Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.11.2017 în toate secţiunile
-
7 points
-
Tu cam ce zici, e ok sa dai 32.000euro pe un g7 2.0 tdi 150 cp? https://www.autoscout24.ro/offers/volkswagen-golf-gti-vii-20tsi-dsg-active-info-display-pano-benzină-alb-327900271 https://www.autoscout24.ro/offers/volkswagen-golf-gti-clubsport-20-tsi-dsg-5p-club-sport-recaro-benzină-alb-308928835 https://www.autoscout24.ro/offers/volkswagen-golf-gti-clubsport-20-tsi-xeno-navi-dsg-cl19"-benzină-roşu-3101873833 points
-
Moda asta ce sa-i facem. Ce-i drept speram sa nu vad asa jante pe un Golf. Speram sa nu vad pe nicio masina din grupul VAG Jante simple de tabla cu acel mic capacel de Caddy arata mult mai bine decat acestea.3 points
-
E un amarat de golf, cu motor de 150 CP, cutie manuala, faruri halogen in 2018!, fara trapa, fara pachet R-line, are DCC? hai ma... oricat de fan golf ai putea sa fii, e imposibil sa nu vezi diferenta enorma de pret pentru un golf. La 35.000euro ai cupra, sau bmw/audi.2 points
-
Trebuie sa rezolvi urgent problema cu -39/-40 Scoate mufa senzorului g62 si vezi cat indica in loc de -39/-402 points
-
Eu, si probabil si alti colegi, nu te prea intelegem. Te superi cand atatia oameni iti spun ca nu e ok pretul ala pt ca "banii nu sunt o problema", dar atunci cand ti s-a sugerat ideea de passat ai spus ca in aceeasi bani il iei mult mai chel. De ce nu mai pui bani si iei passat-ul la fel de dotat? Sau tiguan-ul cu 4 motion? Eu zic ca cel mai bine ar fi sa se faca un poll si sa voteze fiecare ce crede.1 point
-
Sincer eu nu as mai cere sfaturi daca banii nu ar fi o problema ....foloseste si tu alt termen gen ,,bugetul se poate suplimenta la nevoie,,.....nu de alta dar ne faci sa ne simtim mici1 point
-
Greseala mea, nu am vazut postata oferta tiguanului. Am recitit acum de la capat. Mie imi place mai mult golful in situatia actuala!1 point
-
Subscriu la ce zice deenman, daca tot dai caruta de bani, si banii nu sunt o problema, de ce nu te uiti la un gtd? Ma refer un gtd nou... Mai zi-ne detalii de tiguan. Ca daca e vreun 2.0 tdi fwd chel, alegerea e destul de evidenta...1 point
-
Marius, de ce ai rămâne pe VAG? Crezi ca noi suntem aici ca iubim VAG atât de mult? Sa fim seriosi, era alegerea cea mai buna calitate-pret... Dar cand vorbim de un Golf la 30 k cu optionalele alea, sau fara mai bine zis, pai sa mă ierte Dumnezeu dar nu are logica alegerea...1 point
-
1 point
-
Uite o părere cum sa ramai cu bani in buzunar si sa conduci o masina premium: https://www.autovit.ro/anunt/mercedes-benz-gla-200-ID7GlFVU.html E din 2016, nu 2017, scuzele mele, are aproape 25.000 de km, altfel spus: e noua, eu am facut km astia in 6 luni...1 point
-
1 point
-
La toate se monteaza aproape la fel, cu mici diferente doar pe ici pe colo. Detalii cu kitul le vezi in semnatura mea, poze filme etc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am umblat un pic pe la masinutza. am scos mufa a aparut eroarea... Deci am nimerit senzorul (puteau sa il puna oriunde dar au ales sa il puna in cel mai inaccesibil loc unde putea fi pus un senzor de temperatura (TREBUIE SA DAI CAPACUL DE LA FILTRU DE AER LA O PARTE)... ) imi arata -40 Fix fara variatii... am dat cu spray contact, am bagat mufa la loc, am impins-o cum trebuie pana a facut click). au inceput sa apara valori pe VCDS aparent corecte... Vedem cum porneste maine dimineata daca nu e prea frig,(daca e frig si merg bujiile mai mult un pic porneste la sfert.) Oricum ramane sub supraveghere senzorul minune... dar cred ca il schimb ca am inteles ca a aparut unul revizuit (corp verde) si nici nu e o galagie de bani. Atasez printscreenuri EEXCALADE eu ma bucur dint tot sufletul ca tu te plictisesti pe acasa si ne raspunzi aproape instantaneu. Dau o BR cand ajungi prin Bucuresti1 point
-
1 point
-
1 point
-
