Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.11.2017 în toate secţiunile

  1. Păi dacă la banii tăi te gândesti sa iei o mașină la peste 200 k , faci o mare greșeală, părerea mea.O avea faruri, mirosuri, stiu eu ce basini...Frate e obosită...Ca sa nu mai zic că s-a scobit in nas vreun nespalat si s-a șters pe scaun, volan,...Da are 170 cp...Sau a mers in pielea goală, că e baiat de baiat....Cu transpiratie peste tot...Dar are mirror down....
    2 points
  2. Salutare dragi colegi forumisti, Dupa 10 ani de condus diesel (focus 1.8tdci si toledo 5p 1.9 tdi) a sosit momentul sa trec la benzina 1.4 TSI @ 150cp, Skoda Octavia 3, comanda data pe 31.07.2017, fabricata pe 19.09.2017, asteptat Rabla si ridicat pe 24.10.2017. Dupa o plimbare pe la toti dealeri Skoda din Bucuresti, unde am ajuns la concluzia ca majoritatea nu vor sa vanda... Imi spun ca ma suna sau altii ca imi trimit pe mail nu stiu ce oferta si...nimic, ii sun eu sau trimit email si imi raspund dupa 2, 3 zile... De exemplu o tanti de la un dealer, nu vreau sa-i dau numele, cand am intrebat-o ce discount imi ofera, a inceput sa repete ca un robot, eu primesc doar 70 de lei din vanzarea unei masini si imi tot repeta asta, parca eu venisem sa o intreb cat are salariul. La alt dealer tot o tanti draguta care mi-a oferit masina pentru test drive, dupa cateva zile de schimb de telefoane si email-uri, am sunat-o sa ii spun ca azi vreau sa dau avansul si de alt dealer am o oferta la fel ca a ei. A spus ca nu poate mai mult si sa mai ma gandesc. M-am dus la Brady unde a mai pulsat ceva si am semnat acolo. A doua zi ma suna tanti din nou si cand a auzit ca am dat avansul la alt dealer, m-a certat rau de tot, parca era mama, cum mi-am permis eu sa fac asa ceva, ea mi-a oferit masina pentru test drive... Dupa cum am spus, intr-un final am semnat cu Brady, mai exact cu Laurentiu pe care il recomand cu incredere. Masina este varianta de echipare Style, culoare Argintiu Briliant, cu urmatoarele dotari: Blocuri optice spate TOP LED Faruri cu tehnologie LED cu functie AFS si instalatie de spalare a farurilor Kessy Radio MP3 Bolero MIB2 Senzori parcare fata/spate Smartlink Maxi DOT color Airbag-uri spate Incalzire scaune spate + conexiune USB Oglinzi pliabile electric cu iluminarea spatiului de intrare in masina si efect antiorbire Parbriz incalzit Comanda vocala Duze stropitoare incalzite Elemente protectie sasiu Front Assistant Spatare scaune fata Stergator luneta Volan sport Jante Velorum 16" Prima impresie, dupa aproape 200 km de mers prin Bucuresti, este foarte buna, silentioasa, incapatoare, multe dotari/setari care trebuie sa ma obisnuiesc cu ele Foarte incantat si de motor, imi pare suficient de puternic pentru ce vreau eu, abia astept sa termin rodajul sa vad ce poate. Raspunde prompt la comenzi si se simte puterea chiar de la turatii mici de 1500rpm. Foarte rapid ajung la 50-60 km/h, asta fara sa o fortez sau fara sa trec de 3000rpm. In urmatoarele zile sper sa fac un drum mai lung si sa revin cu mai multe detalii despre cum se comporta la drum lung si mai multe poze. Am montat folie pe Bolero si as dori o recomandare unde pot monta folie pentru faruri si proiectoare? Locatie, pret si daca sunteti multumiti, in mesaj privat. Multumesc.
    1 point
  3. Nu demontezi prea multe pe acolo pentru acel kit de reparatie.
    1 point
  4. Merci mult Florin. Te astept cu prezentarea si la a ta...la cea noua?
    1 point
  5. masina a primit ieri niste triple "noi" de pe o jetta de america,hella made in mehico ...nu sunt chiar noi dar sunt in stare aproape perfecta
    1 point
  6. La dracu. Acum am vazut si eu Aduceam CZR-ul mare Ma bag si eu cu prima ocazie. Felicitari pentru initiativa!
    1 point
  7. Tu nu stii pana acum ca Golf-ul e cea mai buna masina ?! ?? A fost super tare. Chiar si palpitant pe alocuri !
    1 point
  8. Senzorul nu e la locul lui sau e defect
    1 point
  9. Scoate mufa maf si mufa senzor presiune diferentiala ,porneste motorul si vezi daca stocheaza erori Fa diagnoza cu o interfata originala
    1 point
  10. Verifica axa came/tacheti / etansietate oringuri /inlocuieste injectorul 3
    1 point
  11. Actuatorul de la turbo necesita verificare/inlocuire. Galeria de admisie necesita inlocuire sau montarea unul limitator.
