La multi ani tuturor!
    1 point
  5. La mulți ani! În luna noiembrie zero lei cheltuieli cu mașina! Doar motorina. Mâine încerc să schimb motorașul de la hayon, nu mai merge și deschid doar din cheie. Revin cu detalii!
    1 point
  6. Verifica legatura la masa a bateriei. Ar fi bine sa demontezi cablul de la borna minus a bateriei, sa cureti papucii si locul unde se prinde de motor. La fel si cablul de la borna plus. Din cauza oxidarii in timp a partilor de contact in perioadele reci curentul nu mai trece normal. Tensiunea de 14,3v in functionare este buna. Daca nu invarte normal dupa ce ai curatat cablurile singura problema este electromotorul la care problema ar fi bobina sau carbunii. Spor la treaba!
    1 point
  7. Electromotorul în ce stare este.
    1 point
  8. @noobsound: Un motor 2.0d care consuma 1.5 litri la 2500 km= problema la motor (garnituri, turbina, sau ulei cu vascozitate gresita din cauza uzurii premature a motorului, are nevoie de un ulei cu o vascozitate mai mare). Cum spuneam, inca am un 525d in 6 cilindri (cu aproape 400 000 km la bord, 240 000 km facuti de mine) in care am folosit 8 ani la rand acest tip de ulei si nu consuma mai mult de 0.5 litri intre schimburi. Am folosit si ulei BMW (care am inteles ca este tot ulei Castrol). Nu am simtit nici o diferenta. Eu nu vorbesc de prieteni, sau ca am auzit la cunostiinte, eu am folosit pe propria mea piele in toate BMWurile, chiar asa sa am eu noroc la toate? nu s-au stricat si nici n-au consumat niciuna ulei. Inca am un 630i luat de nou, la fel acelasi tip de ulei il folosesc, din 2008 pana in prezent, la fel nici o problema. Nu vreau sa ma ridic in slavi, dar cred ca am condus 1 milion de km adunat, deci as zice ca am ceva experienta, si uite ca fara probleme la motoare. Stii cum e, pe forum scriu cei care au probleme, 10 din 1000. Ceilalti 990 se abtin. @EEXCALADE: Nu te contrazic legat de diferente, sunt convins ca poate sa fie mai calitativ cel din Germania, de asta si schimburile din reprezentantele lor la 30 000 km sau 2 ani. Ba chiar si la noi, in reprezentantele noastre (BMW), 5 ani cu revizii gratuite se faceau la 25 000 km sau 2 ani, (desi nu e recomandat, tocmai datorita acestei mentalitati, ca la noi produsele sunt mai proaste). Dar nu trebuie inteles gresit si nu mai credeti in afirmatii de gen: "uleiul asta e bun, uleiul asta e o mizerie!" atata timp cat faci schimburile la timp, n-ar trebui sa intampini nici o problema, indiferent de uleiul pe care il folosesti, pana la urma o revizie costa in medie 100-150 euro de euro si mai bine o faci anual sau la 15 000 km, pastrand vitalitatea motorului Nu m-am zgarcit niciodata la nimic legat de masina, ba dimpotriva. Eu mi-am spus parerea folosind acest produs intens. De ce l-as schimba daca isi face treaba cu brio? Era vorba aia: "if it ain't broke don't fix it".
    1 point
  9. 1. trebuie alte mufe 2. lumina mult mai slaba - becuri dedicate - 3. ca sa faci si senzorii sa lucreze, trebuie sa iti faci cablajul, etc. 4. becul are soclu, il vezi pe interiorul plafonierei, e cu negru - rotesti cu o surubelnita dreapta la 90 grade si il scoti
    1 point
  10. În ultima perioadă am tot fugarit Golfulețul din dotare, așa că, m-am gândit să îi strecor aici o scurtă prezentare. Prea multe nu ar fi de spus: E fabricată în 2002, e la mine din 2008 si pana in prezent nu m-am putut despărți de ea. Stiu ca multi in locul meu ar fi vândut-o demult dar ce sa zic, probabil sunt eu mai nostalgic si pe langa asta, încă imi place foarte mult. Monitorizarea: AXR; Nivel echipare: Special; Optionale din fabrică: climatronic; airbag-uri cortina; minidot si nu mai stiu... Modificari (nu prea multe): cotiera OEM pe care am îmbrăcat-o în piele, volan îmbrăcat in piele, Navi MCD, boxe spate si alte cateva mărunțișuri. Cateva poze: Si in configurația de iarna:
    1 point
  11. Deci e recomamdat sa aiba cat mai mult biodiesel motorina ...pt o ungere ok la pompe
    1 point
  12. 1 point
  13. Valeo 515064 si 515065 sunt motorasele pentru caldura (V158, stanga si V159, dreapta).
    1 point
  14. uite o poza, sa iti faci o idee aproximativa....
