Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.11.2017 în toate secţiunile

  1. Efectuat si prima revizie, de un an, la 11200 Km - fix 1000 lei la PBN (5l ulei + filtre). A trebuit sa duc ceva munca de lamurire si cand am facut programarea si cand am adus masina la ora programata, pentru ca tot insistau ca daca nu am nimic aprins in bord, sa vin la doi ani sau 30000 Km...m-am amuzat chiar cand consilierul a scris cu litere de tipar pe fisa de revizie "ASA DORESTE CLIENTUL". Am trecut si la ciubotele de iarna pe 18", care par asa mici, dar nah, primeaza utilitatea.
    3 points
  2. @deenman dupa ce le montez vedem cum facem s ne vedem si noi sunt plecat mai tot timpul . @calin.g ti-am dat PM , exact din motivul asta le schimb si eu , ale mele s-au matuit ( deja sunt polishate de 3 ori) si deja a inceput lentila sa se desprinda.... @mihai.onu94 si @rudiRUD Am zis sa incerc LED mai intai , ma astept sa fie cam cu 10->20% peste halogen Consumul , caldura si dimensiunea led+ballast au fost factori de decizie . Mai ales ca a mea e cu problema motorasului de stergatoare . Daca nu se vad bine acestea o sa treaca pe faza lunga si evoluam la ceva mai avansat . Asa ar arata ledurile : @Andrei_72 va urma si folia , toate la timpul lor @sebip abea astept.... sa le urc pe masina. @Crap Multumesc de sfatul cu mufele , deja am montat becurile Cum am zis mai sus , incerc led apoi daca nu sunt multumit trecem la xenon care dpdv al meu va fi obligatoriu de 4300k
    2 points
  3. De ce led si nu xenon? Am vazut kit-uri de led destul de perfomante, insa nu mi s-au parut ca distribuie lumina uniform si pe o distanta la fel de mare ca un bec xenon.
    2 points
  4. Mosul a venit devreme anul acesta cu un set de faruri noi Xenon look de la Depo Echipate cu leduri de calitate Canbus de la colegul @Led It Up Abea astept sa le pun pe masina . Mai urmeaza si un set de leduri H7 pentru faza scurta
    2 points
  5. Am tot citit pe forum in ultimele zile si problema aceasta nu s-a mai tratat in mod special, sau cei care au experimentat ceva asemanator n-au mai primit raspuns, astfel ca am decis sa postez un thread nou. Masina la care fac referire este a unui alt utilizator de vwforum, VW Golf 4, ALH, cutie viteze EGR. Ambreiajul a fost schimbat acum aproximativ 1.000Km cu un kit complet Sachs (volant DMF, disc, placa presiune, rulment si suruburi), achizitionat de la Autokarma ~1.200Lei. Kit-ul de ambreiaj este productie Cehia, rulmentul de presiune Germania, coduri SACHS 2289 000 041 + 3151 000 388. Problema care a aparut dupa schimbarea ambreiajului este o usoara trepidatie a rotilor daca se porneste de pe loc foarte foarte usor, cand se patineaza ambreiajul. In comparatie cu alte masini cu ambreiaj original, ex. G5, O2 aceasta vibratie/trepidatie nu este prezenta, insa la alte masini cu ambreiajul schimbat (tot AM), alt O2, Touran, se observa si la ei trepidatia usoara. S-au verificat la Golf 4 de mai sus bucsele, tampoanele motor, tripode si capete plenetara, totul este in regula. Intrebarea care se pune, si pentru care vi se solicita expertiza: Care este cauza acestei manifestari, este de vina discul de ambreiaj, volant, s-a gresit ceva in operatia tehnica de montaj, kit-ul este defect din fabricatie, este o asa mare diferenta intre OE si AM, este problema in alta parte? Filmarea este facuta la 30fps si de aceea nu se observa trepidatiile fine, insa cu ochiul liber acestea sunt mult mult mai vizibile.