Arata f. bine sa-l stapaniti sanatos! Ledurile sunt belea. Cum se simte DSG-ul cu acest motor, are vigoare?1 point
-
Nu incearca nimeni sa te convinga de nimic, fiecare impartaseste experientele proprii. Tu ai incercat 5000 de km pe aceasi masina, eu am zeci de mii pe diferite marci si motorizari. Tot ce fac e sa impartasesc, nu sa sau sa nu, recomand. Fiecare alegere e pe propria raspundere.1 point
-
Intre 235/45/17 si 205/50/17 e o diferenta semnificativa de confort. Daca treci prin Bacau ti le pun pe masina sa dai o tura . O sa ai impresia ca toate strazile sunt bune ?1 point
-
Sigur ca poti pune de iarna pe 18 ,doar ca anvelopele late nu sunt eficiente pe zapada / gheata si au un pret mul mai mare ,in plus pe articulatiile de cc ... confortul o sa fie foarte scazut1 point
-
Multumesc pentru raspuns! Ce imbunatatiri ai obtinut adaugand Adizol T6?Din descrierea lui as putea spune ca este mana cereasca.Si inca un amanunt;folosesti in combinatie LM 1052 cu Adizol T6,respectiv 40ml Lm 1052 + 0.2ml Adizol la 10L motorina?1 point
-
cred ca peoportia de defectare e 1/100, totusi is câteva milioane de unitati vândute cu acea pompa. Spanul il pot verifica cu magnetul acolo la senzoru de la pompa??1 point
-
Hai sa ne mai relaxam putin cu o mica poveste despre cum am ajuns sa cumpar FL-ul. Imediat ce am vandut Barca Albastra Diesel, m-am infiintat la Brady cu pixul si portofelul pregatite sa imi comand ceva frumos. Mai precis, 1.8 TSI, evident cu M6. Toate bune si frumoase, semnez, platesc, injur Rabla 2017 ca nu pot cupla cu 1.8 TSI si merg acasa linistit ca mi-am comandat motorul ideal pentru Octavia. La ora aia eu inca aveam impresia ca 1.8 are distributie pe curea. In fine, acasa mai studiez putin configuratia pentru ca mai renuntasem la optionale ca sa nu ma duc in 30k pentru o Octavia. Si evident descopar ca 1.8 180 are distributie pe lant, fiind de fapt un motor din aceiasi seria cu 2.0 TSI 220. Pentru mine combinatia motor benzina, VAG si distributie pe lant este cam aducatoare de ganduri negre si gri. In fine, avand in vedere ca nu am vazut probleme mari pe 1.8 nou, ma mai relaxez putin, dar tot eram cam nemultumit. Ceva plutea in aer. A doua zi, surpriza ! Ma suna vanzaciosul meu preferat de la Brady sa imi spuna ca PORO mi-a anulat comanda si sa vin sa semnam pentru alta. Si cum eram eu cam in dubii, il mai intreb si despre celelate motoare pe benzina. Imi confirma imediat ca toata lumea este incantata de 1.4 TSI 150. Chiar il aduce la masa pe seful de service si discutam putin de motorizari. Nicio problema pana acum cu motorul CZD. Sfatul lor a fost pentru 1.4 pentru fiabilitate si servisare mai usoara. Impresia despre 1.8 TSI de la ei a fost buna, dar din service se vede ca este un motor rar si clar mai complex fata de 1.4 TSI. Asadar, am refacut comanda si am luat 1.4 TSI. In plus, am bifat si toate optionalele pe care le doream si la care renuntasem cand comandasem 1.8 TSI. Per total am iesit cu 1500 Euro mai bine si in plus merg si cu 2 litri de benzina ma putin la sutica de km. Asta pentru ca frec orasul zilnic, acolo unde 1.8 sta pe la 10 %, asta doar daca esti nevricos cu talpica. PS. Urmatorul post mai mare va fi despre motor. Valar Skodulis !1 point
-
1 point
-
1 point
-
Zilele acestea am facut un mic calcul legat de costurile cu carburantul de la achizitia masinii. Pana in prezent am cheltuit aproape 11.000 lei pe benzina. Asta pentru aprox 18500 Km cat am in prezent si aproape 1.5 ani de folosinta a masinii. De mentionat ca de aproximativ 4 luni de zile merg exclusiv cu benzina de 98/100 (95% de la Mol), deci costurile ar putea fi ceva mai mici cu benzina de 95 daca as dori. Voi ramane insa in continuare la benzina de 98, pentru cativa zeci de lei in plus prefer sa folosesc benzina mai buna. Acum..considerand cati litri de benzina am consumat (aprox 2050) pana in prezent, rezulta un consum mediu aprox de 11L / 100 