Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.11.2017 în toate secţiunile

  1. @giulius: Imi pare rau pentru patania ta si din pacate nici nu am vreun sfat pentru a te ajuta sa rezolvi situatia. Off topic: Totusi, cu regret constat urmarind topicurile de tipul acestuia ca romanii(foarte multi), au o predispozitie in a-si lua tepe cand e vorba de masini. Este de neinteles pentru mine de unde toata graba asta la achizitia unei masini de parca toti cumparatorii "grabiti" au gasit banii pe strada. Pe langa asta, daca recomanzi cuiva sa caute variante si la dealeri care au/aduc masini SH cu istoric, fie te banuiesc de legaturi cu respectivii fie vin cu argumentul ca "de ce sa dau 2000 Eur peste pretul pietei" cand de banii aia imi caut nu stiu ce dotari in plus. Si, la final, ajung sa constate ca au dat banii pe un cazan care le face numai probleme. Dar, un cazan cu piele, xenoane, etc. NB: Nu vreau sa "pun sare pe ranile nimanui" dar, din punctul meu de vedere noi, cumparatorii, putem diminua semnificativ numarul de samsari daca am respecta niste reguli minime la achizitie.
    6 points
  2. @all: multam de urari, sper si eu sa inghita km fara probleme. Ref. interior bej: orice ar fi, negru/inchis nu. Macar asa o recunosc in parcare (asta-mi aduce aminte de un moment cand aveam Solenza, parcarsem la facultate cateva minute sa las ceva si aveam si cainele in masina. Ies din cladire si vad o Solenza aceasi culoare si cu o lovitura la aripa.. ingheata inima, fug la masina, ma uitam la lovitura, injuram in gand... il sun pe taica-miu "Bai am gasit masina lovita, bla-bla... " Era totusi ceva ce nu-mi dadea pace.. si cat ma invarteam eu si explicam cum e lovita auzeam pe fundal un latrat si la fix 2 masini mai in spate vad cainele care latra de zor in masina mea "Bai, stai ca nu e masina mea!" - deci asta a fost cred cea mai tare faza din istoria mea automobilistica Taica-miu a zis ca-s bou Deh, daca toate masinile erau la fel ) Impresii personale si subiective: - motorul e ceea ce trebuie pentru nevoile mele, ar fi mers poate 180 tsi dar e ok si asta in conditiile in care nu prea am mers pana acum pe Sport. - masina e mai rigida ca Megane2, scaunul copilului troncane mai tare - probabil suspensia independenta ar fi fost mai ok aici, pe de alta parte si pe Megane aveam PDG, dci arcuri mai moi care afectau stabilitatea in curbe. - cutia de viteze e foarte ok insa nu neaparat in oras - sau nu m-am invatat eu indeajuns de mult cu ea. Altfel controlezi din ambreiaj tinutul dupa ala din fata in coloana in Bucuresti. Cutia schimba repede in treptele superioare si apoi cand incetinesc - groapa, bumper etc - retrogradeaza, apoi nu mai schimba asa repede si tureaza mai mult motorul si tot asa.... - Asta tine insa de starea infrastructurii. Pe de alta parte, la drum lung e "heaven on earth" cutia automata... - farurile lumineaza exceptional, asta dupa 2 drumuri in service si reglat intr-un final cum trebuie. In curbe mai observ cum se aprinde cate un led in plus - deduc ca functioneaza ok. Asa cum am zis si pe topicul cu intrebari tehnice, au fost/sunt niste glitch-uri sau niste impresii gresite ale mele, cred legate de motor rece - nu ma impacientez si las asa, merge ok masina - in rest n-am "plangeri tehnice". Am incaltat-o cu rotile de iarna, trebuie sa-i fac si o poza, arata bine cu jantele noi oem. R16 e indeajus pentru masina si motorul asta. As fi curios daca voi putea activa pana la urma cornering, voice control - mai mult de moft.
    4 points
  3. @basile27ro Discover Pro => MIB 1 pana in anul 2015, MIB 2 peste 2015, MIB 1 nu are CARNET in setari (ca sa le poti deosebi). Eu am Discover Pro MIB 1 si am facut updateul de pe stick. Am pus continutul arhivei pe un stick usb si totul a mers fara probleme.
    2 points
  4. Asteptam cu nerabdare primavara ....
    2 points
  5. Pe 29 august am achiziționat o skoda superb 2 facelift, producție 15.11.2013 adusa din Franța, cu 146 000 km labord, de dealerul Auto-Bara al reprezentantei Dacia-Renault-Nissan din Oradea. Modelul este laurin & klement, 2.0 TDI dsg 170 cp Ca si dotari : -columbus -sound system -parbriz încălzit -trapa electrica -piele bej perforata cu încălzire si ventilație -încălzire in bancheta spate -scaune electrice cu memorie -senzori parcare față -spate Am parcurs cei ~850km de la Oradea la Constanța in 12 ore cu o pauza la Omv de pe autostrada soarelui pt alimentare -range ramas 220km (am plecat cu fullul facut in Oradea). Sunt super încântat de ea, merge foarte foarte bine ,iar cu jantele de 18' și cu cauciucuri 225/40/r18 92Y se aseaza perfect pe sosea. Acum, ce nu mă încântă este garda la sol,prea mica pt gustul meu. Obișnuit cu opelu astra precedent, cu care mai incalecam o bordura, ehh,aici se schimba putin situația. Sper sa ma obișnuiesc . Pana una alta, sunt în proces de înmatriculare, rar,etc. Seara buna!
