Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.11.2017 în toate secţiunile

  1. Am renuntat la ideea de LED , nu am gasit solutie sa fie ok 100% ca si vizibilitate , a avut dreptate colegul @Crap. Am trecut pe xenon 4300k un kit de calitate care a fost montat folosind slotul de sub far pentru drosser , cu capota deschisa nu se vede absolut nici un cablu sau gaura . Dupa ce am montat xenonul am pus si folie pe faruri . Nu pot sa zic decat .......WOW , ce diferenta ......si pe umed dar mai ales pe uscat. Nu ma asteptam sa fie chiar asa diferenta. Farurile fac cutoff aproape identic ca cele OEM . Cum sa le testez cel mai bine decat pe un drum lung facut de noapte Pana la Cluj si imprejurimi , am vizitat si salina Turda. Drumul dus/intors facut noaptea cu zero flashuri din sens opus Am mai bifat 2500km+ in Noiembrie
    3 points
  2. Salutare! Fiind primul meu post pe acest forum, m-am decis sa-mi fac intrarea pe acest forum, cu toate ca-l citesc de ceva timp si sa scriu si eu cateva randuri despre, deja, "vechea" achizitie. Deh, deja are un an masina, si cca. 26.000 km. Dupa 5 Renault-uri, toate luate de noi, am decis ca e timpul sa mai deschid portiera si la alt soi de masina. Si cum de data asta doream ceva un pic mai mare, am ajuns la grupul VAG, unde m-am capatat cu aceasta Skoda. Pe scurt, dupa motoarele Reno de 1,4 tce, 1,5 dci, 1,6 16V, 1,4 8v, am ajuns la acest 2.0 TDI combinat cu DSG. Pana aici imi dau seama ca nu stiu cum am trait pana acum crezand ca manuala este cea mai tare, insa, decand cu DSG, viata pare pur si simplu mai frumoasa. Masina este fabricata in 2016, configurata si condusa de mine pe firma si in 2017 am achizitionat-o de la firma (a fost leasing 1 an) pe PF. Revenind: Octavia Style 2.0TDI DSG6 150CP - albastru race cu dotari optionale - jante 17, interior sport (RS) , Smartlink, Xenon, senzori lumina si ploaie, oglinzi exterioare si interioara electrocrom, scaune incalzite, parbriz incalzit, senzori fata/spate si probabil mai sunt, dar se pare ca doar pe-astea le folosesc. In toti acesti km nu am avut probleme tehnice cu ea. Plusuri pentru acest model: Spatiu cat o zi de post (tot nu reusim sa umplem portbagajul la drumuri lung) cutia DSG - extraordinara consum decent 150 cp sunt arhi-suficienti (mai mult decat poti folosi in RO) - masina este folosita doar in week-enduri/concedii, in Bucuresti avand masina de la birou. Ca minursuri, pot spune ca nu o consider o evolutie fata de Renault, materiiale fiind putiiiin mai bune, insa tot incep greierasii in ea dupa cca. 10.000 km. Fiind o masina destul de usora pentru cat de mare e, am avut surpriza sa vad cum "ma bate vantul pe autostrazi" si trebuie sa o corectez din volan Franele sunt bune, dar parca mai bune erau la Renault Suspensia este galagioasa, iesind din tiparul VAG din generatiile mai vechi. Cam atat momentan. Probabil, in cursul zilei de astazi, revin si cu cateva poze.
    2 points
  3. @vladinsky Noul colector se conecteaza la fire exact ca vechiul colector,altfel nu o sa incarce corect. Dupa reperatie ,alternatorul e bine de pus pe un banc ca sa vezi exact starea actuala. La mine incarca 14 V si 178 A la 3880 rpm Pregatiri de iarna. O mica diferenta dintre rotile de iarna si vara
