Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.11.2017 în toate secţiunile

  1. Hai sa ne mai relaxam putin cu o mica poveste despre cum am ajuns sa cumpar FL-ul. Imediat ce am vandut Barca Albastra Diesel, m-am infiintat la Brady cu pixul si portofelul pregatite sa imi comand ceva frumos. Mai precis, 1.8 TSI, evident cu M6. Toate bune si frumoase, semnez, platesc, injur Rabla 2017 ca nu pot cupla cu 1.8 TSI si merg acasa linistit ca mi-am comandat motorul ideal pentru Octavia. La ora aia eu inca aveam impresia ca 1.8 are distributie pe curea. In fine, acasa mai studiez putin configuratia pentru ca mai renuntasem la optionale ca sa nu ma duc in 30k pentru o Octavia. Si evident descopar ca 1.8 180 are distributie pe lant, fiind de fapt un motor din aceiasi seria cu 2.0 TSI 220. Pentru mine combinatia motor benzina, VAG si distributie pe lant este cam aducatoare de ganduri negre si gri. In fine, avand in vedere ca nu am vazut probleme mari pe 1.8 nou, ma mai relaxez putin, dar tot eram cam nemultumit. Ceva plutea in aer. A doua zi, surpriza ! Ma suna vanzaciosul meu preferat de la Brady sa imi spuna ca PORO mi-a anulat comanda si sa vin sa semnam pentru alta. Si cum eram eu cam in dubii, il mai intreb si despre celelate motoare pe benzina. Imi confirma imediat ca toata lumea este incantata de 1.4 TSI 150. Chiar il aduce la masa pe seful de service si discutam putin de motorizari. Nicio problema pana acum cu motorul CZD. Sfatul lor a fost pentru 1.4 pentru fiabilitate si servisare mai usoara. Impresia despre 1.8 TSI de la ei a fost buna, dar din service se vede ca este un motor rar si clar mai complex fata de 1.4 TSI. Asadar, am refacut comanda si am luat 1.4 TSI. In plus, am bifat si toate optionalele pe care le doream si la care renuntasem cand comandasem 1.8 TSI. Per total am iesit cu 1500 Euro mai bine si in plus merg si cu 2 litri de benzina ma putin la sutica de km. Asta pentru ca frec orasul zilnic, acolo unde 1.8 sta pe la 10 %, asta doar daca esti nevricos cu talpica. PS. Urmatorul post mai mare va fi despre motor. Valar Skodulis !
    2 points
  2. Iata ca dupa o vreme au aparut pe net parasolare pt O3, speciale, adica dedicate pentru conturul geamurilor spate. Sunt foarte faine, calitative si vin la fix. Prinderea mi se pare super...cu magneti neodymium. Vin 20 in pachet dar am folosit 7 cu 7. Perdelutele vin frumos, se aseaza bine, nu misca, nu fac zgomot si conform testelor producatorului poti merge cu 100km/h si nu se desprind. Nu am de gand sa probez. Ideea e ca eu prefer asa ceva in locul foliei pe geamuri. Iata si poze:
    1 point
  3. Pune 4 bujii arse sa vezi daca motorul tau trepideaza din cauza lor, bujiile functioneaza 5 sec.pt.a incalzi camera de ardere. In alta ordine de idei bujie arsa=eroare stocata. Cum au spus si colegii, pare volant dusa la el.
    1 point
  4. Nexen este un brand din Korea de sud ce recent (2016)si-a deschis o mare fabrica in China. Eu ieri am pus pe un Golf 4 Vredestein quatrac 5 (olanda) . Nu am avut timp sa le testez prea mult dar prima impresie cu ele este ca sunt OK si destul de silentioase.