    1 point
  6. Breaking News... Na beleaua....ieri sa aprins japita asta de martor...tot ieri am facut comanda de placute fata ATE .... la 16:00 am programare la inlocuit, ca NU ne jucam cu piedica!!! In Decembrie 2016 am facut ultimull schimb de placute si m-au tinut taman pana in Noiembrie 2017 si 22.000Km (dintre care 90% am mers numai in treficul infernal din Bukale tata)! Cost placute 160Lei, cost manopera 60Lei = 220Lei mai putin in buzunare, da "Fulgerica" are piedici sigure acum! La urmatorul schimb cumparam si discuri pe fata ca se va impune! Aaaa si 2 becuri tip LED pentru numarul spate 35Lei!
    1 point
  7. Farurile pe care le-ai pus improspateaza foarte mult partea frontala a masinii,arata parca cu 10 ani mai tanara. In schimb grilele vopsite in alta culoare si suportul ala de numar lasa impresia ca ai atins-o si nu ai avut timp sa vopsesti toate elementele. Cred ca ar arata mult mai bine cu ele negre sau in culoarea caroseriei. Spor la xenon, sper sa nu iti arda motorasul de la stergatoare.
    1 point
  8. Arata bine, dar cred ca arata si mai bine daca nu vopseai bandouriel si grila de jos.. Eu as merge pe Xenon 4300k, LED-urile astea au 6000K sau 6500K, prea albastre pentru gusturile mele.
    1 point
  9. Am reusit ieri sa montez farurile si vreau sa zic ca sunt foarte incantat de cum arata masina , cand o parchez intorc de doua ori capul dupa ea Am imprumutat niste leduri cu tehnologie COB si cooler activ si le-am pus pe masina temporar sa vad cum arata si cum bat noaptea : Am montat si ledurile care arata genial d Dar din pacate nu pot sa zic ca este ce mi-am dorit dpdv vizibilitate le-am reglat la perfectie zic eu , dar comparat cu halogenul nu vad absolut nici o diferenta Daca la intensitate Ledul este mult peste Halogen , la cum este imprastiata lumina in oglinda nu este lafel de performant . Mai jos sunt comparatiile dintre farurile vechi si cele noi : In poze arata ca bat foarte bine din cauza expunerii foto , dar in realitate nu este chiar asa . In schimb Faza Lunga este exceptionala uitativa la poza de mai sus diferenta intre far nou si far vechi ambele pe bec cu Halogen . Este foarte oK concentrat fascicolul de lumina , mai trebuie doar sa il reglez, dar nu am avut timp. O sa mai incerc si cu alte tipuri de leduri care sunt ajustabile pe adancime poate se concentreaza altfel lumina in oglinda , dar asteptam dupa ele . Sa speram ca rezolv tot cu leduri .
    1 point
  10. "Mai nou" cred de vreo 15 ani.. Ca mi-aduc aminte ca "testam" daca ambreiajul la Solenza era ok incercand sa plec de pe loc intr-a 5-a. Si apoi mergea masina singura. Dupa ce am trecut pe Megane dizal, acolo pleca si mai repede si mai usor...
    1 point
  11. cele mai ok, sunt niste module cu mai multe leduri, puse la 90grade, pt a lumina rosu si alb, asa cum este lampa vezi la colegii care comercializeaza produse pt retrofit. Ei au asa ceva. Nu am/au cod, sunt chinezesti
    1 point
  12. @mariusbtc, ceasurile gri vin de la echiparea Style.
    1 point
  13. Cateva Update-uri : -facut inca o revizie (Ulei motul filtre Mann) , am schimbat si cu ocazia asta si placutele pe fata ...am mers tot pe ATE ...sunt superbe.. -trecut pe Cauciucurile de iarna (mai exact allseason , aici nu e prea e zapada plus ca au indicele de viteza 240km/h ) Vredenstein Quatrac 3 ...usor dezamagit de cauciucuri dintr-o singura directie...sunt zgomotoase! in rest aderenta ok -am schimbat locatia de munca...nu mai sunt in RO si am plecat cu tot cu masina ...cu ocazia asta m-am bucurat si de autoband:D Facut drumul de 3000 km: -mers cat s-a putut de rapid consum mediu de 9,8% (nu stiu sa spun cat m-a costat tot drumul sau cat a consumat benzina sau gpl ...chiar nu am tinut cont...am mers cat a putut masina si cat mi-a permis drumul ) , sunt convins ca daca mergeam normal consumul era undeva la 7-8. -Top speed 225km/h(gps 211) , asta e mai putin important...ce e important e ca la 200km/h poate sa stea ore intregi fara sa comenteze sau sa iti dea palpitatii.....se vede ca golful are o caroserie gandita si pentru motoare mai mari. In cateva luni o voi schimba...raman tot la VAG dar cred ca ma voi orienta spre A6 ...vedem,deocamdata ne bucuram de masina
    1 point
  14. La FL sunt standard, poate la FL-RS sa fie diferite.
    1 point
  15. @Epo: o sa tin minte daca va fi cazul.. oricum nu as renunta la interior deschis la culoare. In alta ordine de idei, sarbatorim pragul de 10k!
