Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.11.2017 în toate secţiunile
-
ce sa mai fac acuma? o sa traiesc cu regetul asta toata viata.4 points
-
Balena a ajuns Luni la Bucuresti. Colegul @Vise01, a dus-o si ii multumesc si aici pentru ajutor Este la AFS acum, baietii s-au pus pe treaba. Momentan astept sa fie gata.... si da, timpul trece foarte foarte greu. Sunt foarte curios cum va da cu BBS-urile deoarece nu am apucat sa le pun pe masina cat timp a fost la mine.. Din cate stiu va fi al 2-lea Superb 1 din tara pe perne3 points
-
3 points
-
Corecta afirmatia...nu treci itp ul si asigurarea nu te despagubeste ....ar trebui sa fie la fel si in romania2 points
-
Nu renunța la Segment doar ca să pui niste jante care au devenit banale ! Eventual mergi pe Segment 19" sau mai era un model interesant pe A7 care s-ar preta bine la tine !2 points
-
Salutare! Mmi de State are probleme, apa i-a afectat procesorul. Am cumparat alta unitate 3G+, momentan merg cu un High. De ieri am radio in masina, multumita lui Al Bundy, cel care m-a ajutat cu retrofitul asta. Mai avem cateva ceva de facut, ieri mi-a tras cablajul pentru incalzire, ventilatie si reglaj lombar la scaune( am scaune de A5 cabrio modificate). Urmeaza oglinda anti-orbite si asistent faza lunga. Pentru iarna am Dunlop cu jante originale A5 17, cele cu care a venit masina in primavara. Anvelopele sunt practic noi, cativa ani stau linistit in privinta asta. Sa vad ce fac cu cele de vara, ma gandesc sa renunt la Segment 20 si sa pun Rotor 19.2 points
-
Felicitări pentru mini familia vag! Atâta timp cât ai garanție la mașină, nu ai de ce să îți faci griji, te bucuri de ea și aia e! Singurul lucru pe care poți să îl faci pentru cutie e ca în trafic bara la bara sa o tii pe manual in treapta 1 ca să eviți schimbarea în tr2 la o viteza mult prea mică și mersul cu ambreiajul patinat.1 point
-
Ce treaba are una cu alta ? Mai ramane sa legi lichidul de racire cu cel de spalat parbrizul. @titizmok e interpretabila chestia cu menajatul. Dar daca ai merge "batraneste" ai ajunge < 1L / 15.000km. Ceea ce e ok.1 point
-
Cardul e de la emag pentru cumparaturi multiple din categoria auto in termen de 13 luni, atata timp cat produsele sunt vandute de ei ( si nu de parteneri ). Este card diferit fata de cardul Multibonus si ofera o reducere de 15 bani pe litru indiferent de tipul de combustibil cumparat. Se poate folosi doar de 2 ori pe zi si e valabil 3 ani de la emitere.1 point
-
Am exact ce zici tu @RzzV , dupa o perioada de stat afara se duce. Se aburesc doar de la trecerea garaj - afara sau afara - garaj si se duce dupa 30 de minute. Doar ca mi se pare ciudat sa se intample asta ?!1 point
-
1 point
-
Ce nu stia @deenman era ca masina este luata si folosita in Franta, nu adusa de acolo pt Ro. Asa ca achizitia de aici de noua nu prea avea sens. Sa fie intr-un ceas bun!1 point
-
1 point
-
Daca observati, pinionul de la vibroken nu are pana de fixare. El se monteaza prin presare. Daca cumva se fisureaza, ceea ce s-a intamplat in majoritatea cazurilor, acesta pleaca de la punct ceea ce conduce la modificarea pozitiei axelor cu came fata de punctul optim si nu sarirea lantului cum se spune pe aici. Rezultatul.... supape indoite pistoane crapate datorita lovirii de supape si in consecinta motor compromis. Defectele de acest gen au aparut la motoarele fabricate pana in vara lui 2011 datorita materialului slab calitativ din care se faceau componentele. Noul kit rezolva doar problema calitatii otelului cu o mica modificare de design care va rezista mai mult dar nu si fixarea solida prin pana a pinionului la vibroken. Asta nu se putea face la motoarele in uz deoarece trebuia demontat motorul si realizarea canalului de pana sau efectiv inlocuirea arborelui (operatie mult prea costisitoare). In concluzie va recomand sa utilizati autoturismul dvs normal fara fortaje si plecari cu scartait de roti. O utilizare mai blanda va va scuti de belele pe viitor. Celor care au masina cumparata pana in august 2011 le recomand sa schimbe kitul de distributie. Aveti in foto motvul.........1 point