    1 point
  5. am fost la revizie la pbn, 24000 km si 1,4 ani de la cumparare ( aveam avertizare de la ulei ca trebuie sa il schimb in 1500 km ). am facut prima inspectie si schimb ulei + schimb filtru aer ( teoretic se schimba la 90 k si filtru polen - ala se schimba la 40 k ) total 1000 ron, if it helps
    1 point
  6. Cred ca apare Skodiaq hybrid pana vin masinile comandate in vara asta
    1 point
  7. Eu m-am incumetat la termen de livrare intre 33-55 saptamani, am zis ca n-o fi dracu atat de negru. Au trecut 3 luni de la comanda si incep sa tropai, nu mai am rabdare . La momentul respectiv am cautat si prin lista de Livrare din Stoc dar nu m-am impacat cu nicio varianta.
    1 point
  8. Ei au reduceri semnificative, dar si adaos pe masura. E posibil sa fi zis treaba asta si pentru ca nu ai cumparat de la ei. Orice e posibil. Oricum, continua sa iti iei singur piesele, iti alegi singur producatorul si o faci “pe barba ta”.
    1 point
  9. kick down nu e pentru putere in plus ci pentru a anula limitatorul. Simple as that. Daca vrei putere in plus, apesi acceleratia la maxim. De ce ar face un prag peste care sa treci, intarziind efectul? E ca si cum te-ai scarpina la urechea stanga cu mana dreapta, cand te poti scarpina direct cu mana stanga
    1 point
  10. Saptamana asta este cam ultima pentru Bolf pe strada. Asteapta o mica baie si curatare interioara si va intra sub husa, intr-un loc de parcare acoperit special pastrat pentru ea. Peste iarna sper sa mai adun piese, in primavara sigur urmeaza o revizie si daca se aliniaza stelele, multe altele
    1 point
  11. O poza din Dobrogea, lângă cetatea Enisala.
    1 point
  12. Confirm si eu cele spuse de 75NOR. Anvelopele cu sens de rotatie se pot inversa doar pe o parte iar cele fara sens de rotatie se pot inversa si in X. Acest lucru este testat de mine de cand am Skoda adica din 2011 si este ok.
    1 point
  13. Ok, doar filtrul de ulei. Ai scris filtre la plural si eram curios daca ai schimbat si filtrul de aer, cabina si benzina. (daca imi aduc aminte bine, pe cel de benzina ei recomanda la 60.000km sa il schimbi si la 5.000km mi se pare cam repejor. Filtrele de aer si cabina le poti schimba si singur la 1 an / 15.000km si apoi le schimbi si apoi le schimbi oficial la dealer la 30.000km sau cand sunt trecute in planul de service.
    1 point
  14. Cu toate ca o sa sune cheesy, eu am urmarit sa caut si o masina economica dpdv al carburantului. In capul meu era doar leon cupra 1p sau golf 6 gti. Insa dupa ce am pus pe hartie rulajul anual care este de peste 22.000km, din care o buna parte (15.000km in Bucuresti) am zis ca ar fi o idee proasta sa conduc daily asa ceva, cativa colegi de forum @The_Ego mi-au sugerat ca ar fi o idee proasta sa conduc zilnic gti. Poate mi-as fi permis, insa cu ce costuri in plus? Per total, cu toate ca 1.8 tsi se apropie dinamic de 2.0 tsi, nu regret deloc alegerea inspirata de moment si nu regret deloc ca nu am luat un motor mai mare, pentru mine si pt traficul demential din capitala este arhisuficient. Nu doresc sa creez aluzia ca masina mea este cea mai buna dintre toate, pur si simplu promovez ideea ca noile motorizari benzina sunt de luat in calcul si ca nu consuma asa de mult cum s-ar crede. Lumea este speriata cand aud de benzina in Bucuresti, fiind un oras aglomerat, automat se gandesc la consumuri medii de peste 10%. Pe 3000km (atat am de la ultima revizie) am 80% oras/20% afara iar consumul mediu este 6.4%. Daca sunt intrebat daca merg rapid, nu merg deloc rapid, pur si simplu conduc fluent, fara accelerari violente si inutile, daca vad din timp ca urmeaza rosu sau pieton, o las moale. Conduc normal, am avut un mic accident chiar in primul an dupa ce m-am mutat in Bucuresti, iar de atunci sustin condusul preventiv.
