Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.11.2017 în toate secţiunile

  1. Intre timp am facut o revizie la alternator Diferenta de carbuni
    6 points
  2. 1. Am programare la reprezentanta pentru vopsit restul masinii (casco,chill) si de asemenea schimbat parbriz. 2. Senzori de parcare spate OEM VW- sunt in dulap (cred ca ii voi pune o data cu vopsitul masinii) 3. Oglinda heliomata si senzor de lumini- sunt in dulap ( doar oglinda, iar pe aceasta cred ca o voi pune acum imediat ce schimb parbrizul) 4. Camera marsarier- este in dulap (din pacate presupune si navigatie columbus caci RCD-ul nu are intrare pentru camera) 5. Bluetooth OEM VW- este in dulap (M-am hotarat ca nu vreau sa tai cablurile aiurea si astept fonduri europene sa dau comanda de cabluri ) 6. Fete de usi piele + cotiera + maner frana de mana 7. Bara fata facelift RS OEM 8. Butoane volan compatibile S-a lungit din vara pana acum cu vopsitul masinii caci a fost vorba de o diferenta de pret maricica, am avut si alte cheltuieli,etc... A aparut,intre timp,de cand nu am mai postat: -Navigatia -Comenzile de pe volan -Camera de marsarier si senzorii spate -Stopuri facelift -Senzor lumini/ploaie -Bluetooth Deocamdata, astept un climatronic de facelift cu incalzire in scaune sa vina si mai negociez cu niste baieti in legatura cu cablajul pentru incalzirea in scaune... P.S. doar poza cu senzorul de ploaie/ oglinda sunt noi. Majoritatea sunt facute la momentul instalarii pe masina, de-aia mai e si poza aiurea,etc... O bag intr-o sesiune de poze adevarata candva...
    3 points
  3. Va multumesc tuturor pentru urari si aprecieri.....de aceasi parere am fost si noi albastru+bej=love. Cel mai bine e sa nu se vada persoanele, zic eu. Legat de 2.0 DSG, nu vreau sa intru in polemici dar am avut ocazia pe sosea sa fac teste ''dinamice'' intre aceste motorizari si exact cum e si pe foaie diferentele sunt mici si doar de la viteze ce nu pot fi mentionate, cu conditia sa vorbim de 1.8 manuala(trebuie tinut cont si de raport nm/kg si). Motorul de 2.0 cu DSG e pentru cine vrea o masina dinamica automata. Ca o completare tot testat, pot sa va zic ca 1.8 e mai fasnet si decat 2.0 190cp motorina DSG. Cam asta ar fi motivarea pentru care am ales aceasta motorizare. Va multumesc si pentru urarile pentru cel mic, ca o paranteza vine in 2 zile. O sa revin si cu niste poze pentru consum
    3 points
  4. Si uite-asa am intrat in lumea Skoda! Skoda Octavia 3 FL 2.0TDI M6 Style Corrida Red + 9S6 Afisaj Maxi-DOT color 8SP Blocuri optice spate TOP LED 1SL Elemente suplimentare protectie sasiu PK9 Faruri cu tehnologie LED cu functie AFS PSI Front Assistant 8G1 Intelligent Light Assistant PJU Jante aliaj usor Velorum 6.5Jx16" PDE KESSY PW3 Oglinzi exterioare pliabile electric cu iluminarea spatiului de intrare in masina RAC Radio-MP3-player Bolero, MIB2 7X2 Senzori parcare fata/spate 9WT Smartlink PLC Spatare scaune fata imbracate in piele artificiala 8M1 Stergator luneta Consum prin Bucuresti + ~40km de A2 Merge foarte bine, ma "unge la suflet". Suntem cuminti primii 1500km, maxim 3000rpm. Desi la inceput mi se parea mare, m-am obisnuit repede si ma strecor usor prin trafic, acolo unde se poate. Senzorii intra in actiune si la manevre "inguste", fara a fi activati in prealabil. In plus, daca am parcat cu spatele (park assist activ) si apoi se apropie cineva de bara din fata, ma "anunta". Am primit adaptor + suport multimedia pentru tableta, dar suportul de telefon e tot cel vechi. Clever: cos de gunoi pe partea soferului plus tavita cu fata dubla in portbagaj.
