Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.11.2017 în toate secţiunile
-
Fix o luna de la achizitie. In afara de aplicatia de telefon, care se conecteaza cand vrea ea, nimic ciudat pana acum (exceptand faptul ca am parcurs acesti km fara sa platesc cei ~250-300 de lei necesari daca vorbeam de o masina pe benzina ) Autonomia inca se tine bine, nu se simte prea tare frigul (sau poate era mai mare daca afara erau 20-25 de grade... o sa aflu la primavara) La mers constant masina arata ca nu consuma mai nimic... trebuie sa mai studiez cum functioneaza exact motorul asta ca sa il pot exploata mai bine... Eu o folosesc ca pe o masina normala, singurele diferente vin din faptul ca incerc sa merg fara AC, ceea ce imi e putin peste mana, si faptul ca pompa arata altfel4 points
-
2 points
-
Incep si eu kind of "jurnal de bord": Golf 6 2.0tdi 140 cp Highline Dotari (cele mai speciale): * dublu climatronic * RCD510 * senzori lumina, ploaie * supensie sport (are plusuri si minusuri) * scaune sport cu Alcantara * jante aliaj 17'' vara + 15" tabla iarna * pilot * cornering lights, follow me home etc ( cam tot ce poate centrala highline) Am cumparat-o acum ~3 luni (~149 000 km), iar acum are ~158000km. Fostul proprietar a schimbat urmatoarele: clapeta egr, clapeta acceleratie, pompa abs si inca ceva (nu-mi vine in cap in acest moment). De cand este la mine, am schimbat consumabile (discuri placute ulei filtre etc.), cumparat cauciucuri (Goodyear Eagle Asymmetric 3, mi se par mai confortabile decat omolagele de la Conti), schimbat toate becurile de interior + numar inmatriculare cu leduri (chinezarii ordinare din carrefour), becuri faza scurta Philips Extreme Vision (dpmdv sunt cele mai luminoase), covorase si alte cateva chestii minore. Probleme pana acum * una din problemele comune la CBAB: "piciorusul" dintre motorasul de la galeria de admisie si galeria herslef se cam declipsase => check engine aprins, eroare P2015 pe vcds, resolvat cu succes conform urmatorului post (foarte tare, mai ales ca pt o rezolvare ca la carte se cumpara toata galeria, very expensive) * o alta problema comuna la CBAB: Vineri sunt programat la inlocuit ambreiaj (volant a inceput sa dea semne de oboseala, am cumparat alta + placa, disc si rulment daca tot se va umbla acolo). In rest, sunt foarte foarte multumit de masina pana acum (consum exterior 5.6, mers sportiv, situatia sta altfel in bucuresti )!1 point
-
In urma discutiilor si cu baietii de la rutiera am trecut la varianta romaneasca. Stickere cu rar, hartii etc romanesti... Asta e, o legislatie prost facuta de oameni incompetenti. Mai trist este ca multii o aplica fara sa gandeasca. Vrem sa aplicam legile din UE, vrem sa ne fie respectate actele din Romania in afara tarii insa invers nu se poate. O sa mai treaca cativa ani pana o sa fim ca in afara. Multumesc tuturor pt sfaturi.1 point
-
Fiecare isi ia masina pentru ce are nevoie. 1.0 TSI DSG este perfect pentru traficul din Bucuresti cu 2 persoane la bord. Faptul ca iesi de 3 ori pe an cu el in afara Bucurestiului, nu stiu daca face sens un motor mai mare. Eu personal am in vedere o astfel de motorizare. Conduc acum un Golf 5 1.4 (80cp) de 1.2 tone si este mai mult decat suficient pentru nevoile mele.1 point
-
@opreasergiu, 3C0145832J. @mih4it4, disc faţă 1K0615301AK, plăcuţe faţă 1K0698151F, disc spate 1K0615601K, plăcuţe spate 1K0698451J.1 point
-
