Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.11.2017 în toate secţiunile

  1. Asteptam cu nerabdare primavara ....
    4 points
  2. Eheeee.... Asta nui nimic. Sa vedeti ce am patit eu ca inca sant nebun de cap... Pe data de 2/11/2017 am plecat la Galati pt masina din semnatura. Tipul grabit, eu foarte obosit pt ca plecasem de acasa la 1 noaptea. Se jura ca e cu toate ok ca pot sa merg oriunde sa o controlez. Masina arata ingrijita, schimbabile efectuate, km: 255000. Pret: 6900 euro. Am decis sa o cumpar pe buna incredere. Astazi am fost la TESS Brasov si surpriza??? 421000 in septembrie 2014 in Germania. In Romania eu rezult al doilea cumparator deci precedentul a umblat bine la Km. Cum si ce as putea face sa-mi recuperez banii? Va rog raspunsuri serioase.
    3 points
  3. A small interior upgrade . A brand New R-Line Interior Side Skirts :
    3 points
  4. S-a anuntat prima ninsoare pe la muntii de pe langa mine si m-am dus in cautarea ei. Cred ca am fost singura masina FWD. Se zice ca aici prin Seattle e cam patria Subaru si prin munti cam asta vezi. Am gasit niste drumuri foarte faine prin munti (nu prea m-am putut opri sa fac poze) si am folosit foarte mult modul manual. Am mai zis-o si o mai zic: urmatoarea masina va fi manuala. Mi-ar fi placut ca padelele din spatele volanului sa fie fixe ca sa pot schimba si cand plec de pe loc si fac dreapta intr-o intersectie. Anvelopele astea all-season ce le am, s-au comportat bine. Urcarea in ordine cronologica. La vreo 10 km de Seattle: Dupa cateva minute: Putin mai sus: Si inca 3 poze. Toate astea au fost facute la o distanta de vreo 50km de Seattle.
    3 points
  5. O verificare completa la reprezentanta costa mai putin de 100€ ,asta te poate scuti de multe cheltuieli ulterionare. @giulius Din pacate legislatia tarii noastre nu te ajuta cu nimic. Reguli simple : 1-nu cumpara masina fara istoric complet inregistrat pe server la reprezentanta. 2-nu cumpara masina cu nici un fel de scurgeri de lichide 3-fa o verificare completa ,inclusiv geometrie 4-condu masina minim 30 min
    2 points
  6. Din cauza erorii respective apare martorul in bord.Daca problema persista trebuie remediata,afecteaza grav dpf-ul
    2 points
  7. P0403 ,eroare la partea electrica a egr-ului .Sterge eroarea ,daca mai apare trebuie inlocuit egr-ul .
    2 points
  8. Daca tot au trecut 4 luni de cand ma bucur de ea, am facut chiar si primul schimb de ulei, hai sa tragem o linie (virtuala, nu din aia alba) si sa vedem ce este diferit intre cele doua Octavii: Schimbari in bine: - Faruri LED. Simtitor mai bune fara de Xenon, in special pe faza scurta. Cu siguranta nu as mai lua masina fara faruri LED, ever ! Nu am avut probleme cu reglajul la ele. Se vad ca in materialele de prezentare Skoda. - Iluminarea LED pe interior este de efect. - Bolero 8" cu Android Auto. Provoaca dependenta. - Rezervorul de combustibil nu mai balteste. Nu se aude niciun zgomot, indiferent de cat de plin este. Nimic schimbat: - In continuare hayonul se inchide cand vrea el. - In continuare se aduna apa la praguri. Cand deschizi usa dupa o ploaie sau spalare te vei uda, daca nu esti atent, la picioare. - Aceiasi suspensie "avansata" de tip caruta. Schimbari pe minus: - La FL pasajele rotilor pe fata nu mai sunt imbracate in mocheta. Este direct plastic. - Cand este pornit, parbrizul incalzit devine foarte obositor pentru ochi. Ma apuca durerea de cap imediat ce il pornesc. La fosta nu aveam nicio problema sa merg cu el pe perioade mai lungi.
    2 points
  9. Sa bem diseara pentru acest motor si sa speram ca echipa care a lucrat la CZD 1.4 a continuat lucrul bun si la 1.5 TSI. Nu de alta, dar bani de 2.0 TSI nu prea am de dat pe urmatoarea Octavia.