    1 point
  5. Poate este util si pentru altcineva care va avea eroarea asta in bord - Fault: automatic headlight control. Este singurul mesaj de eroare care aparea, insa mi-am dat seama de doua lucruri, ca nu functioneaza nici senzorul de lumina (exterioara) nici cel de ploaie (aflat in acelasi modul, la parbriz pe mijloc sus). Farurile (pe Auto ca deobicei) stateau aprinse si ziua (nu mai stia ca este zi sau noapte) iar LH/CH (leaving home/coming home) nu mai functiona (stau aprinse farurile cate secunde le setezi dupa ce descui sau incui masina din telecomanda, dar doar noaptea). Stergatoarele pe Auto nu isi mai modificau viteza desi ploua mai tare sau mai incet, iar geamurile se abureau, deci era o problema si cu senzorul de ploaie si cu cel de umiditate. Folosind informatiile de aici (http://obdeleven.proboards.com/thread/1816/rain-light-sensor-postion-fault) aici (http://obdeleven.proboards.com/thread/1103/fault-automatic-headlight-control) si schema sigurantelor la Golf 7 de aici (https://drive.google.com/file/d/0B-0IaQ-frKqPeWhDTTVNQkhtdUU/edit) am gasit siguranta resposabila de "Humidity, rain and light recognition sensor" si anume siguranta #8 din panoul din habitaclu, din stanga volanului, siguranta era buna insa scoaterea ei si punerea la loc a resetat probabil sistemul si eroarea si totul a revenit la normal. Nu a mai aparut eroarea si am testat functionarea senzorului de lumina prin acoperirea si descoperirea lui cu o carpa, farurile se aprind si se sting corespunzator.
    1 point
  6. Intr-un final apuc si eu sa pun niste poze cu ''febletea'' Superb MY 2017, Lava Blue, interior bej textil( pentru moment). Motorizare 1.8 TSI manuala....extrem de multumit de cum se misca O scurta prezentare la receptie si primii 2000 de km..... La interior, o sa sufere modificari in maxim 50 de zile sper ca voi revenii cu ''noutatile''
    1 point
  7. Dupa update a2a generatie de cr nu e afectat asa tare ca prima generatie .Defectiunea egr-ului poate fi doar o conincidenta . Am avut egr cazut in 2015 la 50-60 mii km,sa inlocuit pe garantie.
    1 point
  8. @Marian Regenerari de 4-5 ori mai dese inseamna scurtarea vietii tuturor componentelor ce se dilata/contracta de 4-5 ori mai des
    1 point
  9. Da, e bine pe partea cealalta , multe de facut la inceput(scuze ca nu ti-am raspuns la mesajul ala dar l-am citit am inceput sa scriu si pe urma m-am luat cu altele si am uitat ) ....o sa trebuiasca sa o schimb ..fie ca vreau fie ca nu vreau ...mai mult de 6 luni nu prea poti sta cu masina de europa (amenda nu e mare dar iti opresc masina pana iesi din tara cu ea ) Ma uit deja la altele ( passat sau a6 ) dar nu imi vine sa renunt la ea asa usor ca masina nu mi-a gresit cu nimic :D, am fost sa vad insa cateva masini pentru sotie ( ma uit la a3 sau un golf scurt ...la ambele ma uitam la 2.0 tsi , dar pana acum nu am gasit una care sa fie pe gustul ei ,adica : "cu multe butoane pe bord "...partea buna este ca preturile la auto sunt destul de mici .
