Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.11.2017 în toate secţiunile

  1. Iarasi a trecut (prea) multa vreme de cand n-am mai scris nimic pe aici. Am reusit ca in aproape un an de zile sa adaug nu mai putin 32k km [url=https://vwforum.ro/topic/112153-golf-7-gti/?do=findComment&comment=2774200]Nov. 2016[/url] - Oct. 2017: Iar intre timp, cum-necum, vrand-nevrand, am facut-o si p-asta: La inceput mi s-a parut ca arata ciudat rau cu numarul ala asa mic pe fata, insa acum m-am cam obisnuit. Plus ca-s o gramada de masini importate pe aici care au aceeasi "problema" Ce sa-i faci, nu le poti avea pe toate. Altfel, am mai facut o revizie in octombrie cand am fost in tara, la Brady Militari - foarte multumit de serviciile oferite si de preturile practicate. Amabili, atenti, am stat langa masina. Tot la Brady dar pe Valea Oltului am schimbat celebrele bucse de la basculele fata. Alta viata acum, alta masina, desi tot nu am reusit sa pun bucse pline, chiar daca le-am luat dupa codul care trebuia, au venit tot "cu gaura". Am sa incerc sa detaliez putin intr-o postare in topicul dedicat. Altfel nu prea am ce sa zic, scanteieste, benzineste si imi aduce in continuare bucurie. Apropo, acum vreo 2 saptamani s-au implinit 4 ani de cand suntem impreuna, parca mai ieri ma grabeam pe centura Bucurestiului sa o ridic de la dealer... ce mai trece timpul!
    4 points
  2. Superb interiorul, sa o porti sanatos! Totusi ce ai avut cu ochii partenerei?
    3 points
  3. pe geamurile laterale spate si pe luneta poti sa pui si tabla, nu se ia nimeni de tine.
    3 points
  4. Poate este util si pentru altcineva care va avea eroarea asta in bord - Fault: automatic headlight control. Este singurul mesaj de eroare care aparea, insa mi-am dat seama de doua lucruri, ca nu functioneaza nici senzorul de lumina (exterioara) nici cel de ploaie (aflat in acelasi modul, la parbriz pe mijloc sus). Farurile (pe Auto ca deobicei) stateau aprinse si ziua (nu mai stia ca este zi sau noapte) iar LH/CH (leaving home/coming home) nu mai functiona (stau aprinse farurile cate secunde le setezi dupa ce descui sau incui masina din telecomanda, dar doar noaptea). Stergatoarele pe Auto nu isi mai modificau viteza desi ploua mai tare sau mai incet, iar geamurile se abureau, deci era o problema si cu senzorul de ploaie si cu cel de umiditate. Folosind informatiile de aici (http://obdeleven.proboards.com/thread/1816/rain-light-sensor-postion-fault) aici (http://obdeleven.proboards.com/thread/1103/fault-automatic-headlight-control) si schema sigurantelor la Golf 7 de aici (https://drive.google.com/file/d/0B-0IaQ-frKqPeWhDTTVNQkhtdUU/edit) am gasit siguranta resposabila de "Humidity, rain and light recognition sensor" si anume siguranta #8 din panoul din habitaclu, din stanga volanului, siguranta era buna insa scoaterea ei si punerea la loc a resetat probabil sistemul si eroarea si totul a revenit la normal. Nu a mai aparut eroarea si am testat functionarea senzorului de lumina prin acoperirea si descoperirea lui cu o carpa, farurile se aprind si se sting corespunzator.
    2 points
  5. Intr-un final apuc si eu sa pun niste poze cu ''febletea'' Superb MY 2017, Lava Blue, interior bej textil( pentru moment). Motorizare 1.8 TSI manuala....extrem de multumit de cum se misca O scurta prezentare la receptie si primii 2000 de km..... La interior, o sa sufere modificari in maxim 50 de zile sper ca voi revenii cu ''noutatile''
    2 points
  6. In weekend am trecut la echiparea de iarna: Am mers pe anvelope Continental TS860 91H montate pe jantele cu care a venit masina, cel mai probabil asta va ramane echiparea de iarna. Am ales Conti pentru review-urile foarte bune pe care le-am citit, in special vizavi de mersul pe asfalt ud/umed. Am apucat sa le si plimb pana la Rasnov si inapoi ieri, iar feedback-ul este foarte bun, sunt incantat de ele. Am intrat tare in 4-5 serpentine pe Paraul Rece si impresia este ca limita e mai departe decat la Dunlop-urile de vara, care ar fi alunecat in aceleasi conditii. Pe langa asta, trecerea peste denivelarile din asfalt este mai lina, directia este mai moale, si zgomotul putin mai mare, dar nimic de speriat. Si ca sa fim pregatiti complet pentru vremea rea, am pus si covorasele de cauciuc OEM.