    2 points
  10. Goodies...... Completăm trusa de detailing si ne aprovizionam pentru pregătirile de iarnă.
    2 points
  11. Este un caz clasic de regenerare DPF, totusi ciudat ca ai simtit scadere putere, la mine cand face asta , chiar simt invers, parca devine prea saltareata la turatii joase, pierdere de putere nu simt ( desi stiu ca la mai vechile generatii de CR TDI se simteau ). Legat de limitarea turatie motor in stationare , da la diesele este de 2500 rpm si la TSI 4000. La ITP sau daca vrei si tu, se dezactiveaza ESP si imediat poti sa il turezi cum vrei. Degeaba tot aduci argumentul ca la fosta cum era. La astea noi asa este, cu limitare turatie in stationare(facut bineinteles din soft) .
    2 points
  12. Deci o iei pe ghicite ...eu as incepe cu test presiune injectoare si pompa tandem Dimineata cand nu porneste uita te daca ai motorina in filtru....daca nu ,e pompa
    2 points
  13. Eu cred ca ai un 3.0 sub capota si ne pacalesti...
    2 points
  14. Pe 29 august am achiziționat o skoda superb 2 facelift, producție 15.11.2013 adusa din Franța, cu 146 000 km labord, de dealerul Auto-Bara al reprezentantei Dacia-Renault-Nissan din Oradea. Modelul este laurin & klement, 2.0 TDI dsg 170 cp Ca si dotari : -columbus -sound system -parbriz încălzit -trapa electrica -piele bej perforata cu încălzire si ventilație -încălzire in bancheta spate -scaune electrice cu memorie -senzori parcare față -spate Am parcurs cei ~850km de la Oradea la Constanța in 12 ore cu o pauza la Omv de pe autostrada soarelui pt alimentare -range ramas 220km (am plecat cu fullul facut in Oradea). Sunt super încântat de ea, merge foarte foarte bine ,iar cu jantele de 18' și cu cauciucuri 225/40/r18 92Y se aseaza perfect pe sosea. Acum, ce nu mă încântă este garda la sol,prea mica pt gustul meu. Obișnuit cu opelu astra precedent, cu care mai incalecam o bordura, ehh,aici se schimba putin situația. Sper sa ma obișnuiesc . Pana una alta, sunt în proces de înmatriculare, rar,etc. Seara buna!
    1 point
  15. Sa o stapanesti sanatos! Ar trebui sa ai 235/40R18, sa stii..
    1 point
  16. Cu o pompa de vacuum cu recipient tragi de pe returul dintre pompa si filtru pana vine motorina fara aer
    1 point
  17. Trebuie amorsat manual sistemul de alimentare
    1 point
  18. Revin cu noutati dupa o pauza destul de lunga, masina in acest moment merge impecabil dupa multe batai de cap. Am reusit sa ajung la buzau la soft unde Ginel a facut magie. Debitmetrul era stricat, dadea valori gresite asa ca s-a facut soft mafless cu injectoare stock. Pe dyno a scos 193 cp cu 330nm, foarte putin avand in vedere ce modificari are masina. Am schimbat actuatorul de la turbo cu unul nou Forge cu arc galben pentru ca nu tinea presiunea in ture, full boost 1.3 bari si pe capat 0.7 si lucrurile s-au schimbat. Cu cel nou pe capat tine 1 bar. La urmatoarea masuratoare (la ploiesti la MOB) masina a scos 225cp cu 400nm cu 16 grade in admisie. Cam mare cuplul zic eu, probabil mai trebuie reglat actuatorul de la WG, poate si temperatura joasa si-a spus cuvantul (ventilatorul era foarte puternic, daca nu ancoram masina cred ca o impingea in spate ) dar estimez undeva la 220cp cu 370nm. Cu ocazia softului mafless am decis sa trec la BOV 100% atmosferic si maine va ajunge un HKS original iar cel Forge este scos la vanzare (tot original). Mai jos aveti fisa dyno. Per total, masina ruleaza superb, e o placere sa o conduc in fiecare zi aproximativ 150km
