Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.11.2017 în toate secţiunile
-
Adaugarea uleiului 2T are un singur plus, reduce sensibil zgomotul injectiei, fix zero, acelasi lucru il face o motorina superioara. De minusuri pe termen lung nu se gandeste nimeni, motorina e combustibil care arde incomplet, cu reziduri de funingine, ganditi-va uleiul cum arde, orice ulei prin ardere creeaza depunere, toti luptam sa diminuam aceste funingini, care au tendinta de a colmata, EGR, galeria de admisie, si cel mai important injectoarele, viata turbinei, geometriei, nu mai vorbesc de DPF care abia suporta emisiile , motorina de la noi nu e din cea mai stralucita, asa ca nu mai innecati motoarele si cu ulei. O motorina de calitate superioara este suficienta pentru motorul dvs.3 points
-
Nu incearca nimeni sa te convinga de nimic, fiecare impartaseste experientele proprii. Tu ai incercat 5000 de km pe aceasi masina, eu am zeci de mii pe diferite marci si motorizari. Tot ce fac e sa impartasesc, nu sa sau sa nu, recomand. Fiecare alegere e pe propria raspundere.2 points
-
Da, pai de 3 saptamani stateam cu ele in curte, si cu cele de vara de la Golful 4, astazi am trecut la treaba ca am bagar Karcher-ul prin curte si am bagat putin si pe jante, desi nu a avut niciun efect, negreala nu s-a dus decat dupa ce am bagat Nufarul. Nu am facut poza cum erau inainte, chiar imi pare rau, erau aproape negre, daca frecam faceam febra musculara, erau niste depuneri groaznice. Asa Nufarul ala a facut treaba pentru mine. Pe exterior nu a fost nevoie sa le dau cu nimic, erau curate, doar interiorul era problema. Sealant-ul ala nu stiu ce e, presupun ca protejeaza. Cu riscul de a-mi pune lumea-n cap, tre sa zic ca pe eticheta de la Nufarul scria clar ca trebuie clatit la final cu apa, nu cu sealant2 points
-
Azi am avut zi de karate kid... wax on/ wax off ?. Am băgat azi 6 ore. Spălat / Clat bar + quick detailer /limpezire cu furtunul/ pasta polish manual / Wax ultimate / Paint protect 365 La exterior plus curățat putin panoramic si dat garniturile de acolo cu silicon. Mâine tre sa fac geamurile cu Rain X.2 points
-
Am recuperat jumatate din bani, deja le pusesem cruce, insa vanzatorul mi i-a returnat abia dupa ce am lasat feedback. Pana atunci era foarte arogant. Am cumparat alta unitate si s-a rezolvat totul. Am facut si codarea pentru plierea oglinzilor la incuierea masinii, la 3g high nu a vrut neam sa o ia.2 points
-
ce sa mai fac acuma? o sa traiesc cu regetul asta toata viata.2 points
-
Asa dupa cum am promis pe alt thread, revin cu un DIY despre cum se poat monta surse suplimentare de iluminare in portbagajul unui Passat Variant. Durata estimata: circa 2-3 ore. O comparatie before/after se poate vedea aici: http://vwforum.promo...ttach_id=325874 Dupa cum se stie, la Variant exista o singura sursa de lumina in portbagaj, o lampa pe plafon. Problema e ca lumina e destul de slaba si complet inutila cand "jaluzeaua" acopera portbagajul - nu se vede nimic dedesubt. De aceea m-am gandit cum sa fac sa adaug niste surse de lumina in capitonajul lateral, sub jaluzea. Nu sunt singurul care a facut asta, am vazut pe alte forumuri idei similare. Pe scurt, ce-am facut: am confectionat un cablu care se leaga la firele lampii de plafon si duce curent la lampile suplimentare instalate de mine in stanga si dreapta. Am folosit numai componente originale, de la lampi la cabluri: - 2x Lampa + bec (7L6 947 101 A) - lampa de plafon B7 Variant; - 2x Mufa (1J0 971 972) - mufa pentru lampa de mai sus; - 2x Cablu cu pini (000 979 131 E) - Cablu de ca. 40 cm cu pini la capete; pinii intra in mufa de mai sus; - cativa metri de cablu litat (0,75); - banda izolatoare textila, de preferat flausata, manson termic de izolat cabluri electrice; - set surubelnite Torx, cateva chei tubulare, un cutter bine ascutit, Dremel 4000 pentru ajustat lampile. Componentele VW m-au costat 32,30 EUR la care se adauga ati cativa EUR pentru restul materialelor (cablu, banda izolatoare etc.). Sculele le aveam deja ;) Am folosit cam 2.5 m de cablu litat (dublu!) in felul urmator: la mijlocul lui am dezizolat o zona pe care am prins 2 cabluri de ca. 20 cm fiecare. Am izolat zonele respective cu izolatie termica, dupa care le-am infasurat cu banda izolatoare. Cablurile de 20 cm se vor lega la alimentarea plafonierei, cele 2 capete ale cablului de 2.5m vor cobori de pe plafon in stanga si in dreapta, in spatele capitonajului portbagajului. Cablurile cu pini se taie in doua, pinii se monteaza in mufe si se izoleaza. Pentru ca cablurile erau ambele galbene, am marcat unul din ele. In principiu, acum se pot lega cablurile galbene la cele albastru/maro. Eu am facut acesta legatura dupa montajul cablului principal in masina, de teama sa nu estimez gresit lungimea totala a cablului. Intre timp, am decupat capitonajul portbagajului. Am folosit un cutter foarte solid si bine ascutit, capitonajul este foarte gros (ca. 3-4 mm). Pentru asta, am cautat un loc in care aveam suficient loc in spatele capitonajului (il mai desfacusem si stiam deja unde!). Pe o bucata de scotch am desenat cu maker permanent bucatile ce trebuie decupate (75 x 20 mm). Scotch-ul l-am lipit in locurile unde urma sa decupez. Lampile au trebuit si ele un pic ajustate, au o gheara care pe tine pe loc, aceasta trebuie insa modificata putin ca sa prinda bine de capitonajul cel gros. A urmat montajul in sine al cablului in masina si cuplarea electrica a cablurilor cu mufe la capat. Mai intai se desface partea de jos a pragului portbagajului. Are 2 suruburi Torx, dupa care se ridica pur si simplu, are 4 clipsuri: Apoi se desface masca de plastic de pe plafon. Se trage in jos de ea, cu grija. Are numai 5 clipsuri:1 point
-
Asa am patit si eu cand am dat cu Meguiar's ,stralucea pielea rau ,dar dupa doua zile sa facut culoarea care imi doream ,mat.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Revin si eu cu feedback privind caseta de directie ...am fost si la itp ,I am zis tipului sa fie atent la zgomotul facut de bracarea volanului si mi a gasit uzura la bucsele mari de pe fata,cauciucul era taiat pe interior si juca in axul hexagonal...asa ca le am schimbat si zgomotul a disparut1 point
-
Ingrijim masina ca pe o regina.. Detailing piele interior, 2 pasi curatare si 2 pasi hidratare + protectie . Solutii Meguiar's G3800 2 in 1 leather cat si Meguiar's leather balm . Genul de solutii care dupa aplicare 1-2 zile pielea e lucioasa iar apoi devine mata si elastica (un aspect natural de piele curata). Volanul a fost curatat temeinic cat si schimbatorul. Urmeaza maine inca o vizita la Ace Detailing (am mai fost acum aprox 2 luni pentru detailing exterior si a iesit perfect totul) pentru o spalare buna cat si o protectie de iarna cu ceara speciala . Las cateva poze.. in general stanga e before si dreapta e after (pozele sunt cam slabute calitativ din pacate.. ) Anul 2018 sper sa ne rezerve lucruri speciale .. mai ales pe partea de motor, dar... ramane de vazut, planuri sunt multe Am facut si o verificare pompa inalte de span, pare sa fie foarte curat (multumesc @EEXCALADE pentru sfat )1 point