    2 points
  7. ODO: 58000 km .. varsta: 4 ani si 1/2 GY-UG8-urile de iarna puse, masinuta este pregatita de o excursie la Viena
    2 points
  8. Bine v-am gasit, domnilor! Zilele trecute am ridicat masina, dupa 2 luni lungi de asteptare, precedate de asemenea de cateva saptamani bune de research, hotarari, razgandiri. Am vrut sa fiu absolut sigur ca iau cea mai buna decizie in ceea ce priveste nevoi, placere generata, cost si raport calitate pret. Am vrut ceva VAG, pentru ca in mod mai mult sau mai putin subiectiv Renault, Mazda, Ford si asiaticele mi-au parasit destul de repede lista. Si dupa o mini-medi-maxi tentativa de a lua un model vechi de Golf de pe stoc (la modul m-am culcat hotarat si m-am trezit razgandit), m-am apucat serios de configurat, iar decizia a venit dupa cateva nopti nedormite impreuna cu destule drumuri si mail-uri la diferiti dealeri. Este vorba de un Golf 7 Facelift 1.4 TSI 150 CP, cutie manuala, culoare Indium Grey, echipare Highline. In plus fata de Highline am adaugat: climatronic - greu de crezut ca in 2017 inca nu e standard... faruri LED TOP composition media + app-connect camera video Rear Assist - aici am facut un compromis dpdv al costului comparativ cu Park Pilot pachet technology cu: kessy alarma - nu stiu foarte multe despre ea stopuri LED rosu inchis cu design dinamic al semnalizarii iluminare placuta inmatriculare spate cu LED computer de bord premium - obligat de pachet technology, dar imi place cum arata pachet lumini si vizibilitate - din nou, dpmdv ar fi trebuit sa fie standard scaun Ergoactive - am vrut neaparat scaune incalzite si mi s-a parut un deal mai bun decat pachet iarna roata de rezerva de dimensiuni normale Ce nu are si imi lipseste: driving mode selection - initial nu l-am luat absolut deloc in considerare, iar cand mi-am dat eu seama ca il vreau neaparat, era deja prea tarziu oglinzi laterale rabatabile electric - la fel, initial m-am gandit ca nu merita si ca nu imi trebuie, acum nu mai gandesc asa Ce mi-ar fi placut sa aiba, dar am avut totusi un buget: DSG - aici cu un ochi plang si cu unul rad, avand in vedere ca e vorba totusi de DSG7 uscat, dar totusi mi-ar fi placut o cutie automata; better luck next time, maybe parbriz incalzit Privacy-glass - poate o rezolv candva cu o folie, dar nu-mi plac cele negre, si de folie gen OEM dpdv al culorii nu am citit nicaieri plafon negru - am vazut cat de bine arata pe un R-line din showroom si mi-a parut rau putin ca nu vine decat cu tapiserie bej trapa - dar aici deja intru in categoria mofturi Nu includ aici toate tehnologiile noi de asistenta, cel mai probabil pentru ca nu am avut contact cu ele pana acum ca sa imi dau seama ca le vreau. Sunt putin old-school in privinta asta, imi place mult sa conduc si nu stiu cat de tare as vrea sa ii las masinii privilegiul asta. Poate doar blind-spot as fi ales dintre ele. Impresii despre masina nu va pot spune foarte multe inca. Motorul a fost factorul decizional pentru masina asta, daca nu era forumul poate ca il luam pe cel de 125CP. Si a fost o alegere foarte foarte buna, este exact ce am asteptat, sunt impresionat de el. Si asta in conditiile rodajului, nu am mers tare deloc cu ea. Am trecut in vreo 5-6 momente de 3000RPM in cei aproape 1000km pe care i-am facut, dar progresiv, nu WOT, iar plaja 2500-3800 RPM mi-a placut mult. Nu am apucat sa testez inca ACC asa cum trebuie, dar la o prima vedere pare foarte interesant, cred ca mai ales pe autostrada se va dovedi a fi un mare plus. Ciudat totusi din partea VW Ro ca vine doar pe HL si nu poate fi adaugat pe restul. Kessy imi place destul de mult, desi trebuie sa recunosc ca daca nu era in Pachet