-
Stiu ca la VW exista acel turbo lag...poate acela a fost acolo (tu fiind obisnuit din ce vad cu motoarele bmw) Cum a mai zis un coleg mai sus, si eu iti recomand un GLC, elegant, suv compact, AI posibilitatea de a lua pe benzina ceea ce este recomandat pentru oras mai mult Ai mai fost pe la teste etc? Sa ne tii la curent1 point
-
verifica sa nu fie rupt reglajul - asculta cu atentie daca se aude motorasul sau nu. Alte probleme la ele, nu prea am gasit - motoras, buton...dar poti verifica1 point
-
se poate face staging si la cele din 2009-2010 (cluster alb/rosu), tot prin rescriere eeprom - la toate care nu suporta.1 point
-
Frumoasa ( iti dai seama ca zic asta fiindcă e alba) , zi un pret ca sunt curios.1 point
-
Tu cate locuri de parcare ai rezervate? Nu de alta, dar sa stii ca nu-i nevoie sa le ocupi pe toate neapărat ? Sa o stapanesti cu plăcere si drumuri bune sotiei fara incidente! ?1 point
-
Trofin Liviu apreciez maxim efortul depus pentru a clarifica oarecum discutiile acestea interminabile despre uleiurile 2T. Momentan folosesc Mol Dynamic sprint 2T pe un AFN pentru ca este ieftin si nu are DPF Pe a doua masina 2.0 TDI CBAB cu DPF inca n am avut curaj sa bag altceva decat aditivi de la LM.As dori sa incep un tratament continuu cu LM 1052,dar as mai avea nevoie de o ultima parere si anume,daca in continuare DPF ul tau agreeaza acest 1052 de la LM.Singura mea grija este Filtrul de particule,in rest stiu ca ar face doar bine motorului. Multumesc!1 point
-
Incercarea nr 2 (de fapt 3) a iesit mult mai bine. Am dat 5 straturi mai "subtiri" de la 20cm distanta, la interval de 30 minute, spray-ul tinut in apa calda cu 10 minute inainte de folosire si agitat bine. Are un aspect de piele de aproape pe care nu-l chiar apreciez dar e doar de aproape. Probabil daca as mai fi insistat, pe la incercarea 8 as fi nimerit-o. Culoarea e un pic mai inchisa decat originalul.. cel putin asa mi se pare. Aspect 8/10; La atingere 8.5/10; Durabilitate ???? vom vedea; cu tipul asta de spray se vopsesc jante deci sper sa tina. ...urmeaza butoanele1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
scoate mufele la clima sau scoate borna la masina, cateva minute. Nu e de la micsorarea timpului1 point
-
Hai sa ne mai relaxam putin cu o mica poveste despre cum am ajuns sa cumpar FL-ul. Imediat ce am vandut Barca Albastra Diesel, m-am infiintat la Brady cu pixul si portofelul pregatite sa imi comand ceva frumos. Mai precis, 1.8 TSI, evident cu M6. Toate bune si frumoase, semnez, platesc, injur Rabla 2017 ca nu pot cupla cu 1.8 TSI si merg acasa linistit ca mi-am comandat motorul ideal pentru Octavia. La ora aia eu inca aveam impresia ca 1.8 are distributie pe curea. In fine, acasa mai studiez putin configuratia pentru ca mai renuntasem la optionale ca sa nu ma duc in 30k pentru o Octavia. Si evident descopar ca 1.8 180 are distributie pe lant, fiind de fapt un motor din aceiasi seria cu 2.0 TSI 220. Pentru mine combinatia motor benzina, VAG si distributie pe lant este cam aducatoare de ganduri negre si gri. In fine, avand in vedere ca nu am vazut probleme mari pe 1.8 nou, ma mai relaxez putin, dar tot eram cam nemultumit. Ceva plutea in aer. A doua zi, surpriza ! Ma suna