    1 point
  15. Plane spotting at OTP yesterday.
    1 point
  16. Foarte frumoasa masinuta. Mi se pare echilibrata, nici prea multe, nici prea cheala. Într-adevăr, nu strica o trapa, dar cum ai zis si tu, astea sunt pretentii. Sa o stapanesti sanatos.
    1 point
  17. Cred ca fiecare are dreptul de a hotari ce face cu masina si mai ales cu banii lui. Unii vor schimba la 25k, altii schimba la 3 ani, altii nici nu stiu ca masina are nevoie de schimb de ulei. La toate masinile, eu am preferat sa schimb uleiul intre 10 si 15k. Asa am facut si cu skoda, care imi spunea ca ar trebui sa mai merg vreo 8k pana la schimb. Revizia care a constant in schimb ulei, filtre si geometrie a costat 1700 lei cu discount de 15%.
    1 point
  18. Am reusit aseara si cu reglajul insa era prea tarziu pentru poze mai profi, insa am facut cateva la instalare.
    1 point
  19. Pe carcasa filtrului de aer (de la motor) scrie mann. Pe filtrul cu care a venit masina din fabrica nu scrie nimic dar seamana f.mult cu un filtru mann, pot sa zic ca este identic. Ca sa-l inlocuiti voi, va trebuie o surubelnita in cruce si un patent sau o cheie de instalator. Operatiunea dureaza 5 - 10 minute. Nu-l lasati mai mult de 10k. Maxim 10k km. La cat costa si cat de repede se inlocuieste nu merita sa treceti de 10k km.
    1 point
  20. mie personal nu imi place cum arata.
    1 point
  21. Eu am luat 4 masini de la ei! Fara probleme la niciuna. Daca te hotaresti sa iei de la ei sa-i intrebi daca sunt venite actele pt masina pe care vrei sa o cumperi deoarece de foarte multe ori, de la leasing, masinile ajung inaintea actelor! Stiu prieteni care au stat 2-3 zile pt acte! In rest subscriu la ceea ce a spus pronet! Daca te hotaresti sa cumperi de la ei si nu te descurci cu transportul te pot ajuta cu cateva sfaturi legate de avion, tren, cazare etc.
    1 point
  22. Este consum realizat pe DN1 din A(Ploiesti) in B(Pucheni). Nu este pozat in timpul mersului pe un tronson, nu era f frig dar nici cald, motorul nu era rece...dar dupa cum puteti anticipa, nici cald :). Consider ca este mai relevant decat a "unei "Cupra 290 testata si abuzata grav care nu sare de 14...in mod cert abuzatorul nu stie ce i ala abuz In plus eu am roti cu aproape 5kg/buc mai usoare fata de OEM si mai inguste... Tin sa multumesc pe aceasta cale cunoscatorilor care stiu mai bine cat consuma masina mea in oras si exterior :)). Pt cei ce stiu sa citeasca printre randuri...e doar un consum f mic care mi s a parut interesant. Asta nu inseamna ca atat consuma de obicei...nici macar pe aproape. Asta e consum cand abuzez de ea, in general consuma mai putin :)))
    1 point
  23. Au desfacut filtrul complet si l-au analizat prin interior? Sau au ajuns la concluzia asta judecand dupa culorile de pe eticheta? Probabil ei ar fi vrut sa fie placat cu aur pe exterior ca sa spuna ca cel OEM este intr-adevar de calitate... Don't judge a book by it's cover Am observant ca tu iti cumperi filtrele si toate nebuniile... De ce nu le iei direct de la service? Ca ei au reduceri mai mari la piese si ar trebui sa-ti dea un pret mai bun decat ce cumperi tu din magazin. Sau doar eu merg la un service corect?
    0 points
  24. Se pare ca nu mai merg toate activarile de la non FL.
    0 points
  25. Despre infoliere iti pot da eu recomandare, tot la cei care mi-au pus mie (si altora de pe aici) folie pe faruri. Totusi un hint: este cam 150 EUR/mp ! Da-mi un PM daca nu ii stii pe baieti.