    1 point
  6. Multumesc. Tu de ce nu mai postezi in topicul tau ? Cred ca nu am fost eu destul de clar. In planul de service, scrie ca uleiul trebuie sa il schimb la 10.000 mile sau 1 an. Masina zice la 10.000 mile sau peste 2 luni jumatate. Eu am masina de 3 luni jumatate, deci ar veni primul schimb de ulei la 6 luni de cand am masina. Nu mi-e clar de ce masina imi zice sa schimb uleiul peste 2 luni jumatate cand estimez ca as avea 4000-4500 mile. Oricum o sa schimb uleiul mai repede mai ales ca e uleiul din fabrica de dupa rodaj.
    1 point
  7. - cutie manuala (DSG-ul, din cate am citit, trebuie intretinuta super bine pana o cumpar eu ca sa nu mi se strice tocmai mie, deci ar fi un risc in plus; in plus, consumul este mai mare cu DSG din cate am citit/auzit; de asemenea, desi automata e mai comoda, nu am o problema cu condusul unei masini cu cutie manuala in Bucuresti) Daca tu verifici istoricul si s-a facut la timp revizia poti sa stai linistit, iti recomand foarte mult DSG-ul, este o minune de cutie... o sa ai un zambet larg pe fata dupa ce ii prinzi gustul. - fara suspensie adaptiva (la ce drumuri avem in tara, cu siguranta or sa mi se strice amortizoarele la un mom dat, asa ca prefer sa am un cost mai mic pt schimbarea lor); de preferat o suspensie care sa rezulte intr-o garda ceva mai mare la sol (stiu ca e putin paradoxal pt ca e un "CC", dar prefer sa nu mi se sparga bara daca din greseala iau o groapa mai adanca) Amortizoarele desi sunt mai scumpe (aprox 8 mil bucata), din experienta unui grup mare de cc-uri iti zic ca sunt mult mai rezistente decat celelalte normale. Garda la sol este foarte asemanatoare (adaptiva este doar pe duritate, nu si pe inaltime). - 1.8 TSI sau 2.0 TDI (aici nu sunt chiar atat de sigur; benzinarul am auzit ca la unii ar manca mult ulei, la altii mai putin insa imi place ideea de motor care se incalzeste mai repede si e mai usor si ieftin de intretinut; dieselul pe de alta parte am citit ca ar fi mai fiabil si mai economic insa stiu ca se incalzeste mai greu si costa mai mult intretinerea; daca exista si aveti la indemana, un link unde se discuta comparatia intre cele 2 ar fi bine-venit, am cautat si n-am gasit pe forum) 1.8 TSI daca ai norocul sa nu manance ulei mult (toate mananca o cantitate anume.. e normal) , este foarte ok 2.0 TDI desi e super ok din multe puncte de vedere (consum, cuplu etc), vei incepe la un anumit punct sa ai probleme cu EGR, DPF .. este inevitabil aproape. - ‎bluetooth (sa pot asculta muzica de pe tel) Daca ai iOS e posibil sa ai nevoie de modul BT mai nou decat cel cu care vine masina (aprox 100 eur unul) - ‎sistem audio de calitate (da, imi place mult sa ascult muzica la volan ) Recomand Dynaudio - webasto (am citit ca e incredibil de util iarna, mai ales ca o s-o tin in fata blocului si na, chiar urasc sa stau mult ca sa o dezghet iarna) Daca iei cu webasto, sa ii faci proba sa te asiguri ca porneste din prima si nu da eroare etc. Nu sunt de acord cu ideea de a avea chestii simple doar ca nu cumva sa se strice si sa coste mult, in conditiile astea iti iei o masina de 1000 eur care sa o freci in oras si una buna si dotata care sa o tii de drumuri lungi, drumuri linistite etc. (eu fac minim 30km zilnic in bucuresti cu cc-ul, si sincer mereu cand pot merg cu o masina secundara.. fiindca inevitabil o uzezi) Daca iti permiti masina asta fa un efort si accepta psihic si financiar anumite investitii, fiindca inevitabil unele vor aparea. Ia in considerare si o revizie generala imediat dupa ce o cumperi (ulei motor + filtre, ulei cutie + filtre, distributie, pompa apa, etc). (aprox 1k eur totul). In rest sunt de acord cu ce decizii ai luat si ce optiuni iti doresti, sunt de bun gust. Ia in considerare (daca te intereseaza) ca la revanzare optiunea de interior piele va avantaja .. Este un cc argintiu pe la 13 000 eur foarte intretinut (il stiu pe proprietar) la vanzare pe forum cred, verifica. Last thing, daca ai ocazia sa iei ceva bun si dotat la un pret putin mai mare, fa efortul asta, o sa te feliciti apoi.. Succes !
