Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.11.2017 în toate secţiunile

  1. O poza din Dobrogea, lângă cetatea Enisala.
    3 points
  2. Am mai fost azi putin prin munti sa vad zapada si merg din ce in ce mai mult in modul manual. Cred ca incep sa ma obisnuiesc cu DSG-ul. Cred ca VW o sa lanseze cat de curand modelul facelift pentru Golf in SUA pentru ca vad din ce in ce mai multe review-uri de la jurnalisti. Facelift-ul vine cu 6 ani / 72.000 mile garantie. VW a upgradat garantia la toate modelele lor si se cam bate cu Hyundai acum care ofera 10 ani la motor+cutie si 5 ani in rest. E interesant ca dupa 5 ani poti vinde masina cu garantie. Probabil e mai interesant si pentru un cumparator sa ia o masina SH de 5 ani cu garantie de la producator. Saptamana asta mai mai aflat ca in curand o sa-mi faca flash-uri camionul Tesla. Cu 0 - 60mph in 5s, ma cam lasa in urma (poza asta e din Seattle. Un parc la care-mi place mult sa merg si sa vad muntii in departare si apusul)
    3 points
  3. E 100% zgomot de volant si nu e in prima faza
    2 points
  4. 2 points
  5. Intr-un final apuc si eu sa pun niste poze cu ''febletea'' Superb MY 2017, Lava Blue, interior bej textil( pentru moment). Motorizare 1.8 TSI manuala....extrem de multumit de cum se misca O scurta prezentare la receptie si primii 2000 de km..... La interior, o sa sufere modificari in maxim 50 de zile sper ca voi revenii cu ''noutatile''
    1 point
  6. Cum a mai zis @Muale petele de insecte se iau cu un polish fin. Dar trebuie apliact cu un orbital, in niciun caz manual. Pentru faruri, ti-as recomanda sa aplici o folie din poliuretan ca sa nu mai ai probleme cu petele de insecte (se vor lua usor la spalare) si in plus scapi si de grija pietricelelor. Cat despre ceara, aplicarea manuala se face cu miscari drepte in forma de cruce (o trecere inainte-inapoi si alta stanga-dreapta) si NU cu miscari circulare (reiese din poze). In cazul in care aplicarea produce zgarieturi ultrafine, este de preferat ca acestea sa fie drepte si nu circulare. Cele drepte sunt mai putin vizibile si mai usor de corectat cu polish. Regula miscarilor liniare si nu circulare este valabila la toate operatiunile: Spalare, uscare, aplicare ceara, buffing/lustruire etc.
    1 point
  7. Cum adica, motorul trebuie sa se opreasca intr o pozitie pt.a porni iar?
    1 point
  8. Eu i-as spune pas la masina asta. Dupa anunt iti cam dai seama ce si cum.
    1 point
  9. Cu riscul de a repeta ce au scris unii colegi si a confirma ce au scris alti colegi adaug si eu pataniile mele in legatura cu lipsa de caldura la masina din semnatura. Iarna trecuta mai pe la sfarsit observ ca nu mai am caldura cum trebuie. Primul lucru verific furtunele de la caloriferul din bord. Concluzia : Ambele furtune fierbinti si cu aceiasi temperatura. Punctul doi. Termostatul , pe care il schimb cu unul nou. Rezultatul: Motorul sta in 90 grade dar caldura nui. Acum o saptamana schimb distributia si pompa de apa dar caldura ca inainte. Azi ma hotarasc sa spal radiatorul din bord si mare a fost surpriza cand am vazut ce a iesit din el. Mizerie rugina antigel pietrificat, cu toate ca am folosit la masina doar antigel G12 si apa distilata. Cum am facut: Am scos aproximativ 4 litri de antigel pe la radiator, dupa care am desfacut furtunele de la radiatorul de caldura. Am bagat apa cu presiune de la robinet incepand cu o presiune mai mica pana la presiunea maxima schimband alternativ furtunul in furtunele de intrare si iesire din calorifer pana a iesit numai apa curata. Mizeria a iesit treptat iar acum am caldura.