Tocmai de asta eu mi-am luat cu stofa standard si sunt f multumit dupa ce am avut multe masini cu piele in trecut. Masina ca noua desi are 195000 km (nu ma mai sperie km), 09.2014, 3.0tdi 204 cp, culoare maro(preferata mea) , xenon,trapa, rns 850,webasto, incalzire scaune si in spate etc. , luata de mine din Stuttgart luna trecuta. A avut pe ea cica anvelope all season , desi aveau profil de vara si scria M+S pe ele, totusi n-as putea zice ca sunt all season la cum e profilul. In fine, masina e impecabila din toate pct de vedere si sper sa o tin macar 2 ani (eu de obicei le schimb mai des), e si primul SUV care il am.1 point
-
Nu pune atatea semne de exclamare, ca nu ajuta...... Adaptari, nu cred sa ai sub acesta forma, la modulul care il are masina respectiva. Modul SH - este o solutie, dar trebuie sa stii sigur ca e de la el, sa nu-l schimbati degeaba.1 point
-
WVWZZZ3CZGE157655.pdf WAUZZZ8P07A020964.pdf WVGZZZ5NZJW851528.pdf WVWZZZ1KZBP092850.pdf WV2ZZZ7HZ6H071927.pdf WVWZZZ3CZ9E081207.pdf Vin Incorect WVWZZZ3CZ9E083857.pdf WVGZZZ7PZED055717.pdf WVWZZZ1KZ9M358923.pdf WVWZZZ3CZEE100129.pdf WVWZZZ1KZBM684270.pdf Alte Decodari WVGZZZ7PZJD005397.pdf VSSZZZ6JZ9R082766.pdf VSSZZZ5FZHR060686.pdf1 point
-
Cu noul soft isi face regenerari la fiecare aprox 200 km . Presiunea diferentiala de 12 hpa e cam mare dupa 190 km1 point
-
Decat sa alimentez de la Luk, mai bine merg 10 Km pe jos pana la urmatoarea benzinarie1 point
-
"Daca se vrea, se poate" sau un consum record pe care sper sa nu-l mai vad prea curand. Ca sa nu ne despartim, am mers in spatele unui prieten mai lent si m-am plictisit teribil. Predeal - Bucuresti, fara depasiri, bucatile cu 2 benzi pe sens cu 90-110kmh, AC on, 2 pers, fara bagaje, anvelope de iarna. Ca idee, ultimele 2 plinuri s-au dus doar in Bucuresti cu un consum mediu de 8,64%.1 point
-
In urma cu vreo doua saptamani, de nevoie, am alimentat de la LukOil din Turda. Am crezut sincer ca e cazul sa imi schimb masina. Au inceput sa se auda foarte pronuntat tachetii de intorcea lumea capul dupa mine, turometrul si vitezometrul oscilau usor (asta mi se intampla si cu cea de la Perom). Am mers pana am ajuns aproape pe zero si am alimentat de la Rompetrol. Nu imi mai schimb masina. Nu se mai aud tachetii, acele stau la locul lor. Cred ca devin fan Rompetrol. Au si o cafea grozava acolo.1 point
-
@AMW : multumesc! Merita asteptarea! La mine a durat 2 luni si este un caz special dupa cum s-a exprimat dealerul. A spus ca de obicei TSI vine mult mai greu. Ce am vazut este ca au fost cateva zile intarziere fata de prima estimare, cu toate ca dealerul a fost mai precaut cu setarea asteptarilor.1 point
-
Se poate atinge 1000 km cu un plin, dar cine are nervi pentru asta? Consum am vazut atat 4,5% cat si 8,2%. Extraurban. Nu ma intrebati cum s-a mers. In ambele ocazii.1 point
-
Super pret la Brady! Din pacate cand am vrut eu sa fac programarea erau aglomerati si doar la Aviamotors am gasit liber dintre toti dealerii Skoda din Bucuresti/Ilfov. Pe mine Aviamotors m-a taxat premium 1818 lei: revizie 90K (~1200 lei) + placute frana spate (~ 600 lei) cu toate piesele originale si ulei Mobil1. In viata mea nu mai calc pe la ei si nici nu sfatuiesc pe altii.1 point
-
conteaza ce norme respecta acel 5w40 pe care l-ai folosit. daca este motor cu pd fara pdf atunci este bun.1 point
-
1.scoti capacul din spatele farului 2.rotesti de soclul becului de pozitie si tragi in afara farului 3.prinzi cu mana becul si il tragi afara din soclu 4.pui becul nou in soclu 5.verifici daca se aprinde 6.pui la loc soclul, prin impingere si rotire 6.verifici daca sta fix soclul becului 7.pui la loc capacul farului 8.bei o bere ;)1 point
-
Salut! Da imi apare pentru fiecare roata , am gasit in oras senzori cu 250 ron, i_am montat astazi ,si totul a revenit la normal Multumesc-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00