Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.11.2017 în toate secţiunile
-
7 points
-
Salutare! Mmi de State are probleme, apa i-a afectat procesorul. Am cumparat alta unitate 3G+, momentan merg cu un High. De ieri am radio in masina, multumita lui Al Bundy, cel care m-a ajutat cu retrofitul asta. Mai avem cateva ceva de facut, ieri mi-a tras cablajul pentru incalzire, ventilatie si reglaj lombar la scaune( am scaune de A5 cabrio modificate). Urmeaza oglinda anti-orbite si asistent faza lunga. Pentru iarna am Dunlop cu jante originale A5 17, cele cu care a venit masina in primavara. Anvelopele sunt practic noi, cativa ani stau linistit in privinta asta. Sa vad ce fac cu cele de vara, ma gandesc sa renunt la Segment 20 si sa pun Rotor 19.3 points
-
Un Golf 7 se ascunde ! Si uite asa, veni toamna, Dar tu ai parasit Honda ! Insa dupa al iernii ger, Poate vei avea ..Type R ?!3 points
-
2 points
-
Incercarea nr 2 (de fapt 3) a iesit mult mai bine. Am dat 5 straturi mai "subtiri" de la 20cm distanta, la interval de 30 minute, spray-ul tinut in apa calda cu 10 minute inainte de folosire si agitat bine. Are un aspect de piele de aproape pe care nu-l chiar apreciez dar e doar de aproape. Probabil daca as mai fi insistat, pe la incercarea 8 as fi nimerit-o. Culoarea e un pic mai inchisa decat originalul.. cel putin asa mi se pare. Aspect 8/10; La atingere 8.5/10; Durabilitate ???? vom vedea; cu tipul asta de spray se vopsesc jante deci sper sa tina. ...urmeaza butoanele1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Esti dispus sa platesti 1000 ron diferenta pentru ca pe cutie scrie VW??in cutie tot LuK vei gasi.1 point
-
Hai sa ne mai relaxam putin cu o mica poveste despre cum am ajuns sa cumpar FL-ul. Imediat ce am vandut Barca Albastra Diesel, m-am infiintat la Brady cu pixul si portofelul pregatite sa imi comand ceva frumos. Mai precis, 1.8 TSI, evident cu M6. Toate bune si frumoase, semnez, platesc, injur Rabla 2017 ca nu pot cupla cu 1.8 TSI si merg acasa linistit ca mi-am comandat motorul ideal pentru Octavia. La ora aia eu inca aveam impresia ca 1.8 are distributie pe curea. In fine, acasa mai studiez putin configuratia pentru ca mai renuntasem la optionale ca sa nu ma duc in 30k pentru o Octavia. Si evident descopar ca 1.8 180 are distributie pe lant, fiind de fapt un motor din aceiasi seria cu 2.0 TSI 220. Pentru mine combinatia motor benzina, VAG si distributie pe lant este cam aducatoare de ganduri negre si gri. In fine, avand in vedere ca nu am vazut probleme mari pe 1.8 nou, ma mai relaxez putin, dar tot eram cam nemultumit. Ceva plutea in aer. A doua zi, surpriza ! Ma suna vanzaciosul meu preferat de la Brady sa imi spuna ca PORO mi-a anulat comanda si sa vin sa semnam pentru alta. Si cum eram eu cam in dubii, il mai intreb si despre celelate motoare pe benzina. Imi confirma imediat ca toata lumea este incantata de 1.4 TSI 150. Chiar il aduce la masa pe seful de service si discutam putin de motorizari. Nicio problema pana acum cu motorul CZD. Sfatul lor a fost pentru 1.4 pentru fiabilitate si servisare mai usoara. Impresia despre 1.8 TSI de la ei a fost buna, dar din service se vede ca este un motor rar si clar mai complex fata de 1.4 TSI. Asadar, am refacut comanda si am luat 1.4 TSI. In plus, am bifat si toate optionalele pe care le doream si la care renuntasem cand comandasem 1.8 TSI. Per total am iesit cu 1500 Euro mai bine si in plus merg si cu 2 litri de benzina ma putin la sutica de km. Asta pentru ca frec orasul zilnic, acolo unde 1.8 sta pe la 10 %, asta doar daca esti nevricos cu talpica. PS. Urmatorul post mai mare va fi despre motor. Valar Skodulis !1 point
-
Ei au reduceri semnificative, dar si adaos pe masura. E posibil sa fi zis treaba asta si pentru ca nu ai cumparat de la ei. Orice e posibil. Oricum, continua sa iti iei singur piesele, iti alegi singur producatorul si o faci “pe barba ta”.1 point
-
1 point
-
Nu, nu....1,6cr aprinde mult mai des martorul dpf-ului in oras....decat 2.0cr1 point
-
Am mai fost azi putin prin munti sa vad zapada si merg din ce in ce mai mult in modul manual. Cred ca incep sa ma obisnuiesc cu DSG-ul. Cred ca VW o sa lanseze cat de curand modelul facelift pentru Golf in SUA pentru ca vad din ce in ce mai multe review-uri de la jurnalisti. Facelift-ul vine cu 6 ani / 72.000 mile garantie. VW a upgradat garantia la toate modelele lor si se cam bate cu Hyundai acum care ofera 10 ani la motor+cutie si 5 ani in rest. E interesant ca dupa 5 ani poti vinde masina cu garantie. Probabil e mai interesant si pentru un cumparator sa ia o masina SH de 5 ani cu garantie de la producator. Saptamana asta mai mai aflat ca in curand o sa-mi faca flash-uri camionul Tesla. Cu 0 - 60mph in 5s, ma cam lasa in urma (poza asta e din Seattle. Un parc la care-mi place mult sa merg si sa vad muntii in departare si apusul)1 point
