Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.11.2017 în toate secţiunile

  1. Am mai fost azi putin prin munti sa vad zapada si merg din ce in ce mai mult in modul manual. Cred ca incep sa ma obisnuiesc cu DSG-ul. Cred ca VW o sa lanseze cat de curand modelul facelift pentru Golf in SUA pentru ca vad din ce in ce mai multe review-uri de la jurnalisti. Facelift-ul vine cu 6 ani / 72.000 mile garantie. VW a upgradat garantia la toate modelele lor si se cam bate cu Hyundai acum care ofera 10 ani la motor+cutie si 5 ani in rest. E interesant ca dupa 5 ani poti vinde masina cu garantie. Probabil e mai interesant si pentru un cumparator sa ia o masina SH de 5 ani cu garantie de la producator. Saptamana asta mai mai aflat ca in curand o sa-mi faca flash-uri camionul Tesla. Cu 0 - 60mph in 5s, ma cam lasa in urma (poza asta e din Seattle. Un parc la care-mi place mult sa merg si sa vad muntii in departare si apusul)
    10 points
  2. Funny, ajungi sa dai 1500-2500ron pe acoperire cu folie, poate peste 3 ani vinzi masina, nu ai de unde sa stii ce faci tu peste 3 ani (pleci din tara cu o oferta de job mai buna) si atunci ai dat banii aia ca sa vinzi masina unui necunoscut cu vopseaua perfecta? Daca tot e asa de proasta vopseaua pe masina, dai cu ceara cat mai des, si odata la 3-4 ani cand acumulezi suficiente zgarieturi si dent-uri de la minutatul Buc, o vopsesti folosind o vopsea mult mai calitativa. Folia mi se pare un moft de moment, care nu-si merita banii pe termen lung. Cu folie nu scapi de lovituri, infundaturi de la ceilalti soferi. Din cauza bizonilor din trafic si mai ales din parcarile aglomerate unde cand deschid usa nici nu se uita, am regretat la nici doua saptamani dupa ce am luat masina, dar nu ai ce sa faci, caz concret vezi masina lui @cristi511 care s-a trezit de nicaieri cu o infundatura urata.
    6 points
  3. Curatare galerie admisie,egr,clapeta. Pregatire de iarna ,inlocuire preventiva bujii.
    2 points
  4. Kick-down asta cred ca este la toate, era si pe 1.6TDI la drive-test.
    1 point
  5. Cred ca vrea sa spuna ca daca sunt pe pozitia automata, dupa pornire, nu pleaca stergatoarele automat la ploaie, pana nu le misca. La mine e la fel. NU pleaca pana nu le repozitionez. Dupa aceea sunt OK, pana la repornirea masinii.
    1 point
  6. Memoreaza pozitia, trebuie doar sa pleci de pe loc. O sa porneasca si ele. Spor !
    1 point
  7. Marian nu exista o codare ptr ce vrei tu. In functie de viteza deplasarii si a intensitatii ploii se adapteaza automat.
    1 point
  8. Pregatirile de iarna sunt gata Masina a primit un detailing exterior la cuabur.ro din nou nu vreau sa le fac reclama, i-am ales ca erau aproape si imi era usor sa las masina de dimineata pana seara la ei. Totul a iesit foarte bine dar pana nu incerc si in alta parte nu am cum sa compar serviciile. Produsele folosite sunt de calitate si o sa trec si eu pe Maguiar's la primavara privind produsele de intretinele. Teiul sub care a tot stat masina in vara si-a pus amprenta pe vopseaua masinii care si asa era de o calitate mai..slaba asa ca au aparut ceva pete in lacul plafonului si a capotei iar parbrizul cel mai probabil o sa primeasca un polish in primavara pentru ca in continuare se vad mici imperfectiuni (prea mici sa se vada in poza). Sunt foarte atent la detalii deci au avut putin de furca cu mine dar pana la urma am plecat multumit si probabil o sa mai revin cu a mea Jetta si cu masina veche un Opel Corsa pentru interior-exterior Masina chiar arata chiar ok cu rotile de iarna dar vreau sa fac ceva cu prezoanele care se vad prea evident, capacele de roti nu imi plac iar cele de prezoane cel mai probabil se vor fura iarna asta dar poate am noroc si nu se intampla. O sa mut si capacele centrale pentru roti sau o sa cumpar altele poate evit cat de cat rugina in locul ala (am vazut ca butucul a prins deja putin rugina) Cu cauciucurile noi nu am observat nimic negativ, zgomotul generat nu pare semnificativ mai mare, momentan sunt multumit dar astept zapada interesant ca senzorul pentru presiune in roti nu a trebuit recalibrat. Am observat si "petele" astea in portbagaj si sincer nu stiu daca inainte erau acolo, daca asa e normal si daca si altii au acelasi lucru (am atasat poza cu "petele") https://imgur.com/a/zwiYR
