Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.11.2017 în toate secţiunile

  1. Am mai fost azi putin prin munti sa vad zapada si merg din ce in ce mai mult in modul manual. Cred ca incep sa ma obisnuiesc cu DSG-ul. Cred ca VW o sa lanseze cat de curand modelul facelift pentru Golf in SUA pentru ca vad din ce in ce mai multe review-uri de la jurnalisti. Facelift-ul vine cu 6 ani / 72.000 mile garantie. VW a upgradat garantia la toate modelele lor si se cam bate cu Hyundai acum care ofera 10 ani la motor+cutie si 5 ani in rest. E interesant ca dupa 5 ani poti vinde masina cu garantie. Probabil e mai interesant si pentru un cumparator sa ia o masina SH de 5 ani cu garantie de la producator. Saptamana asta mai mai aflat ca in curand o sa-mi faca flash-uri camionul Tesla. Cu 0 - 60mph in 5s, ma cam lasa in urma (poza asta e din Seattle. Un parc la care-mi place mult sa merg si sa vad muntii in departare si apusul)
    8 points
  2. @CristiALF eu zic sa nu te plangi
    4 points
  3. Daca esti pe Limitatorul de viteza setat la 60 de km/h, oricat ai apasa acceleratia masina nu va trece acel prag de 60 de km/h, dar daca apesi pedala la maxim si treci de acel punct, de kick down, doar atunci masina va raspunde in consecinta si va accelera, trecand peste limitare. Se intampla ca in caz de urgenta sa ai nevoie de putere cand esti pe limitator...
    2 points
  4. Intr-un final apuc si eu sa pun niste poze cu ''febletea'' Superb MY 2017, Lava Blue, interior bej textil( pentru moment). Motorizare 1.8 TSI manuala....extrem de multumit de cum se misca O scurta prezentare la receptie si primii 2000 de km..... La interior, o sa sufere modificari in maxim 50 de zile sper ca voi revenii cu ''noutatile''
    1 point
  5. Pe site-ul producatorului ai toate detaliile din ce sunt facute si multe altele.
    1 point
  6. 1 point
  7. In functie de starea motorului poate consuma si 1L de ulei /1000km . Prima data verifica nivelul si intreaba de cat consuma .
    1 point
  8. Ce uameni, au inceput sa puna consumurile in MPG
    1 point
  9. @nemtzalau Trebuie sa mai intinzi tija actuatorului turbo Incepe cu o tura si daca mai stocheaza eroarea P1557 mai intinzi pana cand nu ma apare eroare. Bafta.
    1 point
  10. Pe 2 Golfuri 7 care au avut aceeasi problema din ziua ridicarii de la dealer La ambele am facut asta si n-am mai avut probleme 2 ani (pana am vandut-o pe prima) si pana in ziua de azi la actuala. Poti face oricand dar este mai eficient/rapid daca o lasi cu motorul cald (deci dupa un drum). Eu am lasat-o peste noapte (am parcare subterana). La prima masina n-am aerisit din prima ci s-au aburit de 2-3 ori pana s-a patat o lupa (care a ramas asa, ca n-ai cum sa o stergi). De asta recomand sa o rezolvi cat mai repede.
    1 point
  11. Placuta de pe exterior pare noua,gen 15/20k.Mai tin 40/50k lejer.Nu sunt de schimbat acum.Verifica vizual daca si cea de pe interior arata la fel.
    1 point
  12. Mergi mult si bine asteapta pana se aprinde martorul si le schimbi atunci
    1 point
  13. Nu este codare... ci asa lucreaza, din pacate - nu ca uita pozitia, ci nu declanseaza stergatoarele.... sau le declanseaza - este un bug, nimic altceva - cateodata merge, alteori nu....