    1 point
  8. Cum va plac stopurile de la Karoq? in opinia mea mi se par incomplete, cele de la Kodiaq sunt mult mai OK. Si bordul e cam anost. In rest e acceptabil.
    1 point
  9. Breaking News... Am facut-o si p'asta, am tras fire la semnalizatoarele oglizilor!
    1 point
  10. Felicitari @tetea . Sa te bucure mii de drumuri! +1 pentru Laurentiu, cu el am semnat si eu.
    1 point
  11. Martorul NU se aprinde in cazul regenerarilor uzuale ale masinii.
    1 point
  12. Posteaza erorile..nu ajuta acea poza. Regenerarea se face automat,fiind pornita de ECU.Creste turatia la 900 ture+martor in bord.
    1 point
  13. La tine e advanced measuring bloks.
    1 point
  14. Ceva similar am avut si eu insa nu-mi lua atatea incercari sa o pornesc. In pompa de motorina din rezervor este o supapa pe tur. Acea supapa la mine se stricase si din cauza ei se dezamorsa circuitul de alimentare. Solutia mea a fost sa inlocuiesc pompa cu una noua. Exista si varianta mai ieftina in care montezi o supapa separata pe circuit. Daca ai de la cine, imprumuta o pompa, sau sa pui o supapa pe tur, sa vezi daca e asta. Ar fi cea mai simpla varianta. In cazul in care problema persista, poti incerca pompa tandem si apoi injectoarele.
    1 point
  15. daca nu ti le fura cineva, da cu ceva vaselina pe filet sau umbla la ele din cand in cand. au obiceiul sa se intepeneasca din cauza oxidarii.
    1 point
  16. Salut, Acesta este o unitate aftermarket. Mai multe detalii cred ca poti afla daca o scoti afara si vezi pe eticheta. Numai bine!
    1 point
  17. Valorile injectoarelor se vad in blocurile de masura.Ptr turbina-faci un log in mers.Vezi ca e topic dedicat log in mers.
    1 point
  18. Salut, poți să o iei prin Piatra - Cheile Bicazului, dar mie, pe alocuri, mi se pare foarte prost drumul (Zona Chei - Gheorghieni) sau Roman - Gura Humorului - Bistrita - Cluj, e mai lung, dar l-am preferat mereu. Acum depinde de ce iti doresti si cu ce masina esti.
    1 point
  19. Pai suntem mai multi cu golfuri 4, pe care le ingrijim cum trebuie - sau mai mult
    1 point
  20. De fapt, motorasul defect - nu incuie/nu descuie - la rezervor. Yala - sa o verifici din cand in cand... cand va face figuri, atunci trebuie desfacuta si reconditionata - sau schimbata la voi in UK...daca nu gasesti oameni care se pricep ca o repare
    1 point
  21. Andrews- goarna alarmei e defecta.se poate verifica cu vcds la output test.Ai motorasul de incuiere/descuiere rezervor blocat.Sterge eroarea de la usa...si vezi daca mai apare.Exista lista cu functii ce se pot activa pe forum.Un pic de search..
    1 point
  22. Zero greierasi, am mai desfacut masini pana acum. Daca nu rupi nimic si dai jos/ pui la loc corect, nu apar zgomote in plus. Plus de asta, am lucrat impreuna cu un profesionist
    1 point
  23. Porneste încălzirea la oglinzi și apoi pui mana pe ele.Se incălește dacă merge încălzirea în oglinda.
    1 point
  24. Sunt de acceasi parere cu Mihai, ledurile nu fac mare lucru puse pe lupa, un pic bine pe oglinda(faza lunga) dar tot nesatisfacator. Sfatul meu e un xenon de calitate.
    1 point
  25. Breaking News... Astazi am trecut pe oglizi cu semnal modificate din UK pe Europa....urmeaza sa le mai trag fir pentru semnalizatoare curand!