Technology, probabil ca nu il bifam. App-connect imi place, insa fiind fan iOS, trebuie sa gasesc o solutie de mirroring 1:1 pentru Waze si Youtube pe display. Cel mai probabil un al doilea telefon, inca ma obisnuiesc cu masina si studiez problema. Stopurile sunt de efect, imi place cum se integreaza culoarea cu aspectul lor fumuriu. Imi era teama ca va fi prea inchisa masina si ca ar fi trebuit sa merg pe alb, dar pachetul faruri inchise, stopuri inchise si culoare gri chiar o prinde bine. Plus: design-ul separat stopuri - frana, cum este si pe Passat B8. Si pentru ca perfectiunea nu exista, sunt cateva chestii care nu imi plac la masinuta, cum ar fi fusta spate cu design-ul de evacuari false stanga-dreapta. Apoi, imi sta pe creier suprafata uriasa de piano black de pe bord. Nu spun neaparat ca nu imi place cum arata, dar viitoarele zgarieturi care sunt inevitabile pur si simplu nu ma lasa sa fiu linistit momentan. Trebuie neaparat sa ma echipez cu solutii de curatare si intrebtinere, in special pentru partea asta. Si inca o chestie, nu am reusit sa conectez alt telefon prin bluetooth, in timp ce am unul deja in USB folosit pentru App-Connect. Recunosc ca inca nu am avut timp sa citesc manualul, dar nu cred sa fie vreo chestie de activat din infotainment. Cat despre planurile de viitor, primele pe care le am in minte sunt niste jante mai mari, probabil 18" impreuna cu arcuri care sa o lase mai jos. Si cum "portofel dislikes me and golf" probabil ca prin primavara viitoare voi apuca sa le iau si sa le montez. Apoi, sky is the limit, sunt foarte curios daca exista vreo fusta spate OEM care sa imi elibereze evacuarea, sa scap de design-ul asta cu evacuari false care e de departe primul lucru care nu imi place la masina asta. Pe termen scurt, am pe lista o folie pentru faruri si proiectoare (inca nu sunt hotarat pentru bara si capota), folie pentru composition media, vreau sa scap de suportii de numar pentru un clean look, sa schimb lumanarea aceea de lumina din portbagaj cu ceva LED, si sa ma interesez daca pot pune lumini la picioare in spate si eventual acea banda de lumini ambientale si in spate. Am scris foarte mult, mai povestim si cu alte ocazii. Let the photos begin:
    1 point
  9. Fa un efort si ia cu motor CR an 2010 . Ambele motoare mentionate de tine au probleme ...de la pompa de ulei ...pana la injectoare ,axa came ....
    1 point
  10. Salut, @Eto Ca sa iti raspund la intrebare, da, masina mea mai are garantie pana in dec 2018. La fel cu spune si colegul mariusd4 nu au de ce sa comenteze. Eu le-am schimbat cu 2 zile inainte sa fac revizia la masina, asa ca au vazut ca sunt schimbate insa nu au zis nimic. Si nici nu ar fi avut de ce Discurile daca au caneluri sau daca sunt ovalizate oricum nu iti acorda garantie chiar daca sunt de la ei. Iti spun ca sunt consumabile si bla bla uri! Asa ca de ce sa le dam bani in plus? Cum spuneam daca te pricepi putin le poti schimba chiar tu foarte repede. Daca nu, cum zicea colegu Todoreanu undeva mai sus, la alte service-uri mai mici costa undeva la 50 de lei.
    1 point
  11. G12- antigel fara silicati, continut redus de fosfati , pe baza de propilen-glicol - culoare ROZ , etichetat si G12 + sau G12++ (Passat B7) G13- antigel fara fosfati, fara amine, fara fosfor - culoare MOV (Passat B8) Se poate completa fara probleme cu G13 peste orice norma G12 ! Nu este recomandata combinatia cu G11 (antigel cu silicati pe baza de mono-etilenglicol) -culoare ALBASTRU/VERDE sau cei de tip D-culoare GALBEN
    1 point
  12. Nu au ce sa comenteze, sunt consumabile. La mine nu au comentat.
    1 point
  13. kit-ul oem cu tot cu montaj... sub 1000 lei.
