Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.11.2017 în toate secţiunile

  1. Multumesc pentru feedback. Din fericire, suntem diferiti si e un lucru foarte bun. Am ales FL cand majoritatea era oripilata, Diesel desi tendinta e alta, iar jantele acestea mi s-au parut compromisul perfect pentru noi: buget vs. practic vs. look.
    6 points
  2. Mie nu-mi plac sincer sa fiu, poate sunt mai ok decât jantele de tabla alea clasice dar nu se ridica ca si aspect la valoarea unei O3. Daca erau pe o Octavia Tour parca era mai ok... Desi daca ma gândesc, pe jantele de tabla standard se pot monta niste capace si arata mai bine decat astea. Poate or fi la moda, dar tot nu-mi plac. Vad ca toata lumea le apreciază, mă gândeam ca poate sparg eu gheata cu critica ? Nonetheless, important e sa-ti placa tie Razvan. PS: Abia astept sa revii la jantele de vara ?
    5 points
  3. In asteptarea unui potential client, "Doamna" mea este tratata asa cum stiu eu mai bine. Regeste! Schimb ulei+filtre. In continuare prefer filtrele Mahle si deja sunt la al doilea schimb de ulei Polytron 5W-30. Este bun. Set nou de becuri D1S. Cu ocazia asta am incercat Osram Xenarc CBI. (cateva poze cu diferentele) Si ca tot se anunta iarna grea, o pereche de roti pe masura. In rest, apa paie si bataie .
    4 points
  4. Si din profil, pentru cei care iau in calcul acest model: Gumele se simt ca sunt mai soft decat cele de vara, am prins si bulevarde libere in week-end, ce mai, o placere... se infige roscata cand e nevoie. P.S.: cand apuci sa mergi cu a 3-a turata mai mult, dupa 20-25min., poftim o regenerare scurta, probabil ca asa e gandit: cand vede ca se merge mai bine, hai sa-l ardem. I love my Skoda!
    3 points
  5. Ochiiii meiiiiiiiiiiiii If they do the job ... dar parca sunt niste gogosari pe masina
    3 points
  6. Arata ca de pe Lada Niva. Mi se pare ca au un design vechi care nu are nicio treaba cu o masina din 2017.
    2 points
  7. Nici eu nu cred ca testele de felul asta au vreo relevanta. Nu de alta, dar daca Castrol e cel mai prost ulei, Golf-ul meu ar trebui sa aiba motorul praf dupa 240k rulati cu Castrol de reprezentanta, din care 210000 facuti in De in regim LL, schimbat si la 35000 km si forjata masina pe autobahn cat incape. Va spun cu mana pe inima ca motorul functioneaza impecabil, e f silentios(unii au crezut ca e benzinar), nu consuma ulei si are o viata in el de ma mir si eu cate o data cum demareaza.
    2 points
  8. Poate este util si pentru altcineva care va avea eroarea asta in bord - Fault: automatic headlight control. Este singurul mesaj de eroare care aparea, insa mi-am dat seama de doua lucruri, ca nu functioneaza nici senzorul de lumina (exterioara) nici cel de ploaie (aflat in acelasi modul, la parbriz pe mijloc sus). Farurile (pe Auto ca deobicei) stateau aprinse si ziua (nu mai stia ca este zi sau noapte) iar LH/CH (leaving home/coming home) nu mai functiona (stau aprinse farurile cate secunde le setezi dupa ce descui sau incui masina din telecomanda, dar doar noaptea). Stergatoarele pe Auto nu isi mai modificau viteza desi ploua mai tare sau mai incet, iar geamurile se abureau, deci era o problema si cu senzorul de ploaie si cu cel de umiditate. Folosind informatiile de aici (http://obdeleven.proboards.com/thread/1816/rain-light-sensor-postion-fault) aici (http://obdeleven.proboards.com/thread/1103/fault-automatic-headlight-control) si schema sigurantelor la Golf 7 de aici (https://drive.google.com/file/d/0B-0IaQ-frKqPeWhDTTVNQkhtdUU/edit) am gasit siguranta resposabila de "Humidity, rain and light recognition sensor" si anume siguranta #8 din panoul din habitaclu, din stanga volanului, siguranta era buna insa scoaterea ei si punerea la loc a resetat probabil sistemul si eroarea si totul a revenit la normal. Nu a mai aparut eroarea si am testat functionarea senzorului de lumina prin acoperirea si descoperirea lui cu o carpa, farurile se aprind si se sting corespunzator.
    1 point
  9. Eu am folosit un fludor subtire si un letcon de 12w, asa scrie pe el, pentru a nu supraincalzi rezistentele. Am lipit la ambele capete cu grija peste lipiturile existente care la prima vedere aratau foarte bine. Dupa scanare nu mai aveam fault pe 7D.
    1 point
  10. Salut! Am schimbat jantele cu anvelope iarna pe 17, nu am pus valve cu senzor(inca), si nu imi mai apare presiunea la anvelope in bord.este normal?