    1 point
  10. Şi mie îmi pare cunoscut, dar n-aş vrea să fac vreo supoziţie. Oricum, s-au "chinuit" puţin cu curăţarea (făcută de mântuială) şi volanul pare dubios de "neuzat". De asemenea, vânzătorul pare să fie revânzător. Also, la banii ăia se apropie de Edition 30 şi scapă de problemele specifice GTI-ului.
    1 point
  11. Schimba service-ul daca ti-au zis de bujie! Pai ce, e pe benzina? Si eu tot de aceeasi parere sunt ca e volant.
    1 point
  12. Andrei, sa nu te superi pe mine, dar ai reusit sa ma ametesti de tot.... Normal - ceri o informatie, probezi, postezi rezultatul... nu stam sa o judecam de N ori si sa nu facem nimic. Fa ce vrei tu, pana la urma - alta varianta nu ai. Eu zic ca am fost destul de clar.
    1 point
  13. Ti-am atasat dump. Dupa ce-l scrii, nu o sa mai porneasca masina - trebuie adaptate ceasurile, scrise cipurile la chei si km. Altfel, da-mi dump-ul tau (dupa ce o sa il ai) si ti-l modific. L.E. - pai nu era..... 1J5920826C__KOMBI_WEGFAHRSP_VDO_V13_WVWZZZ1JZ3B058249_____VWZ7Z0B6034997.bin
    1 point
  14. Este foarte frumoasa. Sa te poarte cu placere oriunde. Oldie but goldie.
    1 point
  15. da, trebuie demontat tot eu zic ca treaba cu WD-ul este o coincidenta
    1 point
  16. Nu este codare... ci asa lucreaza, din pacate - nu ca uita pozitia, ci nu declanseaza stergatoarele.... sau le declanseaza - este un bug, nimic altceva - cateodata merge, alteori nu....
    1 point
  17. Frumusel albastrelul! Poate poti pune niste poze si pe zi dupa modificarea cu botul de Vento. Frumusele si stopurile Hella. Spor la tot ce ti-ai propus!
    1 point
  18. Foarte frumoasa, felicitari pt revopsire, e o culoare deosebita !
    1 point
  19. Am rezolvat-o. Am pornit masina si merge si frana de mana! Multumesc de ajutor!
    1 point
  20. Pacat ca nu ai restul plafonului negru, altfel se integra perfect.
    1 point
  21. Revin cu cateva detalii despre masina, fara poze de data asta Weekend-ul trecut masina a primit inca o revizie, la Darius Motors Ploiesti, ca de obicei, la ~130650km, filtre Mann, 4l de Ravenol VPD 5w40, plus inlocuit bucse bascula fata anterioare + posterioare, un burduf de la planetara dinspre roata care era crapat si scapa vaselina (deh, face 8 ani peste o luna) si o bieleta antiruliu pe stanga (cea de pe dreapta am inlocuit-o la 63k km, avea rupt complet burduful la unul dintre capete). In rest, masina se comporta foarte bine, bucsele nu le-am schimbat pentru ca era galagioasa suspensia la gropi, ci pentru ca erau uzate (se vedea cu ochiul liber ca era crapat bine cauciucul din ele) si nu voiam sa ajunga sa trancane. Dupa schimb, parca se simte putin mai inchegata la gropi, dar nu e mare diferenta (banuiesc ca mai mergeau vreo 50k km pana incepeau sa faca galagie). Pe viitor vreau sa schimb si bratele pe spate, si acolo bucsele sunt foarte roase/crapate, dar nici ele nu fac niciun zgomot la gropi/denivelari si sper sa nu faca pana le schimb. Cred ca cea mai mare uzura s-a instalat pe bucse in ultimul an cand masina nu a mai rulat foarte mult (doar 7000km), anul trecut aratau considerabil mai bine. Nu stiu de la ce, dar am un greieras in masina, un zornait in zona 1500rpm parca, vine de undeva dinspre bord / din interior / dinspre torpedo...nu am reusit sa-l identific, dar ma zgarie pe creier. Sper sa dispara singur sau sa-i dau de cap. In rest, motorul se comporta foarte bine, chiar ma intreba mecanicul de ce nu o vand daca tot o folosesc mai rar, ca lui ii place mult masina si mai ales cum suna motorul, ca a vazut cum o intretin si ca de mai bine de jumatate de an cauta una asemanatoare dar a gasit numai harburi cu peste 300k km dati inapoi la 120k, cu probleme la motor, cutie de viteze, etc. Si cica ar fi vazut peste 20 de O2 FL, niciuna dintre ele nu era nici macar la un pret corect raportat la uzura pe care o avea.
