Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.11.2017 în toate secţiunile
-
@noobsound: Un motor 2.0d care consuma 1.5 litri la 2500 km= problema la motor (garnituri, turbina, sau ulei cu vascozitate gresita din cauza uzurii premature a motorului, are nevoie de un ulei cu o vascozitate mai mare). Cum spuneam, inca am un 525d in 6 cilindri (cu aproape 400 000 km la bord, 240 000 km facuti de mine) in care am folosit 8 ani la rand acest tip de ulei si nu consuma mai mult de 0.5 litri intre schimburi. Am folosit si ulei BMW (care am inteles ca este tot ulei Castrol). Nu am simtit nici o diferenta. Eu nu vorbesc de prieteni, sau ca am auzit la cunostiinte, eu am folosit pe propria mea piele in toate BMWurile, chiar asa sa am eu noroc la toate? nu s-au stricat si nici n-au consumat niciuna ulei. Inca am un 630i luat de nou, la fel acelasi tip de ulei il folosesc, din 2008 pana in prezent, la fel nici o problema. Nu vreau sa ma ridic in slavi, dar cred ca am condus 1 milion de km adunat, deci as zice ca am ceva experienta, si uite ca fara probleme la motoare. Stii cum e, pe forum scriu cei care au probleme, 10 din 1000. Ceilalti 990 se abtin. @EEXCALADE: Nu te contrazic legat de diferente, sunt convins ca poate sa fie mai calitativ cel din Germania, de asta si schimburile din reprezentantele lor la 30 000 km sau 2 ani. Ba chiar si la noi, in reprezentantele noastre (BMW), 5 ani cu revizii gratuite se faceau la 25 000 km sau 2 ani, (desi nu e recomandat, tocmai datorita acestei mentalitati, ca la noi produsele sunt mai proaste). Dar nu trebuie inteles gresit si nu mai credeti in afirmatii de gen: "uleiul asta e bun, uleiul asta e o mizerie!" atata timp cat faci schimburile la timp, n-ar trebui sa intampini nici o problema, indiferent de uleiul pe care il folosesti, pana la urma o revizie costa in medie 100-150 euro de euro si mai bine o faci anual sau la 15 000 km, pastrand vitalitatea motorului Nu m-am zgarcit niciodata la nimic legat de masina, ba dimpotriva. Eu mi-am spus parerea folosind acest produs intens. De ce l-as schimba daca isi face treaba cu brio? Era vorba aia: "if it ain't broke don't fix it".3 points
-
Mda... un "mic" detailing... într-adevăr.... Super-rezultat! Hats-off colegului @Ace992 points
-
2 points
-
2 points
-
A venit timpul pentru un mic detailing inaintea iernii: - prespalare cu CitrusPreWash - spalare 2BM cu CG CWG - Sonax FullEffect pe jante - uscare cu prosoape de microfibra - decontaminare cu argila soft BiltHamber - decontaminare cu CarPro TR-IX - decontaminare cu CarPro Eraser - corectie lac cu Menzerna FF3000 - protectie lac cu Soft99 FussoCoat 12M - IPA pe geamuri - Megs Endurance Tire Gel pe anvelope Multumiri lui @Ace99 care ca de obicei, lucreaza excelent !2 points
-
+1 pentru setup ul de iarnă, poate ai vazut pe forum in Romania se poarta niște jante de iarna de-a dreptul oribile din orice unghi ar fi privite. Sticker'ul de pe bara imi mare prea mare si e din alt film dar tipsurile si accesoriile dau foarte bine. Sa o stăpâniți sănătoși!2 points
-
Salutare tuturor. Tocmai ce am devenit un fericit posesor de Passat B8 Variant 2015 2.0 TDI 150 CP DSG Masina a fost adusa din Germania, are 186.000 km. Am reusit sa fac si eu in cateva zile de cand o am 600 de kilometri prin oras. Impresia după cei 600 km este foarte bună, o mașină foarte placuta la condus. Momentan am un singur minus pentru masina asta: lipsa optiunii de dezactivare permanenta a Start Stop-ului. Inca nu m-am obisnuit sa il dezactivez cand pornesc masina. Probabil o sa vina din instinct la un moment dat ... dar momentan ma enerveaza. Am ceva planuri cu ea: 1. singurul lucru care i-a lipsit masinii din lista mea de dotari obligatorii a fost pielea ( fie ea alcantara sau cea de pe r-line ). Am vazut prin germania seturi complete de scaune, bancheta, fete de usi, cotiera ... mai astept o perioada deoarece textila e impecabila pe ea dar ... ma mananca rau tinand cont ca pe fosta masina pe care am luat-o de noua si am avut-o 8 ani am avut piele si a fost de vis ... 