    1 point
  19. Nu are treaba volant care e prins pe vilbrochen cu uleiul din cutia dsg
    1 point
  20. Asa a venit masina, fără capacul acela. Azi trebuie să ajung la dealer sa iau CIVul si revin cu detalii.
    1 point
  21. Feedback-ul din service-ul Brady referitor la 1.4 TSI 150 este foarte OK. Nu au avut probleme pana acum cu el.
    1 point
  22. Posibil din cauza reglajului au scazut valorile
    1 point
  23. Multumesc. Tu de ce nu mai postezi in topicul tau ? Cred ca nu am fost eu destul de clar. In planul de service, scrie ca uleiul trebuie sa il schimb la 10.000 mile sau 1 an. Masina zice la 10.000 mile sau peste 2 luni jumatate. Eu am masina de 3 luni jumatate, deci ar veni primul schimb de ulei la 6 luni de cand am masina. Nu mi-e clar de ce masina imi zice sa schimb uleiul peste 2 luni jumatate cand estimez ca as avea 4000-4500 mile. Oricum o sa schimb uleiul mai repede mai ales ca e uleiul din fabrica de dupa rodaj.
    1 point
  24. - cutie manuala (DSG-ul, din cate am citit, trebuie intretinuta super bine pana o cumpar eu ca sa nu mi se strice tocmai mie, deci ar fi un risc in plus; in plus, consumul este mai mare cu DSG din cate am citit/auzit; de asemenea, desi automata e mai comoda, nu am o problema cu condusul unei masini cu cutie manuala in Bucuresti) Daca tu verifici istoricul si s-a facut la timp revizia poti sa stai linistit, iti recomand foarte mult DSG-ul, este o minune de cutie... o sa ai un zambet larg pe fata dupa ce ii prinzi gustul. - fara suspensie adaptiva (la ce drumuri avem in tara, cu siguranta or sa mi se strice amortizoarele la un mom dat, asa ca prefer sa am un cost mai mic pt schimbarea lor); de preferat o suspensie care sa rezulte intr-o garda ceva mai mare la sol (stiu ca e putin paradoxal pt ca e un "CC", dar prefer sa nu mi se sparga bara daca din greseala iau o groapa mai adanca) Amortizoarele desi sunt mai scumpe (aprox 8 mil bucata), din experienta unui grup mare de cc-uri iti zic ca sunt mult mai rezistente decat celelalte normale. Garda la sol este foarte asemanatoare (adaptiva este doar pe duritate, nu si pe inaltime). - 1.8 TSI sau 2.0 TDI (aici nu sunt chiar atat de sigur; benzinarul am auzit ca la unii ar manca mult ulei, la altii mai putin insa imi place ideea de motor care se incalzeste mai repede si e mai usor si ieftin de intretinut; dieselul pe de alta parte am citit ca ar fi mai fiabil si mai economic insa stiu ca se incalzeste mai greu si costa mai mult intretinerea; daca exista si aveti la indemana, un link unde se discuta comparatia intre cele 2 ar fi bine-venit, am cautat si n-am gasit pe forum) 1.8 TSI daca ai norocul sa nu manance ulei mult (toate mananca o cantitate anume.. e normal) , este foarte ok 2.0 TDI desi e super ok din multe puncte de vedere (consum, cuplu etc), vei incepe la un anumit punct sa ai probleme cu EGR, DPF .. este inevitabil aproape. - ‎bluetooth (sa pot asculta muzica de pe tel) Daca ai iOS e posibil sa ai nevoie de modul BT mai nou decat cel cu care vine masina (aprox 100 eur unul) - ‎sistem audio de calitate (da, imi place mult sa ascult muzica la volan ) Recomand Dynaudio - webasto (am citit ca e incredibil de util iarna, mai ales ca o s-o tin in fata blocului si na, chiar urasc sa stau mult ca sa o dezghet iarna) Daca iei cu webasto, sa ii faci proba sa te asiguri ca porneste din prima si nu da eroare etc. Nu sunt de acord cu ideea de a avea chestii simple doar ca nu cumva sa se strice si sa coste mult, in conditiile astea iti iei o masina de 1000 eur care sa o freci in oras si una buna si dotata care sa o tii de drumuri lungi, drumuri linistite etc. (eu fac minim 30km zilnic in bucuresti cu cc-ul, si sincer mereu cand pot merg cu o masina secundara.. fiindca inevitabil o uzezi) Daca iti permiti masina asta fa un efort si accepta psihic si financiar anumite investitii, fiindca inevitabil unele vor aparea. Ia in considerare si o revizie generala imediat dupa ce o cumperi (ulei motor + filtre, ulei cutie + filtre, distributie, pompa apa, etc). (aprox 1k eur totul). In rest sunt de acord cu ce decizii ai luat si ce optiuni iti doresti, sunt de bun gust. Ia in considerare (daca te intereseaza) ca la revanzare optiunea de interior piele va avantaja .. Este un cc argintiu pe la 13 000 eur foarte intretinut (il stiu pe proprietar) la vanzare pe forum cred, verifica. Last thing, daca ai ocazia sa iei ceva bun si dotat la un pret putin mai mare, fa efortul asta, o sa te feliciti apoi.. Succes !