    2 points
  4. Mi-am pus luminite la roti si la geamuri, ca vine Craciunul.
    2 points
  5. Ieri mi-au ajuns si muffler tip-urile din UK. Inainte sa le montez le-am dat pe interior cu lac antirugina. Pret 23 €
    2 points
  6. Nu recomand deloc site-ul anveloshop.ro. Pierdere de vreme cu ei si nervi. Recent am plasat la ei pe site o comanda de 4 anvelope de iarna, care erau la ceva reducere, trecute pe prima pagina si ca best buy, bla bla. Ideea e ca imi convenea la pret, mi s-a parut oferta buna, deci plasat comanda, primit si mail de confimare, totul ok. Se livreaza frumos anvelopele, eu in ziua respectiva nu eram in localitate, si tatal meu a fost cel care a preluat gumele. El nestiind despre ce e vorba, in sensul ca ce am comandat eu, dimensiuni, marca etc, le-o preluat si cu asta basta. Surpriza a venit cand am ajuns acasa, mers in pivnita sa vad si eu anvelopele si instant mi-am dat seama ca nu erau ce trebuia. Eu comandasem 205/55R16, ei mi-au facturat si trimis 195/65R15. Si nu, nu am gresit eu plasarea comenzii, ca am habar suficient de masini, iar confirmarea comenzii din mail-ul meu statea drept dovada asupra faptului ca alesesem ceea ce aveam eu nevoie nu ce au considerat ei. Trimis mail, poze la facturile ce le-am gasit atasate, print screen la confirmarea de comanda din mail (pentru ca era weekend si nu puteam sa le trag d-zei prin telefon), explicat toata povestea. Luni primesc telefon, ca isi cer scuze, ca au avut ei probleme cu baza lor de date, ca preturi inversate, ca dracu ca lacu. Ca imi iau anvelopele inapoi, dar daca vreau sa imi trimita cele pe dimensiune buna, alea is la alt pret de fapt si mai am de dat cam 60 de lei/anvelopa, deci undeva la 240 de lei in plus. Sau imi dau banii inapoi daca vreau. Ca nu imi pot da la banii platiti deja anvelopele corecte, ca nu pot taia factura, ca nu se poate contabiliceste nu stiu ce, povesti. Si le-am explicat, ca eu ca si cumparator, nu am de unde sa stiu ca baza lor de date e varza. Eu am vazut un produs la pretul X, am comandat, asta vreau. Restul, si le asuma. Si sa nu imi spuna ca nu se poate, ca orice se poate, in conditiile in care am tangenta si lucrez pe un magazin online si stiu prea bine ce inseamna comert electronic....da din ala corect, cinstit, cu asumarea raspunderii daca sunt probleme din vina vanzatorului. Si cum imi pierdeam rabdarea ca nu si nu, pana nu i-am amenintat cu protectia consumatorului, nu am scos-o la capat. Pe urma, cand a vazut cel cu care tot povesteam ca nu is picat din luna, pai ca vorbeste cu un superior si ma resuna. Ei, dupa vreo 2 ore, m-a resunat sa ma anunte ca trimit ei curierul dupa cauciucuri, sa fie duse inapoi, si primesc cele 4 cauciucuri comandate. Nu ma deranja daca de la bun inceput era treaba ok sau ma anuntau ca bai omule, vezi ca ai comandat ceva, dar uite avem probleme cu site-ul. Adica tu ca firma, care suporti niste costuri de livrare gratuite la 4 cauciucuri, nu te asiguri sa fie treaba super ok ? Sa nu tot plimbi marfa aiurea, ca pe tine te costa pana la urma ? Facturezi si trimiti lela total altceva ? Plus timp pierdut. Plus discutii la telefon de hai sa ii prostim pe prosti. La fel de bine eu puteam crede ca am comandat ceva, la un pret si dupa 2 zile ma suna vanzatorul, ca vai ne-am dat seama ca am pus la vanzare un produs cam ieftin...hai sa iti mai cerem niste bani in plus daca il vrei. Pe bune ? Per total, dupa mine ca prima experienta cu site-ul respectiv pot spune ca lasa de dorit maxim. Nu sunt absurd, se pot intampla tot felul de probleme in comert. Dar cand e vorba de asumat o greseala, ti-o asumi, si rezolvi simplu. Ca tot tu ca si vanzator ai de castigat daca stii cum sa pui problema si remediezi din scurt treaba.
