Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.11.2017 în toate secţiunile
-
7 points
-
Nici eu nu cred ca testele de felul asta au vreo relevanta. Nu de alta, dar daca Castrol e cel mai prost ulei, Golf-ul meu ar trebui sa aiba motorul praf dupa 240k rulati cu Castrol de reprezentanta, din care 210000 facuti in De in regim LL, schimbat si la 35000 km si forjata masina pe autobahn cat incape. Va spun cu mana pe inima ca motorul functioneaza impecabil, e f silentios(unii au crezut ca e benzinar), nu consuma ulei si are o viata in el de ma mir si eu cate o data cum demareaza.3 points
-
Desi off topic, pentru a nu lasa o informatie eronata: 1.8 TSI ARE senzor de uzura pentru placute.3 points
-
andrei testul are relevanta fix 0 barat daca pui sampon head and shoulders da de pamant cu orice ulei la testul respectiv cauta pe youtube ''one arm bandit oil test '' sunt doar de reclama mascata poate vand si ei un bidon de ulei in plus3 points
-
@mihai.onu94 1.6 e cel mai puturos motor pus vrodata pe un Passat, dar daca NU esti "vitezica" si esti familist e ok chiar si asa pe o caroserie de 1.5t....pe langa dieselul de 101CP e pistol cu apa, ala are cuplu mai mare si trade mai bine. Testerul e superbun si arata bine.....drept dovada imi sta diagnoza pe care am facut-o la Florin care mi-a aratat aceleasi valori si ca anternatorul NU incarca suficient de bine. @Laurentiu_LWR....Pei am avut tot ATE si in mod normal ele sunt garantate cel putin 30.000km....da in traficul din Bukale tata iti fac jantele negre imediat ce pleci de la spalatorie si NU franez violent mai niciodata. Sunt tipicar si NU supot "pomul de Cracin" in bord....adevarul e ca mai mergeau cca. 2.000Km (1.000 in jungla asta de oras) , da poate stricam si discurile mai mult....asa am comandat si in 30 de min au fost pe masina. Doar placuta de pe interior dreapta avea senzorul rupt....astea de pe stanga inca erau bune! @rudiRUD....Am spus mai sus "La urmatorul schimb (de placute) cumparam si discuri pe fata ca se va impune" ..... deci placute si discuri noi prmeste masina mea doar dupa se tocesc placutele astea care le-am urcat acum pe masina, eu NU fac compromisuri sau bricolari, mai ales cu franele pe masina mea.2 points
-
Piotr tester face o treabă foarte bună și vrea să arate nivelul de protecție primară al unui ulei. Faptul că testează la 100 grade este un lucru bun și dezvăluie calităților unui ulei mult mai bine decât o făceau la prezentări cei care vindeau Metabond. Pe de altă parte, el nu poate să redea condițiile dintr-un motor. Acolo nu există astfel de frecări pentru că piesele nu sunt lipite una de alta. Deci testele sale sunt bune pentru amatorii de astfel de detalii, nicidecum nu pot să dea un verdict corect. Ar fi trebuit să fugă lumea de Mobil 1Esp dacă rezultatul lui Piotr se aplica în motor, de exemplu, sau ar fi trebuit să trecem de la 5w30 sintetic la 10w40 mineral că acelea scot rezultate foarte bune.2 points
-
Salut, - Uite aici codul original cu ce am schimbat eu. 5Q0 615 116Q. Si aici codul de la ATE: 13.0460-2785.2 /602785 (Atentie: cod valabil pt PR punte fata 1ZE, 1ZA, 1ZB) Am cerut o oferta in service insa cand am vazut ca ma costa undeva la 560 ron numai placutele am zis passs... asa ca mi-am comandat singur placutele dupa cod => 300 ron (orgininale)si de schimbat le-am schimbat singur. Nu iti trebuie presa pentru pistonas pentru ca merge foarte usor. La mine a durat 20 de min pe roata. - toate O3 vin fara sensor de uzura pt puntea fata. De spate numai vorbim Placutele fie Aftermarket (ex. ATE) sau cele originale vin si cu un sensor de uzura pentru ca se pot monta si pe alte modele gen Passat / Golf etc... care dispun de citirea acestui sensor. Senzorul nu il poti activa ulterior pentru ca nu exista niciun cablu care sa il poti conecta la sensor. => cut cost la greu Daca cineva si-a tras cablu singur + codare BCM / cluster (in caz ca portul la microcontroler este prezent) il rog sa dea share! P.S. Am cautat inca o data si exista si O3 care au PR 1ZF => adica placutele sunt mai mici. Asa ca verificati in cartea masini/ eticheta ce PR aveti! 1ZF: latime: 146 mm, intaltime: 62,4 mm, grosime: 17,5 mm 1ZE: latime: 160 mm, intaltime: 64,5 mm, grosime: 20,4 mm Sper sa te ajute mai departe!2 points
-
Pe 29 august am achiziționat o skoda superb 2 facelift, producție 15.11.2013 adusa din Franța, cu 146 000 km labord, de dealerul Auto-Bara al reprezentantei Dacia-Renault-Nissan din Oradea. Modelul este laurin & klement, 2.0 TDI dsg 170 cp Ca si dotari : -columbus -sound system -parbriz încălzit -trapa electrica -piele bej perforata cu încălzire si ventilație -încălzire in bancheta spate -scaune electrice cu memorie -senzori parcare față -spate Am parcurs cei ~850km de la Oradea la Constanța in 12 ore cu o pauza la Omv de pe autostrada soarelui pt alimentare -range ramas 220km (am plecat cu fullul facut in Oradea). Sunt super încântat de ea, merge foarte foarte bine ,iar cu jantele de 18' și cu cauciucuri 225/40/r18 92Y se aseaza perfect pe sosea. Acum, ce nu mă încântă este garda la sol,prea mica pt gustul meu. Obișnuit cu opelu astra precedent, cu care mai incalecam o bordura, ehh,aici se schimba putin situația. Sper sa ma obișnuiesc . Pana una alta, sunt în proces de înmatriculare, rar,etc. Seara buna!1 point
-
1 point
-
Intradevar, placutele astea de la ATE sunt cele mai ieftine (moi) 160Lei, medii sunt 230Lei si cele mai scumpe sunt 315Lei....prefer sa schimb mai multe seturi de placute decat sa schimb discurile mai repede. NU am tractat nimic inca, nici macar rulota sa merg cu ea la RAR sa o inmatriculez. Producatorul garanteaza acesta placute moi pana la 30.000Km....da NU si in traficul din Bucuresti unde eu fac in medie cam 100km pe zi. (daca impatim 22.000km, de la ultimul schimb de placute la 335 de zile, adica 11 luni = ne da 65 de km pe zi)....90% am mers in Bucuresti, doar 10% in afara orasului....e ceva normal la 1.5t la cat are masina goala, zic eu! PS: Daca locuiam intr-un oras de provincie sau mergeam cu masina 20-30km pe zi....se cam schimba treaba! In fond un schimat de placute (60Lei) costa cat 3 pachete de tigari si 3 cafele!1 point
-
Aici aveti lista la zi cu toate uleiurile aprobate de VW pentru normele in vigoare - https://erwin.skoda-auto.cz/erwin/showApprovedOils.do E nevoie doar de un cont (gratuit)1 point
-
Exact, turbina va fi o hibrida mai deosebita si unica, ceramic BB, evacuare custom de ultima generatie eficienta si usoara, admisie 7+7 custom , suficienta ptr ce ne trebuie noua. Este deja in lucru la Finturbo. Asteptarea este partea cea mai grea.1 point
-
Pai nu se bazează totul pe consum? Nu spun că Piotr e zeul testelor dar nu asta e ideea? Sa tii mașina cat mai puțin că sa cumperi modelul nou. Nu înțeleg ce e atât de greu de crezut sau trăim cu impresia că VW vrea să ținem o mașină 20 de ani?1 point
-