-
Sa o stapanesti sanatos! Sunt cam marete planurile pentru ea dpdv al costurilor.. ti-ai ales o masina de familie, o limuzina care din punctul meu de vedere nu merita stricata cu air ride.. daca tot ii pui air ride pune-i si colant d'ala de camuflaj cum au toti racerii de la mine din oras Pozitiile U.S. am observat ca nu prea se mai poarta odata cu aparitia kit-urilor de 30 lei de pe olx. DPF-ul nu-l scoate daca functioneaza in parametrii, nu va fi placut pentru nimeni sa mearga in spatele tau.. Daca pui Xenon OEM cu senzori de auto leveling nu va mai trebui sa pastrezi reglajul manual, daca tot te apuci de un proiect de o asa amploare fa-o pana la capat. Quad-Exhaust nici macar B6 .:R36 nu avea, ma gandesc ca pe un 2.0 TDI nu va da prea profi. Din punctul meu de vedere ai o masina mult prea frumoasa sa ii aduci modificarile astea. Sper sa nu privesti postul meu ca o critica ci mai degraba ca pe un sfat, mult succes in continuare!1 point
-
WVWZZZ3CZGE157655.pdf WAUZZZ8P07A020964.pdf WVGZZZ5NZJW851528.pdf WVWZZZ1KZBP092850.pdf WV2ZZZ7HZ6H071927.pdf WVWZZZ3CZ9E081207.pdf Vin Incorect WVWZZZ3CZ9E083857.pdf WVGZZZ7PZED055717.pdf WVWZZZ1KZ9M358923.pdf WVWZZZ3CZEE100129.pdf WVWZZZ1KZBM684270.pdf Alte Decodari WVGZZZ7PZJD005397.pdf VSSZZZ6JZ9R082766.pdf VSSZZZ5FZHR060686.pdf1 point
-
NU. Nu iti face probleme, e mult mai bine ca la manuala (calamina ori alte chestii), indiferent ce face.1 point
-
Autohold il tii activat sau nu, cum doresti tu. Mergi in D daca nu vrei sa mergi tare. Nu dauneaza cu nimic, mitul cu turatia e fals. E diferenta de consum, dar si de uzura a motorului. In principiu mergi in D.1 point
-
Ieri am implinit 2000km impreuna, drept pentru care am zis ca e momentul sa ma ocup putin si de masina. Asa ca i-am pus folie de protectie pe faruri, proiectoare si, inspirat de colegul @stryder, pe display. Rezultatele sunt multumitoare, mai ales la faruri, un ochi neavizat cred ca nu o observa nici cu capota ridicata. Mentiunea la folia pentru Composition Media putea avea conturul butoanelor o idee mai mici, dar poate sunt eu ultra-pretentios. Si, la final, la pièce de résistance, am reusit sa fac rost de un device cu android pe care am instalat Android Auto si Waze si acum ma bucur de un display de 8 inch cu Waze: Sunt multumit de cum se misca, mai am putin de bibilit la el, dar sunt foarte multumit ca il pot folosi, in comparatie cu Apple Maps. Ma va ajuta mult la drumuri lungi in tara si nu numai.1 point
-
In primul rand desfaci plasticul lateral de pe consola centrala are un surub langa pedala de acceleratie si niste cleme,mai desfaci plasticul de sub volan are 3 suruburi (desfaci de pe plastic si mufa pe care se conecteaza testerul),dupa care,mai ai un surub ce tine teava care da caldura spre picioare.(ridici volanul la maxim si o sa il vezi intre consola volanului si bord). Dupa asta mai ai plasticul cu 3 suruburi care acopera tevile care intra in radiator. Sub capota trebuie sa DOAR SA SLABESTI un surub care se afla intre cele doua conducte care intra sub bord 5,5 mm hexagon.(ca sa se poate misca putin tevile). Dupa asta desfaci cele doua coliere de la radiator si misti usor pana le desfaci (nu este usor deloc si trebuie sa ai grija ca sunt tevi foarte fragile este bine daca ai ajutor sa miste putin tevile in timp ce tu incerci sa le desfaci,eu am facut totul singur). Recomandat este sa schimbi cele doua garnituri de cauciuc de la radiator(o sa le vezi dupa ce demontezi radiatorul de pe conducta). O sa curga si antigelul cand desfaci,recomandare este sa pui ceva carpe sa absoarba pentru ca se usuca greu daca ajunge pe mocheta masinii. Eu am spalat cu detartrant si dupa cu soda caustica (cu apa fierbinte toate) si a iesit foarte multa mizerie,pana se incalzea instant si ultima grila a radiatorului. Daca vrei sa nu mai desfaci o vreme si sa fii sigur recomandat este sa schimbi radiatorul.(aprox 270 ron Denso). Succes.1 point
-
este cel din poza - carpa este pusa peste pedala de acceleratie - ca sa iti faci o idee, despre amplasarea acestuia1 point
-
Am si eu aceeași problemă, iarna ne plângem de frig si vara de căldură. Ai putea, te rog, să mi spui macar in mare cam care e procedura de curățare/inlocuire ? Cel puțin de unde trebuie să încep să desfac ca as încerca sa o rezolv si eu de unul singur.1 point
-
Chiar de mergi cu GTI Ochii deschisi sa ii tii Nici nu stii cand vei testa Urmatoarea masina a ta Nu iti mai place de gheisha ? Poti sa iti iei masina .. de nisa0 points
-
Pune pompa de inalte originala si lasa improvizatiile. Improvizatiile cu CP3 la un motor cu CP4 aduc karma nevativa si niciodata nu o sa mearga asa cum trebuie.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00