Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.11.2017 în toate secţiunile

  1. Aproape 500 km facuti mai repede decat credeam in conditiile in care nu am o luna cu ea si eu ma asteptam la maxim 100 km/saptamana, dar nu ma plang... e fun de mers cu ea In continuare masina este ideala pentru bazait prin oras, nu regret ca nu am luat TSI-ul. E stupid de usor de condus si parcat, nu trebuie sa verifici nimic, gen temperatura apei inainte sa o “calci”, ulei, chestii d-astea... pur si simplu pleci, mergi, opresti si nu te intereseaza nimic altceva. Desi ma asteptam sa-mi dea ceva emotii incarcarea sau mersul “la limita”, eu fiind obisnuit sa fac plinul cand masina se apropia de rosu, cand vad 90 km in bord sunt atat de linistit de parca as putea merge 1 an cu ea Abia pe la 40-50 km autonomie ma gandesc ca ar trebui sa o incarc. Si incarcarea, desi ma asteptam sa frecventez prizele publice, o fac mai mult la munca pentru ca imi e foarte mult la indemana... Singura “problema” e ca o vad din ce in ce mai mult ca ceva foarte practic si ca ii lipseste acel... ceva care te emotioneaza la o masina. Totul e bine si cum trebuie si nu cred ca as fi mai multumit de altceva in clasa asta (sau chiar superioara ca s-ar incadra la pretul asta...) dar... atat! Cred ca e singura masina de care nu m-am atasat emotional, cat te poti atasa de un fier evident dar lucrez la asta... Ma gandesc ca niste arcuri si un set de jante or sa schimbe ceva la primavara...
    7 points
  2. S-a anuntat prima ninsoare pe la muntii de pe langa mine si m-am dus in cautarea ei. Cred ca am fost singura masina FWD. Se zice ca aici prin Seattle e cam patria Subaru si prin munti cam asta vezi. Am gasit niste drumuri foarte faine prin munti (nu prea m-am putut opri sa fac poze) si am folosit foarte mult modul manual. Am mai zis-o si o mai zic: urmatoarea masina va fi manuala. Mi-ar fi placut ca padelele din spatele volanului sa fie fixe ca sa pot schimba si cand plec de pe loc si fac dreapta intr-o intersectie. Anvelopele astea all-season ce le am, s-au comportat bine. Urcarea in ordine cronologica. La vreo 10 km de Seattle: Dupa cateva minute: Putin mai sus: Si inca 3 poze. Toate astea au fost facute la o distanta de vreo 50km de Seattle.
    7 points
  3. Tu nu stii, dar masina stie. Vezi acolo pe touchscreen la CAR si Service nu iti arata cate zile si Km mai ai pana la schimbul de ulei si revizie? Sau consideri ca forumistii sunt mai destepti decat inginerii de la VW care au stabilit intervalele de service? Eu chiar sunt curios de diferenta pe care o ai intre zilele ramase pana la revizie si cele de pana la schimbul de ulei si te-as ruga sa le pui aici pe forum.
    2 points
  4. aproape gata... deocamdată am buton pentru anularea rabatării automate a oglinzilor, săptămâna asta, încerc să pun în butonul orb ce mi-a rămas un buton cu 3 poziții, rabatat/auto/deschis. @F l o r i n sărumâna multă! mare domn mare caracter! staging made by @F l o r i n!
    2 points
  5. da, incearca cu o interfata cat de cat ok, nu cu Torque. Nu, nu se va sterge singura
    2 points
  6. Sunt de acceasi parere cu Mihai, ledurile nu fac mare lucru puse pe lupa, un pic bine pe oglinda(faza lunga) dar tot nesatisfacator. Sfatul meu e un xenon de calitate.