    1 point
  15. O sa revin cu niste poze mai frumoase pe viitor.
    1 point
  16. In primul rand, incearca sa expui problema, cat mai amplu. In al doilea rand, fa o scanare la intreaga masina - ca e foarte important unde apare eroarea - pe care module. In al trelea rand, nu certa pe cei care incearca sa te ajute - din pacate nu avem ghicitori pe aici, ca sa citeasca in stele ce se intampla cu masina ta.
    1 point
  17. da.masina mergea foarte prost..sau mai bine zis foarte diferit.sa verific n75 azi sa scap de o grija si eventual DV. alte pareri?
    1 point
  18. am zis eu pe undeva ca nu mai apare? nu scrie nicaieri ca nu mai apare; la o noua scanare apare iar; am zis ca am gasit o eroare la clima si poate din cauza asta am problemele de mai sus. si sa citeasca cineva eroarea, care stie; chiar nimeni nu stie pe forumul acesta problema asta?
    -1 points
  19. Eu recomand 1.4tsi in fata 2.0tdi, asta dupa ce am facut 30.000km in 15 luni, preponderent extraurban. Consuma in plus 1-1.5l maxim fata de 2.0tdi in exterior, unde dieselul exceleaza in conditii de mers obisnuite. Daca se pune pedala la podea, se mareste diferenta. Avantajele pe care le vad eu sunt faptul ca nu se apuca sa faca regenerari cand iti e lumea mai draga, poate fi folosit fara probleme urban, e mai silentios..ce s-a mai spus. Marele dezavantaj este la cuplarea cu o cutie automata. Concret, DSG7 cu ambreiaje uscate este de evitat, in special vorbind de achizitie SH.
    -1 points
  20. Cu toate ca o sa sune cheesy, eu am urmarit sa caut si o masina economica dpdv al carburantului. In capul meu era doar leon cupra 1p sau golf 6 gti. Insa dupa ce am pus pe hartie rulajul anual care este de peste 22.000km, din care o buna parte (15.000km in Bucuresti) am zis ca ar fi o idee proasta sa conduc daily asa ceva, cativa colegi de forum @The_Ego mi-au sugerat ca ar fi o idee proasta sa conduc zilnic gti. Poate mi-as fi permis, insa cu ce costuri in plus? Per total, cu toate ca 1.8 tsi se apropie dinamic de 2.0 tsi, nu regret deloc alegerea inspirata de moment si nu regret deloc ca nu am luat un motor mai mare, pentru mine si pt traficul demential din capitala este arhisuficient. Nu doresc sa creez aluzia ca masina mea este cea mai buna dintre toate, pur si simplu promovez ideea ca noile motorizari benzina sunt de luat in calcul si ca nu consuma asa de mult cum s-ar crede. Lumea este speriata cand aud de benzina in Bucuresti, fiind un oras aglomerat, automat se gandesc la consumuri medii de peste 10%. Pe 3000km (atat am de la ultima revizie) am 80% oras/20% afara iar consumul mediu este 6.4%. Daca sunt intrebat daca merg rapid, nu merg deloc rapid, pur si simplu conduc fluent, fara accelerari violente si inutile, daca vad din timp ca urmeaza rosu sau pieton, o las moale. Conduc normal, am avut un mic accident chiar in primul an dupa ce m-am mutat in Bucuresti, iar de atunci sustin condusul preventiv.
    -1 points
  21. Tu cam ce zici, e ok sa dai 32.000euro pe un g7 2.0 tdi 150 cp? https://www.autoscout24.ro/offers/volkswagen-golf-gti-vii-20tsi-dsg-active-info-display-pano-benzină-alb-327900271 https://www.autoscout24.ro/offers/volkswagen-golf-gti-clubsport-20-tsi-dsg-5p-club-sport-recaro-benzină-alb-308928835 https://www.autoscout24.ro/offers/volkswagen-golf-gti-clubsport-20-tsi-xeno-navi-dsg-cl19"-benzină-roşu-310187383
    -1 points
  22. -1 points
  23. @CristianWSN Uleiului castrol ? Pune altceva si inlocuieste-l la max 15 mii km
    -1 points
  24. Salutare ! am o probema la stopurile de pe masina , sau ars cateva leduri, stopul este capsat si nu pot sa ajung la leduri pentru a le schimba , singurul bec pe care pot sa il schimb si are mufa este cel de pe marsarier.A mai intampinat cineva problema asta ? a desfacut cineva stoprile ?va rog sa imi dati un sfat
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!