Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.11.2017 în toate secţiunile

  1. Big like pentru jante ! Da, la cele de iarna ma refer.
    12 points
  2. Big like pentru jante ... bineinteles la cele de vara ma refer
    8 points
  3. Moda asta ce sa-i facem. Ce-i drept speram sa nu vad asa jante pe un Golf. Speram sa nu vad pe nicio masina din grupul VAG Jante simple de tabla cu acel mic capacel de Caddy arata mult mai bine decat acestea.
    5 points
  4. @eNdY Felicitari pentru achizitie, sa va poarte sanatosi ! Ca sa intelegi de unde valul asta de simpatie pentru jantele astea....au aparut pe vreo cateva topic-uri de skoda si probabil multa lume ar fi dorit sa nu se contagieze si alte branduri... doar niste poking nevinovat... Tot ce poti face e sa nu te superi, sa zambesti...si cu prima ocazie sa scapi de urateniile alea Numai bine!
    4 points
  5. Absolut totul este in spirit de gluma si trebuie luat ca atare. Acum ... cand schimbam jantele astea ? :)))
    2 points
  6. Cat timp masina e la mine trebuie sa fie in stare impecacabila cel putin din punct de vedere tehnic. La siguranta si calitate nu exista rabat .
    2 points
  7. @MariusPD nu fa prostia sa o iei din Italia, era sa fac prostia asta si eu. Au preturi enorm de mari. Cand am luat Passat-ul am fost la Volkswagen Roma si pentru culoarea alb imi cereau 600 euro, nu mai zic daca puneam Crimson Red Metallic cred ca imi cereau 1500 doar pe vopsea. Bun, iau masina din Italia, dar asigurare? Hai sa merg la Allianz...ma duc la ei si surpriza: 3200 euro pe an deoarece sunt nou la ei in sistem si e prima masina (plus motor mare 2.0 TDI ). Iti recomand sa o iei din Romania, ai preturi mult mult mai mici decat in Italia. Daca ai rezidenta pe Italia, o pui frumos pe numele unui parinte si faci contract de comodat (50 euro). Numai bine.
    2 points
  8. Sa o stapanesti sanatos. Frumoasa foc! Vinde jantele de iarna urgent.
    2 points
  9. Sincer eu nu as mai cere sfaturi daca banii nu ar fi o problema ....foloseste si tu alt termen gen ,,bugetul se poate suplimenta la nevoie,,.....nu de alta dar ne faci sa ne simtim mici
    2 points
  10. o ti lunga cu 35...32... mii euro... cred ca nu ai citit tot topicul... masina noua e noua... ce mi.ai aratat tu este ok...doar ca nu sti daca sunt km adevarati..si nu mai sti cine a ,avut inainte masina... vrei sa ma repet a 3a oara ca banii nu ar fi o problema? eu nu am cerut sfat de alte masini..ci am cerut sfat dintre cele 2 postate de mine.... cu tine inchei aici deenman stiu ca tu esti cu scuzele de rigoare...ieftin!
    2 points
  11. Winter Prep ( Fusso Coat Black )
    2 points
  12. Nu sunt sigur, dar daca s-a revopsit masina cu o nuanta din gama VW, atunci pare a fi "Wheat beige metallic" cod LD1W . Cel mai sigur poti incerca ce a zis EEXCALADE.
    1 point
  13. Salut! Jurnal de bord 106 000 km: Am trecut la echiparea de iarna: Goodyear Ultra Grip Performance 235/55/17". Am verificat masina pentru eventuale schimburi de piese consumabile, am comandat revizia (Ulei Mobil1 5w30 ESP Formula full sintetic, filtre MANN, urmeaza schimbul de distributie, role, toate curelele, pompa apa, accesorii, bielete antiruliu fata, toate pe original. Discurile si placutele le-am schimbat (tot oem) in urma cu o luna. Masina este in stare perfecta.
