Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.11.2017 în toate secţiunile

  1. Daca tot e o comunitate de impatimiti in mare parte si de oameni care isi iubesc masinile si isi exprima parerile si experientele, va pot da si eu un feedback pe acest topic cu privire la uleiuri; am auzit si am citit tot felul de controverse legate de anumite uleiuri (ca sunt contrafacute) si nu le contest, eu pot sa va ofer un reply legat doar de experienta mea. Sunt convins ca problemele care au aparut la unii au tinut de alte lucruri (poate probleme mai vechi care nu au fost remediate si/sau folosirea unor uleiuri care nu indeplineau normele motoarelor in cauza). Am detinut in jur de 12 automobile personale pana acum. In cele 7 BMWuri pe care le-am avut (atat diesel cat si benzina), am folosit doar Castrol Edge FST/Titanium 5w30 asa cum recomanda producatorul, cumparat atat de la reprezentanta cat si de la service-urile unde am facut reviziile in regim propriu. La reprezentanta s-au facut reviziile chiar si la 2 ani sau 30 000 km (ceea ce nu recomand, dar atata timp cat masinile erau in garantie si asa recomanda producatorul nu m-a interesat). Inca detin 2 automobile BMW, unul cu 90 000 km (benzina) celalalt cu aproape 400 000 km (diesel), ambele folosind acest tip de ulei. In ultimii 8 ani (revizie in fiecare an), va pot spune cu mana pe inima ca nu am avut nici o problema la motor. Am vazut ca cei de la BMW nu mai recomanda Castrol ci Shell si sunt convins ca e doar o chestie de marketing, probabil au fost finantati "puternic" de Shell sa fie promovat, licitatii etc. Adica din istoria BMW se folosea doar Castrol si acum brusc au schimbat. Probabil ceva neintelegeri la nivel inalt, "abureli". In Porsche-uri, atat cel diesel cat si cel Turbo, care inca se afla in familie am folosit doar Mobil 1, (la fel cum recomanda producatorul) cel diesel are 150 000 km (Mobil 1 5w30 ESP Formula), cel pe benzina depaseste in curand 200 000 km (Mobil 1 0w40), iar de acum 10w60 (la peste 200 000 km cei de la reprezentanta (din alta tara) au recomandat un ulei cu vascozitate mai mare (s-a facut revizia si de 2-3 ori pe an, avand in vedere ca au strans repede km), la fel nici o problema legata de motor. Am avut grija si inca am de flote de masini atat VW cat si Mercedes (utilitare si nu numai) in care am folosit doar Mobil 1 (de regula 5w30 ESP Formula) si Castrol Edge 5w30 FST/Titanium. Majoritatea masinilor au fost folosite intens, 80% in oras, deci regimul de exploatare cred ca a fost destul de sever. Asadar eu va recomand Castrol Edge FST Titanium si Mobil 1 ESP Formula atat pentru motoarele pe benzina cat si cele diesel atata timp cat sunt indeplinite normele constructorilor de pe eticheta. Parerea mea personala este ca majoritatea uleiurilor care indeplinesc normele pentru motoarele voastre sunt ok, exista doar mult marketing. La fel, consider ca si daca as fi folosit alt tip de ulei, brand consacrat, nu cred ca as fi avut probleme, dar am luat in calcul recomandarea producatorului de masini (Mercedes si Porsche recomanda Mobil1-Porsche fiind VAG...trageti voi concluziile). Eu am folosit intens cele 2 branduri mentionate si repet, n-am avut nici o problema, restul e cancan si polemica.
    3 points
  2. @vladinsky Noul colector se conecteaza la fire exact ca vechiul colector,altfel nu o sa incarce corect. Dupa reperatie ,alternatorul e bine de pus pe un banc ca sa vezi exact starea actuala. La mine incarca 14 V si 178 A la 3880 rpm Pregatiri de iarna. O mica diferenta dintre rotile de iarna si vara
    3 points
  3. Am renuntat la ideea de LED , nu am gasit solutie sa fie ok 100% ca si vizibilitate , a avut dreptate colegul @Crap. Am trecut pe xenon 4300k un kit de calitate care a fost montat folosind slotul de sub far pentru drosser , cu capota deschisa nu se vede absolut nici un cablu sau gaura . Dupa ce am montat xenonul am pus si folie pe faruri . Nu pot sa zic decat .......WOW , ce diferenta ......si pe umed dar mai ales pe uscat. Nu ma asteptam sa fie chiar asa diferenta. Farurile fac cutoff aproape identic ca cele OEM . Cum sa le testez cel mai bine decat pe un drum lung facut de noapte Pana la Cluj si imprejurimi , am vizitat si salina Turda. Drumul dus/intors facut noaptea cu zero flashuri din sens opus Am mai bifat 2500km+ in Noiembrie
