Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.11.2017 în toate secţiunile

  1. Momentan au venit doar butoanele, care au schimbat oleaca perceptia de interior uzat.
    3 points
  2. Intre timp am facut o revizie la alternator Diferenta de carbuni
    2 points
  3. Ochiiii meiiiiiiiiiiiii If they do the job ... dar parca sunt niste gogosari pe masina
    2 points
  4. Mie nu-mi plac sincer sa fiu, poate sunt mai ok decât jantele de tabla alea clasice dar nu se ridica ca si aspect la valoarea unei O3. Daca erau pe o Octavia Tour parca era mai ok... Desi daca ma gândesc, pe jantele de tabla standard se pot monta niste capace si arata mai bine decat astea. Poate or fi la moda, dar tot nu-mi plac. Vad ca toata lumea le apreciază, mă gândeam ca poate sparg eu gheata cu critica ? Nonetheless, important e sa-ti placa tie Razvan. PS: Abia astept sa revii la jantele de vara ?
    2 points
  5. Este o alegere emotionala ce faci tu , de fapt doamna ca ea a ales ceva mare ,tu te multumeai cu un 428i ai ales rational dar pare ca ea va alege masina indiferent ce recomandam noi pe aici.Imo faci un compromis la un X4
    1 point
  6. Ma aflu intr-o situatie similara, reprezentanta VW Sibiu mi-a confirmat schimburile la 30k Km sau la 2 ani , si inspectia la1an sau 30k. Masina a avut reviziile de 30k , 60k, 90k in Germania, acum am 105k km, si reprezentanta de aici mi-a zis ca nu trebuie sa schimb nimic pana la 120k si ca intervalele de service sunt cele mentionate deja mai sus. Cand am cumparat masina de la VW din Germania dealerul mi-a spus ca uleiul se schimba la 30k si distributia la 210k. (reprezentanta din Romania mi-a confirmat distributia la 210k dar ei recomanda schimbul la180k) Personal o sa merg in continuare asa, la 30k/2ani schimburile , la 30k/1an inspectia. (in computerul de bord apar aceste 2 intervale, mentionate in Km ramasi si numar de zile) O alta informatie a fost ca lichidul de frana se schimba dupa primii 3ani, apoi din 2 in 2 ani. ________________________ Asta cu combustibilul prost de la noi e undeva intre mit si SF, parerea mea e ca se exagereaza. Nu vreau sa ofensez pe nimeni dar cand iti cumperi masina SH (poate cu peste 200k km) si apoi iti pui problema de uzura prematura de la combustibil , ulei si filtre, si mai vrei sa te tina inca 10 ani ... e cam asa... impodobim bradul de anul trecut chiar daca e uscat. Si eu cumpar SH, dar dau bani mai multi la achizitie in speranta ca o sa am liniste o vreme comparand cu achizitia uneia cu un rulaj mai mare. In final cred ca tot acolo ajungi cu cheltuiala, ca o iei mai scumpa si nu bagi bani in ea sau ca o iei mai forjata si bagi bani in ea. Pace!