    1 point
  14. Cerand sfaturi sub forma acestui topic, fiecare o sa aiba o parere subiectiva, intr-o mai mica sau mai mare masura. Si e foarte usor sa iti cumperi ceva sau sa propui pe banii altuia, sa ia altceva, ba sa ia din alta parte, ba sa cumpere cine stie ce. Revenind la dilema ta, voi fi subiectiv, ca doar este o parere personala. Dintre cele 2 as alege Golf 100 %. Sa fiu in locul tau, si sa dispun de bugetul tau, da, as da peste 30.000 de euro pe un Golf, chiar daca nu e GTD, GTI sau mai stiu eu ce echipare cu leduri si pachete optice pe exterior etc etc. De ce as alege Golf ? Pentru ca are o tinuta mai joasa, este mai stabila, consuma ceva mai putin decat un SUV, intretinerea este mai ieftina (ma gandesc la cauciucuri, parte de directie, franare - unde un SUV mereu uzeaza mai repede si mai tare tot). Personal, fiind un anti-suv-uri total, nu le vad rostul. De iesit pe off-road poate in 5% din ciclul de viata al unui SUV se ajunge....si zic offroad....drumuri cu pietris sau un pic de iarba. Pozitia la volan este inalta, fapt ce mie personal nu imi place deloc, iar ideea ca vezi mai bine in jur ? Pe bune ? Poate in urma cu 10-15 ani, cand senzorii de parcare erau cam scumpi, sa nu mai vorbim de sistemele de asistare a parcarii din prezent. Si daca e sa o luam pe partea de pasiune, Golf-ul e Golf. Din seria, cine a fost primul, oul sau gaina, pai Golf-ul e ceva iconic. Sub orice forma ar fi el, a scris si scrie istorie. Restul sunt umpluturi din punctul meu de vedere, cu atat mai mult mania asta a SUV-urilor. Cam astea ar fi parerile mele si ma repet, sa am bugetul tau, Golf all the way. Daca esti pasionat si esti fixat pe ceva, da, poti parea diliu in ochii altora. Dar pana la urma fiecare e liber sa faca ce doreste, pe banii lui, nu pe banii altora.
    1 point
  15. Vara baga pe mijloc aer rece, sa te racoreasca si fiind mai greu coboara, iarna nici la mine nu baga aer cald pe gurile centrale sa nu-ti sifle in fata sa te adoarma.
    1 point
  16. Iarna se pare ca se scoate biodieselul din motorina ieftina. La Petrom si la Rompetrol cea standard are 0% biodiesel , repet iarna. Cu biodiesel , are ungere mai buna. Biodieselul a inlocuit sulful, din cauza 'poluarii' , care avea rol de ungere
    1 point
  17. masina de 70.000 euro noua, la anul, km si banii aia, nu exista - decat daca a trecut trenul peste ea
    1 point
  18. Super tare masina. Sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme! Jantele alea sunt ... brrrrr .... Mai bine luai doar cauciucuri de iarna si le puneai pe jantele de vara.
    1 point
  19. ambreiaj este - verifica ce se intampla acolo - de la altceva, nu are cum sa se comporte asa
    1 point
  20. Lasa TDI-urile, ia GTI-ul si mergi pe Stelvio. Pune si LED-ul ca sa vezi mai bine noaptea. Poate obtii un deal bun si la GTI. Daca tot vrei sa mergi cu TDI, atunci ia ce ti se potriveste tie mai bine. Vrei masina mai mare cu o pozitie la volan mai inalta? Ia Tiguan. Vrei ceva mai compact? Ia Golf. Cu locurile de parcare cum stai?
    1 point
  21. Incearca alcool izopropilic, am dat eu pe toate geamurile acum o saptamana inainte sa aplic aquapel pe ele. Nu are ce sa strice.