    1 point
  16. Nu moare motorul deoarece are destul cuplu incat sa invinga frecarea.
    1 point
  17. Imi raspund singur. Volanele de B8 si Golf 7 nu merg pe B7 si pe platformele vechi PQ, decat cu un modul facut de un polonez care ajunge undeva la 180 euro. Cine vrea sa monteze volan designul nou trebuie sa caute volan de Polo, Scirocco, Caddy, Jetta si care in 2015 inca mai erau pe platforma PQ. La volanele cu comenzi de CC sau ACC, nu functioneaza acele butoane din cauza softului vechi din ECU. Atasez o poza cu ce am montat eu. Este un volan de Scirocco facelift R-Line care a mers fara nici o codare in plus, cablajul de Airbag si comenzi fiind de Golf 7. Functioneaza tot la el inclusiv luminile din butoane si claxonul, desi pe unele forumuri multi se plangeau de aceste aspecte. Probabil ca asta mai tine si de calculatorul de coloana. In poza se poate vedea si unitatea Discover Media.
    1 point
  18. Dacă păgubiții ar lua atitudine împotriva lor, s-ar mai rări întâmplările astea.
    1 point
  19. Am curatat putin acolo cu un smirghel foarte fin si deocamdata nu sunt probleme, masina porneste foarte bine si au disparut trepidatiile la rece. Inainte de schimbare oringuri inafara de mers neregulat al relantiului la rece nu am avut nicio problema. Valorile in gr 13 s-au imbunatatit mult dupa operatiune.Multumesc deocamdata baieti pentru raspunsuri si indrumare in rezolvarea problemei. Bafta si sa auzim de bine. Nu am dat cu peria deloc, dar cand am vazut calamina aia care a iesit odata cu saiba de alama mi-am luat inima in dinti si am curatat si varful duzei cu unghia asa incet fara sa ajunga mizerie pe gaurile de la duza si apoi am dat bine de tot pe duze cu spray de curatat franele, au iesit impecabil si momentan masina merge brici.
    1 point
  20. Eheeee.... Asta nui nimic. Sa vedeti ce am patit eu ca inca sant nebun de cap... Pe data de 2/11/2017 am plecat la Galati pt masina din semnatura. Tipul grabit, eu foarte obosit pt ca plecasem de acasa la 1 noaptea. Se jura ca e cu toate ok ca pot sa merg oriunde sa o controlez. Masina arata ingrijita, schimbabile efectuate, km: 255000. Pret: 6900 euro. Am decis sa o cumpar pe buna incredere. Astazi am fost la TESS Brasov si surpriza??? 421000 in septembrie 2014 in Germania. In Romania eu rezult al doilea cumparator deci precedentul a umblat bine la Km. Cum si ce as putea face sa-mi recuperez banii? Va rog raspunsuri serioase.
    1 point
  21. 46G7 = software update to parking control unit
    1 point
  22. Care-i neclaritatea ? Ca n-am inteles. Daca dezarhivezi direct pe stick/card fix ce ai in arhiva mare, e suficient pentru update. Nu trebuie sa faci nimic in plus. N-ai treaba (sa umbli) cu Mib1/Mib2. Ambele merg pe stick/card
    1 point
  23. Ai avut răbdare sa scrii toate astea si labfel si eu sa citesc. Oricum, pe scurt, răspunsul cred ca îl găsești cu o pagina in urma, nu mai stiu exact. Eu de acolo mi-am luat toate informațiile si pasii sunt clari. Iar cand descarci sunt pachete diferite, selectezi tu MIB 1 sau MIB 2... Simple as that ?
    1 point
  24. A small interior upgrade . A brand New R-Line Interior Side Skirts :
    1 point
  25. Oricum aceste TDI-uri VAG pe gama low end cum sunt Skoda si Seat sunt zgomotoase rau printre masinile zilelor noastre... ai ramane uimit cat de silentiose devin in Audi de ex... si incomparabil mai zgomotoase fata de un TSI generatie noua.
    1 point
  26. Am pus si eu Ravenol VPD in BKD, prima data, inainte am avut Castrol. Intr-adevar motorul suna altfel, e mai silentios la rece dar si la cald, la turatii mari. Are o tonalitatea diferita, mai buna.
    1 point
  27. @giamgiu Fuchs Titan GT1 Pro C-3 5w30 cu tehnologia XTL este un ulei foarte bun care respectă norma 507 și poți să îl folosești cu maximă încredere în 1.6 Tdi-ul tău.
    1 point
  28. Mici updateuri : -demontat plansa bord, "omorat" greierasii, organizat firele in banda textila, montat la loc(fara suruburi sau piese in plus ) -camera parcare fata cu modul de actionare custom : la apasare butonului P))) functioneaza pentru 15 secunde, in cazul cuplarii treptei de marsarier camera din spate intra automat, intrerupand camera din fata -finalizare retrofit incalzire in scaunele fata , nice and warm Maine va trece la sosonii de iarna, iar la prima ninsoare va ramane probabil acasa, la hibernat.