    2 points
  7. eu nu inteleg de ce puneti toate prostiile pe masini, puteti lua faruri xenon originale sh cu banii cu care cumparati minunile astea de faruri la care schimbati motorasele. O sa aveti bixenon, scapati de politie, rar, amenzi, motorase stergatoare arse modificarile sunt usor de facut nu se demonteaza sticla de la far
    1 point
  8. Un nas rosu ii mai trebuie.
    1 point
  9. Posibil sa nu poti sa desfunzi caloriferul doar prin spalare.
    1 point
  10. În ultima perioadă am tot fugarit Golfulețul din dotare, așa că, m-am gândit să îi strecor aici o scurtă prezentare. Prea multe nu ar fi de spus: E fabricată în 2002, e la mine din 2008 si pana in prezent nu m-am putut despărți de ea. Stiu ca multi in locul meu ar fi vândut-o demult dar ce sa zic, probabil sunt eu mai nostalgic si pe langa asta, încă imi place foarte mult. Monitorizarea: AXR; Nivel echipare: Special; Optionale din fabrică: climatronic; airbag-uri cortina; minidot si nu mai stiu... Modificari (nu prea multe): cotiera OEM pe care am îmbrăcat-o în piele, volan îmbrăcat in piele, Navi MCD, boxe spate si alte cateva mărunțișuri. Cateva poze: Si in configurația de iarna:
    1 point
  11. la inchidere - doar daca ai goarna instalata pe masina - daca da, gasesti pe forum cum sa codezi, cu VCDS-ul. Tot asa, pentru oglinzi - avem postata procedura, cauta un pic...
    1 point
  12. posibil sa nu merga la tine - anul tau de fabricatie - sa-l faci cu VCDS-ul. Daca nu merge, schimbi calculatorul de usa sofer cu altul de generatie mai noua si va merge
    1 point
  13. Este pozitia de parcare, in caz ca vrei sa semnalizezi masina pe timpul noptii, in functie de conditiile in care parchezi. Este o functie disponibila pe toate VAG-urile din cate stiu.
    1 point
  14. Pana acum, in aproximativ 4 ani, nu am avut astfel de manifestari, niciodata, iar dupa 3 luni de citit forumul si specificatiile tehnice ale lubrifiantilor am ajuns la ideea ca intre 505.01 si 507.00 este o diferenta infima si anume: In ceea ce priveste Ash, Sulphated, valorile sunt: 0,64 pentru Edge 5W30 0,8 pentru Edge 5W40 Crezi cu tarie ca acesti 0.16 % wt fac diferenta intre un filtru curat si unul colmatat? Intreb
    1 point
  15. Corect. Toata stima privind modul exemplar de intretinere. De aici apar discutiile legate de fiabilitatea unui model vs un altul. De aceea ne miram cun un DE tin mai bine masinile. Totul tine de intretinere si caltatea consumabilelor/piesele folosite. Keep going?
    1 point
  16. Amortizoarele sunt cu presiune gaz (gaz+ulei) sau presiune ulei (doar ulei).Pe fata a mea a venit cu amortizoare (gaz+ulei) si spate doar ulei. Eu iti recomand sa-ti pui fata/spate (gaz+ulei) Sachs Advantage. Fata-Producator: SACHS Cod producator: 200954 Spate-Producator: SACHS Cod producator: 556269
    1 point
  17. masina de 70.000 euro noua, la anul, km si banii aia, nu exista - decat daca a trecut trenul peste ea
    1 point
  18. DE obicei este camera de ardere.
    1 point
  19. Foarte bine, eu sunt multumit. Nu as mai reveni la manuala. Si o poza cu jantele de iarna.
    1 point
  20. Imi raspund singur. Volanele de B8 si Golf 7 nu merg pe B7 si pe platformele vechi PQ, decat cu un modul facut de un polonez care ajunge undeva la 180 euro. Cine vrea sa monteze volan designul nou trebuie sa caute volan de Polo, Scirocco, Caddy, Jetta si care in 2015 inca mai erau pe platforma PQ. La volanele cu comenzi de CC sau ACC, nu functioneaza acele butoane din cauza softului vechi din ECU. Atasez o poza cu ce am montat eu. Este un volan de Scirocco facelift R-Line care a mers fara nici o codare in plus, cablajul de Airbag si comenzi fiind de Golf 7. Functioneaza tot la el inclusiv luminile din butoane si claxonul, desi pe unele forumuri multi se plangeau de aceste aspecte. Probabil ca asta mai tine si de calculatorul de coloana. In poza se poate vedea si unitatea Discover Media.
