Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.11.2017 în toate secţiunile

  1. Curatare galerie admisie,egr,clapeta. Pregatire de iarna ,inlocuire preventiva bujii.
    7 points
  2. Vine aproape 700 lei / mp, ceva de genul. Ai PM.
    1 point
  3. 1 point
  4. 1 sau 2, dar 2 cu H7, nu D1s ca doar nu ai xenon, si, nicidecum 3.
    1 point
  5. Update cu cateva scurte impresii de inceput de sezon competitional toamna-iarna: - motorul se incalzeste semnificativ mai greu. Desi apa din radiator ajunge usor (2-3 minute) la 90 grade, uleiul este mai timid cu incalzirea. Asadar, merg mai putin turat in primele 10 minute, pana vad 70 grade la ulei. Oricum, motorul este extrem de silentios indiferent de temperatura. E buna si distributia pe curea la ceva, chiar daca a devenit componenta consumabila. - stergatorul de pe luneta scartaie cam tot timpul si freaca geamul. Cele din fata sunt impecabile. Nu puteau sa puna si ei acelasi timp de stergator si pe spate ? - incalzirea in volan iti aduce un plus de confort, probabil si mai evident iarna dupa ce dezapezesti masina si te bagi la covrig. - suspensia e cam zgomotoasa. - am simtit imediat trecerea la jantele pe 16 de iarna venind de pe aliajele de 17 de vara. Masina este sesizabil mai barcoasa. - cred ca ceva in oglinda dreapta vibreaza, pentru ca la viteze de extra-urban se simte ceva zgomot venind dinspre pasager. Si nu e zgomot de greierasi "clasici". - vopseaua este aceiasi mizerie pe baza de apa de la non-FL. Nu am cuvinte sa descriu ce le-as face birocratilor de le Brussels care au dat directivele pentru minunea asta de vopsea "eco". Practic, vopseaua a devenit material consumabil. Deja am 2 foarte mici ciobituri de la pietricele pe capota si ma gandesc serios sa infoliez masina cu un material transparent. Asta pentru ca materialul de protectie de pe praguri (cu care a venit masina din fabrica) m-a salvat de niste julituri de toata frumusetea. Macar pe partile frontale sa montez, cele mai expuse la calea de rulare. Daca aveti un pont in acest sens, nu tineti informatia doar pentru voi ! - inca lucrez la postul despre impresiile legate de motor, nu am uitat, dar cu perioada asta de vaccinari (tuica, vin, palinca) obligatorii de toamna, nu am mai avut timp. Valar Skodulis, Audis, Leon-idis, si ce mai vrei voi !
    1 point
  6. pai daca are pe schema numarul pinilor la care trebuie sa se lege, ii este greu sa citeasca pe mufa sa vada care sunt pinii, are 50% sanse sa nimereasca mufa din prima. este mufa dinspre pasager.
    1 point
  7. Daca scartaie si cand pornesti clima este ambreiajul si poti arunca un ochi la el sa nu fie plin de rugina ori uzat...al meu arata cam asa https://imgur.com/a/uWWk8 si cu zgomote la cuplarea compresorului si in mers(asta ca sa ti faci o idee).
    1 point
  8. @75NOR Vorbesc de stergatorul de la luneta. Cele de parbriz sunt ca in prima zi. La luneta la Octavia l-am schimbat dupa 6 ani desi inca stergea perfect, dar il scapasem o data dupa spalat invers pe luneta si s-a spart clema in care se tinea de brat, deci am fost obligat sa iau altul (desi mai statea si asa, dar mi-a fost teama sa nu zboare vreodata la vreo ploaie si sa il prinda functionand sa imi zgarie luneta). Pe cele de parbriz de la Octavia le-am schimbat dupa vreo 4 sau 5 ani parca si la fel, nu pentru ca se stricasera, stergeau prost sau scartaiau, din contra, stergeau perfect, dar am avut "norocul" sa gasesc niste ciorba cred pe parbriz intr-o zi, moment in care s-a impregnat grasimea in lamele si nu am reusit sa le curat sub nicio forma, pur si simplu lasau o "unsoare" pe parbriz care atunci cand ploua se traducea prin vizibilitate ca si cum ar fi fost aburit complet parbrizul... Le-am schimat si am scapat de problema. Legenda spune ca si dupa 8 ani as fi avut stergatoarele originale daca nu se intampla asta Am verificat cu stergatorul de la Octavia ca ma gandeam sa cumpar unul din ala si sa il pun in locul astuia, dar au sistem de prindere diferit si cel de Superb e mai lung putin parca.