@75NOR, eu am pornit polemica, imi cer scuze. @cristi511, multam de completare, m-am mai linistit putin cu "isteria nationala" ca idee generala, masina mi se pare super faina. am oscilat mult intre benzina si motorina, totusi cea din urma nu inceteaza sa ma uimeasca in fiecare zi. Ieri la semafor am apasat pedala putin mai tare, s-a transformat intr-o mica bestie. Aveam un rapid colantat cu 1.2 tsi, destul de agresiv, cred ca in primii 30m l-am depasit deja cu o lungime de masina. Si da, am condus si 1.6 tdi, diferenta e chiar mare, cu multe avantaje pentru 2.0 tdi (parere personala) mie sincer nu mi-a parut ca imi moare motorul deloc. chiar ieri am avut asa un test de "anduranta". am luat in piept 2 ore de trafic in zona Tei / doamna ghica, pana si Waze-ul era neputincios in fata valului de masini care ocupasera toate scurtaturile. cred ca saracul DSG6 si-a facut rodajul, a schimbat 1 si 2 de cateva sute de ori. singura chestie putin deranjanta mi s-a parut cresterea temperaturii la ulei. era de cca 106-107 grade. cum am prins liber si am ajuns pe la 70-80km/h a scazut pana la 97-98 grade. Probabil ca la manuala se conduce diferit si moare motorul mai repede. Aducerile aminte de cand faceam scoala acum vreo 16 ani imi ziceau ca benzina e mai sensibila la pedala, si motorul moare mult mai repede ca la diesel. acum, s-or fi schimbat lucrurile de cand cu tehnologia1 point
-
1 point
-
1 point
-
@skodafan30Din pacate nu ai cum sa prevezi sau controlezi regenerarile. Le face cand vrea ECU. Cel mai nasol este ca le vezi cand ai ajuns la destinatie si vrei sa parchezi masina1 point
-
Salut. Vin aici cu raspuns la intrebarea mea - poate va avea careva nevoie de informatie. Receiver-ul telecomenzii de webasto la sk superb 2 sedan l-am gasit in partea stanga spate (in portbagaj), in spatele mochetei.1 point
-
1 point
-
Asa am concluzionat si eu: tot ce e ascuns ochiului e de o calitate indoielnica...sper sa fie valabil doar la finisaje si auxiliare...vom vedea....Oricum eu am zis ca am sa folosesc anvelopa la O2..:)) si tare as cauta o roata de rezerva ingusta...macar nu mai car cateva kg fix aiurea...1 point
-
"Mai nou" cred de vreo 15 ani.. Ca mi-aduc aminte ca "testam" daca ambreiajul la Solenza era ok incercand sa plec de pe loc intr-a 5-a. Si apoi mergea masina singura. Dupa ce am trecut pe Megane dizal, acolo pleca si mai repede si mai usor...1 point
-
Cateva Update-uri : -facut inca o revizie (Ulei motul filtre Mann) , am schimbat si cu ocazia asta si placutele pe fata ...am mers tot pe ATE ...sunt superbe.. -trecut pe Cauciucurile de iarna (mai exact allseason , aici nu e prea e zapada plus ca au indicele de viteza 240km/h ) Vredenstein Quatrac 3 ...usor dezamagit de cauciucuri dintr-o singura directie...sunt zgomotoase! in rest aderenta ok -am schimbat locatia de munca...nu mai sunt in RO si am plecat cu tot cu masina ...cu ocazia asta m-am bucurat si de autoband:D Facut drumul de 3000 km: -mers cat s-a putut de rapid consum mediu de 9,8% (nu stiu sa spun cat m-a costat tot drumul sau cat a consumat benzina sau gpl ...chiar nu am tinut cont...am mers cat a putut masina si cat mi-a permis drumul ) , sunt convins ca daca mergeam normal consumul era undeva la 7-8. -Top speed 225km/h(gps 211) , asta e mai putin important...ce e important e ca la 200km/h poate sa stea ore intregi fara sa comenteze sau sa iti dea palpitatii.....se vede ca golful are o caroserie gandita si pentru motoare mai mari. In cateva luni o voi schimba...raman tot la VAG dar cred ca ma voi orienta spre A6 ...vedem,deocamdata ne bucuram de masina1 point
-
E ok . Mergi mult in oras pe distante scurte ,de aceea sa aprins martorul dpf.1 point
-
1 point
-