    1 point
  29. eu personal nu recomand dealerul respectiv Automobile Bebra, am vrut sa cumpar de la ei o Octavie 3 am vorbit cu ei in prealabil, mi-au rezervat masina, la telefon ne-am inteles sa imi dea si un set de jante(era decembrie, masina avea cauciucuri de vara). toate bune si frumoase pana am ajuns la ei. Dupa ce am stat o ora la sediul lor(au doua garaje, acum poate s-au mutat la un singur garaj dar ma indoiesc) a venit un tip care nu stia nimic de masina, mi-a dat cheia(aveam o mica indoiala legata de motor dadea foarte multi vapori de ulei in momentul cand am scos busonul de ulei/comparand cu skoda 1.9PD 2011 cu ceva km la bord) am pornit cu el spre garajul din oras(unde mai aveau alte masini si se afla birourile), cand sa ma uit pe acte/chiar sa le facem(o masina foarte dotata, care mi-a placut ) am cerut sa vad jantele cu anvelopele de iarna si mi-a spus ca nu am vorbit cu el asa, poate am vorbit cu alt coleg dar nu este prezent, dar poate sa imi dea jantele cu 300 euro(unele de tabla cu cauciucuri......) si de acolo pot sa zic ca a pornit o cearta, s-au rupt toate copiile/actele facute si am plecat. Nu sunt nemti(sunt arabi), pe mine unul nu ma da in spate foarte mult lucrul acesta cat timp masina este ok, toate masinile sunt CURATE, nu prezinta ZGARIETURI, le "aranjeaza" inainte, acum sincer nici acest aspect nu este un lucru rau, unele mai sunt lovite(cea mai lovita vazuta in garajul lor era cu o bara fata si o usa cu oglinda,atat am putut sa vad, am avut timp o ora sa ma uit prin garajul lor). Au masini destul de noi in parc, preturile destul de ok, chiar mici la unele masini raportat la km/an/dotari dar se subintelege de ce este asa... Eu nu recomand acest dealer.
    1 point
  30. Din seria “Testam de 10 ori si cumparam .. de doua ori” azi va voi delecta .. sau enerva cu un drive-test mai consistent cu noua generatie Honda Civic. Testul se va axa pe evolutia masinii fata de Civic generatia 9 dar va fi si un comparativ cu masinile din grupul VAG, in special cu Skoda Octavia 3. Ajunsa la a 10-a generatie, Honda Civic este cea mai vanduta masina a ochiosilor pe piata auto mondiala, fiind totodata si una dintre primele masini din clasa compacta. A prins viata in 1972, cu 2 ani inainte de prima generatie de Golf si probabil cu 10-30 ani inainte de majoritatea userilor de pe VWForum. Putem spune fara sa gresim cand ne referim la Civic: “first of his name, protector of the compact class ..” Din pacate, Honda a avut si are in continuare strategii total diferite pe pietele auto mondiale, accentul fiind pus pe US, China si Japan. Asadar, in Europa avem “decat” 2 modele cu marketing si suport consistent - Civic si CRV precum si 2 mai exotice – Jazz / House si HRV. Mai mult, acum 2 ani, ne-au nefericit si cu retragerea Accordului din Europa. Mi se pare ca Honda are chiar o “datorie de onoare” fata de Europa sa aduca masini din ce in ce mai bune avand in vedere comunitatea numeroasa de fani. Sa revenim la oaia noastra si sa observam ca Honda a introdus o platforma comuna pentru masinile din clasa compacta, medie cat si pentru SUV-uile declinate din acestea, inclusiv pentru modelele echivalente de la Accura. Astfel, Civic X global, noul CRV MY2017 global lansat in US anul acesta si noul Accord MY2018, au la baza acelasi sasiu. Si bine au facut, pentru ca acesta este trendul pe piata auto. Si macar asa putem avea si noi, crestinii musulmanii din Europa, modele identice cu privilegiatii din State. In Europa, noua platforma se vinde pe Civic gen 10 din Aprilie 2017 iar din martie 2018 fundurile noastre se vor tabaci si in noul CRV gen 5 lansat deja in State. Si pentru ca la orice model nou lansat producatorii se lauda cu “the new and improved MY…bla bla”, sa vedem cu ce ne tenteaza Honda. Cam asa arata lista cu cele mai importante dotari standard pe Civic: · Honda Sensing cu: sistem de avertizare a coliziunilor frontale, sistem de avertizare părăsire bandă de circulație, sistem de asistare la menținerii benzii de circulație, Cruise Control Adaptiv cu funcţie de anticipare si low speed assist, City Brake cu Pedestrian Detection, Sistem de recunoaștere a semnelor de circulație. · Direcţie sport progresiva. Electrica, bineinteles. · Frană de parcare electrică cu funcţie Brake Hold. · Sistem Stop & Start · Sistem de climatizare automat cu două zone · Oglinzi rabatabile electric şi incălzite · Scaune incălzite (față) · Sistem multimedia Honda Connect cu: navigație Garmin (7" touchscreen, navigare pe internet, Android Auto si Apple CarPlay), 2 Porturi USB, 8 incinte audio, comenzi audio pe volan · Bord digital · Suspensie spate independenta. · Suspensie sport. Incepand cu nivelul doi de echipare mai primesti foarte gratis si: · Jante din aliaj de 17", 235/45 · Volan imbrăcat in piele, Schimbător de viteze imbrăcat in piele · Senzori parcare (față și spate) · Cameră video pentru mers in marşarier · Geamuri fumurii La echiparile superioare mai poti gasi: Honda Sensing suplimentat cu Blind Spot si monitorizare traffic in marsarier, faruri Full LED, amortizoare adaptive, Trapa, Piele, sistem audio cu 11 boxe si subwoofer, wireless charging, etc, etc. In fine, masina are 5 niveluri de echipare si gasiti mai multe detalii despre preturi si echipari pe portalul Honda Romania: https://www.hondatrading.ro/descarca-brosuri/, https://www.hondatrading.ro/modele/civic-5d/ Din lista cu dotari standard veti observa ca Civic este pozitionat foarte bine si ca Honda ceva planuri de prea-marire in clasamentele de vanzari. Sa vedem acum si ce am condus pentru sufletul meu si pentru acest review: - ~ 50 km cu Civic Sport Plus 1.5 Turbo 182 CP, M6 - ~ 500 km cu Civic Elegance 1.0 Turbo 129 CP, CVT Rapid, cum se prezinta generatia 10 fata de Civicul de generatia 9 prin ochii unui sofer ce conduce un Gen 9 pe un frumos motor 1.8 iVTEC: - Este clar mai silentioasa atat la zgomote de rulare cat si la zgomotele de suspensie. - Suspensia este in continuare setata ferm fara a deranja insa. - Climatronicul este mai reusit. Din pacate lipsesc in continuare gurile de ventilatie pe spate dar poti trai mai usor in caldurile infernale din vara fata de climatizarea de pe generatia 9. - Infotainment reusit, se vede ca s-a lucrat mult aici si a rezultat un sistem inchegat, predictibil si usor de folosit. Asta si pentru ca standard s-a echipat masina cu un ecran de 7”, Navigatie Garmin, bord digital, comenzi audio pe volan, 8 boxe, suport DAB, AA & Carplay. - Motoare Turbo, deci adio iVTEC. - Suspensia independenta standard face masina mai rafinata si miile de gropi bastinase se vor absorbi mai usor si mai silentios. - A aparut un carligel in portbagaj. O mare minune asta, nici nu va imaginati ce nervi iti faci pe Civic Gen 9, o masina cu portbagaj de ~500 litri, fara sa ai ceva de care sa agati plasele. Fun fact / Easter Egg despre Infotainment Doua lucruri m-au surprins placut incepand cu prima cheie. Imediat ce am luat masina, incercand sa efectuez manevrele de plecare, in boxe a inceput sa se auda un mesaj in romana. Initial am crezut ca am pornit un post de radio din greseala si oricum eram ocupat cu comenzile incercand sa ma acomodez cu ele. Nu am dat importanta mesajului dar tot am prins cu urechea ceva despre cum “nu efectuez manevrele de parcare corect”. Imediat am intrat in panica, adicatelea, de unde stiu astia de la Radio ca am luat o Honda Civic si nu stiu sa o parchez bine. Something was dark wrong. Dupa doua secunde de “sa-mi dau palme / WTF / Candid camera moment”, am realizat ce se intamplase. Masina asta duce mai departe sistemele de asistenta sofer, oferind … o asistenta virtuala, sa o numim “Blonda din Honda”, o confidenta practic. Erorile mai importante facute de covrigarii meseriasi sunt insotite, pe langa mesajele de eroare in bord, de mesaje sonore in limba setata pe infotainment. Asadar, o voce suava de domnisoara ma indemna sa “apas frana de picior si sa eliberez frana de parcare inainte de a pune masina in modul Drive”. Adica, eu plecam cu frana de parcare trasa. Pe parcursul testului am mai descoperit si alte mesaje transmise de aceiasi voce sexy. Cica “sa imi pun centura de siguranta”, “sa alimentez urgent cu carburant”, “masina se apropie de limita maxima de viteza limitata electronic”. Ce sa zic, ne-am inteles bine. Ca si in viata reala, “Blonda” vorbea in ritmul ei, eu conduceam in legea mea. Ma gandesc ca ar fi frumos sa ne surprinda Honda la FL cu o holograma pentru aceasta asistenta. Neaparat Hentai. Al doilea lucru inedit este bordul digital care se integreaza cu sistemul de navigatie, inclusiv cu sistemul Android Auto. Mesajele din Waze referitoare la urmatoarea manevra erau afisate si pe bord. Nice to have. Cum merge dracia asta ? Merge ca vantul si ca gandul daca cumperi 1.5 si ca melcul pensionat daca cumperi 1.0 cu CVT. Combinatia 1.5 182 CP, M6 si jante pe 17 cu latime 235 este foarte reusita. Motorul de 1.5 trage incantator intre 3000 si 6000 rpm si daca nu iti cunosti limitele poti sa albastresti tapiteria foarte usor daca porti blugi. Sau poti sa o faci maro daca nu porti blugi. Nu are rost sa palavragesc eu acum despre asta, motorul este senzational, trage fara limite de cuplu sau putere pana in 6000 rpm. Merita sa testati un Civic, macar si numai pentru acest motor. Eu nu am mai vazut niciodata in aceasta clasa de pret un motor asa de tupeist. Te duce la 200 kmph cu o lejeritate impresionanta. Sta la bataie cu 1.8 TSI 180 fara rusine. Pe asfalt masina sta ca pe sine, gumele cu latime 235 te ajuta mult si dupa ce iti dai seama de ce poate motorul, intelegi de ce au facut upgrade de la 225 la 235 pe gumele de 17. Directia este la superlativ. In oras te ajuta cu micsorarea numarului de rotatii de volan iar la viteze mari se intareste. Per total, se simte conectata cu asfaltul si face masina dinamica si vie. As spune ca “masina stie invartita”. Te prinde rau de tot in hora si nu iti mai vine sa o lasi din talpa. Cat consuma ? Motorul de 1.5 cu M6 consuma absolut corect pentru o benzinara de 180 CP care stie meserie cu viteza. 