    3 points
  4. Au sosit si accesoriile de la Germania Mai punem ceva LED la interior si apoi ne pregatim de vacanta.
    2 points
  5. La ALZ in functie de lotul de piesa de schimb pe original ai: 101000041AC = Beru Z90 101000033AA = Ngk BKUR6ET-10 https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/spark-plugs-priced-each/101000033aa/ http://originalnye-zapchasti.com/svecha-zazhiganija-95517022324.html
    2 points
  6. din pacate nu are treaba varsta. Aici vorbim despre cunostinte tehnice/experienta - Am cateva Passat-uri ca ale tale, pe zi. Niciunul nu are ce vb tu. Ce imi/ne arati tu, nu are legatura cu ce ai scris mai sus - este posibil ca doar exprimarea/descrierea functiilor, sa fie de ajutor in confuzia creeata..... Deci, te-ai plans mai sus ca ti-au disparut urmatoarele (copy/paste din postul tau) puteam selecta nr semnalizari / aprindere-stingere becuri portiere Ma repet.... nu poti face aceste setari, din meniul BC-ului. 1. semnalizare confort - da, asta este altceva .... o dezactivezi/activezi.....si atat, nu poti face puteam selecta nr semnalizari - deci, activezi sa faca de 3 ori la impuls sau dezactivezi si nu face deloc. 2. aprindere-stingere becuri portiere -nu exista asa ceva, in setarile disponibile pe BC Da, trebuia sa ai setarea legata de semnalizarea confort, etc... dar nu ce ai scris tu - Acum, sa revenim..... ai scos si tu borna pentru cateva minute, sa vezi daca isi revine ? Ai dat o revenire la setarile de baza ? Daca nu, fa si aceste lucruri...pentru restul sper ca am fost destul de clar. Daca nu.... eu ma retrag aici din discutie si va doresc o zi frumoasa !!
    2 points
  7. In primul rand eu nu am sfatuit pe nimeni sa nu schimbe bujiile la timp,am prezentat un fapt doar . Conform catalogului ngk , BKR6EIX-11 sunt pentru motorul ALZ.Te rog argumenteaza de ce nu sunt bune. Colegii de pe acest forum ar trebui sa inteleaga ca nu sunt bune aceste bujii pentru ca le spune Marius de la Bucuresti? Tot conform aceluiasi catalog pe motorul alz nu sunt recomandate bujii cu 4 electrozi cum sustii ca ai ci cu 3 sau cu iridium pe benzina si gpl1 pe gaz. Totusi ce bujii ai pe masina, cum le alegi ? La intamplare? Ca din catalogul producatorului nu prea.
    2 points
  8. În ultima perioadă am tot fugarit Golfulețul din dotare, așa că, m-am gândit să îi strecor aici o scurtă prezentare. Prea multe nu ar fi de spus: E fabricată în 2002, e la mine din 2008 si pana in prezent nu m-am putut despărți de ea. Stiu ca multi in locul meu ar fi vândut-o demult dar ce sa zic, probabil sunt eu mai nostalgic si pe langa asta, încă imi place foarte mult. Monitorizarea: AXR; Nivel echipare: Special; Optionale din fabrică: climatronic; airbag-uri cortina; minidot si nu mai stiu... Modificari (nu prea multe): cotiera OEM pe care am îmbrăcat-o în piele, volan îmbrăcat in piele, Navi MCD, boxe spate si alte cateva mărunțișuri. Cateva poze: Si in configurația de iarna:
    2 points
  9. Calin, spoilere-le alea verticale au vreun effect vizibil sau sesizabil? Sau sunt doar ornamentale?
    1 point
  10. Foarte frumoasa!! Jantele cu capacele alea sunt fffff frumoase!!
    1 point
  11. Castrol cu Fully Synthetic gasesti doar pe piata estica ,aceasta mentiune dispare pe piata din DE si pe bidoanele din reprezentante Exemplu :
    1 point
  12. nu e o solutie buna deloc sa nu o sterg, @Liviu_sbn. am facut-o o data cand am spalat-o la OMV, si au ramas suprafetele cromate patate. am crom si la grila, geamuri, bara, plus ca arata ca dracu cu urme de apa pe ea. Spalatoriile alea self service nu-s cumva alea cu perii rotative din benzinarii, pe care toata lumea le critica? exista si alte spalatorii self service?