    1 point
  22. Eu, si probabil si alti colegi, nu te prea intelegem. Te superi cand atatia oameni iti spun ca nu e ok pretul ala pt ca "banii nu sunt o problema", dar atunci cand ti s-a sugerat ideea de passat ai spus ca in aceeasi bani il iei mult mai chel. De ce nu mai pui bani si iei passat-ul la fel de dotat? Sau tiguan-ul cu 4 motion? Eu zic ca cel mai bine ar fi sa se faca un poll si sa voteze fiecare ce crede.
    1 point
  23. Golf nou in serparia aia de cartier... cam dureros. 1.6 TDI 115 CP & DSG 7 e o combinatie aproape perfecta. Am condus una la fel si am ramas impresionat. Sa o folosesti sanatos si fara probleme!
    1 point
  24. Subscriu la ce zice deenman, daca tot dai caruta de bani, si banii nu sunt o problema, de ce nu te uiti la un gtd? Ma refer un gtd nou... Mai zi-ne detalii de tiguan. Ca daca e vreun 2.0 tdi fwd chel, alegerea e destul de evidenta...
    1 point
  25. Marius, de ce ai rămâne pe VAG? Crezi ca noi suntem aici ca iubim VAG atât de mult? Sa fim seriosi, era alegerea cea mai buna calitate-pret... Dar cand vorbim de un Golf la 30 k cu optionalele alea, sau fara mai bine zis, pai sa mă ierte Dumnezeu dar nu are logica alegerea...
    1 point
  26. da intradevar..arata bine..dar eu totusi vreau sa raman pev vag..plus ca imi doresc o masina noua..sa o am eu primul..sa o tin cum vreau eu..nu sa stiu cum a fost condusa de altii inainte... cred ca ma intelegi ce vreau sa spun... @deenman cine a spus ca costa 35.000 ??? da are DCC.. daca mai negociez un pic o sa aive si led... acum e ok? ar putea fi automata..dar nu ma da pe spate imi place mai mult manuala....
    1 point
  27. E un amarat de golf, cu motor de 150 CP, cutie manuala, faruri halogen in 2018!, fara trapa, fara pachet R-line, are DCC? hai ma... oricat de fan golf ai putea sa fii, e imposibil sa nu vezi diferenta enorma de pret pentru un golf. La 35.000euro ai cupra, sau bmw/audi.
    1 point
  28. ?!?!?!?! 34.000euro pentru un golf cu halogen? nu tu r-line? doar ca-i exclusive? 36.000euro pt tiguan. Tu te-ai uitat si la alte masini?sau esti fixat pe VW?! de ex la 35.000euro iei 320d x-drive configurat slab, sau 320d x-drive dotari multe (masina de 50.000euro noua) cu 8000km si 1 an vechime. suma de 30.000euro + este exagerata pentru a cumpara o compacta, este strict parerea mea si mi-o mentin. Uite un exemplu: https://www.autoscout24.ro/offers/bmw-320-20-d-sport-navi-proftetto-pelle-oyster-pdc-motorina-alb-307055168
    1 point
  29. Buna seara mi-am pus si eu inaltatoare de 2 cm pe fata dar cand am desfacut amortizoarele sunt duse, coboara singure tijele in jos cred ca sunt originale ale masinii. acum vreau sa imi schimb amortizoarele dar nu stiu ce sa pun masina este golf scurt in 5 usi 1.6 16v aus am gasit amortizoare pentru suspensie simpla si pentru drumuri grele oare care este diferenta ? astea sunt pentru drumuri grele https://www.epiesa.ro/amortizor-vw-golf-iv-1j1-1-6-16v-kyb-634812/14590/100121/idprod-157226894/ astea sunt pentru suspensie normala https://www.epiesa.ro/amortizor-vw-golf-iv-1j1-1-6-16v-kyb-333713/14590/100121/idprod-156895899/ sunt foarte multe variante si la pret si mai mic si mai mare . ba pe gaz ba pe ulei ce imi recomandati?