6,5 % pe un drum scurt pe autostrada si cateva orase sate in apropiere de Bucuresti. In schimb, motorul de 1.0 cu CVT consuma absolut totalmente incorect de exagerat de mult pentru “dinamica” oferita. 8 % am avut media pana la Brasov si inapoi. In oras nu am avut consum sub 13%.Asadar evitati 1.0 CVT si mergeti fara regrete pe 1.5 M6. E bun automata ? Este buna si fiabila dar penalizeaza putin dinamica. Este mai linistita cu turatiile inalte, nu te asurzeste cu 6000 rpm imediat ce o calci si clar este un pas inainte pentru cutiile CVT de la Honda. Cu toate astea este sub ce ofera Renault / Nissan cu noul lor CVT – Xtronic. Acolo nu ai cum sa iti dai seama ca mergi pe cutie CVT. Cine a furat motorul Diesel 1.6 ? Honda deja a anuntat ca motorul va fi prezentat oficial in Septembrie la salonul auto de la Frankfurt si va fi disponibil din aceasta toamna in Europa. Vine standard cu M6 si optional cu o automata AISIN in 9 trepte. Identica cu cea de pe CRV. Cine a furat break-ul ? Asta nici noi nu stim inca. Nu exista nicio veste oficial de la Honda in acest sens. Are si ceva spirit practic ? Da, stie meserie si aici. Spatiul a crescut la interior datorita maririi ampatamentului si a ajuns aproape de valorile oferite de Octavia. Totusi, din cauza caroseriei mai “turtite” si a pozitionarii mai joase a scaunelor, masina nu pune in valoare tot spatiul. In Octavia bordul este oarecum aranjat pe verticala si nu intra peste sofer. Stai mai sus si in fata si in spate iar picioarele cad altfel, astfel incat spatiul in jurul tau este mai mare. La Civic bordul “vine peste tine”, ai senzatia de cockpit in fata, stai jos si picioarele le tii mai in fata. Practic, “vezi” mai putin spatiu in Civic decat in Octavia cu acelasi ampatament. Chiar si asa, Civic X este pe locul 2 dupa Octavia la spatiul interior, ambele masini fiind peste orice alta masina compacta dpdv al spatiului. Spatiile de depozitare mi se par foarte bine gandite. In portiere poti sa pui lucruri mai voluminoase decat in Octavia. In lipsa franei de mana cotiera este excelent compartimentata si este foarte adanca. Am pus 2 sticle de 1.5 L fara stres. In Octavia cotiera nu iti ofera mare spatiu. De asemenea ai 2 “etajere” in fata levierului cutiei si poti pune acolo telefon, tableta, posetuta, etc. Overall, este clar peste Octavia la organizarea in cabina. Portbagajul are standard 478 litri, la sedan 520 litri. Daca alegi sistemul audio premium cu 2 suwbwoofere, mai bei 40 litri si ramai cu mai putin. Nivelul de Echipare Sport Plus vine cu evacuari pozitionate central, asadar nu poti monta carlig in acest caz. Ce ar trebui imbunatatit aici ? Un singur lucru, 2 carlige de tip ancora in portbagaj asa cum are Octavia. Este binevenit singurul carlig oferit acum. Mai agati cateva pungi dar la aproape 500 litri ar trebui sa gasesti ceva mai mult pe acolo. Ma rog, ar mai fi unul, la sedan puteau sa puna hayon. Stie multimedia ? Stie binisor, ai standard bord digital, sistemul Honda Connect adus la zi cu rezolutia, o navigatie Garmin, 8 boxe, volan multifunctional. Sistemul stie Android Auto si Carplay. Asa cum am spus mai sus, mesajele din Garmin si din Waze pe AA le vezi si pe bord daca intri in modul de Navigatie. AA functioneaza impecabil, nu am testat Carplay. Boxele se aud corect pentru clasa masinii. Este un sistem reusit si practic. Te mai ajuta si “Blonda” cand gresesti comenzile. Ce ar trebui imbunatatit aici ? Pai, un singur lucru. Daca tot ai facut un sistem cu cap, se strica Bill OF Material-ul asa de rau daca se punea un display de 8 sau de 9 ? Macar pe un nivel de echipare superior sa fi fost si te taxau corespunzator. Stie sa conduca singura ? Stie chiar bine dar in limitele legii. Honda Sensing este standard si are un ACC si un LKAS facute ca la carte. ACC are si low speed assist pe cutiile CVT. Fara repros functionarea acestora, evident LKAS ca orice sistem pe baza de camera are limitarile lui si depinde ca calitatea marcajelor rutiere, dar asta iti asumi cand folosesti asa ceva. Ca si comparativ cu Octavia, ACC de pe Honda functioneaza identic, adica excelent. Asadar, sistemele pe baza de radar au cam ajuns la maturitate. LKAS este mai fin decat LA-ul de la VAG, pe Skoda are