    1 point
  26. Banuiesc ca nu ai ambele maini pe volan, ca altfel le foloseai fara probleme. Atunci, de ce nu folosesti maneta schimbatorului ? Ca in cazul unei...manuale ?
    1 point
  27. S-a anuntat prima ninsoare pe la muntii de pe langa mine si m-am dus in cautarea ei. Cred ca am fost singura masina FWD. Se zice ca aici prin Seattle e cam patria Subaru si prin munti cam asta vezi. Am gasit niste drumuri foarte faine prin munti (nu prea m-am putut opri sa fac poze) si am folosit foarte mult modul manual. Am mai zis-o si o mai zic: urmatoarea masina va fi manuala. Mi-ar fi placut ca padelele din spatele volanului sa fie fixe ca sa pot schimba si cand plec de pe loc si fac dreapta intr-o intersectie. Anvelopele astea all-season ce le am, s-au comportat bine. Urcarea in ordine cronologica. La vreo 10 km de Seattle: Dupa cateva minute: Putin mai sus: Si inca 3 poze. Toate astea au fost facute la o distanta de vreo 50km de Seattle.
    1 point
  28. Urmeaza revizia.
    1 point
  29. Mai stergem praful, Inca o revizie, de data asta am mers pe filtre UFI (pentru ca ei sunt si producatorul care face OE .. din ce stiu, au si o vata/pasla speciala in filtre , nu doar hartie). Set padele DSG updatate (aveam silver aluminium brushed, schimbat cu black aluminium brushed), arata o idee mai special. Montat leduri pe marsarier, sunt criminale.. exact ce trebuie (nu, nu sunt exagerate la modul ala.. sunt exact ce trebuie). Montat leduri full in interior, initial pusesem unele mai puternice dar am schimbat cu unele cam la 50% din cele puternice si cam 50% mai mult decat stock (plus ca lumina este alba acum). Schimbat parbriz pe casco la Pilkington. Schimbat stergatoare cu unele noi OE VW. In rest apa paie si bataie.. ehm, motorina. Urmeaza in 2 saptamani inca un detailing, de data asta un tratament de iarna cu o ceara speciala. Inca n-am apucat sa schimb termostatul de apa (stau cu el in portbagaj de mai bine de jumatate de an), o sa il schimb in maxim o luna, vreau sa desfac si toata admisia cu EGR sa curat bine tot, sa fiu sigur ca e totul etans, am vazut putin ulei imbibat pe langa imbinarile furtune / EGR / admisie ... sa fie treaba buna cap coada (daca tot le desfac ca sa ajung la termostat). Cateva poze..
    1 point
  30. Breaking News.... Am facut-o si p'asta....astazi am servisat si alternatorul ca NU incarca cat trebuie, se apropie iarna si am vrut sa evit neplacerile! Cost 100Lei demonat-montat si 150Lei releul si periile Valeo = 250Lei. Inainte.... Si dupa....
    1 point
  31. Breaking News.... Winter is coming, i am ready...am trecut pe bocanci de la Dunlop Winter Response 2....jonctiunea am facut-o ca de obicei la Autosoft cu suma derizorie de 35Lei si a inclus: schimbat roti, spalate alea de vara, curatat si gresat butuc cu peria pneumatica, echilibart (doar 2 au fot nevoie) stranse cu dinamometrica, si 4 saci de plastic. Rotile le vara au fost spalate si la spalatorie, degresate, clatite, uscate si dezumflate la 1,8 bari puse in huse si bagate in saci de plastic pentru 5-6 luni. Sa vina zapada!!!