    1 point
  7. @GTD Am luat-o de la Brady din Militari. Au fost foarte drăguți, nu m-au luat huo! Au pus-o pe tester, motorul se răcise și corecțiile erau la 0,5 . Le-am spus că trebuie luate la cald, am făcut o tură, apa a ajuns la 90 grade și se auzea cum bătea injectorul. Mi-au pus-o din nou pe tester...așa! Vă faceți griji degeaba, se rezolvă! Ați băgat motorină proastă, de aia. Atunci aveam o încredere oarbă în Mol. Chiar alimentasem de la cel din apropiere cu 30 litri. Au mai butonat, au mai clickuit ei și scăzuseră corecțiile la 0,4. În fine, am ajuns acasă dimineața bătea bine de tot. Am schimbat toate motorinele posibile și nimic. Am dat telefon, am vorbit cu șeful de service i-am spus că nu s-a remediat nimic. După ce m-a ascultat, mi-a tras concluzia: Dom'le, vă merge? Pornește? Da, pornește și merge numai că nu este ok. Faceți o sesizare și vedeți ce vă spune, dar să știți că nu o să vă schimbe nimic atât timp cât mașina merge. Ce naiba să îi fac, să mă duc la băieți să îi pun să umble la injectoare și apoi să duc mașina pe platforma? Mă pun și fac sesizarea scrisă. Aștept răspunsul care spune că în urma verificărilor efectuate injectoarele corespund și mă invită frumos să mai fac un drum la ei să mă lămurească. Între timp am vorbit cu cineva cunoscut care lucrează la o reprezentanta și mi-a spus că mă lupt cu morile de vânt, doar să pice de tot până termin garanția. Și am terminat povestea cu ei, am sunat un prieten bun mecanic care mi-a dat ideea cu oloiu! Mai cu citit pe forumuri, mai cu teamă am băgat. Asta este povestea și dacă vrei îți scanez și factura și ți-o trimit pe PM. Ca fapt divers încă mai plătesc credit la ea. Și tot ca un fapt divers, uleiul nu le repară, dacă nu mai bagi, corecțiile cresc la loc. De asta am tot spus că nu este ok!
    1 point
  8. Daca ar fi sa dau cu presupusul asa din burta, as presupune ca programarea cutiei in mod D este optimizata pentru consum minim. Punct. Nu pentru turatie optima. Nu pentru prelungirea vietii ambreiajelor. Toata lumea stie ca o cutie automata "consuma mult" pe langa faptul ca e scumpa. Daca nu dai un consum relativ apropiat de cutia manuala, o gramada de "stiutori" o sa se fereasca de ea.
    1 point
  9. Partea cu cutia s-a rezolvat. Au reglat timoneria. O puteam reproduce intototdeauna - motorul pornit, masina oprita complet: ridicam abreiajul, apasam complet ambreiajul si bagam marsarier. Facea un zgomot cam ca o raba (asta e raba http://www.pro-auto.ro/images_74/36901_g_Raba-16tone-IRAK.jpg). Daca nu mergea din prima mai incercam inca odata: bagam in prima viteza, mergeam 1m, opream complet, puneam cutia la punctul mort, apasam complet ambreiajul si carrrr. Odata ce facea caraitul nu se reproducea problema pana cand nu mai miscam masina un pic de pe loc - adica intra frumos in marsarier. Acum nu mai face asa.
    1 point
  10. Intre timp am reusit sa fac MKE prin incarcarea unei bucati de cod in firmware-ul CAN-ului si functioneaza exact cum trebuie. De cand am masina am fost atentionat de 2 ori si chiar avea dreptate :). Am schimbat discurile pe fata cu ATE Power Disk ale mele find destul de uzate si cu ocazia asta am pus si placute ATE Ceramic: Au cam 1000km facuti in poza si inca mai au niste santuri concentrice pe ele, deci presupun ca nu sunt la capacitate maxima de franare pedala fiind si un pic tare in situatii mai la limita. O singura chestie ma enerveaza la maxim si anume scartait puternic la prima frana dimineata care era prezent si inainte de schimbarea lor. O sa schimb si placutele pe spate cu TRW DTECh, poate de acolo se aude fiind destul de greu sa izolez zgomotul din interiorul masinii.