-
1 point
-
Trofin Liviu, trebuie sa iei dieselul asa cum e si ce ofera, nu trebuie sa fie un motiv de stres, batai de cap, daca iti e incomoda treci la benzina, dar sa nu ai impresia ca acolo nu sunt probleme, toate au sensibilitatile lor. Nu aveti cu ce sa ma convigeti, am experimentat si eu amestecul minune mai bine de 5000 km, concluzia mea am impartasit-o mai sus.1 point
-
@calin.g eu nu pot spune că motorina premium a avut același efect că uleiul 2t. Nici fata de motorina normala nu am văzut o diferența încât să merite diferența de bani. Dar eu vorbesc strict de mașina mea. Nu foloseai și tu 2t la un moment dat? Cu un singur plin combinat cu 2t nu aflii nimic. Așa cum zice și @Trofin Liviu, trebuie să folosesti mai mult timp un anumit ulei pt a îți da seama daca e bun sau nu. Eu mi-am expus părerile după ce am folosit cam minim un bidon din fiecare sortiment. Dar, oricât de bun e uleiul pe care îl alegi, va fi fix 0 daca ai ghinionul și alimentezi cu o motorina vai steaua ei, chiar și de la lanțurile mari.1 point
-
Abia acum am avut timp sa fac putina curatenie prin curte si cu ocazia asta am spalat si jantele de vara si le-am agatat in cuier. Am folosit cel mai scum produs de pe piata, Detartrant Nufarul Clasic Am lasat 5-10 minute sa actioneze dupa care s-a luat totul cu un burete Pana si pata de smoala (care ramasese cand am facut pozele de mai jos) am scos-o cu o mica lovitura fara sa ating janta, a sarit smoala de acolo ca sticla, praf s-a facut, era tare ca piatra.1 point
-
Buna ziua eu am cumparat o skoda kodiaq de la aviamotors , care mi.a fost predata cu navigatia defecta . Acest defect a fost mascat, printr o predare in graba de catre consilier care se grabea sa ajunga in alta parte si am.fost predat unui domn de la logistica pe care il cunosteam si care mi a dat actele si cheile. Cand eram in drum.spre casa am vrut sa pornesc navigatia dar imi spunea ca nu este disponibila. L am sunat a2a zi pe consilier sa imi comunic problema si mi a spus ca ma programeaza in service sa cerceteze problema. Vorbind cu un.prieten mi.am dat seama ca consilierul de vanzari nu mi a dat cardul de navigatie al masini . Cand I am atras atentia mi a spus ca trebuie comandat si dureaza 14 zile , o mare minciuna.Cand am.insistat sa imi dea cardul sau sa verificam navigatia am urcat cu el sus in birou si stupoare avea cel putin 6-8 carduri de navigatie sigilate in carcase ca de dvd. Cand am introdus cardul in unitatea media din torpedou navigatia nu recunostea pozitia actuala si a trebuit sa fiu programat la service. Am fost in service de 4 ori de la ora 11/17.00 , prima data sa repare navigatia care s a stricat in cateva ore , a 2a oara sa repare navigatia si si au zgariat torpedoul, a 3 a oara sa schimbe torbedoul si mi au stricat prin mufare gresita camera de marsarier , a4a oara sa repare camera de marsarier , pe care nu reusesc sa o repare deoare asteapta raspuns de la fabrica. Am fost sunat de la calitate,de la sef service etc ca se rezolva la telefon si cand ajungi acolo vor sa te convinga ca totul e normal . Sunt client de 12 ani avia motors dar s a schimbat in rau fiind flux constat de personal iar sefii