    1 point
  12. Am rezolvat problema cu senzorul de ploaie. Era bifat ca inactiv in DLS bit 5
    1 point
  13. 1 point
  14. .Păi el nu zice de 13k, ci de 14k...Dacă mai pune ceva iese de golf...Oricum se vorbea de CC...De leasing sau credit nu ati auzit?Incerc să va zic că aceste masini sunt conduse de baietei...
    1 point
  15. Cam asta e problema ,punem fiecare cum si ce vrem, fara a lua in seama specificatiile constructorului
    1 point
  16. Verifica axa came /tacheti / inlocuieste injectorul 4
    1 point
  17. Stai linistit, mecanica se strica mai repede decat electronica
    1 point
  18. Exact - se pare ca este caloriferul partial infundat.
    1 point
  19. se pare ca problema este de la calorifer.
    1 point
  20. Weekendul asta am ajuns pe la 25500km, am facut un drum lung, Ploiesti - Baia Mare si retur, masina plina, 5 persoane + portbagaj full - plin cu tot felul de bagaje grele si foarte grele, l-am umplut in asa hal incat mi-a luat ceva sa reusesc sa-l conving sa se inchida si au mai ramas cateva bagaje in masina, la pasagerii din spate. Am vaga senzatie ca am depasit masa maxima autorizata, dar, important e cum s-a comportat masina, si anume foarte bine, singura nemultumire fiind pe treptele 5 si 6, unde motorul efectiv refuza sa urce in viteza cu trepte mai mari de 1-2km/h indiferent cat apasam pedala de acceleratie. (ma refer la viteze normale de croaziera de la care poti incepe depasiri, adica 70-80-90km/h, viteze de la care cand masina e goala pleaca bine si cu a5a si a6a) Tot drumul am facut depasiri numai in treapta 3 si uneori in 4. E prima data cand o incarc pana la refuz si prima data cand simt ca motorul asta nu e facut sa care toata casa dupa el, ci cel mult 5 oameni cu bagaje decente pentru un concediu eventual (da, stiu, nu e masina de marfa si nu pentru asta o folosesc oricum, dar pot zice ca asta a fost un test). In rest, in treapta 3 masina trage bine chiar si asa, am facut depasiri fara probleme destul de in scurt, iar la viteza urca la fel de bine, oricum nu am sarit limita de luat permisul pe autostrada si nici in rest, insa am tras la maxim de ea, pana in 6000rpm aproape la fiecare depasire. Si inca o chestie, chiar si asa incarcata, pe serpentine si rampe sustinute unde urcam in ture si depaseam in continuu, uleiul nu a sarit de 109 grade. Se vede ca a scazut temperatura afara si nu mai urca spre 115 ca in vara la viteze mari. Consumul: la dus 7,3%, iar la intors 8,2%, cel mai probabil la intors a fost mai mare pentru ca am mers foarte mare parte din drum pe vreme nasoala, ploaie, vant lateral. Si doua poze reprezentative, am zis ca probabil e singura data pe perioada cat va ramane a mea cand o voi vedea asa incarcata, si sa nu ratez ocazia sa fac niste poze. Cineva chiar m-a intrebat daca am suspensie sport pe ea
    1 point
  21. In unele cazuri nu bate ,volant e prinsa pe vilbrochen ,degeaba apesi ambreiajul. Necesita investigatii amanuntite
    1 point
  22. pare totul ok posibil sa fie volant dezechilibrat
    1 point
  23. Superb Facelift mascat. Din articol reiese ca va fi disponibil pe piata din 2019. http://www.autobild.de/bilder/skoda-superb-facelift-2018-alle-infos-und-erlkoenigbilder-10752855.html#bild8
    1 point
  24. Sa mai stergem putin prafu...la sfarsitul lunii septembrie am avut o tentativa sa fac curatenie generala in masina...am scos scaunele de pe fata si am aspirat mocheta de sub ele...ce am gasit pe acolo jale... le-am curatat pe lateral cu o solutie pentru textile,au iesit cat de cat ok,(am reusit sa rup si capacul cotierei...urmeaza unul nou sper) ,am mai achizitionat un set de jante bbs montreal 2 pentru iarna (atentie sunt si replici pe care nu scrie bbs pe spatele spitelor cred) imi place maxim cum se vede kitul de 312mm acum,planul pe anul viitor ar fi sa renunt la jantele long beach si sa caut ceva pe 17 tot asa cu multe spite sa se vada discurile,asta daca nu ajunge masina pe mana sotiei