    1 point
  21. Adaptorul ala este fix pix ! Tot o mufa folosesti si cu ala. https://www.aliexpress.com/item/One-Fakra-Female-to-Two-Fakra-Male-Conversion-Cable-2-Fakra-to-1-Fakra-Antenna-Adapter/32643735728.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.ilfil4 adaptorul acesta trebuie sa treci de la 2 antene la 1 pt rcd 330g plus
    1 point
  22. @Andrei369, Problema ta o aveam si eu, la Golf 4 , AJM. Problema era de la un furtun de vacuum care in timp a iesit de pe suspapa unisens (cea negru cu alb). In zona aceea fiind vorba de ceva vibratii, uneori furtunul se etansa perfect pe supapa si aveam vacuum, masina tragea bine. Alteori, nu, evident pierdeam vacuumul - no turbo. La fel poate fi si la tine. Verifica ficare furtunas in parte, pe rand! ?Undeva, ai o pierdere mare de vacuum si din cauza asta nu trage. Verifici etenseitatea furtunurilor pe electrovalve, pe mufele Y si mufele T, supapa unisens, stutul pompei de vacuum (care se poate lipi cu Epoxy metal) si sa nu pierzi vacuum pe la actuatorul turbo (actuator cu membrana sparta). Daca trebuie sa inlocuiesti vreun furtun, cauta sa pui OEM sau din acelea siliconice, pentru vacuum. Alea de motorina crapa vor crapa destul de repede.
    1 point
  23. Am schimbat vascozitatea pentru ca in momentul achizitiei avea in motor Mobil 1 ESP Formula, care pur si simplu era mancat, ceva de genul peste 100ml/1000km. Parerea mea e ca daca actionam conform manualului, ajungam de la schimb la schimb sa completez mai mult de 1,5l de ulei. Cu 5W40 poate completez ~5-600ml la 15.000km. Iar dupa un calcul simplu, 1,5l de 5W30 are mai mult ash decat 600ml de 5W40, de la schimb la schimb. Probabil trebuie sa ma gandesc sa reconditionez Turbo-ul.
    0 points
  24. Multumesc baieti pentru ajutor! Merg pe original si gata. Zi faina!
    0 points
  25. oricum sunt tari astia , nu inteleg cum de nu ii prinde nimeni in fiecare noapte sparg contul unui dealer , acum au intrat pe contul Autohaus Eching posteaza in fiecare noapte aceleasi masini de putin timp m-am abonat sa urmaresc Touareg-uri dupa 2011 la dealeri noaptea imi apar evident pe primele locuri la " ieftine " si " noutati " aceste masini false , pe diverse conturi de dealeri gata cu off topic-ul , scuze , ptr ca nu e vorba de dealeri neseriosi ci de escroci care sparg conturi de dealeri
    0 points
  26. Big like pentru jante ! Da, la cele de iarna ma refer.
    0 points
  27. Cu jante pe 16. Nu ii cea mai aspectoasa, dar ii mai practica.
    -1 points
  28. Pai si din 27.000e nu primesti reducere 8-10% si motorul asta de 125 cred ca se incadra la rabla. Il scoteai sub 25.ooo.
    -1 points
  29. Suspensia multulink e mult mai confortabila
    -1 points
  30. Ca sa continuam cu spiritul de gluma.. a facut 11k de ieri pana azi ? Iar cu jantele, cui nu ii place, sa faca un crowfunding ceva si sa iti trimita banii pentru 2 perechi de Jante aliaj usor "Brescia" 7,5 J x 19.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!