de service isi acopera angajati ca doar este cu circuit inchis . Daca stai pe acolo 2 zile si nu iti vine sa crezi ce vezi si ce fac anajati. Acum.astept pozitia oficiala aviamotors , deoarece din cele 4 reparati in service doar 2 au fost trecute in baza de date , noroc ca am.avut inspiratia sa fac poze si filmari in timp ce lucrau la masina sa am.dovada ca am avut 4 intrari in.service. Astept raspunsul lor in decurs de 30 de zile pentru a ma adresa anpc si pentru a merge si in.instanta. am.trimis email si.la infoline@skoda-auto.cz . Mi au raspuns foarte repede cerandu mi sa le trimit poze , documente etc pentru a mi sustine afirmatiile . Dupa ce le am trimis au ramas mirati de situati si mi au comunicat ca sunt clienti din Romania care reclama servicile aviamotors si vor incerca pe cat posibil sa ma ajute. In concluzie trimite email la infoline@skoda-auto.cz daca aveti nemultumire de reprezentante skoda. Cu stima si respect un pățit1 point
-
Intre 235/45/17 si 205/50/17 e o diferenta semnificativa de confort. Daca treci prin Bacau ti le pun pe masina sa dai o tura . O sa ai impresia ca toate strazile sunt bune ?1 point
-
Sigur ca poti pune de iarna pe 18 ,doar ca anvelopele late nu sunt eficiente pe zapada / gheata si au un pret mul mai mare ,in plus pe articulatiile de cc ... confortul o sa fie foarte scazut1 point
-
Se pare ca trebuie sa-mi schimb masina pentru ca nu mai e nicio activitate pe aici...1 point
-
@Emi_ Adizol T6 este o chestie care îmbunătățește arderea și atât! Depunerile în filtrul de particule scad semnificativ, egr-ul se păstrează mai mult timp curat (am văzut demontat după 20000 km rulați cu el) , scad noxele(asta chiar am verificat pe mașina mea la itp). Din efectele pe care poți să le verifici imediat sunt un consum un pic redus și mai multă putere la turații reduse. Dozajul menționat de tine este cel pe care îl folosesc. Aici noi ne împărtășim experiențele, important este ca tu să găsești varianta optimă pentru tine iar asta presupune să experimentezi.1 point
-
1 point
-
Ce treaba are una cu alta ? Mai ramane sa legi lichidul de racire cu cel de spalat parbrizul. @titizmok e interpretabila chestia cu menajatul. Dar daca ai merge "batraneste" ai ajunge < 1L / 15.000km. Ceea ce e ok.1 point
-
@The_Ego & @motanelul merci pentru observatiile pertinente. In ceea ce preiveste DSG 7 - dq200, sunt in love pana peste cap. Si la fostul Polo am avut un DSG 7 si am fost super incantat. La Golf cutia asta parca schimba si mai fin. Si sotia nici nu vrea sa mai auda de manuala. Adevarul ca am testat-o in trafic gen "acordeon" aka "bara la bara" cu ACC on. Masina e de vis se accelereaza si se opreste singura si poti sa dormi la volan. Azi am verificat uleiul... de mult nu am mai vazut asa ulei curat. La diesel dupa doua zile e ca smoala. In comparatie cu masina cu care circul zilnic Rapid 1,6 TDI 115, Golful 1,4 TSI 125 in combinatie cu DSG e un mini Ferrari Zboara! sunt trist numai ca am evitat TSI-ul atata timp. Azi am comandat "retrofituri" de pe ahw-shop.... si cred ca pana vin o sa stru o ochii pe tracking nr de la DHL Spoiler vertical, protectie la incarcare portbagaj si capace la jantele de iarna. Si cu asta a venit Mos Craciun la noi. Daca afla sotia, a venit si iepurasul1 point
-
probabil consumul extra de ulei il ai datorita dsg-ului eu am uleiul pe joja la maxim si fac revizia la 15.000 km. am aproape 70.000 km si nu am completat niciodata1 point