    1 point
  32. Stirea nu este din 2016? FEBRUARY 26, 2016 / 4:53 PM / 2 YEARS AGO Eu am fost multumit de anvelopele nokian wr d3 cumparate in iarna lui 2013 de noi. Le-am folosit 3 ierni si a fost bune spre foarte bune, o usoara senzatie de nesiguranta la viteze mari pe umezeala, insa asta si din cauza rotilor pe 15 inch, nu era neaparat din cauciuc. In schimb am condus pe urma alte doua modele de la nokian, si au fost praf. Dupa am vazut intalmplarile nefericite ale unor useri de nokian wr d4 (vezi doamne anvelopa de top, premium wannabe)+ reclama foarte agresiva auzita pe posturile radio in ultimul an, asa mi-am dat seama ca baietii se pun serios pe facut profit, si ca automat ca la orice produs calitatea o sa devina indoielnica, standardele o sa fie mai joase, etc. Eu am renuntat la aceasta marca de anvelope (doar pt iarna) din cauza celor expuse mai sus. Momentan, sa fac haz de necaz, am pirelli snowcontrol 3 dot 2016 si kleber krisalp ultimul model dot 2016, si kleberurile sunt mai bune/mai aderente cu mult decat pirelli, care cica sunt anvelope premium. Deci, nu va mai uitat doar la review-uri ca nu sunt toate de incredere, mergeti pe recomandari/teste/cititi parerile userilor pe forum, lasati review-urile facute de specialistii de cauciucuri.
    1 point
  33. La wrd4 se dezintegreaza intr-adevar crestele. Am 4 buc(205/55/16) cumparate noi acum 2 ierni, folosite pe un a4 (automat, fac precizarea pentru a exclude plecatul cu "scartz"). In a doua iarna cele de pe fata s-au facut praf. Mi s-au inlocuit 2 bucati pe garantie( doar 2 am cerut, am zis sa nu fac paguba prea mare, plus ca celelalte 2 nu aratau in halul ala). Practic iarna asta o sa am 2 noi si 2 folosite, voi vedea ce se alege de ele, ar fi practic a treia iarna, oricum mai mult de 3 sezoane nu imi propun sa ma tina, in general, anvelopele. Oricum si cele de vara nokian z-line 235/45 17 (2buc tot noi) mi se par sub mediocre ca si rezistenta a cauciucului, si astea au tot felul de crapaturi unde profilul intalneste partea plata ca zic asa. Arata mai rau decat celelalte 2 anvelope de pe masina uniroyal rainsport 3(cu astea am avut probleme de echilibrare) montate cu o luna inaintea lor. Am vazut si wrd4 impecabile dupa 1-2 ierni, insa stiu ca persoanele respective aveau un stil de condus destul de domol. In cazul meu m-am gandit ca stilul sportiv practicat le-a pus capac. De altfel, acum sunt si eu in cautare de 4 anvelope pt cealalta masina, iar nokian stiu sigur ca nu o sa mai cumpar niciodata. Am mai avut si in trecut necazuri cu unele wrg2 parca; talon crapat pe 2/3 din circumferinta.
    1 point
  34. Pam Pam , We have R-Line exterior pack Datorită faptului că cei de la VW pentru interiorul de R-line NU au pus VOLAN ÎNCĂLZIT și SCAUNE DE PIELE CU VENTILAȚIE la interior nu o să trec la R-Line . Singurele lucruri de R-Line ce vor fi adăugate la interior vor fi SETUL DE PEDALE și PRAGURILE INTERIOARE . Acum va urma ori WEBASTO ori ACTIVE INFO DISPLAY .
    1 point
  35. Am mai scotocit un pic prin arhiva. Am gasit poza de dinaintea celei de la avatar si ceva cu cele doua golfuri
    1 point
  36. De ce nu va puneti cele mai puternice halogene legale pe faza lunga ? La cat le folositi daca sunt h7 sigur o sa tina destul. Se numesc Philips Racing Vision +150% lansate acum cateva luni.
    1 point
  37. 1.Led-ul lumineaza mai slab ca xenonul dpdv a "lumenilor" - aici mici intercalatii cu xenon CH si LED de calitate si viceversa,vb de scenariul real 2.Polis nu stie sa faca diferenta intre led si xenon in timp ce tu circuli,poate si daca stationezi 3.EVIDENT,majoritatea masiniilor noi care nu au venit cu xenon/led din fabrica se bazeaza pe acest concept: masina (mai) noua = pot pune xenon,etc pt ca = sanse slabe sa ma opreasca,mai repede opreste pe ala cu Golf 4 Poate nu e cazul tau,dar asta e ideea de baza,de cate ori imi spune amicul de la itp de chestii de genul... Ca si rating modelul luat de tine vad ca tipul i-a dat scor bun:
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!