Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.11.2017 în toate secţiunile

  1. Sa o stapanesti sanatos! Sunt cam marete planurile pentru ea dpdv al costurilor.. ti-ai ales o masina de familie, o limuzina care din punctul meu de vedere nu merita stricata cu air ride.. daca tot ii pui air ride pune-i si colant d'ala de camuflaj cum au toti racerii de la mine din oras Pozitiile U.S. am observat ca nu prea se mai poarta odata cu aparitia kit-urilor de 30 lei de pe olx. DPF-ul nu-l scoate daca functioneaza in parametrii, nu va fi placut pentru nimeni sa mearga in spatele tau.. Daca pui Xenon OEM cu senzori de auto leveling nu va mai trebui sa pastrezi reglajul manual, daca tot te apuci de un proiect de o asa amploare fa-o pana la capat. Quad-Exhaust nici macar B6 .:R36 nu avea, ma gandesc ca pe un 2.0 TDI nu va da prea profi. Din punctul meu de vedere ai o masina mult prea frumoasa sa ii aduci modificarile astea. Sper sa nu privesti postul meu ca o critica ci mai degraba ca pe un sfat, mult succes in continuare!
    5 points
  2. Dupa ce am trecut de 10.000 km, am comandat din nou, multumit fiind :
    2 points
  3. Sa mai ziceti voi ca Skoda nu aplica tratament preferential romanilor! Ramane de vazut daca e discriminare pozitiva sau altceva... Deci...cititorul de limba romana trebuie sa apese si sa mentina apasata pedala de acceleratie la pornire ....si apoi sa elibereze frana si sa accelereze . Oare in service cum poate sa-ti invoce o utilizare necorespunzatoare când poti sa-i opui drept justificare manualul de utilizare?
    2 points
  4. Salutare tuturor. Imi prezint prima masina din flota personala si anume un Passat B7 caroserie 362 (berlina) achizitionata de aproximativ 4 luni. Motivul principal pentru care am ales acest exemplar o constituie dotarile in numar mare fata de majoritatea aflate pe piata si un raport bun la pretul ei. Asadar o lista cu specificatii si o mare parte din dotarile detinute: -Fabricatie: 2011 -Motorizare: 2.0TDI, tip CFG -Putere fabrica: 170CP -C.V.: DSG, tip MSU -Keyless Entry -Keyless GO -Park Assist - parcare asistata pentru incepatori si oameni plictisiti sau cu scopul de a atrage o privire -Senzori ploaie + lumini -Perdulte geamuri spate manuale + electrica luneta -Interior piele integral -Incalzire scaune -3 Memorii programabile scaun sofer + reglaj oglinzi -Soft close portbagaj -Camera marsarier sub emblema VW -Oglinzi rabatabile electric -Oglinda interior si sofer cu senzor anti-orbire -Lumini ambientale oglinzi -Mirror down -Cornering lights (halogene duble) -Bancheta spate reglabila, sezut care se poate ridica -Priza 230V -Coming/Leaving home -Jante originale VW R17 Michigan echipate cu Pirelli -Plus mai sunt altele dar sincer probabil ca nu imi amintesc la aceasta ora Modificari aduse pana in momentul de fata: -Folii pe toate geamurile (fata+spate+luneta) de inalta calitate, pe spate intunecate, pe fata o idee mai deschise, dar tot tenta inchisa plus parasolar pe parbriz de tenta inchisa -Kit roata de rezerva original, plus o roata R17 VW tip Michigan exact modelul de pe masina montat in spate cu suport pentru atentie maxima la detalii Planuri pe viitor, unele mai indraznete ca altele cu toate ca nu se stie daca unele se vor si aplica.. : -Upgrade de la RNS 315 la RNS 510 OEM -Schimbare volan cu padele tip R-Line generatia noua -ReSoftare plus anulare totala DPF -Sistem evacuare dublu original Passat B7 de pe masina 4Motion si modificare tipsuri la quad-exhaust pentru a se potrivi perfect si in partea dreapta ca si cele originale pe stanga la fusta -Schimbare stopuri pe leduri OEM -Schimbare faruri fata pe LED+Xenon OEM/Aftermarket, fara a instala auto-leveling, doresc sa las reglajul manual pe inaltime pentru a evita dificultati la instalarea sistemului pe suspensie -Aplicare full CERAMIC PRO pe vopsea, roti si geamuri -Air Ride system, suspensie pe perne -Instalare becuri ambientale picioare, usi si benzi led de-a lungul trimurilor pe usi -Schimbare totala becuri interioare pe LED plus luminile ambientale oglinzi -Schimbare panou clima cu modelul 2013+ -Diverse codari VCDS: USA turn signals (care se pare totusi ca nu voi avea noroc deoarece e posibil sa nu recunoasca B7-ele), pliare oglinzi din telecomanda si kessy pe manere, acurile de la ceasurile bord sa faca o tura completa la introducerea cheii in contact sau apasarea pe buton START/STOP ENGINE Atasez niste poze alaturi de surioara ei un alt B7 Variant din iulie 2013 2.0TDI CFF 140CP DSG a carei prezentare va urma in curand. Poze din interior momentan nu am din nu stiu ce motiv, dar promit ca vor urma. Drumuri bune!
    1 point
  5. Baterie ,alternator,lipsa conditii regenerare,regenerari incomplete
    1 point
  6. 1K0853665AD stanga 1K0853666R dreapta MERSI
    1 point
  7. As vrea sa fac o resoftare la un Golf 1.4tsi 125 DSG7... sa il duc spre 150. Oare creste mult consumul În aceleași condiții de condus?