    1 point
  22. Dupa o luna jumate de Golf 6 (inainte am avut timp de 5 ani Golf 5), personal l-as da oricand pe un Golf 5. Nu e ca si cum nu stiam ce iau, ca nu de ieri-de azi am VW, insa sunt cateva aspecte care am crezut ca poate o sa ma deranjeze in primele zile si pe urma ma obisnuiesc. Insa nu cred ca o sa ma obisnuiesc prea curand....poate chiar deloc. Nu o sa vorbesc despre motorizare, pentru ca acolo nu am ce comenta. Inainte am avut 1.9 TDI de 105 CP, acuma sunt cu 2.0 TDI-ul de 140 CP. Se vede, se simte, se aude diferenta. Aici nu am ce comenta sau baga de vina. Ce ma deranjeaza cel mai mult este ca din punctul meu de vedere, Golf-ul 6 parca nu este facut asa smart cum era 5-ul, parca nu este atata de solid, se vede reducerea de costuri, si "facelift'-ul pus de cei de la VW pe generatia 5, cu micile modificari pe ici pe colo, care au dus la generatia 6 cica, mi se par aiurea unele. 1. Aripile fata parca sunt din hartie. Sunt cele originale, masina nu a fost lovita, insa din intamplare m-am apasat pe ele si era sa raman cu niste urme de degete in tabla. La Golf-ul 5 cu doua maini daca apasam si nu flamba tabla. Ok, sa zicem ca pentru consum mai redus, s-a redus masa masinii, si ce sa vezi, aripile fata poate sunt mai subtiri, naiba stie. 2. Ceasurile de bord, absolut deloc nepractice. Daca la Golf 4, 5 si 7 ceasurile sunt protejate de acel plexi, nu intra praful, se pot sterge usor, la Golf 6 s-au gandit sa le faca asa de sine statatoare. Si apuca-te si curata toate colturile ce sunt pe acolo, intre cadrane si pe la ecranul computerului de bord. Design tampit dupa mine. 3. Butoanele de pe usi. Am putea zice ca fiind mutate mai sus, sunt mai comode, ca sunt cumva in drept cu mana stanga (ma refer pt sofer). Da zau de nu, fie sofer sau pasager, in momentul cand iti razemi mana pe cotiera de pe usa, in loc sa ai butoanele la indemana, adica pe cotiera, trebuie mereu sa ridici mana. Nepractic dupa mine. Nu degeaba zic eu ca la Golf-ul 7 s-a revenit la stilul clasic. 4.Consola de climatronic. De cand ii lumea, fie la un simplu A/C fie la Climatronicul de la Golf 5 in sus, viteza ventilatorului se regla prin rozeta aia. Cat de natural e pana la urma sa rotesti stanga-dreapta pt numele lui D-zeu ?! La Golf 6 (si alte modele din generatia asta cu tipul acesta de consola), s-au gandit sa ii faca acel buton lunguiet, cu + si -. Deci temperatura mi-o reglez rotind, ventilatia trebuie sa imi iau ochii de la drum, sa dau stanga-dreapta, ca nu cumva sa nimeresc parte din restul butoanelor ingramadite acolo pe mijloc de poate imi inchid clima sau cine stie. Plus ca la reglajul temperaturii, nu mai avem acel ecranas, frumos, elegant, avem asa niste cifre luminate prin leduri....ok...problema e ca de la o temperatura in sus, nu prea mai vezi pe unde esti, ca nu se vede de buton....trebuie sa te dai asa mai la dreapta sa vezi pe unde esti cu temperatura. Da, stiu....reducere de costuri, fara ecranas pt temperatura, niste leduri numa care lumineaza niste cifre, mult mai ieftin la milioane de asemenea console. Dar totusi. Si da, stiu, se poate pune consola de clima de la Golf 7, unde ce sa vezi, s-a revenit la reglarea ventilatorului prin rotire si avem si ecranare pt temperatura. 