    1 point
  14. daca o poti accesa - atunci e de la lipituri. Mergi in alta parte, poate sunt mai priceputi
    1 point
  15. cauta in aria prestari servicii
    1 point
  16. Monteaza camera de Scirocco, in bara - cea oem - o sa iesi mult mai ieftin si e ce trebuie
    1 point
  17. Sterg praful pe aici si pun poze cu o masina foarte foarte curata ( multumesc Alex ). In alta ordine de idei, curand 10.000 km, toate asa cum trebuie sa fie. Urmeaza capitolul "papucii de iarna".
    1 point
  18. Inseamna cea care nu are liniile de ghidaj care se misca.
    1 point
  19. CA sa vezi imaginea de la o camera AM pe rns510 iti trebuie un convertor CVSB-AV, mai bine iei o camera lowline OEM si gata.
    1 point
  20. Voi muta foaia de la ceasurile de benzina si ii pun limitatoare
    1 point
  21. Pai degeaba da scanteie daca injectorul nu functioneaza...injectorul de pe cilindrul 4 este buba sau cablajul. Verifica si mufa sa faca bine contact sa nu ai pini oxidati.
    1 point
  22. sa fie membrana ok, altceva greu de verificat vizual vezi pe stoauto http://www.stoauto.ro/ - da si tu un telefon sau mesaj si verifica - stiu ca aveau un pret ok, la boxele OEM noi.
    1 point
  23. Ce mod mai bun de a sarbatori prima cifra rotunda decat la intrarea pe Stelvio? Mi-am indeplinit visul numit Stelvio Pass in excursia asta, vis pe care il aveam inca de cand am vazut episodul celor de la Top Gear. Am incercat sa fac un traseu care sa cuprinda cat mai multe pasuri montane, iar numarul lor a ajuns la 7: Resia Pass (1504m - A+IT), Stelvio Pass (2757m - IT), Passo de Foscagno (2291m - IT), Ofen Pass (2149m - CH), Umbrail Pass (2501m - CH), Bernina Pass (2328m - CH) si Fluela Pass (2383m - CH). Unele mai spectaculoase, altele mai putin, folosite doar pentru tranzit. Desi Stelvio e campion datorita promovarii de care se bucura, e cel mult pe locul 2 in topul meu dupa fantasticul Fluela Pass, premiant la capitolul peisaje, calitatea asfaltului si completat perfect de lacul turcoaz din varf incadrat de 500m de versanti. Era promitator si Umbrail Pass, dar nu ma pot pronunta pentru ca m-a prins seara la urcarea pe el si nu pot spune ca am vazut mare lucru. Mai multe despre obiective voi scrie in topicul de calatorii. In total am facut 4400km, am ajuns la 12800km deja in 3 luni si jumatate de la achizitie. As zice ca e mult, dar cu siguranta ritmul acesta nu va continua. Incep deja sa ma gandesc la primul schimb de ulei, in functie si de cifra din bord la inceputul iernii voi lua o decizie. Sigur nu o sa stau asa pana la 30k, dar avand in vedere ca 80% sunt facuti extraurban, cred ca pot depasi si 15k cu uleiul asta. Apropo de ulei, am plecat cu 8200km si nu consumase deloc, iar cand m-am intors nivelul a scazut de la 80% pe joja la putin peste jumatatea ei. Nimic de speriat, pun acest consum pe seama faptului ca am urcat munti cu rampe de 14-16% si am mers sute/mii de km la viteze ridicate, cu varfuri de 230kmh+.
    1 point
  24. Grijă mare cu asta: https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vii-ID7GnSCC.html Nu de alta, dar: https://www.autodna.ro/lp/WVWZZZAUZDW150791/auto/ef81b09808a70e26485e69dce998cebea89ae3da
    1 point
  25. Apă, paie, bătaie si...un apus mișto
    1 point
  26. Mi-am cumparat un OBDeleven Pro si sunt ca un copil de Craciun. Mi-am activat pana acum CH/LH pe proiectoare (in loc de faza scurta), fan display in Auto mode si refuel quantity pe display-ul central. Sa vedem ce mai gasesc interesant de butonat. Oricum, foarte faina si usor de folosit jucaria, big like!
    1 point
  27. Sa o stapanesti sanatos! Felicitari pentru ca ai ales 1.8 tsi si nu un diesel! Succes la ales scaunul de bebe, sa fie bej la fel ca interiorul!
    0 points
  28. Salut, astazi am rezolvat problema la senzorul de apa, am luat pe original si merge brici, totul este ok, dar a aparut alta problema, dupa ce am pornit-o, motorul merge in 3 pistoane si imi afiseaza aceasta eroare. Am schimbat bobinele intre ele, imi da la fel, am curatat si bujiile, la fel, ce poate fi?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!