Km in conditiile mele de mers (oras 75-80% din timp). Estimand ca in conditiile in care as fi avut motorul de 184CP diesel as fi avut probabil un consum mediu cu maxim 2-2.5 L / 100 Km mai mic, rezulta ca as fi economisit undeva la aprox 450 L motorina, adica undeva la aprox 500 EUR pentru aproape 1.5 ani de zile (pentru varianta maxima de -2.5L). Motorizarea diesel m-ar fi costat +1500 EUR din start. Facand o aproximare rapida, as fi recuperat diferenta de bani in min 4 ani de zile (in conditiile mele). Inca o data ma felicit pentru alegerea facuta vis-a-vis de motorizare, care nu numai ca vine sa completeze mult mai bine caracterul masinii (zic eu) in combinatie si cu DSG-ul aferent, ci vine evident si cu avantajele unei benzinare: incalizire rapida, adecvata distantelor scurte/dese, absenta FAP si regenerari, silentiozitate, rafinament. Bineinteles ca putem vorbi si de cateva avantaje teoretice ale diesel-ului, dar nu are rost in cazul meu (de ex daca cineva are nevoie sa tracteze o rulota, sau daca se fac min 20.000 Km / an). Exista bineinteles si un potential dezavantaj la revanzare, dar la ce se intampla pe piata in acesti ani mi se pare greu sa prevad cum va arata piata SH si in urmatorii 2 ani de zile, nu mai zic de 5-6-7 cat inentionez eu sa tin masina. Viitorul oricum pare a fi al electricelor / hybridelor... Poate aceasta analiza este utila celor care sunt in dubii in ce priveste raportul financiar benzina/motorina pentru acest tip de masina.1 point
-
1 point
-
Wow!! Felicitari @Doc Morelli pentru rabdarea de a scrie postul si de a exprima atat de bine functionarea sistemelor. Sunt perfect de acord cu tine ca este f usor sa intelegi sistemele astea, dar mai ales cu faptul ca ne fac viata mult mai usoara si ne ofera mai multa siguranta pe strada. @75NOR Exact ce ziceam si eu acum ceva timp, de atunci te-ai mai obisnuit si tu cu ele, desi ziceai ca sunt tare ciudate la inceput . Cine considera sistemele astea ca fiind proaste si ca ii pun viata in pericol, clar nu este un om care se poate adapta la ceva nou, indiferent de domeniu. Nu neaparat! In primul rand, cum ai spus si tu mai jos putin, nu se depaseste cu ACC pornit. ACC are alt rol, nu acela de a sta pornit cand faci depasiri din scurt. In general, stilul de a depasi din scurt nu corespunde unui mers relaxat cu ACC pornit. Deci, ori una ori alta. Nici asta nu e neaparat. FA intervine daca ai o viteza extrem de mare fata de masina din fata si nu franeaza mai mult decat e nevoie cu adevarat astfel incat sa nu il pupi pe cel din fata, cand distanta se mareste intre tine si cel din fata, FA nu mai franeaza. Totodata cand consideri ca nu mai e cazul de franare la repliere, poti atinge foarte putin acceleratia iar FA va inceta sa actioneze peste ceea ce faci tu. Pot sa spun ca in cei 17k km pe care ii am cu masina pana in prezent, am facut multe depasiri de genul si nu am avut probleme cu FA-ul, mi-a franat cand chiar a fost nevoie si nu mai mult decat a fost necesar ca sa nu ma urc pe cel din fata mea (insa eram foarte aproape de cel din fata si oricum eu eram deja cu frana pusa). In schimb, FA ma face sa ma simt mai confortabil in oras. Te scapa de acele momente in care in aglomeratie, asigurandu-te ca sa schimbi banda, cel din fata franeaza brusc iar tu cand intorci capul deja e prea tarziu, sau cel putin ai mari emotii ca nu prea ai sanse sa te mai opresti. Am avut vreo 2-3 situatii cand FA m-a facut sa rasuflu usurat in oras la faze din astea, punand frana chiar inainte sa observ eu ca cel din fata e aproape oprit brusc. 10+ pentru posturile pe care le faci! Ar fi foarte util sa se mute posturile noastre despre asa ceva in aria in care se discuta despre sistemele astea.1 point
-