    1 point
  9. Ce mod mai bun de a sarbatori prima cifra rotunda decat la intrarea pe Stelvio? Mi-am indeplinit visul numit Stelvio Pass in excursia asta, vis pe care il aveam inca de cand am vazut episodul celor de la Top Gear. Am incercat sa fac un traseu care sa cuprinda cat mai multe pasuri montane, iar numarul lor a ajuns la 7: Resia Pass (1504m - A+IT), Stelvio Pass (2757m - IT), Passo de Foscagno (2291m - IT), Ofen Pass (2149m - CH), Umbrail Pass (2501m - CH), Bernina Pass (2328m - CH) si Fluela Pass (2383m - CH). Unele mai spectaculoase, altele mai putin, folosite doar pentru tranzit. Desi Stelvio e campion datorita promovarii de care se bucura, e cel mult pe locul 2 in topul meu dupa fantasticul Fluela Pass, premiant la capitolul peisaje, calitatea asfaltului si completat perfect de lacul turcoaz din varf incadrat de 500m de versanti. Era promitator si Umbrail Pass, dar nu ma pot pronunta pentru ca m-a prins seara la urcarea pe el si nu pot spune ca am vazut mare lucru. Mai multe despre obiective voi scrie in topicul de calatorii. In total am facut 4400km, am ajuns la 12800km deja in 3 luni si jumatate de la achizitie. As zice ca e mult, dar cu siguranta ritmul acesta nu va continua. Incep deja sa ma gandesc la primul schimb de ulei, in functie si de cifra din bord la inceputul iernii voi lua o decizie. Sigur nu o sa stau asa pana la 30k, dar avand in vedere ca 80% sunt facuti extraurban, cred ca pot depasi si 15k cu uleiul asta. Apropo de ulei, am plecat cu 8200km si nu consumase deloc, iar cand m-am intors nivelul a scazut de la 80% pe joja la putin peste jumatatea ei. Nimic de speriat, pun acest consum pe seama faptului ca am urcat munti cu rampe de 14-16% si am mers sute/mii de km la viteze ridicate, cu varfuri de 230kmh+.
    1 point
  10. De vanzare o cheie dinamometrica veche, Germania de Est (DDR), in stare buna, in cutie originala metalica, contine si cateva tubulare originale (lipsesc 17 si 19) precum si o brosura. Este etalonata in KPM (kilopond-meter) si contine si un tabel de conversie catre Newton-M. Cuplu maxim posibil = 225,5 NM. Poze reale, Pret: 150 lei + Taxe transport Posta Romana 0740150824 - Laurentiu
    1 point
  11. Salutare,aveti idee unde pot gasii releul pentru spalatorul de faruri? am un passat din 2006 Dingo e posibil sa fie pompa din rezervor pe duca....eu am ramas pe autostrada cu masina,aceleasi simptome le aveam si eu se oprea fara sa de-a vreo eroare....am inlocuit pompa de motorina si sa rezolvat problema
    1 point
  12. dragi posesori de passat nu sant de mult timp pe forum si nici mecanic nu ma tin,dar din experienta proprie cel mai indicat e testerul pt orice problema a masinii am avut problema cu egru l nu l am anlaturat(nemtii nu l au pus sa fie acolo pe motor .mie mi a aparut simbol engine si nu mai trage a am avut tupeu prostesc sa zicem si am demontat egr si clapeta acceleratie galerie admisie curatate jos de pe motor manual fara spreiuri montate start engine fara probleme.nu vreau sa supar pe nimeni dar e pacat sa eliminam unele ansamble piese gen pdf asa ca au facut o si altii am avut si alte probleme cu masina dar nu e topicul pe care sa le enumerez
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!