    1 point
  13. Juliano. A doua supapa unisens se pune intre termoventil (adica t ul de pe filtru) si conducta se duce la rezervor.
    1 point
  14. I'AM OUT TOO! Florin a avut dreptate , in cazul lui particular, a fost o exceptie , am gresit cand am spus ca pentru retrofit xenon: " orice Passat B7, TRENDLINE sau COMFORTLINE , nu are BCM si CAN care trebuie " , ci poate doar in cazul clientilor mei ( 9x Passat B7 comfort line + 1x Passat B7 trendline, toate masinile achizitionate de PoRO, de noi. ). Personal am intalnit cazuri de B7,CC ( de pe piete externe ) , care desi erau comfortline aveau BCM cu "B" sau "J" care sunt BCM -uri cu hardware de xenon, precum si can- extended chiar daca nu era necesar. De la centru de dezmembrari am luat BCM si CAN extended de pe masini care nu necesitau acestea! Toate dezmembrate Germany! Personal, nu am intalnit pe masini livrate in RO, CAN si BCM "corect" pentru retrofit xenon. S-a postat aici pentru a vedea si altii , particularitati si exceptii , nu pentru placerea de a contrazice pe cineva si a posta o replica imediat, desi se pare ca sunt personaje cu acest obicei! Topicul referitor la xenon este datat din 01 aprilie 2013 ( nu e pacaleala!) , am facut masina imediat dupa livrare , 08.02.2013. Personal consider ca e un topic facut in graba, poate nu e actual, au aparut mai multe revizii la module, faruri, incomplet documentat, asta e, ..., se va sterge.
    1 point
  15. Perfect adevarat ce a spus colegul : dragos-u : 1) se muta fire , nu se trag , acesta este dispozitivul meu plug and play pentru testare rapida : faruri xenon, BCM , can extended : - se pun faruri xenon pe motor, se scot grile proiectoare, se mufeaza, ...,can, BCM, pini shooter si test!! Desigur in pachet intra si BCM-ul "corect" si CAN-ul " corect" !! 2) doar schema halogen documentat in elsa online cu filtru VIN perfect adevarat, cu mentiuni precizate pe schema Florin, ( stiu ca nu te superi) , strict la subiect, orice Passat B7, TRENDLINE sau COMFORTLINE , nu are BCM si CAN care trebuie pentru retrofit xenon, exemplu de ieri, 2 programari in decembrie : TRENDLINE 2011 (cred !) 7N0907530T, nu are extended, COMFORTLINE 2012 : 7N0907530 AH, nu are extended, BCM-uri - 3AA 3AA937087G, ambele . Eu am incercat ce spui tu doar printr-o eroare (am uitat sa schimb can-ul, fizic) , dar sigur nu a mers.
    1 point
  16. cu densimetrul se verifica electrolitul din baterie - care este compus din acid sulfuric si apa distilata. Daca este ok, completezi cu apa distilata, pana cam 1 cm peste placi in princiu, acid sulfuric nu se pune in baterie decat cand e noua - cand o formezi.
    1 point
  17. @Liviu_sbn eu zic că geamul de din față, cel de la șofer. aia e oglinda?!
    1 point
  18. FA o diagnoza, dar daca ai ajutat cu mana clapeta mai mult ca sigur ca ai servomotorasul defect, trebuie inlocuit. Iar daca afara temperatura este sub 5 grade nu porneste compresorul.
    1 point
  19. Sunt 2 tipuri de anvelope: directionale caz in care nu conteaza outside-inside ci doar directia de mers inainte si cele asimetrice. La cele asimetrice se precizeaza care e outisde. In cazul de fata sunt anvelope asimetrice. N-am auzit de anvelope de dreapta sau de stanga. Sunt in regula. Sigur cat de buna e marca in sine e alta discutie.
    1 point
  20. Eu nu am nevoie de argumentele nimanui mai ales al "montatorilor" care marea majoritate sunt praf. Cred ca 9 ani sunt arhi suficienti pentru test. Si masina mea nu porneste greu ci foarte usor cu aceste oribile bujii care au avut nerusinarea sa mearga 118 000 km fara nici o problema.
    1 point
  21. Absolut totul este in spirit de gluma si trebuie luat ca atare. Acum ... cand schimbam jantele astea ? :)))
    1 point
  22. Cat timp masina e la mine trebuie sa fie in stare impecacabila cel putin din punct de vedere tehnic. La siguranta si calitate nu exista rabat .
    1 point
  23. Si pana la urma care motorina e mai ok pt ungere? Cu sulf scazut? Cu biodiesel? Sau cu sulf cat mai mult?
    1 point
  24. in teorie nu - daca vrei sa o faci ca la carte, tot te va costa peste 2000 euro. Plus adusul masinii, costuri in plus, etc... gasesti un CC cu volanul unde trebuie....