interventii cam din scurt si masina bruscheaza. Pe Civic intra mai usurel si te tine pe banda fara sa simti. Blind Spot si Rear traffic nu sunt standard si vin de la nivelul 4 de echipare. Ce ar trebui imbunatatit aici ? Pai, nimic. Chiar daca masina stie multe, legislatia obliga producatorii sa restrictioneze sistemele de tip LKAS sa functioneze mai mult de 15-20 secunde fara ca soferul sa aiba mainile pe volan. Asadar, nu poti citi ziarul in timp de masina merge, intra “Blonda” peste tine si te freaca la melodie imediat. Este scumpa ? Este eftina ? Ce sa zic, este mai scumpa decat Hyundai noul i30 si mai ieftina decat Golf 7. Dar la pret de lista cred ca sta la bataie cu Octavia fara probleme daca iei in calcul toate dotarile oferite. Nu stiu nimic de oferte, discounturi. Arata bine macar ? Frumusetea este in ochiul privitorului. Mie imi place, mi se pare ca arata ca o japoneza die-hard. Este agresiva, este lata, are arcuiri intersante pe capota, oglinzile o pun bine in valoare. Fusta spate mi se pare cam incarcata si sunt elemente cam inutile pe acolo. Cu siguranta atrage priviri pe strada. Nu va fi confundata niciodata cu un Focus, Astra, Kia, etc E buna la pipait ? Masina, nu “Blonda”. Plansa de bord nu este reusita. Sunt materiale cam tari si uratele. Fetele usilor sunt in schimb foarte OK, avem materiale textile, piele si plasticele obisnuite pentru aceasta clasa. Mana sta bine dar ochii se cam zgarie cand privesc plansa de bord. Clar este loc de imbunatarire pentru materiale de pe bord. Ce lipseste de pe Civic 10 ? Scurt si la obiect: parbriz incalzit si guri de climatizare pe spate montate in cotiera. In rest are cam toata gama de optionalele pe care le gasesti la concurenta. Care este targetul pentru aceasta masinarie ? As putea sa o dau in filozofii pretentioase aici. Raspunsul este simplu, orice sofer / soferita care apreciaza o masina care se conduce bine, tare, nu te minte si care ofera spatiu peste clasa medie la bani de clasa compacta. Adevar sau provocare: Octavia 3 sau Civic 10 ? Daca ai nevoie de toti cei 590 litri din Octavia si simti ca de abia te-ai descurca la spatiu cu o Superbia 3 sau cu un Skodiaq .. ramai pe Octavia. Nu exista alternativa in clasa compacta premium sau non-premium pentru spatiul util din Octavia. Daca in schimb, 420-520 litri iti satisfac nevoile de spatiu (oricum spatiul in cabina te va incanta), iti mai place si talpica ... , vrei sa simti masina cum se incordeaza, nu vrei sa te minta cu directii artificiale, ei bine, felicitari ! Tocmai ti-ai gasit masina potrivita – Civic X ! Unde mai gasesc si alte review-uri in Ro despre aceasta masina ? Gasiti mai jos teste facute de oameni mai priceputi ca mine: https://eblogauto.ro/test-drive-honda-civic-5d-1-5-vtec-turbo-182-cp-video/ http://www.turatii.ro/2017/07/25/honda-civic-1-5l-vtec-turbo-sport-plus/ http://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-honda-civic-15-turbo-182-cp-75883.html https://www.auto-bild.ro/teste/drive-test/noul-honda-civic-honda-imblanzeste-naveta-spatiala-116523.html https://www.4tuning.ro/test-drive/test-drive-honda-civic-sedan-viitorul-miroase-a-benzina-35264.html Poze, ceva ?
    1 point
  31. E timpul mai sterg si eu putin praful de pe topic. De la ultima postare masina a primit tratamentul de piele de la leatherique(recomand cu caldura, pozele cu banda pe scaune sunt inainte de tratament), tratamentul cu ceara de la Bilt Hamber(un rezultatat foarte multumitor, de asemenea), o revizie constand in ulei Liqui Moly TopTec4200 si filtre ulei/aer/polen Mann(trecusera~ 10.500km de la ultimul schimb facut in noiembrie), surprinzator faptul ca din vechiul ulei nu aconsumat aproape deloc(poate un 50-100 de grame). Dupa proaspata revizie am plecat in concediu la Viena; in cei aprox. 2000km(dus intors) masina s-a comportant exemplar, consumul a fost mai mult decat decent (undeva la 7-7.2l/100km), tinand cont ca am fost 4 persoane+bagaje+autostrada . Ca si modificari am facut functionale comenzile(si iluminatul lor) si de pe volan(doar pe cele audio : vol +/- , seek+/- si mute) folosind o placa arduino si am finalizat retrofitul la interiorul de piele prin montajul fetelor de usa care au zacut ceva prin balconul meu pana sa am cheful pentru a le adauga luminile ambientale . Dupa restante(deh, student la Politehnica- Etti ) urmeaza sa demontez plansa de bord intrucat am niste zgomote suspecte(se manifesta de cand am cumparat masina), sa termin retrofitul la scaune fata incalzite(am achiztionat deja climatronicul cu aceasta functie) si sa termin de instalat camera de parcare pt fata. Ca planuri de viitor am pe lista un set de arcuri Eibach -3cm si sa continui cu buna(consider eu) mentenanta. ps. In momentul de fata masina are aproape 54.000km .