vanzaciosul meu preferat de la Brady sa imi spuna ca PORO mi-a anulat comanda si sa vin sa semnam pentru alta. Si cum eram eu cam in dubii, il mai intreb si despre celelate motoare pe benzina. Imi confirma imediat ca toata lumea este incantata de 1.4 TSI 150. Chiar il aduce la masa pe seful de service si discutam putin de motorizari. Nicio problema pana acum cu motorul CZD. Sfatul lor a fost pentru 1.4 pentru fiabilitate si servisare mai usoara. Impresia despre 1.8 TSI de la ei a fost buna, dar din service se vede ca este un motor rar si clar mai complex fata de 1.4 TSI. Asadar, am refacut comanda si am luat 1.4 TSI. In plus, am bifat si toate optionalele pe care le doream si la care renuntasem cand comandasem 1.8 TSI. Per total am iesit cu 1500 Euro mai bine si in plus merg si cu 2 litri de benzina ma putin la sutica de km. Asta pentru ca frec orasul zilnic, acolo unde 1.8 sta pe la 10 %, asta doar daca esti nevricos cu talpica. PS. Urmatorul post mai mare va fi despre motor. Valar Skodulis !1 point
-
Superb interiorul, sa o porti sanatos! Totusi ce ai avut cu ochii partenerei?1 point
-
Acelasi pret e si la noi, vreo 14 lei... Macar aici suntem la egalitate cu Vestul1 point
-
Am incaltat masina cu setup-ul de iarna, urmand a face o mica excursie de trei zile la munte. Incredibil, ce diferenta de confort, masina parca pluteste1 point
-
1 point
-
1 point
-
@mihai.onu94 exact asta mă intrigă, 0.5% sulf și cenușă de ulei cât cuprinde! Cele mai mici valori ale cenușii de ulei mi le-a dat LM 1052 care cu 0.6% sulf generează valori de excepție, și împinge regenerările dincolo de 1000 km. Păcat că Mol are doar pe hârtie cifrele acelea. Și nu uitați un lucru, aditivii de curățare înglobați sunt foarte importanți, degeaba obții lubrifiere fără curățenie.1 point
-
All in all, concluzia este ca nu vei da gres cu nicio anvelopa din cele aflate in top. Eu am luat Continental-uri TS860 si in afara faptului ca sunt destul de moi (nu se preteaza la mers agresiv) in rest sunt excelente ca aderenta, zgomot, confort si pret (am dat 220RON/buc). Cand vine vorba de uzura mi se pare ca se duc putin cam repede, insa daca tin 30k km eu sunt multumit.1 point
-
Mda, poate adevarul este undeva la mijloc dar cand toti cei de mai jos: AutoExpress UK Autoklub CR Czech Auto Motor und Sport AutoBild GTU in urma unor teste relativ recente cu masuratori efective, situeaza aceaiasi marca, in speta TS860 pe primul loc, stai sa te intrebi poate ca nu este o conspiratie mondiala si chiar isi merita acel loc. Chiar daca unele sunt germane nu cred ca sunt chiar asa subiective sa favorizeze o marca sau alta, pana la urma este si reputatia lor in joc, de ex GTU, cel mai important organism de inspectie auto din germania, face astfel de teste in fiecare an, in 2015 Goodyear a ocupat prima pozitie, in 2014 Nokian D3, in 2013 Continental TS850, deci nu cred ca este vorba de vreo favorizare, ca anul asta este TS860 in top in mai toate testele, poate ca si merita. Evident pozitia obtinuta reflecta o medie a unui punctaj, de ex in anumite situatii Nokian D4 este mai bun (demarare si franare in conditii de zapada) dar este mult mai slab in alte teste pe uscat, umed, rezistenta la rulare, zgomot etc. Probabil daca vrei sa ai cele mai bune cauciucuri pe zapada iti iei Nokian dar daca te mai intereseaza si comportamentul pe uscat, umed, confort acustic etc mergi pe TS860. Mai intervine si pretul anvelopelor, nu toata lumea este dispusa sa plateasca un pret mai mare pentru niste calitati pe care probabil un sofer obisnuit nu le-ar remarca. Eu sincer nu cred ca mi-as da seama daca Michelin Alpin folosite iarna trecuta au fost mai bune decat Nokianurile de acum 3 sezoane si nici nu cred ca o sa simt diferenta la noile TS860 fata de Alpin insa am acolo in subconstient o liniste ca am luat niste cauciucuri care au obtinut rezultate foarte bune in testele facute de evaluatori diferiti. Sunt 100% convins ca as face o alegere buna chiar daca as lua Nokian D4 sau Alpin, dar anul asta, este TS8601 point