    1 point
  25. Am cam 1600mile cu masina si parca si-a mai dat drumul motorul. Masina se simte foarte usoara si e o placere sa accelerezi. Eu am destul de multe rampe prin oras si Civic-ul parea ca se chinuie la o apasare normala a pedalei de acceleratie; GTI-ul accelereaza fara probleme si DSG-ul schimba super rapid si e chiar placut sa auzi schimbarile de trepte (pana si nevasta-mea a observat asta). Am facut putin pe instructorul si acum are si sotia permis de US. (nu-i place ca DSG-ul schimba prea jos in ture) Mi-au ajuns intre timp si numerele de inmatriculare. Am facut upgrade la iOS 11 si acum afiseaza si limitele de viteza pe Apple CarPlay dar tot nu se ridica la nivelul Google Maps. Astept pe 4 octombrie sa vad Pixel 2 cum e si poate schimb pe Android. (mai am un Moto G5 Plus cu care m-am jucat pe Android Auto si e mult mai fain decat Apple CarPlay). Nu am mai apucat sa dau cu ceara pe masina si nici nu stiu daca o sa mai fac treaba asta. Toate masinile pe care am dat cu ceara le-am vandut in mai putin de 2 ani Mi-am vazut si fostul Civic in parcare la VW. Au mai scazut din pretul afisat initial; chiar sunt curios cand il vand. Golf-ul meu cu noile numere: Aici cred ca e Tiguan-ul american si Touareg Am fost si prin Los Angeles si as cam vrea sa ma mut in orasul ala in viitorul apropiat (ar fi multe de zis despre orasul asta). Ceva poze cu masini europene vazute prin LA:
    1 point
  26. Felicitari pentru curaj si rabdare !
    1 point
  27. Pe ce te bazezi cand recomanzi inlocuirea la 10.000km? Pot spune ca eu nu am simtit nici o diferenta in functionarea masinii inainte si dupa inlocuirea filtrului la ~30.000km. Nu strici nimic la masina daca nu-l schimbi si e murdar. Eventual se diminueaza puterea si-l poti schimba atunci. Din punctul meu de vedere cel de habitaclu era imbacsit si asta s-a vazut dar tot nu-l voi schimba decat la intervalele recomandate de producator.
    1 point
  28. salut eu am dezmembrari de vw si am luat de pe un pd 116 cp si am montat pe un ALH...ACUM IN IARNA FACE UN AN SI SE COMPORTA FOARTE BINE...TOATA INVESTITIA TE AJUNGE LA 550 EURO Motorul meu a fost AGR DAR L-AM FACUT ALH + CUTIE 6 TREPTE SI SE COMPORTA FOARTE BINE...
    1 point
  29. Am avut o problema asemanatoare.Sa rezolvat dupa imperechere elv/ecu/confort/chei (cu piesele pe masa la un tuner)
    0 points
  30. Mergi tot pe 5w40 la urmatorul schimb si nu astepta pana la 10-15 mii, schimba-l pe 7 mii ca mersul in oras uzeaza mai mult motorul si uleiul se descompune mai rapid.
    -1 points
  31. Filtrele de polen si aer sunt ~80 lei fiecare...pe an. E prea scump filtrul de polen pentru sanatate? Amandoua se pot schimba daca ai o surubelnita. Trebuie sa realizati ca nu traim in germania, e plin de praf pe aici. Si eu am avut masina cu interval la 2 ani dar... Cel mai probabil nu o sa ai probleme in timpul garantiei dar durata de viata scade, daca o vinzi dupa 4-5 ani probabil ca n-o sa te afecteze Ati vazut vreodata cum arata filtrul de polen dupa un an ? e negru de mizerie... e aer pe care il respiri. Acum 2 ani(in vara), dupa ce am schimbat filtrul de polen a trebuit sa maresc temperatura AC de la 22 la 24 pentru ca era super rece, va dati seama cat de mult bloca filtrul imbacsit ? Se mai vede si cand ti se aburesc geamurile chiar si cu AC pornit, acum 2 luni AC pe normal nu putea sa faca fata si a trebuit sa dau ventilatia la maxim, cu filtru curat nu mi se intampla. Ma gandesc serios sa-l schimb odata la 6 luni. Si filtrul de aer pentru mototr la fel, dupa ce l-am schimbat cu unul nou am simtit mai multa putere. Evident ca nu simti scaderea de putere cand este treptata, trebuie sa le compari side by side. Asa ca am lasat la interval de 1 an dupa ce am vazut cum arata filtrele si uleiul. Unii mecanici recomanda schimbul de ulei chiar si la 10K - 12K mai ales daca drumurile sunt mai mult in oras.