    1 point
  14. Trebuie inlocuita cureaua de accesorii/transmisie ,nu costa mai mult de 50-60 ron.
    1 point
  15. Gata, sambata am reusit sa montez rezistenta. Am avut sansa sa nu fiu nevoit sa decupez peretele carcasei, gaura era deja pregatita, nu exista nici un perete separator (masina este 1.6 MPI cu climatronic). Asa ca am avut placuta surpriza sa constat ca am mai putin de munca. Nici capacul nu e nevoie sa il schimb. Am taiat din capacul vechi doar partea care era in dreptul rezistentei - elementul rezultat din mijloc (prima imagine) a fost aruncat la gunoi. Am avut grija sa tai astfel incat sa pastrez urechea de prindere care vine peste rezistenta - gaura de jos. I-am pus si niste burete din acela cu banda adeziva sa izolez mai bine. Sta perfect. Pana la urma am fost nevoit sa iau cablu de 16 mm, cei de la care comandasem cablu de 25mm nu il aveau pe stoc pana saptamana viitoare, asa ca am hotarat sa iau din Dedeman cablu de cupru multifilar de 16mm. Eu zic ca este suficient pentru ce trebuie sa faca. Ar fi fost mult mai dificil sa trag cablu de 25 pana la rezistenta, si asa m-am chinuit putin sub bord pana am reusit sa il duc pe cel de 16. Daca vreti sa montati singuri rezistenta, ideal e sa luati cabluri originale de la sh, dar sa aiba toti 4 papucii pe el. Eu am fost nevoit sa decupez din carcasa rezistentei in dreptul bornei negative si sa indoi papucul la un unghi de aprox 30 grade, altfel nu mergea. Papucul original de la borna negativa are o forma diferita care se potriveste perfect, dar nu cred ca o sa gasiti pe undeva de cumparat separat. Ceilalti 3 papuci nu sunt o problema. Asa ca am confectionat singur cablajul, lipiturile le-am cositorit cu ajutorul lampii cu gaz. Un cablu nou am vazut ca este peste 100 E, nu merita atata timp cat se gasesc alte solutii. Costuri: - Rezistenta din dezmembrari (cod E la sfarsit) - 100 lei, a venit si cu mufa de CAN si cu pinii pe ea, a trebuit doar sa prelungesc firele. (+curier 40 lei) - 4 m de cablu (H07V-K) 1x16mm - 34 lei - siguranta de 100A - 7.5 lei - papuci 11 lei (de la magazin de piese electronice, La Dedeman nu am gasit ce voiam). Am pus 3 papuci de 16mm cu gaura de 6 si un papuc cu gaura de 5 - cel care vine la siguranta de 100A, ca sa se potriveasaca perfect. Papucii de 25 mm ar fi fost mult prea mari, ar fi trebuit polizati ca sa intre la bornele rezistentei, dar pana la urma ii faceam si pe aceia. Chiar si din cei de 16mm tot a trebuit sa polizez putin colturile. - celelalte materiale: suruburi, pilulite, saibe, cositor, tub termocontractil, banda izolier, scule si manopera nu se contabilizeaza Rezistenta functioneaza perfect, nu eram sigur ca va merge, fiind sh. Daca cedeaza acele minunate rezistentele, e o nimic toata sa o desfac. Puteam sa refac lipiturile inainte de montaj, dar am mers pe principiul sa nu repar ceva ce merge. Acum vine întrebarea: masina avand si scaune incalzite, alternatorul de 140 A va face fata la toti consumatorii mari când o sa vina frigul? Mizez pe faptul ca centrala electrica are management si stie sa taie din consumatori daca e cazul.
    1 point
  16. Sau poti sa-i scoti capacele din spate pentru cateva ore intr-o parcare subterana si nu se vor mai aburi pe restul duratei de viata a masinii... Asta daca nu vrei sa astepti sa ti se pateze (iremediabil) lupele...
    1 point
  17. Doar R-ul are alarma din fabrica. Restul modelelor sunt prea ieftine pentru aceasta optiune, risca VW sa dea faliment naibii
    1 point
  18. Funny, ajungi sa dai 1500-2500ron pe acoperire cu folie, poate peste 3 ani vinzi masina, nu ai de unde sa stii ce faci tu peste 3 ani (pleci din tara cu o oferta de job mai buna) si atunci ai dat banii aia ca sa vinzi masina unui necunoscut cu vopseaua perfecta? Daca tot e asa de proasta vopseaua pe masina, dai cu ceara cat mai des, si odata la 3-4 ani cand acumulezi suficiente zgarieturi si dent-uri de la minutatul Buc, o vopsesti folosind o vopsea mult mai calitativa. Folia mi se pare un moft de moment, care nu-si merita banii pe termen lung. Cu folie nu scapi de lovituri, infundaturi de la ceilalti soferi. Din cauza bizonilor din trafic si mai ales din parcarile aglomerate unde cand deschid usa nici nu se uita, am regretat la nici doua saptamani dupa ce am luat masina, dar nu ai ce sa faci, caz concret vezi masina lui @cristi511 care s-a trezit de nicaieri cu o infundatura urata.