2. nu am roata de rezerva, va trebui sa gasesc pe la dezmembrari un passat b8 busit sa ii iau acel suport ... cauciuc si jante urmeaza sa ii iau chiar saptamana viitoare ... probabil suportul si prinderea va fi mai greu de gasit 3. am vazut ca unele modele de b8 au sub climatronic un "pad" de reincarcare wireless a telefoanelor. Urmeaza sa il comand si pe acela. Momentan poze mai slab calitativ dar voi mai adauga cateva mai incolo2 points
-
Bine v-am gasit, domnilor! Zilele trecute am ridicat masina, dupa 2 luni lungi de asteptare, precedate de asemenea de cateva saptamani bune de research, hotarari, razgandiri. Am vrut sa fiu absolut sigur ca iau cea mai buna decizie in ceea ce priveste nevoi, placere generata, cost si raport calitate pret. Am vrut ceva VAG, pentru ca in mod mai mult sau mai putin subiectiv Renault, Mazda, Ford si asiaticele mi-au parasit destul de repede lista. Si dupa o mini-medi-maxi tentativa de a lua un model vechi de Golf de pe stoc (la modul m-am culcat hotarat si m-am trezit razgandit), m-am apucat serios de configurat, iar decizia a venit dupa cateva nopti nedormite impreuna cu destule drumuri si mail-uri la diferiti dealeri. Este vorba de un Golf 7 Facelift 1.4 TSI 150 CP, cutie manuala, culoare Indium Grey, echipare Highline. In plus fata de Highline am adaugat: climatronic - greu de crezut ca in 2017 inca nu e standard... faruri LED TOP composition media + app-connect camera video Rear Assist - aici am facut un compromis dpdv al costului comparativ cu Park Pilot pachet technology cu: kessy alarma - nu stiu foarte multe despre ea stopuri LED rosu inchis cu design dinamic al semnalizarii iluminare placuta inmatriculare spate cu LED computer de bord premium - obligat de pachet technology, dar imi place cum arata pachet lumini si vizibilitate - din nou, dpmdv ar fi trebuit sa fie standard scaun Ergoactive - am vrut neaparat scaune incalzite si mi s-a parut un deal mai bun decat pachet iarna roata de rezerva de dimensiuni normale Ce nu are si imi lipseste: driving mode selection - initial nu l-am luat absolut deloc in considerare, iar cand mi-am dat eu seama ca il vreau neaparat, era deja prea tarziu oglinzi laterale rabatabile electric - la fel, initial m-am gandit ca nu merita si ca nu imi trebuie, acum nu mai gandesc asa Ce mi-ar fi placut sa aiba, dar am avut totusi un buget: DSG - aici cu un ochi plang si cu unul rad, avand in vedere ca e vorba totusi de DSG7 uscat, dar totusi mi-ar fi placut o cutie automata; better luck next time, maybe parbriz incalzit Privacy-glass - poate o rezolv candva cu o folie, dar nu-mi plac cele negre, si de folie gen OEM dpdv al culorii nu am citit nicaieri plafon negru - am vazut cat de bine arata pe un R-line din showroom si mi-a parut rau putin ca nu vine decat cu tapiserie bej trapa - dar aici deja intru in categoria mofturi Nu includ aici toate tehnologiile noi de asistenta, cel mai probabil pentru ca nu am avut contact cu ele pana acum ca sa imi dau seama ca le vreau. Sunt putin old-school in privinta asta, imi place mult sa conduc si nu stiu cat de tare as vrea sa ii las masinii privilegiul asta. Poate doar blind-spot as fi ales dintre ele. Impresii despre masina nu va pot spune foarte multe inca. Motorul a fost factorul