Nu se verifica valorile la acceleratie in gol . Verifica-le in sarcina (fa log in mers)1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu sincer m-am obisnuit cu DPF, dar este adevarat ca nu face asa urat ca si la fostele 1.6TDI ( motor foarte anemic si in ochii mei, imi amintesc bine ca la test drive, am zis, nu exista sa dau banii ceruti pe ea inca in 2010) . E de asemenea suparator ca DPF parca cunoaste legile lui Murphy si stie precis ca trebuie sa porneasca taman la un minut inainte sa ajungi la destinatie ( fie ea si un drum de 500-800 km ). Dar cum spunea Cristi, cat timp nu faci asta de fiecare data, nu se intampla nimic. Dar, recunosc si afirm, ca si utilizare, orice TSI nou de a doua generatie ( adica cele ce sunt puse pe O3-Leon 5F-Golf VII) sunt mult mai placute si mai usoare la utilizare(mai rar conduc si un 1.4TSI - ACT 150CP), au cuplu de la turatii mai joase si nu simti la turatii joase ca vrea sa iti moara motorul ca la un diesel modern. Pentru oras trebuie sa fi tare dezinformat sa iti cumperi diesel modern. Eu l-am luat ca il folosesc saptamanal 80% extraurban si nu imi pare rau, dar urban... orice benzinar sau hibryda este mai OK din toarte punctele de vedere. Scuze de OFFtopic.0 points
-
Anvelopele allseason sunt un compromis bun dpdv legal. Nu vei avea performante in niciun sezon. Sfatul meu este sa ai un set de anvelope pentru fiecare sezon in parte.-1 points
-
Vreau să vă spun că uleiul 5w40 nu aduce cu sine o protecție mai mare la uzură. Pe oil-club.de sunt două analize făcute de un BMW 135 cu Total Quartz Ineo LL care are și norma 507 și Motul 300V 5w40 ambele la același număr de kilometri. Uzura obținută cu Total este mai mică decât cea obținută cu Motul. La prima vedere nu ai fi dat nici o șansă unui 507 în fața unui ulei sport full saps blindat cu aditivi dar cifrele spun altceva. Deci cei care cred că o vâscozitate mai mare protejează de uzură mai bine ar trebui să își reconsidere părerea. Același lucru trebuie să îl facă și cei care cred că un 507 nu oferă suficientă protecție. V-aș pune linkurile dar trebuie să fii înregistrat ca să ai acces la atașamentele cu rezultatele analizelor.-1 points
-
@gmtiby2016 Sunt foarte multe uleiuri bune, dacă respecți norma nu ar trebui să ai neplăceri. Doar atenție de unde îl procuri! Vrei să mergi mai departe și să te documentezi în detaliu, ai oil-club.de acolo vezi analize la uleiuri proaspete și uzate. Cât despre filtre mie mi-au fost recomandate Filtron poloneze. Nu sunt chiar ieftine dar șansele să fie contrafăcute cică sunt mici. Mi s-au părut a fi de calitate dar cum la ele chiar nu mă pricep a contat mai mult garanția autenticității. Eu am avut problema cu un filtru Mann, se stingea greu becul de la ulei și motorul huruia în primele zeci de secunde. Și îl cumpărasem de la magazinul unui prieten, nici el nu avea habar că furnizorul i-a adus produse contrafăcute.-1 points
-
@giamgiu Fuchs Titan GT1 Pro C-3 5w30 cu tehnologia XTL este un ulei foarte bun care respectă norma 507 și poți să îl folosești cu maximă încredere în 1.6 Tdi-ul tău.-1 points
-
Însă un lucru bun reușește să scoată în evidență Piotr cu testele sale: unde a făcut testul unui ulei la rece și la cald se vede influența aditivilor. Rețetele moderne activează aditivii la căldură, vedem uleiuri care reușesc rezultate mai bune la 100 grade decât la rece dar vedem și uleiuri deficiente la cald care scot rezultate slabe la 100 grade Celsius. @Andrei1980 Dacă testul este pe bune și nu umblă cu prostii (barele de fricțiune de calități diferite) Castrol a ieșit nasol.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00