    1 point
  9. După 7 luni și 3 “conserve” de Golden State Delight am zis să mai “neutralizez” mirosul, așa că într-o cutiuță am pus boabe de cafea. Eu nu mai simțeam cine știe ce, dar orice/oricine a stat prin mașină ajunsese să miroasă a gumă turbo. Pot să zic că-mi place mai mult acum.
    1 point
  10. Mie nu-mi plac sincer sa fiu, poate sunt mai ok decât jantele de tabla alea clasice dar nu se ridica ca si aspect la valoarea unei O3. Daca erau pe o Octavia Tour parca era mai ok... Desi daca ma gândesc, pe jantele de tabla standard se pot monta niste capace si arata mai bine decat astea. Poate or fi la moda, dar tot nu-mi plac. Vad ca toata lumea le apreciază, mă gândeam ca poate sparg eu gheata cu critica ? Nonetheless, important e sa-ti placa tie Razvan. PS: Abia astept sa revii la jantele de vara ?
    1 point
  11. Daca lantul bate cateva secunde la pornire nu e nici o problema. Daca uleiul nu e de calitate dureaza putin pana se amorseaza intinzatorul. Trebuie schimbat kitul de lant atunci cand bataia e continua. Lantul nu sare de la punct decat cand e foarte uzat sau cand nu isi face treaba intinzatorul. Daca trebuie schiimbat lantul, va recomand sa schimbati tot kitul - lant, intinzator, patine, pinion ax cu came, pinion la vilbrochen, suruburi. Va recomand sa achizitionati kitul de lant de la un distribuitor autorizat VW sau pe original urmarind codurile OE de la Autokarma sau e-piesa. Oricum diferentele de preturi nu sunt mari. Manopera la reprezentanta e platita la ora de lucru si costa aprox. 1000lei. La alte ateliere particulare manopera e mai ieftina. Eu am un Golf 6 TSI 77kw din noiembrie 2011 luat de nou de la Midocar, acum are 52k si nu am auzit inca bataie de lant. De cand am masina singurul defect a fost o fisa de bujii intrerupta. Eu recomand cu caldura acest motor si nu va luati dupa toti carcotasii care posteaza aici. Cine isi intretine masina si nu o tureaza constant la 6000 de ture se va bucura de ea mult timp fara probleme. Va urez cati mai multi km fara probleme.
    1 point
  12. Rodajul îl faci exact invers ? In afara localității la diferite turatii si viteze Trebuie sa mergi constant intr-o anumita treapta/ turatie si alternezi la intervale de timp In oras, cel Putin in Bucuresti e imposibil asa ceva.
    1 point
  13. Zilele acestea am facut un mic calcul legat de costurile cu carburantul de la achizitia masinii. Pana in prezent am cheltuit aproape 11.000 lei pe benzina. Asta pentru aprox 18500 Km cat am in prezent si aproape 1.5 ani de folosinta a masinii. De mentionat ca de aproximativ 4 luni de zile merg exclusiv cu benzina de 98/100 (95% de la Mol), deci costurile ar putea fi ceva mai mici cu benzina de 95 daca as dori. Voi ramane insa in continuare la benzina de 98, pentru cativa zeci de lei in plus prefer sa folosesc benzina mai buna. Acum..considerand cati litri de benzina am consumat (aprox 2050) pana in prezent, rezulta un consum mediu aprox de 11L / 100 Km in conditiile mele de mers (oras 75-80% din timp). Estimand ca in conditiile in care as fi avut motorul de 184CP diesel as fi avut probabil un consum mediu cu maxim 2-2.5 L / 100 Km mai mic, rezulta ca as fi economisit undeva la aprox 450 L motorina, adica undeva la aprox 500 EUR pentru aproape 1.5 ani de zile (pentru varianta maxima de -2.5L). Motorizarea diesel m-ar fi costat +1500 EUR din start. Facand o aproximare rapida, as fi recuperat diferenta de bani in min 4 ani de zile (in conditiile mele). Inca o data ma felicit pentru alegerea facuta vis-a-vis de motorizare, care nu numai ca vine sa completeze mult mai bine caracterul masinii (zic eu) in combinatie si cu DSG-ul aferent, ci vine evident si cu avantajele unei benzinare: incalizire rapida, adecvata distantelor scurte/dese, absenta FAP si regenerari, silentiozitate, rafinament. Bineinteles ca putem vorbi si de cateva avantaje teoretice ale diesel-ului, dar nu are rost in cazul meu (de ex daca cineva are nevoie sa tracteze o rulota, sau daca se fac min 20.000 Km / an). Exista bineinteles si un potential dezavantaj la revanzare, dar la ce se intampla pe piata in acesti ani mi se pare greu sa prevad cum va arata piata SH si in urmatorii 2 ani de zile, nu mai zic de 5-6-7 cat inentionez eu sa tin masina. Viitorul oricum pare a fi al electricelor / hybridelor... Poate aceasta analiza este utila celor care sunt in dubii in ce priveste raportul financiar benzina/motorina pentru acest tip de masina.