decizional pentru masina asta, daca nu era forumul poate ca il luam pe cel de 125CP. Si a fost o alegere foarte foarte buna, este exact ce am asteptat, sunt impresionat de el. Si asta in conditiile rodajului, nu am mers tare deloc cu ea. Am trecut in vreo 5-6 momente de 3000RPM in cei aproape 1000km pe care i-am facut, dar progresiv, nu WOT, iar plaja 2500-3800 RPM mi-a placut mult. Nu am apucat sa testez inca ACC asa cum trebuie, dar la o prima vedere pare foarte interesant, cred ca mai ales pe autostrada se va dovedi a fi un mare plus. Ciudat totusi din partea VW Ro ca vine doar pe HL si nu poate fi adaugat pe restul. Kessy imi place destul de mult, desi trebuie sa recunosc ca daca nu era in Pachet Technology, probabil ca nu il bifam. App-connect imi place, insa fiind fan iOS, trebuie sa gasesc o solutie de mirroring 1:1 pentru Waze si Youtube pe display. Cel mai probabil un al doilea telefon, inca ma obisnuiesc cu masina si studiez problema. Stopurile sunt de efect, imi place cum se integreaza culoarea cu aspectul lor fumuriu. Imi era teama ca va fi prea inchisa masina si ca ar fi trebuit sa merg pe alb, dar pachetul faruri inchise, stopuri inchise si culoare gri chiar o prinde bine. Plus: design-ul separat stopuri - frana, cum este si pe Passat B8. Si pentru ca perfectiunea nu exista, sunt cateva chestii care nu imi plac la masinuta, cum ar fi fusta spate cu design-ul de evacuari false stanga-dreapta. Apoi, imi sta pe creier suprafata uriasa de piano black de pe bord. Nu spun neaparat ca nu imi place cum arata, dar viitoarele zgarieturi care sunt inevitabile pur si simplu nu ma lasa sa fiu linistit momentan. Trebuie neaparat sa ma echipez cu solutii de curatare si intrebtinere, in special pentru partea asta. Si inca o chestie, nu am reusit sa conectez alt telefon prin bluetooth, in timp ce am unul deja in USB folosit pentru App-Connect. Recunosc ca inca nu am avut timp sa citesc manualul, dar nu cred sa fie vreo chestie de activat din infotainment. Cat despre planurile de viitor, primele pe care le am in minte sunt niste jante mai mari, probabil 18" impreuna cu arcuri care sa o lase mai jos. Si cum "portofel dislikes me and golf" probabil ca prin primavara viitoare voi apuca sa le iau si sa le montez. Apoi, sky is the limit, sunt foarte curios daca exista vreo fusta spate OEM care sa imi elibereze evacuarea, sa scap de design-ul asta cu evacuari false care e de departe primul lucru care nu imi place la masina asta. Pe termen scurt, am pe lista o folie pentru faruri si proiectoare (inca nu sunt hotarat pentru bara si capota), folie pentru composition media, vreau sa scap de suportii de numar pentru un clean look, sa schimb lumanarea aceea de lumina din portbagaj cu ceva LED, si sa ma interesez daca pot pune lumini la picioare in spate si eventual acea banda de lumini ambientale si in spate. Am scris foarte mult, mai povestim si cu alte ocazii. Let the photos begin:1 point
-
1 point
-
La RAR ,ITP ,axa came,nivel ulei1 point
-
Stalpii din plastic negru lucios se vor zgaria orice ai face. Vopseaua este foarte moale, iar negrul nemetalizat arata orice defect. O solutie este probabil infolierea lor. Daca vrei sa intretii vopseaua corect iti sugerez sa te uiti la un sampon fara clatire si sa o speli singur. Spalatoriile de cartier sunt o gluma si orice ai face tot vei capata zgarieturi.1 point
-
Am schimbat bujiile la pachet cu distributia de vreo 3 zile si nu a mai aparut fenomenul, insa nu sunt 100% convins ca a disparut pentru ca au trecut doar 3 zile si nu vreau sa ma imbat cu apa rece ... revin cu o parere finala sapt viitoare1 point
-