    1 point
  11. Nu are legatura oprirea in mers cu imobilizatorul - acesta nu te-ar lasa sa pornesti. Dupa ce ai pornit, nu mai are treaba
    1 point
  12. Becurile din porbagaj sant actionate de un switch din broasca /inchizatoare portbagaj . In broasca sant 2 switch-uri unul ptr becuri si unu care arata pe bord usa/haion deschis . Ai 2 variante 1 desfaci broasca si o repari 2 schimbi broasca Sau verifica firele de la haion dar mai mult ca sigur ii "broasca "
    1 point
  13. Arata bine dar sa speram ca si politiei o sa ii placa ?
    1 point
  14. Zilele astea mi-au ajuns becuri pentru proiectoare pe culoarea galbena. Le-am schimbat si am modificat din VCDS ca luminile de zi sa fie pe post de proiectoare. Nu stiu daca am facut bine, dar mie imi place cum se vede.
    1 point
  15. Filtru de benzina nu se schimba, cel putin la 1.4 tsi CMBA asa mi-au zis in 3 locuri, printre care si reprezentanta. Filtru propriu zis este inglobat cumva in pompa de benzina, si vine ca o unitate, nu ca piesa de schimb. Nu e consumabil.
    1 point
  16. Revin cu informații.Dupa patania cu oprirea motorului si pornirea grea,am mai făcut câteva drumuri.Când sa plec intr-o dimineata la serviciu pauza curent ceasurile nimic ,lumina in usa lipsa,am înțeles bateria moarta.Nu am avut uitat nici un consumator pornit,doar cheia a fost lăsată in contact dar fără a fi pus contactul.Am luat o alta baterie,cea veche avea 6ani.Am demontat din nou pompa din rezervor toata.Pe plastic scrie Abe,dar motorasul pompei e Pieburg.Am scos toata motorina si am stres rezervorul cu textile curate.Im pompa am dat cu Wd40.Si pe intrare si pe iesireAm pus pompa pe redresor si am pornit-o de câteva ori.Am curatat filtrul pompei care a avut depuneri esteo sita metalica cu găuri mari.Pe pompa si in rezervor am avut ceva substanta vate pe maini si textile era neagra.Oricum de atunci pompa functioneaza ok.Am strâns si clemele de fixare a firelor electrice
    1 point
  17. Salutare...revin cu rezolvarea problemei, consumatorul "furacios" - clusterul. Inlocuit (din dezmembrari) - 100 lei ,adaptare ,scriere cip cheie - 250 lei. Cam scumpa rezolvarea, dar...Ma gandeam, subiectul asta nu prea s a discutat,clusterul nu se arde rar...posibile cauze - bateria descarcata des, pornit cu cabluri... Asa ca, nu strica , din cand in cand , un test de verificare consumatori. Va multumesc pentru raspunsuri si ajutor.
    1 point
  18. @raducut123 nu toata lumea are buget/posibilitati pentru masina noua, alta lume cumpara ce isi permite si isi vede lungul nasului. Macar omul cauta sa ia km reali, nu si alti 200 mii pierduti pe drum din Germania spre RO. (asa cum le place la restul cumparatorilor, sa fie mintiti pe fata) Vrea mai premium la pret corect si stie ca trebuie sa faca un compromis in anume loc pentru asta. Cam ce cumperi de nou cu 13k euro? nici macar un Polo.
    1 point
  19. Mai scriem una alta. De ceva vreme am schimbat placutele spate cu Ate. Frigul a venit si nu am apucat sa mai folosesc leatherique am apelat la @bubu182 pentru tratamentul piele. F multumit de rezultat. Am comandat de la Catalin @Led It Up leduri pentru oglinzi Foarte multumit mai ales de comportamentul si promptitudinea lor. Multumesc:) poze nu prea am reusit sa fac dar recomand ledurile respective!!! S-au montat de ceva vreme si manerele kessy am muncit ceva dar cu rabdare si atentie, am avut prima incercare de a adapta centrala dar dupa cateva tentative am realizat ca nu pot duce adaptarea la bun sfarsit datorita lipsei unei diagnoze adecvate. Bordul si volanul se deblocheaza cu cheile noi si confortul nou, dar cand sa fac adaptarea pe Ecu nu imi permite “diagnoza” (eu asa zic dupa ce m-am consultat cu persoana care m-a ajutat) dar bucuria a fost enorma pe moment. Partea buna este ca am descoperit un nou hobby, acumulam informatii si invatam lucruri noi care nu credeam ca o sa le fac.