    1 point
  25. Masina este bine dotata! are f bine (la naiba eu o consider noua la km aia ) pretul nu il consider mare tinand cont de cum e masina de unde a fost cumparata si de garantia de care beneficiaza....piata de la noi este scazuta artificial de samsarii care le aduc din afara cu probleme/lovite si cu preturi de nimic ....si eu am platit golful la un pret "premium" tocmai ca l-am luat de la rep si mi-a oferit o garantie......nu inteleg ce naiba fuge lumea de dq200.....off..chiar nu inteleg...2 ani garantie..la revedere ... nu e nici o problema ..iar motorul de 125 e f ok (si eu am ramas surprins de cum merge , un prieten m-a intrebat de ce nu dezactivez start stop ....doar ca masina mea nu are start stop :))) motorul nu se auzea deloc la stop ) Sa o stapaneasca sanatoasa sotia si drumuri bune !
    1 point
  26. Cam asa arata niste bujii cu iridium de la NGK BKR6EIX-11la 118.000 de kilometri puse pe masina din semnatura acum 9 ani. Atunci au costat 200 lei si acum 209 lei Eu zic ca merita din plin
    1 point
  27. Farurile pe care le-ai pus improspateaza foarte mult partea frontala a masinii,arata parca cu 10 ani mai tanara. In schimb grilele vopsite in alta culoare si suportul ala de numar lasa impresia ca ai atins-o si nu ai avut timp sa vopsesti toate elementele. Cred ca ar arata mult mai bine cu ele negre sau in culoarea caroseriei. Spor la xenon, sper sa nu iti arda motorasul de la stergatoare.
    1 point
  28. Poate o sa schimb si setul de roti de iarna pe 15", cu un set pe 16", dar prima data o sa caut etrierii de 151. Oricum am anvelope de iarna noi, si nu ies bine deloc daca le pun acum la vanzare. Anvelopele pe 16", C, sunt cu cel putin 100 lei/buc. mai scumpe decat cele pe 15"... Si eu am schimbat roata de rezerva originala pe 15", cu una pe 16". Am dat jos suportul si am mutat prinderea la ultimul set de gauri. L-am ajustat putin prin indoire, si roata a intrat perfect(anvelopa 215/60 R16C). Din pacate mi s-a stricat filetul la una dintre cele doua prinderi din partea care se desface cand dai roata jos(mai exact la cea in care se agata suportul inainte de strangerea suruburulor), si acum sta intr-un singur surub. Bineinteles ca are si o sarma de siguranta in caz ca cedeaza acel surub.
    1 point
  29. Nu prea poate nici un ulei sa compenseze uzurile si problemele mecanice. Foloseste un ulei eftin si schimba-l pe la 8000KM .. Super 3000 ala e numa bun si se gaseste peste tot.
    0 points
  30. Asa e setat? dude, poti face schimbul la cat doresti..1.6 mpi-urile au un consum de ulei normal de cel putin 1L /8-10.000 km..eu personal am schimbat la toate masinile la 10.000 km / 1 an uleiul si filtrul de aer ; depinde care a intervenit prima..cel de carburant il poti schimba si la 20.000, iar de polen cand e cazul.
    -1 points
  31. Aceste bujii sunt garantate doar 60.000Km, pe urma le arunci....tu ai mers pe GPL cu masina, de aia arata asa, da asta NU e o scuza! Si NU mai pune bujii cu iridium daca ai GPL pe masina, ia bujii normale cu 3-4 electozi si le schimbi la 15.000km....asta daca ti la masina si te respecti!
    -1 points
  32. Scuze de dublu post, vin cu o rectificare sa NU induc pe careva in eroare. Bujiile normale se schimba la 30.000km....NU la 15.000lm cum am gresit mai sus. Multumesc de intelegere!
    -1 points
  33. Am vazut bujii bosch(cu un singur electrod) la care producatorul recomanda schimbarea la 15 k...alea cred ca sunt cele mai normale si implicit mai slabe deci 30 k cred ca vorbim de niste bujii bune.Personal la 15 k dau afara bujii de 10-25 de lei iar ceva mai bun 35 de lei in sus 20-25 k parerea mea fiind niste consumabile care pot imbunatati foarte mult mersul motorului(nu dezvolt ca nu are rost).
    -1 points
  34. Ce nenorocite sunt bujiile alea care toti producatorii (niste tampit de altfel) spun sa fie schimbate la 60.000km....tu le schimbi la 120.000km (sa faci asa si cu uleiul si toate consumabilele)! De bine ce-ti pornea le-ai schimbat, asa degeaba! Hai te-am pupat....ca NU are rost sa-ti mai argumetez eu ceva....tu esti ala desteptul....restul "e" prosti!
    -1 points
  35. Este bun uleiul , acum ne cramponam de semantica
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!