    1 point
  30. Mi as fi dorit si eu sa scap asa usor, cu un amarat de senzor sunt invidios continui cautarile ....:(
    1 point
  31. Probleme pe care le poti intampina ( la general). Daca interiorul este full electric cu memorie, trebuie schimbate (in cazul in care se poate) motoarele de pe baza ( sezut). Acestea sunt cu feedback. Desigur, sunt cu magneti permanenti, au coduri diferite , in general va trebui intors motorul cu 180 grade pentru a nu lovi cadrul, mufa, la actionare! Atentie mare la acest aspect! Atentie si la modificarea pinilor la extractie cablaje. Dupa schimbare motoare, se schimba spatarele intre ele pentru a nu se muta si aceste motoarele ( spatarele sunt identice , nu simetrice ca sezutul). Dupa aceasta mutare , airbagurile vor fi pe pozitie gresita , deci se muta , acestea (airbag-urile) fiind simetrice si iesirea din scaun facandu-se pe o singura parte prin canal protejat de plastic, va trebui extins cablul airbag cu minim 50 cm. Pot exista unele gauri neprelucrate ( nefiletate) pentru sarme sprijin laterale plastic. Trebuie butoane noi ( cel de pe partea cu memorie da semnal in calculator , celalalt actioneaza direct).Trebuie plastice laterale "corecte". Trebuie desfacut sezutul pentru ca rezistenta de contact/presiune nu este pe scaunul "corect". Se modifica cablaj suport centuri stg/dr. Urmeaza scoatere cablaje , mutare calculator, functie de aplicatie se separa incalzirile de actionari!. Trebuie prelungit cablajul la spatarul electric cu memorie, poate si celalalt. Un cumul minim de probleme intampinate la conversie( uk-eu) in cazul "full electric cu memorie la driver. Cand mai am timp de scris trecem la cazul 2 ( full electric fara memorie ) si 3 ( electric lombar +spatar ) cu avans mecanic. In fine mai e mult pana la banchete spate.....
    1 point
  32. Da, pai de 3 saptamani stateam cu ele in curte, si cu cele de vara de la Golful 4, astazi am trecut la treaba ca am bagar Karcher-ul prin curte si am bagat putin si pe jante, desi nu a avut niciun efect, negreala nu s-a dus decat dupa ce am bagat Nufarul. Nu am facut poza cum erau inainte, chiar imi pare rau, erau aproape negre, daca frecam faceam febra musculara, erau niste depuneri groaznice. Asa Nufarul ala a facut treaba pentru mine. Pe exterior nu a fost nevoie sa le dau cu nimic, erau curate, doar interiorul era problema. Sealant-ul ala nu stiu ce e, presupun ca protejeaza. Cu riscul de a-mi pune lumea-n cap, tre sa zic ca pe eticheta de la Nufarul scria clar ca trebuie clatit la final cu apa, nu cu sealant
    1 point
  33. In locul tau m-as fi dus la un service ,as fi scos bujiile si le-as fi verificat ca sa nu le comanzi degeaba,desi eu cred ca nu este de acolo este problema.La care senzori ai gasit acele valori de temperatura??Senzorul temperatura lichid racire l-ai verificat??