-
Referitor la tipul de motorina, mie mi-au recomandat cand am ridicat masina sa alimentez numai cu sortimentul mai scump1 point
-
Hai sa ne mai relaxam putin cu o mica poveste despre cum am ajuns sa cumpar FL-ul. Imediat ce am vandut Barca Albastra Diesel, m-am infiintat la Brady cu pixul si portofelul pregatite sa imi comand ceva frumos. Mai precis, 1.8 TSI, evident cu M6. Toate bune si frumoase, semnez, platesc, injur Rabla 2017 ca nu pot cupla cu 1.8 TSI si merg acasa linistit ca mi-am comandat motorul ideal pentru Octavia. La ora aia eu inca aveam impresia ca 1.8 are distributie pe curea. In fine, acasa mai studiez putin configuratia pentru ca mai renuntasem la optionale ca sa nu ma duc in 30k pentru o Octavia. Si evident descopar ca 1.8 180 are distributie pe lant, fiind de fapt un motor din aceiasi seria cu 2.0 TSI 220. Pentru mine combinatia motor benzina, VAG si distributie pe lant este cam aducatoare de ganduri negre si gri. In fine, avand in vedere ca nu am vazut probleme mari pe 1.8 nou, ma mai relaxez putin, dar tot eram cam nemultumit. Ceva plutea in aer. A doua zi, surpriza ! Ma suna vanzaciosul meu preferat de la Brady sa imi spuna ca PORO mi-a anulat comanda si sa vin sa semnam pentru alta. Si cum eram eu cam in dubii, il mai intreb si despre celelate motoare pe benzina. Imi confirma imediat ca toata lumea este incantata de 1.4 TSI 150. Chiar il aduce la masa pe seful de service si discutam putin de motorizari. Nicio problema pana acum cu motorul CZD. Sfatul lor a fost pentru 1.4 pentru fiabilitate si servisare mai usoara. Impresia despre 1.8 TSI de la ei a fost buna, dar din service se vede ca este un motor rar si clar mai complex fata de 1.4 TSI. Asadar, am refacut comanda si am luat 1.4 TSI. In plus, am bifat si toate optionalele pe care le doream si la care renuntasem cand comandasem 1.8 TSI. Per total am iesit cu 1500 Euro mai bine si in plus merg si cu 2 litri de benzina ma putin la sutica de km. Asta pentru ca frec orasul zilnic, acolo unde 1.8 sta pe la 10 %, asta doar daca esti nevricos cu talpica. PS. Urmatorul post mai mare va fi despre motor. Valar Skodulis !1 point
-
Decat sa alimentez de la Luk, mai bine merg 10 Km pe jos pana la urmatoarea benzinarie1 point
-
1 point
-
sa stii ca nu le-am comparat d.p.d.v. al calitatii sunetului, niciodata. Ca functii, conectivitate, etc - 330G este net superior.1 point
-
Pentru ca forumul nu-mi permite sa adaug prea multe poze per post, voi continua aici, in alt post. As ruga insa un admin sa "lipeasca" aceste posturi impreuna, daca se poate. -------------------------------- Sub mastile de plastic se pot vedea cateva cleme care fixeaza niste cabluri deja existente; de aceste cleme ne vom folosi pentru a fixa si cablul nostru: Se trage putin in jos de capitonajul tavanului, acolo se vede deja plafoniera si cablurile sale. De aceste cabluri vom conecta bucatile de 20 cm din cablul confectionat anterior (vezi primul post!). Locurile se izoleaza bine cu banda flausata: Cablul nostru se trece acum pe sub capitonajele din stanga si din dreapta, se fixeaza in clemele mentionate anterior si se scurteaza in asa fel incat sa nu lasam prea mult cablu atarnand intre capitonaje si tabla (nu vrem sa zdrangane nimic, nu?). De cablul scurtat am cuplat apoi mufele pregatite in prealabil (vezi primul post!). Atentie mare la culorile cablurilor si firele marcate! Acestea le-am izolat cu manson termic si apoi cu banda flausata: Se verifica daca lampile aditionale functioneaza corect, si se monteaza totul la loc in secventa inversa. Ar trebui sa arate cam asa: In final, o comparatie a luminarii inainte si dupa instalarea luminilor aditionale:1 point