Corect a spus @GABIVVX .Ambele sunt cu 3 electrozi nu cu 4 cum ai tu pe masina. Asa ca nu vad nici o minge ridicata mai degraba invers.1 point
-
Eu, din experiența mea, vă recomand MOBIL 1, nu Mobil. Am un Logan MCV cu 130 K la bord de la prima revizie i-am băgat Mobil 1 turbo disel sau ESP și vă spun că nici acuma de la an la an când fac revizia, 15000-20000 Km/an nu mănâncă motorul ulei și merge super și acuma. La Tiguanul, pe care l-am cumpărat în această toamnă, la prima revizie voi băga tot Mobil 1 Esp 5W30 că văd că acesta este recomandat. Este foarte important ca să respectați recomandările producătorului cu privire la ulei !1 point
-
Scout-ului ii lipsesc din baza urmatoare fata de Style: - proiectoarele de ceata cornering cu LED - nici ca optiune - instalatie de spalare a farurilor cu verificarea nivelului de lichid pentru spalare - (oare exista dar au omis sa o mentioneze?) - climatronic in 3 zone - doar optional la 229 eur - parasolare geamuri spate - doar optional la 146 eur sau in Family Pack la 171 eur (la Style e doar 47 eur) - scaun pasager rabatabil - nu exista ca optiune (la style este) - scaun sofer cu reglaj electric si functie de memorie (exista doar optiunea Scaune fata reglabile electric la 906 eur) - KESSY GO - sistem de acces in masina si pornire motor fara cheie - doar optional la 160 eur - Trapa portbagaj electrica si senzor deschidere (pedala virtuala) - doar optional la 531 eur. In concluzie Scout-ului ii lipsesc dotari de peste 2000 eur pe care la Style le gasesti in baza.1 point
-
1 point
-
În Germania nu au voie să vândă ulei mineral hidrocracat ca fiind "Vollsynthetische" - ulei PAO sau POE. In schimb legislatiile tarilor estice permit vanzarea de ulei mineral hidrocracat ca "Fully Synthetic". Cititi si comparati fisele tehnice .1 point
-
Castrol edge 5w30 a folosit si un amic(BMW 2.0d 163cai) vreo 3-4 schimburi pana ce a trecut pe uleiul original BMW Twin turbo power.. Cu castrol completa cam 1L la 10-12 000 cu BMW ( shell) in circulatia urbana nu era mare consumul dar de fiecare data cand o scotea pe autostrada si rula 130-140km/H il devora nu alta ... intr-o vacanta in aprox 2500km i-a consumat 1,5L ! Momentan ruleaza cu Wolf C3 5w30 si consumu e si mai mic decat cu Castrol... si e la juma de pretz...motoru suna bine, omu mi-a zis simplu " data viitoare tot desta imi bagi" Nu vreau sa par cel mai chitros si zgarcit din curtea scolii dar uleiuri de 40 Roni/L nu isi au rostul in masini ce valoreaza 2-3000 euro.1 point
-
Nu e simplu sa eviti aparitia "panzei de paianjen". Nu exista o solutie unica de genul: nu o mai stergi si gata (PS: mie nu mi se pare deloc o idee buna sa nu o stergi deoarece apa aduna praf care apoi se usuca pe caroserie, asta pe laga petele care raman vizibile pe culorile inchise). Sunt foarte multe aspecte la care trebuie sa fii atent: Cu ce o speli (tipul de manusa)? Folosesti 2 galeti? Folosesti grit guard? Speli elementele de caroserie intr-o ordine anume (incepi cu cupola, capota, geamurile, jumatatea superioara a potierelor, apoi cea inferioara, fata si spatele)? Aplici protectie? Si ar mai fi multe de zis. Ideea e ca daca te pasioneaza trebuie sa studiezi mai mult problema. Am mai mentionat ca asta ar fi o baza de plecare/crash course: https://www.ammonyc.com/beginner/ Cat vei aprofunda domeniul si cat vei fi dispus sa aplici e decizia ta. Mai mult nu cred ca putem face. Succes! PS: Cinstit vorbind e dificil sa pastrezi masina oglinda la infinit, avand in vedere conditiile de mediu de la noi. Clima e destul de arida; avem mult praf etc. La urma urmei, nu locuim in California. Pana la urma tot trebuie revitalizat lacul cu cate un polish usor, dar aceasta interventie se poate amana destul de mult daca avem grija.1 point