    1 point
  25. Mamaa... cat etrierul... Oare asta incarca bateria mai mult la franare?!?
    1 point
  26. Breaking News... Am facut-o si p'asta, am tras fire la semnalizatoarele oglizilor!
    1 point
  27. Ceva similar am avut si eu insa nu-mi lua atatea incercari sa o pornesc. In pompa de motorina din rezervor este o supapa pe tur. Acea supapa la mine se stricase si din cauza ei se dezamorsa circuitul de alimentare. Solutia mea a fost sa inlocuiesc pompa cu una noua. Exista si varianta mai ieftina in care montezi o supapa separata pe circuit. Daca ai de la cine, imprumuta o pompa, sau sa pui o supapa pe tur, sa vezi daca e asta. Ar fi cea mai simpla varianta. In cazul in care problema persista, poti incerca pompa tandem si apoi injectoarele.
    1 point
  28. Pai suntem mai multi cu golfuri 4, pe care le ingrijim cum trebuie - sau mai mult
    1 point
  29. Posibil sa curga pompa de apa ,cauta urme de antigel in zona fuliei de pe vilbrochen
    1 point
  30. Daca tot nu am putut posta 3 zile , si au fost sterse postarile , trebuie din nou sa pun cele 2 videouri.....
    1 point
  31. Ulei in vas si antigel in ulei = pompa apa /termoflot
    1 point
  32. Mai stergem praful, Inca o revizie, de data asta am mers pe filtre UFI (pentru ca ei sunt si producatorul care face OE .. din ce stiu, au si o vata/pasla speciala in filtre , nu doar hartie). Set padele DSG updatate (aveam silver aluminium brushed, schimbat cu black aluminium brushed), arata o idee mai special. Montat leduri pe marsarier, sunt criminale.. exact ce trebuie (nu, nu sunt exagerate la modul ala.. sunt exact ce trebuie). Montat leduri full in interior, initial pusesem unele mai puternice dar am schimbat cu unele cam la 50% din cele puternice si cam 50% mai mult decat stock (plus ca lumina este alba acum). Schimbat parbriz pe casco la Pilkington. Schimbat stergatoare cu unele noi OE VW. In rest apa paie si bataie.. ehm, motorina. Urmeaza in 2 saptamani inca un detailing, de data asta un tratament de iarna cu o ceara speciala. Inca n-am apucat sa schimb termostatul de apa (stau cu el in portbagaj de mai bine de jumatate de an), o sa il schimb in maxim o luna, vreau sa desfac si toata admisia cu EGR sa curat bine tot, sa fiu sigur ca e totul etans, am vazut putin ulei imbibat pe langa imbinarile furtune / EGR / admisie ... sa fie treaba buna cap coada (daca tot le desfac ca sa ajung la termostat). Cateva poze..
    1 point
  33. Salut, Eu am cumpărat acum 2 ani si aproximativ 40.000 km o Octavia Style 1.8, cu DSG7. In perioada asta nu am avut absolut nici o problema cu ea. In afara consumului, a carui medie este 7.7 l/100 (cu maxime de 11 in oras si minime de 5.5 in afara) totul este super la mașină. As mai cumpara-o inca o data fara rezerve.
    1 point
  34. Daca mergi la Skoda cu gandul ca vei obtine reduceri semnificative...o sa fii tare dezamagit. In ultimul timp se dau reduceri mai mari la VW decat la Skoda... Mie nu imi vine sa cred cat au dat in preturi in ultimul timp cei de la Skoda...