5. Chedere prost proiecate si lipsa un rand de chedere de pe usa. Cel de pe rama usii, care mergea de jur imprejur la Golf 5 de exemplu. Deci cum naiba sa zici la vremea respectiva ca Golf-ul 6 este cel mai silentios si antifonat Golf, cand tu renunti la un rand de chedere ? Pe bune ? Rezultatul....usi care scartaie. Problema extrem de cunoscuta la Golf 6 si chiar si la Golf 7. La trecerea peste denivelari, cand caroseria contorsioneaza, te apuca dracii cum se freaca usile de chedere. Si degeaba ungi chederele cu silicon, ca nu tine o vesnicie. Singura solutie, gasita pe forumurile straineze si pe care am detaliat-o si eu aici intr-un topic, este sa faci o tiganie....dar ma rog, o faci, daca vrei sa scapi de sunetul minunat facut de usi. Ca norocul ca problema chederelor este doar la Golf 6 hatch. Ca cel break, fiind un Golf 5 cu facelift nu sufera de problema asta si este mult mai bine inchegat. 6. Renuntarea acelui grilaj de pe bord pentru ventilarea indirecta. Iarasi costuri mai putine, ca doar vorbim de componente mai putine si design-ul bordului mai simplu. Insa dupa mine chestia aia era geniala. Si da, ok, poate de la o vreme incepea sa zdrangane, dar erau solutii pt ea. Stiu prea bine ce vorbesc. 7. Fetele de usi care vin prinse in mai putine suruburi....respectiv unul singur in rest, clasicele doape de plastic. Is curios in cat timp se inmultesc greierasii si zornaielile. 8. Renuntarea spoilerelor cu acea fusta nevopsita. Din nou....costurile. Ca doar e mult mai simplu ca ai bara fata/spate dintr-o bucata, vopsita si asta e....daca freci borduri, pe urma te zgarii pe ochii ca arata ca dracu. Pe cand, inainte, atingeai o bordura, se julea partea aia neagra, abia se vedea. Sau se julea tare, mergeai si luai alta si o schimbai, pt ca spoilerul era facut din bucati, si inlocuiai numa ce te interesa. Si cred ca deocamdata cam astea ar fi. Sfatul meu, personal...asta poate pt ca am fost eu prea multumit de Golf-ul 5, este sa va ganditi bine si daca aveti pitici ca mine, luati sau ramaneti la Golf 5. Mai ales daca e unul pe final de generatie, 2008-2009 sau gasiti unul in stare buna, luati-l. Eu personal, a doua oara clar nu mai iau Golf 6, si sunt sanse mari ca actualul Golf 6 sa nu ramana la mine 5 ani cum au fost restul VW-urilor avute. Eventual cei care sunteti in cautare de Golf break, atunci da, un Golf 6 Variant e perfect dupa mine. Dar nu hatch-ul.
    1 point
  23. posibil - dar tot asa, e posibil sa necesite doar curatare si gresare - pana nu desfaci, greu de precizat cu exactitate. daca era sa aibe joc, atunci iti vibra tot bordul, la turatie mai mare a ventilatorului
    1 point
  24. salut lucrez intr-o fabrica de huse mobila rezolvarea la inlocuire material plafon este material impermeabil acesta are pe dos o pelicula care nu lasa prelandezul sa traca asfel se poate lipi foarte usor si este usurinta la curatare asfel procedam in fabrica pt mobilier de exterior sau daca folositi piele nu este nici o problema doar ca la lipire va trebuie suflanta aer cald la colturi atentie pinza trebuie sa fie moale dar cu pelicula pe dos asa ceva
    0 points
  25. astazi mi-am schimbat filtrul de polen pentru ca uneori gemarurile din masina se abureau cu toate ca merg non-stop cu aerul conditionat pornit am mai facut asta si anul trecut, schimb filtrul odata la revizie si inca odata de mine dupa 6 luni problema e ca m-am trezit cu filtrul pus de service invers de cum trebuia si cel mai probabil nu a fost la fel de eficient acum trebuie sa fim atenti si la lucrurile banale.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!