    1 point
  7. Incerc sa te ajut cu un mic feedback conturat pe ce am testat si eu... Avand in vedere nr. de kilometri pe care ii faci si faptul ca 80% dintre acestia o sa-i faci exclusiv in oras, ti-as recomanda sa te uiti dupa un SUV Compact si sa renunti la SUV-urile masive. Intr-adevar, la drum lung se preteaza o masina mare cu spatiu interior mult, dar in oras, precum ai spus si tu, o sa fie incomod. Depinde foarte mult si de zonele in care te invarti si cum stai cu traficul si parcarea, dar dezavantajele tot sunt acolo. Acum, concret: - Touareg-ul FL (>2015) este, in esenta, acelasi model ca 2010+, cu mici modificari estetice, motorizare EU6 cu ceva mai multa putere/cuplu si cateva dotari suplimentare. Acest lucru se resimte putin la nivelul de design interior, cat si de functii, lipsind unele pe care le gasesti acum pe majoritatea modelelor, precum Apple CarPlay/AndroidAuto etc. - BMW X5 (>2013) are avantajul design-ului nou care, personal, mi se pare un mare pas inainte fata de cel precedent. Pluseaza, intr-adevar, cu un feeling mai premium la nivelul finisajelor, dar acest lucru aduce cu sine si o diferenta "premium" de pret, atat de achizitie, cat si de intretinere. Pentru ce vrei sa faci tu cu masina atunci cand iesi din oras (pescuit, Off-Road usor, schi, zapada, pamant si noroi) Touareg-ul se preteaza mai bine fiind o masina cu ceva mai multe veleitati de Off-Roader decat X5 sau decat un SUV Compact. Pret-ul, cat si intretinerea, vor fi clar mai mici decat in cazul BMW-ului (ca fapt divers, revizia completa + placute frana fata-spate la Reprezentanta, in cazul amandurora, este de <2.000 lei in cazul Touareg-ului, fata de ~4.400 lei in cazul X5-ului), unde Touareg-ul, la banii respectivi, sigur pluseaza si cu cateva dotari peste. Amandoua sunt masini mari, grele, la care nu vei simti puterea, dar care te vor duce la destinatie foarte confortabil, dandu-ti senzatia ca "plutesti" pana acolo. Suspensia pneumatica ajuta mult in acest sens, cat si atunci cand iesi de pe sosea. Tine cont ca in oras, chiar daca vorbim de motoare Diesel de generatie noua, greutatea isi va face simtita prezenta la consum! Din cate stiu, nu are niciuna dintre variante problemele majore de fiabilitate. Acum, ce ti-as recomanda... Cum spuneam mai sus, avand in vedere criteriile enuntate de tine, as zice ca un SUV Compact le-ar bifa pe toate. BMW X3, personal, mi se pare invechit din toate punctele de vedere, de la design interior-exterior, feeling si calitatea materialelor consolei centrale/bordului etc. Aici, totul tine de gusturile si impresia pe care ti-o trasnmite tie, personal. Din punct de vedere al competitiei, in buget poti gasi deja Noul VW Tiguan 2016, varianta Diesel/Benzina, dotat mai mult decat decent si cu kilometri putini si chiar garantie! As spune ca cel mai potrivit pentru kilometrii pe care ii faci si pentru procentul de 80% oras, ar fi un motor benzina turbo, ducandu-te catre 28xi in cazul BMW-ului, varianta de 2.0 turbo de 245 cp sau 2.0 TSI 180cp in ograda VW. Nu m-as duce catre Audi Q5/Volvo XC60 din aceleasi considerente ca in cazul X3-ului... Te poti uita si la Seat Ateca sau Skoda Kodiaq (care este clar mai lunga - 7 locuri), dar nivelul finisajelor mi s-a parut putin sub cel de pe Tiguan, pe alocuri. In niciun caz nu se va compara vreuna dintre acestea cu nivelul de calitate/finisaje si feeling-ul premium din X5, asta e clar, dar consider ca s-ar preta mai bine nevoilor cat si utilizarii estimate de catre tine. Evident, nu trebuie neaparat sa te opresti doar la acestea. Vorbind de clasa SUV Compact, variante sunt foarte multe si diverse, fiind segmentul cu cel mai mare avant la ora actuala... Sper sa te fi ajutat intr-o mica masura si spune-ne ce te-ai hotarat in final! Bafta! L.E: Daca te hotarasti catre un SUV Compact, arunca un ochi si pe topicul:
    1 point
  8. s-a spart furtunasul de la lichidul de spalare luneta si a intrat apa in mufa albastra, de pe dreapta - interior portbagaj - si iti face scurt in mufa. Trebuie reparat furtunasul, dat jos capitonajul interior din portbagaj - aripa dreapta - curatat mufa, eventual inlocuit pinii afectati.
    1 point
  9. Salut ! Nu stiu de care sunt , codul este 3AA907275B de la BEB, am cautat exact modelul care il am si pe jantele de vara . Am dat 250 ron setul, 4 buc(de pe olx) sh
    1 point
  10. Multumesc pentru sfaturi! De cateva zile sunt proaspat posesor de passat combi 2014. Sper sa auzim doar de bine
    1 point
  11. Salut, Nu exista cod motor "CBA", este motor type "CBA", iar codul este CBAA sau CBAB, in 2009 din cate stiu eu nu s-a mai pus CBAA, asadar codul motor este CBAB. Eu detin acest cod motor si pot spune ca sunt incantat. Ca si posbilile probleme: 1. Daca masina este fabricata inainte de septembrie 2009, are axul la pompa de ulei de 77mm,. ceea ce insemna ca exista posibilitatea sa ai probleme cu ea 2. Pompa de inalta presiune Bosch CP4, dar e o problema generala pentru toate motoarele CR cu pompa Bosch. Exista posibilitatea sa se defecteze si sa faca span, incidenta acestui fenomen e undeva la 5%. Eu am masina de 2 ani jumatate si sunt in continuare foarte incantat de ea. Sa stii ca imi e greu sa cred ca are 180k reali, aceasta valoare a devenit "generala" pentru masinile aduse in Romania. Succes!