    1 point
  35. Intre timp lambda nu a mai dat eroare...insa motorul avea compresie 6 pe 2 pistoane si 8 pe alte 2...asa ca a fost segmentat...mecanicul a gasit cilindri zgaraiati...supape strambe...refacut cu piese orig8nale...ambreiaj nou...bujii noi...totul nou...merge ca noua...azi am luat o....a primit si egr nou...frane fata noi...inaltatoare arcuri...scut metalic....2 bobine noi....upgrade display cu roll up and down...functia range
    1 point
  36. Nu recomand deloc site-ul anveloshop.ro. Pierdere de vreme cu ei si nervi. Recent am plasat la ei pe site o comanda de 4 anvelope de iarna, care erau la ceva reducere, trecute pe prima pagina si ca best buy, bla bla. Ideea e ca imi convenea la pret, mi s-a parut oferta buna, deci plasat comanda, primit si mail de confimare, totul ok. Se livreaza frumos anvelopele, eu in ziua respectiva nu eram in localitate, si tatal meu a fost cel care a preluat gumele. El nestiind despre ce e vorba, in sensul ca ce am comandat eu, dimensiuni, marca etc, le-o preluat si cu asta basta. Surpriza a venit cand am ajuns acasa, mers in pivnita sa vad si eu anvelopele si instant mi-am dat seama ca nu erau ce trebuia. Eu comandasem 205/55R16, ei mi-au facturat si trimis 195/65R15. Si nu, nu am gresit eu plasarea comenzii, ca am habar suficient de masini, iar confirmarea comenzii din mail-ul meu statea drept dovada asupra faptului ca alesesem ceea ce aveam eu nevoie nu ce au considerat ei. Trimis mail, poze la facturile ce le-am gasit atasate, print screen la confirmarea de comanda din mail (pentru ca era weekend si nu puteam sa le trag d-zei prin telefon), explicat toata povestea. Luni primesc telefon, ca isi cer scuze, ca au avut ei probleme cu baza lor de date, ca preturi inversate, ca dracu ca lacu. Ca imi iau anvelopele inapoi, dar daca vreau sa imi trimita cele pe dimensiune buna, alea is la alt pret de fapt si mai am de dat cam 60 de lei/anvelopa, deci undeva la 240 de lei in plus. Sau imi dau banii inapoi daca vreau. Ca nu imi pot da la banii platiti deja anvelopele corecte, ca nu pot taia factura, ca nu se poate contabiliceste nu stiu ce, povesti. Si le-am explicat, ca eu ca si cumparator, nu am de unde sa stiu ca baza lor de date e varza. Eu am vazut un produs la pretul X, am comandat, asta vreau. Restul, si le asuma. Si sa nu imi spuna ca nu se poate, ca orice se poate, in conditiile in care am tangenta si lucrez pe un magazin online si stiu prea bine ce inseamna comert electronic....da din ala corect, cinstit, cu asumarea raspunderii daca sunt probleme din vina vanzatorului. Si cum imi pierdeam rabdarea ca nu si nu, pana nu i-am amenintat cu protectia consumatorului, nu am scos-o la capat. Pe urma, cand a vazut cel cu care tot povesteam ca nu is picat din luna, pai ca vorbeste cu un superior si ma resuna. Ei, dupa vreo 2 ore, m-a resunat sa ma anunte ca trimit ei curierul dupa cauciucuri, sa fie duse inapoi, si primesc cele 4 cauciucuri comandate. Nu ma deranja daca de la bun inceput era treaba ok sau ma anuntau ca bai omule, vezi ca ai comandat ceva, dar uite avem probleme cu site-ul. Adica tu ca firma, care suporti niste costuri de livrare gratuite la 4 cauciucuri, nu te asiguri sa fie treaba super ok ? Sa nu tot plimbi marfa aiurea, ca pe tine te costa pana la urma ? Facturezi si trimiti lela total altceva ? Plus timp pierdut. Plus discutii la telefon de hai sa ii prostim pe prosti. La fel de bine eu puteam crede ca am comandat ceva, la un pret si dupa 2 zile ma suna vanzatorul, ca vai ne-am dat seama ca am pus la vanzare un produs cam ieftin...hai sa iti mai cerem niste bani in plus daca il vrei. Pe bune ? Per total, dupa mine ca prima experienta cu site-ul respectiv pot spune ca lasa de dorit maxim. Nu sunt absurd, se pot intampla tot felul de probleme in comert. Dar cand e vorba de asumat o greseala, ti-o asumi, si rezolvi simplu. Ca tot tu ca si vanzator ai de castigat daca stii cum sa pui problema si remediezi din scurt treaba.