-
@aureliandan - Daca toata lumea ar cumpara anvelope doar pe baza testelor publicate de diferite organizatii (in special germane), atunci toti producatorii in afara de Continental ar fi in faliment.1 point
-
nu este nici o coincidenta ,uleiul se foloseste in motor [in general vorbind] NU in motorina !! pentru imbunatatire calitate motorina etc sunt altele ! [dar nu ulei ]1 point
-
Eu cam prin toate reviewurile citite am vazut ca TS860 de la Continental ocupa primul loc fara exceptii si asta bazat pe masuratori exacte, singurul loc unde nu exceleaza este acvaplanarea, cand treci prin apa mai adanca dar altfel pe suprafete doar umede, unde apa este mica au aceleasi performante de top. Desi am un haldex in dotare caut si eu sa-mi pun cele mai bune cauciucuri de iarna, am avut in trecut Michelin Alpin si am fost multumit insa acum vad ca aceste TS860 sunt peste Alpin aproape la toate categoriile asa ca o sa merg pe TS8601 point
-
Tocmai ca pentru Romania, mai ales daca se merge extraurban destul..masina folosita zilnic, Cross Climate nu sunt alegerea ideala. La noi sunt constant temperaturi de peste 30 vara, temperatura asfaltului fiind mult mai mare. Nu mai spun cum se incinge o anvelopa la rulare constanta cu 130kmh la acele temperaturi. Apoi iarna, sunt zile de -10 grade, nameti care mereu iau autoritatile prin surprindere. Oricat de bun e Cross Climate si e peste o anvelopa obisnuita all-season, in conditiile din Romania si pentru o masina de care ai nevoie zilnic, fara da fie alternativa..mult mai indicate sunt 2 seturi de anvelope. Eu consider ca sunt cu atat mai importante anvelopele sa fie de sezon la noi in tara cu cat te trezesti cu gheata pe carosabil, drum inzapezit, cu pieton care iti sare in fata, cu tot felul de pericole neasteptate care obliga la franare si in situatiile aceastea cati ar prefera cross climate in defavoarea unui pneu dedicat de iarna mid/high-end. Nu e ignorat faptul ca un set de anvelope se va uza considerabil mai repede decat 2 seturi, asa ca exista si aici un aspect.1 point
-
Am scris de 65 lei la orice reprezentanta Skoda. Am ajuns si la Arieseni dupa un drum de mai bine de 520km. Ruta a fost via Transalpina de care am ramas foarte placut surprins. Carosabil in proportie de 95% excelent. Pe tot traseul am preferat sa o tin mai sus in ture, incepand de la 3000rpm si uleiul nu a trecut de 114grade indiferent de talpa. Am incins bine cauciucurile si franele, pana in punctul in care miroseau. Anvelopele fara repros, iar la frane nu am vrut sa ma aventurez sa vad cat tin. Cand va fi vremea sa schimb, voi face upgrade la discuri de 312mm si cam atat. Ca putere, fiind realmente primul drum mai lung pe asemenea serpentine unde am putut sa observ cu adevarat ce poate, eu ma declar multumit. Echilibrul dintre motor-frane-suspensie este momentan suficient. Inca nu vreau mai mult, dar dupa alte cateva drumuri de genul cand voi simti ca pot sa exploatez 100% din ce poate, atunci stage 1. Power is nothing without control.1 point
-
Eu am folosit 2T vreo 20k si vreau sa spun ca pistoanele mele erau varza, pline de calamina ca un motor 2T in final nu stiu cat de castigati suntem cu acest ulei vazand depunerile ce se creeaza intre segmenti-capul pistonului Am avut nevoie de 4 ore sa curat calumea pistoanele sa arate ca noi. Nici segmentii nu mai stateau bine in canalele lor datorita depunerilor.1 point