Revenim la serialul “Optionale, dar sa stim si noi” cu episodul 5 “Sistemele de asistenta sofer”. Pentru inceput sa nominalizam asistentii. Daca la Park Assist il aveam pe sfantul Eustatiu, acum la siguranta activa ii avem pe Lolek si Bolek. Sa raspundem intai la intrebarea fundamentala "Te poate omori o masina cu sistemele de asistenta semi-autonome active ?". Dupa 2500 km cu barca albastra va pot raspunde afirmativ. DA, masina te poate omori chiar de la primul drum. De altfel, poti muri si in Tesla fara probleme. Dar pentru asta trebuie sa fie indeplinite cateva conditii, cea mai importanta fiind ca soferul sa fie complet idiot sau complet neinformat. Sa facem putin si teoria chibritului. ACC & FA Amplasati in bara de protecție frontala, senzorii monitorizează zona din fata masinii și evalueaza continuu distanta, directia si viteza obiectelor din apropiere. Acest radar ofera date pentru doi asistenți care se pot achizitiona separat: Front Assist și Adaptive Cruise Control (ACC include FA). Cand distanța devine prea mica si covrigarul nu reacționeaza sistemul intervine automat: - In cazul ACC, sistemul reduce treptat si foarte lin viteza pentru a pastra o distanta de siguranta fata de masina din fata. Aceasta distanta se poate regla in 5 trepte. - In cazul Front Assist, sistemul actioneaza doar în cazul unei coliziuni iminente cu una dintre cele patru actiuni: a. alerta vizuală care anunță că distanța de siguranță a fost depășită. b. un semnal acustic și visual. c. scurtă apăsare automată a frânelor. d. frânare automată pentru a evita coliziunea sau pentru a reduce severitatea accidentului. Lane Assist Este un sistem care functioneaza in baza imaginilor furnizate de o camera video dedicata. Asadar, sistemul depinde in totalitate de calitatea marcajelor drumurilor pe care se circula. Blind Spot Detection Doi senzori radar situati in bare spate monitorizeaza o zona de pana la 20 metri în spatele masinii. Atunci cand sistemul detecteaza obiecte in miscare aflate in spate un LED amplasat pe oglinzile laterale alertează covrigarul. Daca soferul porneste semnalul pe partea cu vehiculul detectat, LED-ul începe să clipeasca, indicand pericolul. Directia de intareste opunandu-se miscarii spre obiectul in cauza. Cum se comporta in viata reala Lolek si Bolek ? Trebuie sa intelegi inainte de a te pune in miscare alaturi de aceste masinarii ca sistemele pe bază de radar oferite de Skoda sunt un surogat de level 2 autonomous car https://en.wikipedia.org/wiki/Autonomous_car#Classification. Asadar, mintea si bunul simt al soferului sunt in continuare la fel de necesare pentru a ajunge intregi acasa. Si asta nu se va schimba prea mult in urmatorii ani. Toate sistemele de asistenta se pot activa sau dezactiva foate usor. Skoda ofera inclusiv buton dedicat pe volanul multifunctional. Nici macar nu trebuie sa iti iei ochii de la drum pentru asta. Impresii despre ACC Singura comparatie care imi vine in minte acum pentru a descrie confortul oferit de ACC este suspensia hidraulica de la Citroen. Chiar pe cutie manuala, sistemul functioneaza fin si franeaza delicat pentru a tine masina in siguranta fata de obiectele in miscare din fata. Este extrem de confortabil ca masina sa franeze si accelereze singura, fara a depasi viteza de tempomat Am constatat ca distantele prestabilite sunt chiar sigure, merg fara probleme pe nivelul 2 de la minim la viteze de extraurban. Fara probleme functionarea ACC pana acum, chiar si pe ploaie torentiala. Il folosesc intensiv, inclusiv in oras. Impresii despre FA FA-ul are o functionare in general brutala si am observat doar doua actiuni in tot acest timp: a. un semnal acustic și visual. b. frânare automată pentru a evita coliziunea. Mi se pare ca intra in actiune foarte corect si doar atunci cand este strict necesar. Si cam asta este si scopul lui in viata. Impresii despre LA Acesta este singurul sistem care este mai ciudat in functionare. Odata activ, el scaneaza in permanenta benzile de demarcare si odata gasita o