    1 point
  37. De pe usi. Ajuta sa nu calci in fericire noaptea. Aceste este scopul lor principal
    1 point
  38. 1.4 TSI 125 CP, Brasov-Bucuresti, DN1 si A3. 2 pers si o geanta de haine, urcat de la BV in ritm alert, apoi mers f atent cat a dormit sotia, fara Cruise control. Pe A3 130/h pe CC. Dupa urcus aveam 7.3%, la intrarea pe autostrada aveam 4,4% (da) si am ajuns acasa cu
    1 point
  39. Z35 ,se gasesc la masinile fabricate pana in 2008-2009 ,are parte electrica care se defecteaza. PTC-ul e comandat de doua relee si releele sunt comandate de ecu ,sistem mult mai fiabil
    1 point
  40. 7D e pentru Z35 ceea ce masina nu are .Tu ai PTC care e comandat de ECU ,il poti vedea in adv. meas
    1 point
  41. Nu se basica nimeni, daca atat ai inteles din postul meu, imi pare rau. Referitor la ce spune colegul mai sus, ca se schimba o singura data, da mi voie sa am indoieli....sunt satul de atotstiutori. Legat de garantia reno nu comentez (am avut 2 de noi) si nu am intampinat probleme, in schimb cu octavia 3 achizitionata tot de noua, am avut ceva pb (avea luft intre capota si grila din fata si mi au apus ca nu se poatw rezolva pe garantie). Octavia 2 fl 1.8 dsg luata de la primul proprietar cea care halea ulei, cei de la reprezentanta desi omul s a plans ca papa ulei de la prima revizie l au tot imbarligat (la 10000 km a consumat 2 litri de ulei, iar la următoarea revizie 5 litri la 10.000....dupa iesirea din garantie tb reparata set motor sau garnituri supape .vreo 15000 de lei costa. Asa ca scuteste ma cu garantia minunata din grupul pe care il reprezinti. Ce am inteles eu din postarile tale e ca doreai gt, dar ai ajuns sa iei un sh ca nou.. oricum nu esti singurul user (pe la inceput mai vroia cineva dar a ajuns in cele din urma la concluzia ca masina lui veche e mai ok, un altul a luat altceva cu o putere mai mica si observ ca tot posteaza ce consumuri obtine...pai daca vrei consum nu iei gt. E normala abordarea unora dintre voi, doar suntem pe forumul marcii.
    1 point
  42. Am scos masina la vazare pentru cei interesati.
    0 points
  43. Eu am 60 de mii si 3 ani jumatate cu masina am facut doar 2 revizii adica am schimbat de 2 ori uleiul si filtrele . Daca vrei sa arunci cu banii pe geam treaba ta . Producatorul recomanda schimbul sa se faca la 2 ani sau 30.000 sau daca te trimite masina mai repede in service . Filtrul de motorina nu l-am schimbat o sa il schimb la urmatoarea revizie adica peste inca 2 ani asa cum spune in planul de revizii . Pentru ce ai cumparat masina cu interval de service mai mare ? Nu sa mai ramai cu un ban in buzunar ? Cureaua de distribuitie se schimba la 240.000 de km o sa gasesti pe aicia indivizi care sa recomande sa o schimbi la 120 de mii . Mai fratilor pentru Romania sunt date intervalele de service nu o mai tot dati cu conditiile din Romania ! Ca de era asa cum spuneti voi erau alte specificatii de fabrica . Ca masina are 4 ani garantie nu se risca Skoda . Te invit sa vezi pe topicul asta poze puse de mine cu filtrele de aer si habitaclu dupa 29 de mii de km . Faci cum crezi dar eu am zis si o sa mai scriu ca din punctul meu de vedere reviziile facute inainte se specificatiile producatorului sunt bani aruncati pe geam . Cresteti bugetele servicelor de reprezentanta si a magazinelor de piese auto
    0 points
  44. Sau mai bine nu, citeste pe topicul de anvelope de iarna sa nu facem offtopic aici (nokian a fost prins cu alte anvelope decat cele vandute in teste). Recomand ts860, sau altceva, nimic de la nokian.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!