    1 point
  19. La repornirea masinii, daca stergatoarele sunt pe automat, pornesc cand incepi sa te deplasezi. Spor !
    1 point
  20. Curatare galerie admisie,egr,clapeta. Pregatire de iarna ,inlocuire preventiva bujii.
    1 point
  21. Aduc la cunostinta colegilor, cu o oarecare parere de rau, ca masina si-a gasit un nou proprietar.......sper sa aibe grija de ea macar cat am avut eu. Urmeaza sa imi prezint noua achizitie cand voi avea timpul necesar.....un Passat Variant B7 din 2015 cu destul de multe optionale. ....sper sa fie intr-un ceas bun.
    1 point
  22. Va multumesc tuturor pentru urari si aprecieri.....de aceasi parere am fost si noi albastru+bej=love. Cel mai bine e sa nu se vada persoanele, zic eu. Legat de 2.0 DSG, nu vreau sa intru in polemici dar am avut ocazia pe sosea sa fac teste ''dinamice'' intre aceste motorizari si exact cum e si pe foaie diferentele sunt mici si doar de la viteze ce nu pot fi mentionate, cu conditia sa vorbim de 1.8 manuala(trebuie tinut cont si de raport nm/kg si). Motorul de 2.0 cu DSG e pentru cine vrea o masina dinamica automata. Ca o completare tot testat, pot sa va zic ca 1.8 e mai fasnet si decat 2.0 190cp motorina DSG. Cam asta ar fi motivarea pentru care am ales aceasta motorizare. Va multumesc si pentru urarile pentru cel mic, ca o paranteza vine in 2 zile. O sa revin si cu niste poze pentru consum
    1 point
  23. Superb interiorul, sa o porti sanatos! Totusi ce ai avut cu ochii partenerei?
    1 point
  24. ODO: 58000 km .. varsta: 4 ani si 1/2 GY-UG8-urile de iarna puse, masinuta este pregatita de o excursie la Viena
    1 point
  25. Iarasi a trecut (prea) multa vreme de cand n-am mai scris nimic pe aici. Am reusit ca in aproape un an de zile sa adaug nu mai putin 32k km [url=https://vwforum.ro/topic/112153-golf-7-gti/?do=findComment&comment=2774200]Nov. 2016[/url] - Oct. 2017: Iar intre timp, cum-necum, vrand-nevrand, am facut-o si p-asta: La inceput mi s-a parut ca arata ciudat rau cu numarul ala asa mic pe fata, insa acum m-am cam obisnuit. Plus ca-s o gramada de masini importate pe aici care au aceeasi "problema" Ce sa-i faci, nu le poti avea pe toate. Altfel, am mai facut o revizie in octombrie cand am fost in tara, la Brady Militari - foarte multumit de serviciile oferite si de preturile practicate. Amabili, atenti, am stat langa masina. Tot la Brady dar pe Valea Oltului am schimbat celebrele bucse de la basculele fata. Alta viata acum, alta masina, desi tot nu am reusit sa pun bucse pline, chiar daca le-am luat dupa codul care trebuia, au venit tot "cu gaura". Am sa incerc sa detaliez putin intr-o postare in topicul dedicat. Altfel nu prea am ce sa zic, scanteieste, benzineste si imi aduce in continuare bucurie. Apropo, acum vreo 2 saptamani s-au implinit 4 ani de cand suntem impreuna, parca mai ieri ma grabeam pe centura Bucurestiului sa o ridic de la dealer... ce mai trece timpul!