    1 point
  10. Aseara a avut loc o altfel de lansare (mai mult un festival denumit Karoq Fest) a noului Karoq in Romania, se pare ca in showroom-uri ajung masini pentru prezentare/test drive incepand cu data de 15 decembrie. Masina pare destul de compacta, spatiul interior este acceptabil (eu am 1.93 m inaltime si 120kg+), poate comparat cu cel din Rapid mai mult decat cu cel din Octavia, scaunele fata au sezutul scurt (atat cele sport, cat si cele standard) care poate fi obositor la drumuri lungi, spatarele banchetei spate (pe versiune Vario flex) nu sunt foarte inalte, un adult avand ceva probleme la drumuri lungi. Plasa de bord este in acelasi stil Skoda, plastice moi in partea superioara si tari in parte de jos. Volanul sport cu piele perforata si tesit in partea de jos face toti banii. Suprafete vitrate mari, spatiu in spate destul de bun (scaun sofer in pozitia mea de condus, bancheta reglabila in pozitie maxima data inspre portbagaj imi permitea sa stau destul de bine, avem 3 degete intre genunchi si spatar scaun fata). Farurile led mi-au placut, stopurile aprinse dau bine pe timp de noapte.
    1 point
  11. Activarea TPMS are vreun efect daca nu ai senzorii in roti ? (stiu ca nu are logica dar na, poate masoara in vreun alt fel la care nu m-am gandit)
    1 point
  12. @ AkaManah Salut, Gasesti in Carrefour , raionul de odorizante de camera .
    1 point
  13. Pai nu ai asa ceva .... nici eu nu am la 2.0 tdi si 150 cp... de abia de la 2.0 tdi si 190 cp ... este AD blue, din cate stiu eu.
    1 point
  14. Decat sa alimentez de la Luk, mai bine merg 10 Km pe jos pana la urmatoarea benzinarie
    1 point
  15. Niste capace originale ar rezolva problema
    1 point
  16. Arata ca de pe Lada Niva. Mi se pare ca au un design vechi care nu are nicio treaba cu o masina din 2017.
    1 point
  17. Ochiiii meiiiiiiiiiiiii If they do the job ... dar parca sunt niste gogosari pe masina
    1 point
  18. Mie nu-mi plac sincer sa fiu, poate sunt mai ok decât jantele de tabla alea clasice dar nu se ridica ca si aspect la valoarea unei O3. Daca erau pe o Octavia Tour parca era mai ok... Desi daca ma gândesc, pe jantele de tabla standard se pot monta niste capace si arata mai bine decat astea. Poate or fi la moda, dar tot nu-mi plac. Vad ca toata lumea le apreciază, mă gândeam ca poate sparg eu gheata cu critica ? Nonetheless, important e sa-ti placa tie Razvan. PS: Abia astept sa revii la jantele de vara ?