    1 point
  34. Singurele care ar putea sa ma intereseze in momentul asta ar fi cele din imagine, de RS4, dar nu gasesc la noi decat la pretul aberante. In alta ordine de idei, am comandat o a doua unitate Mmi 3g+, a venit ieri, montat, scos CP, merge brici, deocamdata
    1 point
  35. Pentru cei care se intreaba, cateva posturi au fost sterse la cererea mea. Dezamagirea in urma tuningului ramane maxima. Dupa tuning masina mergea departe de cum ar fi trebuit, problemele fiind multiple. Vreau sa zic ca am rezolvat problema cu presiunea de motorina, ieri am facut log cu 5200rpm cu 2000+ bar rail pressure si iq dorit. S-a lucrat intens la calibrari si doar atunci cand totul a fost corect in fila masina a inceput sa se comporte asa cum trebuie. Daca inainte presiunea incepea sa coboare la 4200rpm , acum la 5200 este inca aceeasi cu cea ceruta! Pe ultima versiune am scos si acele 3 mici abateri de la presiunea ceruta ce se vad in graficul de mai jos. Asta inseamna sa intelegi unde este problema, sa studiezi si sa o rezolvi. Cu fila de pe dyno acest proiect era mort din start datorita calibrarilor facute total aiurea si nu se putea inainta sub nici o forma. Tineti minte: cel mai bun dyno este strada! Nu va lasati inselati de numere frumoase pe dyno, de promisiuni desarte. Daca o masina are xxx cai, trebuie sa si mearga de xxx cai. Daca ai 340 cai si unu cu 250 iti da 100 metri, trebuie sa ii ceri tunerului banii inapoi
    1 point
  36. Curatare galerie admisie,egr,clapeta. Pregatire de iarna ,inlocuire preventiva bujii.
    1 point
  37. Am postat in topicul AXR experienta mea cu EGR-ul: Whaler, Pierburg, OEM se pare ca sunt toate acelasi treaba in cutii si la preturi diferite - cel putin la modelul care il am eu.
    1 point
  38. M-a costat 300 de lei reparatia din cauza soarecilor Asa ca am spalat masina bine, inclusiv motorul ca sa dispara mirosul soarecilor, am cumparat un dispozitiv cu ultrasunete Biometrixx M2 (137 de lei , este un stand in SIR la Lujerului) si am dus masina inapoi la service sa-i monteze jucaria. Urmeaza sa o iau, ma duc la piata si mai bag 2 crengute de busuioc la motor, din cate am inteles este mai eficace decat orice apparat, dar eu le pun pe amandoua sa scap de-o grija Pun o poza si cu parfumeria din dotarea masinii, instalata la gurile de aerisire din spate. Il recomand deoarece parfumul se pastreaza pentru mult timp si nu te incurci de el.
    1 point
  39. Daca este fara ESP, pin 7 din mufa t26
    1 point
  40. pentru bolero sigur mai trebuie si iesire video, pluca ca aceeasi camera se gaseste la 300 lei la noi. oricum per total cam 1200 ron te duce toata combinatia
    1 point
  41. Important de stiut la ce temperatura face asa. CR ul actioneaza bujiile la temeraturi pozitive pina la 18 grade pt a uza motorul cit mai putin si pt a optimiza functionarea lui si mai da comenzi pe bujii si post pornire. O secundă de functionare pt aceste bujii inseamna transfer de caldura foarte mare, după zece secunde de pauza ai racit deja camera de aprindere si motorul e dat peste cap de mai multe ori pină produce căldură prin frecarea aerului comprimat si se ajunge la temperatura de autoaprindere a motorinei.
    1 point
  42. Procedura este foarte usoara: Select 17 (Instrument Cluster) Coding -> Function 07 00??x0x: Extra-Options +01 - Brake Pad Warning active +02 - Seatbelt Warning active +04 - Washer Fluid Warning active +16 - Sedan (Jetta) Scazi 2 din codul care il ai pe masina si le-ai dezactivat (de exemplu daca ai 7, il pui pe 5). Bafta.
    1 point
  43. Si cu deschiderea aia confortabila a geamurilor? ca inchiderea e super...dar pe mine ma tenteaza mai mult deschiderea...te apropii de masina si lasi geamurile jos fara sa mai tii apasat asa mult :D
    1 point
  44. Ca sa continuam cu spiritul de gluma.. a facut 11k de ieri pana azi ? Iar cu jantele, cui nu ii place, sa faca un crowfunding ceva si sa iti trimita banii pentru 2 perechi de Jante aliaj usor "Brescia" 7,5 J x 19.
    0 points
  45. eu am intrebat la dealer ( Brady) si mi-a spus 1200 ron cu vopsire si conectare la bolero- doar pt FATA
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!