    1 point
  20. Astazi am montat anvelopele de iarna impreuna cu celelalte jante. Sesizabil mai zgomotoase fata de cele de vara. Am pus distantiere de 2 cm pe spate si 1 pe fata, insa ma gandesc sa renunt la cele fata, sunt la aripa si mi-e teama sa nu mi arunce toate pietricelele in buza aripii. Folosesc de doua saptamani acest spray pentru anvelope si este foarte bun, aspectul este putin cam lucios pentru gustul meu, dar chiar daca spal masina, acestea raman inca negre, nu este nevoie de aplicare la fiecare spalare.
    1 point
  21. Revin cu noutati. Intre timp am dat comanda de la chinezi de o navigatie cu Andoid care mi-a ajuns in 48 de ore, ceea ce s-a potrivit la fix cu momentul montarii subwoofer-ului si a statiei. Timp de 5 ore am mesterit, am desfacut si tot desfacut ca sa iasa treaba perfect. In afara de firul rosu + de la motor care chiar nu am putut sa-l maschez, la interior si in portbagaj nu mi se vede nici un fir. Nu suport sa vad si sa ma incurc aiurea de ele. Sunetul este fabulos, clar si grav. Sunt foarte multumit de sunet. Legat de navigatie, sunt la fel de multumit, este foarte rapida, are Andoid 7.1 cu 2GB RAM si procesor Quad Core 1.6Ghz si un display de 8". A preluat automat comenzile volanului, senzorii de parcare, clima, absolut tot. Ce imi place cel mai mult acum, este ca pot folosi Waze fara sa mai pun telefonul pe parbriz. Asta a fost dorinta mea demult, sa am Waze la navigatie. Acum ma rog sa-l fi montat cum trebuie si sa n-am probleme sa-mi descarce bateria. Doamne ajuta! Am sa las un scurt filmulet cu poze din timpul interventiei. Si tot astazi m-am ocupat si de grila frontala de GLI care mi-a ajuns saptamana trecuta. Din nou, nimic de reproasat. S-a potrivit fara probleme. Va urma...
    1 point
  22. Pam Pam , We have R-Line exterior pack Datorită faptului că cei de la VW pentru interiorul de R-line NU au pus VOLAN ÎNCĂLZIT și SCAUNE DE PIELE CU VENTILAȚIE la interior nu o să trec la R-Line . Singurele lucruri de R-Line ce vor fi adăugate la interior vor fi SETUL DE PEDALE și PRAGURILE INTERIOARE . Acum va urma ori WEBASTO ori ACTIVE INFO DISPLAY .
    1 point
  23. În sfârșit. Urmează în weekend să fac proba să văd cum stau cu consumul, dacă s-a modificat ceva.
    1 point
  24. Am curatat de toate tipurile ,crede-ma merg perfect si pe termen lung daca starea motorului e buna . DPF-ul de CR nu contine metale pretioase ,ele se afla in catalizatorul situat inaintea dpf-ului .
    1 point
  25. Bob7 DPF-urile ,in functie de starea lor se curata cu succes .
    1 point
  26. off topic - nu masinile ne otravesc, ci altele - stai linistit. nu cred ca gasesti multa lume care o sa plateasca la reprezentanta minim 1500 euro sa schimbe DPF-ul.
    1 point
  27. Atat timp cat RAR-ul analizeaza opacitatea gazelor si nu compozitia lor pot trece masinile cu filtrul DPF scos fara nici o problema. EEXCALADE are o solutie de curatare care la el functioneaza ireprosabil de ceva timp, pur si simplu a pus cartusul DPF pe invers, vedeti la el pe topicul explicativ. Pe de alta parte, valoarea aceea este o valoare estimata pe baza ritmului de condus, stresului la care a fost supus uleiul, combustibil consumat, nr. de regenerari.
    1 point
  28. da, se poate calcula orientativ, nr de km. da, aceste 3 solutii exista - cea cu inlocuirea la reprezentanta, este cea mai costisitoare.