    1 point
  14. Sistemul este total idiot, inutil, chiar enervant. Pe mine m-a avertizat de 2 ori, de fiecare data cu alarma falsa. Prima data pe A1 spre Pitesti noaptea, in drum spre Austria cu masina plina si copii. Va dati seama cu ce morcov am mers pana la prima benzinarie.
    1 point
  15. De curiozitate, masina din fabrica ti-a venit cu RF? TPMS-ul folosind senzorii ABS e destul de rudimentar si inconstant. In cazul meu a fost prea sensibil, mie mi s-a aprins la o variatie de temperatura mai accentuata iarna trecuta si vizual nici nu se observa. Daca s-a micsorat vizibil diametrul rotii trebuia sa se aprinda in cazul tau. Cauciucul RF iti permite sa mai mergi pe pana, dar asta nu inseamna ca nu o ai. Sunt unele self sealing insa si ele trebuie schimbate.
    1 point
  16. nu... daca ai TPMS via senzori ABS (si asa ai, daca era cu senzori in roata se aprindea) si cauciucuri run flat - nu are cum sa se prinda usor ca ai pana... doarece roata ta nu se reduce la dimensiuni, cand ai pana TPMS via senzori ASB tocmai de acest lucru se foloseste - cand ai pana, roata devine mai mica si se invarte mai repede fata de celelalte, in conditii similare - astfel sesizeaza diferenta si aprinde martorul.
    1 point
  17. Trafic lejer Centura + Sos Berceni, super consum. Era sa imi pierd si carnetul..
    0 points
  18. @liviugeorge, dealerul mi-a explicat ca rodajul nu e neaparat necesar. acum, eu ma iau dupa manual si dupa majoritate, nu e vorba de limita de turatie, ci de evitarea de a depasi 75% din turatia maxima a masinii. eu de exemplu am alt turometru la diesel. daca poti sa nu depasesti 3000 ture ar fi excelent. oricum nu te panica daca sari putin peste uneori, in depasiri sau alte momente critice. Rodajul nu se face in afara localitatii. Trebuie sa mergi cu ea prin oras cei 1000 km, sa schimbi vitezele, sa "uzezi" motorul si cutia, sa le pui la treaba. Din ce am vazut / citit, dupa 1000 km, pana pe la 1500 km, gradat, usor usor o ridici in turatie, si o "inveti" cu stilul tau de mers. dupa 1500 manualul spune ca... poti concura "pe circuit"..:)
    -1 points
  19. Nu e tragedie, dar este stresant sa auzi ca merg ventilatoarele in draci dupa ce ai oprit motorul si blocat masina.
    -1 points
  20. Mda....iar daca dpf iti taie din caluti si implicit din placerea de a conduce? Sau daca motorul merge sacadat cand regenereaza si iti creste tensiunea de nervi, nu e tragedie?
    -1 points
  21. @75NOR, eu am pornit polemica, imi cer scuze. @cristi511, multam de completare, m-am mai linistit putin cu "isteria nationala" ca idee generala, masina mi se pare super faina. am oscilat mult intre benzina si motorina, totusi cea din urma nu inceteaza sa ma uimeasca in fiecare zi. Ieri la semafor am apasat pedala putin mai tare, s-a transformat intr-o mica bestie. Aveam un rapid colantat cu 1.2 tsi, destul de agresiv, cred ca in primii 30m l-am depasit deja cu o lungime de masina. Si da, am condus si 1.6 tdi, diferenta e chiar mare, cu multe avantaje pentru 2.0 tdi (parere personala) mie sincer nu mi-a parut ca imi moare motorul deloc. chiar ieri am avut asa un test de "anduranta". am luat in piept 2 ore de trafic in zona Tei / doamna ghica, pana si Waze-ul era neputincios in fata valului de masini care ocupasera toate scurtaturile. cred ca saracul DSG6 si-a facut rodajul, a schimbat 1 si 2 de cateva sute de ori. singura chestie putin deranjanta mi s-a parut cresterea temperaturii la ulei. era de cca 106-107 grade. cum am prins liber si am ajuns pe la 70-80km/h a scazut pana la 97-98 grade. Probabil ca la manuala se conduce diferit si moare motorul mai repede. Aducerile aminte de cand faceam scoala acum vreo 16 ani imi ziceau ca benzina e mai sensibila la pedala, si motorul moare mult mai repede ca la diesel. acum, s-or fi schimbat lucrurile de cand cu tehnologia
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!