    1 point
  19. Cele mai cool jante de tabla, cred ca s-a umplut Bucurestiul de Octavii cu aceste jante.
    1 point
  20. Cateva Update-uri : -facut inca o revizie (Ulei motul filtre Mann) , am schimbat si cu ocazia asta si placutele pe fata ...am mers tot pe ATE ...sunt superbe.. -trecut pe Cauciucurile de iarna (mai exact allseason , aici nu e prea e zapada plus ca au indicele de viteza 240km/h ) Vredenstein Quatrac 3 ...usor dezamagit de cauciucuri dintr-o singura directie...sunt zgomotoase! in rest aderenta ok -am schimbat locatia de munca...nu mai sunt in RO si am plecat cu tot cu masina ...cu ocazia asta m-am bucurat si de autoband:D Facut drumul de 3000 km: -mers cat s-a putut de rapid consum mediu de 9,8% (nu stiu sa spun cat m-a costat tot drumul sau cat a consumat benzina sau gpl ...chiar nu am tinut cont...am mers cat a putut masina si cat mi-a permis drumul ) , sunt convins ca daca mergeam normal consumul era undeva la 7-8. -Top speed 225km/h(gps 211) , asta e mai putin important...ce e important e ca la 200km/h poate sa stea ore intregi fara sa comenteze sau sa iti dea palpitatii.....se vede ca golful are o caroserie gandita si pentru motoare mai mari. In cateva luni o voi schimba...raman tot la VAG dar cred ca ma voi orienta spre A6 ...vedem,deocamdata ne bucuram de masina
    1 point
  21. Salut nu ai nevoie de mufa T8 aia e pentru alarma si senzori volumetrici uite aici iti pun o schema T15 pin 2: iesire 12v pentru alimentare volumetrica T15 pin 3: iesire LIN-BUS sirena elecronica T15 pin 5: Semnal de intrare capotă deschisă (pentru alarmă). Pute?i lua din bord, conector verde PIN-ul 22 sau unul dintre ace?ti conectori de sub plastic, în partea stângă a ambreiajului. Cablul este maro / ro?u: - conector 10 maro (PIN 6) - conector 15 gri (pinul 12) - conector 14 (nu stiu de culoare) (PIN 11) T15 pin 9: Intrare de declansare volumetrica (cu un puls de 0V) T15 pin 10 si 7: antena semnal telecomanda pin 10 plusul de la cablul coaxial si pin 7 minusu de la cablu coaxial care merge in stalpul din stanga de la masina T15 pin 11: iesire alarma claxon H8 T15 pin 12: intrare plus permanent ( se conenecteaza la piulita 30 sub releele de sub bord,cu siguranta 15 amperi) pentru alarma claxon T15 pin 13: intrare plus permanent ( se conenecteaza la piulita 30 sub releele de sub bord,cu siguranta 15 amperi) pentru semnalizari T15 pin 14: iesire semnalizare dreapta ( conectare la pinu 2 de la butonu de avari ) T15 pin 15: iesire semnalizare stanga ( conectare la pinu 3 de la butonu de avari ) eu am legat pinu 14 si 15 la mufa T32
    1 point
  22. Sper ca prin decontaminare te referi la argila si nu la soda caustica/alte chimicale. Nu insist sa nu fiu off topic. S-a discutat mult subiectul pe pe thread-uri dedicate.
    1 point
  23. Salutare, Pentru că lipsea cred din statistica, postez un consum la viteze de autostradă și drum express de azi. 2 plus copil in mașina, fara bagaje, fara depășiri, ac on, pilot on. Media a fost de fapt 94, am făcut poza la câteva minute de la oprire, consumul a rămas cel de pe drum.
    1 point
  24. Partea tehnica a fost pusa la punct ,continuam cu ceva cosmetizare.
    1 point
  25. Uite un video cu Buhnici mergand la consum cu 1.5 TSI 150 CP https://www.youtube.com/watch?v=60ZfHGOvZcI
    1 point
  26. Pentru colegii care întâmpină probleme la upgrade-ul HĂRȚILOR pe HU Discover Pro o să postez aici explicații exacte cu procedura de update . 1. Aveți nevoie de un SD CARD de minim 32 Gb clasa 10 (nou sau folosit) pe care va trebui să-l formatați NTFS (NU CU QUICK FORMAT) . 2. După ce a-ți terminat de formatat cardul va trebui să descărcați ultimul update din link-ul pus de mine pe prima pagină sau să căutați cu google asa " VW PASSAT 3G DISCOVER PRO MAP UPGRADE " . Este al doilea link . Va selectați din partea stânga (în acel pătrat gri) a paginii modelul dvs Vw și tipul HU 3. Descărcați arhiva integrală (cea de 23 Gb pentru HU Discover Pro - 2017) după care o dezarhivați cu programul 7-Zip . 4. După dezarhivare copiați în rădăcina cardului ceea ce găsiți în folderul format la dezarhivare ( ATENȚIE - NU COPIAȚI FOLDERUL CU TOTUL CI DOAR CONȚINUTUL LUI) . 5. Mergeți la mașină o porniți după care băgați cardul în slotul nr. 2 ( cel din dreapta ) după care mergeți la navigație > setări > sistem information > și apăsați pe UPDATE SOFTWARE . DISCOVER PRO va începe sa caute dacă sunt update-uri după care vă va cere acordul pentru instalare . Dați OK și va trebui să așteptați cam 45 de minute . După terminare va trebui să reporniți HU sau să închideți mașina și să o redeschideți după circa 10 -15 min . NU AM ÎNCERCAT CU STICK USB.