    1 point
  11. @Grofu Dacă tu ai fost mulțumit, mergi în continuare pe produsul ăsta și nu mai zăpăci motoru' cu cine știe ce recomandări primești pe aici!
    1 point
  12. Vorbeste cu Voinea, are interfete originale.
    1 point
  13. Atunci trebuie sa apelezi la un membru care are vcds si ti le va coda sa se plieze din telecomanda.
    1 point
  14. 1 point
  15. Se pune flux de lipire la capetele rezistentelor si apoi se lipesc cu un letcon sau cel mai bine cu o statie de lipit.
    1 point
  16. In functie de km si codul motor poate consuma 1L de ulei la 1000 km.Reparatia poate fi de la inlocuire biele,pistoane,segmenti ...pana la inlocuire motor sau bloc motor
    1 point
  17. Comanda-l si punel pe asta : N 90905502 ,vine pe OE si costa 3 ron In etka rezonul e mentionat la distributie
    1 point
  18. Cele mai cool jante de tabla, cred ca s-a umplut Bucurestiul de Octavii cu aceste jante.
    1 point
  19. Voi muta foaia de la ceasurile de benzina si ii pun limitatoare
    1 point
  20. Desi off topic, pentru a nu lasa o informatie eronata: 1.8 TSI ARE senzor de uzura pentru placute.
    1 point
  21. maine voi face revizia masinii si am ales ravenol 5w40 vpd, am renuntat la castrol 5w40. o sa revin cu detalii daca observ vreo diferenta intre cele 2 tipuri de ulei. intre timp am descoperit pe youtube canalul unuia care testeaza diferite tipuri de ulei si cat de mult protejeaza motorul impotriva uzurii: https://www.youtube.com/channel/UCLQb2UdBzX_lgTzaz4Ua1IA/videos si un clasament al uleiurilor testate de el: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1J4yGGQQnIX7gZIfT3ga2qJatRfdmFgmaNPLqpmrxQnE/edit#gid=0 nu stiu daca reflecta cu acuratete situatii de stres reale ale unui motor, dar sunt interessante.
    1 point
  22. @giamgiu Fuchs Titan GT1 Pro C-3 5w30 cu tehnologia XTL este un ulei foarte bun care respectă norma 507 și poți să îl folosești cu maximă încredere în 1.6 Tdi-ul tău.
    1 point
  23. Cand dispare RS4 de pe volan?
    1 point
  24. Ai vrut sa zici ca trimite bonus doar cablul de la o eventuala camera. Pacat ca o cumperi fara sa o poti proba mai intai.
    1 point
  25. Nu e doar optiunea de materiale. Este si diferenta de profil al scaunului. Are o forma ergonomica (nu ca variantele mai ieftine nu ar fi) dar asta are si o tenta sportiva - suport lateral pentru sezut si pentru spatar. Si apropos de sportivitate - un motor de 1 L si 100 cp - nu are nimic in comun cu sportivitatea sau cu economia. Deocamdata asta e singurul motor disponibil in Romania. Probabil din ratiuni economice. Daca alegi varianta Highline care arata cat de cat decent + cutie automata (foarte utila in oras, unde va fi folosita aceasta masina), porneste de la 17k EURO. Mi se pare absolut ridicol acest pret. OK - are ecrane si gizmos si electronica ... si e "frumoasa" (relativ) dar cred ca uitam care este scopul acestei masini: trebuie sa fie mica, ieftina la achizitie si ieftina la intretinere ca sa te misti prin oras.Daca faci o configurare minima: jante, vopsea, scaune incalzite clima si folie pe geamuri ajungi la fix 22.200 k EURO. Ca sa fac o paralela: in 2006 am luat un Clio nou dotat oarecum similar, care a costat fix 9800 EURO. Avea motor 1.5 dCi de 85 cp, clima, muzica si geamuri electrice tot in 2006 am luat un Polo Happy nou 1.4 benzina - masina pe care o conduc si acum: are A/C, comp de bord si 80 cp. A costat 11.200 EURO in 2009 am luat un FORD FOCUS nou 1.8 tdci Titanium: jante, muzica made by SONY (decent) clima bi-zona 115 cp fantastici si o tinuta de drum incredibila. a fost 14.500 EURO In 2017 - un Polo cu motor anemic si o cutie automata costa 22k EURO - si ne mai miram de ce are atata succes DACIA in EUROPA. Ma uit la un SANDERO FULL echiparea PRESTIGE, care in 10.000 EURO iti ofera mai mult decat ai nevoie: navigatie, cruise control, clima, pozitii LED, ESP, 4 airbags, USB, BT, jante, etc. Singurul minus este o cutie automata decenta (ne facem ca nu stim de mizeria aia robotizata Easy-R). Dar am speranta ca in maxim 2 ani vom avea optiune de cutie EDC si pe Sandero - si atunci chiar ca nu mai am cuvinte,,, Scuze - m-a luat valul !!! Cum sa ceri 22k EURO pe un POLO !!!!!!!