-
Multumesc mult! Asemenea si voua! @cristi511 Actually Brasov, Sibiu cu trapa deschisa prin aerul de munte :)). Mai incolo si marea. Mi s-a facut deja itinerariu pt vizitat biserici si cetati forticate de prin zona. @Bogdan, de ce nu ACT? 1st of all nu am citit de probleme la el, apoi un consum mai mic e mereu binevenit, iar in al 3lea rand..nu se poate comanda fara ACT pe Golf in Ro :)). In seara aceasta am folosit ACC-ul. Mi-a franat singur de la 70 la 40kmh, iar fiind in treapta a 4a, mi-a recomandat inferioara. Dupa schimbarea de viteza a accelerat lin spre 70kmh fara probleme. photo uploading1 point
-
Va salut! Am si eu aceeasi eroare la Skoda Octavia 2 din 2005. Cruise control sensor E45 implausible signal. Pilotul automat il avea montat cand am cumparat-o, cred ca e din fabrica (model elegance - ce cod sa caut pe abtipildul de la roata de rezerva sa vad daca a fost din fabrica?). Sa caut tot pe la acel fir problema sau comand maneta de semnalizare si pilot automat? Multumesc!1 point
-
0 points
-
Masina este bine dotata! are f bine (la naiba eu o consider noua la km aia ) pretul nu il consider mare tinand cont de cum e masina de unde a fost cumparata si de garantia de care beneficiaza....piata de la noi este scazuta artificial de samsarii care le aduc din afara cu probleme/lovite si cu preturi de nimic ....si eu am platit golful la un pret "premium" tocmai ca l-am luat de la rep si mi-a oferit o garantie......nu inteleg ce naiba fuge lumea de dq200.....off..chiar nu inteleg...2 ani garantie..la revedere ... nu e nici o problema ..iar motorul de 125 e f ok (si eu am ramas surprins de cum merge , un prieten m-a intrebat de ce nu dezactivez start stop ....doar ca masina mea nu are start stop :))) motorul nu se auzea deloc la stop ) Sa o stapaneasca sanatoasa sotia si drumuri bune !0 points
-
Nu a fost cam scumpa? La 22-24 nu iti configurai g7 mai dotat si scapai de dsg7? Nu cred ca e cea mai rationala alegere acest dsg7. In plus motorul nu e 150 cp. Imi pare mare pretul, e o masina sh totusi.0 points
-
Chiar de mergi cu GTI Ochii deschisi sa ii tii Nici nu stii cand vei testa Urmatoarea masina a ta Nu iti mai place de gheisha ? Poti sa iti iei masina .. de nisa0 points
-
Mie imi porneste bine dupa ce sta 14 ore la 5-6 grade, si scurt si fara oscilatii....... problema apare daca merg putin si o las 4-5 ore si ii dau cheie din nou, ca si cum crede ca e calda si nu este, isi face amestec gresit daca ar fi injector s ar manifesta mai evident mai ciclic ma gandesc, ar atrage si alte probleme dupa el, precum regenerari dese sau consum marit senrimentul pe care il am cand face figuri este fix ca atunci cand ai o bujie arsa desi nu e aveti idee daca e ceva neregula cu valorile alea de -270 grade la 2-3 senzori.... este eroare de interpretare fiind absenti senzorii respectivi pe modelu meu cumva?0 points
-
-1 points
-
@gabi_74 cu o pagina în urmă am pus o poză cu ultima mea comandă. Acum monitorizați și consumul, ar trebui să îl scadă. Nu mult firește, dar eu zic că la un calcul rapid își cam scoate banii. @Radlog mai toate magazinele de piese auto ți-l aduc pe comanda. La mine l-am găsit cu 43-45 lei. Nu merita luat de pe net chiar dacă este mai ieftin decât dacă luați și altceva.-1 points
-
@Blaguta BMergi pe topicul dedicat, și eu fac la fel. @SSorin Nu îl ține nimeni pe raft, întrebi la magazin dacă aduc LM și le ceri după numărul de produs. Întreabă pe Mihai Onu l-a găsit el mai ieftin în București. Nu exista LM 1624, despre ce este vorba?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00