    1 point
  27. Bucuresti - Bacău 60-65 localitate, 110 in rest, pilot automat. 2+copil si bagaje plin.
    1 point
  28. 4 persoane traseu Rm Valcea-Talmaciu-Brasov-Covasna cu Ac pornit peste 70% din drum.Driving Mode -ECO
    1 point
  29. Sper sa ajute pe ineva problema pe ca care am avuto cu masina mea din 2011 motor cbab.am masina de anul trecut si aveam pirderi de freon din ce in ce mai des. Ultima data am incarcat la 2 zile.am fost la fel de fel de meseriasi asa zisi......ultimul la care am fost am dat si bordul jos , noroc ca sincer sa fiu este foarte bine facut si nu prea ai ce sa strici si sa mergi cu zgomot pe strada(BINE SA DAT JOS SI MONTAT IMPREUNA CU MINE PT SIGURANTA MEA).toti se vaitau ca nu vad substanta de contrast O MARE VRAJEALA.....dupa aceasta experienta acasa singurel am spumat tot radiatorul din fata si surpriza -pierderi pe la dopul de la filtru de freon . Am comandat noul radiator de passat b7 care este conceput altfel si am o luna si 5000km si la mine in masina e frig in sfarsit. Deci....aveti mare grija la meseriasi cu substanta de conntrast pe care se bazeaza . La mine nu se vedea nimic ,decat bule la 6 bari bagat cu compresorul. Sper sa vaajute experienta mea plimbanduma inclusiv pe la 2 reprezentante prin bucuresti si .......
    1 point
  30. uite! asa trebuie sa arate:
    1 point
  31. Pentru masurarea accelerarii de la 0-100: http://www.ross-tech.com/vcds/tour/acceleration.html Noroc ca a amintit Mihai de acel demo al VCDS...
    1 point
  32. Corect... plus ca unii dintre noi isi fac timp sa scrie toate informatiile, iar altora le e greu sa le citeasca.... Nu te juca cu ... codurile... daca inca nu ai citit mai multe informatii despre asta - poti face unele codari, dupa care o sa te chinui foarte mult sa remediezi problema.
    1 point
  33. Si din profil, pentru cei care iau in calcul acest model: Gumele se simt ca sunt mai soft decat cele de vara, am prins si bulevarde libere in week-end, ce mai, o placere... se infige roscata cand e nevoie. P.S.: cand apuci sa mergi cu a 3-a turata mai mult, dupa 20-25min., poftim o regenerare scurta, probabil ca asa e gandit: cand vede ca se merge mai bine, hai sa-l ardem. I love my Skoda!
    0 points
  34. Multumesc pentru feedback. Din fericire, suntem diferiti si e un lucru foarte bun. Am ales FL cand majoritatea era oripilata, Diesel desi tendinta e alta, iar jantele acestea mi s-au parut compromisul perfect pentru noi: buget vs. practic vs. look.
    0 points
  35. Am schimbat rotile azi + setat 190km/h (am luat cauciucuri cu indice T) si presiunea noua in Bolero: ~7300km in bord, de-abia astept mini-vacanta.
    -1 points
  36. Pentru niste jante de tabla arată foarte bine si da bine pe mașină, parerea mea.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!