banda, sistemul va directiona volanul pentru a “tine banda”. Asta inseamna ca volanul de LA cu tinta pornita va avea viata lui separata si se va misca in permanenta in mainile tale. Tu tii de volan si il simti cum trage stanga-dreapta singur. Spooky dar nimic brutal. Actiunea este iarasi finuta si nu iti da emotii daca intelegi ca sistemul este atat de bun pe cat sunt si marcajele benzilor. Iarasi, actiunea soferulul este esentiala si pentru acest sistem pentru ca odata ce nu mai recunoaste banda LA-ul se dezactiveaza singur fara sa iti comunice explicit, ma rog ai un indicator de status pe CB. Daca lasi mai mult de 15 secunde mainile de pe volan vei primi un frumos semnal acustic pentru a te trezi in reverie. Era prea frumos sa mearga singura pana acasa, nu ? Din pacate la LA am gasit un mic bug. La Honda, cand depasesti fara semnal benzile, primesti o ditai alarma audio in care iti reaminteste sa te trezesti si bine face. La Skoda poti sa treci printre benzi fara semnal si nu te injura masina. Doar volanul se va lupta putin cu tine si se va opune actiunii. Mi se pare util sa ai o alarma sonora aici pentru cazul nefericit cand adormi la volan si orice secunda este esentiala atunci. Impresii despre BSD Aceiasi problema de la LA o am si cu BSD-ul. Nu ai alarma sonora cand sistemul detecteaza un pericol. Te vei lupta cu volanul cand BSD-ul vede obstacol si LED-ul din oglinzi se va aprinde. Mi se pare normal sa am o alarma audio foarte explicita pentru BSD. Sunt situatii in care esti cu ochii pe o laterala a masinii si iti vine obstacol in unghiul mort din cealalta laterala. O alarma audio este extrem de utila in aceste situatii pentru ca iti ofera informatia imediat fara a lua ochii de la actiunea curenta. Apropo, senzorii de BSD furnizeaza front de lucru si pentru Park Assist. Sunt extrem de utili pentru manevrele de iesire cu spatele in zone fara vizibilitate. Cum traim in pace cu masinile autonome de nivel 2 ? - Trebuie sa ne obisnuim foarte rapid cu distantele la care masina reactioneaza. Nu este asa de greu pe cat pare, sistemele sunt calibrate foarte fin si un sofer prudent se va simti ca acasa cu deciziile de distanta ale masinii. - Trebuie sa te obisnuiesti cu viata dubla pe care o are volanul si cu faptul ca asculta acum si de LA nu numai de manuta ta. - Trebuie sa fim si mai prudenti cu depasirile. Incepand cu pregatirea si in special cu revenirea pe banda. O revenire din scurt si in mare viteza relativa fata de masina din fata se va solda inevitabil cu o frana de FA sau de ACC. Asadar: - depasim intotdeauna in siguranta avand asigurate distantele sigure de repliere. Groaznic, nu ? - depasim intotdeauna cu tempomatul dezactivat. Ori de la maneta de cruising, ori piscand frana putin in pregatirea depasirii. Sau mai bine dezactivezi temporar sistemele de asistenta. Este foarte usor, ai buton dedicat pe volan pentru asta. Asta si pentru ca sunt si situatii cand aglomeratia impune un ritm de depasiri mai sustinut, de acord. Ti se pare complicat sa faci asta ? Daca Da, eu cred ca ti se poate parea la fel de complicat sa pornesti luminile de intalnire cand pornesti masina, sa semnalizezi parasirea benzii din manetuta aia din stanga, sa dai jos zapada de pe capota cand iesi pe drum, etc. Acestea sunt sistemele cu care trebuie sa ne obisnuim, acesta este viitorul masinilor personale. Par example, Honda are Sensing standard pentru orice masina de generatie noua incepand cu 2017. Civicul de la noi nu il poti comanda fara Sensing. Si vor urma toti producatorii acest trend. Testele EuroNCAP au inceput deja sa puncteze functionalitatea acestor sisteme fara de care nu se mai pot lua 5 stele. Ca si nota, ACC 10+++++, BSD si LA 8 pentru lipsa alarmei acustice. Ma impac foarte bine cu tehnologia asta si se potriveste manusa cu stilul meu de condus. Valar Skodulis !1 point
-