    1 point
  26. Nu are nici un fel de simptome ,apare direct mesajul Stop Engine Low Pressure....
    1 point
  27. Revin cu informatii, poate mai are si altcineva nevoie... Becul se schimba scotand doar piesa mobila (pe care apesi ca sa aprinzi sau stingi lumina) din interiorul plafonierei. Se trage DOAR de capatul dinspre coada masinii, Se trage putin 3-5mm, dupa care trebuie sa apesi cu o surubelnita pe o clapita metalica, ca sa poti scoate toata piesa. Deci nu e nevoie sa se desurubeze surubul si sa se scoata intreaga plafoniera. Succes!
    1 point
  28. Te contrazic. Tratamentul care se face pieselor in miscare este mai complex, nu este doar un simplu tratament termic, cum se face la Housing-ul pompei. E un tratament special, care se face cu niste echipamente de sute de mii de Euro. DLC Coating se numeste, iar o firma care are asemenea aparatura (daca exista in RO), nu ti-l face. Nu stiu concret de unde provine spanul respectiv, dar stiind modul de functionare al pompei, tind sa cred ca provine din housing. @racingparts.ro tinand cont ca presiunea in rampa va fi mai mare, nu vor fi probleme?
    1 point
  29. In afara de injectoare, pompa de inalta si filtru nu se schimba nimic,restul se spala si se sufla cu aer
    1 point
  30. Nu, miscarea e sa pui scurt contactul, il iei (nu il mai pui la loc), dupa care, CU CONTACTUL LUAT apesi scurt in jos pe maneta corespunzatoare stergatoarelor. Bafta si sa ne spui daca a functionat!
    1 point
  31. Salut! Am și eu o întrebare, baieti. Se poate monta o camera AM (in suport număr) și sa se vadă pe RNS 510? M-am interesat și mi a cerut 2000 de lei in total cu nu știu ce soft ca sa apăra pe RNS...
    0 points
  32. Salut. Imi poti trimite un link sau sa imi zici cum ai procedat. Sunt posesor de VW Passat 2014 . Si am oglinzi electrice. Am tot citit pe aici .....dar sunt in ceata . Deoarece nu am avut pana acuma un Passat. Sunt novice . Iti raman dator
    0 points
  33. Am schimbat rotile azi + setat 190km/h (am luat cauciucuri cu indice T) si presiunea noua in Bolero: ~7300km in bord, de-abia astept mini-vacanta.
    0 points
  34. azi am facut codarea ptr plierea oglinzilor din telecomanda ,merge ,da pot sa numar pana la 10 si nu se inchid .apas inca odata pe telecomanda si in sfarsit se inchid.ie normal sa dureze atata ?
    -1 points
  35. Multumesc! Halloween mood on ?
    -1 points
  36. Eu am 60 de mii si 3 ani jumatate cu masina am facut doar 2 revizii adica am schimbat de 2 ori uleiul si filtrele . Daca vrei sa arunci cu banii pe geam treaba ta . Producatorul recomanda schimbul sa se faca la 2 ani sau 30.000 sau daca te trimite masina mai repede in service . Filtrul de motorina nu l-am schimbat o sa il schimb la urmatoarea revizie adica peste inca 2 ani asa cum spune in planul de revizii . Pentru ce ai cumparat masina cu interval de service mai mare ? Nu sa mai ramai cu un ban in buzunar ? Cureaua de distribuitie se schimba la 240.000 de km o sa gasesti pe aicia indivizi care sa recomande sa o schimbi la 120 de mii . Mai fratilor pentru Romania sunt date intervalele de service nu o mai tot dati cu conditiile din Romania ! Ca de era asa cum spuneti voi erau alte specificatii de fabrica . Ca masina are 4 ani garantie nu se risca Skoda . Te invit sa vezi pe topicul asta poze puse de mine cu filtrele de aer si habitaclu dupa 29 de mii de km . Faci cum crezi dar eu am zis si o sa mai scriu ca din punctul meu de vedere reviziile facute inainte se specificatiile producatorului sunt bani aruncati pe geam . Cresteti bugetele servicelor de reprezentanta si a magazinelor de piese auto
    -1 points
  37. Nu exista in ETKA piesa de care spuneti voi.
    -1 points
  38. Ai reusit sa rezolvi problema? Si la mine se aude ceva plastic in partea stanga. Dar cand merg subturat sau cateodata la denivelari. Cand e turata ( peste 1400 ) nu se aude nimic
    -1 points
  39. Cu jante pe 16. Nu ii cea mai aspectoasa, dar ii mai practica.
    -1 points
  40. Este cineva din Targu Mures ? Cine poate sa ma ajute. Bineinteles cotracost.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!