-
Calin, spoilere-le alea verticale au vreun effect vizibil sau sesizabil? Sau sunt doar ornamentale?1 point
-
În ultima perioadă am tot fugarit Golfulețul din dotare, așa că, m-am gândit să îi strecor aici o scurtă prezentare. Prea multe nu ar fi de spus: E fabricată în 2002, e la mine din 2008 si pana in prezent nu m-am putut despărți de ea. Stiu ca multi in locul meu ar fi vândut-o demult dar ce sa zic, probabil sunt eu mai nostalgic si pe langa asta, încă imi place foarte mult. Monitorizarea: AXR; Nivel echipare: Special; Optionale din fabrică: climatronic; airbag-uri cortina; minidot si nu mai stiu... Modificari (nu prea multe): cotiera OEM pe care am îmbrăcat-o în piele, volan îmbrăcat in piele, Navi MCD, boxe spate si alte cateva mărunțișuri. Cateva poze: Si in configurația de iarna:1 point
-
Cat timp masina e la mine trebuie sa fie in stare impecacabila cel putin din punct de vedere tehnic. La siguranta si calitate nu exista rabat .1 point
-
1 point
-
Fiecare este liber sa aleaga . Eu am ales bujiile cu iridium pentru ca merg ireprosabil pe masina mea si nu voi pune niciodata altele mai proaste ca spune cineva fara sa argumenteze. Am avut pe masina si cu 3 electrozi tot ngk [BKUR6ET-10] si le-am aruncat dupa 3 luni [ pornea greu masina ]1 point
-
In weekend am trecut la echiparea de iarna: Am mers pe anvelope Continental TS860 91H montate pe jantele cu care a venit masina, cel mai probabil asta va ramane echiparea de iarna. Am ales Conti pentru review-urile foarte bune pe care le-am citit, in special vizavi de mersul pe asfalt ud/umed. Am apucat sa le si plimb pana la Rasnov si inapoi ieri, iar feedback-ul este foarte bun, sunt incantat de ele. Am intrat tare in 4-5 serpentine pe Paraul Rece si impresia este ca limita e mai departe decat la Dunlop-urile de vara, care ar fi alunecat in aceleasi conditii. Pe langa asta, trecerea peste denivelarile din asfalt este mai lina, directia este mai moale, si zgomotul putin mai mare, dar nimic de speriat. Si ca sa fim pregatiti complet pentru vremea rea, am pus si covorasele de cauciuc OEM.1 point
-
Vineri am fost la Turbocon pentru a rezolva cu indoiturile ramase dupa tamponarea din septembrie. Sunt multumit de rezultat, desi au fost indepartate in proportie de 85%: cea de pe mijlocul usii a lasat in urma o usoara dunga pe care mi-e greu pana si mie sa o gasesc, muchia de sub maner a iesit impecabil, iar ultima, unde s-a mulat tabla pe intaritura usii se mai vede putin, dar mi-a fost explicat de la inceput ca nu va iesi perfect. Avand in vedere ca sunt impacat ca s-a dat 100% sa iasa impecabil, sunt si eu multumit. In continuare imi raman zgarieturile, pe care voi incerca sa le fac sa dispara cu un polish, dar si aici mi s-a spus ca nu va iesi perfect, doar se vor estompa. Iar apoi, ma gandesc la o protectie ceramica pentru sezonul rece.1 point
-
1 point
-
1 point
-
0 points
-
0 points
-
va mulțumesc tuturor pt "ajutor"..pana la urma am fost si mi.am dat comanda la.. app. (nu mi.a trebuit casco) va tin la curent cand masina ajunge...pana atunci se poate inchide! ms, ai pus punctul pe I @LUFY-1 points
-
Eu nu am nevoie de argumentele nimanui mai ales al "montatorilor" care marea majoritate sunt praf. Cred ca 9 ani sunt arhi suficienti pentru test. Si masina mea nu porneste greu ci foarte usor cu aceste oribile bujii care au avut nerusinarea sa mearga 118 000 km fara nici o problema.-1 points
-
Trebuie kessy si e posibil sa aibe o alarma aftermarket care sa stie de trraba asta cu modulele ei separate.-1 points
-
-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00