    1 point
  12. 1. Am programare la reprezentanta pentru vopsit restul masinii (casco,chill) si de asemenea schimbat parbriz. 2. Senzori de parcare spate OEM VW- sunt in dulap (cred ca ii voi pune o data cu vopsitul masinii) 3. Oglinda heliomata si senzor de lumini- sunt in dulap ( doar oglinda, iar pe aceasta cred ca o voi pune acum imediat ce schimb parbrizul) 4. Camera marsarier- este in dulap (din pacate presupune si navigatie columbus caci RCD-ul nu are intrare pentru camera) 5. Bluetooth OEM VW- este in dulap (M-am hotarat ca nu vreau sa tai cablurile aiurea si astept fonduri europene sa dau comanda de cabluri ) 6. Fete de usi piele + cotiera + maner frana de mana 7. Bara fata facelift RS OEM 8. Butoane volan compatibile S-a lungit din vara pana acum cu vopsitul masinii caci a fost vorba de o diferenta de pret maricica, am avut si alte cheltuieli,etc... A aparut,intre timp,de cand nu am mai postat: -Navigatia -Comenzile de pe volan -Camera de marsarier si senzorii spate -Stopuri facelift -Senzor lumini/ploaie -Bluetooth Deocamdata, astept un climatronic de facelift cu incalzire in scaune sa vina si mai negociez cu niste baieti in legatura cu cablajul pentru incalzirea in scaune... P.S. doar poza cu senzorul de ploaie/ oglinda sunt noi. Majoritatea sunt facute la momentul instalarii pe masina, de-aia mai e si poza aiurea,etc... O bag intr-o sesiune de poze adevarata candva...
    1 point
  13. Multumesc pentru feedback. Din fericire, suntem diferiti si e un lucru foarte bun. Am ales FL cand majoritatea era oripilata, Diesel desi tendinta e alta, iar jantele acestea mi s-au parut compromisul perfect pentru noi: buget vs. practic vs. look.
    1 point
  14. Arata ca de pe Lada Niva. Mi se pare ca au un design vechi care nu are nicio treaba cu o masina din 2017.
    1 point
  15. Voi muta foaia de la ceasurile de benzina si ii pun limitatoare
    1 point
  16. Salutari, Copie manual service Passat B7 in engleza (versiunea UK). Copie manual service Passat B7 tradusa cu google translate din germana in romana. Service Manual_Volkswagen Passat B7 - EN.pdf Manual _Service_Volkswagen Passat B7 - RO.pdf
    1 point
  17. Pana la urma mi-am achizitionat originale, evident ca vin perfect, atat ca design cat si ca siguranta pe care o dau. Le-am gasit pe un site de vanzari de la noi la 100 euro. Pentru colegii interesati, dupa catalogul actual de accesorii, pentru masina mea ar trebui cu cod 3C9 071 151 666cele pe care le-am luat eu sunt cu cod3C9 071 151 FKZdupa cum se vede, difera doar terminatia insa cele cu FKZ sunt 100% potrivite, posibil sa fie variatii de culoare, finisaj, n-am vazut cum arata exact cele cu codul din catalogul actual.
    1 point
  18. Ai rezolvat problema? Aceleasi simptome la un passat combi 2014.
    0 points
  19. Si din profil, pentru cei care iau in calcul acest model: Gumele se simt ca sunt mai soft decat cele de vara, am prins si bulevarde libere in week-end, ce mai, o placere... se infige roscata cand e nevoie. P.S.: cand apuci sa mergi cu a 3-a turata mai mult, dupa 20-25min., poftim o regenerare scurta, probabil ca asa e gandit: cand vede ca se merge mai bine, hai sa-l ardem. I love my Skoda!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!