-
Pentru ca forumul nu-mi permite sa adaug prea multe poze per post, voi continua aici, in alt post. As ruga insa un admin sa "lipeasca" aceste posturi impreuna, daca se poate. -------------------------------- Se desfac cele 2 suruburi care fixeaza podeaua portbagajului si se scoate afara: Se desfac suruburile si piulitele care fixeaza ramele de plastic din jurul vanei in care sta roata de rezerva: Se continua cu demontarea punctelor de fixare cromate din capitonajele laterale (cate 2 suruburi Torx). Se ridica de clapetele de rabatare a scaunelor; sub fiecare clapeta este cate un clips de plastic care se scoate usor, cu o surubelnita plata. Se scoate afara ansamblul clapetei, sub ea mai este un surub Torx: Se trage (cu putere, dar cu grija!) de capitonajele laterale, Sunt fixate in 2 clipsuri pe stalpul D si inca 4 clipsuri de-a lungul ramei inferioare a geamului lateral. Atentie, clipsurile ies cateodata impreuna cu partea "mama" care ar trebui sa ramana fixata de rama geamului! Daca au iesit, se fixeaza la loc: Se demonteaza mastile de plastic de pe colturile de sus (stanga si dreapta) ale portbagajului. Sunt fixate cu 2 clipsuri:1 point
-
Salut. Ieri am schimbat aproape toate furtunasele de la vacuum, mai putin unul care este in spatele motorului si nu ajung la el.....deeh am mana prea mare. Am sa-l schimb cand am sa-mi dau admisia jos pentru curatare. In fine, ce vreau sa va spun este ca masina a devenit mai silentioasa si parca trage mai bine. Cel mai uzat furtun era cel de la actuator, panza care ar fi tb sa-l protejeze a disparut si cauciucul in sine mai avea un pic si se macina. Recomand schimbare furtunelor la masinile care au mai mult de 200 de mii de km. Este normal ca bila de vacum sa se miste? Eu asta am observat ieri la motorasul meu.1 point
-
Un Golf 7 se ascunde ! Si uite asa, veni toamna, Dar tu ai parasit Honda ! Insa dupa al iernii ger, Poate vei avea ..Type R ?!0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Albastra + interior bej =love Este...SUPERB Ca si motorizare,nu mergea 2.0 benzina?-1 points
-
Salut, Aral Super Tronic Longlife III 5W-30 este bun pentru un 1.4 TSI 160hp (CTHD) ? Din cate am vazut respecta normele VW 504 / VW 507. Motorul are 64k km. Multumesc. Ce filtru de ulei se potriveste la acest motor ?-1 points
-
Revin cu impresii dupa un an si junatate de folosire a carburantilor de la lukoil, motorul merge perfect nu este zgomotos, trage bine in turatii cu un consum decent, benzine folosite ecto plus 95 si in weekend cea de 98. Restul sunt povesti despre carburanti lukoil ca sunt de calitate proasta.-1 points
-
Chiar de mergi cu GTI Ochii deschisi sa ii tii Nici nu stii cand vei testa Urmatoarea masina a ta Nu iti mai place de gheisha ? Poti sa iti iei masina .. de nisa-1 points
-
Nu stiu ce sa zic...folosesc 245/45/18 de iarna, fara probleme pe zapada sau gheata, de ani de zile. Si, ca o paranteza, am petrecut multi ani in diferite zone de conflict de pe glob, unde desumflam putin anvelopele masinilor de lupta pt o mai buna aderenta pe zapada, noroi, nisip etc, marind astfel suprafata de rulare a anvelopei si...chiar functiona.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00