    -1 points
  32. Filtrele ca filtrele...dar uleiul precis nu este pentru Romania ca si schimb la 30K. Este dat asa fiindca daca mergi zilnic pe autostrada cu tempomatul la viteza legala constant si de multe ori cum fac nemtii sau austriecii lasa masina la periferia orasului mai mare unde lucreaza si se baga cu transportul in comun, astfel in aceste conditii merge lejer un ulei, 30K km(ulei Long Life) ... la noi ce avem: - praf cat cuprinde atat in orase cat si pe afara - ambuteiaje cat cuprinde atat in orasele mari cat si de multe ori pe nationale, unde daca nu te bagi ca un pensionar dupa un TIR, ce faci? Accelerezi, franezi accelerezi si tot asa... depasesti mai tot timpul, deci nici macar extraurban nu functioneaza ideal acel motor si da se consuma categoric mai repede. - Autostrazi... franturi de autostrazi care rareori te si duc unde ai drumurile tale zilnice/saptamanale... Ca masina te va tine in primii 100-150 000 km si daca ii schimibi uleiul la 50 K km ...sigur...asta e gandirea firmelor si al celor care stiu sigur ca in 3-4 ani pot strange bani sau au un salar decent ca sa isi permite o alta masina noua si tot asa... Asa ca cine are buget isi schimba uleiul pana se face gem de prune si cei care se gandesc la termene mai mari de a folosi o masina merg pe principiul "suntem prea saraci ca sa ne furam singuri caciula "
    -1 points
  33. Cred ca fiecare are dreptul de a hotari ce face cu masina si mai ales cu banii lui. Unii vor schimba la 25k, altii schimba la 3 ani, altii nici nu stiu ca masina are nevoie de schimb de ulei. La toate masinile, eu am preferat sa schimb uleiul intre 10 si 15k. Asa am facut si cu skoda, care imi spunea ca ar trebui sa mai merg vreo 8k pana la schimb. Revizia care a constant in schimb ulei, filtre si geometrie a costat 1700 lei cu discount de 15%.
    -1 points
  34. Salut, habar nu am la ce service ai fost. Daca ai fost la Procar sau Porsche TM, atunci nu ma mira raspunsul lor. Amandoua sunt praf!!! Nu sunt expert aici insa din experientele mele: eu desi am interval flexibil (30k) schimb tot timpul mai repede uleiul. De fiecare data dupa ce mi-a fost resetat imi aparea 2 ani pana la urmatorul schimb de ulei si 1 an pana la inspectie. Eu am efectuat inspectia anual pentru ca asa imi inidica masina. Pretul e ok mai ales ca se face un "check" complet. Ceea ce spui tu ca iti apare urmatorul schimb ulei la 26k este probabil ca asa ti-au pus baietii din service. Nu e neaparat un lucru rau. 30k cu acelasi ulei sunt totusi multi kilometrii (parerea mea). Oricum aici parerile sunt impartite deci nu doresc sa dezvolt idea. Ceea ce nu inteleg: tu ai spus urmatorul lucru: "mi s-a spus ca stilul de condus si modul de exploateare inregistrat pana acum afecteaza si intervalul de service "flexibil". ???? Cum naiba vine asta? Asta ar fi insemnat ca la mine ar fi trebuit sa se fi redus la jumatate nr. de kilometrii la cum conduc eu masina Plus ca refuz sa cred ca Skodele noastre au "artificial inteligence" si fac un log la cum le conducem noi (turatii / viteza, conditii grele / masina incarcata / remorca dupa etc... Din punctul meu de vedere ti-au spus baliverne Rog colegii sa ma corecteze daca nu am dreptate. Numai bine, Laurentiu
    -1 points
  35. @raducut123 nu toata lumea are buget/posibilitati pentru masina noua, alta lume cumpara ce isi permite si isi vede lungul nasului. Macar omul cauta sa ia km reali, nu si alti 200 mii pierduti pe drum din Germania spre RO. (asa cum le place la restul cumparatorilor, sa fie mintiti pe fata) Vrea mai premium la pret corect si stie ca trebuie sa faca un compromis in anume loc pentru asta. Cam ce cumperi de nou cu 13k euro? nici macar un Polo.
    -1 points
  36. @Lucian Munteanu, de ce prosti? Masina mi-a apartinut mie, are 150 si ceva de mii, tot de la ei am luat-o acum vreo 4 ani si avea 70000 cu toate reviziile in reprezentanta, la fel cum le are si acum.. Reclama este spiritul comertului, acum daca cineva ar avea ceva de ascuns, probabil puneau 1xxx km si dupa 1xxx -1 nu? Nu puneau in plus... ca si idee, dar na! Probabil strugurii sunt acrii cand nu ajungi la ei... ?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!