    1 point
  29. Salutari tuturor. Detin un golf 4 1.6 din 2002,tip motor AZD si de cand l-am cumparat de 8 luni am o problema pe care se pare ca nu o poate rezolva nimeni. Dupa ce stationeaza peste 5 ore indiferent de temperatura de afara(deci si asta vara si acum de cand sa racit face la fel) in momentul in care pornesc motorul totul e ok porneste de la prima cheie sta la relanti dar in momentul in care vreau sa plec de pe loc da in nas si daca nu calc imediat ambreiajul se opreste . Daca o turez mai tare undeva la trei mii de turatii pleaca fara sa se opreasca,daca stau 3-4 minute cu motorul pornit pleaca fara probleme,la fel si dupa ce merg 2-3 sute de metri merge ok nu mai da in nas nu se mai opreste la plecare de pe loc,opresc pornesc totul e foarte bine pana in momentul in care iar stationeaza masina peste 5-6 ore. Am schimbat filtru de benzina si bujiile. Am fost la skoda a pus testerul pe ea si nu le-a dat nici o eroare,mi-au schimbat si softul si au curatat clapeta de acceleratie,au verificat presiunea pe instalatia de alimentare au zis ca e buna si cam atat . Am fost la VW si la fel a pus testerul pe ea si totul e ok. Au facut test de compresie,rezultatul pistonul 1-16.5 ,pistonul 2-14,3;pistonul 3-16,7;pistonul 4-16,2 au spus ca e bine. Au verificat presiunea pe instalatia de alimentare care este de 2,4 bari si nu a scazut 15-20 de minute cat a lasat-o. Cei de la vw la fel ca si cei de la skoda nu au mai intalnit problema asta si nu stiu cum sa o rezolve Singura mea salvare este ca cineva sa fi avut aceiasi problema si sa imi spuna si mie cear putea fi ca am ajuns la disperare. Astept cu mare interes parerile voastre si va multumesc anticipat
    0 points
  30. Filtrele de sa le schimbi neaparat... uleiul, nici nu trebuie sa iti explic , cel de aer este la fel de important turbinei pe termen lung ca si cel de ulei, iar filtrul polen se murdareste cel mai repede, o sa vezi la desfacere dupa 20 000 km cum o sa arate. Nu cu asa ceva faci economie la intretinerea unei masini...
    0 points
  31. Eu am mers vreo 2 ani cu Nokya 2500K galbene la proiectoare si am si batut jumate de Europa cu ele, nu mi-a zis nimeni nimic...
    0 points
  32. te sfatuiesc sa ii schimbi DPF la reprezentanta , sa ii faci update de software la ultimul nivel verificare injectoare, verificare distributie, verificare egr, ambreiaj-volant. am spus mai sus de unde stiu cat are. de cat timp ai masina , unde a fost prima data inmatriculata? la diagnoza ce erori ai?
    -1 points
  33. solutia e sa il schimbe la reprezentata. nu ai ce sa cureti iar anularea lui ii aduce cateva categorii de probleme noi, de ordin mecanic si legal
    -1 points
  34. am scris in curand la itp...nu azi!!! sper sa se modifice normele la ITP cat mai repede si cei fara DPF sa ramana fara drept de a circula. crezi ca nu stiu ce verifica ITP? Florin te-ai bucura daca in timp ce copilul tau se joaca sau se plimba cu bicicleta trece unu pe langa el si il ineaca cu fum pentru ca la ITP nu au verificat compozitia gazelor? NU admit ca solutie scoaterea DPF sau EGR datorita poluarii mai ales in marile orase!!! Va rog putin bun simt fata de mediu si fata de sanatatea celor din jurul nostru. Scuze pt of topic ...
    -1 points
  35. Off: Nox poate favoriza aparitia cancerului pulmonar. Da , in cazul in care nu poate plati 1500 euro pt DPF ramane variata de vanzare a masinii la dezmembrari. Buna remarca colegului @Dolfin de a merge pana presiunea diferentiala dupa regenerare va fi prea mare.