    1 point
  32. hai ca va lamuresc eu, cel putin cu privire la montajul volanului multifunctional...nu de alta dar deja am experienta asta DYI Mi "s-a pus pata" si nu m-am lasat pana nu mi-am montat volan cu comenzi...un moft dar ce sa-i faci... Prima data m-am informat ,incepand chiar cu forumul asta cam ce si cum trebuie...am mai intrat si pe alte paginii de net cautand detalii. Pot insa spune ca frunzarind bine vwforum am gasit cam toate informatiile de care aveam nevoie Avand in vedere ca , masina am luat-o cu volan cu 4 spite (prima poza) , am optat pentru un volan multifunctional tot cu 4 spite, pentru a i se potrivi airbagul...daca ma orientam spre un volan cu 3 spite trebuia sa cumpar si airbagul aferent ,caz in care costurile ar fi crescut...Si pe de alta parte chiar imi place volanul multifunctional cu 4 spite...tocmai si ptr ca nu-i asa raspandit Am frunzarit cateva saptamani pe ebay cautand volan multifunctional cu 4 spite...piesa rara. In sfarsit am gasit si am cumparat un volan cu 4 spite, imbracat in piele ,cu comenzi, aproape nou (vanzatorul spunea ca are 1000 km , iar dupa cat de bine arata cand l-am primit , avea dreptate, caci n-avea nici o urma de uzura) Costul total volan 670 RON ( 130 euro volan + 20 euro transport). Mentionez ca volanul avea la el si setul de cabluri de management cu mufele care fac legatura intre airbag, comenzi ,claxon si slip ring. In paralel, am cautat si modul electronic coloana directie J527. Codul de care aveam nevoie a fost 3CO 953 549 B care suporta bord computer, cruise control si comenzi volan (masina avusese din fabrica codul 3CO 953 549 A care nu suporta comenzile de la volan-deci a trebuit schimbat) . Codul l-am ales si in functie de codul de la inelul airbag (slip ring) care la mine a fost 1C0 959 653 . Pe aici, pe forum exista linkuri care duc la pagini care arata compatibilitatea modulelor. Modulul l-am cumparat tot de pe ebay, la pret de 55 euro (incl. transport) iar vanzatorul neamt mi-a dat asigurari suplimentare ca provine de la o masina cu comenzi pe voan, BC si tempomat. Asa a si fost, caci ulterior am vazut ca modulul nu a trebuit recodat. Am demontat si remontat singur si volanul si modulul. Ma intrebam ce-o sa iasa Si a iesit. Imediat dupa remontare, am fost surprins ca , la pornirea RCD-ului, a aparut mesajul "learn"...si culmea...dupa care RCD-ul raspundea la comenzile de pe volan. Am incercat si celelalte comenzi de la bord computer si acestea functionau de asemenea. Vanzatorul neamt avusese dreptate, modulul deja era codat. Problema care am avut-o a fost aceea ca au ramas aprinsi martorii de servodirectie (volanul galben) si ESP. Directia devenise foarte tare, abia mai invarteam de volan. Din ce-am citit pe-aici ,pe forum si pe vwvortex, trebuia readaptat " steering angle sensor" precum si servodirectia cu vagcom-ul. Intamplarea a facut ca persoanei care ma ajuta cu vagcomul sa i se arda interfata. Am cautat vreo saptamana vagcom in oras la mine si nu gaseam nicicum In final, ieri, poate nu ma credeti, dupa cateva manevre prin oras, masina si-a revenit singura, in sensul ca martorii de bord s-au stins singuri, iar directia a redevenit usoara, cum era inainte. NU mi-a venit sa cred...parca readaptase singura noul modul!!! Oricum...cand dau de un vagcom o sa-i fac o diagnosticare... Acum toate functioneaza normal ( comenzi volan radio si BC, directie, ESP) si sunt foarte multumit de "realizarea" mea.... M-a costat in total 910 ron, cu piese luate de pe ebay ,second hand... Poate unii dintre voi aveti idee cat ar fi costat la reprezentanta toata manevra asta...eu n-am idee ca n-am avut " curajul " sa ma duc sa intreb....oricum presupun ca cel putin dublu ...poate chiar mai mult... Va atasez 2 poze inainte si dupa (scuzati caliattea nu prea buna) , ca sa vedeti despre ce e vorba...(atentie, si trimurile sunt schimbate) . Va asigur ca e aceiasi masina...a mea. Cei care nu cred pot sa vada ca am pe forum de vanzare modulul electronic vechi si volanul cu 4 spite vechi (la topicul piese auto) Asa ca...astept laude.... :offtopic: :D
    1 point
  33. Nu ca are cuplu, la masinile moderne este facut din soft sa nu moara motorul la ralanti daca este in viteza masina. Efectiv isi autoadauga combustibil destul sa functioneze fara sa moara motorul, mai nou este prezent atat la diesel cat si benzina.
    0 points
  34. Ia legătura cu un avocat. Mai ai poze cu anunțul? Sau sunt menționați prin altă parte acei 255.000 Km (ITP, contract de vânzare-cumpărare)?
    0 points
  35. Am fost la dealer si am luat CIVul, l-am întrebat de capac si nu stia nimic. A ramas ca se interesează... M-am uitat la una din showroom si nu avea nici aia. Am vorbit cu un coleg care a ridicat masina in aceeași săptămână cu mine, aceeași motorizare si nici el nu are acel capac. Este clar ca s-au gandit sa mai facă ei o economie de 1, 2 euro la mașina. Mi-e frica sa ma uit pe sub mașina, cine stie ce plastice lipsesc si de acolo.
    0 points
  36. Nu mai puneti folie pe faruri ca daca erea buna nemtii cred ca puneau si ei din fabrica cel mai bine la faruri din plastic un burete cu apa ,smirghel de 2500 granulatie si umpic de pasta de luciu gen cea pt pasla si 2-3 ore pt far dupa ce freci de nu iti mai simti mainile nu mai vezi o zgarietura nici nu mai zici ca ai vreun geam acolo iese belea
    -1 points
  37. -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!