    0 points
  26. Din pacate, ieri dimineata a venit si prima lovitura. Eu voiam sa intru pe o strada la stanga, am virat prin spatele celeilalte masini care era blocata in intersectie si m-am oprit pentru ca cel din fata mea lasa pietonii sa treaca. In momentul asta, soferita s-a gandit sa dea in spate, si a dat, dar fara sa se mai uite si in retrovizoare, asa ca m-am ales cu usile de pe stanga atinse (pentru moment) si cu imaginea unui spate de Opel Astra venind peste mine in masina (pentru totdeauna). Mi-a cazut cerul in cap in momentul ala. Urmari observate dupa ce am curatat zona: Tabla e indoita si infundata in zonele incercuite din prima poza, si au ramas zgarieturi care totusi par a iesi la un polish. Pozele lasa de dorit, nu am reusit sa surprind foarte clar zonele unde e indoita. Partea mai proasta e ca nu am nicio idee daca/ce va dispune agentul la constatare, pentru ca nu o sa imi accepte niciodata inlocuirea pentru atata lucru. O sa merg azi la PDR, sper sa imi spuna ca se poate face ceva cu zonele indoite. Daca aveti idei sau sfaturi de orice fel, please share.
    0 points
  27. daca tu zici.... probabil ca ma cunosti f. bine si ai dreptate, habar nu am despre ce vorbesc.. Asa pentru cultura generala 14,7 este "sarit" de 14, adica in general 14,7 este mai mare decit 14. Data viitoare incearca o coborire pe cheia in viteza a 6-a si fara sa atingi acceleratia si posteaza consumul.. toata lumea va fi uimita ;-)
    -1 points
  28. Intre timp am reusit sa imi fac timp de un rodaj mai serios si am dus barca la munte. Am parcurs aproape 700 km, Bucuresti - Brasov + cateva obiective. Masina a ajuns la 1300 km si pot spune ca m-am obisnuit cu gadget-urile mai importante instalate. Motorul se descurca excelent pe majoritatea traseelor. Am mers 4 persoane cu portbagajul full si extrem de rar am simtit nevoia unui motor mai puternic. O singura problema mai ciudata am avut. Se blocase stergatorul de luneta la un drum unde a fost folosit intensiv. Mergea din ce in ce mai greu si la un moment dat s-a oprit. Am verificat si nu era nimic agatat de lamela. Am oprit motorul si a repornit fara probleme. Situatia nu s-a mai repetat de 2 zile. Cred ca in aceasta excursie am descoperit si cauza pierderilor de traseu la Waze. Se pare ca notificarea de "aprindere lumini de intalnire" era de vina pentru pierderea temporara a rutei. Am dezactivat optiunea si nu mai am problemele respective. Oricum, masina are DRL si senzorul de lumina pe Auto. PS. Farurile nu imi mai par deloc ciudate acum. Mai ales daca sunt cele full LED.
    -1 points
  29. O scanare in primul rand. Posibil pb la turbina-limp mode.
    -1 points
  30. Si daca tot ne-am hotarat, hai sa nu mai pierdem vremea ! PS. Dis-de-dimineata eram la service-ul Best-Tires 3 Octavii FL care asteptau la schimbat incaltarile. Doua dintre ele au schimbat cu Hankook Icept RS2. Coreenii de la HK cred ca au scos pe piata un produs competitiv si vor sta bine pe vanzari in acest sezon. Inainte Dupa
    -1 points
  31. acum am venit de la mecanic si mi-a spus ca nu trebuie sa schimb volantul momentan . la cati km fac pot sal schimb la vara fac cam 200 km pe luna. mia zis ca sa imi fac probleme cand se va auzi tot timpul.uffff
    -1 points
  32. la mine exact aceleasi simptome prezenta masina si cauza a fost o bujie arsa...posibil sa aiba dreptate cei de la service...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!