    -1 points
  36. la 1.6 tdi nu am vazut nici un succes pana acum pe termen mediu sau lung. in general la CR Dpf e mai sensibil la curatarea chimica se duc metalele pretioase impreuna cu funinginea, in foarte scurt timp regenerarea devenind imposibila ps: nu sunt incepator in domeniu chiar daca nu am timp sa scriu mii de posturi pe forum.
    -1 points
  37. Practic, o perioada de timp, or sa existe niste oameni care ir sa sufere ca peste cativa ani majoritatea sa se bucure de o infrastructura bine dezvoltata. Cine nu vrea lucrul asta poate sa astepte acei cativa ani... Problema e ca daca nu sunt destui cei care aleg sa “sufere” punctul ala in care o sa fie ok devine din ce in ce mai indepartat... Sa intelegem ca tu te-ai oferit sa te sacrifici pentru noi, pentru viitor, etc? Multumim! Glumesc, no ofence!
    -1 points
  38. Sunt multe mașini care au montate farurile de zi (DRL) montate pe proiectoare. Dacă nu ma înșel este Skoda Octavia 3, VW Touran, Passat, etc.
    -1 points
  39. Da, le voi schimba pe toate. Despre celelalte intrebari aveti vreun raspuns? Multumesc
    -1 points
  40. Salut, tinand cont ca nu ai schimbat deloc uleiul (deci esti cu cel din fabrica inca) eu ti-as recomanda sa il schimbi. Insa faci cum crezi tu mai bine. Referitor la filtre sunt de acord cu ce a scris Andrei1980 mai sus - planul de service este acum digital, deci nu se mai face ca inainte. Ramane pe server la Skoda documentat ce anume s-a facut la tine la masina. Insa primesti si o hartie, un asa zis certificat de service unde sunt mentionate lucrarile. - referitor la ce anume si cand trebuie schimbat, iti dau dreptate nu mai este specificat in cartea masinii. Poti intreba la service si iti spun ei exact cand si ce anume trebuie sa schimbi sau poti incerca cu erwin. Pt masina mea desi este diesel, filtru aer si polen la 60k, filtru motorina la 90k si ulei la fiecare 30k. Evident ca eu le-am facut pe toate mult mai repede numai bine, Laurentiu
    -1 points
  41. Eu am 60 de mii si 3 ani jumatate cu masina am facut doar 2 revizii adica am schimbat de 2 ori uleiul si filtrele . Daca vrei sa arunci cu banii pe geam treaba ta . Producatorul recomanda schimbul sa se faca la 2 ani sau 30.000 sau daca te trimite masina mai repede in service . Filtrul de motorina nu l-am schimbat o sa il schimb la urmatoarea revizie adica peste inca 2 ani asa cum spune in planul de revizii . Pentru ce ai cumparat masina cu interval de service mai mare ? Nu sa mai ramai cu un ban in buzunar ? Cureaua de distribuitie se schimba la 240.000 de km o sa gasesti pe aicia indivizi care sa recomande sa o schimbi la 120 de mii . Mai fratilor pentru Romania sunt date intervalele de service nu o mai tot dati cu conditiile din Romania ! Ca de era asa cum spuneti voi erau alte specificatii de fabrica . Ca masina are 4 ani garantie nu se risca Skoda . Te invit sa vezi pe topicul asta poze puse de mine cu filtrele de aer si habitaclu dupa 29 de mii de km . Faci cum crezi dar eu am zis si o sa mai scriu ca din punctul meu de vedere reviziile facute inainte se specificatiile producatorului sunt bani aruncati pe geam . Cresteti bugetele servicelor de reprezentanta si a magazinelor de piese auto
    -1 points
  42. Pai de la ce colt de starda ai luat masina aia daca ai probleme cu injectoarele masina este in garantie si nu vor sa iti repare masina.De la reprezentanta/weltauto sigur nu ai luat pt ca altfel aveai test specific de injectoare facut care iti spune punctual ''OK sau Replace injector'' nu ca ai bagat tu untdelemn si alte licori potiuni magice la care faci reclama si gata ai injectoare ca noi
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!