    1 point
  26. Breaking News.... Winter is coming, i am ready...am trecut pe bocanci de la Dunlop Winter Response 2....jonctiunea am facut-o ca de obicei la Autosoft cu suma derizorie de 35Lei si a inclus: schimbat roti, spalate alea de vara, curatat si gresat butuc cu peria pneumatica, echilibart (doar 2 au fot nevoie) stranse cu dinamometrica, si 4 saci de plastic. Rotile le vara au fost spalate si la spalatorie, degresate, clatite, uscate si dezumflate la 1,8 bari puse in huse si bagate in saci de plastic pentru 5-6 luni. Sa vina zapada!!!
    1 point
  27. Ce mod mai bun de a sarbatori prima cifra rotunda decat la intrarea pe Stelvio? Mi-am indeplinit visul numit Stelvio Pass in excursia asta, vis pe care il aveam inca de cand am vazut episodul celor de la Top Gear. Am incercat sa fac un traseu care sa cuprinda cat mai multe pasuri montane, iar numarul lor a ajuns la 7: Resia Pass (1504m - A+IT), Stelvio Pass (2757m - IT), Passo de Foscagno (2291m - IT), Ofen Pass (2149m - CH), Umbrail Pass (2501m - CH), Bernina Pass (2328m - CH) si Fluela Pass (2383m - CH). Unele mai spectaculoase, altele mai putin, folosite doar pentru tranzit. Desi Stelvio e campion datorita promovarii de care se bucura, e cel mult pe locul 2 in topul meu dupa fantasticul Fluela Pass, premiant la capitolul peisaje, calitatea asfaltului si completat perfect de lacul turcoaz din varf incadrat de 500m de versanti. Era promitator si Umbrail Pass, dar nu ma pot pronunta pentru ca m-a prins seara la urcarea pe el si nu pot spune ca am vazut mare lucru. Mai multe despre obiective voi scrie in topicul de calatorii. In total am facut 4400km, am ajuns la 12800km deja in 3 luni si jumatate de la achizitie. As zice ca e mult, dar cu siguranta ritmul acesta nu va continua. Incep deja sa ma gandesc la primul schimb de ulei, in functie si de cifra din bord la inceputul iernii voi lua o decizie. Sigur nu o sa stau asa pana la 30k, dar avand in vedere ca 80% sunt facuti extraurban, cred ca pot depasi si 15k cu uleiul asta. Apropo de ulei, am plecat cu 8200km si nu consumase deloc, iar cand m-am intors nivelul a scazut de la 80% pe joja la putin peste jumatatea ei. Nimic de speriat, pun acest consum pe seama faptului ca am urcat munti cu rampe de 14-16% si am mers sute/mii de km la viteze ridicate, cu varfuri de 230kmh+.
    1 point
  28. dupa mai multe incercari de a achizitiona un alt capac care au esuat fie ca nu s-a potrivit, fie din cauza pretului ia uitati ce a iesit, idee proprie: ce-am folosit? trei bucatele de scai pe care le-am lipit cu "picatura" si o bucatica de cordelina de la un ghiozdan vechi pt costurile practic nule eu zic ca a iesit bine si ma tine pana vand masina. lasand gluma la oparte, la cat de des se deschide cotiera chiar este ok scaiul fixeaza foarte bine capacul. eu cred ca este o solutie usoara si foarte practica care poate folosi si altora care au aceiasi problema - partea de "balamale" rupta. numai bine!
    1 point
  29. Pare o lovitura de biluta de pistol air soft... E prea circulara, cel putin asa se vede...
    0 points
  30. Si daca tot ne-am hotarat, hai sa nu mai pierdem vremea ! PS. Dis-de-dimineata eram la service-ul Best-Tires 3 Octavii FL care asteptau la schimbat incaltarile. Doua dintre ele au schimbat cu Hankook Icept RS2. Coreenii de la HK cred ca au scos pe piata un produs competitiv si vor sta bine pe vanzari in acest sezon. Inainte Dupa
    0 points
  31. In US nu prea se practica interval flexibil.
    -1 points
  32. Uita de castrol si schimba uleiul cu o alta marca, vizual arata bine axul dar trebuie verificat axial si radial, iar de consumat presupun ca semeringurile de la supape ar trebui inlocuite si de vazut cum arata si axul cu came.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!