    1 point
  8. Pai daca uleiul este la fel, de ce sa platesc cu 50 lei in plus pe ravenol sau valvoline (poate si mai mult) cand exista si variante mai ieftine. TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 5W40 aici specifica ca are normal 505.01 insa in fisa de securitate are o alta norma, 501.01. Aici nu am vazut vro modificare din 2012 si spune ca Perioada de valabilitate este de 3 ani. (2015 trebuia schimbat) La epiesa atat total quartz energy 9000 cat si repsol tdi 505.01 costa 105 lei.
    1 point
  9. Banuiam eu ca nu sunt cele standard, sunt mult mai albe . Arata foarte bine cu ele.
    1 point
  10. Fara suparare, eu nu as pune asa ceva pe masina.
    1 point
  11. Aduc la cunostinta colegilor, cu o oarecare parere de rau, ca masina si-a gasit un nou proprietar.......sper sa aibe grija de ea macar cat am avut eu. Urmeaza sa imi prezint noua achizitie cand voi avea timpul necesar.....un Passat Variant B7 din 2015 cu destul de multe optionale. ....sper sa fie intr-un ceas bun.
    1 point
  12. @Luki_BE La CR tine filtrul atata timp cat motorul nu-l infunda . Am in intretinere taxi-uri rulate in Bacau cu 500 mii km cu dpf-urile de fabrica. Din pacate reprezentanta respectiva ti-a inlocuit dpf-ul doar ca sa-ti ia banii ,fara a cauta cauza colmatarii. DPF-ul se putea curata .
    1 point
  13. Ai omis ce era mai important ,si anume sa gasesti cauza colmatarii dpf-ului . O defectiune la motor va infunda orice filtru
    1 point
  14. Dupa update a2a generatie de cr nu e afectat asa tare ca prima generatie .Defectiunea egr-ului poate fi doar o conincidenta . Am avut egr cazut in 2015 la 50-60 mii km,sa inlocuit pe garantie.
    1 point
  15. @Marian Regenerari de 4-5 ori mai dese inseamna scurtarea vietii tuturor componentelor ce se dilata/contracta de 4-5 ori mai des
    1 point
  16. Intre timp am facut o revizie la alternator Diferenta de carbuni
    1 point
  17. Fiecare isi ia masina pentru ce are nevoie. 1.0 TSI DSG este perfect pentru traficul din Bucuresti cu 2 persoane la bord. Faptul ca iesi de 3 ori pe an cu el in afara Bucurestiului, nu stiu daca face sens un motor mai mare. Eu personal am in vedere o astfel de motorizare. Conduc acum un Golf 5 1.4 (80cp) de 1.2 tone si este mai mult decat suficient pentru nevoile mele.
    1 point
  18. Este doar 03G109459 M8x73 ,care nu-i foloseste. Prezonul tine atata timp cat la inlocuirea distribuitei piulita se strange la cuplu
    1 point
  19. Comanda-l si punel pe asta : N 90905502 ,vine pe OE si costa 3 ron In etka rezonul e mentionat la distributie
    1 point
  20. Spicuiri din manualul de utilizare: "Dar chiar dacă regimul OFF ROAD este activat, autovehiculul dumneavoastră nu se transformă în autovehicul de teren" A incercat careva aceasta functie? "Accelerare maximă la pornirea de pe loc (funcție Launch-control) Funcția Launch-control este disponibilă in regimul S sau Tiptronic. › Dezactivați ASR-ul, Sistemele de frână și de stabilizare. › Dezactivați START-STOP, Dezactivarea/activarea manuală a sistemului. › Apăsați pedala de frană cu piciorul stang și mențineți-o apăsată. › Apăsați complet pedala de frană cu piciorul drept. › Eliberați pedala de frană - autovehiculul pleacă de pe loc cu accelerația maximă."
    1 point
  21. Salut Catalin! Vad ca nu stai degeaba si ingrijesti masina extraordinar de bine. Ma incanta ceea ce vad si sper sa te tina mult si bine, fara batai de cap. Eu am lasat-o mai moale cu mestereala, ca nu prea mai am ce sa ii fac, desi pe lista am: * o antena DAB OE * o cameraa marsarier in emblema (dar inca nu stiu de unde sa o iau fara riscuri) * o alarma ca a ta, pe care sper sa o montez fara probleme - pt ca m-am saturat sa primesc lovituri de portiere si sa nu prind faptasul. O problema destul de aiurea e faptul ca s-a blocat o incuietoare de la bancheta spate si nu o mai pot rabata. Concluzie: se pare ca eu nu am grija de ea atat de bine ca tine PS: Ce parere ai de 420Nm la CBAB? Mie mi se pare cam mult... Sa ne auzim cu bine!
    1 point
  22. Si cu astea toate becurile sunt noi,inafara de xenoane.Pentru DRL am ales Philips Crystal Vision Ultra
    1 point
  23. Si cam asta e rezultatul final
    1 point
  24. in sfarsit! Nu mai am stare in casa, vreau sa se termine mai repede
    1 point
  25. Mergem la Polonia sa ii bagam mintile in cap... Mare bataie de cap cu dq500 asta..
    1 point
  26. Verifica incarcare alternator si stare baterie
    1 point
  27. Acelasi model am si eu D5Z-F, am gasit stutul pe care se prinde toba lui retezat din carcasa. Nu este nici o urma de lovire , de batranete, este din 2008 nov. masina. Deci, merg modelele mai vechi!
    0 points
  28. http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_232.pdf
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!