Sper sa nu fie cu suparare! Dar jantele si culoarea etrierilor nu au nicio treaba cu masina... O pereche de jante OEM si etrierii pe argintiu sau negru ...1 point
-
Cum va spuneam mai sus, am procedat la montarea climatronicului. A fost o munca destul de anevoioasa si a durat aproape 15 ore in doua persoane. De fapt demontarea/montarea nu a fost chiar atat de grea dar reproiectarea instalatiei electrice a durat mai mult deoarece eu nu am avut releul de comanda al ventilatorului pe masina. Mai mult de atat a trebuit sa decupez si peretele de foc pentru ca nu aveam trecerile din cabina in compartimentul motor. Poze am facut pana am constatat ca imi trebuie de fapt si alt alternator pentru ca al meu nu era compatibil cu variantele cu climatizare. Ca si piese achizitionate au fost: aeroterma de climatronic cu instalatie proprie, panou de climatronic, senzor intensitate solara, instalatie electrica de interior odata cu aeroterma care mi-a fost de mare folos (mufe, fire, etc), conducte, radiator AC, suruburi, garniturile de pe panoul de foc, releul de ventilator, suportii de prindere ai conductelor, suport motor pentru compresor si alternator (auportul meu era diferit), compresor AC, evident alternator cumparat in aceeasi zi, oringuri si cam atat. Mentionez ca am avut totusi noroc pentru ca masina mea este dotata cu carlig de remorcare din fabrica si pentru aceasta optine se monteaza radiatorul de racire mai mare fata de cel fara carlig si probabil si tragerul era diferit. La intalatia electrica a trebuit sa cositoresc toate firele pentru siguranta mea. Am folosit numai componente OEM, iar firele au fost trase cu mare grija alaturi de cele ale instalatiei. Am lucrat cu mare grija si nu am rupt nimic, dar nici nu mi-au ramas suruburi si totul a venit perfect dupa montare. Am mai avut batai de cap cu uleiul din instalatia AC, care a necesitat documentare ulterioara pentru ca nu am avut parte de un specialist bun la serviceul care mi-a bagat freonul. Am avut cateva recomandari pana sa ma apuc de instalare cum ca ar trebui rescris softul la ECU pentru ca nu este acelasi lucru, dar cand am instalat totul, ECU mi-a zis incorect coding, am recodat si am declarat HVAC-ul in Can Gateway si totul a fost ok. Climatronicul merge perfect, am temperaturi si de 1 grad pe vaporizator, iar din testele realizate ulterior am constatat ca functioneaza in parameri normali. Ar fi multe de povestit dar sunt mai bucuros de realizarea in sine. Atasez cateva poze: 1, 2, 3, 4, 5. Multumesc pe aceasta cale lui treishu care mi-a oferit cateva detalii importante la demontare si care de altfel a facut modificarea de la climatic la climatronic. PS: Sper ca mai citeste cineva acest topic...1 point
-
?!?!?!?! 34.000euro pentru un golf cu halogen? nu tu r-line? doar ca-i exclusive? 36.000euro pt tiguan. Tu te-ai uitat si la alte masini?sau esti fixat pe VW?! de ex la 35.000euro iei 320d x-drive configurat slab, sau 320d x-drive dotari multe (masina de 50.000euro noua) cu 8000km si 1 an vechime. suma de 30.000euro + este exagerata pentru a cumpara o compacta, este strict parerea mea si mi-o mentin. Uite un exemplu: https://www.autoscout24.ro/offers/bmw-320-20-d-sport-navi-proftetto-pelle-oyster-pdc-motorina-alb-3070551680 points
-
0 points
-
Apple nu permite si nu va permite Waze pe Apple Car Play. Din pacate pentru cine e fan Apple, nu are decat sa-si cumpere un al doilea telefon cu Android pentru a utiliza Waze pe ecranul masinii.0 points
-
-1 points
-
Nu stiu ce sa zic...folosesc 245/45/18 de iarna, fara probleme pe zapada sau gheata, de ani de zile. Si, ca o paranteza, am petrecut multi ani in diferite zone de conflict de pe glob, unde desumflam putin anvelopele masinilor de lupta pt o mai buna aderenta pe zapada, noroi, nisip etc, marind astfel suprafata de rulare a anvelopei si...chiar functiona.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00